Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2006, 17:24
Verwijderd
oehh geweldig leuke middag gehad. Zometeen oppassen, hoop dat ik het kan opbrengen om te leren want dat moet echt gebeuren.
Vrijdag lekker op vakantie naar Spanje, zoveel zin in.
Advertentie
Oud 25-04-2006, 18:38
Verwijderd
soms ben je aan het denken.....wat en hoe? hoe kn je iets winnen wat je wilt? hoe plaats je dat ene stukje op zijn plaats..
Oud 25-04-2006, 18:44
darkfairy
darkfairy is offline
pff me hoofd kookt over
Oud 25-04-2006, 18:46
Nyawa
Woohoo, ik heb misschien vakantiewerk .

Nog steeds ziekjes en moe, maar af en toe een bezoekje van mijn lieve vriendje maakt veel goed.
Oud 25-04-2006, 19:05
Jolene
Jolene is offline
Mijn moeder is soms echt zo'n ontzettende trut . Ik heb lang gewerkt en wil gvd gewoon op de bank hangen en tegen de tv kankeren met een joint in mijn mond. Maar nee mn moeder moet zonodig weer die stomme vriend van dr uitnodigen zodat ik straks weer tussen dat schijnheilige gezeik zit en om 10 uur weggekeken word .
Oud 25-04-2006, 19:09
Redhair
Redhair is offline
Mijn moeder is lief. Ik heb vanmiddag wiet van haar geld gekocht. Eerlijk opgebiecht, kreeg net opeens 4 euro voor sigaretten. Ze vond dat ik het verdiende vanwege de voldoende voor frans. <3
Oud 25-04-2006, 19:32
Yana
Yana is offline
Hopeloos verloren. Ik moet praten, maar ik durf niet. Zoveel angst. Ik praat niet, zeg niks, kom thuis en huil alleen. Help. Help. Ik verdrink langzaam en ik wil niet. Oude gedachtes komen terug en ik vecht, en ik vecht en ik zwem naar boven om net zo hard opnieuw te vallen. Wat willen ze toch van mij, hoe moet ik leven? Wanneer vind ik eigenwaarde? Wanneer begin ik met gelukkig zijn? Geluk is een keuze, geen richting. Waarom kan ik die keuze dan niet maken?
Oud 25-04-2006, 19:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn vriendje is lief, echt heel erg lief.

Zijn mama is stom, maar ach. Ik mag komen op haar verjaardag.
Ze vertrouwt me. Nee, toch niet .
Oud 25-04-2006, 20:11
kroot
kroot is offline
pff groep was wel leuk. De doelen moesten groter zijn, helaas.......
Oud 25-04-2006, 20:52
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil dit niet, ik wil dit niet, ik wil dit niet, ik wil dit niet, ik wil dit niet

IK WIL DIT NIET

ik wil dr niet om heen draaien.. maar gewoon praten en een knuffel krijgen en even luchen

nee ik wil dit niet..
Oud 25-04-2006, 20:53
Verwijderd
Heerlijk dagje gehad.
Ik dacht dat ik m'n vriend maandag ofzo pas weer 's zou zien terwijl ik hem vorige week dinsdag voor 't laatst echt had gezien, maar ik heb vanmiddag heerlijk met 'm in de zon gelegen met een ijsje. Het was maar een half uurtje ofzo, maar toch. Ik vind het zoo fijn hoe we met elkaar omgaan, lekker elkaar zien als het zo uitkomt en als het enigzins niet uitkomt voor de één dan gewoon niet, en zonder gezeur. Ik moest er wel aan wennen, maar het bevalt me zo goed. Zo onafhankelijk, mijn eigen dingen doen en af en toe een fijn uurtje met hem. Heerlijk.
Toen na school nog de hele middag in de stad rond gelopen/op een terrasje gezeten met lieve vrienden. Echt fijn

Jammer dat het nu totaal niet lukt met een Praktische Opdracht voor maatschappijleer. Maar ach, als ik over ga, wat interesseert dit me dan eigenlijk?
moet ik wel over gaan..
Oud 25-04-2006, 21:23
moon
moon is offline
Als dat stomme pestprogramma op talpa komt dan ga ik volgensmij helemaal door het lint (zeg ik in een uiterst labiele stemming). Is de volgende stap dat we mensen gaan inspuiten met ziektes? is het fijn om te kijken naar andermans pijn? ik vind het wel zo afschuwelijk walchelijk. Ik heb nog nooit iemand in mijn leven willen pesten want ik ben zelf ontzettend gepest, maar die John de Mol zou ik het liefst helemaal van de aarde afpesten. Wat een smerige, achterbakse, zakkenvullende klootzak is dat! zo! Dat is er uit!
heb vandaag mijn dagboeken teruggelezen opzoek naar een mooie droom die ik ooit had om mezelf daar aan te herinneren en al die nachtmerries te vergeten. Maar ik kwam met name weer het gepest terug. Ik was alweer vergeten dat het zo gemeen was, zo afschuwelijk, zo....ik heb er geen woorden voor. Ik zou er ooit wel een boek over willen schrijven want ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet weten hoe erg pesten is. Ik denk ook dat mijn omgeving niet weet hoeveel ik gepest ben, in iedergeval, het maakt je leven flink kapot. Ik ben nu eindelijk op de goede weg en dat komt voornamelijk omdat dit het eerste jaar is waarin ik niet gepest wordt en me geaccepteerd voel, ik kan eindelijk aan mezelf werken en ontdekken dat niet alles zo slecht aan me is als ze me altijd wijs hebben gemaakt. En nu stop ik, voordat ik ga huilen.)
Oud 25-04-2006, 21:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moon schreef op 25-04-2006 @ 22:23 :
*knip*
zo dit herken ik ff helemaal
zo veel pijn.. en dan gaan ze dr nog ff een geldprijs aan vastzetten..
zielig gewoon

*hele grote knuf voor jou*
Oud 25-04-2006, 21:33
moon
moon is offline
@rare kwast: dankje, jij ook een hele dikke knuff!
Oud 25-04-2006, 21:50
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Ik wil ook eigenlijk helemaal niemand lastig vallen, maar ik kan niet anders. Help, ik moet praten ik moet vertellen ik moet het er allemaal uitlaten maar het gaat niet. Het zit vast vanbinnen het komt er maar niet uit. Ik zit klem, opgesloten, vastgeketend. Ik maak mezelf gek met mijn gedachten, met mijn gevoelens maar ik kan niet anders. Het kan er niet uit, totdat ik kapot barst..
Oud 25-04-2006, 22:32
Tink*
Tink* is offline
Ik ben zo moe de laatste tijd.
Oud 25-04-2006, 22:49
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 25-04-2006 @ 22:23 :
Als dat stomme pestprogramma op talpa komt dan ga ik volgensmij helemaal door het lint (zeg ik in een uiterst labiele stemming). Is de volgende stap dat we mensen gaan inspuiten met ziektes? is het fijn om te kijken naar andermans pijn? ik vind het wel zo afschuwelijk walchelijk. Ik heb nog nooit iemand in mijn leven willen pesten want ik ben zelf ontzettend gepest, maar die John de Mol zou ik het liefst helemaal van de aarde afpesten. Wat een smerige, achterbakse, zakkenvullende klootzak is dat! zo! Dat is er uit!
heb vandaag mijn dagboeken teruggelezen opzoek naar een mooie droom die ik ooit had om mezelf daar aan te herinneren en al die nachtmerries te vergeten. Maar ik kwam met name weer het gepest terug. Ik was alweer vergeten dat het zo gemeen was, zo afschuwelijk, zo....ik heb er geen woorden voor. Ik zou er ooit wel een boek over willen schrijven want ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet weten hoe erg pesten is. Ik denk ook dat mijn omgeving niet weet hoeveel ik gepest ben, in iedergeval, het maakt je leven flink kapot. Ik ben nu eindelijk op de goede weg en dat komt voornamelijk omdat dit het eerste jaar is waarin ik niet gepest wordt en me geaccepteerd voel, ik kan eindelijk aan mezelf werken en ontdekken dat niet alles zo slecht aan me is als ze me altijd wijs hebben gemaakt. En nu stop ik, voordat ik ga huilen.)
Daarom moet je dus geen talpa kijken. Die zender hebben we zo weggepest.

Ontopic: Ik weiger het gewoon Als ik belis dat ik mijn leven weer echt in mijn eigen handen heb, dan is dat ook zo. Klaar.

Weet je? Het is zó fijn dat dat kan. Ik voelde me door alle ellende nogal ... niks, eigenlijk, vrij waardeloos, niet leuk genoeg, niet goed genoeg... En dan doe ik dit, dan lukt het me om hier doorheen te komen, en ik kán het gewoon. Ik heb me nog nooit zo lang zo ellendig gevoeld - en ik ben er doorheen gekomen, en vanaf nu gaat het niet meer zó worden.

Ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf
Oud 25-04-2006, 23:16
Verwijderd
pff ik weet 1 ding, nooit oude dagboeken of posts van hier terug lezen, dan word je verdrietig.
Oud 26-04-2006, 00:27
Verwijderd
Het gaat niet zo goed eigenlijk... Voor iedereen doe ik maar weer voor dat het wel goed gaat, probeer vooral niets te laten zien. Maar ondertussen. Aan de ene kant ben ik blij dat ik het weer kan verbergen, aan de andere kant is het helemaal niet goed. Eigenlijk zou ik weer naar de psych moeten, maar ik kan pas weer na de vakantie, pas over 2 weken dus, en ben ook alweer 2 weken niet geweest... Niet zo handig dus, maar ik zal het moeten uitzingen...
Maar ik voel me echt niet goed. Ik voel me dik en lelijk. Ik ga zoo erg aan de lijn. Ik heb er gewoon geen zin meer in, het gaat allemaal niet, het wil niet. Alles gaat niet zoals ik het wil. Ik baal gewoon vreseijk. Ik was bang om naar boven te gaan vandaag, maar ik kreeg geen behoeftes tot iets ofzo gelukkig, het schrikte me alleen maar af.
Maarja, het gaat toch echt niet goed...
Oud 26-04-2006, 09:57
Gothic
Gothic is offline
Nog ff doorzetten... het is zo moeilijk om weer al die stof opnieuw te lezen, elke keer denk ik weer dat ik het al eerder gezien en gehoord heb. Ik wil dingen begrijpen ik wil niet domweg dingen uit m'n hoofd leren, maar ja, dat gaan we toch maar proberen. Hopelijk blijft het hangen als ik het voor de 3e keer doorlees... Gewoon nog ff 2 dagen volhouden, daarna lekker een weekend ontspannen .
Oud 26-04-2006, 10:24
ilse
ilse is offline
damn fuck off

je kan echt op niemand rekenen? therapiegroep ammehoela!!!

stelletje #$%&^$
Oud 26-04-2006, 11:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Fuck hem.
Oud 26-04-2006, 12:32
kroot
kroot is offline
Ja lekker slagwerk spelen als je ontsteking door je eigen schuld weer terug is
Oud 26-04-2006, 14:41
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-04-2006 @ 12:53 :
Ik weet nooit of het nou beter is om iets duidelijk te maken, of gewoon te wachten tot het vanzelf weer weggaat, want dat is vaak genoeg ook zo. Soms is erover beginnen niet goed, dan wordt het alleen maar erger.
Maar dan kun je er wel over praten en kan het opgelost worden misschien. Anders blijf je er maar mee zitten en dan gaat het misschien wel weg, maar komt later gewoon weer terug. Echt weg gaat het dan nooit. Dan zou erover praten misschien beter zijn. Ik weet natuurlijk niet echt waar het over gaat, maar toch.
Oud 26-04-2006, 15:06
rare kwast
rare kwast is offline
maandag gekookt en toen verbrande ik mijn vingers en zette daarna een mes in mn duim..
nu ben ik de groente aant snijden voor vanavond (ik kook weer) en zet ik weer een mes in mn duim..
gaat goed
ben nog nooit zo onhandig geweest met messen en koken.. ik kan best goed koken.. wat is dit ineens

verder gaat het de hele dag al rot.. voel me leeg en verdrietig
verlang naar een knuffel en wil gewoon even mijn vriendin zien
gister avond even met dr gepraat en vanancht heel lang liggen huilen en zitten panieken..
*zucht*
Oud 26-04-2006, 15:11
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik viel net gewoon bijna flauw.. Kon nog net op tijd gaan zitten..
Durf nu niet meer op te staan
Oud 26-04-2006, 15:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 26-04-2006 @ 16:11 :
Ik viel net gewoon bijna flauw.. Kon nog net op tijd gaan zitten..
Durf nu niet meer op te staan
Heb je genoeg gegeten en gedronken vandaag?
Oud 26-04-2006, 15:18
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-04-2006 @ 16:15 :
Heb je genoeg gegeten en gedronken vandaag?
Nee, maar niet veel minder dan anders.
Oud 26-04-2006, 15:26
Nona
Nona is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 26-04-2006 @ 16:18 :
Nee, maar niet veel minder dan anders.
Niet genoeg is niet genoeg. Neem eens een appel en een glas melk.
Oud 26-04-2006, 15:33
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet niet meer waarop ik wacht
draai overal omheen
op zoek naar houvast
bij alles wat ik vinden kan

Maar langzaam raak ik uit balans
langzaam raak ik uit balans
langzaam raak ik uit balans
en ik voel hoe de grond
onder me verdwijnt
en ik ga onderuit
Oud 26-04-2006, 15:36
Stefanie
Stefanie is offline
Vandaag tentamen overgeslagen omdat ik totaal geen zin had. Op naar de herkansing volgende periode...

Nu nog één tentamen en dan ben ik weer klaar. Vanavond lekker leren bij K. thuis
Oud 26-04-2006, 15:48
Redhair
Redhair is offline
Net tentamen gemaakt, hond uitgelaten en boodschappen gedaan. Wat ben ik toch nuttig.

Godver, nuchter, en direct down.
Wel M. eindelijk weer eens gebeld, ik zou met pasen weer bij hem langs gaan maar daar is niets van gekomen.
Afgesproken voor zaterdag, maar ik bedacht me net dat ik dan al had afgesproken met D. en mijn flirt. Handig.

En ik dacht meteen fuck D. en mijn flirt, want M. heeft pep. Ja, gaat lekkkkeerrr
Oud 26-04-2006, 15:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-04-2006 @ 16:26 :
Niet genoeg is niet genoeg. Neem eens een appel en een glas melk.
Ik neem wel een mandarijntje dan houd ik het wel vol tot het avondeten. Drinken doe ik trouwens wel voldoende.
Oud 26-04-2006, 15:50
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Ja, ik ga naar de klote en ja ik mis teveel lessen, maar what the hell! Moet morgen nog een PO en een artikel inleveren maar het wil echt voor geen meter opschieten. What the fuck moet ik over twee gedichten vertellen wat ik ook nog kan verwoorden in het Engels? *kuch* Ja, nee gaat echt lukken op deze manier jongens. Nog één dagje en dan moet ik naar Kreta, wat is er mis met mij? Waarom kan ik het niet gewoon leuk vinden? Na een week is het toch weer voorbij of niet dan? JEZUS, waar je je al niet druk over kunt maken. Heb vandaag hele tijd met D. zitten praten, en ga morgen met M. praten. Heb het wel even nodig, een goed gesprek. En godverdomme, ik ben nuchter. En ik moet straks een hele week nuchter zijn en dat wil ik helemaal niet want dan ga ik veel te veel nadenken. Waarom gaat het nou nooit zoals ik het wil, maar altijd precies tegenovergesteld?
Oud 26-04-2006, 16:06
Lautitia
Lautitia is offline
Omgomgomg, dit kan níet waar zijn! Ik zit tijdens het laatste onderwijsblok bij hŕŕr in de groep . Ik en zij hebben vorig jaar ongelofelijke ruzie gekregen. Wat nu? Zou je ook in zo'n geval kunnen vragen om overplaatsing ? Nee, dat moet ik níet doen; ik wil sterker worden en laten zien dat ik nog altijd achter mijn beslissing sta. Maar dat kan lukt me vast niet binnen afzienbare tijd. Bluh, ik voelde het aan dat dit zo ging lopen, ik heb er zelfs over gedroomd. Ik ben een beetje radeloos, geloof ik .
Oud 26-04-2006, 16:40
darkfairy
darkfairy is offline
hmmm gaat lekker
Oud 26-04-2006, 17:21
Redhair
Redhair is offline
Straks met D. naar een of ander optreden, gezellig. Jammer dat mijn flirt niet moet werken, anders hadden we ook nog gratis drank. Achja, zometeen maar eens kijken of hier nog wat drank is word wel leuke avond hoop ik.
Oud 26-04-2006, 17:51
Nijn*
Nijn* is offline
Heb net mijn horoscoop laten maken door de moeder van een vriendin van me.. *zucht* zoveel herkenning niet normaal.. Alleen dit stukje al:
Citaat:
Indien de horoscoop door veel gespannen aspecten wordt geplaagd, zullen de betrokkenen geneigd zijn tot het bouwen van luchtkastelen, of zich in hun fantasiewereld terugtrekken omdat ze met de realiteit op slechte voet staan. Er bestaat een grote kans dat deze mensen werkelijkheid en verbeelding door elkaar halen, hetgeen kan ontaarden, vooral wanneer ze iets onaangenaams willen ontlopen, in het verzinnen van uitvluchten of onwaarheden.
*zucht* Naah, ik was niet diegene met de levensstrategie: ontkennen, ontlopen, ontwijken..
Oud 26-04-2006, 17:53
Verwijderd
*verveel*
Ik wil met iemand afspreken maar ik weet niet met wie, de meeste mensen hebben nog geen vakantie en met de anderen heb ik gister al afgesproken en ik wil me ook niet de hele tijd op dringen aan R. Nouja, ik zie wel, anders ga ik wel een filmpje kijken ofzo.
Oud 26-04-2006, 17:55
marrel
marrel is offline
Het was iig 2 dagen zo. Zooo niet goed dat ik hier mee bezig ben

Jammer dat het niet helemaal zo is neergezet als ik wilde. Miss komt het nog

En ik vraag me eigenlijk zo af wat mijn droom, passie of doel in het leven is

Laatst gewijzigd op 26-04-2006 om 18:51.
Oud 26-04-2006, 18:54
kroot
kroot is offline
pff wat een geregel
En dat als je in de trein zit. Echt handig als je constant je lease-ouders moet bellen met de vraag of ze telefoonnummers willen opzoeken.....
Oud 26-04-2006, 18:56
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Beeh, buuh. Bleh.
Maar ach, zo slecht is het nog niet.

Al baal ik zó van dat ***wiskunde. Ik ga me er steeds meer van aantrekken. Ik voel me dom, ik ga er van huilen. Echt niet leuk meer, maar ja. Nog een paar maandjes en dan een nieuw jaar en Wiskunde A1.
Oud 26-04-2006, 18:58
Pruts0r
Pruts0r is offline
woehoe

zaterdag filmkijken, en dan mag ik koken bij vreemde mensen
Ik ken dus alleen de ouders daar niet maar ik mag wel koken.

En dan op zondag heb ik dansles enzo, en dan maandag bruiloft, en dan dinsdag effe bijkomen, en dan woensdag mss een forummeeting, en dan nog donderdag iemand die hiernaartoekomt ofzo, en dan op vrijdag nog drummen bij iemand en dan is de vakantieweek al om
Oud 26-04-2006, 21:49
Nijn*
Nijn* is offline
Oké dan. Mijn essay is af (en nog best van redelijk niveau) en mijn artikel is af (goed niveau). Morgen inleveren, studieuurtje doen, computer reserveren in de mediatheek en agenda updaten voor na de vakantie. Dat zijn nu mijn enige verplichtingen nog wat school betreft, vrijdag zit ik lekker in het vliegtuig naar Kreta. Misschien toch wel beetje zin in gekregen. Nu lekker slapen nog.. (oké ik wil echt totaal niet weg hier maar goed, always look at the bright sight of life ) *hum* nee hoor, ik voel me niet kut?!
Oud 26-04-2006, 21:54
rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel voor nijn* gewoon daarom..

en ik wil een smsje terug.. ik wil gewoon weten dat ze dr even is voor me..
ik wil gewoon bij dr instorten..

morgen vroeg op dus lijkt me slim om nu naar bed te gaan gezien t feit ik gruwelijk achterloop met mijn slaap..
Oud 26-04-2006, 22:13
Verwijderd
langzaam zal het wel minder worden he..........
Oud 26-04-2006, 22:23
Redhair
Redhair is offline
Yeah, band was vet, ik was weer eens stoed en aangechoten. Ja, fijne avond, jammer dat ik naar huis moest, terwijl ik al fucking vakantie eb. Jammer dat mijn flirt er niet was, maar die zie ik snel wel weer. Jaja, ik voel me weer helemaal goed
Oud 26-04-2006, 22:40
Moustache
Moustache is offline
ik ga volgens mij beroerd slapen zometeen, ze wil niet uit mn hoofd (ja, dat is goed)
Oud 26-04-2006, 22:43
Verwijderd
Ik ben helemaal op. En het is pas woensdag. Vanavond is er nog een feestje, maar ik ga niet. Ik heb het helemaal gehad.

En dan óók nog eens een hertentamen voor dat vak, omdat ik natuurlijk weer een onvoldoende had. Ik kan ook niks

Volgens mij zou het niemand iets kunnen schelen als ik er niet ben. Ik voel me zo fucking overbodig
Oud 26-04-2006, 23:07
Verwijderd
Ik heb gisteravond vreselijk genoten.
Ik heb het vanavond ook gezellig gehad.
En toch haat ik mezelf. Ik kan niets. Ik heb geen wilskracht. Ik ben een dom wijf. En ik zit helemaal verkeerd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten