Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 17:59
Nienna*
Nienna* is offline
Lekker onweer .
Wel *^*%$ dat ik moet leren en heel gestresst ben. Mijn schouders doen zo'n pijn (van het concentreren). Nu maar eerst eten en dan weer verder...

Bluh. Er ligt zo'n hoge druk op me. Ik ben al blijven zitten en papa zit steeds achter me aan . "Haal je het dit jaar wel? Ik denk het niet als je zo door gaat!"

Toch gaat het op zich wel redelijk...
Advertentie
Oud 01-10-2006, 18:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Weer even bijgelezen.. Knuffel voor iedereen die m nodig heeft.

Ik heb patat gegeten. Gewoon normale hoeveelheid (wel het minst van iedereen, dat 'moet' ik van mezelf ) Ging best oke.
Alleen heb ik ontzettend last van mn maag en komt de paniek weer. Pff.
Gelukkig is mijn vriend er niet, kan ik fijn alleen zijn. Met een enorm vest aan zodat ik mezelf niet hoef te zien.
Oud 01-10-2006, 18:29
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb echt een hele gave nieuwe mp3 . Ik heb best zin in morgen, alleen weer tot 4 uur, ik haat tot8uurdagen. Mja, Wiskunde zometeen doen samen met papa. Mijn leraar kan echt niets uitleggen over die GR. Stomme lul . Hij doet er niet eens zijn best voor, zo lijkt het. En nu ga ik naar beneden want het is hier veel te donker en koud.
Oud 01-10-2006, 18:37
rare kwast
rare kwast is offline
a hazy mist surrounds me, there's no faith in my world. Wind blew away the flame that burnt inside..
Oud 01-10-2006, 18:38
Faerie
Faerie is offline
Ok ik haat regen, ik word er niet vrolijk van, maar als ik dan lekker thuis op de bank zit en het buiten heel hard hoor regenen voel ik me best wel veilig, en gewoon ja, thuis..
Verder ben ik verkouden en blijf ik maar hoesten, echt zo vervelend, zo'n irritante kriebelhoest. Hoop dat het snel overgaat

Wel een typische zondag dit, regen, donker, saai, verveling, msn, internet.. Verveel me echt heel erg. Daarom nu lekker scholieren.com, msn is niks aan. Misschien dadelijk beginnen in een van m'n nieuwe boeken die ik vandaag heb gekocht. Best wel zin in En dan om half 9 lekker CSI kijken en daarna maybe wel een leuk filmpje
Oud 01-10-2006, 19:04
Gothic
Gothic is offline
Pff ik wist niet dat het zo moeilijk was een sollicitatie brief in het Engels te schrijven, zelfs de CV kwam ik al moeilijk uit m'n woorden. Ik dacht dat ik toch redelijk engels beheerste, maar kennelijk is dat meer passief ofzo... Zal was worden als ik het straks in gesprek moet gaan motiveren waarom ik het wil...

Het probleem is, ik weet niet of ik het wil en waarom ik het wil. Ik wil ook geen dokter worden, ik weet bij god niet waarom ik geneeskunde wilde studeren. Ik kan het wel motiveren, maar dat is een motivatie van anderen. Niet wat ik voel en denk. Dat kan ik niet. Ik doe het omdat ik het interessant vind, niet omdat ik zo graag mensen wil helpen, helemaal niet. Het is zo moeilijk, niemand begrijpt het, iedereen dat wil het z'n hele leven al of wil wel heel graag wat bijdragen aan een betere wereld...
Maar die master dan. Geen i-dee, echt niet. Ik weet niet eens of ik het leuk vind. Ik weet alleen dat het extra is. Ik wil altijd extra, beter en moeilijker. Uitdaging. En het is mooi voor op je CV, iets extra's. MAar verder? Ik weet bij god niet wat ik straks moet zeggen, waarom ik het zo graag wil. Ja, omdat ik graag de beste ben en hogerop wil komen, gewoon omdat het m'n zelfvertrouwen voedt. Maar vind ik het leuk? Geen idee. Ik dacht dat ik rechten ook leuk vond, vond ik ook dacht ik. Wat een gedoe allemaal. Ik kan best iets verzinnen, maar dat is niet wat ik voel en denk, maar wat anderen denken, zoals het hoort of wat ze willen horen...
Oud 01-10-2006, 19:10
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Het is goed, het is mooi, en ik ben compleet kapot. Treinreizen zijn echt afschuwelijk slaapverwekkend. Maar het weekend was leuk.

En nu ga ik lekker in bad liggen weken, en straks lekker in mijn veel te grote badjas luieren.

Damn.. tevreden.
Oud 01-10-2006, 19:42
Xonzo
Xonzo is offline
en steeds denk ik weer: 'zo ongelukkig heb ik me nog nooit gevoeld in m'n leven'.

Bergaf , dat gaat het
Oud 01-10-2006, 19:50
darkfairy
darkfairy is offline
het gaat weer allemaal flink de verkeerde kant in en terug naar eerst
Oud 01-10-2006, 19:53
Verwijderd
Zin in morgen, verjaardag van R. Benieuwd wie er allemaal komen. Dinsdagavond uit eten met de commisie. Jeeej<3.
Morgen samekomen voor aterlier, is kijken hoe het gaat verlopen (A).
Oud 01-10-2006, 19:58
ilse
ilse is offline
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh zooooveel mensen die solliciteerden en ik heb de baaan!!! jeeeej
Oud 01-10-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 01-10-2006 @ 20:58 :
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh zooooveel mensen die solliciteerden en ik heb de baaan!!! jeeeej
Gefeliciteerd

Ze waren lekker stil de dommelingen uit de domstad btw niet erg prettige herinneringen aan de laatste keer dak in Utrecht was..

Stillaan vloeit de energie weg.... ach we wachten het wel af..
Oud 01-10-2006, 20:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik word echt zo chagrijnig van wiskunde. En nu weet ik hoe die ene som moet, heb hem niet eens gemaakt. Mag ik lekker morgen doen. Hurray.

Serieus, na mijn examen wiskunde word ik depressief ofzo.
Oud 01-10-2006, 20:41
Nijn*
Nijn* is offline
Jeetje, wat een heerlijk weekend! Niet veel gedaan, maar ben nu al zo'n stuk uitgeruster. Gisteravond eigenlijk alleen maar beetje zitten lezen, muziek geluistert en shit. Vanochtend raakte ik in paniek toen ik 8 uur op mijn wekker zag, dacht dat het maandag was en sprong uit m'n bed. Tot ik erachter kwam dat het zondag was, ik ben gewoon niet meer gewend aan zoveel rust
's Middags met mama naar de stad gegaan, nog even bij de bijenkorf geneusd, en eindelijk mijn nieuwe ipod gekocht. Kreeg gisteren ineens m'n verzekeringsgeld terug en heb dus nu die nieuwe versie van de ipod nano gekocht (+ oplader) en met 8 GB. Ben er nu al helemaal gelukkig mee, snel weer aan het downloaden geslagen, haha. Verder eindelijk mijn tekening afgekregen, een hoogstaand kunstwerk is het niet geworden, maar ik heb tenminste iets om in te leveren. Nederlands een beetje geleerd, en mijn Engelse boek is al bijna voor de helft uit. Nu net begonnen met het Nederlandse boek, wat me ook leuk lijkt. Hmm, zo kan ik wel leven, jammer dat vanaf morgen het drukke leventje weer begint.. Maar ben nu wel weer helemaal opgeladen!
Oud 01-10-2006, 21:04
ilse
ilse is offline
@MicheltjeAjax thnx

helemaal blij mee uit automatisme en omdat hij met de sollicitatie nog bij me was hd ik me ex gebeld.. half uur aan de telefoon gehagen, heerlijk gesprek. niet over serieusze dingen, maar ik denk ergens wel dat ie me mist.. weet niet of het goed was wat ik deed.. maar t voelde even zo goed.. ik wil wel gewoon contact met em.. denk ik.
Oud 01-10-2006, 21:15
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 01-10-2006 @ 21:39 :
Ik word echt zo chagrijnig van wiskunde. En nu weet ik hoe die ene som moet, heb hem niet eens gemaakt. Mag ik lekker morgen doen. Hurray.

Serieus, na mijn examen wiskunde word ik depressief ofzo.
Dan ben je er juist vanaf

ot:
Iig voor sociale geografie gedaan wat ik af wilde krijgen. Maar ik heb vrijdag een toets en moet nog meer dan 300 pagina's lezen. Hoee ga ik dat voor mekaar krijgen . NJa morgen maar een sprint maken met lezen. En volgend weekend mezelf storten op planologie. Komt wel goed gok ik.

Verder ga ik echt nooit meer zoveel werken. Ja ok, vorig jaar heb ik ondanks mn examenjaar toch ook elk weekend vaak 2 diensten gedraaid. Maar ik ben demente bejaarden zat, voor 1 dienstje in de 2 weken is het mss leuk maar niet meer. De afdelingen komen stuk voor stuk mn neus uit, en ik heb het geld ook niet echt nodig.

Verder is mn moederw eer thuis van vakantie. Echt leuke dingetjes gehad.<3
Oud 01-10-2006, 21:17
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ilse schreef op 01-10-2006 @ 20:58 :
Feli! Lekker trots zijn op jezelf
Oud 01-10-2006, 21:29
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 01-10-2006, 21:31
ilse
ilse is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 01-10-2006 @ 22:17 :
Feli! Lekker trots zijn op jezelf
dank je wel stef
ben er echt blij mee

niet meer hele dagen thuis zitten, eerlijk, een doel
Oud 01-10-2006, 21:47
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ilse schreef op 01-10-2006 @ 22:31 :
dank je wel stef
ben er echt blij mee

niet meer hele dagen thuis zitten, eerlijk, een doel
Inderdaad, een doel! En doe lekker je best, stop al je energie erin en leer veel leuke mensen kennen!
Oud 01-10-2006, 22:06
coopergirl
coopergirl is offline
even schrikken... m'n oma kwam vertellen dat mijn halfzusje uit huis is geplaatst bij mijn vader... Wat een fucking kanker klootzak is hij ook. Hij is kortdurend in therapie geweest maar uiteraard lag het niet aan hem (hij heeft anti-sociale persoonlijkheidsstoornis). Volgens hem is hij alleen maar manisch depressief... Ik vraag me af of ze in een pleeggezin zit of in een tehuis-achtig iets.. Wel kut zeg
Oud 01-10-2006, 22:09
Roosje
Roosje is offline
Jezus, ik moet echt praten. LSD-donuts ftw.

Maar dat is al wel anderhalve week geleden. Is vast al uitgewerkt. Omg. *vrolijk*

Echt hoor, wat heb ik?
Oud 01-10-2006, 22:10
Verwijderd
Geen oude fotos kijken, dan voel ik me alleen maar kut.
Oud 01-10-2006, 22:21
Redhair
Redhair is offline
Roosje, dank je wel.

Ik vroeg aan J. of ik mocht komen omdat ik gek werd. Hij zei dat altijd mag komen, maar hij wel melig was. Ik zei dat het dan niet hoefde, ik was alles behalve melig. Maar hij zei dat ik wel moest komen, hij zou zich wel inhouden, ik mocht niet alleen thuis zijn en stomme dingen gaan doen.
Daar zaten twee vrienden van hem erbij, alledrie waren ze bezorgd, vroegen ze hoe het met mijn vader ging. Ik zei weinig, soms rolde er opeens een traan over mijn wang, die ik snel weghaalde. Ik besefte hoeveel ik eigenlijk om mijn vader geef. J. was echt lief, keek me steeds lief aan, vroeg of het echt wel goed ging. Ik bleef maar knikken.

Om acht uur gingen die twee vrienden bij K. zitten. Eindelijk alleen met J.
We lagen te zoenen, ik begon me beter te voelen. Hij wilde verder, ik zakte weer in. Begon te janken, zei dat ik het echt wel wilde maar het niet kon. Hij gaf me kusjes, zei dat het echt niet gaf, ik het gewoon niet moest doen als het niet goed voelt, hij wacht wel, ik moest de tijd nemen. Ik bleef sorry zeggen, wilde vertellen wat er vroeger allemaal gebeurd is, maar kreeg het niet over mijn lippen, het bleef bij sorry, sorry, sorry. En mijn junkievriendje, wat veel pep in zijn bloed had, bleef zeggen dat ik geen excuses moest aanbieden, het niet erg was. Maar zo voelt het voor mij wel.
Hij fluisterde weer heel zacht en lief dat hij van me houdt. Ooh wat heerlijk om te horen.

Mijn vader ligt op de ic, daar mag hij morgen waarschijnlijk weer vanaf. Soms denk ik dat het beter was als hij gewoon dood is, beter voor mij en mijn broer, beter voor mijn moeder maar vooral beter voor hemzelf. Toch kan ik me opeens niet voorstellen hoe het is zonder hem, hij is een geweldige man.

Ik voel me raar. Aan de ene kant heel leeg, maar aan de andere kant gelukkig. Vrijdag mag ik eindelijk weer uit, de week daarop naar The knife, de week daarna naar Berlijn, mijn geweldig lieve vriendje, het leven lijkt weer leuk te worden. Maar ik wil ondertussen dood. Fucking verwarring, ik ga proberen te slapen.
Oud 01-10-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 01-10-2006 @ 22:29 :
ik heb je op 2 minuten verschil op msn gemist?
knuf
Oud 01-10-2006, 22:34
Verwijderd
internet doet t altijd goed wanneer je t nét heeel even niet nodig hebt.
Oud 01-10-2006, 22:43
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-10-2006 @ 23:11 :
Ik weet niet wat ik heb ineens, ik wil tegenwoordig alleen maar heel veel slapen. Zal ik maar doen dan, misschien helpt het.

Dat klinkt naar Kun je geen contact met haar opnemen?
ik heb alleen haar emailadres... het ligt nl nogal gecompliceerd

slaap lekker, nu/ straks
Oud 01-10-2006, 22:50
coopergirl
coopergirl is offline
Mijn gevoel zegt, 'neem haar bij je op kamers'. Mijn verstand zegt 'dat spoort van geen kant'. Zo maar eens gaan slapen, misschien kan ik dan wat helderder nadenken..
Oud 01-10-2006, 23:00
George
George is offline
Citaat:
Roosje schreef op 01-10-2006 @ 23:09 :
Jezus, ik moet echt praten. LSD-donuts ftw.

Maar dat is al wel anderhalve week geleden. Is vast al uitgewerkt. Omg. *vrolijk*

Echt hoor, wat heb ik?
Ik zag jou in de stad, zaterdagavond!

Dat was echt de gaafste nacht ooit, godverdomme wat was ik wasted. Voor het eerst in jaren weer écht leuk gehad.
Jammer dat vandaag zo moest gaan.
Oud 01-10-2006, 23:33
Verwijderd
Ik had een brief, met mijn cijfer voor dat tentamen. Het was nogal teleurstellend en mijn eigenwaarde is behoorlijk verbonden met mijn cijfers en alles, dus voelde ik me daar rot over en dus ging ik eten en voelde ik me daar rot over en voelde ik me rot over het feit dat ik me rot voelde. Ja.

Maar ach, nu heb ik een wijntje gedronken met D en over niets belangrijks gepraat, en nu weet ik weer: ondanks all angst, alle onzekerheid, alle teleurstellingen, is het leven nog steeds, elke dag weer, de moeite waard. Ik kom er wel uit, ik leer het nog wel.
Oud 02-10-2006, 07:33
laura
laura is offline
ik vind het spannend uhu
Oud 02-10-2006, 07:56
Yana
Yana is offline
Zo... ik ben benieuwd vandaag. Een eetstoornis-bijeenkomst. Allemaal mensen die komen omdat ze zich herkennen. Omdat ze zijn uitgenodigd of omdat ze iemand kennen die.. een "stoornis" heeft. Ik heb gemengde gevoelens, of ik er wel pas, of ik er wel zou moeten zijn. Maar ik ga. Hoe erg zal er eetstoornis op mijn voorhoofd staan geschreven? Wat zal een meisje van mijn leeftijd daar anders alleen doen? Ik voel me nu al kwetsbaar.

Mijn vriend wilde met me mee, wat opzich lief is van hem. Het beangstigt me. Hij is al te ver in mijn veilige wereldje binnengedrongen, te ver en toch nog steeds niet ver genoeg. Ik ga wel alleen. Geen veel te late trein terug naar huis, geen vriendje dat naast me staat. Gewoon een "ontmoeting in de stad" en daarna bij een studiegenoot c.q. mogelijk nieuwe (en oh zo dunne ) vriendin slapen. Leugens, leugens, leugens.

En toch wil ik hem naast me. Als hij het nou allemaal maar begréép, of me in ieder geval niet steeds terug achter al mijn zorgvuldig opgebouwde muurtjes duwde. Ironisch ook dat hij er helemaal niet op teruggekomen is. Niet óf ik ga, niet of hij meegaat. Blijkbaar was het een show-aanbod. Om aardig over te komen, terwijl hij net zo lief niet meegaat.

Anyway.. ik ben niet voor niets vroeg opgestaan. Douchen, eten, studeren en naar de uni, hup hup hup!

En een knuf voor Rare Kwast, Redhair, Roosje, Coopergirl en de rest die er een nodig heeft
Oud 02-10-2006, 08:17
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-10-2006 @ 23:50 :
Mijn gevoel zegt, 'neem haar bij je op kamers'. Mijn verstand zegt 'dat spoort van geen kant'. Zo maar eens gaan slapen, misschien kan ik dan wat helderder nadenken..
Het eerste waar ik nu aan moet denken: 'kloof tussen gevoel en verstand'. Ik denk dat dit niet echt van toepassing is bij jou over het algemeen, aangezien je gisteren best wel overstuur was (op zo'n momenten is het erg moeilijk om goed te kunnen nadenken).

Ik ben benieuwd hoe je er nu (na een nachtje slapen) over denkt
Oud 02-10-2006, 09:12
Dragonisha
Dragonisha is offline
Ik heb een ja/neegevoel en ik snap er geen snars van
Oud 02-10-2006, 09:13
Roosje
Roosje is offline
@ George: Ook al, er weten hier wel veel mensen hoe ik eruit zie, zeg. (a)

Ontopic: Ik ben een emotioneel instabiel wrak maar ik voel me er goed bij. Kom op, ik red me wel. Komt goed!
Oud 02-10-2006, 09:20
ilse
ilse is offline
@Yana: wat knap dat je toch gaat.. heel veel succes..!!

ik ben moe. weer zo weinig geslapen. word gek
maar voel me wel goed, vanmiddag met een oude vriendin in de stad wat drinken, gezellig denk ik.. alleen jammer dat het nog zo slecht met haar gaat, ik hoop dat ik er niet in blijf hangen..
Oud 02-10-2006, 09:21
Verwijderd
Wat een !@#$% gesprek . Krijg ik eindelijk verbinding, komt er niks zinnigs meer uit, weet pas weer als ik neerleg wat ik had willen zeggen. Maar terugbellen durf ik ook weer niet. Wat heb ik nou eigenlijk te melden?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

Wat een klotezooi
Oud 02-10-2006, 09:23
ilse
ilse is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 02-10-2006 @ 10:21 :
Wat een !@#$% gesprek . Krijg ik eindelijk verbinding, komt er niks zinnigs meer uit, weet pas weer als ik neerleg wat ik had willen zeggen. Maar terugbellen durf ik ook weer niet. Wat heb ik nou eigenlijk te melden?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

Wat een klotezooi
*knuffel*

ot: bedenk me net dat ik een gesprek bij de ggz heb vanmiddag... damn .. dat was waar ok
Oud 02-10-2006, 09:25
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 02-10-2006 @ 10:23 :
*knuffel*

ot: bedenk me net dat ik een gesprek bij de ggz heb vanmiddag... damn .. dat was waar ok
Dank je.
Ik zit vanmiddag ook bij 't GGZ....
Oud 02-10-2006, 09:29
ilse
ilse is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 02-10-2006 @ 10:25 :
Dank je.
Ik zit vanmiddag ook bij 't GGZ....
blij mee of juist niet dat je een gesprek hebt? ik aan de ene kant wel, kan ik het eindelijk hebben over dat ik geen moment meer alleen wil zijn, en alleen kan slapen als me vader thuis is en de tv aan staat. als hij er niet is slaap ik op de bank met daar de tv aan, ik weet niet eens waarom. ik kan me niet bedenken wat er aan de hand kan ijn, snpa er niets van. en ik word steeds vroeger wakker ook nog
Oud 02-10-2006, 09:30
George
George is offline
Citaat:
Roosje schreef op 02-10-2006 @ 10:13 :
@ George: Ook al, er weten hier wel veel mensen hoe ik eruit zie, zeg. (a)

Ontopic: Ik ben een emotioneel instabiel wrak maar ik voel me er goed bij. Kom op, ik red me wel. Komt goed!
Haha ik onthoud altijd gezichten van Enschedeërs extra goed, zodat ik net kan doen of ik populair ben als ik ze tegenkom. ;p Weet niet of je me gezien hebt, je liep bij de Muur vlak langs me heen, ik zat op zo'n steen en keek je heel strak en wazig aan geloof ik, maar ok ik was dan ook verdomd wazig op dat moment. (a)

Oh God, het begint weer, ik mag m'n smoezenbox weer opentrekken. Luie trut.
Oud 02-10-2006, 10:09
Verwijderd
Hoezó tijdnood.
Ik zou in bed moeten liggen wat ik compleet ziek als ik blijf doorlopen. Maar, nee, lekker volle week. Nu eerst op een mailtje van het Kamerburo wachten, mn vader alle gegevens gaan mailen zodat hij kan bellen en een afspraak voor me maakt. Dan zelf naar dat vage hotel om te vragen wat het precies inhoud en als het leuk is ook nog colliciteren - lekker representatief zie ik er vandaag uit, mn mn rode neus en opgezwolle ogen -. Daarna boodschappen doen, eten moet ook. Dan als een gek aan mn huiswerk omdat het gewoon echt verdomde veel is deze week, effe een engelse tekst van 20 A4tjes lezen, . Dan dus naar die kamer gaan kijken aan de andere kant van de stad en zo'n beetje meteen beslissen of ik m wil. Hopen dat mijn vader intussen nog wat heeft kunnen regelen met mijn oude kamer. Morgen, gelukkig geen school, wél, huiswerk, weer. Ook nog langs het uitzendbureau om te zeggen dat ik nu toch geen tijd heb om te werken. Woensdag, fucking vroeg college, trein terug naar huis, naar de orthodontisst, langs die winkel voor collicitatiegevens, weer trein, eten als ik daar nog tijd voor heb, huiswerk als ik daar nog tijd voor heb en om zeven uur alweer naar toneel. Donderdag, werkgroep, pauze = huiswerk, practicumles en dan eindelijk vrij, maar als ik pech heb dus alweer tijd om mn spullen in te pakken en te verhuizen. En dan is het nog maar de vraag of ik naar Eindhoven kan op zaterdag en of ik tijd heb voor die verjaardag. Bah.
En intussen verkouden, hoofdpijn, slapeloosheid, gewrichtspijn...
Hoezo een wereld van verschil met vorig jaar?
Oud 02-10-2006, 11:15
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 29-09-2006 @ 23:12 :
Oooh, meisje toch! (Je post raakt me!)
Probeer alsjeblieft te praten met mensen en afleiding te zoeken ofzo. (Ga schrijven, tekenen, weet ik watten.)
*Knuffel*
thnx voor je post.

Het weekend was overleven. en dat was verdomd moeilijk. Maar maandag zou ik verder op zoek gaan naar hulp.
Ik heb een beetje het idee dat de leiding mij laat vallen, ze deed zo bot, zo gemeen en zo niet aardig. De negeer M. fase lijkt het wel.

Dan belt die mevrouw van altrecht:'ja, we zijn net aan het opbouwen dus veel contact lijkt me neit goed. (ik snap er niks van) Mail me maar wat er aan de hand is, en dan praten we er vrijdag over (ik heb donderdag een afspraak) Kortom, daar hoef k ook niet aan te kloppen voor hulp. Dus, altrecht niet, en thuis ook niet.
Dan maar op het spreekuur bij de dokter (telefonisch) zij belt tussen 16.00-17.00 (17.00 dus)
wat moet ik dan zeggen? bovendien is de werkdag dan voorbij en ben ik weer op mezelf aangewezen. Ik trek het echt niet...
Damn, dan zeggen ze dat de buitenwereld niet hard is. Nou, hij is keihard, en je moet sterk zijn, je moet. en wel te verstaan, helemaal alleen. want uiteindelijk is er niemand die wil of kan helpen.

zo, en nu moet ik schoolwerk gaan maken... dik weet dat het een te moeilijk onderwerp voor me is.. maar het MOET.

edit:
owh, heb ik zo mijn best gedaan vop dat mailtje. Krijg ik een berichtje terug, van wel te verstaan 1 regel.
HIER HEB IK DUS NIKS AAN. Dan stuur ik ook een mailtje terug, met wel een regel.
Ik haat deze wereld.

Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 11:20.
Oud 02-10-2006, 11:42
Verwijderd
@~~dolce~~: Er zijn wel mensen die willen helpen, bij kunnen komen weer andere dingen kijken, je moet alleen de mazzel hebben ze te vinden. En uiteindelijk komt het meeste toch idd wel op jezelf aan, je bent uiteindelijk zelf degene die het moet doen, ook met de hulp van anderen. (Ik weet niet of je het zelf realiseert, maar je bent sterk.)
Oud 02-10-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 02-10-2006 @ 10:29 :
blij mee of juist niet dat je een gesprek hebt? ik aan de ene kant wel, kan ik het eindelijk hebben over dat ik geen moment meer alleen wil zijn, en alleen kan slapen als me vader thuis is en de tv aan staat. als hij er niet is slaap ik op de bank met daar de tv aan, ik weet niet eens waarom. ik kan me niet bedenken wat er aan de hand kan ijn, snpa er niets van. en ik word steeds vroeger wakker ook nog
Ben er wel blij mee, heeft alleen te lang geduurd ('direct beginnen' betekent kennelijk 'zoek het de komende vijf weken maar uit, want tot die tijd krijg je hier geen gesprek'). En zie er heel erg tegenop; een psychotherapeut die ik nog helemaal niet ken...
Oud 02-10-2006, 11:47
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-10-2006 @ 12:42 :
@~~dolce~~: Er zijn wel mensen die willen helpen, bij kunnen komen weer andere dingen kijken, je moet alleen de mazzel hebben ze te vinden. En uiteindelijk komt het meeste toch idd wel op jezelf aan, je bent uiteindelijk zelf degene die het moet doen, ook met de hulp van anderen. (Ik weet niet of je het zelf realiseert, maar je bent sterk.)
Ik weet dat je wel gelijk hebt. Ik moet het ook zelf doen, maar ik zoek gewoon naar hulp..
maar goed... mijn laatste mailtje heeft geholpen. Een gesprek vanmiddag, 5 uur (of 3 uur)
Nu ben ik bang, nu ben ik bang voor die mevrouw..
Ik wordt gek
Oud 02-10-2006, 12:00
Redhair
Redhair is offline
Even op school geweest, gesprek gehad met mijn coaches. Komende tijd krijg ik alleen individuele projecten zodat anderen geen last hebben van mijn afwezigheid. Als dat niet werkt ga ik met de opleiding stoppen.

Nu even thuis, helemaal alleen. Zo raar, dat papa niet hier is. Heb de muziek fucking hard, ik wacht al op buren met klachten. Maar de muziek hard is fijn, dan kan ik even janken.

Moet zometeen in mijn eentje naar het ziekenhuis, hij is al weer van de ic af. Ik vind het eng. Ik kan goed met mijn vader opschieten, maar naar hem toe gaan, terwijl hij daar nog minder kan dan thuis, is eng. Ach, het is maar voor even, waarschijnlijk slaapt hij.

Voel me leeg en verliefd. Rare combinatie.
Oud 02-10-2006, 12:13
Verwijderd
Wat een k*twijf....

!@#$%^&*()

Oud 02-10-2006, 14:45
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-10-2006 @ 12:15 :
Het weekend was overleven. en dat was verdomd moeilijk. Maar maandag zou ik verder op zoek gaan naar hulp.
Dat vind ik alleen maar goed van jou
Citaat:
Ik heb een beetje het idee dat de leiding mij laat vallen, ze deed zo bot, zo gemeen en zo niet aardig. De negeer M. fase lijkt het wel.
Van jouw kant uit snap ik dit wel enigzins. Of he reëel is, is een 2e.
Citaat:
Dan belt die mevrouw van altrecht:'ja, we zijn net aan het opbouwen dus veel contact lijkt me neit goed. (ik snap er niks van) Mail me maar wat er aan de hand is, en dan praten we er vrijdag over (ik heb donderdag een afspraak) Kortom, daar hoef k ook niet aan te kloppen voor hulp. Dus, altrecht niet, en thuis ook niet.
Centrum voor Jongvolwassen had 2 locaties: Tolsteegsingel en Lunetten. Sinds vandaag is Centrum voor Jongvolwassen (en centrum ADHD) van locatie Tolsteegsingel gefuseerd met locatie Lunetten, dus het is niet vreemd dat ze het er nogal druk hebben.

Op hun site is er totaal niks over aangekondigd. Thuis vond ik afgelopen week pas een brief over de verhuizing bij de post. Mijn psychotherapeute had het overigens ook nog eens tijdig aan mij laten weten.

Naar mijn idee hadden ze het wel wat beter en duidelijker mogen aankondigen
Citaat:
Dan maar op het spreekuur bij de dokter (telefonisch) zij belt tussen 16.00-17.00 (17.00 dus)
Voordat ze je gebeld heeft, ga je er al bij voorbaat van uit dat ze om 5 uur belt.
Citaat:
wat moet ik dan zeggen? bovendien is de werkdag dan voorbij en ben ik weer op mezelf aangewezen. Ik trek het echt niet...
Heb je helemaal niemand waar je terecht kunt? Familie, vrienden of kennissen?
Citaat:
Damn, dan zeggen ze dat de buitenwereld niet hard is. Nou, hij is keihard, en je moet sterk zijn, je moet. en wel te verstaan, helemaal alleen. want uiteindelijk is er niemand die wil of kan helpen.
Het klopt in zekere zin wel, maar er zijn zeker mensen die je willen helpen

Hoe goed kent die mevrouw van Altrecht jou? Weet ze überhaupt al dat je al lang bij Altrecht loopt en dus een dossier hebt?
Citaat:
zo, en nu moet ik schoolwerk gaan maken... dik weet dat het een te moeilijk onderwerp voor me is.. maar het MOET.
Helaas moet dat wel ja. Ook ik heb zo nu en dan moeite met schoolwerk, al zij het (waarschijnlijk) in mindere mate.
Citaat:
edit:
owh, heb ik zo mijn best gedaan vop dat mailtje. Krijg ik een berichtje terug, van wel te verstaan 1 regel.
HIER HEB IK DUS NIKS AAN. Dan stuur ik ook een mailtje terug, met wel een regel.
Ik haat deze wereld.
Het antwoord op deze vraag heb ik volgens mij al gegeven
Oud 02-10-2006, 14:47
Verwijderd
jeeej Mega Man Battle Network 5: Double Team via mijn sterren op de Big N site besteld ik had er genoeg!!! lekker gratis spelletje en ik heb toch nog wat aan die sterren.. Dit is toch wel ff tof
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten