Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2006, 23:58
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 24-06-2006 @ 00:11 :
Ik kan er echt gewoon niet mee overweg.. Wetende dat zij er is.. En ik heb niet eens iets tegen dat meisje, maar wel tegen het feit dat ze ooit een relatie hebben gehad en ik niet zo goede ervaringen heb met exen. Maar waarom begint zij dan gvd te huilen!? Oke ik was ook begonnen.. Ik voelde me echt slecht als zij in de buurt is. En ja hij haar dan troosten natuurlijk (wat ik ook wel begrijp.. maar het doet pijn! Ik denk dat zij tussen onze relatie gaat komen en zij denkt dat ik tussen hun vriendschap ga komen. Ik wil daar niet tussenkomen, maar het doet gewoon pijn van hen samen te zien. En ze zei dat ik haar negeerde.. Dat is misschien wel bewust, want ik KAN het niet: met haar praten, lachen, omgaan met elkaar.. Ik heb juist wel besloten van het te proberen en echt op mijn tanden te bijten. Hij wou na onze avond praten; had ik natuurlijk schrik. Maar hij zei dat hij mij echt niet kwijt wou en dat hij mij zo graag ziet. Dat dit bijzonder is en blijft. Doet wel goed als je dat hoort.. Maar het wringt toch hoor..
Een héél bizar idee misschien, maar als jullie eens iets samen gaan drinken, zonder hem erbij? Op die manier kunnen jullie eens goed praten met elkaar en elkaar ook wat beter leren kennen zonder dat je hem met haar hoeft te zien.
Wel een aanpak waar lef voor nodig is, maar als jullie elkaar allebei niet echt niet moeten zeg maar en zowel de relatie als vriendschap belangrijk vinden kan het misschien werken om eens in een neutrale omgeving te praten.

Ontopic: Het gaat echt onwijs goed! Ik kan zo heerlijk met hem kletsen, knuffelen en lachen. Ik zat vanavond naar hem te kijken en kreeg opeens zo'n inzicht moment; Dat ik helemaal gelukkig ben met hem, met ons en nog steeds zo gek op hem ben!
Een hoop gezwijmel, maar kortgezegd: het gaat goed!
Advertentie
Oud 24-06-2006, 07:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-06-2006 @ 16:00 :
En er zijn volgens mij heel veel meisjes die hem leuk vinden, door die 'vlotte babbel', dus waarom zou hij mij dan leuk vinden.
Omdat jij de coolste bent natuurlijk
Bovendien springt jouw muzieksmaak vast ver boven die andere meiden uit
Oud 24-06-2006, 07:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ga zo met mijn vriend naar het strand
Zwembroek
Oud 24-06-2006, 08:16
Verwijderd
Gisteren lekker gebeld met hem, ik lag al op bed, hij kwam thuis van vrienden.. Ik sliep al half, leuk om hem te horen terwijl ik lig te dommelen Mja, het zorgt er eigenlijk ook alleen maar voor dat ik hem meer ga missen naast me.
Vannacht gelukkig weer samen, al heb ik geen idee hoelaat ik thuis ben
Oud 24-06-2006, 08:54
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Alleenig. Niet erg, maar af en toe mis ik toch wel even een knuffel, zoals nu dus.
Oud 24-06-2006, 11:30
Toet0r
Toet0r is offline
Gisteren naar mn beste vriendje geweest. Ook echt nog 3 kwartier met zn moeder zitten praten, dat was écht fijn, zo'n aardig mens is dat!
En toen ik het koud had sloeg beste vriendje zn armen om me heen en dat was lief (en toen ben ik uiteraard wéér veel te lang gebleven)
Oud 24-06-2006, 11:31
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 24-06-2006 @ 00:43 :
Het klinkt misschien wel een beetje overdreven he?
Het is alleen wat lastiger in zo'n strenge, sociaal gerichte, kleine, zwaar Christelijke gemeenschap, zeker als je zelf agnost tot op het bot bent en liever niet met een Griffo - excuse my French - opgescheept wilt zitten.
Olaf, t wordt tijd dat je weg gaat uit dat nare dorp
Oud 24-06-2006, 11:33
zeep007
zeep007 is offline
fijn, hij heeft het alleen zoo druk. Dit weekeind moet ie ook steeds werken enzo. Maar ondertussen heb ik wel mijn vriendjes over de vloer en heb ik kunnen laten zien dat ik echt klaar stond voor een andere vriend. Vind het soms wel moeilijk om te zien dat hij zo verdrietig is.

Volgende week staan er allemaal leuke dingen in de planning, dus gaat goedkomen.
Oud 24-06-2006, 11:40
I C U
I C U is offline
Gisteravond was leuk! Grappig hoe zij en ik toch weer meer naar elkaar toe trekken, just like old times... Ik krijg het idee dat hij en ik toch meer naar elkaar toe trekken, tenminste, hij doet bij mij anders dan bij andere meiden. Of verzin ik dat wel? Anyway, ik ga me er niet eens druk over maken, ik merk het wel!
Oud 24-06-2006, 12:12
luchtballon
luchtballon is offline
wooh. ik heb weer es met iemand gezoend wat ik niet had moeten doen. Hij is de grootste player die er bestaat, mja. Ik heb daarna maar gezegd dat ik dronken was en dat het niet goed was. Hij zoende wel verdomd lekker

Ik heb mijn ex ook eindelijk verteld met wie ik verder gezoend heb (nadat het uit was). Eerst ging het weer wat beter tussen ons, hadden we een echt gesprek, maare, toen was het weer 'blabla ik weet hoe jij bent en je bent een grote fout geweest en blabla je bent veranderd". Mja, jammer, maar hij wil nog steeds vrienden worden dus dan moet hij niet zo doen

Ik mis de leuke jongen, ik hoop echt dat ik m woensdag zie.
Oud 24-06-2006, 13:46
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Het gaat echt heel slecht...
k had hem dus laatst gezien en het was weer super leuk en hij voelde zich net zoals ik: heel erg verliefd. Maar hij wil het gewoon niet omdat hij bang is dat het mislukt. Hij zei ook echt "ik wil het gewoon niet" En nu is ie 'redelijk aangebrand' omdat ik zeg dat het moet groeien en blabla...
k denk dat ik weet hoe het voelt als je doodgaat, nl zoals ik me nu voel
Oud 24-06-2006, 14:09
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Het is alleen wat lastiger in zo'n strenge, sociaal gerichte, kleine, zwaar Christelijke gemeenschap, zeker als je zelf agnost tot op het bot bent en liever niet met een Griffo - excuse my French - opgescheept wilt zitten.
Dat wilde ik dus ook niet, en ik zit er nu toch mee opgescheept en ik uuh ben meestal niet zo subtiel in mijn mening uiten dustja. ZO BEST IS DAT NIET.

Voor de rest; we zijn echt saai, we doen NOOIT iets leuks ofzo, ons boerenbrein reikt niet verder dan Utrecht
En al die arrogante wijven die me denken te kennen komen langzamerhand mijn neus uit, wat heb ik gedaan dat ze me niet mogen.
Oud 24-06-2006, 14:26
ST*R
ST*R is offline
Ooow wat had ik gisteravond zin om met die ene jogen te zoenen.. maar ben wel blij dat ik t niet gedaan heb.
En ze heeft gelijk, ik ga er echt spijt van krijgen later als ik voor altijd bij hem blijf, en ik nooit iemand anders heb gehad. Want ik ben echt nieuwsgierig hoe sex met iemand anders zou zijn, en hoe anders een relatie kan zijn. En ik zie die nieuwsgierigheid ook niet zomaar opeen verdwijnen, die blijf ik altijd wel houden denk ik.
Maarja ik hou ook veel van mn vriend, en wil het nu echt niet uitmaken!
Maargoed, ik zie m vanavond weer
Oud 24-06-2006, 17:00
Jolene
Jolene is offline
Ik ontdek steeds dingen over hem waardoor ik hem alleen maar leuker ga vinden .Maar hij is een beetje wazig,geen idee of hij me nou leuk vindt of niet .
Oud 24-06-2006, 17:15
chocomelsletje
Citaat:
Lynn schreef op 24-06-2006 @ 15:46 :
(Ongeveer) hetzelfde probleem hier. Ik slinger telkens heen en weer tussen wel-niet uitmaken. Op dit moment is hij gewoon te lief en leuk om het uit te maken, maar ik zie het ook niet zitten om nog tot mijn 80e met hem samen te zijn.. Lastig.
Ok maar ik snap sowieso niet waarom liefde op zo'n jonge leeftijd voor altijd zou moeten zijn, je kan toch ook gewoon lol hebben zonder een toekomst samen
Oud 24-06-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 24-06-2006 @ 18:15 :
Ok maar ik snap sowieso niet waarom liefde op zo'n jonge leeftijd voor altijd zou moeten zijn, je kan toch ook gewoon lol hebben zonder een toekomst samen
Nja, kweenie, maar ik heb dat op een gegeven moment gewoon besloten - hier ga ik voor, voor deze, met hem wil ik het proberen. Goed, toen ging het uit, maar daar gaat het niet om Ik dacht niet dat het nooit met iemand anders zou kunnen, ofzo, en ook niet dat het altijd goed zou blijven gaan, maar wel dat ik het gewoon graag met hem wilde dóen, dat alles.

Nja. En nu zien we wel weer, want op het moment wil ik daar juist niet aan denken. Hoewel ik er (onbewust) toch wel weer rekening mee hou, geloof ik...

Verder heb ik toffe vriendinnen
Oud 24-06-2006, 17:42
Jolene
Jolene is offline
Ik vroeg net wat hij nou precies van me wil.Hij reageerde met "haha" en stuurde a night like this van the cure .
Oud 24-06-2006, 17:59
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Pff we hebben het allebei druk, hij met werken (hij is geluidstechnicus en tijdens de zomer moet hij dus een hooop overwerken, dit is de tijd van de concerten en festivals), ik met examens, en we zien elkaar maar 1 avond per week ofzo (soms 2). Ik zeg altijd "nou dan moeten we gewoon 10 keer zo veel genieten van die ene avond". Maar nu begin ik me er wel aan te ergeren. Hij heeft ook niet even tijd om te bellen ofzo
Oud 24-06-2006, 18:34
Iduna
Iduna is offline
Hij vindt mij leuk (en ik hem ook). Ik weet niet of we er iets mee gaan doen, maar het voelt erg fijn.
Oud 24-06-2006, 18:40
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Vandaag was leuk, lief en melig .
Oud 24-06-2006, 20:49
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ja daarom moet je haar mee uit vragen, dan kom je er vanzelf achter.
Oud 25-06-2006, 00:04
Verwijderd
wazig
Oud 25-06-2006, 01:06
afschuwelijk... k voel me gewoon ontzettend k*t omdat hij niks wil beginnen
Oud 25-06-2006, 10:41
chocomelsletje
Kapot. Het is genoeg geweest, echt meer dan genoeg.
Ik ben er gister achtergekomen dat hij, toen we de eerste keer wat hadden, vreemdgegaan is. Zeven maanden lang heeft hij het verborgen weten te houden.
Hij ging douchen, ik op zijn MSN. Niemand boeiend online, dus ik ga maar berichtgeschiedenissen lezen. En net van die fokking 100 berichtgeschiedenissen die ik kon lezen, las ik die. Van hem & een goede mattie. Derde regel. 'Wat is die website?' 'Dude, ze zegt dat je vreemd bent gegaan!' 'Nee, dat kan ze onmogelijk weten'
Ok, het drong niet echt door me door, realiseerde niet wat er stond. Drie regels later stond er echter: 'Je bent vreemdgegaan, je moet het wel vertellen.'
Drie/vier dagen voor hij me dumpte. Godverdomme, godverdomme.
Er stond ook nog dat ik een preutse trut was en dat ik niet wilde neuken en dus had hij toch niks aan me.
Jezus, waarom was hij niet gewoon eerlijk toen we opnieuw begonnen? Als ik alles had geweten had ik me honderd keer bedacht voordat ik weer met hem nam. Maar Godverdomme het was een oneerlijke start, want hij wist alles & ik niks.
Toen het ongeveer een maand weer aan was ofzo, hoorde ik opeens allerlei geruchten dat hij me gedumpt had omdat ik (nog) niet met hem wilde neuken. Die heeft hij ALTIJD hard ontkend, altijd. Hij zei: 'Je weet toch wel beter dan dat?'
Fok, ik vertrouwde hem blind. Ik vertrouw mensen nooit, nooit. Maar hem wel, en dat terwijl hij echt diegene is die mijn vertrouwen NIET waard blijkt te zijn.
Ik heb hem zoveel vergeven, zoveel. Ooit is het genoeg, en ik denk dat ik dat punt nu bereikt heb. Hij heeft het kapot gemaakt & het komt nooit meer terug.
Oud 25-06-2006, 10:53
Estar
Estar is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-06-2006 @ 11:41 :
Kapot. Het is genoeg geweest, echt meer dan genoeg.
Ik ben er gister achtergekomen dat hij, toen we de eerste keer wat hadden, vreemdgegaan is. Zeven maanden lang heeft hij het verborgen weten te houden.
Hij ging douchen, ik op zijn MSN. Niemand boeiend online, dus ik ga maar berichtgeschiedenissen lezen. En net van die fokking 100 berichtgeschiedenissen die ik kon lezen, las ik die. Van hem & een goede mattie. Derde regel. 'Wat is die website?' 'Dude, ze zegt dat je vreemd bent gegaan!' 'Nee, dat kan ze onmogelijk weten'
Ok, het drong niet echt door me door, realiseerde niet wat er stond. Drie regels later stond er echter: 'Je bent vreemdgegaan, je moet het wel vertellen.'
Drie/vier dagen voor hij me dumpte. Godverdomme, godverdomme.
Er stond ook nog dat ik een preutse trut was en dat ik niet wilde neuken en dus had hij toch niks aan me.
Jezus, waarom was hij niet gewoon eerlijk toen we opnieuw begonnen? Als ik alles had geweten had ik me honderd keer bedacht voordat ik weer met hem nam. Maar Godverdomme het was een oneerlijke start, want hij wist alles & ik niks.
Toen het ongeveer een maand weer aan was ofzo, hoorde ik opeens allerlei geruchten dat hij me gedumpt had omdat ik (nog) niet met hem wilde neuken. Die heeft hij ALTIJD hard ontkend, altijd. Hij zei: 'Je weet toch wel beter dan dat?'
Fok, ik vertrouwde hem blind. Ik vertrouw mensen nooit, nooit. Maar hem wel, en dat terwijl hij echt diegene is die mijn vertrouwen NIET waard blijkt te zijn.
Ik heb hem zoveel vergeven, zoveel. Ooit is het genoeg, en ik denk dat ik dat punt nu bereikt heb. Hij heeft het kapot gemaakt & het komt nooit meer terug.
Zo die had van mij een rotschop tegen zijn noten gehad.
Oud 25-06-2006, 10:55
Qimm
Qimm is offline
@ chocomelsletje: Auw, dat doet pijn . Wat erg! Veel sterkte!
Oud 25-06-2006, 11:20
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-06-2006 @ 11:41 :
*knip*
Oehw, meid... Wat een klootzak! Die had ik toch ewl even flink de waarheid gezegd, maar dat heb je ongetwijfeld (hoop ik) gedaan. Heel veel sterkte, en hou maar bij de hand dat hij je niet waard is! Iemand die dit bij je flikt, is je niet waard, echt niet. Heel veel sterkte. *Knuffel*

OT: Gisteren was zo geweldig!
Al vraag ik me af wat hij bedoeld met zijn 'gedelete' opmerking.
En ik weet nog niet wat ik vanmiddag doe.
Oud 25-06-2006, 11:26
Verwijderd
Hij stak gister bij wijze van grap zijn voet uit.. maar ik had het niet door... dus haalde hij zijn voet weg. Ik had hem dus niet eens gezien. Goh, wat vond ik hem leuk zeg ik denk dat hij me gewoon fascineerde.

En ik ben blij dat ze niet boos is op me

En ik ben ook heel blij dat ik hier wegga, dan vind ik tenminste geen stomme moeder meer in de huiskamer 'ongerust'. Terwijl ik had gezegd dat ze een vriendin kon bellen als er iets was (mijne was leeg) en ik om 3 uur thuis was. Dat is nou niet echt laat. Bah (En nee, dit keer gaat het niet om slechts een bezorgde moeder).
Oud 25-06-2006, 11:27
Qimm
Qimm is offline
Ow gisteren uit was wel lachen! Ik heb coole vrienden en een super leuk vriendje
Oud 25-06-2006, 11:55
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Nala schreef op 24-06-2006 @ 00:58 :
Een héél bizar idee misschien, maar als jullie eens iets samen gaan drinken, zonder hem erbij? Op die manier kunnen jullie eens goed praten met elkaar en elkaar ook wat beter leren kennen zonder dat je hem met haar hoeft te zien.
Wel een aanpak waar lef voor nodig is, maar als jullie elkaar allebei niet echt niet moeten zeg maar en zowel de relatie als vriendschap belangrijk vinden kan het misschien werken om eens in een neutrale omgeving te praten.
Daar dacht ik ook al aan. Ik heb gisteren wel gemerkt bij het uitgaan dat hij het er moeilijk mee heeft dat we beiden (dat meisje en ik) er niet mee kunnen omgaan, maar hoe hij mij gisteren aankeek en me vastpakte gaf me wel vertrouwen <3
En omg die stomme leerkracht! Het is niet omdat ze mijn klastitularis is dat ze mag zeggen "dat ik er best wel wat van kan" en dat als ik ooit dé jongen ga tegenkomen die er dan op gaat afknappen dat ik 'die en die en die' al heb gehad. Ik antwoordde haar dat mijn vrienden wel beter weten en dat als mensen zo denken, dat dat dan hun probleem is. Ik ben nl. geen slettebak die aan elke hoek van de straat sta. Ok ik heb al fouten gemaakt, maar zij niet of wat? En natuurlijk zegt ze alleen maar zo'n dingen in een zatte bui.. Zij is ALTIJD dronken en ze pakt ALTIJD jonge gasten vast.. Zij is like euhm.. 55? Als het niet ouder is. Dus later we maar zwijgen over rondsletten! Nog wachten tot woensdag op de diplomauitreiking en dan kan ik in principe haar de huid gaan volschelden (maar dat ga ik natuurlijk niet doen )

Laatst gewijzigd op 25-06-2006 om 11:58.
Oud 25-06-2006, 12:11
Verwijderd
Gisteren was gezellig. Deed me goed.
Daarna nog wezen stappen. Hadden beiden supermoeie benen, maar toch gegaan. Waren weinig bekenden, maar was alsnog gezellig. Daarna naar zijn huis, waar er dus een wegbreuk was in de straat voor zijn huis (en ik stap natuurlijk weer gewoon in het water met zand, dus had drijfnatte sokken en schoenen). Weinig geslapen alleen, want slaap nog slechter als ik op tijd weg moet. Maar wel lief dat ie op ging staan toen ik wakker was. Ik dacht nog: 'als ik klaar ben met douchen en aankleden kruip ik nog even naast m in bed', maar toen zat ie al beneden Ook gezellig hahaha...
Oud 25-06-2006, 12:23
ST*R
ST*R is offline
@ chocomelsletje
omg wat een klootzak, dat hij ook gewoon zei dat ie omdat je geen sex met m wilde, toch niks aan je had. Echt hoe dénkt hij.
Hij heeft toch met je omdat ie je leuk vindt lijkt me.
En dan het ook steeds ontkennen, en jij hem geloven..
Succes met alles!
Oud 25-06-2006, 14:00
Verwijderd
@ T!ne: het is logisch dat jullie in een rare positie zitten. Ben wel benieuwd wat je er nu uiteindelijk mee gaat doen.

@ Chocomelsletje: Ik had echt de boel afgebroken daar!
Heel klote voor je, echt waar!

Ontopic: Gisteren supriseparty gehad voor mijn zwager, erg leuk om dat verbaasde gezicht te zien
Gezellig zitten praten met iemand en het is dan gewoon fijn om te merken dat je samen op één lijn zit. Dat je dezelfde toekomstplannen hebt met dezelfde motivatie en gedachtes.
Oud 25-06-2006, 14:36
Inga
Inga is offline
Ik kan het niet uitstaan dat je met uitgaan allemaal stelletjes ziet kleffen .. Blughhh .. En als me vriendinnen genoeg op hebben gaan ze ook allemaal om de nekken van hun vriendjes hangen .. en daar sta je dan
Oud 25-06-2006, 17:32
chocomelsletje
Iedereen bedankt.
Vanavond gaan we praten, alsof ik nog maar iets te zeggen heb. Gister heb ik alles er uitgegooit.
Hij is een slappe zak, gaat niet naar de kerk omdat één van m'n beste vrienden daar is. Hij wil liever niet naar mijn huis komen omdat mijn zus alles weet. Alsof het verandert als hij voor ze wegrent. MAARJA. Ik ben moe en heb geen zin meer om te vechten voor ons.
Oud 25-06-2006, 17:39
woezel
woezel is offline
hij wil op reis met me, hij zegt tegen mn zus dat hij me mist, praat veel over me (volgens mn zus), ik ben verliefd op hem, mensen vragen of we een koppel zijn,..
vorig weekend de hele tijd samen geweest maar dr is niks gebeurd. ik weet t niet.
Oud 25-06-2006, 18:18
I C U
I C U is offline
@ chocomelsletje: sterkte meis! Echt, zo klote dat je er dan ook op die manier achter moet komen... *knuv* Succes vanaaf!

OT: O, oké? Misschien trouwens wel goed dat dat eens zo gebeurt, want ga ik ook eens 'op mijn bek', als je het zo zou willen noemen. Verder stond er in mijn vorige post in dit topic een ongelofelijk lelijk iets, maar dat is op zich ook weer niet boeiend

Enneh, het was fijn vandaag, gewoon even bij mijn oma langs. Ze vindt het zo fijn als haar kleinkinderen langskomen, dat maakt echt dat ik me goed voel. Nog heel gezellig met haar zitten kletsen. Leuk leuk leuk
Oud 25-06-2006, 18:32
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 25-06-2006 @ 18:39 :
hij wil op reis met me, hij zegt tegen mn zus dat hij me mist, praat veel over me (volgens mn zus), ik ben verliefd op hem, mensen vragen of we een koppel zijn,..
vorig weekend de hele tijd samen geweest maar dr is niks gebeurd. ik weet t niet.
+ ik ben totaal het omgekeerde van zn ex
Oud 25-06-2006, 18:44
zeep007
zeep007 is offline
ik zie hem nauwelijks...
Oud 25-06-2006, 18:56
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
@ chocomelsletje,

Sterkte.
Oud 25-06-2006, 19:06
Qimm
Qimm is offline
Hmmm zo fijn, lekker samen naar de film, samen uit eten in een verlaten restaurantje (lees; geen andere eters) en gewoon de kriebels all over Hihi
Oud 25-06-2006, 19:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hij is echt zo verschrikkelijk lief voor me, staat achter mijn beslissingen en geeft advies als ik daar om vraag. En dat voelt zo goed. En mijn vrienden zijn al net zo lief voor mij

Zeker nu ik op dit moment heel erg van mezelf baal doet me dat erg goed. Omdat ik nu al een maand ziek ben heb ik besloten nu echt rust te gaan nemen. Dus rustig aan met scouting en even helemaal stoppen met werk (gelukkig heb ik al een paar weken vakantie van mijn studie) tot ik weet wat er met me aan de hand is en de nodige bloeduitslagen binnen zijn. Ik weet dat het de juiste beslissing is, want ik voel me echt al weken ziek en moe, maar ergens voelt het ook als falen van mezelf en dan ben ik zó blij dat hij zo lief voor me is en zoveel van me houdt

En van de week ging hij mij heel lief instoppen in bed en ging toen een zelfverzonnen verhaaltje vertellen
Oud 25-06-2006, 21:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ chocomelsletje: Jezus, wat een vuile hufter! Als het bij hem om het neuken gaat hoop ik dat hij een hele ranzige SOA oploopt.
Echt, heel veel sterkte meisje. Mannen kunnen zulke smerige klootzakken zijn. Bah. *knuffel*
Oud 25-06-2006, 21:32
Verwijderd
@chocomelsletje: Pff, wat een sukkel is het zeg! Hoop dat hij vanavond eindelijk eerlijk tegen je geweest is! Sterkte, *knuff*!

OT: Gisteren met een goede vriendin naar robbie williams geweest, was helemaal geweldig! Maar toch fijn om weer in de armen van mn vriend in slaap te vallen. Die zit nu trouwens beneden bij mn ouders voetbal te kijken, maar ik vond het geen leuke wedstrijd.. Mjuh, heb ik tijd om even lekker na te denken enzo
Oud 25-06-2006, 22:16
fractuur
fractuur is offline
@chocomelsletje: sterkte meis!

OT: Goed. <3333
Oud 25-06-2006, 22:26
k voel me alleen...
Oud 25-06-2006, 22:34
Verwijderd
Ah man, als ik naar de relaties om me heen kijk, ben ik zooo blij met onze relatie. Geen stress, geen irritaties, geen problemen.

Natuurlijk kunnen we wel eens miepen, maar jezus wat een verademing is dit. Mijn geliefde, mijn minnaar, mijn beste vriend en mijn alles. Heerlijk.

Morgen eindelijk weer samen na 1,5 week elkaar gemist te hebben, zo lang elkaar missen is zeldzaam en ook absoluut niet leuk. Allebei compleet gefrustreerd.
Oud 25-06-2006, 22:47
Electriq
Electriq is offline
1,5 week elkaar missen, waar hebben we het over

OT:
Ik ben boos en hij voelt zich enorm schuldig.
Oud 25-06-2006, 23:17
dext0r
dext0r is offline
taart voor jou!
Oud 25-06-2006, 23:18
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Blij dat ik een vrouw ben en snap sinds vanavond weer niks van mannen... Er stonden heel wat jongens te janken omdat Nederland eruit ligt... Kom op zeg, tis maar voetbal...

Regels voor berichten