Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor diegenen die het echt interesseert: natuurlijk is het nuttig voor je studiekeuze, maar het topic is gewoon niet overzichtelijk meer en er worden ook dingen besproken die hier niet horen. Op onzin kan alles besproken worden en natuurlijk kunnen daar ook mensen meelezen die het interessant vinden en eventueel ook een studie willen volgen aan een UC.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jullie moeten het zelf weten, maar teveel offtopic in dit topic wordt niet langer gedoogd. Als jullie een topic hebben, mogen jullie natuurlijk hier de link posten. Dat is geen probleem.
||
![]() |
Citaat:
-Veel UC'ers gaan naar Olympos of naar andere verenigingen in de buurt. Vlakbij de campus zijn voetbalvelden, hockeyvelden en een atletiekbaan (ik loop zelf hard bij een club buiten Olympos om ![]() - De kamers op de campus zijn geweldig. Ze zijn tussen de 13 m2 en 25 m2 groot (dat is echt groot! Veel studenten die in Utrecht wonen op een veel kleiner kamertje). De kamers zijn opgedeeld in 3 categorieen naar grootte. Je krijgt elk jaar een andere kamer uit een andere categorie, waardoor alle studenten een keer een grote, middelgrote en een kleine kamer hebben gehad. In je kamer staan een bed, klerenkast, 'normale' kast, bureau, bureaustoel, bureaulamp en een grote lamp. In de gezamelijke ruimte (woonkamer) staan een eettafel, stoelen, 2 banken, 2 kleine tafeltjes en wat lampen. Alles uiteraard in de IKEA-stijl! ![]() De staat van de kamers is goed te noemen. Kromhout, waar ik woon, is in 1998 gebouwd en ziet er daardoor iets ouderwetser uit dan gebouw W, dat dit jaar nieuw erbij is, maar alle gebouwen op de campus zijn echt ruim voldoende! Je krijgt doordeweeks 3 maaltijden per dag (ontbijt, lunch, diner) en in het weekend en vakantie 2 maaltijden per dag (brunch, diner). Ik vind de kwaliteit van het eten over het algemeen goed (af en toe is het wat minder omdat je iets niet lust, maar dat heb je thuis als je moeder/vader kookt ook wel eens, toch?), maar anderen hebben nog wel eens wat te klagen... Tsja, mijn mening is dat je niet moet zeuren, want geen student in Nederland eet zo gezond, goed en makkelijk als een UC'er! Ondanks dat rijden er nog vaak pizzabezorgers over de campus... ![]() -De vakken zijn vooral een indicatie, ze geven de mensen op UC een idee van wat je leuk vind. (mijn advies: schrijf 4 uiteenlopende vakken op die je allemaal leuk vind in plaats van 4 vakken uit hetzelfde vakgebied. Dat komt goed over!). Het eerste semester volg je sowieso 2 verplichte vakken. In de overige 2 vakken word je geplaatst, maar in de eerste week kun je nog veranderen. Ik ben als eerstejaars redelijk tevreden met me vakken! -In het weekend mag je naar huis en dat doen de meeste Nederlandse studenten dan ook. Buitenlandse studenten blijven bijna altijd op de campus in t weekend. Je wordt in tegenstelling tot wat veel mensen denken echt niet vastgehouden op de campus. Je kan gaat en staan waar je maar wilt, wanneer je maar wilt. Desondanks blijven veel studenten vaak op de campus, omdat daar alles is: eten, woonruimte, school, sociaal leven... Maar je kan echt gaan en staan waar je maar wilt! Lange post, ik hoop dat het een beetje nuttig is! Als je nog vragen heb... ![]() ![]() Misschien tot dan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wel cool (voor jullie althans ![]() Overigens heeft de Roosevelt Academy een open dag op woensdag 8 November ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
"Pietje is een slimme, veel belovende leerling die zich ook altijd goed inzet voor zijn medeleerlingen, etc. blablabla" |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij ben ik de eerste van heel onze school die UC wil gaan doen. Dus het is nou allemaal heel bijzonder voor mijn school haha
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik stond in vwo 5 een 7,2 en ik weet niet of ik het ga halen om een 8 te staan aan het einde van vwo 6. Dat ligt niet zo zeer aan mijn engels maar meer aan de lesmethode. Niet dat mijn engels echt extreem goed is maar mijn leraar geeft zelf toe dat zijn vak niet echt veel met engels te maken had ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #9 Verwijderd | 500 | 05-04-2012 09:17 | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |
Studeren |