02-10-2002, 12:59
|
|
Citaat:
dmtdmt schreef:
Jij bent echt een opgesnoten kleine snob, wat als ik jouw een slechte famillie geef, weinig kansen en een school waar er rellen zijn etc. Gaan we kijken of je nu nog stoer rondloopt met je lacoste polos, je helemaal 'in, hip en de man' voelen.
Nee, dan zit je in albert hein vakken te vullen, OMDAT JE ANDERS NIET AAN VOEDSEL KOMT VIEZE KAKKER.
En nu kan je wel komen met 'die mensen zijn toch dom, die mensen hebben een laag IQ' Maar in 50% van de gevallen blijkt het gewoon te zijn dat die mensen uit een slecht gezin komen.
Hoe triest ben je welniet als je kleding die mensen dragen beoordeelt NIET OP HOE HET ERUITZIET, maar op wie het draagt, en dan ook nog zo over arbeiders praten. Je geeft geneens argumenten waarom je die kleding lelijk vind, alleen : OMDAT ARBEIDERS HET DRAGEN, en dan een kleine snobtoespraak over hoe nutteloos en dom deze mensen welniet zijn, dat probeer je onbewust duidelijk te maken.
Ik heb 100% respect voor die mensen. Zonder hun ben jij niks, dan is er niemand meer die je lacoste shirts naait in 3'de wereld landen, niemand meer die de vakken vult in de supermarkt, niemand meer die je straten schoonveegt en het vuilnis ophaalt, niemand meer die de riolering schoonmaakt. Zonder hun waren de glasvezelkabels van het internet-netwerk niet gelegd en konden we ook niet communiceren. Zonder hun bestaat de huidige maatschappij niet, dan zijn er wel chirurgen, artsen, leeraren en bank managers, maar wie doet het 'echte' werk dan ?
Dus denk ff na voordat je bullshit begint te lullen en realiseer hoeveel je van die mensen afhangt , en begin beter je respect te tonen.
|
Hier kan ik me helemaal in vinden.