![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook de spoiler ergens in dit topic gelezen, maar het maakt de serie wel wat minder leuk ![]() Maar goed, ik kan het straks niet meer volgen en ik moest wel even weten wie het gedaan had natuurlijk. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Binnenkort zal het wel aan raken tussen Noud en Carolien... bleh ![]() En ik hoop echt zó dat Charlie straks flink onderuit gaat op die trap. Sta me toe... dat mens spoort toch niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben echt zoo blij dat ik het maar half kijk ![]() ![]() maar die charlie is echt een dom wicht, ja! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Bah, de laatste tijd is er wel écht helemaal niks aan GTST. Ik ergerde me vandaag ook de hele tijd aan dat gedoe met Sjors en Bing, en die belachelijke kleren waarin ze rondliepen. En de fantasie van Dian was al helemaal erg.... Ik vind die politie agent ook helemaal niet geloofwaardig overkomen. Dat gedoe met Nina is ook saai... hoe nep kun je dronken zijn. Charlie en dat eeuwige gezeur van der, en dan begint Rosa ook nog eens.... *zucht* waarom kijk ik nog.... ![]() Enige personage dat nog enigsinds leuk was in de serie was Jack, maar die verhaallijn lijkt nu ook weer een saaie wending te krijgen. Door dat gedoe met die vrouwelijke rechter en die chantage. En dan gaat hij ook nog eens smeken bij Sjors om hem weer aardig te vinden.. ![]() Ik ga voortaan iets anders doen om 8 uur en kijk alleen nog onm ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel apart dat Jack nu eens zélf gechanteerd wordt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het de hele week niet gezien, en blijkbaar nog wat gemist ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De rechter trapte hier niet in, ze wilde als Jack ermee doorging de zaak met betrekking tot de dood van Jack's oma weer openen. ![]() Dat was het wel zo'n beetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet, en dat is al weer even bekend, dat Martine Hafkamp terugkomt omdat zij wat te maken heeft met 'dood' van Ludo. Ik heb ook van horen zeggen dat Ludo niet dood is, maar een dokter heeft ingehuurd om zichzelf 'dood' te verklaren terwijl hij helemaal niet dood is ofzoiets.. allemaal verhalen van mensen die zeggen dat dat allemaal op de GTST site staat/stond. Nick die zit in Frankrijk.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zo, die Noud loopt effe lekker voor gek in dat apepakkie. Ik wist niet dat men dat soort uniformpjes nog droeg tegenwoordig? Kreeg een flashback naar de klassieke 'Robbedoes'-strips.
Eindelijk krijgt ook Laura door dat die Noud niet zo betrouwbaar is. En Robert had het al meteen in de smiezen. Inderdaad: hij is ergens op uit, maar wat? En wat maakt hem zo woest aantrekkelijk voor Florien? Die zag er vandaag trouwens weer heel appetijtelijk uit. ![]() ![]() Volgens mij heeft Bing wel het één en ander op z'n geweten, omdat hij zulke haast heeft om met Sjors te trouwen. En ik ben nu wel heel benieuwd wat die visoenen van Dorothea voor moeten stellen. Maar het zal nog wel even duren voordat we daar achter komen... |
![]() |
||
Citaat:
Maar ze rekken het nu toch al te lang. Ik wil nu wel eens weten wie Nick ontvoerd heeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duurt wel héél lang voordat we een keer te horen krijgen wie de moordenaar van Ludo nu is.. mogen ze van mij binnenkort wel zeggen anders word het steeds minder leuk om te kijken.
Heet Noud eigenlijk echt Arnoud of noemt Laura hem hele tijd zo omdat ze dan aan Arnie denkt? |
![]() |
||
Citaat:
verder wil ik ook wel eens weten wie ludo vermoord heeft.. ik verdenk nog steeds bing..Zul je zien, zijn Sjors en hij getrouwd, draait ie de bak in ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] GTST Verwijderd | 272 | 17-02-2006 12:38 | |
Films, TV & Radio |
onderweg naar morgen [2] Fleurop | 500 | 22-01-2006 10:51 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 | |