Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 08:39
moon
moon is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 05-09-2006 @ 09:36 :
en wat jij doet is mss wel jezelf verdedigen. Och ik heb op een paar zere teentjes getrapt, ochaarm sorry zenne.
Is dat je enige reactie? slap hoor. Blijkbaar ben jij ook behoorlijk op je teentjes getrapt. Maar goed, ik ga hier geen ruzie uit vechten. Je typt maar wat je typen wil, daar is dit topic voor ja. Jammer dat je niks beters te posten heb.
Oud 05-09-2006, 08:42
farai
farai is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 05-09-2006 @ 09:36 :
en wat jij doet is mss wel jezelf verdedigen. Och ik heb op een paar zere teentjes getrapt, ochaarm sorry zenne. En btw, er zitten hier mensen die kunnen getuigen dat ik door een hel ben gegaan en dat ik écht wel weet waar ik het over heb, met name mn eigen vriend, die bij jullie beter bekend staat als repelsteeltjuh, vraag hem of ik weet wat het is om in de put te zitten as je mij aanvalt. ow, en ik heb nooit beweerd da mensen de schijn moeten ophouden, ik zeg wel da ze moeten ophouden met dagelijks de zielige depressieveling uit te hangen waar daar komen ze nix mee vooruit. Praat irl ma ni constant klagen op een inetforum.
Oud 05-09-2006, 08:54
moon
moon is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 05-09-2006 @ 09:42 :
Oke sorry ik zal niet zeggen dat je niet door een hel bent gegaan want dat kan ik ook niet weten. Ik blijf er alleen bij dat ik het dan op z'n minst vreemd vindt dat je zulke dingen zegt. Ik ben ook uit een hel gekomen maar het zou niet in mij opkomen om andere forummers "depressievelingen" die geen moeite doen om vooruit te komen te noemen. Want wees nou riëel, wat weet jij daar nou van? Hoe kan jij nou weten of ze wel of niet hun best doen om aan hun probelemen te werken?
En dan nog een vraag: waarom stoor je je zo aan die "depressievelingen"?
Overigens is dit wel de laatste post die ik hier aan wijd want het is uiteindelijk geen discussie forum. Mocht je er verder met me over willen praten dan kun je me pmen.
Oud 05-09-2006, 09:42
farai
farai is offline
Citaat:
moon schreef op 05-09-2006 @ 09:54 :
Oke sorry ik zal niet zeggen dat je niet door een hel bent gegaan want dat kan ik ook niet weten. Ik blijf er alleen bij dat ik het dan op z'n minst vreemd vindt dat je zulke dingen zegt. Ik ben ook uit een hel gekomen maar het zou niet in mij opkomen om andere forummers "depressievelingen" die geen moeite doen om vooruit te komen te noemen. Want wees nou riëel, wat weet jij daar nou van? Hoe kan jij nou weten of ze wel of niet hun best doen om aan hun probelemen te werken?
En dan nog een vraag: waarom stoor je je zo aan die "depressievelingen"?
Overigens is dit wel de laatste post die ik hier aan wijd want het is uiteindelijk geen discussie forum. Mocht je er verder met me over willen praten dan kun je me pmen.
oke, jij wint. Verder nix meer te melden.
Oud 05-09-2006, 09:45
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 05-09-2006 @ 09:05 :
agree with you. Al die mensen hier die bijna dagelijks posten hoe rot ze zich voelen, DOE DAAR DAN IETS AAN, of probeer da tenminste. Door het hier neer te typen en 100 x te zeggen hoe klote ge u voelt, gaat ge het probleem ni oplossen.
Als het je niet interesseert of het irriteert je, negeer het dan gewoon. Dit topic is bedoeld als uitlaatklep voor mensen die dat nodig hebben. Jij blijkbaar niet, vertrek dan gewoon en val ons niet lastig met klaagzangen.
Oud 05-09-2006, 09:50
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Yana schreef op 05-09-2006 @ 08:55 :

Mijn vriend was hier toen ik thuis kwam, een spelletje aan het doen met mijn broer en wat vrienden. Ik ben naar binnen geslopen, naar boven gegaan en heb eerst overgeef-pogingen gedaan. Ik wilde deze keer zo graag dat het lukte, ik heb twee vingers geprobeerd, verder geduwd, het moest moest moest . Maar verder dan wat kokhals-neigingen kwam ik niet. Vervolgens op mijn kamer gezeten en gehuild, gehuild, gehuild. Beneden hoorde ik ze uitbundig lachen en ik wist dat niemand wist dat ik er was. Ik was onzichtbaar.

Na een half uur heb ik mezelf een beetje toonbaar gemaakt en ben naar beneden gegaan. Ze hadden het zo leuk... ik voelde me zo eenzaam. Hij vroeg of er iets was, of hij even mee naar de gang moest. Maar hoe kan ik nou al mijn frustraties kwijt in 5 minuten op de gang?! Ik had hem nodig, om te huilen, getroost te worden, een knuffel te krijgen... maar hij had het gezellig en ik mocht niet verpesten . Hij zei dat hij me even naar bed zou brengen. Toen hij kwam, waren ze al volop in hun nieuwe kaartspel verwikkeld en het was zó leuk.. ik hoorde ze zo hard lachen beneden en ieder lachsalvo sneed dwars door mijn hart. Hij kwam vijf minuten mijn kamer in, gaf me een kus en rende haast weer naar beneden. Ik heb zeker een uur zo hard gehuild dat ik niet kon snappen dat niemand het hoorde. Maar ze bleven beneden. En ze lachtten.

Zo ben ik in slaap gevallen. Huilend & alleen, terwijl beneden de gezelligheid was. Ik wilde hem smsen, dat ik hem nodig had. Dat hij naar boven moest komen. Ik wilde zo graag dat hij me hoorde, dat hij er voor me zou zijn. Maar ik durfde niet, voelde me al zo'n zeikwijf en hij kwam tenslotte helemaal niet voor mij die avond. Ik moest zijn avond niet verpesten, en dus bleef ik alleen. En ik huilde.
Oh ik weet hoe je je voelt. Maar je moet het ook van de andere kant bekijken. Ik weet natuurlijk niet precies hoe het is gegaan maar omdat hij het zo gezellig had wilde hij gewoon graag terug. Maar jij had hem nodig maar soms is het voor anderen gewoon niet zo goed te zien, soms moet je direct zijn en het gewoon aangeven dat je ze nodig hebt, ook al is dat moeilijk.

Niet dat ik het zelf kan. Ik heb vorige week al een week hier alleen in huis geslapen (op kamers ja) en vannacht bleef m'n beste vriend dus ook slapen op z'n kamer. En het was echt leuk eerst. Toen ging hij tennis kijken en ik slapen. Maar ik weet niet wat het was, ik had ineens veel meer last van heimwee oid terwijl er toch iemand was. Ik wilde gewoon terug naar hoe het vorig jaar was allemaal en ik wil mensen niet kwijtraken. En toen voelde ik me ook heel kut enzo en moest huilen en had wel behoefte eraan dat hij me kwam troosten, maar goed. Hij kan niet ruiken dat er iets is en ik geef het ook niet zelf aan...
Oud 05-09-2006, 10:26
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik zou niet zo zenuwachtig moeten zijn, stresskip.
Oud 05-09-2006, 10:47
Roosje
Roosje is offline
Omg. Opluchting nu.
Oud 05-09-2006, 11:21
Ruudje
Ruudje is offline
Ik had vandaag weer mijn eerste schooldag sinds eind december!
Het lokaal was moeitlijk te vinden... echt een doolhof. Ik voelde me net een verdwaalde scholier
Oud 05-09-2006, 11:56
WolterB
WolterB is offline
Bahbahbah, eerst vergeet ik dat er een vergadering is vandaag, is hij nu opeens een paar uur later, waardoor ik nóg langer moet wachten
Oud 05-09-2006, 12:12
rare kwast
rare kwast is offline
verwarring
Oud 05-09-2006, 12:14
Ray
Ray is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 05-09-2006 @ 09:12 :
afgaand op wat ik hier soms lees (en das dus het enige waar ik op af kan gaan) ben ik er bijna zeker van da sommige hier idd ni veel moeite doen en zich alleen maar zielig (willen) voelen ja.
Ja, je zielig voelen is inderdaad echt een geweldig gevoel .

En daarnaast, je hart luchten is nou eenmaal goed, zelfs daar kun je problemen mee oplossen.
Oud 05-09-2006, 12:21
Redhair
Redhair is offline
Gek eigenlijk.
Vorig jaar had ik een vriendje die elke dag blowde en stoned was, ik kon er totaal niet tegen, werd er gek van.
In een jaar is alles zo veranderd. Heb ik een tijd gehad waar ik elke dag stoned of dronken was, het liefst nog allebei.
Ben ik een junkie geworden, afhankelijk van drugs.
Nu heb ik weer een vriendje die elke dag blowt, die pep gebruikt, die zo'n beetje elk weekend aan de lsd, keta en nog meer shit zit en ik heb er geen moeite meer mee.

Luister Editors, heerlijke muziek, heerlijke teksten.

Don't say it's easy
to follow a process
There's nothing harder
than keeping a promise

There's nothing believable
in being honest
So cover your lies up
with another promise
Oud 05-09-2006, 12:22
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-09-2006 @ 22:47 :
Nee, maar ook zij mag haar gedachten uiten. Het moet niet zo zijn dat zij zich extra moet gaan inhouden om alle tere zieltjes hier te beschermen. Voor andere mensen is het weer vervelend te lezen hoe gelukkig iedereen is, voor weer andere mensen is het vervelend om te lezen hoe kut het wel niet is, zo is er voor iedereen wat en ik vind dat zij net zoveel recht heeft te balen van mensen die constant zeuren over eten en aankomen, als de mensen die zeuren of het eten en aankomen of willen afvallen ed. Het blijft een forum, als je geen reactie of commentaar wil, moet je hier niet posten. Dat moet je dat doen op een besloten forum waar je zelf kunt kiezen wie je toevoegd, zodat daar alleen mensen zitten die je knuffelen en zeggen: goh wat kut voor je, knuffel hier, wat goed dat je wel 1 boterham hebt gegeten vandaag, ik ben trots op je...

Je begrijpt mijn punt wel. Het is niet tegen jou gericht, maar in het algemeen.
Mijn punt is alleen maar dat idd iedereen zijn dignen mag vertellen, kwijt moet kunnen.
Zij mag haar mening ook wel geven, maar ik vind het een beetje vervelend dat het "gezeïk" wordt genoemd en die erbij..
dan voelen de mensen die dat posten zich ook niet echt vrij meer...
snap je?
Oud 05-09-2006, 12:34
rare kwast
rare kwast is offline
we hebben al eens vaker zo een discussie gehad..

laat elkaar gewoon in zijn of haar waarde.. struikel je over de berichten dan lees je ze niet of reageer je dr niet op..
Oud 05-09-2006, 12:50
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 05-09-2006 @ 12:56 :
Bahbahbah, eerst vergeet ik dat er een vergadering is vandaag, is hij nu opeens een paar uur later, waardoor ik nóg langer moet wachten
*aai*

Nog veertig minuten. Hiephoi!
Oud 05-09-2006, 12:59
Ray
Ray is offline
Dan moet je naar school?
Oud 05-09-2006, 13:07
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-09-2006 @ 13:50 :
Nog veertig minuten. Hiephoi!
Dat ja.

Edit: ik zit me helemaal op te fokken .

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 13:16.
Oud 05-09-2006, 13:23
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 05-09-2006 @ 14:07 :
Dat ja.

Edit: ik zit me helemaal op te fokken .
Ja, ik ook.

@ X-Ray: Ja. Boeken & rooster ophalen.
Oud 05-09-2006, 13:25
Redhair
Redhair is offline
Godverdomme GODVERDOMME.
K. had wat dingen bij J. geflikt, J. en ik hadden het erover op msn.
Hij was kwaad, ik rustig. Ik zei dat K. inderdaad fout zat, maar een probleem heeft. Ik probeerde J. een beetje de andere kant te laten zien.
Dat ging niet goed. Uiteindelijk zei J.:
maar volgens mij kun je beter een relatie met hem beginnen want van jou moet ik uitkijken hoe en wat ik reageer tegen k. en andersom ook beter nemen jullie met elkaar dan hoef ik niet telkens die praat aan te horen

Ja fuck he, ik wil er gewoon voor zorgen dat het niet uit de hand loopt tussen die twee, nu loopt het dus uit de hand tussen ons.
Ik heb gezegd dat ik mijn kijk er gewoon op geef, maar hier geen zin en heb en dus ga.
z
Krijg net een een smsje, 'Ik heb hier ook geen zin in. doei. zie je wel weer ofzo.'

Godverdomme dank je wel K., val allemaal toch dood. Val allemaal maar hartstikke dood, met mijzelf erbij.
Oud 05-09-2006, 13:42
Ray
Ray is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-09-2006 @ 14:23 :
Ja, ik ook.

@ X-Ray: Ja. Boeken & rooster ophalen.
Wat een kutrooster heb ik, en ik heb verrekte veel boeken mee moeten nemen.
Oud 05-09-2006, 15:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik krijg altijd honger als ik mensen hoor praten over hun lijn en dat ze willen afvallen. Ik kan er niets aan doen!
Oud 05-09-2006, 15:24
Aurora
Aurora is offline
Gatverdamme, ik heb zo'n tyfushekel aan mezelf op het moment. Ik voer geen flikker uit en als ik dan al iets wil gaan doen kan ik alleen maar denken oh god oh god oh god. Ik kan dit niet. Echt.
Oud 05-09-2006, 15:29
Roosje
Roosje is offline
Omg, ik haat mijn school. Ze hebben het nou alweer voor elkaar, ik ben teringchagrijnig. Kutrooster! Ik haat het, ik haat het, ik wil niet meer.

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 15:31.
Oud 05-09-2006, 15:43
Ray
Ray is offline
Dan heb je mijn rooster nog niet gezien zeker.
Oud 05-09-2006, 15:43
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 05-09-2006 @ 16:43 :
Dan heb je mijn rooster nog niet gezien zeker.
Vertel? (En daarnaast, ik heb het recht mijn rooster stom te vinden, nietwaar?)
Oud 05-09-2006, 15:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-09-2006 @ 16:43 :
nee dat recht heb jij niet.. roosters zijn nooit stom..
school is leuk

alvast sorry.. vervelende bui
Oud 05-09-2006, 15:51
Ray
Ray is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-09-2006 @ 16:43 :
Tuurlijk, hehe ik vind mn eigen ook altijd kut.

Ik heb ten eerste al 8 tussenuren.
Oud 05-09-2006, 15:52
Ray
Ray is offline
Hoe lang moet je nog op school eigenlijk?
Oud 05-09-2006, 15:53
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-09-2006 @ 16:46 :
nee dat recht heb jij niet.. roosters zijn nooit stom..
school is leuk

alvast sorry.. vervelende bui
*hapt* Dat heb ik lekker wèl. Ik ben vijftien, kom op, ik mag me overal tegen af zetten.

@ X-Ray: Ik moet elke dag om kwart over acht beginnen, op maandag en donderdag ben ik om drie uur vrij en op alle andere dagen om tien voor vier. Waarbij één of twee tussenuren. Hoihoi! En ik zit nu in 4VWO, dus nog drie jaar.

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 15:58.
Oud 05-09-2006, 15:57
da leentjuh
da leentjuh is offline
Jemig lekker gezeur met mijn moeder..
Wil ze op mijn vader wachten met eten, die is er niet voor 7 uur weer. Zolang ga ik niet wachten, we eten gehakt en daar krijg ik last van mijn buik van. En ik wil niet met een pijnlijke opgeblazen buik zitten als mijn vriend komt. Absoluut niet. Ik wil op zo'n moment niemand zien.
Dus ik zei dat ik dan wel zelf wat eerder zou eten. Maar nee dat mag ook niet.
Ik ben 18, ik bepaal zelf wel wanneer ik wat eet. Ze mogen blij zijn dat ik nog mn avondeten opeet, zelfs als we patat of andere vet spul eten. Doe ik enkel en alleen om hen te tevreden te houden en geen ruzie te veroorzaken.
Oud 05-09-2006, 16:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-09-2006 @ 16:53 :
*hapt* Dat heb ik lekker wèl. Ik ben vijftien, kom op, ik mag me overal tegen af zetten.

@ X-Ray: Ik moet elke dag om kwart over acht beginnen, op maandag en donderdag ben ik om drie uur vrij en op alle andere dagen om tien voor vier. Waarbij één of twee tussenuren. Hoihoi! En ik zit nu in 4VWO, dus nog drie jaar.
jeetje wordt eens volwassen ofzo
Oud 05-09-2006, 16:08
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Vanochtend therapie gehad, het was echt ontzettend zwaar. Ik kwam niet meer uit m'n woorden, ik kon het er niet uit krijgen. Ik schrok zo van mezelf, zoveel opgekropte woede en verdriet voelde ik, en ik kon het niet uiten. Het zit gewoon allemaal opgesloten, ik klapte echt dicht. Maar het is wel goed dat ik het in ieder geval bespreekbaar maak, dat ik erover probeer te vertellen. Dat zei zij gelukkig ook. Maar het blijft me dwarszitten, ik voel het kriebelen van binnen.

School was vermoeiend. M. die vroeg hoe het was gegaan vanochtend, ik zei goed maar het valt me zo zwaar.. Duits was moeilijk, wiskunde niet (wat een omslag!). Engels saai, biologie leuk en gym ook. Maar zo vermoeiend allemaal. En ik moet echt een kutbesluit nemen..

Mijn therapie is twee keer in de week, maar door m'n rooster kan ik nu maar één sessie in de week komen. De enige oplossing is dat ik biologie 2 dan een uur moet missen, maar omdat ik maar 2 van de drie uren kan volgen, zou ik het dan helemaal moeten laten vallen. Maar biologie 2 is een van de leukste vakken en ik wil het niet laten vallen!! Maar als ik maar 1 sessie heb in de week, krijg ik een heel ander soort therapie, dan is het niet langer op verbetering gericht maar meer van een uitlaatklep, en daar heb ik echt geen fuck aan. Want dan krijg ik hetzelfde loze als bij Altrecht en dan kan ik net zo goed kappen. Maar ik wil echt niet biologie laten vallen!! Wat moet ik nou doen? Heeft er toevallig íemand een superidee?
Oud 05-09-2006, 16:10
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-09-2006 @ 17:07 :
jeetje wordt eens volwassen ofzo
Wat is er?
Oud 05-09-2006, 16:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-09-2006 @ 17:10 :
Wat is er?
niets joh ik heb honger
Oud 05-09-2006, 16:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 05-09-2006 @ 17:08 :
*knip* [/B]
kut man
kan je niet de ene week de lessen doen en de andere week de therapie..?

mijn beste (niet echt super) idee
Oud 05-09-2006, 16:14
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-09-2006 @ 17:13 :
kut man
kan je niet de ene week de lessen doen en de andere week de therapie..?

mijn beste (niet echt super) idee
Nee, dat is dus het probleem.. Mijn therapeut wil per se twee keer in de week volhouden, en mijn biologie docent vind 3 lessen in twee weken weer te weinig..
Oud 05-09-2006, 16:16
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 05-09-2006 @ 17:14 :
Nee, dat is dus het probleem.. Mijn therapeut wil per se twee keer in de week volhouden, en mijn biologie docent vind 3 lessen in twee weken weer te weinig..
En je therapie kan niet verplaatst worden? Dat je bijv. om beurten een les mist van verschillende vakken?
Oud 05-09-2006, 16:16
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-09-2006 @ 17:12 :
niets joh ik heb honger
Hoef je niet op mij af te reageren, ok? Ga wat eten.

@ Nijn*: Kun je het niet in je eentje doen? Dat je wel naar je therapie gaat en zoveel mogelijk Biologie2 volgt? Dan kun je thuis in principe helemaal bijwerken en desnoods eens per week even met je Biolerares overleggen of zo. Ik moet ook volgend jaar Geschiedenis2 in mijn eentje doen, dat kan niet ingeroosterd te worden.
Oud 05-09-2006, 16:17
Redhair
Redhair is offline
Ik was echt fucked up door J.'s opmerking, ging de hond uitlaten. Smste hem nog dat ik met hem was en daar blij mee was, K. er geen reet mee te maken heeft. Kreeg terug dat hij het wel meent. Ik stuurde nog wat, maar kreeg geen antwoord meer.
Overstuur K. gesmst wat er was, hij kwam naar me toe. Samen anderhalf uur met de hond op een bankje gezeten, gepraat, zelfs gelachen.
Gepraat zoals we eerder ook altijd praatten.

Maar nu ben ik weer thuis, moet ik maar afwachten of ik nog wat hoor van J.
Godverdomme, wat heeft hij toch? Riep hij het alleen omdat hij kwaad was? Of gaat het uit door iets wat niets met ons te maken heeft? Wat is er aan de hand? Fuck zooi, fuckfuckfuck ik wil hem niet kwijt, fuck.
Oud 05-09-2006, 16:19
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Yay, mooi rooster, morgen maar 4 uurtjes les en pas om 10 uur op school . Nog dezelfde klas en ik ben stiekem daar erg blij mee. Dus ik voel me eigenlijk goed, alleen hopen dat de pc zometeen klaar is!
Oud 05-09-2006, 16:23
Nijn*
Nijn* is offline
@ Miracle: Nee, het enige gaatje dat ze nog voor me heeft is dus die donderdagmiddag waardoor ik biologie mis..

@ Roosje: Dat voorstel heb ik ook al gedaan aan mijn docent, maar ik mis dan bijna alle practica (waar ik ook cijfers voor moet krijgen) en hij vind het te zwaar als ik het hele vak (3 uurs-vak) alleen moet doen omdat ik dan ook veel uitleg mis en zo. Ik loop nu al goed op schema enzo, maar heb nu al wel vragen die ik niet kan stellen, en het is ook geen optie dat hij me op andere uren kan helpen omdat onze roosters nooit overeen komen, kwam ik net achter. (Btw, gesch. 2 alleen volgen? Lijkt me erg moeilijk!)
Oud 05-09-2006, 16:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Nijn*: wat onwijs kut zeg Nou heb je eigenlijk geen keuze want wat je ook kiest het is allebei kut (sorry dat ik het zo zeg hoor, maar ik snap wel wat er in je omgaat denk ik ) ik mag toch hopen dat ze bij mij wat flexibeler zijn. Ik zou echt goed navragen of er niet nog wat mogelijk is (zowel bij het Riagg oid als op school) want dit is best belachelijk. Alsof jij voor je lol er niet bent.
Oud 05-09-2006, 17:24
Verwijderd
Jeuh, mn elektrische pitjes doen het niet en nu kan ik een hele week niet koken.
Oud 05-09-2006, 17:31
fractuur
fractuur is offline
Komt een vriendin met een mailtje: omdat jullie vorige week bij mij op huisfeest zijn geweest, mogen jullie 6 euro dokken. Hallo, ik was kapot na een dag werken en ik ben voor haar nog een half uurtje langsgekomen.

Nouja, op volgende huisfeest kom ik óf niet, óf ik zet ik het op een zuipen.
Oud 05-09-2006, 17:42
Verwijderd
Vandaag college ontwikkelingspsychologie gehad. Het leek me heel erg interessant maar het viel zo tegen. Het ging over erfelijkheid en wat daarover in 3/4 havo heb geleerd werd hier herhaald, heb dus niks nieuws gehoord. Daarnaast vertelde die vrouw heel kinderachtig, alsof ze het tegen kleuters had. Ze vertelde wel tien keer dat als je een blauw gen van mama en een bruin gen van papa hebt, je bruine ogen krijgt. Mijn hémel, als dit het niveau is van dit jaar, weet ik niet hoe ik dit vol ga houden hoor... Ik verveelde me dood.
Oud 05-09-2006, 17:52
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-09-2006 @ 18:31 :
Komt een vriendin met een mailtje: omdat jullie vorige week bij mij op huisfeest zijn geweest, mogen jullie 6 euro dokken. Hallo, ik was kapot na een dag werken en ik ben voor haar nog een half uurtje langsgekomen.

Nouja, op volgende huisfeest kom ik óf niet, óf ik zet ik het op een zuipen.
Ik bleef ooit ns gourmetten bij een vriendin. Ze vertelde trots dat haar moeder haar extra geld had gegeven voor het eten. Komt ze aan het eind met de mededeling; doe maar tien euro voor het eten, de rest betaal ik wel. Je moeder had alles toch betaald? Kinderachtig hoor als ze van je willen snoepen terwijl ze het zelf voorstellen/vragen/uitnodigen.
Oud 05-09-2006, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 05-09-2006 @ 18:54 :
Welke opleiding doe je?
HBO pedagogiek.
Oud 05-09-2006, 18:35
Yana
Yana is offline
Heb hem gesmst, wat hij aan het doen is, omdat ik hem niet online zie. Als hij nou speciaal voor mij komt, misschien durf ik hem dan te vertellen dat het helemaal niet goed gaat. En als ik het niet durf te vertellen, dan doen mijn tranen dat wel. Het lijkt wel standaard ineens, dat gevecht tegen de tranen. Nu weer. Ik wil helemaal niet weer huilen. En ik wil niet op kamp morgen. Ik wil niet dat alles zo snel gaat en dat ik maar mee moet, ik haat fucking klote veranderingen en al dat onbegrip en het feit dat er nooit iemand is, die me doorziet en die op het juiste moment op de juiste plaats lijkt te zijn.

Er zit zoveel dat onverwerkt is. En zoveel dat me zo bang maakt. Ik wil terug naar toen alles nog hetzelfde was. Terug naar de tijd dat ik met mijn moeder in een flatje woonde, laatste jaar van mijn examens en de tijd dat ik net een relatie kreeg. Nee, niet alles was perfect toen. Maar ik had tenminste mensen om me heen. En ik wist hoe mijn leven was. En ergens, ook al twijfelde ik veel en waren er ook toen veel onzekerheden, ergens was het goed zoals het was. Waarom moet er zoveel veranderen?
Oud 05-09-2006, 18:47
darkfairy
darkfairy is offline
nou dat hij is ff snel kapot valt
en verder schrik om zowat alles
dit word weer wakker liggen vanacht

Regels voor berichten