Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2006, 17:28
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Vrijdag gaan we naar een bruiloft in een kerk(je) waar wij straks ook gaan trouwen, weet nu al dat ik daarna helemaal al niet meer kan wachten. :-)

Gisteren was hij echt zo lekker warm. Naar Herman zitten/liggen kijken, <3 voor samenwonen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Oud 04-10-2006, 17:31
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Wat doe ik nou weer sneu.
WTF is het probleem als hij een tof feestje heeft?! Er zijn vast niet zulke leuke meisjes als ik, ofzo.
Buh, ik weet niet waarom ik nou ineens zo onzeker ben terwijl hij hartstikke lief doet.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 04-10-2006, 17:54
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik zou vanavond naar hem toegaan, maar ben ziek geworden dus t gaat niet door.
En hij kan niet naar mij want hij is het hele weekend al bij mij en dat kan hij niet maken tegenover z'n huisgenoten. Na ja dan zie ik hem over 2 daagjes ook heel leuk
Oud 04-10-2006, 18:15
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
stout! schreef op 04-10-2006 @ 16:34 :
Ik weet t niet zo goed. Ik voel me zoveel dingen tegelijk.

Ik voel me goed en mooi, zit lekker in mijn vel, geniet van de aandacht en geloof dat ik wat te bieden heb .
Ik voel me ook onzeker alsof mijn 15-jarige ik nog steeds van binnen zit en niet gelooft dat jongens me écht leuk kunnen vinden.

Als je dit combineert krijg je dus een combinatie van leuk flirten en nog steeds aan mezelf aan t bewijzen zijn dat jongens me leuk vinden, wat ik zelf een beetje zielig vind.

Tsja.
Dit zou ik gezegd kunnen hebben..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 04-10-2006, 18:20
Dubbeleendje*
Avatar van Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Ik voel me zo ontzettend goed, heerlijk en vrij .. en dat allemaal door hem. Hij geeft me het gevoel dat ik mezelf overal kan zijn en vooral bij hem moet zijn, in zijn ogen komt altijd alles goed en we kunnen ook over alles praten Hij is liev, eerlijk, romantisch en ondeugend en boven alles, hij is zoo ontzettend aantrekkelijk en geeft om me Ik voel me veilig, fijn en relaxt.. al een paar maanden .. en dat wil ik voorlopig zo houden
__________________
Hummiehum! hum? Hummie!
Oud 04-10-2006, 18:38
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Ik voel me kut. En denk dat hij na vrijdag tot mijn verleden tijd gaat behoren...
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 04-10-2006, 18:38
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Kut. Hij vergeet iets dat zo ontzettend belangrijk is voor mij, en vervolgens gaat ie me nog afzeiken ook.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-10-2006, 18:46
Verwijderd
goed.
Oud 04-10-2006, 18:48
George
Avatar van George
George is offline
Verward.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 04-10-2006, 18:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
en ja hoor, daar zijn ze weer, hij hoeft maar te knippen met zijn vingers, nog minder en daar zijn ze weer, de vlinders... wat heeft die gast toch?? Ow en alsof het niet erg genoeg is, is ie ook nog gestopt met roken, het enige excuus waarom ik hem niet wilde .

Maar hij heeft een vriendin en gaat met haar reizen maken, waarom kom ik niet zo'n vent tegen die wel beschikbaar is
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 04-10-2006 om 19:24.
Oud 04-10-2006, 19:39
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
*zucht* ik weet het niet
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 04-10-2006, 19:43
Verwijderd
ik raak hem kwijt, hij heeft een nieuw vriendinnetje en probeert mij te vergeten.
Zodra hij weg is, écht weg, dan gebeurt het. dan ís het gebeurd, dan ben ik alleen, echt alleen. ik zie het gebeuren en wat ik doe, ik houd het niet tegen.
Ik heb hem nooit gehad, en wat ik met hem had is met haar verdwenen.
Oud 04-10-2006, 20:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
altijd heb ik n vlotte babbel, altijd een tegenwoord, en nu..... niks. helemaal NIKS. kon niks uitbrengen....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 04-10-2006, 20:27
Verwijderd
Mja. Rustig.
Oud 04-10-2006, 20:31
Verwijderd
Goed. Goedgoedgoed.
Oud 04-10-2006, 20:38
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
mjuh. stil.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-10-2006, 20:40
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
We lagen vanmiddag na het werk zo lekker te knuffelen en half te slapen. Echt helemaal in elkaar weggekropen... Jammer dat we nog bezoek kregen, anders hadden we de hele middag en avond zo samen gelegen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 04-10-2006, 21:02
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
good
__________________
Guitarred and feathered
Oud 04-10-2006, 21:07
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
__ schreef op 04-10-2006 @ 12:16 :
ik heb er echt genoeg van dat ik 3 van mn beste vriendinnen echt zo fucking weinig zie en spreek.
Dat had ik een tijdje geleden ook erg, zag ze echt weinig omdat iedereen ergens anders zit en druk enzo. En dan zag ik mn vriend wel veel, maar ik wilde hun gewoon zien!! Gelukkig gaat het de laatste tijd wel beter.
Ook met mn vriend gaat het wat beter, heb wel weer wat meer zin om m te zien. Net wel even misverstand, maaaar komt wel goed.
Oud 04-10-2006, 21:36
Verwijderd
Netwerkjes opbouwen is goed voor jezelf vertrouwen. Mooi jaartje voor de boeg wat dat betreft.

Verder heb ik geen relationeel gebied, behalve dan dat ik eruit ben en dat ik vind dat ik genegenheid mag zoeken waar ik wil, zolang ik weet dat het maar voor even is enzo.

Hoe ik er tegen die tijd mee omga, zie ik dan wel weer.
Oud 04-10-2006, 22:00
Hagel
Hagel is offline
Over minder dan een week zijn we 2 jaar samen Hij is bezig met een restaurantje uitzoeken, echt lief. Nu nog zsm een kamer bij hem in de buurt zodat we elkaar vaker kunnen zien en we zijn helemaal blij
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 04-10-2006, 22:26
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik word zo moedeloos van haar...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 04-10-2006, 22:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Pfff... yeuy schoonfamilie gedoe
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-10-2006, 23:00
vedetje
vedetje is offline
help me!

we zijn heel erg intens bezig, het staat op springen...
We zien elkaar nu 5 dagen op 7, 3 waarvan we samen trainen, als ik dan zit in het gras, hij helemaal tegen me gedrukt, langs vanachter, mij helpen met te strechen, GOD!!!
Aw, zo moeilijk! Ik voel hem tegen me, zijn adem in mijn nek, zijn kin gerust op mijn schouder...
En daarachter 'kom hier zitten', een massage. Waw, dat deed deugd en hij fluisteren 'je weet niet wat ik kan doen met je'
En net wanneer ik het gevoel heb dat hij me zal zoenen op mijn voorhoofd trekt hij zich terug met de woorden 'opletten hier!'

grrrrrrr

frustratie!!! en niet zo een klein beetje ook!!!

ik hoop dat ie dit weekend eens de tijd vindt om te 'praten' met zijn 'vriendin', hij heeft nu wel besloten het uit te maken, maar als ie nog lang wacht dan kom ik zot!
Ik wil hem zoenen, die spanning die in de lucht hangt....

En mijn beste vriendin die vroeg van 'hoe is, samen trainen?'
ik 'heel goed, we hebben zo een vertrouwelijke band samen weet je, heel gezellig'
en zij: 'ja, dat zie je, er is een soort chemie tussen jullie, met mij heeft hij dat bijvoorbeeld niet'
Fijn, en ik die dacht dat niemand het door had!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 04-10-2006, 23:33
Verwijderd
Hij zei:
-Morgen eten wij spagetti *mijn lievelingseten* en ik moest gelijk aan jou denken.
-Maja morgen kan je hier niet blijven eten zeker?

-En nee, ik ben morgen in Utrecht..

Daarna zei hij:
Vrijdag zie ik je, naar Exit of niet, vrijdag ben je van mij! (6)

Dus zo erg is het allemaal niet
Hij is lief!
Oud 05-10-2006, 00:30
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
In de steek gelaten
Oud 05-10-2006, 02:49
Verwijderd
Ik word een beetje moe van mezelf. Ik zit alleen maar over alles te piekeren

Heb hele slechte ervaringen met m'n vorige (en tot nu toe enige) relatie. Ben daarom echt doodsbang voor alles en iedereen die te dichtbij komt.

Maar bij hem snap ik mezelf gewoon niet meer. Al probeer ik dat zo hard mogelijk te ontkennen. Uit zelfbescherming.

Ik weet echt niet meer wat ik met mezelf aanmoet
Oud 05-10-2006, 06:31
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 05-10-2006 @ 03:49 :
Ik word een beetje moe van mezelf. Ik zit alleen maar over alles te piekeren

Heb hele slechte ervaringen met m'n vorige (en tot nu toe enige) relatie. Ben daarom echt doodsbang voor alles en iedereen die te dichtbij komt.

Maar bij hem snap ik mezelf gewoon niet meer. Al probeer ik dat zo hard mogelijk te ontkennen. Uit zelfbescherming.

Ik weet echt niet meer wat ik met mezelf aanmoet
Dit heb ik zelf ook gehad. Maar als je iemand echt leuk vindt, en je denkt dat hij lief voor je kan zijn, dan moet je er gewoon voor gaan . Laat je ex het niet voor je verpesten, want ook ik ben er nu achter gekomen dat er ook normale en gezonde relaties kunnen zijn zonder heel erg hard gekwetst te worden .

Soms is het goed om dat laagje zelfbescherming weg te gooien, ook al loop je dan de kans gekwetst te worden. Je hebt tenminste dan wel je hart voor iemand anders dan je ex opengesteld en dat kan heel goed voelen, ook al loopt het misschien dan toch mis .

Ik vond het zelfs fijner om verdrietig te zijn om een andere jongen (waar het op een eerlijke en normale manier mee uit is gegaan), dan om mijn ex (die me vernederd heeft op alle mogelijke fronten).

Ot: Goed, alleen vannacht even een inzinking. Heb echt zo hard liggen huilen om alles wat mijn ex me heeft aangedaan, niet zozeer dat, maar meer om het feit dat ik nu nog steeds met de brokstukken loop. En ik dacht dat 'iemand vergeven om door te kunnen met je leven' bullshit was, maar ik haat hem zo dat ik er juist de lasten van draag . Maar gelukkig heb ik een ontzettend lief vriendje en ik heb vannacht in zijn armen liggen uithuilen en hij heeft mijn haren uit mijn gezicht gewreven en mijn tranen gedroogd. Daarna nog even gepraat en dat was echt heel fijn. Daarna samen in slaap gevallen .
Oud 05-10-2006, 09:25
Verwijderd
Hmmm... Jaaaaa.. Kussen...
Oud 05-10-2006, 10:43
fractuur
fractuur is offline
Godver.. Ouders. Dat ik nog maar eens heel goed moet nadenken over mijn relatie. En dat alles alleen maar van mijn kant komt. En dat er nog wel meer jongens zijn op de wereld. En.. En..

Ik wil alleen maar mijn vriend! Mijn ouders weten niets, helemaal niets van mijn relatie! Ze weten niet hoe lief hij is, en nu laten ze mij gewoon steeds met een kutgevoel achter omdat zij mijn vriend zwart maken, maar ik gewoon voor mijn vriend kies.. En ondertussen vraagt mijn vriend steeds wanneer ik weer bij hem kom slapen. Ik wil zo graag, maar ik kán het gewoon niet vanwege de houding van mijn ouders. Waarom liggen mijn ouders zo dwars? *huil*
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 05-10-2006, 10:49
Verwijderd
Ik voel me geweldig na het gesprek van gisteravond.
Oud 05-10-2006, 10:57
Verwijderd
Hij is zo zo lief. Ja, soms is ie stom en vervelend, maar dat ben ik ook. Communicatie is niet altijd ons sterkste punt, maar het gaat beter. We weten het van elkaar en we doen ons best, en dat is het belangrijkste. Ik krijg zo'n heerlijk trots gevoel van binnen als ik aan hem denk. Ik ben echt walgelijk verliefd
En het is fijn dat het al zo lang duurt. Dat ik nog niet weg wil, nog niet twijfel, nog niet denk dat niet genoeg is. Bij mn ex had ik dat wil, maar nu..hij geeft me ook de ruimte om mijn eigen gekke gestoorde complexe zelf te zijn.


grmbl. wilde hem verrassen door gisteravond onverwacht in zn bed te liggen toen ie thuiskwam. wilde om 20.53 vertrekken uit utrecht, uiteindelijk was ik er pas om half 12.... maar gelukkig was ie er nog net niet. Dat gezicht hihi <3
Oud 05-10-2006, 11:13
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-10-2006 @ 11:43 :
blaat
je bent 19, je hoeft niet meer te luisteren naar wat pappie en mammie zeggen. ik dacht ik meld het maar even.
__________________
bonnie and clyde
Oud 05-10-2006, 11:14
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Erg verwarrend. Hij is lief, leuk, grappig. Ik heb lol met hem. Ik geef echt super veel om hem. Maar.....het begint toch wel heel erg op vriendschap te lijken in plaats van een relatie. Maar ik wil hem niet kwijt!!
Oud 05-10-2006, 12:38
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
alleen
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 05-10-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 05-10-2006 @ 11:43 :
verhaal
Misschien is het eens tijd om te praten met je ouders? Niet huilend, boos of zielig.. nee gewoon volwassen praten. Dat je 19 bent en nu wel eens zelf mag weten wat je doet. en het liefst ook nog dat als zij vinden dat je een fout maakt, je dat dan beter zelf kunt ondervinden.

of wat Heroïn Chique zegt.
Oud 05-10-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 05-10-2006 @ 11:57 :
grmbl. wilde hem verrassen door gisteravond onverwacht in zn bed te liggen toen ie thuiskwam. wilde om 20.53 vertrekken uit utrecht, uiteindelijk was ik er pas om half 12.... maar gelukkig was ie er nog net niet. Dat gezicht hihi <3
Hihi, dat heb ik ook wel eens gedaan.. Zijn reactie; 'Hee, dat is mijn vriendinnetje!'...

OT: goed, heb nu al zin in vanavond, vannacht, het weekend, maar vooral in de vakantie samen.. Nog een weekje, dan zitten we samen in de Griekse zon
Oud 05-10-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 05-10-2006 @ 14:31 :
Hihi, dat heb ik ook wel eens gedaan.. Zijn reactie; 'Hee, dat is mijn vriendinnetje!'...
Je kunt vanaf zijn slaapkamer de gang zien en andersom. Ik was zo op bed gaan liggen, dat ik hem wel zag, maar hij mij niet. had pasfoto in de gang neergelegd, want die zou ie nog een keer krijgen. Ik zag m denken: hee ze is hier geweest! hm dat kan niet, ze is in utrecht. dat is ze hier nog! *kijkt rond* nee, ik zie dr niet. Hij snapte het echt niet meer, maar was heeeel blij toen ie me zag.

Andere keer had ik helemaal geen 'waarschuwing' neergelegd. hij kreeg bijna een hartverzakking toen ie iemand in zn bed zag liggen. toen had ie door dat ik het was

Edit: ik wil ook naar de griekse zon met hem!
Oud 05-10-2006, 14:08
Verwijderd
Gisteren lekker naar de film geweest. Hele tijd tegen hem aan gezeten en eens niet sociaal geweest om vrienden mee te vragen (film vond ik erg goed overigens, Zwartboek)
En ik vind het fijn dat hij weet hoe ik in elkaar steek, scheelt wel.
Oud 05-10-2006, 14:53
Nuck
Nuck is offline
Vanavond leuke dingen doen met vriendinnetjes en verder het hele weekend samen met vriendje
__________________
As if!
Oud 05-10-2006, 15:09
Verwijderd
Vanavond samen naar The Veils.
Hij is zo leuuuuk!
Oud 05-10-2006, 15:11
George
Avatar van George
George is offline
Fucking zenuwachtig.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 05-10-2006, 15:18
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
ik dacht dat we elkaar zo goed begrepen. maar ik snap echt helemaal niks van vandaag, hoe hij op mij reageerde...
__________________
less is more
Oud 05-10-2006, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 05-10-2006 @ 14:49 :
Je kunt vanaf zijn slaapkamer de gang zien en andersom. Ik was zo op bed gaan liggen, dat ik hem wel zag, maar hij mij niet. had pasfoto in de gang neergelegd, want die zou ie nog een keer krijgen. Ik zag m denken: hee ze is hier geweest! hm dat kan niet, ze is in utrecht. dat is ze hier nog! *kijkt rond* nee, ik zie dr niet. Hij snapte het echt niet meer, maar was heeeel blij toen ie me zag.

Andere keer had ik helemaal geen 'waarschuwing' neergelegd. hij kreeg bijna een hartverzakking toen ie iemand in zn bed zag liggen. toen had ie door dat ik het was

Edit: ik wil ook naar de griekse zon met hem!
Aah zo ja! Mijn vriend slaapt op zolder. In principe had hij toen wel kunnen zien dat er licht aan was, maar hij zag het pas op het moment dat ie de deur open deed. Geloof wel dat ie zoiets had van; 'Ik heb het licht toch niet aan gelaten?'. Hij schrok niet zo zeer, maar was verbaasd
Enne, het is onze eerste, echte vakantie samen, dus ben erg benieuwd! Over 2 weken zullen we het weten


OT: net even geslapen, ben paar keer half wakker geworden en bleef maar voelen waar hij was
Oud 05-10-2006, 16:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah. Ik begon me net af te vragen wat ik ook alweer in hem soort van zag, maar toen glimlachte hij. Damn, toen wist ik het weer. Echt stomvervelend. Maar ach, who cares?

Op zich ben ik misschien ook wel een klein beetje onzeker over mezelf. Wat bepaalde dingen betreft. Zeg maar. Daar moet ik afentoe tegen vechten. Anders laat ik nooit iemand echt toe in mijn zijn. Wauw, dat klonk echt mooi... Anyway, dus dat.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-10-2006, 16:30
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik haat het om afstandelijk te doen. Ik haat het om hem zolang niet te zien. Ik haat zoveel aan onze relatie.

En toch hou ik van hem. Denk ik.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 05-10-2006, 16:30
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
hmm. oud klasgenote van me wil eens met me uit! ze heeft onderhand door dat ik ooit stapel op haar was, dus wellicht daarom? om me nog eens even flink uit te kunnen lachen? hoe waarschijnlijk dat ook moge zijn haar kennende, maar toch... ze blijft een vrouw (uhm, mens....). Heb er desalniettemin wel zin in!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 05-10-2006, 16:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 05-10-2006 @ 17:30 :
hmm. oud klasgenote van me wil eens met me uit! ze heeft onderhand door dat ik ooit stapel op haar was, dus wellicht daarom? om me nog eens even flink uit te kunnen lachen? hoe waarschijnlijk dat ook moge zijn haar kennende, maar toch... ze blijft een vrouw (uhm, mens....). Heb er desalniettemin wel zin in!
Mensen veranderen, misschien wil ze gewoon iets leuks doen, zonder bij bedoelingen.
Oud 05-10-2006, 16:52
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik heb laatst ook samen met mijn vriend Zwartboek geweest. Ik vond het ook een erg gave film wat ik niet verwacht had van een Nederlandse film, maar iedereen kijken dus: vooral met vriend(in) is erg romantisch als je elkaar kunt vasthouden bij die film.



Verder goed.



Citaat:
Nala schreef op 05-10-2006 @ 15:08 :
Gisteren lekker naar de film geweest. Hele tijd tegen hem aan gezeten en eens niet sociaal geweest om vrienden mee te vragen (film vond ik erg goed overigens, Zwartboek)
En ik vind het fijn dat hij weet hoe ik in elkaar steek, scheelt wel.
Oud 05-10-2006, 17:11
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Missy schreef op 05-10-2006 @ 17:52 :
Mensen veranderen, misschien wil ze gewoon iets leuks doen, zonder bij bedoelingen.
zit wat in... maar wel raar dat ze vorige week nog 'de boot' afhield, en gister hoorde ze dat ik haar 'ooit' leuk vond, en nu wil ze opeens perse met me uit... ach, tis in ieder geval de goeie ouwe tijd ophalen!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.