Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2006, 12:54
Verwijderd
de herhalingen op zaterdag.
Advertentie
Oud 25-06-2006, 15:17
Verwijderd
dus eenzelfde ep is 2 weken achter elkaar 2 keer herhaald?
Oud 25-06-2006, 15:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nee hoor
1 week geleden werd de eerste aflevering gehaald, deze keer de tweede. ze lopen gewoon steeds 1 aflevering achter.
Oud 25-06-2006, 16:10
Verwijderd
ik heb vorige week zaterdag een stukje gezien, en dat herkende ik uit de tweede aflevering. De eerste (waarin de modellen gekozen werden) heb ik niet gezien..
Oud 25-06-2006, 16:21
Verwijderd
oh ok
Oud 26-06-2006, 21:30
Balance
Balance is offline
YEAH!
she's out
Oud 26-06-2006, 21:32
niña
niña is offline
Eindelijk die bonkige knol weg! \o

Plus dat het maar goed is, straks was ze nog verliefd geworden op Kim die niks wilt
Oud 26-06-2006, 21:45
heavinly
heavinly is offline
Jammer van Cassandra.
Ik dacht eigenlijk dat zij 't zou winnen? (Leek me al niet heel waarschijnlijk) Dus nu heb ik écht geen idee.
Oud 26-06-2006, 21:56
niña
niña is offline
Ik wel, ik las het net in een onzintopic als het waarheid was
Oud 26-06-2006, 22:07
PV
PV is offline
Citaat:
niña schreef op 26-06-2006 @ 22:56 :
Ik wel, ik las het net in een onzintopic als het waarheid was
Ja godverdomme ik dus ook echt isrugnuiorbgrgyuklbtrgyrbgyubuyubgutbyubyutybitgybtuuebogyurbgeyubtrgy uergyu
Oud 26-06-2006, 22:16
Briseïs
Briseïs is offline
Onzin is dan ook kut
Oud 26-06-2006, 23:00
Ieke
Ieke is offline
Iemand de foto's?
Oud 26-06-2006, 23:36
heavinly
heavinly is offline
Tja, dat is 't risico van 'n forum. Van internet sowieso.
Zagen we vorige seizoenen ook wel met deze topics.
Oud 27-06-2006, 06:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline

Laatst gewijzigd op 27-06-2006 om 06:26.
Oud 27-06-2006, 08:14
Ieke
Ieke is offline
Ik vind het helemaal geen superfoto's eigenlijk
Oud 27-06-2006, 08:18
Verwijderd
Ik vond het echt achterlijk van Cassandra dat ze die paar centimeters niet van haar haar wilde laten halen. Ze vond het al lelijk, dan boeit het toch niet als het iets anders lelijks wordt?
Oud 27-06-2006, 08:24
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 26-06-2006 @ 23:07 :
Ja godverdomme ik dus ook echt isrugnuiorbgrgyuklbtrgyrbgyubuyubgutbyubyutybitgybtuuebogyurbgeyubtrgy uergyu
link?
Oud 27-06-2006, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 27-06-2006 @ 09:14 :
Ik vind het helemaal geen superfoto's eigenlijk
Ik ook niet. En hoewel Nicole er niet rennend uit ziet, vind ik haar foto het mooist.

Cassandra had verdomme niet mee moeten doen aan de wedstrijd, en vasthouden aan het niet verder knippen als een stomme inconsequente principe sloeg nergens op, daar het inconsequent was dus.

Dit moet eens gezegd. Kim heeft echt lelijke lippen. En ze kijkt altijd hetzelfde. Vind haar foto deze week het engst. Hele lelijke foto. En die uitleg vooraf ??? Wanneer snappen mensen nou eens, dat je bij ANTM niet met dat soort rare dingen moet komen. Haar loop was:

OMG, wat liep Sarah raaaar. Echt als een travestiet. Waarom loopt ze niet gewoon normaal, ipv een 'fashion walk' te proberen?

Kyle vind ik te groot. Haar loopje was mooi, maar haar foto weereens leijk. Ze mag er van mij uit.

Ik vind die walk van Bre wel cool. Die van Nik ook, met haar bewegende hoofd/nek

Hmmmm er ging toch iemand uit gisteren, na Cassandra's opvolging, had ik ook verwacht eigenlijk. Maar ik denk dat ze een keer iem niet uitstemmen dan nu.
Oud 27-06-2006, 08:52
niña
niña is offline
Nicole deed me aan Nicole Kidman denken.
Oud 27-06-2006, 09:03
Verwijderd
Nu je het zegt
Oud 27-06-2006, 12:39
heavinly
heavinly is offline
Heeft Lisa behalve die trui niks aan ofzo?
En ik vind Jayla nu wel weer gaaf. Dat korte haar staat haar goed.
Oud 27-06-2006, 14:13
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb het gemist. En kan de herhaling ook niet kijken. Wat is er nu precies gebeurd, en wie is er nu uit?
Oud 27-06-2006, 14:50
Verwijderd
Cassandra was een zeur. Maar goed dat ze weg is

Jammer dat er toch nog iemand uit moest.. Maar niet zo erg dat het Sarah is. Ze was wel aardig, maar ik vind haar niet zo mooi en ze heeft zo'n rare mond. Wel drama dat ze met Kim overbleef aan het eind

Ik vond Bre ook goed op de catwalk, maar niet meer zo toen ze dat loopje voor de jury moest doen bij de eliminatie. Dat was zo overdreven met haar benen..

Foto's van Jayla en Kim vind ik het mooiste

En het korte haar is echt veel mooier bij Jayla.

En nu zijn er ineens nog maar 9 over! Schiet wel op zo..
Oud 27-06-2006, 15:13
XQseMe2
XQseMe2 is offline
voor diegenen die willen weten wie er gaat winnen...

Spoiler

Laatst gewijzigd op 27-06-2006 om 16:15.
Oud 27-06-2006, 15:14
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Wat Cassandra betrof...ik vind het alleen maar goed van d'r dat ze voor haar eigen mening durft op te komen, zoals Bre ook al zei, en dat ze niet zichzelf wilt veranderen omdat andere mensen dat willen.
Ze bleef zichzelf trouw *you go girl!*
Oud 27-06-2006, 15:17
Verwijderd
Zorg er aub voor dat alles wat ook maar iets met de uitslag te maken heeft, in spoilers staat! Ook al noem je de winnares niet, maar geef je alleen aan of je het eens of oneens bent met de keuze, dan nog een spoiler gebruiken!
Ook is het handig als je even boven de spoiler zet waar die over gaat (bijvoorbeeld het seizoen, of je de winnares noemt, of het iets is dat in de volgende aflevering gaat gebeuren, etc.)

lijkt me verstandig dit weer regelmatig neer te zetten..

Wat Cassandra betreft: als ze het echt niet wil heeft ze groot gelijk om het niet te doen, maar bij de voorrondes zei ze wel dat ze ze flexibel was.. en het is te verwachten dat je uiterlijk veranderd wordt als je meedoet met ANTM.. en dat ze in die paar dagen al gewend was aan het korte haar dat ze nu heeft, betekent toch ook dat ze nog een centimeter korter ook zo gewend zal zijn. Ze is gewoon niet zo geschikt als model denk ik..
Oud 27-06-2006, 15:17
Verwijderd
Ow, en gisteren zag ik een stukje van Meet the Barkers op mtv en daar hadden ze een model nodig ergens voor, en dat was Adrienne van ANTM 1
Oud 27-06-2006, 16:18
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-06-2006 @ 15:50 :
Cassandra was een zeur. Maar goed dat ze weg is

Jammer dat er toch nog iemand uit moest.. Maar niet zo erg dat het Sarah is. Ze was wel aardig, maar ik vind haar niet zo mooi en ze heeft zo'n rare mond. Wel drama dat ze met Kim overbleef aan het eind

Ik vond Bre ook goed op de catwalk, maar niet meer zo toen ze dat loopje voor de jury moest doen bij de eliminatie. Dat was zo overdreven met haar benen..

Foto's van Jayla en Kim vind ik het mooiste

En het korte haar is echt veel mooier bij Jayla.

En nu zijn er ineens nog maar 9 over! Schiet wel op zo..
Dus er zijn er nu weer 2 in een aflevering uit? Ik heb het gemist namelijlk.
Oud 27-06-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 27-06-2006 @ 17:18 :
Dus er zijn er nu weer 2 in een aflevering uit? Ik heb het gemist namelijlk.
Ja. Cassandra 'vrijwillig' en Sarah weggestemd.
Oud 27-06-2006, 17:13
Verwijderd
Ik snap Cassandra ergens ook wel hoor. Want ze had er al mee ingestemd dat haar lange haar afgeknipt werd. Ik denk dat het niet om die centimeter haar ging, maar om het principe. Ze had al iets tegen haar zin gedaan, en ik denk dat ze niet met zichzelf wilde laten sollen. Dus dat vind ik dan wel weer goed.
Maar toen Jay zei dat ze weg moest gaan, vatte ze dat niet verkeerd op, door gelijk uit het programma te stappen?
Van ANTM zelf vind ik het ook stom, dat ze om een centimeter haar een goed model kwijtraken.

Maar goed.
Oud 27-06-2006, 17:26
Roos
Roos is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 27-06-2006 @ 18:13 :
Van ANTM zelf vind ik het ook stom, dat ze om een centimeter haar een goed model kwijtraken.

Maar goed.
Het gaat niet om die ene centimeter, maar om het feit dat Cassandra meer waarde hecht aan die ene centimeter, dan aan deze topkans. Als zij niet meewerkt, wil ze het blijkbaar toch niet zo graag.
Oud 27-06-2006, 18:04
.Pure
.Pure is offline
hm ik vond Sarah wel ok, Cassandra scheelde me niet zoveel, zeikmiep.

Favo zijn Jayla en Kim en Nicole vind ik het mooiste uiterlijk hebben voor een model.
Oud 27-06-2006, 18:13
Blubje
Blubje is offline
Ik ben t helemaal vergeten. Heb ook nu pas door dat t gisteren maandag was zegmaar
Naja zaterdag de herhaling maar dan
Oud 27-06-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 27-06-2006 @ 18:26 :
Het gaat niet om die ene centimeter, maar om het feit dat Cassandra meer waarde hecht aan die ene centimeter, dan aan deze topkans. Als zij niet meewerkt, wil ze het blijkbaar toch niet zo graag.
Ja, maar zoals ik al zei, het was voor haar denk ik gewoon een kwestie van "Ik laat niks meer tegen m'n zin erafhalen."
Dus als ANTM dat nou gewoon accepteert, dan is er niks aan de hand.

Maar goed, ik vond het ook wel overdreven van haar hoor, is inderdaad zonde van zo'n kans.
Oud 27-06-2006, 18:41
Verwijderd
Kan iemand de namen bij die foto's geven op volgorde? Ik leer het nooit volgens mij. Jammer dat ik het niet heb gezien maar werd ineens opgehaald voor een spontaan etentje, was ook niets mis mee
Oud 27-06-2006, 18:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-06-2006 @ 07:23 :
[afbeelding]

BRE

[afbeelding]

CORYN

[afbeelding]

DIANE

[afbeelding]

JAYLA

[afbeelding]

KIM

[afbeelding]

KYLE

[afbeelding]

LISA

[afbeelding]

NICOLE

[afbeelding]

NIK

[afbeelding]

SARAH

Oud 27-06-2006, 19:32
Lente
Lente is offline
ik lees nooit de spoilers en wist tot nu toe nooit wie uiteindleijk zou gaan winnen. tot nu dus iemand postte het vrolijk in een topic op onzin
Oud 27-06-2006, 19:39
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
zoiets gebeurd wel vaker op onzin
Oud 27-06-2006, 20:12
Lente
Lente is offline
kan ik het nog wel heel jammer vinden dat ik het nu al weet
Oud 27-06-2006, 21:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lente schreef op 27-06-2006 @ 20:32 :
ik lees nooit de spoilers en wist tot nu toe nooit wie uiteindleijk zou gaan winnen. tot nu dus iemand postte het vrolijk in een topic op onzin
Misschien is het niet eens waar?

Ik vind Nicole op die foto net een pop
En ik erger me een beetje aan dat 'ik moet m'n identiteit nog vinden' gedoe van Kim.
Oud 27-06-2006, 22:26
Verwijderd
Dankje

Ik vind Kim echt helemaal niets
Oud 27-06-2006, 22:35
Maharani
Maharani is offline
Kim heeft geen mooi figuur.
Oud 28-06-2006, 15:28
Experiment
Experiment is offline
Wat een lelijke foto's zeg. Alleen die van Corryn, Kyle en Jayla zien er nog eenszins realistisch uit.

Diane moet weg! Geen uitstraling en lelijke foto's.

Bre: wat een paardenloopje. Nee niet leuk.

Kim; ik vind haar wel wat hebben. Maar ze moet ophouden met dat gezeur over haar identiteit blaba.

Lisa: irritant en niet zo heel goed.

Nicole: vind ik wel leuk en mooi nog steeds.

Nik: mwaah...
Oud 28-06-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-06-2006 @ 22:55 :

Ik vind Nicole op die foto net een pop
En ik erger me een beetje aan dat 'ik moet m'n identiteit nog vinden' gedoe van Kim.
vond ik ook ja
Oud 29-06-2006, 14:31
Verwijderd
Ik heb me enorm zitten ergeren aan Cassandra. Heeft ze nog nooit naar het programma gekeken ofzo? Stom ook, want nu heeft ze een kans gehad en verpest die een ander meisje graag gehad had willen hebben.
En wat raar om te zeggen dat ze haar wilden veranderen... Ze wilden alleen haar haren veranderen, niet wie ze is. Alsof je persoonlijkheid vastgelegd ligt in je haar. Ze doet wel vreselijk moeilijk over 1 centimeter, maar jankt alleen maar om die overige 20 ofzo die ze er al afgehaald hadden. Als je dan toch zo op je strepen staat is het dom om het pas de doen als het te laat is. Had ze haar lange haren nog gehad

En dat gedoe met Kim en Sarah (volgens mij?) vond ik wel zo vreemd. Allebei een partner thuis maar wel flikflooien. En op een gegeven moment zei ze ook nog dat ze dacht dat Kim verliefd op haar was. Duh, je steekt toch zelf die tong in haar mond?

Ik moet zeggen dat ik altijd wel verbaasd ben over het oordeel van de jury met de foto's. Altijd als ik denk dat het wel een goede foto is vinden zij hem slecht en als ik hem waardeloos vind vinden zij hem prachtig.... De foto's van deze week vind ik overigens niet echt wat. Heb dit seizoen btw helemaal niet echt foto's gezien die ik geweldig vond, jammer genoeg.
Oud 29-06-2006, 14:50
niña
niña is offline
Mjah, Kim zei dat het voor haar maar een fling was. Dus Sarah zit een beetje met de peren als ze echt wat voor haar voelde.
Oud 29-06-2006, 15:36
Verwijderd
Kim heeft wel een vrije relatie heeft ze een paar keer gezegd, dus het was voor haar en haar vriendin toegestaan om te zoenen met anderen.

En Sarah biechtte het meteen aan haar vriend op, dus die zal ook wel wat kunnen hebben.. al klonk ie niet al te blij.
Oud 29-06-2006, 15:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-06-2006 @ 16:36 :
Kim heeft wel een vrije relatie heeft ze een paar keer gezegd, dus het was voor haar en haar vriendin toegestaan om te zoenen met anderen.

En Sarah biechtte het meteen aan haar vriend op, dus die zal ook wel wat kunnen hebben.. al klonk ie niet al te blij.
Hij reageerde ook met iets als 'nou, dan zal ik je maar gedag zeggen hè?' en ik had het idee dat hij dat zei omdat zij toch vreemd was gegaan. En zij antwoorde met 'nee haha' om aan te geven dat ze niet op vrouwen valt. Maar dan heeft die jongen toch nog steeds het recht om kwaad op haar te zijn omdat ze vreemd is gegaan. Dus ik vond die reactie van haar zo vreemd.
Oud 29-06-2006, 16:10
Verwijderd
beetje raar gesprek was het ja. misschien begrepen ze elkaar verkeerd ofzo

ben benieuwd hoe het dan afgelopen is..

ik zag laatst een programma met twee van de modellen van ANTM er in, en nu ben ik benieuwd of dat dan ook de nummer 1 en 2 waren, of dat ze er maar gewoon twee genomen hebben. Maar eigenlijk wil ik het helemaal niet weten
Spoiler

dus mocht je hierop replyen, zeg dan even of je ook vertelt wie er echt gaat winnen, of alleen mee speculeert
Oud 29-06-2006, 18:24
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-06-2006 @ 17:10 :
beetje raar gesprek was het ja. misschien begrepen ze elkaar verkeerd ofzo

ben benieuwd hoe het dan afgelopen is..

ik zag laatst een programma met twee van de modellen van ANTM er in, en nu ben ik benieuwd of dat dan ook de nummer 1 en 2 waren, of dat ze er maar gewoon twee genomen hebben. Maar eigenlijk wil ik het helemaal niet weten
Spoiler

dus mocht je hierop replyen, zeg dan even of je ook vertelt wie er echt gaat winnen, of alleen mee speculeert
ik zet dit in de spoiler voor pebbles, misschien bedenkt ze zich of ze dat wil weten of niet Ik noem geen namen, alleen een antwoord op haar vraag.
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten