Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 20:19
Spelleider
Spelleider is offline
300

De volgende avond ...

Hanneke zat aan de bar, ze wachtte op Tink. Tink was bezig klanten te bedienen. Tink kwma eraan lopen. Hanneke stond op en gaf haar een knuffel. 'Lang niet gezien, zus. Hoe gaan de zaken?' 'Stormloopcafé,' antwoordde Tink.
Hanneke en Tink deelden dezelfde moeder, maar ze hadden allebei een andere vader. De vader van Tink was een marinier; hij was omgekomen in een oorlog toen Tink drie jaar oud was. Een jaar later hertrouwde haar moeder, terwijl ze in verwachting was van Hanneke. Hanneke ouwe man werkte bij de belastingdienst, dat maakte hem niet bepaald geliefd.
Op dit moment dronken ze samen hun verdriet weg. Tink had Maxwell verloren, hoewel ze nog geen stel waren en Hanneke had haar man Biertank verloren. Tink keek Hanneke aan: 'En T!ne, hoe gaat het met haar?' 'Ze hebben haar gehecht, ze ligt nu nog in het ziekenhuis, maar volgens de dokter komt alles goed. 'Ik ben blij dat te horen. Er zijn wel genoeg stedelingen overleden, deze afgelopen tijd.'

T!ne lag nu in het ziekenhuisbed. Zoef zat naast haar om haar de nodige steun te bieden. 'Zoef, je kan gaan nu, ik red me wel.' 'Weet je het zeker? Want ik kan hier de hele nacht blijven.' 'Ja, ik weet het zeker. Wat kan er nou gebeuren? Ik ga nu even slapen.' 'Ok, als jij het zegt.' Zoef stond op en liep de kamer uit.
Zoef volgde de bordjes aan de muur naar de wc. Ze wilde zich even opfrissen. Ze gooide koel water over haar gezicht en nam daarna zelf een slokje. Toen ze de wc uit wilde lopen, schrok ze omdat er plotseling iemand voor haar stond. 'Sjezus! Je hoort mensen niet zo te besluipen. Ik schrik me dood!' 'Oh, sorry, dat was niet mijn bedoeling.'
De vrouw kwam Zoef vaag bekend voor. Ze kon het niet plaatsen, maar ze wist dat ze haar eerder had gezien. Zoef voelde een raar gevoel door haar lichaam rillen. Wie de vrouw ook was, er klopte iets niet helemaal aan haar. Zoef keek de vrouw nog een keer aan om te zien of ze haar zou herkennen; het hielp niets.
Zoef liep naar de uitgang en draaide de deur open. Ineens wist ze weer, waarom die vrouw haar bekend voorkwam. Zij was de weerwolf, op wie ze de vorige nacht had, nadat die wolf T!ne had aangevallen. Zoef deed de deur van de wc weer netjes dicht. Ze duwde er een prullenbak onder, zodat niemand hen kon storen. Ze hield haar wapen gericht op het toilethokje, waar de vrouw in zat. Zoef stond helemaal klaar. De wolf zou niet meer kunnen ontsnappen.
De wolf had echter al door dat Zoef er stond. Ze schopte met een grote kracht de deur eruit, die tegen Zoefs gezicht aan vloog. Zoef werd twee meters achteruit geworpen, haar hoofd ramde tegen de muur. De weerwolf liep op vier poten naar haar toe en keek of ze dood was. Zoef was nog steeds in leven, maar daar maakte de wolf snel een eind aan: ze beet Zoef in haar nek.
Nadat ze Zoef helemaal had opgegeten, veranderde ze weer terug in haar vrouwelijke vormen en verliet onopgemerkt de wc.

Deelnemers:
1) Zoef de haas (dorpeling)
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus (weerwolf)
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah (tovenaarsleerling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Zoem heeft helaas niks meer om uit te kotsen. Dorpelingen kunnen stemmen tot morgenavond 20:00.

vandaag zeurt niemand om tijdstip?
Oud 07-08-2006, 20:23
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 07-08-2006 @ 21:19 :

vandaag zeurt niemand om tijdstip?
We zijn er nu aan gewend.

En ik denk dat ik maar voor Cobalt blijf gaan.. of iemand moet al een betere theorie hebben..
Oud 07-08-2006, 21:55
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Tink* schreef op 07-08-2006 @ 21:23 :
We zijn er nu aan gewend.

En ik denk dat ik maar voor Cobalt blijf gaan.. of iemand moet al een betere theorie hebben..
Ik vertrouw Hanneke ook niet zo, maar Cobalt ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:25
Verwijderd
Ik heb een andere theorie.

Ik ben het topic eens goed door gaan lezen om te kijken naar reacties van severus en mensen die severus verdacht vonden. Hierdoor kon ik kijken wie er voor mij afvallen als verdachten. (Hierbij ben ik er voor het gemak even van uitgegaan dat weerwolven elkaar niet verdacht maken).
De mensen die voor mij niet verdacht zijn zijn:

Hanneke - vond severus verdacht.
Flowtje - vond severus verdacht.
Stilte - wordt door severus verdacht naar aanleiding van een uitspraak over knibbel knabbel knuisje.
Tink - vond severus verdacht.

En weet niet of ik uit de post van Spelleider van paar dagen geleden op mag maken dat Tine wolfsbane was. Als dat zo is valt ze voor mij af als verdachte.

De mensen die voor mij wel verdacht zijn zijn:
Faerie
Zoemzoem
Knijtert.

Faerie wordt hiervan door mij het meeste verdacht om de volgende redenen:

-Fearie heeft zich eerder al versproken met "we wolven"(2e of 3e pagina van het topic). Kan natuurlijk expres zijn, maar kan ook echt gewoon een stomme fout zijn waarmee ze zich verraadt.

-Ze gaat opeens veel posten als anderen haar stil vinden.

- Faerie zegt steeds op dezelfde persoon te stemmen als waar Severus op zegt te stemmen.

-Verder zegt ze pas na de dood van severus dat ze haar verdacht vond.

Zijn voor mij genoeg redenen om haar te verdenken. Dus ik denk dat ik op haar ga stemmen.

Als Faerie echt weerwolf blijkt te zijn, is Zoemzoem voor mij automatisch verdacht omdat Fearie ergens in een post expliciet noemt dat Zoemzoem voor haar niet verdacht is.

oh ja, mocht ik tijdens de eerstvolgende wolvenronde opgegeten worden, lees dit stukje dan nog maar eens goed door.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:50
Faerie
Faerie is offline
oh jeetje dat met 'we wolven' was gewoon een typfout

even offtopic: Hanneke op Mr Soija zijn fotoboek zeg je dat ik 3x op je fotoboek heb gekeken? hoe kan dat nou? ik heb alleen maar gezien dat je fotoboek uitgeschakeld was hoor
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 23:57
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 07-08-2006 @ 23:25 :
En weet niet of ik uit de post van Spelleider van paar dagen geleden op mag maken dat Tine wolfsbane was. Als dat zo is valt ze voor mij af als verdachte.

Ik denk niet dat dat kan, nee.

Wat je zegt over Fearie over die verspreking lijkt me niet dat dat iets zegt. Maar wel dat ze opeens ging posten en als die andere dingen die je noemt inderdaad zo zijn, dan dat helemaal. Ik ga denk ik dus voor haar, komende ronde.

[offtopid]@Fearie, geen idee hoe dat dan kan. Het stond in het lijstje diversen. Ik vond het ook al zo vreemd omdat m'n fotoboek zo kort aan stond.
Oud 08-08-2006, 00:03
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Yo mensen, ik ben weer terug!
Oud 08-08-2006, 00:06
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 08-08-2006 @ 01:03 :
Yo mensen, ik ben weer terug!
Huhu Soija wordt weer gecontroleerd.
Oud 08-08-2006, 01:35
zoef de haas
zoef de haas is offline
kuuuuuuuuut heej
hmmm nouja dan wens ik u allen nog veel succes met het vangen van de wolven
en betekend dit dat de andere wolf een vrouw is???
Oud 08-08-2006, 08:50
T!ne
T!ne is offline
Ik heb naar Soja gepm'd en aangezien ik wist dat ik de wolfsbane niet ben, vroeg ik me dus af of mijn redder misschien de wolfsbane was. Hij antwoordde dat het verhaal hier niets mee te maken had..
Ik ga nog even afwachten over wat jullie gaan stemmen.. ABgirl, je hebt ergens wel een punt ivm Faerie.. Misschien dat zij het gaat worden
Oud 08-08-2006, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 08-08-2006 @ 00:57 :

Wat je zegt over Fearie over die verspreking lijkt me niet dat dat iets zegt.
Dat dacht ik idd dus eerst ook. Maar nu ik het hele topic even door heb gespit ga ik daar eigenlijk steeds meer aan twijfelen.
maar ik ben het wel met je eens dat dat niet de enige reden kan zijn om iemand te verdenken. Maar die andere redenen maakten haar voor mij ook verdacht.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:56
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 08-08-2006 @ 10:55 :
Dat dacht ik idd dus eerst ook. Maar nu ik het hele topic even door heb gespit ga ik daar eigenlijk steeds meer aan twijfelen.
maar ik ben het wel met je eens dat dat niet de enige reden kan zijn om iemand te verdenken. Maar die andere redenen maakten haar voor mij ook verdacht.
Zie rest van mijn post.
Oud 08-08-2006, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 08-08-2006 @ 11:56 :
Zie rest van mijn post.
Weet ik

Ik verduidelijkte het alleen nog even voor mezelf
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 08-08-2006 @ 02:35 :
kuuuuuuuuut heej
hmmm nouja dan wens ik u allen nog veel succes met het vangen van de wolven
en betekend dit dat de andere wolf een vrouw is???
Oh, verhaal zegt niks hoor, kon geen man in de damestoilet binnenlaten.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 15:27
T!ne
T!ne is offline
Aangezien ik nu vertrek zal ik nu wel al moeten stemmen.. Ik ga voor Fearie
Oud 08-08-2006, 16:22
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 08-08-2006 @ 13:06 :
Weet ik

Ik verduidelijkte het alleen nog even voor mezelf
Oke

Nja, aangezien Fearie ook al op mijn verdachtenlijstje stond ga ik dus ook voor haar.
Oud 08-08-2006, 16:56
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 07-08-2006 @ 23:25 :
Ik heb een andere theorie.

- Faerie zegt steeds op dezelfde persoon te stemmen als waar Severus op zegt te stemmen.

-Verder zegt ze pas na de dood van severus dat ze haar verdacht vond.
Deze 2 punten vind ik toch wel sterk genoeg om op Faerie te stemmen. (Bij deze dus alvast mijn stem, aangezien ik er zo vandoor ga.)
Oud 08-08-2006, 18:57
Tink*
Tink* is offline
Ik ga mee met de rest.
Oud 08-08-2006, 20:11
Misti
Misti is offline
Is het al te laat om nog te stemmen? Ik ga toch een pm sturen, wie weet telt het nog... En omdat ABGirl het zo mooi heeft samengevat, ga ik ook op Faerie stemmen, als het nog mag
Oud 08-08-2006, 20:54
Spelleider
Spelleider is offline
Faerie liep het ziekenhuis uit, nadat ze T!ne een bezoekje had gebracht. Ze had er net lekker gegeten. Faerie stapte haar auto in, en reed richting Zonde. Over een uur zou ze weer aan het werk moeten. Ze stopte eerst nog even bij het nachtcafé en liep daar binnen. Aan de bar bestelde ze een glas whiskey. Die had ze wel nodig om de sterke nasmaak in haar mond weg te spoelen.
Zoem was net klaar met dansen. Haar palmtop gaf aan dat Zoef in de buurt was. Ze volgde het signaal dat Zoefs zendertje gaf. Ze kwam uit bij de bar, maar er was niemand behalve Faerie. Ze keek nog eens rond in de zaal: Zoef was nergens te bekennen. Misschien dat ze haar zender had liggen op één van de krukken. Zoem kon niks vinden. Dat betekende dat Faerie nu met Zoefs zender rondliep. Maar dat was een belachelijk idee. Zoef zou het nooit aan iemand weggeven en bovendien had Faerie strakke kleding aan, zonder zakken.
Er klopte hier iets niet. Faerie spookte iets uit. Zoem besloot Faerie te volgen. Ze stapte haar auto in en reed onopvallend achter Faerie aan. Faerie leek niks door te hebben, ze keek niet achterom. Faerie nam nu een rare afslag. Zoem meende te herinneren dat de straat die Faerie zojuist inreed, dood liep. Het liep er toch dood?' Toch volgde Zoem haar. De straat bleek inderdaad dood te lopen. De auto van Faerie stond er, maar zij zelf was nergens te bekennen.
Zoem stapte haar auto uit en liep naar die van Faerie. Ze keek er naar binnen. Waar is die heen??? Faerie kwam opeens achter één van de vuilnisbakken vandaan. 'Ik merkte dat je me volgde. Is er iets?' Zoem schrok. 'Uhh, nee. Nou ja, ik merkte op dat het lichtsignaal van Zoef knippert in jouw buurt. En aangezien jij geen zakken hebt, lijkt het erop dat je haar zender op de één of andere manier naar binnen hebt gewerkt.'
Faerie wist niet hierop te antwoorden. 'Wat moet ik nou weer met een zendertje in mijn lichaam?' 'Dat probeer ik dus uit te zoeken. Ik zal je helaas mee moeten nemen naar het bureau.' 'Geen denken aan! Tenzij je een serieuze verdenking hebt, kan je me niks maken.' Zoem pakte haar wapen. 'Nou welkom in de wereld, waar de politie doet wat zij wil.' Zoem hield Faerie nu onder schot.
Faerie nam haar wolvengedaante aan: 'Welkom in de wereld waar de wolven overleven.' Zoem nam een paar stappen achteruit; blijkbaar niet ver genoeg, want Faerie sprong zo bovenop haar en sloeg het pistool van haar hand. Zoem viel achterover. Faerie boog zich naar Zoem toe en wilde in haar gezicht bijten, maar Zoem gaf haar een harde trap in het gezicht. Faerie deed haar handen voor haar ogen, ze kon enkele tellen niks zien. Dat gaf Zoem tijd om naar wapen toe te rennen. Z e kon het net op tijd oprapen en richten op Faerie, voor die weer kon zien.
Faerie draaide zich woest om. Zoem stond nu te ver om haar te bespringen, maar Faerie waagde het toch. Zoem vuurde een kogel op de wolf af. Het scheen haar slechts een beetje te vertragen. Faerie maakte zich klaar voor nog een aanval, maar Zoem loste nog een kogel, die nu in het hart van de wolf terecht kwam. Faerie viel nu neer op de grond. Zoem liep naar haar toe en schoot de weerwolf nog een paar keer in het hart en tussen de ogen, tot ze zeker wist dat die dood was.

Deelnemers:
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus (weerwolf)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)

blauw = gedood
rood = opgegeten

De tweede wolf eruit.

Zoem heeft helaas niks meer om uit te kotsen. De laatste wolf, de heks en de ziener hebben tot morgenavond 20:00 de tijd om hun stem uit te brengen.
Oud 08-08-2006, 20:59
Hanneke
Hanneke is offline
Two down, one to go.
Oud 08-08-2006, 21:04
Tink*
Tink* is offline
Mooi mooi mooi
Oud 08-08-2006, 21:09
Simplicity
Simplicity is offline
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 21:39
Severus
Severus is offline
*sluit Faerie in haar armen aan de poorten van het Walhalla*

Wacht maar, onze compagnon zal ons werk afmaken.
Oud 08-08-2006, 22:37
Verwijderd
Ok dan, ik had het goed 2e wolfje eruit

Zoemzoem is nu voor mij de volgende verdachte naar aanleiding van onderstaand bericht. Hanneke zegt in haar reactie daarvoor dat ze Faerie, zoemzoem en Severus veradcht vind. Vind ik wat verdacht hoe Faerie daarop reageert, maar helemaal zeker weet ik het nog niet.

Citaat:
Faerie schreef op 05-08-2006 @ 20:46 :
Ik ga denk ik voor de stille mensen, zoals Cobalt en Flowtje, vooral Cobalt vertrouw ik niet, hij is wel gewoon online en post ook elders op het forum, maar hier niet.. vorige keer deed hij dat ook meer.

Zoemzoem vind ik trouwens helemaal niet zo verdacht, ik denk dat ze geen speciale functie heeft ofzo.

Andere mensen die ik ook nog verdacht zouden kunnen zijn omdat ik daar geen reden voor heb om ze niet te verdenken zijn:
Knijtert
Misti
T!ne.

Dit alleen maar omdat zij niet door een weerwolf verdacht werden gemaakt en ook niet zelf een weerwolf verdacht maakten.
Hoeft verder nog helemaal niets te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 00:14
Hanneke
Hanneke is offline
Ik vind Zoemzoem idd verdacht. Maar ik kan me slecht voorstellen dat ik alledrie de wolven goed heb (en dat ze me dan ook nog eens niet eten)
Oud 09-08-2006, 00:25
Flowtje
Flowtje is offline

Nog maar 1 te gaan!
Oud 09-08-2006, 05:54
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 09-08-2006 @ 01:14 :
Ik vind Zoemzoem idd verdacht. Maar ik kan me slecht voorstellen dat ik alledrie de wolven goed heb (en dat ze me dan ook nog eens niet eten)
als ze je meteen na een verdenking opeten maken ze zich juist verdacht, dus zo vreemd vind ik het niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 20:21
Verwijderd
Waar blijft de uitslag?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 20:24
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 09-08-2006 @ 06:54 :
als ze je meteen na een verdenking opeten maken ze zich juist verdacht, dus zo vreemd vind ik het niet hoor.
Zit ook wel wat in ja.
Oud 09-08-2006, 20:37
Spelleider
Spelleider is offline
Zoem wist niet wat ze met het lichaam van Faerie moest doen. Ze stopte het lijk in de kofferbak van haar auto. Zoem besloot om haar naar een lijkschouwer te brengen. Knijtert was de enige lijkschouwer van Karol Stad, ze kon alleen naar hem toe gaan. Ze had iemand nodig die zou kunnen uitvinden wat Faerie allemaal had gegeten. Zoem vermoedde namelijk dat het zendertje niet toevallig in haar lichaam zat; waarschijnlijk had Faerie Zoef opgegeten.

Tink en Hanneke waren op weg naar het ziekenhuis; ze gingen T!ne een bezoekje brengen. Hanneke parkeerde de auto in de garage onder het ziekenhuis. Ze hoorden iets achterin in de ruimte. Ze keken even rond, maar er scheen niemand te zijn, ze verlieten de garage en liepen het ziekenhuis in.
Ze liepen naar de baliemedewerkster toe. Tink vroeg haar naar het kamernummer. 'Pardon. Zou u mij kunnen vertellen waar mevrouw T!ne ligt?' De vrouw achter de balie tikte wat in. 'Kamer 306.'
Hanneke en Tink bedankten haar en liepen naar de grijze liften die naast de toiletten stonden. Tink drukte het knopje met '3' erop in. Op de derde etage stapten ze uit. Ze liepen in aftellende richting van de kamernummers tot ze de kamer van T!ne vonden, aan de linkerkant.
T!ne was blij hen te zien. 'Hej!' Hanneke probeerde in T!nes taal te reageren: 'Mår du bra?' T!ne lachte. 'Ja hoor alles gaat goed, heb alleen een ontzettende keelpijn door die vreselijke drankjes van hier.' Tink op de stoel naast haar bed zitten. 'Als alles maar weer goed komt.' 'Inderdaad,' zei Hanneke 'Het belangrijkste is dat je nog leeft natuurlijk. Ik was namelijk erg geschrokken.' 'Nja, ik was zelf ook behoorlijk geschrokken.'
'Oh God, ik ben de bloemen vergeten.' Hanneke merkte dat ze de bloemen in de auto had laten liggen. 'Ik ben zo terug, ik ga ze uiten uit de auto halen.' Hanneke pakte haar handtas, gaf T!ne toch een kus op haar voorhoofd en verliet toen de kamer. Ze nam de lift en stopte op de begane grond. Via een speciale ingang liep ze de garage binnen.
Hanneke haastte zich naar de auto, want ze had een ongemakkelijk gevoel daarbinnen in haar eentje. Ze pakte de autosleutels uit haar tas en opende de voordeur. Op de achterbank pakte Hanneke de bos bloemen. Toen ze deur weer achter haar sloot, hoorde ze hetzelfde geluid als eerder die avond. Hanneke werd bank en haastte zich naar de uitgang.
Hoewel ze niks of niemand zag, merkte ze dat ze dat ze door iets snels werd gevolgd. Hanneke begon nu een beetje te rennen. Toen ze eindelijk bij de deuropening kwam, verscheen er een grote weerwolf voor haar neus. Hanneke gilde en liet de bos bloemen uit haar handen vallen. Ze probeerde tussen de auto's de andere kant op te rennen, maar het beest was haar steeds te snel af.
Hanneke voelde een warme straal langs haar benen gaan. Ze besefte dat ze zojuist in haar broek had geplast. Hanneke kroop ineen achter een auto, ze trilde toen de wolf steeds dichterbij kwam. Hanneke probeerde het dier te schoppen. De wolf beet als reactie daarop één van haar benen eraf. Hanneke gilde en huilde. Ze besefte dat ze dit niet zou overleven.
Hanneke probeerde angstig haar andere drie ledematen te verbergen. De wolf tilde haar echter met een arm op en beet haar andere been van haar lichaam. De brandende pijn die Hanneke nu voelde was onmenselijk. De wolf at nu het gillende hoofd op, daarna de rest van het lichaam. De wolf wist dat iemand het gegil moest hebben gehoord en maakte zich daarom snel uit de voeten.

Een rode auto stopte voor het grote huis in Karol Stad, het huis van de rijke Knijtert. Zoem klopte op de voordeur.

Deelnemers:
2) Misti
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus (weerwolf)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)

blauw = gedood
rood = opgegeten

De bane eruit, twee maal is scheepsrecht. Dorpelingen kunnen tot morgenavond acht uur stemmen.
Oud 09-08-2006, 20:53
Hanneke
Hanneke is offline
Verbaast me niet Hoewel ik het logischer had gevonden als de wolf geprobeert had de ziener er tussenuit te halen, van mij wist 'ie al dat ik de bane ben (/was).
Oud 09-08-2006, 21:54
Verwijderd
Ok, kan nu 2 redenen bedenken dat de wolf voor hanneke heeft gekozen.

Of het is zoemzoem die hanneke pakt omdat hanneke zoemzoem ook verdacht.

of het is juist zoemzoem niet, maar wil diegene zoemzoem verdacht maken door voor hanneke te kiezen.

Ikzelf ga toch maar voor m'n gevoel op zeker en kies voor zoemzoem, al weet ik het niet helemaal zeker of zij weerwolf is.

Edit:
Vind het ook wel vreemd dat zoemzoem de laatste tijd bijna niets zegt.

Offtopic:
link naar homepage in haar profiel is ook wel grappig, al zal dat niets met dit spel te maken hebben

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 22:03
Severus
Severus is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 09-08-2006 @ 22:54 :
Edit:
Vreemd dat jij de laatste tijd het spel probeert te leiden en de meute achter je aan krijgt. Ziener misschien?
Oud 09-08-2006, 22:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 09-08-2006 @ 22:54 :
Edit:

Zoemzoem is op vakantie geloof ik en Kohinoor heeft haar functie overgenomen.
Citaat:
Severus schreef op 09-08-2006 @ 23:03 :
Vreemd dat jij de laatste tijd het spel probeert te leiden en de meute achter je aan krijgt. Ziener misschien?
Het zal me weinig verbazen. Jammer alleen dat de wolf haar beter niet kan opeten, want als 'we' weten dat ze ziener is dan gaat Zoemzoem er al helemaal aan.
Oud 09-08-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 09-08-2006 @ 23:08 :

Zoemzoem is op vakantie geloof ik en Kohinoor heeft haar functie overgenomen.

Oh ja, is waar ook.
Feit dat functie persé overgenomen moest worden is voor mij opzich ook een teken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 09:39
T!ne
T!ne is offline
Dan ga ik mee voor zoemzoem
Oud 10-08-2006, 13:43
Simplicity
Simplicity is offline
Ik stem ook op zoemzoem.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 19:39
Flowtje
Flowtje is offline
Spelleider is nog niet online, dus dan ben ik toch nog niet telaat met stemmen?

Ik ga mee met zoem.
Oud 10-08-2006, 19:42
Spelleider
Spelleider is offline
Zoem droeg Faerie in haar armen. Na een paar minuten deed Knijtert de deur open. 'Wat kom jij hier zo laat doen? Wat doe je überhaupt hier?' Zoem had liever niet bij hem aangeklopt, maar ze had geen keus. 'Ik wil dat je haar onderzoekt.' Knijtert fronste zijn wenkbrauwen. 'Nu?' 'Ja, liever wel.' 'Ik werk alleen in de middag. Kom morgen maar terug.
Knijtert wilde de deur dichtslaan; Zoem stak haar voet nét voor het dichtgaan ertussen, zodat de deur open bleef. 'Knijtert, alsjeblieft. Ik weet dat we het niet zo goed met elkaar kunnen vinden, maar help me alsjeblieft. Ik heb je nodig. Knijtert sloeg zijn armen over elkaar. 'Ik luister.'
'Ok, kijk. De vrouw die ik nu draag, is een weerwolf.' Knijtert keek haar sceptisch aan. 'Een weerwolf?' 'Ja. En als ik haar niet had neergeschoten, was ik nu dood geweest en opgegeten.' 'En jij wilt zo graag weten hoe een weerwolf er van binnen uit ziet?' 'Nee, ik wil weten of je kan achterhalen wie ze allemaal heeft opgegeten.' 'Dat kan ik ja. Probeer morgenmiddag maar weer.'
'Nee, wacht. Het is belangrijk! Het heeft haast.' 'Ik zie niet in waarom dat haast heeft.' 'Ze heeft een zender in haar maag.' 'Wat?' 'Een zender. Die moet ze hebben ingeslikt met haar laatste slachtoffer.' 'Kan het ontploffen?' 'Nee het is een po...' 'Ok, tot morgenmiddag dan.' Knijtert sloeg de deur dicht.
Zoem legde het lijk eindelijk op de grond, haar armen begonnen net pijn te doen. Zoem gaf nog niet op en bonsde hard op de voordeur. Knijtert opende weer de deur. 'Ik probeer te slapen, dus donder op.' 'Ik wil alleen weten of ze mijn collega heeft opgegeten.' Welke? Je bedoelt toch niet je kotsmaatje Zoef?' 'Zoef ja.' 'Ahh, die teef die een touw tegen mijn kop aan gooide. Des te meer reden om je af te wijzen. Maar bedankt voor dit leuke nieuws.' Zoem wilde nog iets zeggen, maar de deur werd alweer voor haar neus dicht gesmeten.
Zoem liep om het huis en probeerde elk raam open te krijgen. Ze waren allemaal gesloten. In de tuin zag ze een ladder, die tegen de muur aan stond. Ze keek naar boven; ze zag dat het dakraam open stond. Dit was haar kans om binnen te komen. Ze pakte met haar twee handen de ladder vast. Ze testte eerst of het stevig in de grond stond. Ze zette een voet erop en begon te klimmen.
Op het dak liep ze naar het open staande raam toe. Daarvoor moest ze over het schuine dak naar boven kruipen. Toen ze bij het raam aankwam, hoorde ze geschreeuw van achter. Knijtert stond in de tuin. 'Hééé!' Zoem gleed uit en rolde achterover. Ze kon zich nog net vasthouden aan rand van het dak. Ze hield het slechts met één hand vast. Haar benen bungelden in de lucht.
Zoem schreeuwde om hulp, maar Knijtert liep gewoon weer het huis binnen. Het was haar eigen schuld dat ze daar nu hing. Haar verdiende loon. De straat zag er verlaten uit. Niemand kon Zoem horen. Zoem kon het niet lang meer volhouden. Haar hand gleed steeds meer uit naar beneden. Uiteindelijk lieten haar vingers los en viel ze van drie hoog naar beneden. Haar hoofd kwam terecht op een hark, die gaatjes door haar hoofd maakt. Zoem was op slag dood.

Deelnemers:
2) Misti
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem (dorpeling)
13) Severus (weerwolf)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Heks, ziener, wolf. Morgen. Acht uur.

Flowtje: Spelleider is anoniem in online list

edit: mooi, want volgens mij heeft kohinoor geen (of één) keer gestemd voor zoem
Oud 10-08-2006, 19:46
Hanneke
Hanneke is offline
Mooi optijd
Jammer, toch geen wolf. Who's next?
Oud 10-08-2006, 19:48
Tink*
Tink* is offline
Ik wacht af wat de wolf doet, en anders Cobalt maar weer denk ik.
Oud 10-08-2006, 19:59
Simplicity
Simplicity is offline
Pff, ik weet het even niet meer.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 10-08-2006 @ 20:48 :
Wanneer leer je het nou eens af
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 20:44
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Tink* schreef op 10-08-2006 @ 20:48 :
Nu was ik er echt van overtuigd dat zoemzoem de weerwolf was.. Nu afwachten wat de weerwolf doet
Oud 10-08-2006, 23:11
Verwijderd
ok, ik had het fout , sorry zoemzoem, was er door faeries opmerking echt van overtuigd.

Verder weet ik het ook niet wie wolf is, wacht de posts maar even af denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 08:12
Simplicity
Simplicity is offline
Trouwens, even een vraagje tussendoor.....hoeveel tijd zit er tussen 2 weerwolfspellen?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 08:33
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 11-08-2006 @ 09:12 :
Trouwens, even een vraagje tussendoor.....hoeveel tijd zit er tussen 2 weerwolfspellen?
Er zijn er altijd drie achter elkaar waar practisch geen tijd tussen zit, alleen de tijd die nodig is om voldoende deelnemers te zoeken.
Daarna zit er 6 weken tussen vanwege een raar forumregeltje. . Daar snap ik nog steeds het nut niet van.
Helaas is dit het derde spel, dus als dit afgelopen is moeten we 6 weken wachten....
Oud 11-08-2006, 09:15
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 11-08-2006 @ 09:33 :
Er zijn er altijd drie achter elkaar waar practisch geen tijd tussen zit, alleen de tijd die nodig is om voldoende deelnemers te zoeken.
Daarna zit er 6 weken tussen vanwege een raar forumregeltje. . Daar snap ik nog steeds het nut niet van.
Helaas is dit het derde spel, dus als dit afgelopen is moeten we 6 weken wachten....
Jammer Want ik vind 't echt een gaaf spel..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 12:57
Faerie
Faerie is offline
Waarom vertrouwden jullie mij dan ook niet gewoon
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten