Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 23-10-2006 @ 15:03 :
Pfff als ik het verhaal heb gelezen neem ik me voor iedere ronde iets te posten omdat ik geen zin heb weer eens opgehangen te worden omdat ik een van 'die stillen' ben. Het enige wat ik zei was dat Leekah geen enkele aanwijzing had gegeven. Misschien heeft de spelleider wel humor en blijkt de held van het verhaal wel een wolf te zijn

Ik wacht nog wat posts af voordat ik stem.
How sweet. Maar ik heb al gestemd.
Advertentie
Oud 23-10-2006, 14:10
maxwell
maxwell is offline
ik ga mee voor de stem op lisaaah ik vind het ook best wel overdreven

Edit: Twinkebel.. dat je niet meedoet is jammer voor je maar alsjeblieft ga hier niet onnozel spammen
Oud 23-10-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 23-10-2006 @ 15:09 :
Wat er tot nu toe gezegd is dat mensen gaan stemmen:
*knip*
Haha wel huge kans op gelijkspel dus.
NOu, Lisaaah is de enige verdachte, dus ik raad aan om dan op haar te stemmen van iedereen op het lijstje.

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 14:24.
Oud 23-10-2006, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 23-10-2006 @ 15:11 :
NOu, Lisaaah is de enige verdachte, dus ik raad aan om dan op haar te stemmen van iedereen op het lijstje.
Soija, heb jij zelf iets te verbergen? Waarom zoek je meteen iemand uit om zwart te maken? Als ik eenmaal dood ben, wordt je natuurlijk vreselijk verdacht.

Ik ga mee met de X-ray stemmers, om mezelf te redden dan natuurlijk, maar ook ik vraag de rest met me mee te gaan om gelijkspel te voorkomen.
Oud 23-10-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 23-10-2006 @ 15:14 :
Soija, heb jij zelf iets te verbergen? Waarom zoek je meteen iemand uit om zwart te maken? Als ik eenmaal dood ben, wordt je natuurlijk vreselijk verdacht.

Ik ga mee met de X-ray stemmers, om mezelf te redden dan natuurlijk, maar ook ik vraag de rest met me mee te gaan om gelijkspel te voorkomen.
Erg leuk.

Ik word elk spel, 2e stemronde verdacht, dus moeilijk doe ik niet.

Lisaaah[list=1][*]Mr Soija[*]T!ne[*]maxwell[*]X-Ray[/list=1]X-Ray[list=1][*]Femic[*]Zao[*]Lisaaah[/list=1]Hanneke[list=1][*]Elpida[/list=1]zoemzoem[list=1][*]Hanneke[/list=1]Zao[list=1][*]Severus[/list=1]

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 14:25.
Oud 23-10-2006, 14:22
Ray
Ray is offline
Bij gebrek aan medefemicstemmers ga ik mee voor lisaaah, ook omdat ze nogal vage redenen geeft om anderen op mij te laten stemmen. Ze zegt dat ze anderen aanmoedigt om ook op mij te stemmen om gelijkspel te voorkomen, maar ze zorgt er zelf voor dat er een grotere kans op gelijkspel is...
Oud 23-10-2006, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 23-10-2006 @ 15:21 :
Erg leuk.

Ik wordt elk spel, 2 stemronde verdacht, dus moeilijk doe ik niet.
Oud 23-10-2006, 14:48
Neiu
Neiu is offline
Lisaaah[list=1][*]Mr Soija[*]T!ne[*]maxwell[*]X-Ray[*] Neiu[/list=1]X-Ray[list=1][*]Femic[*]Zao[*]Lisaaah[/list=1]Hanneke[list=1][*]Elpida[/list=1]zoemzoem[list=1][*]Hanneke[/list=1]Zao[list=1][*]Severus[/list=1]
Om gelijk spel te voorkomen
Oud 23-10-2006, 15:12
zoemzoem
zoemzoem is offline
Nou, dan ga ik ook maar voor Lisaah.
Oud 23-10-2006, 15:31
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ga maar mee voor lisaah al is t om gelijk spel te voorkomen omdat ik zeker weet dat er wolven zijn die zeggen ergens op te stemmen terwijl t niet kan dus vandaar
Oud 23-10-2006, 15:49
twinkebel
twinkebel is offline
en wie zegt dat jij niet die weerwolf bent?
Oud 23-10-2006, 15:51
Ray
Ray is offline
Citaat:
maxwell schreef op 23-10-2006 @ 15:10 :

Edit: Twinkebel.. dat je niet meedoet is jammer voor je maar alsjeblieft ga hier niet onnozel spammen
Oud 23-10-2006, 16:13
Saarah
Saarah is offline
Ik vind niet echt iemand verdacht, maar ik stem mee op Lisaaah. Zo is er minder kans op gelijkspel.
Oud 23-10-2006, 16:14
twinkebel
twinkebel is offline
achjah als je je verveelt he , maar hou me kaken al op mekaar
Oud 23-10-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 23-10-2006 @ 15:22 :
Bij gebrek aan medefemicstemmers ga ik mee voor lisaaah, ook omdat ze nogal vage redenen geeft om anderen op mij te laten stemmen. Ze zegt dat ze anderen aanmoedigt om ook op mij te stemmen om gelijkspel te voorkomen, maar ze zorgt er zelf voor dat er een grotere kans op gelijkspel is...
Ja laat ik op mezelf stemmen.
Oud 23-10-2006, 16:54
maxwell
maxwell is offline
Twinkebel je bent echt irritant.. dat je niet meedoet is jouw zorg maar ga hier niet spammen.. het is vreselijk irritant!
Oud 23-10-2006, 17:45
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 23-10-2006 @ 12:58 :
Lijkt me een tikje voorbarig, vorig spel was ik op het begin ook niet zo actief, als er nog geen verdachten zijn, waarom zou ik dan uitgebreide theorieën gaan posten?
He, jat mijn vrijspreking eens niet
Oud 23-10-2006, 17:58
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Neiu schreef op 23-10-2006 @ 15:48 :
Lisaaah[list=1][*]Mr Soija[*]T!ne[*]maxwell[*]X-Ray[*]Neiu[*]Flowtje[/list=1]X-Ray[list=1][*]Femic[*]Zao[*]Lisaaah[/list=1]Hanneke[list=1][*]Elpida[/list=1]zoemzoem[list=1][*]Hanneke[/list=1]Zao[list=1][*]Severus[/list=1]
Om gelijk spel te voorkomen
Dan ga ik ook wel mee.
Oud 23-10-2006, 18:14
Tink*
Tink* is offline
Niet dat mijn stem überhaupt nog iets uitmaakt eigenlijk. Maar nou ja, ik stem dan ook maar Lisaaah. ;x
Oud 23-10-2006, 18:21
Verwijderd
Ik had al gestemd maar het maakt idd niet veel meer uit nee ;x
Oud 23-10-2006, 18:59
light fighter
light fighter is offline
ik ga ook voor lisaaah
Oud 23-10-2006, 19:08
Ray
Ray is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 23-10-2006 @ 18:45 :
He, jat mijn vrijspreking eens niet
Wtf had jij dat ook al gezegd?
Oud 23-10-2006, 19:17
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 23-10-2006 @ 20:08 :
Wtf had jij dat ook al gezegd?
Ik zeg dat elke keer als mensen zeuren dat ik opeens zo stil ben.
Oud 23-10-2006, 19:39
Verwijderd
Kommaar kommaar kommaar....
Oud 23-10-2006, 20:33
Spelleider
Spelleider is offline
Soija werd wakker in het bed van Tink*. ‘Eindelijk wakker zie ik?’ zei Tink* lachend. ‘Ik heb je gisternacht toch niet te moe gemaakt?’ Soija draaide zich om en zag dat ze in bad zat. ‘Nou je was echt een beest in bed. Ik denk dat ik drie dagen moet bijslapen’ Tink* wenkte hem. ‘Kom er bij, er is plaats voor twee.’ Soija schudde zijn hoofd. ‘Nee, ik heb honger. En ik moet nog wat inkopen doen.’ Hij keek om zich heen. ‘Waar is mijn broek ergens?’ vroeg hij. Tink* antwoordde: ‘Ik heb je kleren meegegeven aan Zao van de Chinese wasserette. Ze waren helemaal vies en je wil toch niet smerig op pad gaan hé? Dus tenzij je in je longjohns over straat wil houd ik je nog een halfuurtje gevangen.’ Soija grijnste. ‘In mijn longjohns over straat? Misschien wel.. zou je daar opgewonden van worden?’ ‘Vast wel!’ zei Tink* lachend ‘maar waarschijnlijk zou Maxwell je in de bak gooien dus je kunt beter hier blijven en met me in bad gaan. Schone kleren hebben immers geen zin als je zelf vies bent’
‘Je hebt me overtuigd’ zei Soija en hij dook het bad in. Het water stroomde er aan alle kanten overheen. ‘Aww, jij bent erg!!’ zei Tink* plagend terwijl ze water in zijn gezicht spatte ‘Dan kan X-ray straks weer de vloer dweilen!’ Soija trok een stoute blik. ‘Ik kan nog veel meer stoute dingen doen’ Tink* keek quasi-geschokt. ‘Oh ja, wat dan?’ ‘Kom maar hier’ zei Soija en hij begon Tink* te zoenen….
Een half uur later liep Soija het hoerenhuis uit. Hij was helemaal schoon en gewassen en zijn kleren waren weer als nieuw. Op straat kwam hij Maxwell de sherriff tegen. ‘Is dat de postkoets naar Empire City?’ vroeg hij. Maxwell knikte. ‘Ik heb gehoord dat jij juffrouw Tink* gaat begeleiden?’ ‘Yep’ zei Soija. ‘Ik wil die Severus spreken’ Maxwell’s blik werd ernstig. ‘Ik ben blij dat je mee gaat. De Apaches zijn weer op oorlogspad en die koets moet door hun gebied heen.’ ‘Apaches?’ zei Soija ‘Hoeveel man gaan er nog meer mee met die koets?’ Maxwell stak twee vingers op. ‘Twee. De bestuurder, Zoef de Haas, en een bijrijder met een shotgun, Lisaaah.’ ‘Twee??’ zei Soija protesterend ‘Da’s niet genoeg!!’ ‘Wel, da’s alles wat je krijgt’ zei Maxwell. ‘Ik kan niet meer mensen missen.’ Maxwell liep door.
Soija ging meteen naar de plaatselijke winkelier toe. Als hij straks kans had om Apaches tegen te komen kon hij beter voldoende munitie bij hebben. Hij had Dukko’s sixshooter bij zich gestoken, dat wapen had verder bereik en een groter magazijn dan zijn eigen pistool. Maar dan moest hij wel eerst de juiste munitie aanschaffen… Daarna had hij zijn paard van stal gehaald. Soija constateerde tot grote tevredenheid dat het dier volledig geborsteld was en dat het voldoende voer had gehad. Toen hij terugkeerde naar de postkoets stond Tink* al op hem te wachten. ‘Mijn bagage is al ingeladen. Ben je klaar om te vertrekken?’ Soija knikte. Zoef de Haas knalde met haar zweep en de koets zette zich in beweging. Soija bleef naast de koets rijden terwijl hij goed om zich heen keek. Hij vroeg zich af of Tink* wist dat de Apaches op oorlogspad waren...
Toen ze een half uur onderweg waren kwamen ze bij een nauwe doorgang in de rotsen. ‘Lisaaah’ zei Soija tegen de bijrijder ‘Let op. Als ik een Apache was dan zou ik daar een hinderlaag leggen’ Lisaaah laadde haar geweer en bleef op haar hoede. En ja hoor: precies op het moment dat de postkoets het nauwe stuk inreed werden ze aangevallen. ‘Apaches!!’ schreeuwde Zoef de Haas. ‘Hou ze bij de koets weg, ik ga proberen om er door heen te breken. Ze klapte de zweep en de paarden begonnen sneller te rennen. Soija trok zijn pistool en schoot een van de indianen van zijn paard af. Hij zag dat een tweede indiaan ondertussen op de koets was gesprongen, maar Lisaaah schoot hem met haar shotgun ervanaf.
Soija gaf nu ook zijn paard de sporen terwijl een derde indiaan in het stof beet toen Soija zijn paard onder hem vandaan schoot. Maar niemand zag de boogschutter die op de rotsen stond. De indiaan legde een pijl op de pees, mikte en… raakte Lisaaah in haar keel. Lisaaah’s levenloze lichaam viel van de postkoets af, waarna het voertuig over haar heen reed. Hierdoor brak het wiel!! Zoef sprong van de koets af en bekeek de schade. ‘Het wiel is gebroken!’ schreeuwde ze. ‘Ik kan het wel repareren, maar dat gaat wel wat tijd kosten!’ Tink* kwam de postkoets uit met een shotgun in haar hand. ‘Ik zorg wel voor wat tijd. Hiermee’ zei ze terwijl ze een patroon in de shotgun schoof…

Deelnemers:
1. Zoef de Haas
2. light fighter
3. Maxwell
4. Lisaaah (dorpeling)
5. prof (heks)
6. Flowtje
7. X-Ray™
8. Tink*
9. T!ne
10. Leekah (tovenaar)
11. Saarah
12. Severus
13. Elpida
14. Zao
15. Hanneke
16. ook hallo
17. Neiu
18. zoemzoem
19. Femic
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

Nou, jullie zijn dus toch niet van plan om alleen speciale functies op te hangen. En net nu de gewone dorpelingen zich veilig voelden
De wolfjes mogen weer eten. Dit kan tot morgenavond 20:30

@ zao: jij wou graag in het verhaal? Nou, met zo'n naam is de rol van stereotype Chinees met een wasserette jou natuurlijk op het lijf geschreven
Oud 23-10-2006, 20:43
Verwijderd
Tatáááám

Sukkels.
Oud 23-10-2006, 20:59
Ray
Ray is offline
Heeft niet bijster veel te maken met sukkels/geen sukkels. Niemand was (echt) verdacht, dus min of meer door toeval werd jij slachtoffer.
Oud 23-10-2006, 21:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 23-10-2006 @ 21:43 :
Tatáááám

Sukkels.
Zo verassend is het nou ook weer niet aangezien 12 van de 18 dorpeling zijn
Oud 23-10-2006, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 23-10-2006 @ 21:33 :
@ zao: jij wou graag in het verhaal? Nou, met zo'n naam is de rol van stereotype Chinees met een wasserette jou natuurlijk op het lijf geschreven
OMG Alleen ben ik Indo en geen spleetoog
Oud 23-10-2006, 21:22
Femic
Femic is offline
Ik zeeeii toch we moeten voor X-Ray gaan! Ik voel 't aan m'n water!
Oud 23-10-2006, 21:27
Verwijderd
Mits ik niet opgegeten wordt ga ik voor X-Ray ja
Oud 23-10-2006, 22:02
Ray
Ray is offline
Citaat:
Zao schreef op 23-10-2006 @ 22:27 :
Mits ik niet opgegeten wordt ga ik voor X-Ray ja
Verrassend eh homeboy .
Oud 23-10-2006, 22:07
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 23-10-2006 @ 23:02 :
Verrassend eh homeboy .
Als jij nu voor mij gaat helemaal ja xD
Oud 23-10-2006, 22:10
Ray
Ray is offline
Nah. Ik zie nog wel even.
Oud 23-10-2006, 23:19
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Zao schreef op 23-10-2006 @ 22:12 :
OMG Alleen ben ik Indo en geen spleetoog
Is allemaal hetzelfde...
Oud 23-10-2006, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 24-10-2006 @ 00:19 :
Is allemaal hetzelfde...
nietusch maargoed
Oud 23-10-2006, 23:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
Yuh koetsbestuurder
Ik zit in t verhaal
Maar uhmmmm ja ik vind t lastig te stemmen nu steeds dezelfde mensen uitten dezelfde beschuldigingen ik denk er nog maar een nachtje of 2 over na
Oud 24-10-2006, 10:53
Verwijderd
Heel erg jammer voor je, lisaaah, maar zo gaat het spel.

Mijn volgende stem wordt wrs X-Ray ja, die vind ik nu verdacht.

Ik zie morgen of vanaaf wel wat de wolven doen, want ga zo meeten.
Oud 24-10-2006, 11:10
Ray
Ray is offline
O kut ik ben de komende 3/4 dagen naar vlieland, geen mogelijkheid tot internetten. Kan ik dan nog gewoon in het spel blijven?
Iig is er dikke kans dat ik er zometeen al uit lig, niet erg slim van mijn mededorpelingen tho.

Iig stem ik nu zoemzoem, niet erg verdacht maar ik heb zo m'n gevoel bij haar.
Oud 24-10-2006, 12:17
zoemzoem
zoemzoem is offline
Spannende gevoelens heb jij.
Als ik niet wordt opgegeten, ga ik volgende ronde voor X-Ray.
Oud 24-10-2006, 17:37
Severus
Severus is offline
Ik vind X-Ray niet echt verdacht, eigenlijk. Ik stem volgende ronde liever op Zao, maar ja, als iedereen dan toch voor X-Ray gaat.....
Oud 24-10-2006, 19:33
Verwijderd
hm, niet veel veranderd
Oud 24-10-2006, 20:06
Spelleider
Spelleider is offline
‘Soija!!’ schreeuwde Tink* ‘Hou die wilden bij Zoef uit de buurt’. Ze schoot een indiaan door het hoofd. ‘Ruiters van links!!’ Soija keerde zijn paard om de nieuwe bedreiging het hoofd te bieden. Hij legde aan en schoot. Maar er klonk een klik. Hij zat zonder kogels! Vlug herlaadde hij zijn geweer. Maar de kogels floten hem om zijn oren. Toen werd zijn paard geraakt. Soija maakte een pijnlijke val…
‘Soija!’ riep Tink* ‘Is alles goed met je??’ Soija kwam wankelend overeind. Hij zag een ruiter recht op zich afkomen. Hij rolde naar links en wist nog net de verpletterende hoeven te ontwijken. Met een snelle beweging trok hij zijn mes en wierp dat naar de ruiter. De indiaan werd in zijn rug geraakt en viel van zijn paard af. Toen stond hij oog in oog met de grootste indiaan die hij ooit gezien had. Het was een apacheopperhoofd die al lang de streek onveilig maakte: Neiu “snelle doder”. Neiu kwam met getrokken tomahawk op hem af rennen. Ongetwijfeld was ze uit op Soija’s scalp. Maar Soija was niet van plan om zijn haar zomaar af te staan. Soija vuurde meerdere kogels af op Neiu. Maar de reus liep gewoon door. Zelfs met zes kogels in haar lijf was Neiu nog niet verslagen!!
‘Die grote is onkwetsbaar!!!’ gilde Soija naar Tink*. ‘Dat is een “Bruja” riep Tink* ‘Een indiaanse heks, bedreven in de zwarte kunsten!’ Ze richtte haar shotgun. ‘eens kijken of ze hier ook zo goed tegen kan’
Niemand had echter gezien dat er nog een toeschouwer was verschenen. Boven op de rotsen stond een weerwolf!! En nu viel hij aan. Gelukkig voor de anderen besloot de wolf dat ie degene met het meeste vlees wou hebben: Neiu dus. Voordat iemand wat kon doen was de enorme indiaan aan stukken gescheurd en even snel was de weerwolf weer verdwenen. En op dat moment schreeuwde Zoef: ‘het wiel is gemaakt! Laten we maken dat we wegkomen! Soija, klim op de koets en zorg dat eventuele Apaches uit de buurt blijven’

Deelnemers:
1. Zoef de Haas
2. light fighter
3. Maxwell
4. Lisaaah (dorpeling)
5. prof (heks)
6. Flowtje
7. X-Ray™
8. Tink*
9. T!ne
10. Leekah (tovenaar)
11. Saarah
12. Severus
13. Elpida
14. Zao
15. Hanneke
16. ook hallo
17. Neiu (leerling-heks)
18. zoemzoem
19. Femic
20. Mr Soija

blauw = gedood
rood = opgegeten

Slechte keuze van de weerwolven. De lijst met bondgenoten wordt kleiner....
Toch wel een frappant rondje dit keer. 4 doden, 3 ervan met een speciale functie
De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Succes!
Oud 24-10-2006, 20:12
Verwijderd
huhuh, dankjewel wolven

oh ja, kmoet ook nog verhaal van gisteren lezen, want moest sochtends meteen weg

edit1: verhaal van gister:

edit2:
Citaat:
Spelleider schreef op 24-10-2006 @ 21:06 :
‘Die grote is onkwetsbaar!!!’ gilde Soija naar Tink*. ‘Dat is een “Bruja” riep Tink* ‘Een indiaanse heks, bedreven in de zwarte kunsten!’
"Gilde"? wat is er gebeurd met 'schreeuwde'?

Bruja lijkt op kaapverdiaanse woord voor heks => bruxa (uitspr: /broe-sje/)

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 20:50.
Oud 24-10-2006, 21:01
Saarah
Saarah is offline
Goed gedaan wolven.

En ik weet nog niet op wie ik ga stemmen...
Oud 24-10-2006, 21:03
maxwell
maxwell is offline
netjes

ik wacht nog heel even met stemmen ff aankijken wat anderen doen
Oud 24-10-2006, 21:07
Femic
Femic is offline
Ik stem op X-Ray. Gaat niet goed zo.
Oud 24-10-2006, 21:20
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Femic schreef op 24-10-2006 @ 22:07 :
Ik stem op X-Ray. Gaat niet goed zo.
gaat niet goed zo ? er zijn al twee "slechterikken" weg
Oud 24-10-2006, 21:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
maxwell schreef op 24-10-2006 @ 22:20 :
gaat niet goed zo ? er zijn al twee "slechterikken" weg
Misschien versprak ze zich....
Oud 24-10-2006, 23:07
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 24-10-2006 @ 21:12 :
huhuh, dankjewel wolven

oh ja, kmoet ook nog verhaal van gisteren lezen, want moest sochtends meteen weg

edit1: verhaal van gister:

edit2: "Gilde"? [afbeelding] wat is er gebeurd met 'schreeuwde'?

Bruja lijkt op kaapverdiaanse woord voor heks => bruxa (uitspr: /broe-sje/)
De spelleider vind je een gillende keukenmeid.

Regels voor berichten