Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2006, 12:01
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb gesport en daarna gezellig de afwas gedaan in de hoop dat het bepaalde huisgenoten op een idee brengt, . Straks ga ik op de hond van mijn moeder passen en daarna langs een vriend om een foto te brengen en hopelijk cash op te halen. Vervolgens heb ik een verjaardagspartijtje van een vriendin en er komen veel vrienden en kennissen dus het wordt vast beregezellig. .
Oud 08-07-2006, 12:19
Verwijderd
Wat ik ga doen is misschien wel interessanter want wat ik nu doe is niet zo belangrijk. Vanmiddag met een paar vrienden afspreken en vanavond naar een supriseparty!
Oud 08-07-2006, 13:29
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben nu al uren aan het kutten met mijn mp3speler waar de cd's maar niet opwillen want mijn computer vindt dat ding niet, ofzo, ik ben a-technisch hoeren
Oud 08-07-2006, 13:42
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben vanochtend na een paar majestueuze bokken en sprongen van mijn pony via haar nek en hoofd op spectaculaire wijze op de grond beland. en nu geniet ik van mijn laatste middag voor mijn laatste werkdag ofzoiets en ik heb net de apple van mijn broer gehad, die eigenlijk van zijn baas was.
Oud 08-07-2006, 13:42
ZerO
ZerO is offline
Ben de hele ochtend aan het inpakken, ik probeer voor de eerste keer in mijn leven geen overbodige kledingstukken mee te nemen en ik denk dat het gelukt is
DUS ha ik vertrek vannacht naar griekenland schatjes
en omg straks komen de ouders van mijn lover mijn ouders ontmoeten
Oud 08-07-2006, 13:52
botulismf
botulismf is offline
Oei ik ben een dubbele uitsmijter met ham en kaas naar binnen aan het werken en zometeen ga ik de stad in, op zoek naar cadeautjes voor mijn broertje en zusje.
Oud 08-07-2006, 14:03
Broeder
Broeder is offline
Ik heb een vuilcontainer aangereden, dat was niet zo jofel Gelukkig was er verder geen krasje te bekennen en kwam ik MET DE SCHRIK VRIJ
Oud 08-07-2006, 14:26
Drez
Drez is offline
ik heb op een standje gestaan op New Attraction, een geweldig hip urban festival hier.
en nu moet ik een artikel schrijven voor morgen en ik heb 0 inspiratie.
vanavond paddo´s met vrienden.ojee ojee.
Oud 08-07-2006, 14:51
Venster
Venster is offline
Voor het derde weekend achtereen komen er mensen op bezoek voor mijn verjaardag , en ik word al de hele dag achterna gezeten door mijn obsessieve mama met filmcamera.
Oud 08-07-2006, 15:03
*oma*
*oma* is offline
vrijwel het hele huis is nu schoon er klinkt zelfs een echo en het ruikt hier naar jif en ajax. Straks nog kadootje halen voor vriendje lief voor ons lustrum en boodschapjes doen voor de familie die morgen komen en werken.
Oud 08-07-2006, 17:37
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest werken en dat was zeer vermoeiend want mijn nieuwe collega's zijn zooo dom en afscheid genomen van een collega/vriend die een jaar naar antwerpen gaat en dat vind ik zwaar kut
en nu ben ik bij mijn ouders want ik heb nog maar 14 euro en daar moet ik nog 3 weken mee dus eet ik maar hier tot die tijd en daarna ga ik thuis chillen.
Oud 08-07-2006, 17:44
Verwijderd
eindelijk nog eens heerlijk uitgeslapen, een kot gevonden en wat geshopt en rondgelopen
Oud 08-07-2006, 18:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewinkeld in R'dam met m'n zus, haar vriend en mijn kleine nichtje. En winkelen op een warme zaterdagmiddag blijkt dan ineens best wel een hel te zijn, want het is teringdruk en niemand loopt gvd door, en niemand kijkt uit, wat er een aantal keer voor zorgde dat mijn nichtje bijna werd omvergelopen.
Even uitgerust bij de ierse pub, met een engels ontbijt en een flink glas guinness en daarna een bezoekje aan oma, want ik was niet op haar verjaardag geweest (metropolis ging even voor) en toen ik haar een cadeautje gaf kreeg ze zelfs tranen in haar ogen, zo blij was ze. Awww.
Nog even boodschappen gedaan, en over een uurtje ga ik naar bibelot om het bandje van het vriendje van een vriendin aan te moedigen. Het is ska avond, dus dat moet wel gezellig worden.
Oud 08-07-2006, 19:29
*amélie*
*amélie* is offline
Tot 12u geslapen. Daarna de rotzooi opgeruimd van het galerijfeest gisteravond. Jezus wat een teringbende, dus gelijk maar grote schoonmaak. Hele dag geschrobt, gestofzuigd, gepoetst, afgewassen, bierflesjes verzameld, en puingeraapt. En nu ben ik dood en plof ik zo in m'n bed.
Oud 08-07-2006, 19:33
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik heb gezweet
Oud 08-07-2006, 21:46
ZerO
ZerO is offline
Jongens over 6 uur ga ik op vakantie !!
daaaag schatjes !
Oud 08-07-2006, 21:56
Verwijderd
ik heb vandaag het leren afgewisseld met diablo.en dadelijk ga ik maar slapen,
Oud 08-07-2006, 21:58
Verwijderd
ik had vandaag geen dag omdat ik vannacht heb gewerkt en het was teringwarm bah dus ik sliep vandaag en zometeen maar weer denk ik.
Oud 09-07-2006, 02:00
Verwijderd
ik heb op het strand gelegen met mn blote titas en de paus een knipoog gegeven
Oud 09-07-2006, 03:33
Broeder
Broeder is offline
Niet slapen
Oud 09-07-2006, 04:35
Carn
Carn is offline
rigoreus lol gehad.
Oud 09-07-2006, 10:40
grandmommy
grandmommy is offline
gisteren afsceid genomen van mijn collega's en ik kreeg bloemen en allemaal verwennerijen , chocola en drank enzo. en een briefje van mijn baas en daarin wenste hij me een fiijn weekend. daarna heb ik op een terras gehangen met botulismf. en vanavond heel hard VLEESCH eten, want barbecue.
Oud 09-07-2006, 11:48
kuik
kuik is offline
ik heb mijn weekend op mn kamer doorgebracht en donderdag uit en vrijdag werd ik wakker met een lichte kater zonder veel te drinken vrijdagavond in de stad gegeten en mijn fiets stond voor het raam en toen ging er een jongen opzitten en toen ging hij aan mn stuur trekken en ik dacht dat hij m ging stelen dus ik stond al klaar om in actie te komen maar toen liep hij weg en toen ging ik memory spelen met mijn bijna-buurjongen (L) en daarna nog uno met heel veel domme mensen en dat was te grappig gister in het park gechilld en nu ben ik thuis en hoest ik de longen uit mn lijf en nu ga ik chillen op het surfeiland.
Oud 09-07-2006, 12:05
woezel
woezel is offline
Citaat:
doezel schreef op 08-07-2006 @ 18:44 :
eindelijk nog eens heerlijk uitgeslapen, een kot gevonden en wat geshopt en rondgelopen

waaaaaaaaaaaaaaaar?
Oud 09-07-2006, 14:03
Verwijderd
ik ben op visite geweest in brabanttt en daarna naar een strandfeestje wat echt supertof was. ook al werden we bijna bedolven door een bulldozer.
Oud 09-07-2006, 14:16
Verwijderd
Ik leer,
Oud 09-07-2006, 14:32
Gadje
Gadje is offline
Mezelf irriteren aan mn huisbaas. Jezus wat een achterlijke turkse mogool is het toch. Het zal wel de turkse cultuur zijn dat ze hun woord niet houden
Oud 09-07-2006, 14:37
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Gadje schreef op 09-07-2006 @ 15:32 :
Mezelf irriteren aan mn huisbaas. Jezus wat een achterlijke turkse mogool is het toch. Het zal wel de turkse cultuur zijn dat ze hun woord niet houden
Mijn turkse huisbaas is anders vet cool
met z'n snor

(en het is moNgool )
Oud 09-07-2006, 14:38
Verwijderd
Ik heb uitgeslapen. Toen heb ik me vermaakt met wat olijk tekenwerk. Ik moet nog steeds een kaartje sturen, maar ik heb geen idee wat ik erop moet schrijven.
Oud 09-07-2006, 14:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister naar bibelot geweest met homies, bier gedronken, als een debiel gedanst, naar delft gegaan, op de kamer van een vriendin gezeten en gedronken, naar het hok van Wolbodo gegaan om nog meer te drinken en altoows uit te lachen, vreten gehaald bij de TBS (turk bij 't station), naar het studentenhok gegaan van de vriend van een vriendin, daar werd ik wakker onder een tafel en toen kreeg ik danerolle croissants.

Oud 09-07-2006, 14:59
655321
655321 is offline
Gister ging ik eigenlijk uit met een vriendin in Eindhoven. Incl. Vriendje van haar kant. Maar vriendje van haar kant had een feest en dus zag vriendin van mijn kant zich niet geroepen mij te komen verblijden met haar aanwezigheid. Dus ging ik maar in het cafe zitten waar mijn joch moest werken en tekende ik, tot half 3. Er was gratis drank en veel sigaretten.
Nu ben ik wakker en kijk ik tour de france. Straks eten en daarna naar de film.

En ik heb zoveel zin in de zomerfeesten dat het lijkt alsof ik ieder moment uit elkaar kan springen als ik eraan denk.
Oud 09-07-2006, 15:17
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen en gaan skaten, eternal sunshine of the spotless mind gekeken. mijn vriend aan de telefoon gehad maar die had een kater dus dat was niet zo spannend en zometeen ga ik eten dan joggen of fietsen en grey's anatomy kijken. wat een spannende zondag toch weer (L)
Oud 09-07-2006, 15:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik speel zelda <3
Oud 09-07-2006, 15:29
Haligh
Haligh is offline
^ .

ik ga zo de hond uitlaten en dan broken sword spelen.
en dan vanavond de finale van italie vieren .
Oud 09-07-2006, 15:53
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-07-2006 @ 15:50 :
TBS (turk bij 't station), naar het studentenhok gegaan van de vriend van een vriendin, daar werd ik wakker onder een tafel en toen kreeg ik danerolle croissants.
<3

gister gewerkt, toen uitgeweest in amsterdam, toen bijna dood gereden door de bus die ik moest halen. vanochtend wakker geworden, koekjes gegeten en geslapen en toenet videotheek geweest
Oud 09-07-2006, 16:05
Haligh
Haligh is offline
owja en gister hebben antigone, backdo en wat vrienden geweldige covers van love will tear us apart en revolution neergezet tijdens de karaoke avond.
Oud 09-07-2006, 17:37
Drez
Drez is offline
Nou ik had gisteravond mijn eerste paddotrip. Het was een memorabel moment. Toen het een beetje uit ging werken ben ik met mijn vriendje op zijn dak gaan slapen. En om 6 uur ging het regenen. Maar helaas moest ik alweer om 8 uur met de trein naar Rotterdam, redactiedag. En nu ben ik ontzettend moe maar ik herinner me steeds meer van gisteren dus ik ga zo eens even mijn livejournal opvullen met educatieve informatie.
Oud 09-07-2006, 17:41
idontcare
idontcare is offline
croissantjes maken
pittige tijden kijken
the ring 2 kijken
net 5 series kijken

oh en zometeen ga ik pannekoeken maken
Oud 09-07-2006, 19:00
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
hm ik wil ook pannekoeken

ik ben naar n goafeestje geweest op t strand en t was erg leuk en toen ik thuis kwam ben ik op het dakterras gaan pitten maar toen ging t wel erg hard regenen en toen ben ik maar in de gang gaan slapen
Oud 09-07-2006, 20:41
Luna
Luna is offline
weekendverslag.
vrijdagavond naar de dam, veeeel mensen tegengekomen die ik al lang niet gezien had. dat was leuk en leuke actie. toen nog meer gaan drinken en naar de melkweg. zaterdag kater en hele dag fotos inplakken van mn reis. Vandaag weer en ik ben nog niet op de helft. 400 fotos af laten drukken en dat is nog een strenge selectie uit alle fotos van 2 maanden. Daarna komen nog alle fotos van de eerste 2 maanen. anyway.
daarna ging ik fietsen naar mn ouders tuinhuisje en daar was mn moeder en mn oom en mn zusje en daar ging ik eten en nog meer fotos plakken en nu ben ik thuis en kijk ik voor het eerst (half) naar een voetbalwedstrijd van het wk. ja de finale eh.
Oud 09-07-2006, 20:47
Barones
Barones is offline
vanacht uit geweest, was geen klap aan. vanochtend uitgeslapen en 's middags lekker geskeelerd met mijn zusje en vader
Oud 09-07-2006, 21:01
woezel
woezel is offline
vrijdag naar gent en naar feestje in 1 van de vetste panden daar en het was gaaf en ik was dronken, zaterdag gekaterd en weinig gedaan maar wel met leuke mensen dus dat was leuk, daarna nog op cafe en blabla. vandaag naar een vriend geweest en goed bij gepraat nu gaik slapen want ik maak me klaar voor een maand bij mn ouders en een maand fabriekwerk .
Oud 09-07-2006, 21:48
laura
laura is offline
Kermis, Kermis, Mental Theo gezien op kermis, kermis
Oud 09-07-2006, 21:56
biep
biep is offline
Ik moest dit weekend met mijn paard naar de (Inter)nationale Royal Belgian Palomino kampioenschappen.
Ik moest haar showen wat inhield dat ik als een malle (zonder conditie) zwetende otter rondjes naast haar moest rennen zodat de jury kon kijken enzo.
Maar uiteindelijk is ze 2e geworden, dus nu mag ik officieel zeggen dat ik de op een na mooiste Palomino merrie van Europa heb
Oud 09-07-2006, 22:50
Verwijderd
Mijn wallen bevorderd, mijn lever naar de tering geholpen en vooral veel gedramatiseerd en lekker slap geouwehoerd, oldskool.
Oud 09-07-2006, 23:23
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
biep schreef op 09-07-2006 @ 22:56 :
Ik moest dit weekend met mijn paard naar de (Inter)nationale Royal Belgian Palomino kampioenschappen.
Ik moest haar showen wat inhield dat ik als een malle (zonder conditie) zwetende otter rondjes naast haar moest rennen zodat de jury kon kijken enzo.
Maar uiteindelijk is ze 2e geworden, dus nu mag ik officieel zeggen dat ik de op een na mooiste Palomino merrie van Europa heb

waah dat is relaxt en emt deze hitte monsteren is like hell, maarja de laatste keer dat ik dat moest doen kreeg ik een dikke zweepslag dus het is sowieso mijn ding niet echt

ik heb vandaag op een terras gezeten en gebarbecued en voetbal gekeken met botulismf.
Oud 09-07-2006, 23:25
11
11 is offline
De kermis is aanwezig in het dorpje waar ik woon. Ik mocht vandaag heel leuk helpen in de cafetaria van mijn pa, maar dat was na een tijdje geen succes. Zatte kermis lui van een jaar of 40/50 zijn IRRITANT en 14 jarige kindjes OOK. Na een tijdje wilde ik serieus klanten gaan uitschelden, maar ik bleef gewoon netjes lachen . Vrijdag en zaterdag ben ik aanwezig geweest op een bbq . Vooral die van gister was gezellig en verder heb ik eigenlijk niets meegemaakt. Nu ga ik maar m'n koptelefoon zoeken want ik heb dit jaar wel last van kermis muziek op mn kamertje.
Oud 10-07-2006, 10:33
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker, belde mijn huisgenoot om te kijken of 'ie thuis was. Toen zag ik dat er een muis in de muizenval zat en begon ik te gillen. Toen kwam mijn andere huisgenoot aangelopen en samen hebben we de muis in de prullenbak gedaan. Nu ben ik nog steeds een beetje geschrokken. verder doe ik vandaag niks.
Oud 10-07-2006, 10:54
Verwijderd
ik ga NU inpakken want over een paar uur vertrek ik op vakantie en ik moet echt nog veel doen maar ik heb er zin in
Oud 10-07-2006, 11:01
polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-07-2006 @ 15:50 :
Gister naar bibelot geweest met homies, bier gedronken, als een debiel gedanst, naar delft gegaan, op de kamer van een vriendin gezeten en gedronken, naar het hok van Wolbodo gegaan om nog meer te drinken en altoows uit te lachen, vreten gehaald bij de TBS (turk bij 't station), naar het studentenhok gegaan van de vriend van een vriendin, daar werd ik wakker onder een tafel en toen kreeg ik danerolle croissants.

het alto-gehalte in wolbodo valt nou ook wel weer mee

Regels voor berichten