![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k Hoop dat de medicijnen helpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sterkte! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je moet voor jezelf altijd afwegen of de verbetering van je situatie door de medicijnen opwegen tegen de bijwerkingen. Zo simpel is het. Heeft een medicijn uit een bepaalde medicijngroep onoverkomelijke bijwerkingen dan kun je een ander medicijn met het zelfde doel kiezen. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Het is moeilijk te geloven, maar ze liegen je wel werkelijk voor als zij zeggen dat jij ziek bent. Dat mag n.l. niet. Psychiatrie is een pseudowetenschap. Hoogleraar psychiatrie Stephen Glenmullen die klinische psychiatrie doceert aan Universiteit Harvard stelt daarover het volgende: Citaat:
Citaat:
Groetjes, Science Japan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijvoorbeeld een lijstje op je medicijn- of kledingkast waar je op afkruist zodra je het genomen hebt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het voor je vriend extra vervelend is dat hij een man is, mannen en sex "horen bij elkaar". Uiteindelijk gaat het geen zin hebben ook een beetje tussen je oren zitten, want je gaat je er namelijk op focussen: ik moet zin hebben voor mijn vriend/ vriendin- waardoor de drempel steeds hoger wordt om er zin in te krijgen en het te gaan doen en dan nog een bevredigend resultaat willen. Nou, sex, eisen en spanning werkt dus niet. Tenminste dat is mijn ervaring. Misschien kan je vriend vragen naar andere medicatie, hij kan gewoon melden dat hij het vervelend vindt dat zijn libido door deze medicatie zo laag is en hij daardoor naar andere medicatie wil kijken. Ik ga binnenkort weer met medicatie beginnen, ik heb speciaal gevraagd om een middel waar het libido niet zo door beinvloed wordt. Een vraagje naar anderen... Heeft iemand ervaring met Cipramil 20mg? |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar idem
||
![]() |
Citaat:
Ik heb veel vrijheid gekregen van mijn huisarts; ik heb een afbouwadvies gekregen voor wanneer ik zou besluiten om te stoppen, and that was pretty much it. Mijn psychologe heeft me ervan verzekerd dat ze gemerkt heeft dat ik zelf heel goed in staat ben om de negatieve en positieve kanten van de medicatie tegen elkaar af te wegen, dat ik goed in staat ben om zelf te beslissen om te stoppen of niet, en dat dat ook de reden is dat mijn huisarts me die vrijheid geeft. Gisteren ben ik vergeten om mijn medicatie in te nemen, en aangezien ik daar weinig van merk qua ontwenningsverschijnselen vraag ik me nu af of ik dit zo kan voortzetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaan we weer... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat: