Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zo veel pijn.. en dan gaan ze dr nog ff een geldprijs aan vastzetten.. zielig gewoon *hele grote knuf voor jou*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik weiger het gewoon ![]() Weet je? Het is zó fijn dat dat kan. Ik voelde me door alle ellende nogal ... niks, eigenlijk, vrij waardeloos, niet leuk genoeg, niet goed genoeg... En dan doe ik dit, dan lukt het me om hier doorheen te komen, en ik kán het gewoon. Ik heb me nog nooit zo lang zo ellendig gevoeld - en ik ben er doorheen gekomen, en vanaf nu gaat het niet meer zó worden. Ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Het was iig 2 dagen zo. Zooo niet goed dat ik hier mee bezig ben
Jammer dat het niet helemaal zo is neergezet als ik wilde. Miss komt het nog ![]() En ik vraag me eigenlijk zo af wat mijn droom, passie of doel in het leven is ![]()
Laatst gewijzigd op 26-04-2006 om 18:51. |
![]() |
|
woehoe
![]() zaterdag filmkijken, en dan mag ik koken bij vreemde mensen ![]() Ik ken dus alleen de ouders daar niet ![]() En dan op zondag heb ik dansles enzo, en dan maandag bruiloft, en dan dinsdag effe bijkomen, en dan woensdag mss een forummeeting, en dan nog donderdag iemand die hiernaartoekomt ofzo, en dan op vrijdag nog drummen bij iemand en dan is de vakantieweek al om ![]()
|
Oké dan. Mijn essay is af (en nog best van redelijk niveau) en mijn artikel is af (goed niveau). Morgen inleveren, studieuurtje doen, computer reserveren in de mediatheek en agenda updaten voor na de vakantie. Dat zijn nu mijn enige verplichtingen nog wat school betreft, vrijdag zit ik lekker in het vliegtuig naar Kreta. Misschien toch wel beetje zin in gekregen. Nu lekker slapen nog.. (oké ik wil echt totaal niet weg hier maar goed, always look at the bright sight of life
![]() ![]()
|
*knuffel voor nijn* gewoon daarom..
en ik wil een smsje terug.. ik wil gewoon weten dat ze dr even is voor me.. ik wil gewoon bij dr instorten.. morgen vroeg op dus lijkt me slim om nu naar bed te gaan gezien t feit ik gruwelijk achterloop met mijn slaap.. ![]()
|
![]() |
Yeah, band was vet, ik was weer eens stoed en aangechoten. Ja, fijne avond, jammer dat ik naar huis moest, terwijl ik al fucking vakantie eb. Jammer dat mijn flirt er niet was, maar die zie ik snel wel weer. Jaja, ik voel me weer helemaal goed
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben helemaal op. En het is pas woensdag. Vanavond is er nog een feestje, maar ik ga niet. Ik heb het helemaal gehad.
En dan óók nog eens een hertentamen voor dat vak, omdat ik natuurlijk weer een onvoldoende had. Ik kan ook niks ![]() Volgens mij zou het niemand iets kunnen schelen als ik er niet ben. Ik voel me zo fucking overbodig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |