Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:23 :
Misschien ben ik dat wel, heb het altijd al gehad voor zover ik weet...het is wel een stuk minder geworden sinds een paar jaar, maar dit blijft zitten volgens mij.

Ik kan er wel tegen als ze besluit dat wij met anderen wat gaan doen, maar als ze plots alleen weg wil vind ik dat moeilijk, voor een paar uur kan wel, maar als ze besluit de hele dag met iemand anders iets te gaan doen, dan kan ik dat niet goed plaatsen, en dat is behoorlijk gaar.
Ik verbied het haar niet, het voelt alleen kut.
Hmja, weet je, ik ken dat gevoel wel een beetje, maar toen zat ik in een periode waarin ik eigenlijk wat depressief was. Op dat moment kon ik nergens goed mee omgaan, en dus ook niet met dat soort stomme dingen. Maar erg gezond was dat natuurlijk niet, en het is een van de redenen waarom het toen bij ons is uitgegaan. Ik heb me al tijden niet meer zo gevoeld (en ben van plan om me de volgende keer er ook niet zo door te laten overheersen) en het voelt tussen ons nu ook veel prettiger en natuurlijker. Ik kan hem vrijer laten en voel mezelf daarom ook een stuk vrijer, en niemand voelt zich kut.

Wil niet belerend doen, ofzo, maar het helpt wel om dat soort dingen van je af te leren zetten
Advertentie
Lente
Lente is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:24 :
Tsja, en heb je ook de reden gelezen waarom dat zover is gekomen?
ja dat heb ik wel, dat verandert niks aan het feit dat mensen heel anders in een relatie kunnen staan zonder dat dat betekent dat je minder om iemand geeft.
Vlooienband
Vlooienband is offline
Korte samenvatting: DeltaOne en de TS zijn nogal jaloers en DeltaOne vertoont naast jaloezie ook nog wat instabiliteit. Ino-chan vindt dat opmerkelijk en trapt graag open deuren in, net als Estar en DeltaOne.

Van dit topic kunnen we iets leren! (Namelijk: zeik niet zo en vertrouw je partner (OMG wat ben ik zakelijk!) gewoon.
Oud 01-10-2006, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 01-10-2006 @ 14:28 :
ja dat heb ik wel, dat verandert niks aan het feit dat mensen heel anders in een relatie kunnen staan zonder dat dat betekent dat je minder om iemand geeft.
Nee, maar ik koos er niet echt voor mijn lol voor...
Oud 01-10-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:28 :
Korte samenvatting: DeltaOne en de TS zijn nogal jaloers en DeltaOne vertoont naast jaloezie ook nog wat instabiliteit. Ino-chan vindt dat opmerkelijk en trapt graag open deuren in, net als Estar en DeltaOne.

Van dit topic kunnen we iets leren! (Namelijk: zeik niet zo en vertrouw je partner (OMG wat ben ik zakelijk!) gewoon.
wtf? instabiliteit?

Ik heb het over hoe het was, niet over hoe het is.

Eerst begrijpend gaan lezen , en dan een samenvatting schrijven, je bent gezakt.
Oud 01-10-2006, 13:30
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:28 :
Nou, wees mijn verlichting.
Moet ik dan alles voor je voorkauwen?? Bovendien denk ik niet dat je vriendin het zo leuk vindt, als ik het je uitleg, dan heb je meer aandacht voor mij, als voor haar
Oud 01-10-2006, 13:31
Lente
Lente is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:29 :
Nee, maar ik koos er niet echt voor mijn lol voor...
Dat maakt toch niks uit? Of je er nou voor koos of dat het gewoon gebeurde, als je vriendin je hele leven is zal het veel moeilijker zijn haar haar gang te laten gaan, zonder je buitengesloten en jaloers te voelen.
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 14:28 :
Hmja, weet je, ik ken dat gevoel wel een beetje, maar toen zat ik in een periode waarin ik eigenlijk wat depressief was. Op dat moment kon ik nergens goed mee omgaan, en dus ook niet met dat soort stomme dingen. Maar erg gezond was dat natuurlijk niet, en het is een van de redenen waarom het toen bij ons is uitgegaan. Ik heb me al tijden niet meer zo gevoeld (en ben van plan om me de volgende keer er ook niet zo door te laten overheersen) en het voelt tussen ons nu ook veel prettiger en natuurlijker. Ik kan hem vrijer laten en voel mezelf daarom ook een stuk vrijer, en niemand voelt zich kut.

Wil niet belerend doen, ofzo, maar het helpt wel om dat soort dingen van je af te leren zetten

Ik ben ook veranderd, en ik ben ook veel opener nu hoor, maar ik blijf erbij dat ik gewoon totaal geen interesse heb in anderen als ik een vriendin heb, ik kan me wel suf gaan staren op andere meisjes, maar het doet me niets, dus waarom zou ik dan gaan flirten oid.
Estar
Estar is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:30 :
Moet ik dan alles voor je voorkauwen?? Bovendien denk ik niet dat je vriendin het zo leuk vindt, als ik het je uitleg, dan heb je meer aandacht voor mij, als voor haar
<3
Oud 01-10-2006, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:30 :
Ja, neuken?

Ik stop hiermee, het is al tig keer getypt wat wij onder flirten verstaan, en wat gewoon contact is.
Als jullie dat niet willen begrijpen, of niet eens lezen, dan heeft dit geen nut meer.
Oud 01-10-2006, 13:33
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:32 :
Ja, neuken?
Oh! En je vriendin dan???

Nee, ik ben pas geintresseerd als je een meisje zou zijn. Een mannelijke partner heb ik tenslotte al
Oud 01-10-2006, 13:35
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:30 :
wtf? instabiliteit?

Ik heb het over hoe het was, niet over hoe het is.

Eerst begrijpend gaan lezen , en dan een samenvatting schrijven, je bent gezakt.
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:23 :
het is wel een stuk minder geworden sinds een paar jaar, maar dit blijft zitten volgens mij.

Ik kan er wel tegen als ze besluit dat wij met anderen wat gaan doen, maar als ze plots alleen weg wil vind ik dat moeilijk, voor een paar uur kan wel, maar als ze besluit de hele dag met iemand anders iets te gaan doen, dan kan ik dat niet goed plaatsen, en dat is behoorlijk gaar.
Ik verbied het haar niet, het voelt alleen kut.

Ik probeer geen freak te zeggen en wacht tot een van de fb's dit topic sluit.
Oud 01-10-2006, 13:35
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 22:58 :

Ik ben het niet echt eens met die samenvatting. Het feit dat je zegt "de TS is nogal jaloers" vind ik niet zo leuk.

Ik geef toe dat ik een beetje jaloers ben, wat ik gezonde jaloezie kan noemen. Maar het gaat hier toch grotendeels om wat ik vind. Hoe ik vind dat het zou moeten zijn.

En Ino-Chan begrijpt DeltaOne nog steeds verkeerd denk ik, er hoeft toch niet zo stom gereageerd te worden omdat hij iets anders vind als jij? Het feit dat je zegt "anders geef je mij straks teveel aandacht" wijst erop dat je niet begrijpt (na 15 paginas) wat ons punt is.

Jammer.
Oud 01-10-2006, 13:37
Lente
Lente is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:35 :
Ik ben het niet echt eens met die samenvatting. Het feit dat je zegt "de TS is nogal jaloers" vind ik niet zo leuk.

Ik geef toe dat ik een beetje jaloers ben, wat ik gezonde jaloezie kan noemen. Maar het gaat hier toch grotendeels om wat ik vind. Hoe ik vind dat het zou moeten zijn.

uhh je vindt het gezonde jaloezie dat je wil dat je vriendin toestemming aan je vraagt om met iemand anders te dansen?
Verwijderd
Citaat:

En Ino-Chan begrijpt DeltaOne nog steeds verkeerd denk ik, er hoeft toch niet zo stom gereageerd te worden omdat hij iets anders vind als jij? Het feit dat je zegt "anders geef je mij straks teveel aandacht" wijst erop dat je niet begrijpt (na 15 paginas) wat ons punt is.

Jammer.
Als je jaloerser bent dan gemiddeld, ben je nogal jaloers (of 'best jaloers', of 'tamelijk jaloers', etc). En dat je jaloerser bent dan gemiddeld, is in dit topic wel naar boven gekomen.
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 13:58 :
Ik word echt schijtziek hiervan, niemand snapt ook wat we bedoelen, natuurlijk ZIE je mensen, maar of je er bewust naar gaat staan kijken, of een beetje gaat sjansen, dat is nogal een verschil.
Jouw avatar zegt al genoeg
Prue Halliwell
Citaat:
Lente schreef op 01-10-2006 @ 14:37 :
uhh je vindt het gezonde jaloezie dat je wil dat je vriendin toestemming aan je vraagt om met iemand anders te dansen?
Ik geloof dat Lente het, net als ik, ook niet begrijpt
Oud 01-10-2006, 13:38
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
In vergelijking met de anderen die in dit topic gereageerd hebben, zijn jullie nogal jaloers. Dus relatief gezien zijn jullie nogal jaloers.
Oud 01-10-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:33 :
Oh! En je vriendin dan???

Nee, ik ben pas geintresseerd als je een meisje zou zijn. Een mannelijke partner heb ik tenslotte al
Sorry, maar je leest echt niet, het is allang uit met dat meisje.
Oud 01-10-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:35 :
Instabiel is als ik plots ga zitten gillen of janken, wat dus niet zo is.

Ik vind het lastig, maar dat is alles, ik kan ermee omgaan.
Oud 01-10-2006, 13:41
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:40 :
Sorry, maar je leest echt niet, het is allang uit met dat meisje.
oki, dat geef ik toe. Ik haalde je in de war met Frondish... mijn oprechte excuses!!
Frondish
Frondish is offline
Ik wil niet dat mijn vriendin toestemming aan mij vraagt (wat je had kunnen weten als je beter had gelezen). Ik wil dat degene die met haar gaat dansen aan mij toestemming vraagt.

En ik denk je hieruit al mijn antwoorden niet kan concluderen of ik boven de gemiddelde jaloezie zit of niet. Want ik praat hier over wat ik vind dat normaal is. En ik baseer mijn standpunten niet op mijn jaloezie.
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 14:37 :
Jouw avatar zegt al genoeg
Ik vond mijn avatar wel leuk eigenlijk
Oud 01-10-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:41 :
oki, dat geef ik toe. Ik haalde je in de war met Frondish... mijn oprechte excuses!!
Ik reageer wat harder, hoe kun je ons nou door elkaar halen
Prue Halliwell
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:41 :
Ik wil niet dat mijn vriendin toestemming aan mij vraagt (wat je had kunnen weten als je beter had gelezen). Ik wil dat degene die met haar gaat dansen aan mij toestemming vraagt.
Volgende vraag: Waarom moet hij toestemming aan JOU vragen?
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:42 :
Volgende vraag: Waarom moet hij toestemming aan JOU vragen?
Etiquette
Oud 01-10-2006, 13:43
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:42 :
Ik reageer wat harder, hoe kun je ons nou door elkaar halen
Ja sorry... Dat kan iedereen overkomen hoor.... Jullie meningen komen zo overeen...
Estar
Estar is offline
Citaat:

Dat vind ik al helemaal kinderachtig dat je meisje moet zeggen, euhm heeft mijn vriend je toestemming gegeven dat je met me mag dansen?????
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:42 :
Etiquette
In welk jaar leven jullie? Jaar kruik?
Oud 01-10-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:43 :
Ja sorry... Dat kan iedereen overkomen hoor.... Jullie meningen komen zo overeen...

Ik moet gaan, verjaardag in Lelystad .. jeuj.

Dit is veel leuker , maargoed.

No hard feelings, groetjuss...
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:35 :
Ach, na 500 posts sluit ie automatisch, en als we nog even zo doorgaan, is het leed snel geleden volgens mij
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:43 :
In welk jaar leven jullie? Jaar kruik?
Het was een grapje
Verwijderd
Citaat:

En ik denk je hieruit al mijn antwoorden niet kan concluderen of ik boven de gemiddelde jaloezie zit of niet. Want ik praat hier over wat ik vind dat normaal is. En ik baseer mijn standpunten niet op mijn jaloezie.
Ja, en wat jij normaal vindt is dus niet wat er over het algemeen gebeurd. Jouw norm is dus anders dan de algemene norm, en dat idee is gebaseerd op jaloezie (of angst, of onzekerheid, of bezitterigheid, en waarschijnlijk hangt het allemaal samen) dus... ja, je lijkt jaloerser dan gemiddeld.

En dat degene die wil dansen aan jóu toestemming moet vragen is ook niet normaal. Ben je haar baasje? Zo van, mag ik 'm even aaien?

Nja, wank is leuk, maar ik moet er vandoor, dus ta
Oud 01-10-2006, 13:45
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:44 :

Ik moet gaan, verjaardag in Lelystad .. jeuj.

Dit is veel leuker , maargoed.

No hard feelings, groetjuss...
Als je wilt door discusseren ka je mij altijd PMen
Oud 01-10-2006, 13:45
Frondish
Frondish is offline
Nee, ik heb liever dat ze zou zeggen. Als iemand haar vraagt om te dansen, dat zij zegt "vraag maar aan me vriend". Je laat haar toch niet zomaar dansen met elke onbekende. Elke onbekende kan wel een gek zijn.

Even voor de duidelijkheid..

Ik type, ik heb LIEVER dat ze het aan mij vraagt, ik verplicht haar niks he!
Oud 01-10-2006, 13:46
Lente
Lente is offline
Citaat:

okee, de ander moet dat vragen, ook goed Maar dat jou om toestemming gevraagd moet worden, door wie dan ook, is in mijn ogen niet normaal. Dat kan je vriendin zelf toch ook beslissen? Dat het aan jou gevraagd moet worden laat zien dat jij bezitterig bent en dat is meestal een uiting van jaloezie. dus.

Maakt mij verder niet uit hoor, kan me alleen voorstellen dat dit soort dingen een groot probleem kunnen worden als je er anders over denkt dan je vriendin. En dan is het, voor jezelf, misschien handig in te zien dat je jaloers bent en dat dat meestal helemaal niet nodig is, zodat je er anders mee om kunt gaan.
Oud 01-10-2006, 13:46
Prue Halliwell
dan rest nog een keer de vraag: waarom moet hij toestemming aan JOU vragen?
Oud 01-10-2006, 13:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:45 :
Nee, ik heb liever dat ze zou zeggen. Als iemand haar vraagt om te dansen, dat zij zegt "vraag maar aan me vriend". Je laat haar toch niet zomaar dansen met elke onbekende. Elke onbekende kan wel een gek zijn.

Even voor de duidelijkheid..

Ik type, ik heb LIEVER dat ze het aan mij vraagt, ik verplicht haar niks he!
Mijn vriend zou alleen maar gillend wegrennen als ik beslissingen die mij aangaan, door hem laat maken. En dat is wel wat ze doet, als ze zegt 'vraag maar aan mijn vriend'. Dan ben je toch niet echt een zelfstandige vrouw? Bovendien weten wij heel goed van elkaar en van onszelf waar de grenzen liggen, dus kan ik best zelf beslissingen maken. En met mij het overgrote deel van de mensen.
Oud 01-10-2006, 13:49
Vlooienband
Vlooienband is offline
Beleefdheid, methinks. Bij vaders zie je ook heel vaak dat de jongen die de dochter mee uit wil nemen, aan de deur aan de vader moet vragen of dat mag. (Voorstellen, handje shaken, etc.) Het lijkt mij dat dit de doorgetrokken, sick versie daarvan is.
Oud 01-10-2006, 13:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, wat een gedoe zeg.
Flirten is gezond. We hebben het niet over versieren, maar over flirten!

Ook in de werksituatie wordt geflirt, ook als het gaat om een puur zakelijke relatie. Daarbij is dit flirten niet eens storend, maar draagt zelfs bij aan de goede werksfeer en de productiviteit.
Oud 01-10-2006, 13:50
Frondish
Frondish is offline
Nee, ik heb liever dat de toestemming aan mij door de jongen gevraagd wordt. Mijn vriendin bepaalt dat, ze kan ervoor kiezen meteen met hem te dansen, of het mij te laten zeggen.

Waarom ik het liever zo heb?

Omdat ik wil weten wie er met mijn vriendin danst. Niet dat ik me dat maar steeds moet afvragen. En ik laat niet zomaar iedereen met haar dansen. Ik lijk wel gek om elke onbekende met haar te laten dansen.
Oud 01-10-2006, 13:51
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 14:50 :
Pff, wat een gedoe zeg.
Flirten is gezond. We hebben het niet over versieren, maar over flirten!

Ook in de werksituatie wordt geflirt, ook als het gaat om een puur zakelijke relatie. Daarbij is dit flirten niet eens storend, maar draagt zelfs bij aan de goede werksfeer en de productiviteit.
*knijpt in kont*
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*geeft Katja een kusje*

^^ is dit volgens jou ook al flirten? En als ik jouw vriendin was zou je het dan om zoiets uitmaken?
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:45 :
Als je wilt door discusseren ka je mij altijd PMen
Oud 01-10-2006, 13:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:51 :
*knijpt in kont*
LOL
Great minds think alike
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:49 :
Beleefdheid, methinks. Bij vaders zie je ook heel vaak dat de jongen die de dochter mee uit wil nemen, aan de deur aan de vader moet vragen of dat mag. (Voorstellen, handje shaken, etc.) Het lijkt mij dat dit de doorgetrokken, sick versie daarvan is.
Zelfs dát vind ik al ver gaan! Kijk, dat hij zich aan mijn ouders voorstelt en even sociaal een praatje maakt, prima. Dat is gewoon beleeft. Maar verder weten mijn ouders ook dat ik prima in staat ben zelf beslissingen te maken en vertrouwen ze erop dat ik de juiste maak. En als ik dan toch onderuit ga, staan ze altijd voor me klaar, maar ze gaan me gelukkig niet bij voorbaat al behoeden voor een val. Wat leer je daar nou van? Helemaal niks toch? En zo geldt dat naar mijn mening voor elke relatie en elk contact dat je aangaat.
Lente
Lente is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:50 :
Nee, ik heb liever dat de toestemming aan mij door de jongen gevraagd wordt. Mijn vriendin bepaalt dat, ze kan ervoor kiezen meteen met hem te dansen, of het mij te laten zeggen.

Omdat ik wil weten wie er met mijn vriendin danst. Niet dat ik me dat maar steeds moet afvragen. En ik laat niet zomaar iedereen met haar dansen. Ik lijk wel gek om elke onbekende met haar te laten dansen.
Is er iets met je vriendin aan de hand ofzo, dat ze dat minder goed in kan schatten dan dat jij dat kan?
Prue Halliwell
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:50 :

Maar wat, als zij hem erg goed kent, het is een ex, waar ze nog steeds goed contact mee heeft enz (ja, die bestaan ook) maar JIJ ken them niet? zeg je dan ook nee?
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 23:21 :
*geeft Katja een kusje*

^^ is dit volgens jou ook al flirten? En als ik jouw vriendin was zou je het dan om zoiets uitmaken?
Als mijn vriendin dat zou doen.. ik zou haar slaan, opsluiten voor 3 jaar in een donkere kast, en vervolgens 50 hoeren nemen om te neuken.. en haar het geschreeuw laten horen.

Asljeblieft stel niet van die vragen
Oud 01-10-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:52 :
Maar wat, als zij hem erg goed kent, het is een ex, waar ze nog steeds goed contact mee heeft enz (ja, die bestaan ook) maar JIJ ken them niet? zeg je dan ook nee?
als het een ex is gaan ze helemaal op tilt denk ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten