![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om half 7 op, 7 uur met de auto naar station rijden, half 8 trein, half 9 in Brussel, bus pakken, om half 10 pas op mijn stage aankomen (leve Brussel) en dan gelukkig om half 6 mogen vertrekken zodat ik uiteindelijk om 8 uur thuis kon zijn, maar dat was vaker 9 uur omdat ook bussen zich niet door het spitsuur in Brussel kunnen toveren en ik de trein van half 8 dus miste en een uur mocht wachten op de volgende. En bussen die gewoon voor je neus wegrijden. Idem voor treinen. Bussen die je negeren of door de drukte in de stad een úúr te laat komen. Heel fijn was dat Brussel ^^. |
![]() |
||
Citaat:
Als het goed is moet ik ook elke dag rond 7 op, bus van half acht, trein van 8, stoptrein van 9 en dan omgedraaid rond 19:30 thuis maar daar kan ik nog wel mee leven denkik
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kloteschool trouwens. Gisteravond, dan zit je in het 2e jaar schilderkunst en wat laten ze je doen? Kubussen en balken in perspectief tekenen. Ik weet verdomme al 12 jaar hoe ik perspectief moet tekenen, ik heb al 4x die lessen opnieuw gehad, ik wíl geen perspectief tekenen. Kut-kubussen. En als ze dan nog de mathematische berekening zouden geven, maar néé, je moet perfect perspectief tekenen, maar de kubus moet op het gevoel. Nou, ik teken perspectief op gevoel, oprotten ![]() Ik ben kwaad weggegaan. Met haar onzin. |
![]() |
|
ik kreeg net een oude foto van justin te zien en hij is nu wat chubby geworden, maar dit is toch echt wel te erg
![]() http://spectacle.provocateuse.com/im...berlake_01.jpg
Laatst gewijzigd op 16-11-2006 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat minder leuk was dat ik net een shirtje voor mijn zusje wilde kopen, als sinterklaascadeautje maar hij was er niet meer in haar maat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()