Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
@ Nijn*:
Thanx Nijn! Je hebt niet voor niets het gehaald tot het vwo! Het gaat bij ons allemaal wel een klote, maar je kan het echt wel! Lekker even rust nemen en dan er weer vol tegenaan. Ik weet dat het moeilijk is, maar gewoon doen. Als je trouwens echt denkt dat je het niet gaat redden kan je bijvoorbeeld ook bijles nemen. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik ken heel veel mensen die bijles hebben (en zelf geef ik bijles). Bij ons op school is dat heel leuk geregeld: oudere jaars kunnen bijles geven aan jongere jaars (leuk ook als zakcentje). Is er niet een leuke jongen ![]() Citaat:
![]() Ik ben erbij gekomen via school (mentor --> schoolarts --> psych). Je kan ook gewoon naar je huisarts gaan. Ze drongen er bij mij ook wel erg op aan dat ik het moest vertellen eerst enzo, maar daarna zagen ze ook wel in dat het gewoon niet ging (ik was toen nog 17). Succes en sterkte! *strooit knuffels rond voor iedereen* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mooi zinnetje, waar is het van? en hoe vond je de film? ik heb straks presentatie nederlands over het feminisme, + discussie. gelukkig hoef ik niet alleen. en heb ik homeopatische pilletjes van mijn vader gekregen zodat ik wat rustiger ben. ik moet zeggen, ik denk er constant aan maar heb het gevoel dat ik het wel aan kan. en ik heb zo'n ontzettende zin in het gevoel wat ik vanmiddag heb, als het klaar is. én als het natuurlijk een goed cijfer is. maar volgens mij moet het wel érg slecht gaan, wil ik een onvoldoende krijgen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het valt me op dat er altijd meteen zoveel harde oordelen in je verhalen staan. Vooral ten opzichte van jezelf. Als je iets niet volhoudt, heb je het meteen forever verpest, als je je hart hier lucht (waar het voor is!) dan is het "zeiken" en heb je geen leven. Je hoeft niet zo hard te zijn voor jezelf. Ik heb er vertrouwen in dat je die pep weg kunt laten en aan je herstel kunt gaan werken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok. Ik ga maar stoppen, het lijkt net alsof ik het zelf allemaal zo goed weet en jou de les zit voor te schrijven ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #59 rare kwast | 487 | 23-05-2006 20:04 | |