Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2006, 19:07
Verwijderd
spam, dat niet eens met het wwspel te maken heeft

jullie zullen er allemala spijt van krijgen, sukkels! *kansloze dorpeling doet*
Advertentie
Oud 20-09-2006, 19:19
Faerie
Faerie is offline
kut moet nu nog stemmen. Ik weet het niet!
ga toch maar Hanneke stemmen dan
Oud 20-09-2006, 19:43
Verwijderd
lalala
Oud 20-09-2006, 19:51
Tink*
Tink* is offline
Soija spam niet zo, nu doe jij het.

Ik ben echt benieuwd nu, als het zo doorgaat kan het wel gelijkspel worden. Maar het kan natuurlijk ook dat juist wolven zeiden op één van de verdachten te stemmen en dat die dan toch veel minder stemmen heeft ofzo. Ik hoop iig dat er nu eindelijk een wolf aangaat, het duurt dit keer wel lang voordat we de eerste hebben.
Oud 20-09-2006, 20:20
MieX
MieX is offline
Te lang als je het mij vraagt..

Mijn eerste iene-miene-mutte (van de 2e functieverdeling en dan de eerste ophangerond zeg maar) was Duivelaartje, en die leeft nog steeds. Stiekem heb ik nog de hoop dat ik daar ooit nog succes mee krijg.

Maar eerst maar Hanneke en Soija eruit, dan is voor mij iedereen die zeker verdacht is in ieder geval weg. Blijft er alleen nog wel minimaal 1 wolf over
Oud 20-09-2006, 20:47
Spelleider
Spelleider is offline
‘AAAAHHH!!!! Doe een beetje voorzichtig, wil je?!’ ‘Sorry generaal, even de tanden op elkaar’ zei Saarah de verpleegster terwijl ze een afgebroken speerpunt uit de been van Mr. Soija trok. ‘Deze speerpunten moeten er echt uit, anders gaan de wonden ontsteken. Maar we zijn er bijna, er zitten er nog maar drie in.’ Een half uur later las Soija verbonden en wel in zijn bed. Centurion Maxwell kwam de kamer binnen en vroeg: ‘generaal, hoe is het met u?’ Soija kreunde. ‘Ach ik kom er wel bovenop. Ik kan straks weer wat nieuwe littekens aan mijn collectie toevoegen. Maar even iets anders. Die knul van de stadswacht, hoe heet ie nou ook alweer??’ ‘Biertank 52’ vulde Maxwell aan. ‘Ja die ja. Die heeft toch mijn leven gered?’ Maxwell knikte. ‘Dan moeten we hem daarvoor belonen. Ga hem halen, Max.’ De centurion boog en kwam later terug met Biertank 52. ‘Jongen!’ begon Soija. ‘Ik ben je zeer dankbaar voor wat je voor me gedaan hebt. Je bent een goed soldaat.’ Biertank boog. ‘Laat niemand zeggen dat een generaal van het Huis van Soija niet weet wanneer ie bij iemand in het krijt staat. Om je te bedanken promoveer ik je tot centurion. Bovendien neem ik je op in mijn familie. Als je wil dan zal ik je adopteren en zul je dezelfde rechten en privileges krijgen als de andere leden van de Soija-familie. Biertank wist niet wat ie moest zeggen. In die tijd was adoptie van veelbelovende jongemannen heel gewoon. Potentieel was immers niet genoeg, je moest ook connecties hebben in het oude Rome. En als lid van het Huis van Soija lag de wereld open voor Biertank 52. Centurion was nog maar het begin…
‘Wel, Centurion. Of moet ik zeggen: zoon. Hier is mijn eerste order. ’Ga de stad in en maak een selectie van de 50 beste stadswachten. Deze zullen tijdelijk optreden als mijn lijfwacht.’ Biertank protesteerde. ‘Maar heer, we hebben nog maar ongeveer 50 stadswachten. Als we die allemaal hier naartoe halen dan zijn de muren onbezet.’ Soija keek boos. ‘Spreek nooit je meerdere tegen, jongen!! Nou schiet op en doe wat ik zeg! Mijn veiligheid is nu even belangrijker!’ Biertank 52 boog en verdween. Soija richtte zich tot Maxwell. ‘Hij heeft potentie, maar hij moet nog leren gehoorzamen. Ik laat zijn officierstraining aan jou over.’ Maxwell antwoordde: ‘Als de stad valt dan is dat niet meer nodig. Ik kom net van de voorraadkamers: we hebben nog maar voor drie maanden graan op voorraad. Dan zullen we ons moeten overgeven of nogmaals een uitval doen. Het enige andere alternatief is verhongeren….’ Soija werd rood van woede. ‘Een Soija geeft zich nooit over!!! Dan sterf ik liever, met de gehele stadsbevolking erbij!’ Daarna werd hij weer ijzig kalm. ‘Kunnen we geen bode naar Rome sturen met het verzoek om versterkingen?’ Maxwell schudde zijn hoofd. ‘Te ver. Die zijn hier niet binnen drie maanden. Als ze al versterkingen sturen. En als de bode überhaupt langs het vijandelijke leger weet te glippen.’ Soija dacht even na. ‘En een andere stad dan? Alesia bijvoorbeeld? Dat is veel dichterbij…’ Maxwell antwoordde: ‘Ik denk niet dat daar genoeg troepen zijn om dit leger weg te kunnen jagen. Waarschijnlijk zullen ze het niet aandurven. Ik ben bang dat we er alleen voor staan.’ Soija peinste even. Toen zei hij: ‘Dan doen we het anders. Laat mijn agente, Hanneke, hier komen. Centurion Maxwell boog en verdween. Toen hij buiten gehoorafstand van Soija was vroeg hij aan Saarah de verpleegster: ‘Hoe gaat het nou echt met ‘m?’ Saarah keek zorgelijk. ‘Zijn milt is gescheurd. De kans is groot dat ie de nacht niet gaat overleven.’ Maxwell zuchtte. ‘Daar was ik al bang voor’
Een half uur later keerde Maxwell terug en had hij Hanneke bij zich. Soija zette zijn plan uiteen. ‘Het leger buiten de muren, als je dat zooitje ongeregeld wel een leger kunt noemen, is een leger van slaven. Die zullen alleen vechten als ze ergens in geloven. Als ze in iemand geloven. Ik heb gezien wie hun leider was, vlak voordat ik in die val liep. Het was X-Ray™ de Thraciër!’ Maxwell gromde toen hij die naam hoorde ‘X-Ray™! Niet hij weer!’ X-Ray™ was een ontsnapte slaaf met een buitengewoon talent voor leiderschap. Waar hij was kwamen de slaven massaal in opstand tegen hun Romeinse meesters. Het was dus niet gek dat hij zo’n beetje staatsvijand nummer 1 was in dit deel van het Romeinse Rijk. Soija sprak tegen Hanneke. ‘Ik wil dat je naar het vijandelijke kamp sluipt en X-Ray™ elimineerd. Zonder leider zal dat rebellenleger snel uiteenvallen!’ Hanneke protesteerde: ‘Een vijandelijk kamp binnensluipen en hun generaal omleggen?? Dat is echt linke soep.’ Ze grijnste. ‘En dat gaat je dus drie keer zoveel kosten als normaal.’ Soija antwoordde: ‘Geld is geen probleem. Maxwell zal je begeleiden naar een geheime gang die de stad uit leidt, zodat je ongemerkt kan wegsluipen.’
Zo gezegd, zo gedaan. Anderhalf uur later sloop Hanneke richting vijandelijk kamp. Ze was helemaal in het zwart gekleed en ze had pek op haar gezicht gesmeerd, zodat ze totaal niet opviel in het zwart van de nacht. Ze ontweek de schildwachten en sloop stilletjes naar de grote tent in het midden van het kamp. Met haar mes sneed ze het tentzijl open aan de achterkant en sloop ze de tent binnen. Binnenin lag een veldbed waarop een roerloze gestalte lag te slapen. Geruisloos liep ze naar het bed toe, klaar om toe te steken. Maar toen deed X-Ray™ ineens zijn ogen open!!! Hanneke stak toe maar X-Ray™ rolde net op tijd van zijn bed af. Hanneke’s mes kwam vast te zitten in het hout van het veldbed. Vliegensvlug trok ze een tweede mes dat ze naar X-Ray™ toe wierp. Maar weer was deze sneller. X-Ray™ had ondertussen zijn zwaard getrokken en daarbij dermate veel lawaai gemaakt dat het alarm was geslagen. Verschillende van X-Ray™’s wachters kwamen met getrokken zwaarden de tent binnen. Hanneke wist dat de aanslag mislukt was, dus ze draaide zich om en maakte dat ze wegkwam. Ze was bijna het kamp uit maar de Goden waren haar niet goedgezind deze dag: één van X-Ray™’s boogschutters vond zijn doel en schoot Hanneke in haar linkerbeen. Ze probeerde nog verder te hinken maar de wachters kregen haar te pakken. Ze werd ruw beetgepakt en ontwapend. Daarna werd ze teruggesleurd naar X-Ray™. Deze had geen genade voor haar. ‘100 zweepslagen en daarna ophangen’ beval hij.

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell
4. X-Ray™
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. Zoef de haas
8. Elpida
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway
11. Misti
12. light fighter (dorpeling)
13. ook hallo (dorpeling)
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija
20. Faerie

blauw=gedood
rood= opgegeten

Het plan van de moordaanslag had ik al langer, waarbij de vijandelijke generaal uiteraard de naam van het slachtoffer van vandaag zou krijgen. Maar als jullie dan massaal op Hanneke stemmen dan wijzigen we ons plan toch een beetje? De moordaanslag blijft, maar nu mislukt ie en is de moordenares de sjaak....

De wolven zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30
Oud 20-09-2006, 20:49
Verwijderd
Doei Hanneke
Misti
Misti is offline
Omg, dit is echt niet goed
maxwell
maxwell is offline
ok, Danku nu weten we het Soija is wolf

kijk maar naar dat duiveltje
Oud 20-09-2006, 20:50
Ray
Ray is offline
Hahah wat een rol heb ik.

Hit it, boys!
Oud 20-09-2006, 20:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat zijn we dom.

Ik ga denk ik voor Elpida, want die heeft heel weinig gepost. Vast een zwijgende wolf. (Want oh! Straks horen we je perongeluk grommen.)
Oud 20-09-2006, 20:54
Ray
Ray is offline
Overigens heb ik Soija gestemd, en dat ga ik de volgende ronde weer doen. Het heeft hem alleen maar verdachter gemaakt.
Oud 20-09-2006, 20:56
MieX
MieX is offline
Ik vond Soija al verdachter (zie eerdere posts), en nu wordt t er voor mij niet minder verdacht op..
Oud 20-09-2006, 20:56
Verwijderd
zeker:
*tink is wolf
*maxwell is verrader

wrs:
*misti is wolf

edit: eventueel kunnen de slechte rollen ook anders zijn

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 21:01.
Oud 20-09-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-09-2006 @ 21:50 :
Wat zijn we dom.

Ik ga denk ik voor Elpida, want die heeft heel weinig gepost. Vast een zwijgende wolf. (Want oh! Straks horen we je perongeluk grommen.)
Mens, ik schrijf een essay over Madonna en performatieve wetten.

Maar goed, ik heb geen flauw idee eigenlijk. Tot nu toe dacht ik meer aan mensen die vaak posten, maar die waren dus steeds dorpeling. Wie heeft er eigenlijk nog nooit gepost in dit spel?

Edit: iedereen dus

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 21:06.
Oud 20-09-2006, 21:03
Misti
Misti is offline
Citaat:
Elpida schreef op 20-09-2006 @ 22:03 :
Dat kan zij toch niet weten?
Oud 20-09-2006, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 20-09-2006 @ 22:03 :
Dat kan zij toch niet weten?
Nu wel dus
Oud 20-09-2006, 21:09
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-09-2006 @ 21:56 :
zeker:
*tink is wolf
*maxwell is verrader

wrs:
*misti is wolf

Kan je toevallig ook redenen noemen waarom dat zo zeker of waarschijnlijk is, want het enige wat je doet is strooien met namen, zonder ook maar 1 onderbouwing.
Oud 20-09-2006, 21:16
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-09-2006 @ 21:56 :
zeker:
*tink is wolf
*maxwell is verrader

wrs:
*misti is wolf

soija is paranoia

en waarop baseer je je "feiten"
Oud 20-09-2006, 21:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Elpida schreef op 20-09-2006 @ 22:03 :

Maar goed, ik heb geen flauw idee eigenlijk. Tot nu toe dacht ik meer aan mensen die vaak posten, maar die waren dus steeds dorpeling. Wie heeft er eigenlijk nog nooit gepost in dit spel?

Edit: iedereen dus
Maar dat maakt je nog steeds niet niet-wolf.
Oud 20-09-2006, 21:44
TopDrop
TopDrop is offline
omg, 7-0 voor de wolfjes
Oud 20-09-2006, 22:30
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 20-09-2006 @ 22:44 :
omg, 7-0 voor de wolfjes
Oud 20-09-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-09-2006 @ 22:26 :
Maar dat maakt je nog steeds niet niet-wolf.
Dat is waar

Ik ga denk ik voor X-Ray

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 22:40.
Oud 20-09-2006, 23:44
zoef de haas
zoef de haas is offline
Soija hou je wolvenmuil als je toch niets nuttigs te zeggen hebt zonder onderbouwing
Oud 21-09-2006, 00:05
Hanneke
Hanneke is offline
Told you.
Soija is verader. Hij begint al allemaal onzin uit te kramen, net als vorige keer.
Oud 21-09-2006, 12:21
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 21-09-2006 @ 01:05 :
Told you.
Soija is verrader. Hij begint al allemaal onzin uit te kramen, net als vorige keer.
Dat denk ik ook ja
Oud 21-09-2006, 12:28
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 21-09-2006 @ 13:21 :
Dat denk ik ook ja
Oud 21-09-2006, 16:30
Saarah
Saarah is offline
Ik ga ook op Soija stemmen.
Oud 21-09-2006, 18:58
Verwijderd
ach wat ik ook doe, ik ben altijd verdacht als ik niks zeg: 'normaal ben je fanatiek' als ik iets zeg 'je doet heel raar'
Oud 21-09-2006, 19:02
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-09-2006 @ 19:58 :
ach wat ik ook doe, ik ben altijd verdacht als ik niks zeg: 'normaal ben je fanatiek' als ik iets zeg 'je doet heel raar'
Als je je theorieen een beetje zou onderbouwen, en niet in het wilde weg maar mensen gaat verdenken.
Oud 21-09-2006, 19:07
Verwijderd
voor max heb ik gene onderbouwing, dat zei ik zomaar

maar tink en misti doen verdacht, en nee ik ga hier geen analyse rapport droppen
Oud 21-09-2006, 19:46
Spelleider
Spelleider is offline
We wachten nog even op de stem van de wolven....
Oud 21-09-2006, 19:52
TopDrop
TopDrop is offline
Soija, schiet op!
Oud 21-09-2006, 19:54
Verwijderd
omg,
Oud 21-09-2006, 19:56
TopDrop
TopDrop is offline
was dat geen leuke soija-grap?
Oud 21-09-2006, 19:56
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 21-09-2006 @ 20:56 :
Oud 21-09-2006, 20:02
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 21-09-2006 @ 20:56 :
zo gaat de soijagrap niet
Oud 21-09-2006, 20:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-09-2006 @ 21:02 :
zo gaat de soijagrap niet [afbeelding]
Flauwe grap = Soijagrap
Oud 21-09-2006, 20:12
Verwijderd
twas gene flauwe grap

en verleid me niet te spammen
Oud 21-09-2006, 20:38
Spelleider
Spelleider is offline
Biertank 52 stond op wacht bovenop de stadsmuur. Maxwell had hem een kijker gegeven en hem opgedragen om de vijand goed in de gaten te houden en te proberen om hun tactiek te ontdekken. Dit in het kader van de officierstraining die Biertank nu kreeg. Maar hij had urenlang naar al die zwarte stipjes in de verte zitten turen door de kijker, en hij kon geen enkele logica of tactiek ontdekken. Iedereen leek gewoon maar een beetje door elkaar te lopen. En Maxwell had gezegd dat ie om negen uur zou terugkomen. Dat was al over een klein uurtje! Hij moest toch wát kunnen zeggen, anders zou ie vreselijk voor paal staan…
Op dat moment hoorde hij geluid achter zich. ‘Maxwell?’ zei hij vragend. Maar het was Max niet, het was Tink*. Biertank werd helemaal warm van binnen toen hij haar zag. ‘Ik kom wat te eten brengen’ zei ze. ‘Ik hoorde via via dat Maxwell je hier gedumpt heeft, en Soija heeft al het eten op ratsoen gezet. Daarom heb ik stiekem wat voor je meegenomen. Biertank aanvaardde het eten met graagte. Hij had inderdaad reuzehonger. Samen aten ze de mand met eten leeg en praatten ze over koetjes en kalfjes. En toen ineens zoende Tink* Biertank op zijn mond. Even zoende Biertank terug, en toen trok hij zijn lippen weg. ‘En Soija dan?’ vroeg hij. Tink* trok een gezicht. ‘Moeten we het echt over hem hebben? Je weet dat ik nooit van die engerd gehouden heb en dat mijn vader dat huwelijk geregeld heeft. Ik wil jou, en ik heb gezien hoe je naar me kijkt. Jij wil mij ook. Soija kan nu zijn bed niet uit en hij heeft ook geen mannetjes meer die op me kunnen letten. Daar moeten we gebruik van maken.’ En toen gaf Biertank toe aan het verlangen in zijn hart en zette hij alle rede en verstand overboord. Lang zoende en knuffelde de twee maar net op het moment dat ze wat verder wilden gaan hoorde ze iemand aankomen. ‘Shit!!! Da’s Maxwell, die zou om negen uur komen!!’ Snel keek Biertank om zich heen naar een ontsnappingsroute. Maar de enige weg van de stadsmuur af was de trap waar Maxwell nu langs omhoog kwam. Toen pakte Biertank Tink* beet en sprong met haar van de muur af. Met een plof landde ze in een hooiberg. Maxwell draaide zich om: hij had wat gehoord. Ze zagen hem naar de berg kijken. De beide geliefden hielden zich doodstil. Toen haalde Maxwell zijn schouders op en liep verder. ‘Phieuw. Dat was op het nippertje’ zei Biertank. ‘Inderdaad ja. Nou waar waren we?’ zei Tink*. Biertank pakte Tink* beet en trok haar naar zich toe ‘hier ongeveer dacht ik…’
Een half uur later lagen ze allebei uitgeput in het hooi. ‘Dat hooi kriebelt op mijn blote buik’ zei Tink*. ‘Nee dat ben ik’ zei Biertank lachend, en hij begon haar te kietelen. Lachend rolden ze de hooiberg af. Toen hoorde ze een grommend geluid. Verschrikt doken ze het hooi weer in, maar ze zagen niks. ‘Da’s vast Maxwell weer’ zei Biertank. Maar het was niet Maxwell: er kwam ineens een gigantische weerwolf de hoek om zetten!!! De beide geliefden hielden hun adem in van angst. Tink* wou dicht tegen Biertank aankruipen, maar ze durfte zich niet te bewegen. De wolf hield zijn neus de lucht in een snoof. Hij had iets geroken!! Het zweet liep over Biertank’s voorhoofd. Oh als ie ons maar niet ruikt…
En toen kwam er nog iemand de hoek om. De wolf draaide zich meteen weg van de hooiberg en richtte zich op de nieuw aangekomene. Het beest nam een reuzesprong en landde bovenop de arme ziel. Tink* wou gillen van angst toen het bloed alle kanten op spette maar biertank kon nog net haar mond dichthouden. Hij sloot zijn eigen ogen om niet naar het gruwelijke spektakel te hoeven kijken. En toen stierf het geluid weg. Biertank opende zijn ogen en zag dat de weerwolf nergens te bekennen was. Hij wachtte nog vijf minuten en zei toen tegen Tink*: ‘Wacht hier, ik ga kijken of alles veilig is.’ Toen verliet hij de hooiberg en liep hij behoedzaam naar het slachtoffer toe. De wolf was nog steeds nergens te bekennen. Hij bukte zich en keek naar het gezicht: het was Flyaway. Biertank kende haar goed: flyaway was een soort van waarzegster die in het dorp woonde. Iedereen die zijn of haar toekomst wou weten ging naar Flyaway toe. Zelfs Soija raadpleegde haar vaak; ze kon aan de vlucht van vogels zien of hij een overwinning zou behalen. Iedereen in de stad zou haar missen….

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell
4. X-Ray™
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. Zoef de haas
8. Elpida
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti
12. light fighter (dorpeling)
13. ook hallo (dorpeling)
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija
20. Faerie

blauw=gedood
rood= opgegeten

Een bijzonder goede keus van de weerwolven: eindelijk de eerste 'speciale functie' eruit. En ik dacht al dat jullie expres op dorpelingen mikte...
Maar ook goed nieuws voor de dorpelingen: flyaway heeft een leerling opgeleid die nu haar plaats gaat innemen.
De dorpelingen mogen weer stemmen. Dit kan tot morgenavond 20:30.
Oud 21-09-2006, 20:43
Hanneke
Hanneke is offline
Zij wist dat ik geen wolf was?
Oud 21-09-2006, 20:44
Verwijderd
eigenlijk zou het me moeten vrijpleiten dat ik al lang on was, toen de wolven nog niet gestemd hadden.

maar ja, zo werkt het hier niet. en hé, mss ben ik verrader

ik ben iig niet de leerling dus geen glazen bol voor mij
Oud 21-09-2006, 21:02
Ray
Ray is offline
Flyaway was hard bezig met soija verdacht te maken, dus waarschijnlijk is hij weerwolf of verrader. Ik stem nogmaals soija.
Oud 21-09-2006, 21:07
Tink*
Tink* is offline
Ze herhaalde het zelfs nog eens. Ik vermoed dat ze z'n functie dan heeft opgevraagd. Het kan natuurlijk een gok zijn oid maar waarom zou ze het anders herhalen? Als ik na de eetronde nog leef dan moge mijn stem duidelijk zijn.
Oud 21-09-2006, 21:13
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Tink* schreef op 21-09-2006 @ 22:07 :
Ze herhaalde het zelfs nog eens. Ik vermoed dat ze z'n functie dan heeft opgevraagd. Het kan natuurlijk een gok zijn oid maar waarom zou ze het anders herhalen? Als ik na de eetronde nog leef dan moge mijn stem duidelijk zijn.
Dit was de eetronde
Oud 21-09-2006, 21:14
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Tink* schreef op 21-09-2006 @ 22:07 :
Hoe bedoel je als je na de eetronde nog leeft
Oud 22-09-2006, 12:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga dan maar stemmen op Soija, aangezien flyaway iets door liet schemeren daarover.
Oud 22-09-2006, 12:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 21-09-2006 @ 22:13 :
Dit was de eetronde
Dat is waar ook. Ik haal woensdag en donderdag door elkaar. Ik stem nu gelijk maar want anders vergeet ik het weer vanavond als ik thuis ben of ben ik weer te laat thuis.
Oud 22-09-2006, 13:12
Misti
Misti is offline
Gelukkig hebben we de leerlingziener nog Maar goed, ik stem dus vanzelfsprekend ook op Soija.
Oud 22-09-2006, 13:48
MieX
MieX is offline
Soija wordt nu wel een heel logische keuze. Had ik (zeer waarschijnlijk) dus toch gelijk toen ik Soija verdachter vond dan Hanneke

Regels voor berichten