Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2006, 18:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2006 @ 12:28 :
Huizinga noemde IND'ers, personen dus, collaborateurs, NSB'ers dus.

Pastors zegt dat een beweging (ontwikkeling, geen persoon) gelijkenissen vertoont met de opkomst van het nazisme.
Nee, dat was Huizinga niet, dat was die SP-knakker. De feiten, T, de feiten!

Dus die SP-vent vergelijkt IND'ers met NSB'ers en dat mag niet. Pastors vergelijkt de opkomst van de moslims met de opkomst van de nazi's en dat mag wel. Overigens was jij één van degenen die liep te schreeuwen dat vergelijkingen met WO II *altijd* fout zijn.

Ja, je bent weer lekker hypocriet.
Advertentie
Oud 17-11-2006, 18:27
jompo
jompo is offline
Pastors probeert gewoon de probleemwijksjonnies voor zich te winnen door dit te zeggen, net zoals de VVD die pleit voor lekenrechtspraak, gewoon inspelen op onderbuikgevoelens. Laat t m lekker zeggen, hem hiervoor aanklagen is teveel credit.
Oud 17-11-2006, 18:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2006 @ 15:41 :
Leuk dat je dat niet kunt bewijzen, terwijl ik met een minuut of vijf googlen elke forummer hier over zijn nek kan laten gaan met foto's van wat de taliban allemaal wel niet deden. Maar ja, iedereen weet wat de taliban deden, dus dat hoef ik op zich niet te doen.
Nou niet uit je nek gaan lullen, alleen omdat er toevallig een gestoorde fundamentalist tegenover je zit. De berichten over het opzettelijk doden van burgers, het verkrachten van vrouwen en het martelen van verdachten door Amerikaanse soldaten staan met grote regelmaat in de kranten. Pas geleden zijn er nog een paar Amerikaanse soldaten aangeklaagd wegens verkrachting van een meisje in Irak (uit m'n hoofd meen ik dat ze 16 jaar was).
Oud 17-11-2006, 18:37
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-11-2006 @ 19:29 :
Nou niet uit je nek gaan lullen, alleen omdat er toevallig een gestoorde fundamentalist tegenover je zit. De berichten over het opzettelijk doden van burgers, het verkrachten van vrouwen en het martelen van verdachten door Amerikaanse soldaten staan met grote regelmaat in de kranten. Pas geleden zijn er nog een paar Amerikaanse soldaten aangeklaagd wegens verkrachting van een meisje in Irak (uit m'n hoofd meen ik dat ze 16 jaar was).
Is het je opgevallen dat je nu exact hetzelfde argument en dezelfde generalisatie toepast als Sherpao deed?

Je noemt een veroordeling en roept dat dat overal zo is. Nu kun je nog enigsinds hard maken dat de Amerikaanse troepen bot zijn, maar dat alle coalitietroepen zo handelen, dat zou een zware onterechte generalisatie zijn.

Je doet die bewering dus niet, naar ik aanneem?
Oud 17-11-2006, 18:42
Gatara
Gatara is offline
Iran complains to UN over repeated Israeli threats
Wed 15 Nov 2006 2:29 PM ET

By Irwin Arieff

UNITED NATIONS, Nov 15 (Reuters) - Iran, whose president has vowed to wipe Israel off the map, complained to the United Nations on Wednesday that the Jewish state was repeatedly threatening to bomb it.

...
http://today.reuters.com/News/Crises...ryId=N15475121

ohja:

"It must not be forgotten that the great war is ahead of us, [and it will break out] perhaps tomorrow, or in another few days, or in a few months, or even in a few years. The nation of Muslims must prepare for the great war, so as to completely wipe out the Zionist regime, and remove this cancerous growth. Like the Imam [Ayatollah] Khomeini said: 'Israel must collapse.
(Bron: Resalat, geciteerd door Memri)

ROFLMAO

Nog meer humor uit Iran overigens:

"Hizbullah Destroyed at Least Half of Israel in The Lebanon War... Now Only Half the Path [To Its Destruction] Remains"
(Bron: Kayhan, geciteerd door Memri)
(goh Israel is wel eeeeeerrrrruuuuug klein)

(betreffende Memri pagina:
http://memri.org/bin/latestnews.cgi?ID=SD135706 )

Laatst gewijzigd op 17-11-2006 om 18:47.
Oud 17-11-2006, 18:45
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2006 @ 00:24 :
Kansloos. Had hij nu geroepen dat alle moslims nazi's zijn dan had ik het begrepen, maar dit is gewoon typisch een aanval op de vrijheid van meningsuiting; de uitspraak van Pastors was niet gericht op een persoon, zelfs niet op een specifieke groep, maar op een ontwikkeling, een proces. Ontwikkelingen mag je bekritiseren, dat is een heel groot verschil met aanvallen op personen of groepen.
Dit slaat alles! DIt is bullshit!

De Islam wordt vergeleken met het nazisme. Wel zonder enig vorm van argumentatie want dat is teveel gevraagd. Maar als bijv. de holocaust ontkend wordt dan word je doodgegooid met wetsvoorstellen die deze strafbaar zouden moeten stellen. Wat een debiele wereld leven we in toch!
Oud 17-11-2006, 18:46
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2006 @ 19:42 :
Iran complains to UN over repeated Israeli threats
Wed 15 Nov 2006 2:29 PM ET

By Irwin Arieff

UNITED NATIONS, Nov 15 (Reuters) - Iran, whose president has vowed to wipe Israel off the map, complained to the United Nations on Wednesday that the Jewish state was repeatedly threatening to bomb it.

...
http://today.reuters.com/News/Crises...ryId=N15475121

ROFLMAO
Waarom moet je zo vreselijk hierom lachen?
Oud 17-11-2006, 18:47
jompo
jompo is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 17-11-2006 @ 19:45 :

De Islam wordt vergeleken met het nazisme. Wel zonder enig vorm van argumentatie want dat is teveel gevraagd. Maar als bijv. de holocaust ontkend wordt dan word je doodgegooid met wetsvoorstellen die deze strafbaar zouden moeten stellen. Wat een debiele wereld leven we in toch!
Het strafbaar zijn van de ontkenning van de holocaust is ook een debiele beperking van de vrijheid van meningsuiting.
Oud 17-11-2006, 18:49
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 17-11-2006 @ 19:45 :

De Islam wordt vergeleken met het nazisme.
islamisme, toch? daar had pastors het toch over?

wb het gebrek aan argumentatie heb je gelijk, maar dat is 1 van het laatste wat ik van pastors verwacht
Oud 17-11-2006, 18:50
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2006 @ 19:49 :

wb het gebrek aan argumentatie heb je gelijk, maar dat is 1 van het laatste wat ik van pastors verwacht
Dan is dat helemaal een debiele opmerking! Want Nederland is niet aan het Islamiseren. Er zijn helemaal geen Islamitische politici of iets dergelijks. De Islam wordt juist tegengewerkt door bepaalde machtige figuren zoals Verdonk.
Oud 17-11-2006, 18:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 17-11-2006 @ 19:50 :
Dan is dat helemaal een debiele opmerking! Want Nederland is niet aan het Islamiseren. Er zijn helemaal geen Islamitische politici of iets dergelijks. De Islam wordt juist tegengewerkt door bepaalde machtige figuren zoals Verdonk.
erm

islamisme is islam meer als politieke stroming dan als religieuze stroming. je hebt t nog steeds over islam an sich.

waarom je verdonk erbij haalt is me onduidelijk. Alsof er onderscheid gemaakt wordt tussen moslims en niet-moslims binnen het vreemdelingenbeleid.....
Oud 17-11-2006, 18:54
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2006 @ 19:52 :
erm

islamisme is islam meer als politieke stroming dan als religieuze stroming. je hebt t nog steeds over islam an sich.

waarom je verdonk erbij haalt is me onduidelijk. Alsof er onderscheid gemaakt wordt tussen moslims en niet-moslims binnen het vreemdelingenbeleid.....
lol, ahhahahaha. Het hele beleid van Verdonk is afgestemd op moslims.
Amerikanen bijv hoeven geen 'integratiecursus' af te leggen.

Islamisme bestaat niet. Er bestaat alleen Islam.
Oud 17-11-2006, 18:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 17-11-2006 @ 19:54 :
lol, ahhahahaha. Het hele beleid van Verdonk is afgestemd op moslims.
Amerikanen bijv hoeven geen 'integratiecursus' af te leggen.

japanners ook niet, maar russen, israeliers, chinezen, roemenen en chilenen wel. Alsof zij merendeel moslim zijn?

Citaat:

Islamisme bestaat niet. Er bestaat alleen Islam.
zolang mensen het aanhalen als een bepaalde stroming en er naar refereren, bestaat het.

* a fundamentalist Islamic revivalist movement generally characterized by moral conservatism and the literal interpretation of the Koran and the attempt to implement Islamic values in all aspects of life
* Islam: the monotheistic religious system of Muslims founded in Arabia in the 7th century and based on the teachings of Muhammad as laid down in the Koran; "Islam is a complete way of life, not a Sunday religion"; "the term Muhammadanism is offensive to Muslims who believe that Allah, not Muhammad, founded their religion"
wordnet.princeton.edu/perl/webwn

* Islamism describes a set of political ideologies derived from the conservative religious views of Muslim fundamentalism. Islamist ideologies hold that Islam is not only a religion, but also a political system that governs the legal, economic and social imperatives of the state.
en.wikipedia.org/wiki/Islamism
Oud 17-11-2006, 18:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2006 @ 19:37 :
Is het je opgevallen dat je nu exact hetzelfde argument en dezelfde generalisatie toepast als Sherpao deed?

Je noemt een veroordeling en roept dat dat overal zo is. Nu kun je nog enigsinds hard maken dat de Amerikaanse troepen bot zijn, maar dat alle coalitietroepen zo handelen, dat zou een zware onterechte generalisatie zijn.

Je doet die bewering dus niet, naar ik aanneem?
Zoals ik al zei, beste Amerika-vrind, is dat er veel meer gevallen bekend zijn van Amerikanen die zomaar wat onschuldige Irakezen neermaaien. Het geval van de soldaat die een man doodschoot terwijl deze ongewapend al op de grond lag. Het geval van de Amerikanen die met een helikopter op een stel onschuldige mannen schoot. Het geval van een aanslag op een bruiloft. En er loopt een onderzoek (ik weet niet of dat al is afgerond) naar een voorval in Irak waarvan eerst werd gezegd dat er Irakezen geood werden, omdat de soldaten in een hinderlaag waren gelokt, maar later bleek het om een wraakactie van de Yanks te gaan.

En ben je de grootschalige martelingen door Yanks én Britten in Irak al vergeten, o.a. in Abu Graib?
Oud 17-11-2006, 18:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2006 @ 19:49 :
Nee.
Oud 17-11-2006, 19:20
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-11-2006 @ 19:59 :
Nee.
Ok. Nouja, wat dan ook - het sloeg nergens op.

ironisch trouwens dat iemand met zon christelijke naam zulke uitspraken durft te doen
Oud 17-11-2006, 19:26
Gatara
Gatara is offline
wb martelingen en mishandelingen:

ik vind het persoonlijk schokkender dat Nederlandse militairen mishandelmethodes hebben gebruikt, want:
1. de nederlandse militaire opleiding heeft toch ook een ethisch aspekt;
2. er zijn veeeeeeeeeel meer amerikanen in absolute zin in Irak, dus ook wel logisch dat er een paar rotte appels tussen zitten [praat natuurlijk niks goed]

Pas als het duidelijk vanuit de politieke top van de Amerikaanse defensie opgelegd wordt (en ook als zodanig keihard bewezen kan worden), maak ik me zwaardere zorgen over het Amerikaanse leger dan het Nederlandse leger (want dan komt er dus duidelijk een ander zwaar betreurenswaardig aspect bij kijken).
Oud 17-11-2006, 22:38
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 17-11-2006 @ 19:46 :
Waarom moet je zo vreselijk hierom lachen?
Snap ik ook niet Idiote bronnen aanhalen, die niemand serieus neemt en er dan om lachen. Nuja, iemand moet er om lachen natuurlijk
Oud 17-11-2006, 22:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-11-2006 @ 19:58 :
Zoals ik al zei, beste Amerika-vrind, is dat er veel meer gevallen bekend zijn van Amerikanen die zomaar wat onschuldige Irakezen neermaaien.
A - hoezo voer je dit aan als bewijs dat het in Afghanistan net zo gaat
B - Je zult het vast met me eens zijn dat Sherpao niet kan beweren dat dat bewijs is dat alle coalitietroepen (Nederlanders, Hongaren, Japanners, Britten, Canadezen, etc) zich zo gedragen.
Oud 17-11-2006, 23:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2006 @ 23:54 :
A - hoezo voer je dit aan als bewijs dat het in Afghanistan net zo gaat
B - Je zult het vast met me eens zijn dat Sherpao niet kan beweren dat dat bewijs is dat alle coalitietroepen (Nederlanders, Hongaren, Japanners, Britten, Canadezen, etc) zich zo gedragen.
A-Dat heb ik niet beweerd.
B-Dat ben ik met je eens. Maar jij moet ook je oogkleppen echt eens afzetten.
Oud 18-11-2006, 11:48
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 17-11-2006 @ 23:38 :
Snap ik ook niet Idiote bronnen aanhalen, die niemand serieus neemt en er dan om lachen. Nuja, iemand moet er om lachen natuurlijk
dat jullie ironie niet snappen is niet mijn probleem.
Oud 18-11-2006, 12:04
jompo
jompo is offline
Pastors: Beatrix is te links
Uitgegeven op vrijdag 17 november 2006 om 07:28:34

(Novum) - Koningin Beatrix is te links. Ze ziet alles door een roze bril, ook het integratievraagstuk. Ook heeft zij teveel invloed. Dat zegt kandidaat-Kamerlid Marco Pastors (EénNL) vrijdag in het Algemeen Dagblad.

Beatrix praat iedere week met premier Jan Peter Balkenende (CDA). Volgens Pastors is een halfjaarlijkse ontmoeting voldoende. Ook heeft de ex-wethouder van Rotterdam kritiek op de reactie van de koningin na de moorden op Pim Foruyn en Theo van Gogh. "In het jaar na de dood van Pim heeft ze zijn naam niet eenmaal genoemd. En over Van Gogh sprak ze ook niet", zegt Pastors in de krant. "Ik denk dat Willem-Alexander anders is. Hij is sowieso gezelliger."

Ondanks zijn kritiek gelooft Pastors niet in een president. "Dat zijn vaak ook maar van die opgepoetste figuren. Met een koningin komen de roddelbladen tenminste nog aan hun trekken", zegt hij. En ik vind de monarchie ook wel schilderachtig. De franje van Oranje hoort bij Nederland."

Hahahahaa
Oud 18-11-2006, 12:12
T_ID
T_ID is offline
Hmm, Pastors doet een beetje afbreuk aan zichzelf. Eerst viel hij nogal op doordat hij niet typisch anti was zoals je van een splinterpartij kan verwachten, maar gister liet hij zich door een goedkoop verwijt van Halsema op de kop zitten toen het gesprek ging over zogenaamde discriminatie en nu maakt hij deze opmerking, terwijl het overduidelijk is dat Beatrix geen politieke mening mag hebben en dus de laatste zal zijn om ergens een harde uitspraak over te doen, tenzij het in de troonrede is en er door iemand anders in geschreven is.
Oud 18-11-2006, 15:27
Michelle87
Michelle87 is offline
ik weet niet of het echt nieuws betreft, maar bij mij op school waren afgelopen donderdag een hoop politici voor een debat. iemand van de VVD sloeg daar de een na belangrijkste persoon van partij wilders op haar smoel met een microfoon

hier vond ik de video (het is op de helft te zien, en aan het eind vertraagd)

heb het nog nergens anders gelezen dus. wel vet zielig voor die vrouw
Oud 18-11-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Michelle87 schreef op 18-11-2006 @ 16:27 :
ik weet niet of het echt nieuws betreft, maar bij mij op school waren afgelopen donderdag een hoop politici voor een debat. iemand van de VVD sloeg daar de een na belangrijkste persoon van partij wilders op haar smoel met een microfoon

Nahh, slaan is ook wel heel overdreven, tis echter geen manier van discusseren. Maar, oh, wat een dom mens is dat zeg.
Oud 18-11-2006, 16:39
Daevrem
Daevrem is offline
Zegt Pastors een keer wat zinnigs, dat de Koningin veel politieke invloed heeft, en nu is TD_I ineens verbaast terwijl Pastors toch meerdere racistische opmerkingen gemaakt heeft.

Schijnbaar is republikein zijn erger dan racist zijn...
Oud 18-11-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Michelle87 schreef op 18-11-2006 @ 16:27 :

Noem je dat slaan
Oud 18-11-2006, 18:46
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
En, is t domme gelul hier ook nog steeds gaande?
Oud 18-11-2006, 20:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
jompo schreef op 18-11-2006 @ 13:04 :
Pastors: Beatrix is te links
Jaja. Eerst het NOS, toen de kranten, nu Beatrix... Complotten overal.
Oud 18-11-2006, 20:20
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Vandaag Frits Bom die RTL rechts vind...

Het moddergooien gaat nog even door.
Oud 18-11-2006, 20:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Over partijdigheid gesproken:

Iedereen kent vast wel Fox News. Dat zij al jarenlang doen alsof zij onpartijdig zijn, terwijl gewoonweg ze de Republikeinse agenda dicteren en regelrechte leugens verspreiden, wisten we al lang. Dat zij daar mee weg komen, wisten we ook. Maar nu is er eindelijk echt hard bewijs gekomen. De uitzendingen op zich waren dat voor 60% van de Amerikanen blijkbaar nog niet. Nu is er een memo uitgelekt.

Keith Olbermann: Faux News revealed
Oud 18-11-2006, 20:22
Verwijderd
Natuurlijk is Koningin Beatrix links, maar ze laat het niet bepaald merken.
Oud 18-11-2006, 22:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Is dat sarcasme?

Hoe zit het eigenlijk écht met die muts?
Oud 18-11-2006, 22:08
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-11-2006 @ 23:05 :

Weeskind, drie bastaard zonen, 12 buitenechtelijke relaties gehad.
Oud 18-11-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-11-2006 @ 23:05 :
Is dat sarcasme?

Tja, sinds dat ik Willem-Alexander en Máxima heb horen zeggen dat ze elkaar kennen via gemeenschappelijke vrienden vertrouw ik die hele boel niet meer. Onze koninklijke familie is bevriend met beruchte oorlogscriminelen, hmm. De vader van onze koningin was een nazi en corrupt, hmm.

Afschaffen en onteigenen die boel.
Oud 18-11-2006, 22:52
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 18-11-2006 @ 19:46 :
En, is t domme gelul hier ook nog steeds gaande?
Ah, he has returned.

Legaal?
Oud 18-11-2006, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nee, want Máxima is lief.
Oud 18-11-2006, 23:41
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-11-2006 @ 23:53 :
Nee, want Máxima is lief.
Maxima is een fucking golddigger.

en ze heeft een fuking rijke goudader getroffen
Oud 18-11-2006, 23:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 19-11-2006 @ 00:41 :
Maxima is een fucking golddigger.

en ze heeft een fuking rijke goudader getroffen
Oud 19-11-2006, 08:53
Sherpao
Sherpao is offline
Maleisië veroordeelt boerkaverbod Nederland

KUALA LUMPUR - Maleisië heeft scherpe kritiek op het verbod op gezichtsbedekkende kleding in de publieke ruimte dat de Nederlandse regering wil invoeren. Volgens het moslimland is het een discriminerende maatregel die de rechten van moslims schendt.

"Mensen kunnen naakt en schaars gekleed gaan en worden niet veroordeeld. En als mensen zich willen bedekken is dat hun goed recht", zei minister van Buitenlandse Zaken Syed Hamid Albar zondag.

Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenbeleid en Integratie) zei vrijdag dat er geen juridische belemmeringen zijn om een dergelijk verbod in te stellen. Daarmee kan ook een boerka, een gewaad dat het hele lichaam van een moslimvrouw bedekt, worden verboden.

nu.nl

Achterlijk land dat is blijven steken in de Middeleeuwen. Sterker nog, het holt achteruit.
Oud 19-11-2006, 10:11
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Naakt over straat gaan is hier ook verboden, net als over straat gaan met een bivakmuts of een bank binnenlopen met een helm op.
Verder heeft een hoofddoekje of een burqa helemaal niks te maken met de Islam, maar zijn het puur culturele aangelegenheden. Zo zijn er zat islamitische landen waar hoofddoekjes verboden zijn, en draagt de vrouw van de koning van jordanie (hij schijnt afstammeling van mohammed te zijn) ook geen hoofddoekje of burqa.

Die maleisiers zijn net de linkse oppositie hier, leugens verkondigen, geen flauw idee hebben waar ze t eigenlijk over hebben, en vooral veel schreeuwen maar inzicht ho maar.

Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 10:15.
Oud 19-11-2006, 10:23
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 18-11-2006 @ 17:39 :
Zegt Pastors een keer wat zinnigs, dat de Koningin veel politieke invloed heeft, en nu is TD_I ineens verbaast terwijl Pastors toch meerdere racistische opmerkingen gemaakt heeft.
Je verwacht van Pastors als zeer rechtse splinterpartij retoriek a la 'eigen volk eerst' en 'buitenlanders jatten onze banen', maar het viel me op dat hij zich daar niet aan waagt. Bij De Wandeling van gister liet hij zich echter flink in de hoek drukken, terwijl het enige dat hij had hoeven doen om van een racistische opmerking een realistische opmerking te maken was stellen dat negatieve beeldvorming bij werkgevers een symptoom is, en geen probleem op zich, om vervolgens te stellen dat de oorzaak van die beeldvorming niet moet worden bestreden door de werkgevers aan te pakken terwijl de problemen blijven bestaan, maar bij de echte oorzaak van die beeldvorming.

Dan had hij namelijk de mening van verschillende experts op de banen- en stagemarkt samengevat, was er geen speld tussen te krijgen geweest en was het geen discriminerende opmerking geweest.

Nu kon Halsema zowel 's morgens als 's avonds bij Pauw en Witteman goedkoop scoren, hoewel zeggen dat de opstelling van Pastors de definitie van racisme voor de verandering eens geen ongefundeerde lasterpraatjes waren.
Oud 19-11-2006, 11:16
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-11-2006 @ 12:48 :
dat jullie ironie niet snappen is niet mijn probleem.
Dat zal het zijn ja
Oud 19-11-2006, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Sherpao schreef op 19-11-2006 @ 09:53 :
Maleisië veroordeelt boerkaverbod Nederland
Oh jongens, help! Één of ander apenlandje loopt te mekkeren dat onze wetgeving ze niet aanstaat, what ever are we going to do!
Oud 19-11-2006, 12:29
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 19-11-2006 @ 09:53 :

Achterlijk land dat is blijven steken in de Middeleeuwen. Sterker nog, het holt achteruit.
Maleisie is een achterlijk land omdat ze er tegen is om mensen hun keuzevrijheid te ontnemen?

Iets in mij zegt dat jij dat soort 'apelandjes' sowieso wel achterlijk vind, maakt niet uit wat ze doen.
Oud 19-11-2006, 12:34
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 19-11-2006 @ 13:29 :
Maleisie is een achterlijk land omdat ze er tegen is om mensen hun keuzevrijheid te ontnemen?
Ga jij in maleisie maar eens naakt over straat lopen. Of zoen eens iemand in het openbaar. Of spreek je eens uit tegen de zittende regering. Zou je denken dat dat keuzevrijheid is, ga je echter wel direct tientallen jaren de gevangenis in.

Keuzevrijheid dient altijd beperkt te zijn, het is immers ook een keuze als ik besluit jou een kogel door je kop te jagen, of besluit een fikkie te stoken midden in de straat, of naakt door amsterdam te lopen, of met een bivakmuts een bank binnen te lopen.

Er dient altijd een goede afweging gemaakt te worden tussen het hoe en waarom. Maleisie heeft hiet niks mee te maken en heeft zn smoel te houden hierover, een bananen republeik waar een kus in het openbaar kan leiden tot tientallen jaren gevangenis straf, die ons gaat vertellen dat een burqa verbod discriminatie is? Terwijl ze dondersgoed zouden moeten weten dat de burqa niks met de islam te maken heeft, slechts met cultuur. Well, in Jordanie is het een cultuur statement dat iedere man zo veel mogelijk wapens heeft om als man gezien te worden, moet dat in nederland van jordaniers dan ook maar getolereerd worden? Omdat die jordaniers anders niet als mannen gezien zouden worden?
Oud 19-11-2006, 12:36
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-11-2006 @ 13:34 :
*klets*
Het ging om het woord 'omdat'

Nou heb je alles voor niets getypt, sorry
Oud 19-11-2006, 12:41
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Meisleisie is niet een achterlijk land omdat. Maleisie is een achterlijk land.

Elk land met Islamitische fundamentalisten aan het roer is een achterlijk land.
Oud 19-11-2006, 13:56
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-11-2006 @ 11:11 :
Verder heeft een hoofddoekje of een burqa helemaal niks te maken met de Islam,
Ik weet niet waar je deze informatie vandaan hebt maar het klopt niet.

Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-11-2006 @ 11:11 :
Die maleisiers zijn net de linkse oppositie hier, leugens verkondigen, geen flauw idee hebben waar ze t eigenlijk over hebben, en vooral veel schreeuwen maar inzicht ho maar.
Ik krijg het vermoeden dat dit het resultaat is van een mislukte vakantie naar/in Maleisië. Zoveel haat zit er in deze zin.
Oud 19-11-2006, 13:58
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-11-2006 @ 12:55 :
Oh jongens, help! Één of ander apenlandje loopt te mekkeren dat onze wetgeving ze niet aanstaat, what ever are we going to do!
Verwachtte jij meteen een lawine van kernwapens op Nederland dan ofzo?

Regels voor berichten