Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik denk dat ik maar voor Cobalt blijf gaan.. of iemand moet al een betere theorie hebben..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk niet dat dat kan, nee. ![]() Wat je zegt over Fearie over die verspreking lijkt me niet dat dat iets zegt. Maar wel dat ze opeens ging posten en als die andere dingen die je noemt inderdaad zo zijn, dan dat helemaal. Ik ga denk ik dus voor haar, komende ronde. [offtopid]@Fearie, geen idee hoe dat dan kan. Het stond in het lijstje diversen. Ik vond het ook al zo vreemd omdat m'n fotoboek zo kort aan stond. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ben het wel met je eens dat dat niet de enige reden kan zijn om iemand te verdenken. Maar die andere redenen maakten haar voor mij ook verdacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik verduidelijkte het alleen nog even voor mezelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nja, aangezien Fearie ook al op mijn verdachtenlijstje stond ga ik dus ook voor haar. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ok dan, ik had het goed
![]() ![]() Zoemzoem is nu voor mij de volgende verdachte naar aanleiding van onderstaand bericht. Hanneke zegt in haar reactie daarvoor dat ze Faerie, zoemzoem en Severus veradcht vind. Vind ik wat verdacht hoe Faerie daarop reageert, maar helemaal zeker weet ik het nog niet. Citaat:
Andere mensen die ik ook nog verdacht zouden kunnen zijn omdat ik daar geen reden voor heb om ze niet te verdenken zijn: Knijtert Misti T!ne. Dit alleen maar omdat zij niet door een weerwolf verdacht werden gemaakt en ook niet zelf een weerwolf verdacht maakten. Hoeft verder nog helemaal niets te zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Zoemzoem is op vakantie geloof ik en Kohinoor heeft haar functie overgenomen. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feit dat functie persé overgenomen moest worden is voor mij opzich ook een teken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarna zit er 6 weken tussen vanwege een raar forumregeltje. ![]() Helaas is dit het derde spel, dus als dit afgelopen is moeten we 6 weken wachten.... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |