Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2006, 20:06
Verwijderd
Ik stond al om zes uur op want ik moest zeven uur werken en broodjes bakken. Toen ging ik naar de sporthal en daar verloren we met 3-2 en godver, dat was redelijk fucked. Ik kwam een kwartier te laat op m’n werk en ze werden heel boos en toen reageerde ik heel bitchy waarop ze excuses aanboden, wtf nu ben ik moe en ga ik tv kijken.
Advertentie
Oud 28-10-2006, 20:09
Metal
Metal is offline
Ik ga zo naar de stad
Oud 28-10-2006, 20:12
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-10-2006 @ 21:09 :
Ik ga zo naar de stad
ik wilde. graag! alleen heb ik even genoeg van m'n vrienden HAHA

ik ben aan het lachen om x factor, ga zo een filmpje kijken en dan naar bed.

Morge werken!
Oud 28-10-2006, 20:13
Verwijderd
Ik werd om zeven uur 's avonds wakker omdat ik gisteren tot een uur of tien 's ochtends dingen uitzocht over Dr. Katz. Nu ben ik brak en heb ik net eten gemaakt maar ik heb geen honger en ik moet opruimen maar ik heb geen zin en eigenlijk wil ik weer slapen maar ik heb ook geen slaap. Meh.
Oud 29-10-2006, 09:39
Broeder
Broeder is offline
Ik heb vannacht de binnenkant van de oven in een SOPJE gezet, dus nu ga ik even kijken hoe het geworden is!! Spannend!!
Oud 29-10-2006, 09:51
ZerO
ZerO is offline
Momenteel werk ik aan mijn cv want ik heb morgen een stage gesprek bij Soeps
Oud 29-10-2006, 10:58
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 29-10-2006 @ 10:51 :
Momenteel werk ik aan mijn cv want ik heb morgen een stage gesprek bij Soeps
leuk welke functie, of iets algemeens?
Oud 29-10-2006, 11:45
Quay
Quay is offline
Ik ben naar Hed Kandi geweest
Oud 29-10-2006, 12:02
kuik
kuik is offline
ik ging naar een vriendinnen en we gingen met zn allen eten en vakantieplannen bespreken. ik had voorgesteld om met zn allen een stedentrip te gaan doen of te gaan snowboarden ergens. maar nu willen ze met zn allen een weekend in nederland gaan relaxen omdat het anders te duur wordt. KKkrenten. ik heb ook geen geld, maar desnoods ga ik bijlenen bij de IB-groep. dus nu ga ik andere vrienden zoeken om mee te gaan snowboarden of te stedentrippen, want nederland vind ik lame.
Oud 29-10-2006, 12:14
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
White Trash schreef op 29-10-2006 @ 11:58 :
leuk welke functie, of iets algemeens?
redactie lijkt me leuk om mee te beginnen
Oud 29-10-2006, 12:47
Larry Flint
Larry Flint is offline
Pfff ik heb een onweerstaanbare schoonmaakdrang, ik heb het hele huis gezogen, de vaatwasser in/uit/in geruimd, de was opgehangen, gedweild en zometeen moet ik nog 4 wassen draaien en dan ben ik klaar . En dan ga ik jane austen uit lezen en dan beginnen met de rest van mn huiswerk.
Lekker productief bezig
Oud 29-10-2006, 13:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-10-2006 @ 10:51 :
Momenteel werk ik aan mijn cv
goed dat je het zegt, moet ook nog gebeuren vandaag
Oud 29-10-2006, 13:02
Verwijderd
haha ik ben net met mijn cv klaar
Oud 29-10-2006, 14:07
Verwijderd
Ik ging gister uit en omdat de klok een uur achteruit ging kon ik een uur langer doorgaan dacht ik, maar toen ik thuis kwam had ik een héle boze moeder. Haha en nu mag ik vandaag niet weg , maar boeiend, het is zondag dus who cares?

Nu kijk ik de sixpackmarrathon.
Oud 29-10-2006, 14:15
__
__ is offline
^ wow zelfs ik met mn strenge ouders heb geen thuiskomtijd meer

ik was gister ook uit, in eindhoven, en dat was dolle pret en ik kwam om 14.15 oude tijd mn bed uitgerold maar ik heb vandaag toch niks te doen dus who caaaaares. nu zit ik maar weer eens een beetje te chagrijnen in mn XXL Nike trui pff.
Oud 29-10-2006, 14:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Nu nog even hard leren maar dalijk kapotgaan tijdens de jaarvergadering en het "werk"-uitje.
Oud 29-10-2006, 14:28
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren met een paar maten naar een kraakpandje in dordrecht geweest want zij moesten optreden. Het was daar erg gezellig maar achteraf hadden we beter niet kunnen gaan aangezien hun bassist er mee stopte en niet mee ging, zij genaaid zijn op hun reiskosten vergoeding en we de laatste trein misten en we vervolgens uren zijn bezig geweest thuis te komen. Daarom ben ik eerst vanaf het station nog maar even op en neer gegaan naar het pandje om een snaredrumtas vol bier te halen. De rewis terug was lang en beschonken, uiteindelijk nog ruzie gekregen in de nachtbus met gasten die moieilijk deden over van alles wat ik uitgekraamd heb maar toch durfden ze niks te doen, mietjes. Daarna nog de kroeg in gegaan en helemaal laveloos thuis gekomen. Nu kom ik net uit mijn coma en ik ga maar even geen alcohol meer nuttigen in de nabije toekomst want ik heb gisteren genoeg bier voor de hele bende in Uruzgan gedronken.
Oud 29-10-2006, 14:28
Electriq
Electriq is offline
Ik moet NU mn POP maken maar het lukt niet en het is best veel werk. Bah
Oud 29-10-2006, 14:45
niña
niña is offline
Te vroeg wakker geworden, ontbeten, portomonnee van een vriend gaan zoeken en toen naar huis getreind. Daar alle zooi in de wasmachine gegooid, gedouched en geluncht.
Oud 29-10-2006, 14:47
Verwijderd
ik moest werken en heb alleen 3 uur lang kranten zitten lezen nu ben ik weer thuis en ga ik heel de dag tentamens leren
Oud 29-10-2006, 17:00
11
11 is offline
Gister zijn we naar een bruiloft geweest. De bruiloft zelf was niet echt boeiend, maar gelukkig waren er leuke familieleden dus uiteindelijk heb ik me wel daar vermaakt. Daarna zijn we nog met een paar man uit geweest en dat was wel heel leuk .
Oud 29-10-2006, 17:04
Verwijderd
De hele nacht films gekeken en daarom maar wakker gebleven, opgeruimd want de ouders komen vanavond weer thuis van vakantie, kapotgevroren door de kou omdat ik niet doorhad dat de deur open stond, getekend, gekookt, gebeld met mensen over dubieuze feestjes, ge eh dat was het wel.
Oud 29-10-2006, 17:07
Verwijderd
Studie.
Oud 29-10-2006, 17:08
Verwijderd
Ik heb van drie tot vijf sixpack gekeken en nu verveel ik me de tyfus dus ga ik al mijn sites bij favorieten bekijken en bij heel veel vraag ik me af waarom ik die er ooit bij heb gezet.
Oud 29-10-2006, 17:43
Verwijderd
ik heb geshopt bij de fair trade shop en de lush dus nou voel ik me weer goed voor de wereld enzo
Oud 29-10-2006, 18:14
Haligh
Haligh is offline
gister naar NIEUW VOSSEMEER geweest, want er speelde kk bands.
maar otis speelde ook en die is gafa dus ,
er waren alleen maar wicca's en emotionele alto's en gabbers.

daarna naar de stad in mijn eigen woonplaats gegaan en dat was tof totdat het saai werd, dus zijn een vriend en ik bij een andere vriend koffie gaan drinken en nog wat bier en toen ging ik maar naar huis.

en ja hoor toen deed mijn fiets kut en was ik uiteindelijk om half 6 thuis pff.
Oud 29-10-2006, 18:44
Electriq
Electriq is offline
Pff ik krijg mezelf niet aan het werk en volgens mij heb ik het netwerk hier gemold en dext0r is nog niet thuis om het te fixen zzz.
Oud 29-10-2006, 18:48
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
gisteravond off_corso en vandaag lekker heel de dag aan schoolopdrachten gewerkt
Oud 29-10-2006, 19:03
Faerie
Faerie is offline
uitgeslapen, 2 afleveringen van Heroes gekeken, verveeld, toen gegourmet, en nu verveel ik me weer en vraag ik me af wat ik de hele avond moet doen. Van Lost, Prison Break en Heroes kan ik niks meer kijken + er komt niks op tv, dus dan maar een willekeurige film die ik al 20x heb gezien..
Oud 29-10-2006, 19:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb vandaag met mijn vriend door maastricht gelopen en ontbeten met friet en zuurvlees en ik pwnde hem gewoon want had meer op en was sneller klaar BOVENDIEN heb ik daarna nog bijna een hele zak maltezers opgegeten. en we hebben een film gekeken over een scheiding en die was wel goedf. Oh en gisteren hebben we het gezelschapsspel ' paniek in de wei' gespeeld en damn dat was nog best moeilijk maar wel leuk.
Oud 29-10-2006, 19:30
botulismf
botulismf is offline
Dat dus en we hadden ook aardappeltjes met koriander en citroensap en poedersuiker en bieslook gemaakt met kipfilet in honing-mosterdsaus en een mix van kastanjechampignons en prei en het was gaaf.
Oud 29-10-2006, 20:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik verveel me ik ben het lezen zat.
Oud 29-10-2006, 21:31
biep
biep is offline
geluierd bij een vriend, village bagels gehaald, CSI & X-factor gekeken en patat laten halen.
en ik had me echt voorgenomen deze vakantie iets aan m'n studie te doen....
Oud 29-10-2006, 22:29
June bug
June bug is offline
Om 12 uur opgestaan, beetje gechilld met mn huisgenoten, gemsnd, naar m'n moeder gegaan, daar oude fotoalbums gekeken, gegeten, naar Het Zwanenmeer in de schouwburg geweest en dat was helemaal geweldig <3
Oud 29-10-2006, 23:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Bowlen met de crew, daarna uit eten en even nog even ga wezen borrelen. Mijn after dinner-dip is uiteindelijk niet over gegaan.
Zelden zoveel zin gehad om te slapen.
Oud 30-10-2006, 00:43
Carn
Carn is offline
gerepeteerd, opgeruimd, net national treasure gekeken (wat een onzin) en dadelijk ga ik slapen.
Oud 30-10-2006, 02:48
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
national treasure... een van de grootste onzin films ooit, neem nou het feit dat het eerste stuk ijs dat hij weghakt meteen de naam charlot onthult, maar alsnog om de een of andere reden een echte bruckheim film die ik toch weer, in zijn eigen stijl, kan waarderen. te gek toch die bruckheim, ik vind het mooi hoe hij nu al eeuwen de ene film na de andere met alleen maar one liners kan maken

ik heb net arlington road gezien, toch een film van een totaal ander kaliber en ik ben erg voldaan.
Oud 30-10-2006, 07:43
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben net wakker en het ruikt hier naar kots en ik heb kk spierpijn in mn reet zometeen fijn naar school
Oud 30-10-2006, 15:16
Broeder
Broeder is offline
Met een punaise heb ik een maandenlang voortdurende bedradingscrisis opgelost.
Oud 30-10-2006, 15:20
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 30-10-2006 @ 08:43 :
Ik ben net wakker en het ruikt hier naar kots en ik heb kk spierpijn in mn reet zometeen fijn naar school
dan moet je je ook minder hard in je reet laten peuten.
Oud 30-10-2006, 15:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
lekker makkelijk
Oud 30-10-2006, 17:20
Broeder
Broeder is offline
Spaghetti en stukken bord van de vloer geveegd.
Oud 30-10-2006, 17:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 30-10-2006 @ 03:48 :
national treasure... een van de grootste onzin films ooit, neem nou het feit dat het eerste stuk ijs dat hij weghakt meteen de naam charlot onthult, maar alsnog om de een of andere reden een echte bruckheim film die ik toch weer, in zijn eigen stijl, kan waarderen. te gek toch die bruckheim, ik vind het mooi hoe hij nu al eeuwen de ene film na de andere met alleen maar one liners kan maken

ik heb net arlington road gezien, toch een film van een totaal ander kaliber en ik ben erg voldaan.
bruckheimer ;P

nou ja, ik ben altijd benieuwd in welke mate hij zich bemoeid met de inhoudelijke film aangezien hij altijd uitvoerend producent is. Natuurlijk is hij wel de gene die alles goed moet keuren. Maar het was iig heerlijk voorspelbaar .
Oud 30-10-2006, 17:42
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik heb nu zeven keer achter elkaar de Rob Schneider parodie uit South Park gekeken en ik vind het nog steeds grappig.
Oud 30-10-2006, 17:44
Verwijderd
ik eet een kaneelstok en alles komt nu onder het kaneelpoeder te zitten, nou dat is toch wel mijn hoogtepuntje van de dag.
Oud 30-10-2006, 18:19
Verwijderd
Ik las het scholieren.com forum. Ook ben ik helaas weer naar school geweest vandaag na 3 weken vrij
Oud 30-10-2006, 18:38
Verwijderd
ik werd wakker met koorts en ging toen maar mn haar verven daarna veel te veel geld uitgegeven bij drogist en apotheek. ik bedenk me al heel de dag dat ik móet leren voor tentamens maar ik heb nog niets gedaan. dalijk moet ik trainen en heb ik weer een dag verpest
Oud 30-10-2006, 18:43
Verwijderd
toen ik vanochtend in de trein zat werd ik opgeschrikt door een grote rookwolk in het balkon van coupé. Nadat enkele mede passagiers gecheckt hadden kwamen we tot de conclusie dat er brand was , dus hebben we aan de noodrem getrokken en zijn we de trein uit gesprongen. Toen bleek dat de remmen waren gaan branden, na enig oponthoud konden we onze rit naar sittard vervolgen. toen ik daar aankwam was ik kortademig door alle rook en ben ik naar de ehbo gebracht waar ik tot vanmiddag laat aan de beademingsapparatuur heb gehangen. dus dat was wel te gek ..
Oud 30-10-2006, 18:53
P.:NTIL
P.:NTIL is offline

sux
Oud 30-10-2006, 18:56
Verwijderd
zeker
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten