![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het was ook iets van 2 jaar geleden ![]() Nu wil mijn ma niks meer kopen waar 0% vet op staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() geen idee wat een normale hoeveelheid is, 4 opscheplepels komt in de buurt denk ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens hoor je bij het gebruik van Reductil ook begeleiding van een diëtist te krijgen, die je dan geen dieet moet voorschrijven, maar je tips moet geven over hoe je het beste omgaat met het vergrote verzadigingsgevoel en verkleinde hongergevoel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Knap iig dat je andere producten wilt proberen! Misschien zulk soort dingen: (weet niet of er wat tussen zit, maar ik gok maar wat dingen die je misschien wel zou durven, maar nog wel heel moeilijk zijn...snap je t nog?! ![]() vruchtenhagelslag op brood (misschien nog beetje te, maar is wel "veiliger" dan gewone hagelslag)? misschien een keer een volkorenbiscuitje of sultana tussendoor? overgaan op 30+ of 48+ kaas oid? (ik zag hier ook heel erg tegenop en vond ik echt heel erg eng, maar het valt nu best mee!) Misschien zou je eens kunnen proberen om om iets van 8 uur een stuk fruit of volkorenbiscuitje te eten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar zo te zien krijg je wel genoeg vezels binnen. O ja, ik heb ook wel 'ns gehoord dat gedroogde pruimen je stoelgang ook bevorderen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Roggebrood met appelstroop is wel een goed iets.. visolie tabletten schijnen echt een goed middeltje zijn, maar als je dat ook uit voeding kan halen... wel gezond eten en dat ook echt te doen? Gezonde dingen eten die je ook echt lekker vindt! dingen die ik zelf ontzettend lekker vind (misschien dat je er voor jezelf wat uit kan pikken): - Brinta klaargemaakt met sojamelk - volkorenknackebrodje met pittige 20+ kaas - volkorenboterham met 20+ smeerkaas komijn - volkorenboterham met kipfilet - magere kwark (gewoon naturel dus geen magere vruchtenkwark of wat) met lekker vers fruit in stukjes erdoor |
![]() |
||
Citaat:
gezond eten lukt alleen als je dat wilt, als je wil afvallen en met een onrealistisch zelfbeeld zit, zal het moeilijk zijn... moet je eerst daaraan werken.
||
Citaat:
- sporten, bewegen, lopen, zwemmen, fietsen, whatever - geen boter gebruiken (scheelt afhankelijk van het soort tussen de 15 en 35 kcal per boterham) - bewuster beleg op brood (dus geen pindakaas (100kcal per boterham) , geen vette kaas (60kcal per boterham), geen chocola, geen vruchtenhagel (60kcal per boterham) - vlees eten of zorgen dat je op andere manier aan je CLA's komt (volgens mij red je dat niet met vleesvervangers). Erg belangrijk dit! - je laatste tussendoortje in caloriën verminderen. - 0% vet melk ipv halfvol - pasta's bevatten véél meer kcal dan aardappelen, daarmee zou je kunnen minderen. - sowieso minder vet eten, want ik denk dat het vooral daarin zit. Boter, halfvolle melk, kaas, yogho, koekjes, allemaal vet!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #18 George | 500 | 24-05-2007 20:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
(belangrijk!) Vraag en nog wat kijk maar! *Amm* | 2 | 13-09-2006 17:58 | |
Lichaam & Gezondheid |