Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze waren lekker stil de dommelingen uit de domstad ![]() ![]() Stillaan vloeit de energie weg.... ach we wachten het wel af.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Iig voor sociale geografie gedaan wat ik af wilde krijgen. Maar ik heb vrijdag een toets en moet nog meer dan 300 pagina's lezen. Hoee ga ik dat voor mekaar krijgen ![]() ![]() Verder ga ik echt nooit meer zoveel werken. Ja ok, vorig jaar heb ik ondanks mn examenjaar toch ook elk weekend vaak 2 diensten gedraaid. Maar ik ben demente bejaarden zat, voor 1 dienstje in de 2 weken is het mss leuk maar niet meer. De afdelingen komen stuk voor stuk mn neus uit, en ik heb het geld ook niet echt nodig. Verder is mn moederw eer thuis van vakantie. Echt leuke dingetjes gehad.<3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben er echt blij mee ![]() niet meer hele dagen thuis zitten, eerlijk, een doel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() knuf |
![]() |
||
Citaat:
![]() slaap lekker, nu/ straks ![]()
||
Citaat:
![]() Dat was echt de gaafste nacht ooit, godverdomme wat was ik wasted. Voor het eerst in jaren weer écht leuk gehad. Jammer dat vandaag zo moest gaan.
||
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe je er nu (na een nachtje slapen) over denkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: bedenk me net dat ik een gesprek bij de ggz heb vanmiddag... damn ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit vanmiddag ook bij 't GGZ.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh God, het begint weer, ik mag m'n smoezenbox weer opentrekken. Luie trut.
||
Citaat:
Het weekend was overleven. en dat was verdomd moeilijk. Maar maandag zou ik verder op zoek gaan naar hulp. Ik heb een beetje het idee dat de leiding mij laat vallen, ze deed zo bot, zo gemeen en zo niet aardig. De negeer M. fase lijkt het wel. Dan belt die mevrouw van altrecht:'ja, we zijn net aan het opbouwen dus veel contact lijkt me neit goed. (ik snap er niks van) Mail me maar wat er aan de hand is, en dan praten we er vrijdag over (ik heb donderdag een afspraak) Kortom, daar hoef k ook niet aan te kloppen voor hulp. Dus, altrecht niet, en thuis ook niet. Dan maar op het spreekuur bij de dokter (telefonisch) zij belt tussen 16.00-17.00 (17.00 dus) wat moet ik dan zeggen? bovendien is de werkdag dan voorbij en ben ik weer op mezelf aangewezen. Ik trek het echt niet... Damn, dan zeggen ze dat de buitenwereld niet hard is. Nou, hij is keihard, en je moet sterk zijn, je moet. en wel te verstaan, helemaal alleen. want uiteindelijk is er niemand die wil of kan helpen. zo, en nu moet ik schoolwerk gaan maken... dik weet dat het een te moeilijk onderwerp voor me is.. maar het MOET. edit: owh, heb ik zo mijn best gedaan vop dat mailtje. Krijg ik een berichtje terug, van wel te verstaan 1 regel. HIER HEB IK DUS NIKS AAN. Dan stuur ik ook een mailtje terug, met wel een regel. Ik haat deze wereld. Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 11:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed... mijn laatste mailtje heeft geholpen. Een gesprek vanmiddag, 5 uur (of 3 uur) ![]() Nu ben ik bang, nu ben ik bang voor die mevrouw.. ![]() Ik wordt gek ![]() |
![]() |
|||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Op hun site is er totaal niks over aangekondigd. Thuis vond ik afgelopen week pas een brief over de verhuizing bij de post. Mijn psychotherapeute had het overigens ook nog eens tijdig aan mij laten weten. Naar mijn idee hadden ze het wel wat beter en duidelijker mogen aankondigen ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe goed kent die mevrouw van Altrecht jou? Weet ze überhaupt al dat je al lang bij Altrecht loopt en dus een dossier hebt? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |