Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2006, 14:48
skeleton
skeleton is offline
Ik zat echt net met nr 1 n00b van bloodscalp in een ubrs party, eerst na the emberseer stapt die oetlul uiterraard op een stel eieren ---> whipe, daarna wanneer er word gezegd hug wall otherwise you'll get kicked back ---> natuurlijk deed meneer dit niet en werd omlaag gemept omdaar uiterraard wederom een bezoekje te brengen aan de eieren.

Tot slot bij rend, rend down, ninja-d ie gewoon battleborn bracers en eye of rend.... \o/ .
Oud 19-05-2006, 14:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
doet me denken aan dit

in mc, rogue tekort(ja echt) dus de "ik heb vanochtend 60 gehaald greoen gear rogue" mag kanonvoer spelen

[noobrogue]where do epix rogue gear and daggers drop?
to[Noobrogue]not at normal mobs prolly
[noobrogue]u sure, where is bossy than?
to[noobrogue]we are going to him
[noobrogue]does he drop a dagger?
to[noobrogue]yes but a caster one.
[noobrogue]i roll it if it has more dps than mine
to[noobrogue]good when we go ZG than i will roll on warblade of harikirri offhand and Fang of faceless than
[noobrogue]ur ninja hunter]
/5 hunterchat: omg@noobrogue... wants all the epic's lets ninja em all
[noobrogue] we at boss yet?

we wipen 6x op luci en gaan naar ZG
in zg:
[noobrogue]what daggers drop here?
to[noobrogue]we wont do bosses that do anyway
noobrogue]why i join than?
to[noobrogue]some nice BLUE leather drops here
[noobrogue]not epic?
to[noobrogue]no blue

we killen snake, noobrogue heeft zichzelf vermoord in poisen cloud, niemand has zin haar te healen en ze had geen pijlen voor haar gun, ja idd go figure

LR: [runed bloodstained hauberk][paars quest ding]
hunters roll now[runed bloodstained hauberk]
Zeddicus rolls 87
Xiandra rolls 93
xiandra recieves loot[runed bloodstained hauberk]
2min later:
[noobrogue]u had epix drop, dont roll on daggers kk?

de 1e waar ik blij van ben dat ie /gquit deed om high end raiders te joinen
Oud 19-05-2006, 15:58
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 19-05-2006 @ 10:36 :
En Bladefist was volgens mij de eerste (of een van de eerste) servers waar Kazzak ineens in stormwind rondliep.
Bij mij op Burning Legion was iig de eerste keer
Oud 20-05-2006, 12:23
Allochthony
Allochthony is offline
Wat is de nieuwste PVP server? Ik ga maar weer eens spelen, en graag op een nieuwere server
Oud 20-05-2006, 12:35
Ymir
Ymir is offline
Boulderfist is aardig nieuw.
Als je alliance gaat spelen kan je met mij en een maat van me teamen
Oud 20-05-2006, 12:41
Allochthony
Allochthony is offline
lvls?
Oud 20-05-2006, 12:50
Ymir
Ymir is offline
Hij zit ergens in de 20, ik heb een pally lvl 13 ofzo en een lock bijna lvl 10
Oud 20-05-2006, 12:56
Allochthony
Allochthony is offline
Ik wil ook een pally maken
Oud 20-05-2006, 12:58
Ymir
Ymir is offline
Ik wil toch verder met m'n lock, dus ik vind het best, is wel een leuk team denk ik
Oud 20-05-2006, 13:09
Allochthony
Allochthony is offline
Spel duurt wel echt LANG installeren, voglens mij is mijn dvd speler/brander een beetje gaar, na een half uur nog steeds met CD 2 bezig...
Oud 20-05-2006, 13:13
Ymir
Ymir is offline
Ik heb geen haast
Oud 20-05-2006, 13:24
Obi Wan
Obi Wan is offline
Pally is wel fijn IMO, heb hem nu op 51
Oud 20-05-2006, 13:39
Allochthony
Allochthony is offline
CD 4 nu, daarna nog een uur updaten
Oud 20-05-2006, 15:16
Ymir
Ymir is offline
Als je tegen lvl 10 aankomt moet je maar een /w naar Madraxus doen Ik ga even m'n voidy halen nu.
Oud 20-05-2006, 15:29
Allochthony
Allochthony is offline
Rotjong, ik begin zo, maar dat duurt wel even voor ik lvl 10 ben .

Hmm, human of dwarf?
Oud 20-05-2006, 15:53
Ymir
Ymir is offline
Lvl 10 ben je zo man, niet miepen. Lvl 8 ofzo kan ook best, mobs vanaf lvl 6 geven me nog xp dus vanaf daar kan ik je best op weg helpen.

Doe maar dwarf, die human beginquests zijn echt teh suck. Ik ben me rot aan het rennen. Echt zo ongeveer de helft van m'n playtime met Madraxus ben ik aan het lopen geweest
Oud 21-05-2006, 12:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ymir schreef op 20-05-2006 @ 16:53 :
Lvl 10 ben je zo man, niet miepen. Lvl 8 ofzo kan ook best, mobs vanaf lvl 6 geven me nog xp dus vanaf daar kan ik je best op weg helpen.

Doe maar dwarf, die human beginquests zijn echt teh suck. Ik ben me rot aan het rennen. Echt zo ongeveer de helft van m'n playtime met Madraxus ben ik aan het lopen geweest
Voor paladin zou ik alleen eerder een human aanraden. Die bonus met maces is vet handig en de dwarven racials zijn prut voor een paladin
Oud 21-05-2006, 13:26
Verwijderd
Och, zo veel maakt die +5 skill niet uit. Ik gebruik een polearm.
Oud 21-05-2006, 14:09
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
drennai pally ftw staart

me guild is dood, w00t

maaar.... migration>halve 3raidstegelijk guild gaat weg>friend rule>70% zeker dat ik een 10x betere guild kan joinen
Oud 21-05-2006, 17:05
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 21-05-2006 @ 15:09 :
drennai pally ftw staart

me guild is dood, w00t

maaar.... migration>halve 3raidstegelijk guild gaat weg>friend rule>70% zeker dat ik een 10x betere guild kan joinen
Ik wacht ook eventjes met mijn paladin project tot de dranei er zijn
Oud 21-05-2006, 23:02
skeleton
skeleton is offline
Af en toe krijg ik het idee dat ik in een vet wazige guild zit, tig whipes op trashmobs in MC maar boss 1 - 5 halen we met 2 vingers in de neus neer... lol ;S.

Alleen shazzrah is wat lastiger maar verder...
Oud 22-05-2006, 09:46
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-05-2006 @ 13:01 :
Voor paladin zou ik alleen eerder een human aanraden. Die bonus met maces is vet handig en de dwarven racials zijn prut voor een paladin
Racials, /care.

Looks>racials.

Dwarf is gaver.
Oud 22-05-2006, 11:38
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 22-05-2006 @ 00:02 :
Af en toe krijg ik het idee dat ik in een vet wazige guild zit, tig whipes op trashmobs in MC maar boss 1 - 5 halen we met 2 vingers in de neus neer... lol ;S.

Alleen shazzrah is wat lastiger maar verder...
Shazzrah is echt heel irritant om te healen. Maar verder is 't niet zo moeilijk, kwestie van Arcane Res regelen voor de MT en zorgen dat mensen meteen naar de MT lopen als ze aggro hebben (notify on aggro gain inschakelen bij CTRA). En verspreiden natuurlijk.
Oud 22-05-2006, 12:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-05-2006 @ 10:46 :
Dwarf is gaver.
Tru.dat

Alhoewel ik de male dranei plaatjes en filmpjes tot nu toe ook wel teh-pwnage vind
Oud 22-05-2006, 13:39
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
nice afgelopen week heel mc gedownt en afgelopen weekend 15keer gewiped op eerst boss in bwl
Oud 22-05-2006, 14:55
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 22-05-2006 @ 13:26 :
Tru.dat

Alhoewel ik de male dranei plaatjes en filmpjes tot nu toe ook wel teh-pwnage vind
Ik wil er een, dat heb ik al besloten

En ook een Blood Elf. Zal wel op Boulderfist met een Dranei gaan kloten, en op Stormrage een BE lock.
Oud 22-05-2006, 15:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-05-2006 @ 15:55 :
Ik wil er een, dat heb ik al besloten

En ook een Blood Elf. Zal wel op Boulderfist met een Dranei gaan kloten, en op Stormrage een BE lock.
Ik ga op Outland een Dranei nemen waarschijnlijk (kan mijn hunter em voorzien van geld en bags) en ik weet nog niet op welke server ik een BE priest ga nemen (ja, priest. Undead en Troll priests vind ik niks )
Oud 22-05-2006, 20:01
Verwijderd

mn naam zuigt
Oud 22-05-2006, 20:37
Verwijderd
Bah, zijn we net een leuke naked tauren raid naar de gnomes aan eht doen wordt ik gedisconnect en niet weer binnengelaten
Oud 22-05-2006, 23:29
Big Boi
Big Boi is offline
Ik word soms zooo gefrustreerd van alle zaken RONDOM het spel zelf. Het is zo irritant dat als je van 13.00 tot 21.30 moet werken dat je niet voor je werk kan spelen (heb 2 uur lang op het 'inlog server is down' scherm gezeten) en na mn werk ook al niet vanwege dikke lag in Winterspring (500 ms). Daarnaast kan je niet eens je account cancellen omdat de account management page het niet doet. De pret is er echt snel vanaf zo en ik begrijp ook niet waarom ik 12 euro per maand betaal voor dit soort klote service?! Ondertussen worden er allemaal beloftes gedaan maar er gebeurt niks op de korte termijn.
En hoe kan iemand op een PvE server een goede rank halen als ie na 18.00 altijd minimaal friggin 4 uur in de que moet staan voor een BG te kunnen spelen?! En je kan niet idlen vanwege de disconnect omdat je data genereert terwijl je niets doet. In andere woorden je word gedwongen om te spelen en maar af te wachten. Daarnaast is een WSG altijd tering snel voorbij vanwege de lage horde/alliance ratio. Ik heb het zo gezien met dit spel.

[/rant]
Oud 22-05-2006, 23:32
Big Boi
Big Boi is offline
[rant]

En dan STA je eindelijk in de que voor iets langer dan 3 uur en dan crasht je WoW client random omdat je uit het bootje stapt bij Theramore Isle. Dag que, dag BG. Geen HK's en bonus rep voor deze warrior vandaag. Achja morgen is het toch weer woensdag.. dan maakt het toch niet uit dat je net in die ene week geen rank 7 kan behalen? Doe je er toch nog lekker een weekje over? Je vind het toch niet erg om nog 7 dagen door te betalen voor deze klote service? JAWEL! Fucking fix it or leave it, Blizz!

[/rant]
Oud 23-05-2006, 09:04
Verwijderd
Hoge pvp-ranks halen is idd frustrerend ja.. dan net op een paar streepjes de volgende rank niet halen omdat je de avond ervoor niet hebt kunnen spelen vanwege gare serverproblems om maar iets te noemen..

mja, wat jij allemaal noemt klinkt wel heel erg.. daar heb ik zelfs op mijn slechte dragonmaw PVP server niet zoveel last van..
hoewel k ondertussen ook alweer een maandje gestopt ben
Oud 23-05-2006, 09:48
Verwijderd
ik word echt gek van hun homepage damn wat is die shit traag enz
Oud 23-05-2006, 10:11
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-05-2006 @ 12:38 :
Shazzrah is echt heel irritant om te healen. Maar verder is 't niet zo moeilijk, kwestie van Arcane Res regelen voor de MT en zorgen dat mensen meteen naar de MT lopen als ze aggro hebben (notify on aggro gain inschakelen bij CTRA). En verspreiden natuurlijk.
Gister gestopt na major domo....

Ondanks dat er afgesproken was dat mijn target tot 15 % zou worden teruggebracht en daarna het 4de target als eerste gekilled zou worden vonden blijkbaar sommige mensen het toch nodig om alsnog mijn target te dotten, waardoor die van mij eerder down ging dan eigenlijk de bedoeling was... aka whipe.

Vanavond willen ze volgens mij raggy proberen te downen.... ik vreesch er hard voor =/ .
Oud 23-05-2006, 11:48
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
catweazle schreef op 23-05-2006 @ 10:48 :
ik word echt gek van hun homepage damn wat is die shit traag enz
inderdaad, ik probeer nu al 3 dagen mn account te cancellen, maar kom maar niet op de site. Zul je zien dat ik er dalijk nog een maand aan vast zit terwijl ik nooit meer tijd heb om te spelen
Oud 23-05-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 23-05-2006 @ 11:11 :

Vanavond willen ze volgens mij raggy proberen te downen.... ik vreesch er hard voor =/ .
Raggy is enorm overrated. De strategie is zo eenvoudig dat het echt 100% op gear aankomt.
Oud 23-05-2006, 14:31
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-05-2006 @ 13:28 :
Raggy is enorm overrated. De strategie is zo eenvoudig dat het echt 100% op gear aankomt.
Hmja mijn guild heeft hem in het verleden vaker omgelegd, totdat we een soort /gleave periode achter de rug hadden..
Oud 23-05-2006, 17:17
Big Boi
Big Boi is offline
Nja gister misschien iets te gefrustreerd gereageerd op een dag vol lag en disconnects
Ik ben nu lvl 54 en wil toch lvl 60 zijn om iets van de echte raid content te zien. Ben geloof ik ook rested tot lvl 60 want heb in de afgelopen 2 maanden een hunter en een rogue gelvld.
Weet iemand nog een goede grindplek voor mijn level? Ik vind winterspring net iets te hoog. Het moet een plek zijn waar de mobs netjes spaced uit elkaar staan, veel single targets dus en het liefst dat de mobs je niet al teveel diseases/poisons geven. Dus lekker aan een stuk door raggen. Het gaat me meer om xp dan om gold btw.
Tnxz0r
Oud 23-05-2006, 17:35
Verwijderd
<3 deviate fish :')
Oud 23-05-2006, 18:23
Ymir
Ymir is offline
Rested xp is nooit meer dan anderhalf lvl

Grindplek weet ik niet helaas.
Oud 24-05-2006, 08:27
<*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 23-05-2006 @ 18:17 :
Nja gister misschien iets te gefrustreerd gereageerd op een dag vol lag en disconnects
Ik ben nu lvl 54 en wil toch lvl 60 zijn om iets van de echte raid content te zien. Ben geloof ik ook rested tot lvl 60 want heb in de afgelopen 2 maanden een hunter en een rogue gelvld.
Weet iemand nog een goede grindplek voor mijn level? Ik vind winterspring net iets te hoog. Het moet een plek zijn waar de mobs netjes spaced uit elkaar staan, veel single targets dus en het liefst dat de mobs je niet al teveel diseases/poisons geven. Dus lekker aan een stuk door raggen. Het gaat me meer om xp dan om gold btw.
Tnxz0r
Azshara satyrs.... ga je als rogue echt belachelijk makkelijk doorheen
En vanaf 57 moet je naar dat gebied boven redridge (naam even kwijt), daar staat een fort met 75% casters.
Oud 24-05-2006, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Big Boi schreef op 23-05-2006 @ 18:17 :
blaat
die blood elfs in azshara
voornamelijk zijn t casters belachelijk slap met mn lvl 55 rogue heb ik ze binnen 6 sec dood zonder dat ze mij dmg doen en ze droppen nog veel runecloth ook
Oud 24-05-2006, 09:03
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 24-05-2006 @ 09:27 :
Azshara satyrs.... ga je als rogue echt belachelijk makkelijk doorheen
En vanaf 57 moet je naar dat gebied boven redridge (naam even kwijt), daar staat een fort met 75% casters.
Alleen niet aan te raden op een PvP servert. Goldgrind Azshara de gexte

Citaat:
catweazle schreef op 24-05-2006 @ 09:33 :
die blood elfs in azshara
voornamelijk zijn t casters belachelijk slap met mn lvl 55 rogue heb ik ze binnen 6 sec dood zonder dat ze mij dmg doen en ze droppen nog veel runecloth ook
Die moet je eigenlijk alleen doen als je ze inderdaad in no-time kapot hakt want ze casten vrij hard
Oud 24-05-2006, 10:57
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
skeleton schreef op 19-05-2006 @ 15:48 :
Ik zat echt net met nr 1 n00b van bloodscalp in een ubrs party, eerst na the emberseer stapt die oetlul uiterraard op een stel eieren ---> whipe, daarna wanneer er word gezegd hug wall otherwise you'll get kicked back ---> natuurlijk deed meneer dit niet en werd omlaag gemept omdaar uiterraard wederom een bezoekje te brengen aan de eieren.

Tot slot bij rend, rend down, ninja-d ie gewoon battleborn bracers en eye of rend.... \o/ .
Wie ben je op bloodscalp? en wie was die noob

Ik zit ook op bloodscalp
Oud 24-05-2006, 11:24
Verwijderd
Moam down gisteren.
Oud 24-05-2006, 13:27
<*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 24-05-2006 @ 10:03 :
Die moet je eigenlijk alleen doen als je ze inderdaad in no-time kapot hakt want ze casten vrij hard
Dat is precies waar rogues kick voor hebben.
Oud 24-05-2006, 17:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Altijd leuk die mensen die dan je gear afzeiken maar ondertussen in damage meters niet eens in de buurt kunnen komen
Oud 24-05-2006, 17:32
Krrik
Krrik is offline
Nog leuke mensen hier op Al'akir of op The Maelstrom of Xavius?

Daar speel ik namelijk op, een 60 rogue op al'akir en een 60 hunter op maelstrom. 57 warrior op Xavius die ik nu aant lvlen ben, top spel maar soms een beetje saai en eentonig qua instances.
Oud 24-05-2006, 17:33
<*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 24-05-2006 @ 18:14 :
Altijd leuk die mensen die dan je gear afzeiken maar ondertussen in damage meters niet eens in de buurt kunnen komen
Mijn bijna geheel blauwe rogue kan iedereen in MC verslaan tot aan ragnaros
Oud 24-05-2006, 18:01
Daboman
Daboman is offline
Onze guild heeft Nefarian down! Best een lastige maar ook erg leuke baas.

Op naar AQ40.

Is er hier trouwens nog iemand die ook al wat verder in BWL of AQ40 zit? Ik lees hier allemaal dingen over MC.

Mepho, nog grats met Moam. Hij dropte vast en zeker feral druid loot

oh, en innervate als skill in 1.11 is helemaal goud

En skeleton, is het nog gelukt met Raggy? Het viel vast mee, Ragnaros is niet veel moeilijker dan Majordomo.

Regels voor berichten