Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2006, 20:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 16-07-2006 @ 21:38 :
Ik voel me raar.
*doet nog even heeeeel snel een hele hele grote hug geven*ook als reactie op je mailtje
Oud 16-07-2006, 20:48
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2006 @ 21:47 :
*doet nog even heeeeel snel een hele hele grote hug geven*ook als reactie op je mailtje
Oud 16-07-2006, 20:48
rare kwast
rare kwast is offline
ow en ik zal iedereen verder hier ook meteen wat knuffels toewerpen voor t geval ik morgen geen tijd meer heb om op scholieren te komen..

ik zal aan jullie denken, duimen enzo..

meissiej en sonho weten evt hoe het met mij verloopt.. mogen er nog meer mensen dat willen weten

*doet heeeel veel knuffels strooien*
Oud 16-07-2006, 20:50
Meissiej
Meissiej is offline
*doet nog berg knuffels naar rare kwast werpen voor onderweg*
Oud 16-07-2006, 20:55
Verwijderd
*Houdt amper dr ogen open* Ik ga maar weer slapen. Grmbl

*Geeft een big hug aan rare kwast, you can do it girl!*
Oud 16-07-2006, 21:49
Roosje
Roosje is offline
Zal ik het kringeltje maar vast zetten?
Oud 16-07-2006, 22:00
Redhair
Redhair is offline
Jezus, over een week zit ik helemaal alleen in Noorwegen.
Helemaal alleen, zonder drugs.

Hoe kan het een leuke vakantie worden als ik daar zo'n beetje moet afkicken?

Oud 16-07-2006, 22:02
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 16-07-2006 @ 23:00 :
Jezus, over een week zit ik helemaal alleen in Noorwegen.
Helemaal alleen, zonder drugs.

Hoe kan het een leuke vakantie worden als ik daar zo'n beetje moet afkicken?

Nu alvast minderen/kappen?
Oud 16-07-2006, 22:03
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 16-07-2006 @ 23:02 :
edit: dat leek me sowieso al een goed idee, maar ja wie ben ik.
Oud 16-07-2006, 22:16
wann
wann is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 16-07-2006 @ 23:02 :
Dat is wel een goed idee, na een week heb je een groot deel van de oververmoeidheid er toch wel uitgeslapen en ben je wat meer uitgerust. Alhoewel ik weet hoe ongelofelijk moe je je dan alsnog kunt voelen als je bio-ritme ook niet het meest gezonde is. Maar het helpt wel, dat is mijn ervaring.
Oud 16-07-2006, 22:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou, dat was weer een gemengd weekend. Ik weet in ieder geval dat ik mijn best ga doen om nooit meer zo'n ruzie te maken met Vriendje; wat heb ik me beroerd gevoeld!
Verder bleek de politie opgebeld te hebben, dat mensen hadden gebeld om door te geven dat mijn auto (maar dat weten ze niet) daar al zo lang geparkeerd staat en dat ze niemand zagen. Heeft mijn moeder die man dus maar even uitgelegd dat ik vakantie heb en de auto dus niet veel nodig heb, en dat als ik hem op de dichtstbijzijnde parkeerplaats zet, gauw toe zal zijn aan nieuwe spiegels door die vandalen. Man zei dat-ie het begreep en ging dat doorgeven aan die oudjes. In ieder geval grappig dat er in zo'n bejaardenstraatje toch nog zo'n sociale controle is... Vriendje en ik gingen mijn auto wassen (stond al in de planning voor we hoorden van het telefoontje) en bij die bejaarden vielen de ogen er bijna uit.
Morgen weer druk aan de scriptie. En bah, de tweede hittegolf komt er aan. Als het zondag maar regent, dan vind ik alles goed . En begin augustus hoeft het van mij ook niet zo'n mooi weer te zijn. Maar voor anderen hoop ik van wel.
Laatste puntje is dat ik er stiekem echt van baal dat ik niet op vakantie ga dit jaar. Nu iedereen de koffer pakt en vertrekt, merk ik pas hoe zeer ik dat mis. Maar blijkbaar stel ik me aan...
Oud 16-07-2006, 22:36
Verwijderd
Oooh ik ben echt zooo dom, ga ik morgenochtend vliegen naar rome, kom ik er nu achter dat m'n lenzenvloeistof op is. Klein detail; ik heb speciale die je alleen bij het huis kan kopen. AAARGH.

Edit: Nu is gewoon iemand die aan het werk was naar huis gereden om vloeistof naar me toe te brengen terwijl een gast op de bar lette!

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 23:00.
Oud 16-07-2006, 22:49
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Damn, wat heb ik daar een hekel aan. Is mijn enkel net hersteld, zodat ik weer kan lopen. Loop ik blaren. Zucht, waarom heb ik ook altijd wat?!
Oud 16-07-2006, 23:04
darkfairy
darkfairy is offline
mja men enkel is ook alweer verrot zwakke enkels het komt telkens weer terug zee dokter
Oud 16-07-2006, 23:09
Verwijderd
Vandaag bij mijn oma op bezoek geweest. Ik heb wel heel erg medelijden met haar hoor, er is daar niemand meer met wie ze een beetje kan kletsen. Ze zegt ook soms: wie heeft me nou hierin gestopt? Dan weet ik niet wat ik moet zeggen, maar ze kon daar gewoon niet blijven.
Oud 16-07-2006, 23:10
Verwijderd
bah ik haat die hitte van mij mag het plenzen
Oud 16-07-2006, 23:10
Orpheus
Orpheus is offline
- Mijn baas vindt mij een eikel; en dat is wederzijds. Maar hij kan niet zonder mij en ik moet volgend jaar mijn studie weer netjes betalen. Teglijkertijd adoreert mijn chef mij en heb ik met mijn drie jaar werkervaring meer te zeggen dan mijn chef.

En goddomme, ik snap het ook niet meer hoor.
Oud 17-07-2006, 00:19
kroot
kroot is offline
net terug van werken op het north sea jazz. Was gezellig. Maar wat was het af en toe een takkeherrie zeg. En er ontstonden spontaan jamsessies bij onze stand.
Oud 17-07-2006, 02:32
Redhair
Redhair is offline
J. belde om kwart voor twaalf, om te zeggen dat het wel goed ging. Gelukkig, gister kreeg hij een flinke klap te verwerken. Hij vroeg of ik nog een jointje kwam roken. Mijn ouders zijn er niet blij mee dat ik daar bijna dagelijks zit.
Het was wel leuk. J. daagde me steeds uit als K. niet keek. Toen K. even naar de keuken was keek hij me zo lief aan. We zoenden bijna, K. kwam binnen. Dit is fijn, veel fijner als in februari, toen het allemaal zo snel ging. Zo kunnen we tenminste echt wat opbouwen.

@IcedEarth en Wann, ik wil niet zonder drugs, ik wil niet stoppen, dat is juist het probleem. En als ik dat doe, moet ik ook niet meer naar J., K. of M. gaan, dat wil ik al helemaal niet.
Oud 17-07-2006, 05:28
Yana
Yana is offline
Gaaaap...

Moet zo werken. Was redelijk vroeg gaan slapen, maar het lukte maar niet. Bleef maar malen, en toen ik sliep kreeg ik nachtmerries. Verschrikkelijk, werd veel te vroeg wakker om daarna nog heel even door te slapen.

En nu zit ik hier gaar te wezen.
Oud 17-07-2006, 07:57
rare kwast
rare kwast is offline
tx meissiej en sonho super lief
heb nu al last van mn rug haha maar dat kunnen de zenuwen zijn..
ik ga er gewoon voor
Oud 17-07-2006, 10:52
darkfairy
darkfairy is offline
pff heet
Oud 17-07-2006, 10:58
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
NIJMEGEN HERE I COME!!!!!!!!!! AAAAAAHHHHH YEAAAAH!!!!!!

Te Gek!!! heb zin in de feesten!!! Echt wel!
Oud 17-07-2006, 11:46
Verwijderd
Hmpf, papa vroeg naar werk, mij niet wakker gemaakt, terwijl t míjn dag is.
Oud 17-07-2006, 13:15
kroot
kroot is offline
@ Quis: gefeli!!

Ik had gisteren toch maar beter niet mee moeten jammen, mijn elleboog valt er bijna af
Oud 17-07-2006, 13:49
Meissiej
Meissiej is offline
Whoeii.
Oud 17-07-2006, 14:15
farai
farai is offline
Whiiiiii!! ik ga cursus kortverhalen en romans schrijven volgen.
Oud 17-07-2006, 14:19
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
BAAAAHHH!!!!
Moet je nog 2 dagen komen ze allemaal omstebeurt een beetje leggen zeiken...

STRESSSSSSSSSSSSSSSS
Oud 17-07-2006, 15:00
Yana
Yana is offline
Het is zo ontzettend moeilijk. Zeker nu zijn steun zo goed als helemaal is weggevallen. Hij maakte notabene een opmerking op een feestje, toen ik het durfde om één chipje in mijn mond te steken. "Is dat niet teveel?" We hebben het er zo over gehad in het begin, dat ik zulke opmerkingen gewoon niet kan hebben. En zeker nu, nu hij weet dat alles weer zo terug is... Klootzak.

Ik baalde zo dat ik na al die dagen redelijk eten nog steeds op hetzelfde gewicht zat, dat ik vandaag weer heel slecht begon. Met heel veel moeite heb ik net een kwartier geleden mijn middageten naar binnen gewerkt. Ik hoop dat ik morgen op de weegschaal enig verschil zie, en tegelijkertijd weet ik dat ik dat niet moet willen. Ik mail nu met iemand van de HE, die zelf een eetstoornis heeft gehad. Ik ben benieuwd, of ik daarmee verder ga komen. Ik hoop het, echt waar.
Oud 17-07-2006, 15:06
Mephisto
Mephisto is offline
Ik voel me zoals gebruikelijk een apatische misantroop en kan nagenoeg iedereen om me heen momenteel wel afschieten, met veel voldoening.
Oud 17-07-2006, 15:13
Roosje
Roosje is offline
@ Quis: Gefeliciteerd! Dat je maar een leuke dag moge hebben en zo. *taart geeft*
Oud 17-07-2006, 15:46
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Nieuwe cd. Dat krijg je als je teveel geld hebt. In twee weken 60 euro verdiend .
Oud 17-07-2006, 15:52
Verwijderd
@ Quis: Gefeliciteerd!
@ Oceangirl: Klinkt cool.

Uh-oh, nu ik het allemaal op een rijtje heb gezet ziet mijn rooster voor volgend jaar er toch wel erg indrukwekkend uit. Tenminste, eerste semester. Tweede semester kan nog wel wat bij. Ik heb er nu eigenlijk al weer zin in.
Oud 17-07-2006, 16:00
Verwijderd
@ quis: gefeliciflapstaart!!! dat je maar veel cadeautjes mag krijgen en taart eten !

Vandaag weer een gesprek gehad. Wel jammer dat het niet gaat lukken om samen met die vriendin samen te gaan wonen. Ik hoop wel dat die kamer morgen wat wordt! Dat lijkt me wel heel erg vet! En dan kan zij altijd nog bij mij logeren als ze even niet meer thuis kan zijn. Voor de rest gaat alles zo z'n gangetje... Ik voel me alleen niet zo lekker, maarja. Ik vind het wel gek dat er nu nix meer is... maar ik heb wel zin in volgend jaar

Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 16:07.
Oud 17-07-2006, 16:21
wann
wann is offline
Citaat:
Redhair schreef op 17-07-2006 @ 03:32 :
@IcedEarth en Wann, ik wil niet zonder drugs, ik wil niet stoppen, dat is juist het probleem. En als ik dat doe, moet ik ook niet meer naar J., K. of M. gaan, dat wil ik al helemaal niet.
Stoppen is ook niet nodig, maar op 't vliegtuig drugs meesmokkelen is één van de grootste 's die er zijn. En andere plannen zoals niet gaan (en dan tegen je ouders zeggen dat je wel gaat) zijn nog een stukje erger.

Moeilijke situatie.
Oud 17-07-2006, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 17-07-2006 @ 03:32 :
ik wil niet zonder drugs, ik wil niet stoppen, dat is juist het probleem. En als ik dat doe, moet ik ook niet meer naar J., K. of M. gaan, dat wil ik al helemaal niet.
Waarom wil je niet stoppen?

Ontopic: De afgelopen twee dagen waren heerlijk, ik had de Thermen eerder moeten ontdekken... Het was heerlijk rustig, het water was lekker warm, het was lekker weer (beetje te), het eten in het hotel was goed en alles liep gewoon vanzelf. Nu weer thuis, wat toch ook wel erg fijn is. In het hotel zag ik alles wat zwart was aan voor Fleur (één van onze katten) en alle touwtjes van kleding ed verstopte ik automatisch voor haar (dat is een automatisme geworden), enz. Nu heb ik ze allebei weer gewoon lekker bij me.

@rare kwast: Je zult het waarschijnlijk pas lezen na de vierdaagse, maar ik moest dit weekend nog aan je denken. Ik was gister en vandaag in Nijmegen en het zag er allemaal gezellig uit, iedereen was echt helemaal bezig met de vierdaagse ed. In het hotel waar we zaten hadden ze een speciaal arrangement, in de stad was het enorm druk (vierdaagse feesten), iedereen had het er over, toen we terug naar huis reden stonden er richting Nijmegen files, enz. Echt leuk. Hopelijk is het nog te doen met het weer dat de komende dagen voorspelt is (al las ik al iets over het inkorten van de routes). Succes iig!
Oud 17-07-2006, 18:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blegh, ik haat die warmte Al vanaf het moment dat ik vanmorgen (vanmiddag ) opstond trek ik het niet. Heb deze zomer nog geen last gehad van de warmte maar nu raak ik overal van buiten adem en word ik duizelig. Ik kan nog niet eens een stukje lopen, mezelf afdrogen na het douchen, mijn haar borstelen of een boterham eten Ik voel me net zo'n oma van 90
Oud 17-07-2006, 21:20
Ruudje
Ruudje is offline
Ik mis je... ik mis je zo! Is dit nou een goed teken?
Oud 17-07-2006, 21:25
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 17-07-2006 @ 22:20 :
Ik mis je... ik mis je zo! Is dit nou een goed teken?
Als een verliefd teken een goed teken is...

Gaat het over wie ik denk dat het gaat?
Oud 17-07-2006, 21:30
Redhair
Redhair is offline
@Wann, smokkelen is ook geen plan, als ik gepakt word maak ik mijn ouders kapot. Stiekem niet gaan is zo'n naaistreek, als ik tot dat in staat zou zijn kan ik beter dood gaan. Dat zou ik nooit doen.

@Leonoor, ik wil niet stoppen omdat ik me over het algemeen goed voel met drugs op en ik dan ook met veel vrienden zou moeten breken. Ik wil me niet meer kut voelen, ik wil niet eenzaam zijn.

Hmm, vandaag lekker naar de stad geweest. Wat kleren gehaald, een schoudertas, wat dingen voor de vakantie. Ik ging alleen bijna out, dat was kut. Alle kleur trok uit mijn gezicht weg, mijn lippen werden blauw, het beeld trilde en werd zwart. Mijn moeder schrok zich dood. Ik ging zitten, at wat en het ging weer.

Vandaag weinig pep gehad, vanmiddag een halve lijn en na het avondeten een halve lijn, normaal zit ik dagelijks op zo'n 5 keer zoveel, kijken of ik het de hele week volhoud. Zal wel niet lukken als ik bij de rest zit.

J. vroeg nog of ik een joint kwam roken en bij hem kwam liggen omdat hij weer vroeg naar bed moest, ik zei dat het voor mijn ouders beter was als ik een dag niet naar hem toe ging. Voor allebei jammer, maar even beter zo.
Oud 17-07-2006, 21:50
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-07-2006 @ 22:25 :
Als een verliefd teken een goed teken is...

Gaat het over wie ik denk dat het gaat?
Vast wel. Op de weg naar huis fietse ik langs haar. Ik voelde een enorme spaning en de hele weg naar huis voelde ik me kut... zucht
Oud 17-07-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 17-07-2006 @ 16:46 :
Nieuwe cd. Dat krijg je als je teveel geld hebt. In twee weken 60 euro verdiend .
Ik weet nog wel een leuk fondsje hoor, als je geld over hebt.
Het heet: Mushu-money-foundation

Blegh. Het is warm. Ik ben moe. Musical was leuk. Hij minder.

en ik zou wel een sigaret willen

It takes two beers to remember, and five to forget; that I loved you, so what.

Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 22:13.
Oud 17-07-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 17-07-2006 @ 22:30 :
@Leonoor, ik wil niet stoppen omdat ik me over het algemeen goed voel met drugs op en ik dan ook met veel vrienden zou moeten breken. Ik wil me niet meer kut voelen, ik wil niet eenzaam zijn.
Je zou je niet liever goed voelen zonder drugs?

De kans is dan ook een heel stuk groter dat je je over een jaar of wat nog steeds goed voelt, drugs werken niet echt zo op lange termijn, volgens mij.

Zolang je je zonder drugs niet goed kunt voelen zul je je regelmatig kut blijven voelen, denk ik, al is het alleen maar op de momenten dat je niet onder invloed bent. En hoe goede vrienden zijn die vrienden echt? Zouden ze je bv. steunen als je zou stoppen ed?

Maar goed, ik zal het wel te nuchter en te niet-verslaafd-zijnt bekijken...
Oud 17-07-2006, 22:59
dwight88
dwight88 is offline
Genoeg mensen om me heen, ook genoeg vrieden. Maar toch ergens dat gevoel, dat ze het niet begrijpen. Of althans, een deel niet. Ze zijn prima mensen, maar gewoon niet meer op de manier zoals vroeger. Ze passen niet meer bij me zoals eerst. Het deel van hier gelukkig wel, dus die keus zit gelukkig nog altijd wél goed.

Over een paar dagen met m'n ouders 2 weken weg. Eindelijk weg van hier en thuisthuis, even niks. Gezien mijn reisgenoten zal het ook wel niet zwaar stappen worden, kan ik mooi alles op een rij zetten. Wel nodig, denk ik.
Oud 17-07-2006, 23:20
darkfairy
darkfairy is offline
pff en weer gekneusde enkel
Oud 17-07-2006, 23:48
Redhair
Redhair is offline
@Leonoor, voor ik pep gebruikte voelde ik me al jaren kut, waarom zou dat opeens veranderen? Ik weet dat de drugs me uiteindelijk ook weer depressief zullen maken, maar dat druk ik weg. Ik weet dat drugs stom zijn. Een eenvoudig vluchtmiddel, waarmee je alles wegdrukt. Daar had ik het laatst ook met J. over.
En het zijn goede vrienden. Toen J. ging afkicken, hebben ze hem gesteund, werd er geen pep gebruikt in zijn bijzijn, hebben ze hem geholpen om door te zetten. Ze hebben vaak kritiek op mijn gebruik, al vanaf het begin. Ja, ze zouden me zeker steunen, maar als ik zou willen stoppen, weet ik dat ik het contact met hun moet verbreken, omdat ik anders toch weer ga gebruiken.

Gek eigenlijk, J. en ik hebben zo grote bek, maar we doen er niets aan.
J zegt:
ik ben in feite een wandelende tijdbom, het kan tijden lang goed gaan en d'r hoeft maar een klein ding kut te gaan voor mijn gevoel en ik kan weer zwaar depri zijn terwijl er eigenlijk niks aan de hand is of vrij weinig
J zegt:
en hoe drukken we dat weg drugs
A zegt:
hoe herkenbaar
J zegt:
ja is het ook
A zegt:
en juist door de drugs word elke tegenslag groter dan het daadwerkelijk is
J zegt:
het probleem is vaak dat als ik langere tijd niet gebruikt heb ga ik de dingen weer inzien en het zijn vaak dezelfde dingen in grote lijnen die me dwarszitten maar toch doe ik er al jaren niks aan, want ik begin vaak weer met drugs voor dat ik er iets aan gedaan heb
J zegt:
en ja dan sta je niet meer stil bij die dingen
A zegt:
tuurlijk, want vluchten met drugs of met welke manier dan ook is makkelijker dan aan jezelf en problemen om je heen werken
J zegt:
ja dat is zekers zo
A zegt:
en die shit onder ogen komen word daardoor steeds moeilijker
J zegt:
duidelijk
Oud 18-07-2006, 00:46
Verwijderd
Oh ik heb zo'n ontzettende zin in volgend jaar !!!!
Oud 18-07-2006, 06:10
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 18-07-2006 @ 00:48 :
@Leonoor, voor ik pep gebruikte voelde ik me al jaren kut, waarom zou dat opeens veranderen?
Zo iets gaat ook niet opeens, dat kost veel tijd en veel energie.

Zie verder het gesprek dat je zelf al poste.
Oud 18-07-2006, 07:54
moon
moon is offline
Ik had afkick verschijnsellen van de antidepressiva die op was en die ik daarom 2 dagen niet slikte. Ik werd meteen raar in mijn hoofd en vanaf het moment dat ik het weer ging slikken was het meteen over. Had ik kunnen weten.
Wat een hitte vandaag, daarom werd ik ook zo vroeg wakker. Niet om uit te houden toch dit weer?
Oud 18-07-2006, 07:58
farai
farai is offline
Citaat:
moon schreef op 18-07-2006 @ 08:54 :
Niet om uit te houden toch dit weer?
nee idd, tis niet te doen

Regels voor berichten