![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een aanpak waar lef voor nodig is, maar als jullie elkaar allebei niet echt niet moeten zeg maar en zowel de relatie als vriendschap belangrijk vinden kan het misschien werken om eens in een neutrale omgeving te praten. Ontopic: Het gaat echt onwijs goed! Ik kan zo heerlijk met hem kletsen, knuffelen en lachen. Ik zat vanavond naar hem te kijken en kreeg opeens zo'n inzicht moment; Dat ik helemaal gelukkig ben met hem, met ons en nog steeds zo gek op hem ben! Een hoop gezwijmel, maar kortgezegd: het gaat goed! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien springt jouw muzieksmaak vast ver boven die andere meiden uit ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest; we zijn echt saai, we doen NOOIT iets leuks ofzo, ons boerenbrein reikt niet verder dan Utrecht ![]() En al die arrogante wijven die me denken te kennen komen langzamerhand mijn neus uit, wat heb ik gedaan dat ze me niet mogen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja. En nu zien we wel weer, want op het moment wil ik daar juist niet aan denken. Hoewel ik er (onbewust) toch wel weer rekening mee hou, geloof ik... Verder heb ik toffe vriendinnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Gisteren was zo geweldig! Al vraag ik me af wat hij bedoeld met zijn 'gedelete' opmerking. En ik weet nog niet wat ik vanmiddag doe. |
![]() |
||
Citaat:
En omg die stomme leerkracht! Het is niet omdat ze mijn klastitularis is dat ze mag zeggen "dat ik er best wel wat van kan" en dat als ik ooit dé jongen ga tegenkomen die er dan op gaat afknappen dat ik 'die en die en die' al heb gehad. Ik antwoordde haar dat mijn vrienden wel beter weten en dat als mensen zo denken, dat dat dan hun probleem is. Ik ben nl. geen slettebak die aan elke hoek van de straat sta. Ok ik heb al fouten gemaakt, maar zij niet of wat? En natuurlijk zegt ze alleen maar zo'n dingen in een zatte bui.. Zij is ALTIJD dronken en ze pakt ALTIJD jonge gasten vast.. Zij is like euhm.. 55? Als het niet ouder is. Dus later we maar zwijgen over rondsletten! Nog wachten tot woensdag op de diplomauitreiking en dan kan ik in principe haar de huid gaan volschelden (maar dat ga ik natuurlijk niet doen ![]()
Laatst gewijzigd op 25-06-2006 om 11:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|