Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2006, 08:47
rare kwast
rare kwast is offline
waarom moest ze gister nou zo vaag op een smsje reageren?
ik wilde alleen ff een veilig gevoel.. inplaats daarvan heb ik vannacht weer een hele nacht liggen huilen en angstaanvallen gehad..
nu schiet ik weer terug achter mn muur
Oud 20-05-2006, 10:18
Nijn*
Nijn* is offline
Net wakker, en moet eigenlijk al aan het werk gaan. Maar mijn god, wat heb ik geen zin zeg! Ik kan toch ook niet een hele week én een heel weekend bezig zijn met school, zonder ontspanning, zonder drank, zonder drugs. Ik moet gewoon eventjes weg uit deze wereld. Tering, waarom heb ik het zo druk? Die downheid zit er weer aan te komen, ook al voelde ik me de laatste dagen echt top. Ik wil niet weer teruggaan, ik wil niet meer! *mokt*
Oud 20-05-2006, 10:32
Roosje
Roosje is offline
Kuttelefoon. Kutpostkantoor. Kutregen. Kutweer. Kutalles. (Kut-bijna-alles.)
Oud 20-05-2006, 10:39
Verwijderd
En zo is mijn verjaardag bijna onopgemerkt voorbij gegaan. Ok, ik moet niet zeuren. Mijn ouders waren lief en er is nog een vriendin langs geweest , dat was zeker weten heel gezellig. Maarja, verder niemand die een kaartje stuurt. Wel hebben nog 3 mensen gebeld. Ah, terwijl ik dit typte belde er nog iemand . Mensen denken dus toch wel aan me . Over een paar weken geef ik een feestje en dat wordt vast ook heel gezellig .
Oud 20-05-2006, 12:12
Nijn*
Nijn* is offline
Bah, en ik zit hier maar een beetje aan mijn huiswerk te klooien, terwijl iedereen plezier heeft. Iedereen is lekker leuke dingen doen met elkaar, iedereen gaat uit, en ik ben opgesloten. En alles komt naar boven, en dat kan nu even niet. Alles gaat weer overnieuw, en ik heb niemand om bij aan te kloppen.

Everything is F'ed up straight from the heart
Tell me what do you do, when it all falls apart
Gotta pick myself up where do I start
Cuz I can't turn to you when it all falls apart
Oud 20-05-2006, 13:27
Moustache
Moustache is offline
Wáárom moet het nou net nu zo vlak voor de examens allemaal zo klote gaan? Als dit nou even twéé weekjes had gewacht.. Ik kan m'n hoofd niet bij mijn leerwerk houden maar ik móét slagen...
Oud 20-05-2006, 13:31
Roosje
Roosje is offline
Hé, ik geloof dat ik eindelijk begin te snappen hoe je een paard aan de teugel moet rijden. Ik heb het eindelijk door.
Oud 20-05-2006, 13:37
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Wow, als je naar buiten kijkt is alles wit en grijs.

Edit: O ja, ik heb werk .
Oud 20-05-2006, 13:52
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 20-05-2006 @ 11:39 :
En zo is mijn verjaardag bijna onopgemerkt voorbij gegaan. Ok, ik moet niet zeuren. Mijn ouders waren lief en er is nog een vriendin langs geweest , dat was zeker weten heel gezellig. Maarja, verder niemand die een kaartje stuurt. Wel hebben nog 3 mensen gebeld. Ah, terwijl ik dit typte belde er nog iemand . Mensen denken dus toch wel aan me . Over een paar weken geef ik een feestje en dat wordt vast ook heel gezellig .
Wat nou onopgemerkt? Zo gaat het bij mij ook altijd.. Ik snap ook neit waar mensen al die kaartjes vandaan hebben.
Oud 20-05-2006, 14:03
Verwijderd
Ik heb gister de mooiste avond sinds een tijd gehad
Oud 20-05-2006, 14:05
Verwijderd
Toch wel vreemd, aangezien het sinds gister avond soort van uit is met mn soort van vriendje
Oud 20-05-2006, 14:45
Eend
Eend is offline
Puch... Heel mijn kamer moeten strippen. Alle rotzooi de kast in, alleen maar omdat ik niet normaal als mens kan functioneren! Ik baal echt van mezelf, maar ja, als ik daarmee kan voorkomen dat ik elke dag de separeer in ga...

Ik zei nog tegen mijn pb-er, dat ik bang was, dat als het zo door ging, dat ik dan weer met scheurkleding op een lege kamer terecht kwam. En toen bevestigde ze dat ook nog eens. Echt een hel...

Was ik maar een mens zonder psychische stoornis en met een opleiding en zo... O, ja, was ik dat maar...
Oud 20-05-2006, 16:13
darkfairy
darkfairy is offline
verliefd
Oud 20-05-2006, 16:20
ilse
ilse is offline
ben ik strax weer terug bij af ofzo?? waarom denk ik nu weer t zelfde als eerst, het was zo anders..

oke.. afleiding zoeken.. nu..
Oud 20-05-2006, 16:31
Redhair
Redhair is offline
Ik was met mijn oppaskindje in de stad en liep M. tegen het lijf. Hij ging net pep halen. Kan vanavond bij hem terecht. Ben alleen zo stom geweest sigaretten te halen. Heb nu maar 3 euro over, moet ergens nog 3 vandaan halen. Ach, lukt wel. Ik ben weer blij.

Daarna hadden we het over N.. Het langverwachtte feest van hem komt er eindelijk aan. De 28e of 29e. KUTZOOI. Dan heb ik fucking examens, dan mag ik niet. Jezus, dan zou ik eindelijk weer naar N.'s tekno luisteren. Dan zou ik hem eindelijk weer zien. Sinds de brand in januari heb ik hem nog maar 1 keer gezien. Het feest waar M., J., en ik zo'n zin in hadden gaat voor mij niet door. N. zie ik waarschijnlijk nooit meer. FUCKFUCKFUCK. Ik mis hem godverdomme. We zouden samen wonen. Fuck.
Oud 20-05-2006, 17:06
Verwijderd
Op zích had je nu wel iets van je kunnen laten horen
Oud 20-05-2006, 17:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mala schreef op 20-05-2006 @ 18:06 :
Op zích had je nu wel iets van je kunnen laten horen
Oud 20-05-2006, 17:30
DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Gedumpt
Oud 20-05-2006, 17:37
Verwijderd
Mijn verjaardag was erg gezellig gister

Nog enkele weken en DAN!.......gaat het roer om in mijn hoofd IK heb me zelf niet gemaakt dus:

Dak wat mank loop is niet mijn fout.
Dak er mss aan de buiten kant niet even goed oog of overkom kan ik OOK! niks aan doen.
Dat mijn moteriek wat minder is kan ik ook NIKS aan doen!

Op dat gebied nemen ze(bv: vrienden) me maar zoals ik ben.. niks van ja maar ik kan er niet tegen als mensen kijken of ik schaam me daarvoor als ik naast je loop, nee die mensen zoeken het maar lekker uit ben het spuug en spuug zat steeds weer die smoesen.

Het roer gaat om, ik ga op Darten, ga Krachttraning doen Motoriektraining, me rijbewijs halen, en me ICT opleiding voltooien.

Het zal allemaal beter worden maar goed de mensen die zich nu schamen hoeven de Michel van straks ook niet te kennen want dan? zien ze je opeens wel en zo werkt het niet
Oud 20-05-2006, 18:03
Verwijderd
Ik heb hele leuke nieuwe kleren gekocht

Dat moest ik even kwijt
Oud 20-05-2006, 18:37
Hawahaai
Hawahaai is offline
Af en toe zou je bepaalde kinderen ook achter het behang plakken... Maar goed, dat geduld zal ik nog heel veel jaartjes moeten hebben...
Toch baal ik er wel een beetje van dat ik hulp van anderen nodig heb om 'mijn' kids van het eerste badje zo ver te krijgen dat ze snappen hoe ze op hun rug moeten gaan liggen. 2 kinderen zijn er echt al aan toe, maar ik krijg ze niet aan hun verstand gebracht hoe ze dat moeten doen. Het vervelende: als ik ze neerleg op hun rug, kunnen ze makkelijk blijven liggen... *zucht*
Even creatief zijn dus.

En nu komt mijn moeder verdorie de hele tijd binnen. Ik word er niet goed van. Ze kan op zijn minst even kloppen. En dan moet ik dus 3 dagen met mijn moeder op kamp... Het wordt echt tijd dat ik het huis uit ga. Hopelijk duurt dat nog maar eventjes.
Oud 20-05-2006, 20:38
darkfairy
darkfairy is offline
grrr
Oud 20-05-2006, 21:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, ik had het Riagg gemailt maar nou moet ik bellen voor een afspraak. Eng.
Oud 20-05-2006, 21:41
@Moon
@Moon is offline
ik word gek van het wachten. meneer weet nog steeeeds niet wat ie wilt!
en ik word niet goed van school. Moet zóveel dingen doen, echt onmenselijk. En de teamgenoot waarmee ik samenwerk bij het schrijven van een nota bakt er hélémáál nix van. Neemt gewoon teksten uit een boek zowat letterlijk over en houdt zelfs de volgorde van het boek aan. Hoe bedoel je plagiaat?? Grrrr.. Verder gebruikt ze niet eens andere bronnen. Ook vermeldt ze de meest onzinnige dingen, ze weet dus totaal niet wat wel of niet relevant is om te vermelden. Alles komt dus op mij aan. Wat doet dat mens op de uni?? Ben nog meer tijd om haar werk te herschrijven dan dat ik de hele nota in mn eentje maak GRrrrrrr

Ik wou dat het al augustus was. Dan heb ik tenminste al die verschrikkelijke colleges achter de rug en tevens al mn tentamens en hertentamens. Ben echt toe aan vakantie. En ik wou dat meneer eens eindelijk een beslissing kan nemen...
Oud 20-05-2006, 23:03
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Lordi dat het songfestival wint. Mijn avond kan niet meer stuk.
Oud 20-05-2006, 23:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-05-2006 @ 22:06 :
Damn, ik had het Riagg gemailt maar nou moet ik bellen voor een afspraak. Eng.
Moest vorige week ook bellen. Je krijgt gewoon een secretaresse aan de lijn, en dan word je naar de goede afdeling doorverbonden (had ik iig), en dan vraagt die wat gegevens en dan krijg je een datum. Ik vond het ook enorm eng, maar het valt best mee.

Ben uiteindelijk niet naar de afspraak gegaan, maargoed.. heb binnenkort intake bij een psychotherapeut in Roermond.
Oud 20-05-2006, 23:10
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 20-05-2006, 23:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 21-05-2006 @ 00:10 :
tisser? *knuf*
Oud 20-05-2006, 23:16
George
George is offline
Godverdomme
Oud 20-05-2006, 23:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
George schreef op 21-05-2006 @ 00:16 :
Godverdomme
en bij jou?

*ook voor u een knuf*
Oud 20-05-2006, 23:20
George
George is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-05-2006 @ 00:18 :
en bij jou?

*ook voor u een knuf*
Het komt er momenteel op neer dat het erg amusant schijnt te zijn mij te laten stikken, aangezien het steeds vaker gebeurt.
Eigenlijk moet ik gewoon niet zeiken, maar bedankt voor de knuffel! *knuffel terug!
Oud 20-05-2006, 23:23
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-05-2006 @ 00:14 :
tisser? *knuf*
weer angstaanvallen en vanalles *knuf terug*
Oud 20-05-2006, 23:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*herkent*

Gaat het wel een beetje?
Oud 20-05-2006, 23:28
darkfairy
darkfairy is offline
niet echt
en hoeist met jou¿
Oud 20-05-2006, 23:29
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
George schreef op 21-05-2006 @ 00:20 :
Het komt er momenteel op neer dat het erg amusant schijnt te zijn mij te laten stikken, aangezien het steeds vaker gebeurt.
Eigenlijk moet ik gewoon niet zeiken, maar bedankt voor de knuffel! *knuffel terug!

Je zeikt helemaal niet. Het doet ook enorm pijn als mensen je laten stikken. En al was het zeiken, op momenten als deze mag dat! (F)
Oud 20-05-2006, 23:30
Verwijderd
sofie sterkte als je dit morgen leest
love ya
Oud 20-05-2006, 23:32
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
George schreef op 21-05-2006 @ 00:16 :
Godverdomme
Oud 20-05-2006, 23:38
Nijn*
Nijn* is offline
Net paar minuten terug van oppassen. Kut dat ik niet uit mocht maar heb nu wel - op 10 pagina's na - mijn nederlandse boek uit. En weer €15 verdient, zodat ik volgend weekend wél uit kan (en mag, godverdomme!) Nu maar naar bed en alle kutgedachtes en alle klote ellende maar gewoon negeren. Morgen weer fit er tegenaan, wie had ooit nog eens gedacht dat ík de perfete dochter zou zijn? Damn.
Oud 20-05-2006, 23:44
darkfairy
darkfairy is offline
grrr nare gedachtes alweer
Oud 21-05-2006, 00:11
darkfairy
darkfairy is offline
weer vanalles in me kop
angstaanvallen die niet weggaan
hmmmm
word er gek van
Oud 21-05-2006, 02:17
darkfairy
darkfairy is offline
en nog nare herinneringe ook
dit word nog een lange nacht
Oud 21-05-2006, 02:52
darkfairy
darkfairy is offline
ik ga maar is tv kijken
aangezien slapen toch niet lukt ^^
Oud 21-05-2006, 10:22
Miracle
Miracle is offline
Godver klote zooi.
Hier kan ik echt zo kwaad en verdrietig van worden. Die jongen haalt echt het slechste in mij naar boven. Ik kan hem wel in elkaar rammen. Alle motivatie en positiviteit is echt gedaald tot een dieptepunt. Ik wil dit niet meer. Ik ga er niets meer voor doen. Hij en de rest zoeken het maar uit. Ik doe niet meer mee!
Oud 21-05-2006, 10:31
Verwijderd
aah ik hoop zo dat ik die kamer kan krijgen! eerst maar even bezichtigen en alle informatie opvragen enzo, maar het ziet er fantastisch uit!
Oud 21-05-2006, 11:43
Verwijderd
All I want is for you to be happy

En ik wou dat ik dit er bij kon zeggen:
Finally you have found something perfect, and finally you have found yourself

Laatst gewijzigd op 21-05-2006 om 11:46.
Oud 21-05-2006, 12:16
rare kwast
rare kwast is offline
moeheid rules
en ik heb last van mn rug en t trekt door naar mn benen en t doet pijn en moet vanavond ook nog werken
voel me kut, leeg en al dat andere..
Oud 21-05-2006, 12:21
create
create is offline
ik heb de beslissing genomen en nu hoef ik er voorlopig niet meer aan te denken. Voor mij is het een grote stap, maar ooit moet hij gezet worden. Het zal wel loslopen allemaal.
Oud 21-05-2006, 12:23
darkfairy
darkfairy is offline
half 5 in bed half 9 eruit hele verdere nacht nog last van angstaanvallen gehad
en nou nog steeds
Oud 21-05-2006, 14:36
Verwijderd
Ik ben schijtzenuwachtig voor morgen. Ik ken ze zo goed, maar dat gesprekje... ik zie er als een berg tegenop. Ik durf niet. Ik ben nog tig keer zenuwachtiger dan voor de tandarts of een presentatie, het enige waar ik ook maar iets van zenuwen voor voel. Ergens realiseer ik me ook wel dat ze me wel echt wel kennen en dat het dus echt niet allemaal van morgen afhangt. En dat de kans minimaal is dat ik het word, gezien die extra inschrijvingen. Ik heb er nou zo naar toe geleefd, nou wil ik het eerlijk gezegd ook wel worden.

Eigenlijk moet ik leren, want ik zou bijna vergeten dat ik ook nog tentamens heb deze week.

*zenuwt verder*
Oud 21-05-2006, 14:49
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten