Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 12:55
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Moustache schreef op 25-05-2007 @ 02:45 :
@ Nick-Name:
Er komen nog 3 seizoenen, seizoen 4 begint 8 feb.
Ja.. dat had ik gelezen maar ik vraag me af hoe ze nu nog 3 seizoenen willen maken. The Others zoals wij ze kennen zijn dood en voor zover wij weten worden ze nu gewoon opgehaald met de helicopter..

Wie heeft er ideeën over hoe ze 3 seizoenen gaan vullen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2007, 13:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
kan me niet voorstellen dat kate niet naar die begraafplaats zou gaan. ook al zou hij haar in de toekomst vast heel hard naaien.
Oud 25-05-2007, 13:18
first eror
first eror is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 25-05-2007 @ 13:55 :
Ja.. dat had ik gelezen maar ik vraag me af hoe ze nu nog 3 seizoenen willen maken. The Others zoals wij ze kennen zijn dood en voor zover wij weten worden ze nu gewoon opgehaald met de helicopter..

Het lijkt me in ieder geval dat de flashbacks vervangen worden door flashforwards.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 25-05-2007 @ 12:27 :
Ik zat eerder aan James Ford te denken.
Hoe verklaar je dat 'antham' dan?
Ik ga meer mee met de theorie dat het gaat om een verbastering van Jeremy Bentham, aangezien ze vaker filosofen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 14:02
Verwijderd
Wauw
Echt een goede final

Ik ga nu eens op lostpedia lezen, en dan ga ik beslissen wat ik denk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:28
grandaddy
grandaddy is offline
net begonnen met #23, wow een van de betere nirvana nrs.
Oud 26-05-2007, 01:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 24-05-2007 @ 23:40 :
Niet om vervelend te doen, maar is dit niet gewoon het einde van Lost? Ik kan me niet zo 1 2 3 verzinnen waar ze het verhaal nu op moeten pakken...

Overigens, aan het begin van e22 loopt de groep weg met links zand en rechts de zee. Het volgende shot zie je ze op je af komen met wederom links zand en rechts zee.. dat betekent dat ze eerst verkeerd zijn gelopen
of het shot is gespiegeld!
Oud 26-05-2007, 13:49
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 25-05-2007 @ 13:55 :

De schrijvers hebben gezegd dat een redding van het eiland niet noodzakelijk het einde van de serie betekent.
Oud 26-05-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Moustache schreef op 26-05-2007 @ 14:49 :
De schrijvers hebben gezegd dat een redding van het eiland niet noodzakelijk het einde van de serie betekent.
Ze zeiden toch juist dat dat het einde van de show zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 19:25
grandaddy
grandaddy is offline
http://www.lostpedia.com/wiki/Throug...Glass/Theories

abnormaal veel theorieen. maar goed, dan heb ik ook nog wel tot februari '08 om dit eens door te lezen.
Oud 26-05-2007, 23:05
Roos
Roos is offline
Haha, het lauwste van alles was toch wel Sayid, die al vastgeboden een Other tackelde en toen met zijn benen zijn nek omdraaide.

En Hurley met zijn busje, echt what the fuck, die had ik niet zien aankomen
Oud 27-05-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 27-05-2007 @ 00:05 :
Haha, het lauwste van alles was toch wel Sayid, die al vastgeboden een Other tackelde en toen met zijn benen zijn nek omdraaide.

En Hurley met zijn busje, echt what the fuck, die had ik niet zien aankomen
Jaa, toen Sayid dat deed zat ik echt met open mond naar hem te kijken
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 17:40
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik vond het wel een leuke en interessante finale, maar zeker nu je hebt gezien dat iig Jack en Kate (en wrsl ook de rest) weer in de bewoonde wereld belanden, heb ik niet meer zo'n behoefte aan nog eens 3 seizoenen waar we ook nog eens 3 jaar op mogen wachten.
Oud 27-05-2007, 18:11
matt trakker
matt trakker is offline
echt een dikke finale, dit maakt de teleurstelling van de laatste heroes episodes helemaal goed
Oud 27-05-2007, 20:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 27-05-2007 @ 18:40 :
Ik vond het wel een leuke en interessante finale, maar zeker nu je hebt gezien dat iig Jack en Kate (en wrsl ook de rest) weer in de bewoonde wereld belanden, heb ik niet meer zo'n behoefte aan nog eens 3 seizoenen waar we ook nog eens 3 jaar op mogen wachten.
huh? zo'n "flashforward" is gewoon een mogelijkheid, er staat dus helemaal niks vast.
Oud 27-05-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 27-05-2007 @ 21:56 :
huh? zo'n "flashforward" is gewoon een mogelijkheid, er staat dus helemaal niks vast.
Als het hetzelfde werkt als de flashbacks, dan staat het natuurlijk wel vast. Maar ik heb geen idee wat ik er van moet denken. Dat het flarden mogelijke toekomst zijn, kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 11:29
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Fuck fuck fuck eindelijk heb ik hem gezien, ik weet niet eens waar ik moet beginnen... laat ik maar eerst mn tranen wegvegen poor Charlie
Hij deed wat hij moest doen omdat hij er in geloofde dat alleen op deze manier alles zou gebeuren zoals Desmond dat had voorspeld. Penny op het scherm heb ik geen verklaring voor.. misschien iemand anders wel? Misschien heeft haar vader er mee te maken ofzo. Ze moest van te vooren weten waar ze naar moest zoeken of zat ze toevallig te skypen ofzo op dr computertje
Mikhail is denk ik nog niet dood, man of honor is hij!

Dat Said, Jin, Bernard niet dood waren was een beetje te voorspellen. Hurley's aktie was meesterlijk ik lag in een deuk geweldig was dat

Het is net of de tijd stil staat op het eiland sommige mensen worden niet ouder (richard)

Walt.. dat is zijn kracht hij kan dingen laten gebeuren op het moment dat iemand het nodig heeft ofzo, iets in die richting.. Ik denk niet dat Walt smokey is/was ik denk dat het meer 'n soort van telepatisch, mind reading iets is. Locke zag hem op dat moment omdat hij het nodig had.

De Flash-forward.. Ja weet niet wat ik er van moet denken precies. Was het misschien ook een soort visioen van iemand. Wie zegt namelijk dat wat we zagen ook echt gaat gebeuren?
Als het wel zo is, hoe kan Christian Sheppard nog leven dan. Zijn ze na 't eiland terug in de tijd gegaan om hun leven te beteren en wetend wat er gaat komen het te veranderen?
OF andersom, op het eiland kan je de TOEKOMST veranderen.....

De kist ja dat kunnen we blijven raden, al met al was het een vrij kleine kist.
Jack heeft het aan het einde over "sick of lying" waar moeten ze over liegen? De waarheid? En sommige hadden het er over dat hij terug wou om de anderen te redden, maar ze hebben het verder niet over dat er eventuele mensen achter zijn gebleven.
Zou dat ook verklaren waarom Jack tegen die arts zegt "you don't know what I've been trough" dat niemand weet wat er echt is gebeurd. (misschien omdat de buiten wereld het verhaal flight 815 al hebben afgesloten want ze hadden zogenaamd toch het toestel en lichamen gevonden).

Zo genoeg ik kan nog uren doorgaan ik hoor wel wat jullie er van denken

Cheers!

ps: tot februari feels te lang!
Oud 29-05-2007, 11:54
Verwijderd
Ik geloof dat in het vorige seizoen twee mannen iets op hun apparatuur zagen (op de noordpool ofzo?) - dat was het imploderen van de hatch - en toen gingen ze Penny bellen; zij is volgens mij al die tijd naar Desmond blijven zoeken. En nu wist ze ongeveer waar ze moest zijn, dankzij die waarneming van de imploderende hatch.

Bij Charlie moest ik ook huilen

En dat het eiland iets doet met tijd vind ik wel aannemelijk, en zo ook dat het de toekomst kan veranderen.

Ik ben echt zoo benieuwd naar de volgende seizoenen, ik wil meer antwoorden die weer meer vragen oproepen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:08
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik verwacht dat die opmerkingen van Jack over zijn vader gewoon heel sarcastisch bedoeld waren, en dat hioj daarom ook niet wou dat die apotheker zijn pa belde.
Oud 29-05-2007, 13:16
Verwijderd
Of dat hij zo in de war was dat hij echt geloofde dat zijn vader nog leeft. Aangezien zijn kist op het eiland ook leeg was.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 29-05-2007 @ 14:08 :
Ik verwacht dat die opmerkingen van Jack over zijn vader gewoon heel sarcastisch bedoeld waren, en dat hioj daarom ook niet wou dat die apotheker zijn pa belde.
Ik dacht juist dat hij op een gegeven moment zo dronken was dat hij 't zelf niet meer wist.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 29-05-2007 @ 12:29 :

Walt.. dat is zijn kracht hij kan dingen laten gebeuren op het moment dat iemand het nodig heeft ofzo, iets in die richting.. Ik denk niet dat Walt smokey is/was ik denk dat het meer 'n soort van telepatisch, mind reading iets is. Locke zag hem op dat moment omdat hij het nodig had.

ps: tot februari feels te lang!
Ik denk wel dat dat Smokey is, het is in The Answers gezegd dat hij dat soort dingen kan en bovendien kreeg je weer eerst die vage stemmetjes te horen enzo.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 21:43
Me-ke
Me-ke is offline
woow!
nu pas de eps gezien.
ik had niet eens door dat het flash forwards(..) waren.. hoe dom ben ik!(ik snapte er ook al niks van, op het eind met kate )
(wat zag ze er trouwens mooi uit zo zonder modder enzo op dr gezicht, hehehehe)

en charlie was vet! (en zielig)
en uhm.. nouja..
maar februari dus.. crap......
ok... nog eentje van deze is nodig --->
(ohja, en zo een --> voor hugo hi hi hi )
Oud 29-05-2007, 21:59
Dexter_M
Dexter_M is offline
Spoiler

leuk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:10
Moustache
Moustache is offline
Als het er maar niet teveel worden want ik vond deze al kantje boord.
Oud 29-05-2007, 22:11
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 29-05-2007 @ 22:59 :
Spoiler

leuk
Spoiler

(ps. dit hoeft toch allemaal niet als spoiler? je spoilt er niet echt veel mee toch?

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:20
Dexter_M
Dexter_M is offline
nee niet echt eigelijk, maar doe het gewoon voor de mensen die het niet willen weten
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:24
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 29-05-2007 @ 23:20 :
nee niet echt eigelijk, maar doe het gewoon voor de mensen die het niet willen weten
daarom deed ik ook maar mee. iedereen is laatste tijd aan t miepen over onduidelijkheid van spoilers (uh.. waar ze over gaan).. maarja, die mensen kunnen zichzelf gewoon niet beheersen en dan geven ze anderen de schuld ! maargoed.. daarom doe ik dus maar gewoon mee..
Oud 30-05-2007, 08:32
Verwijderd
Tis toch simpel, alles wat al is uitgezonden mag zonder spoilertags, alles wat nog niet is uitgezonden moet in spoilertags.

Maar wat er in de spoiler staat is wel cool Hoopte al dat ze niet voor 1 van 2 zouden kiezen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 08:35
Verwijderd
Ja, precies, en dat kan dus ook betekenen dat ze nu nog niet van het eiland gaan, maar pas later. Ik ben wel benieuwd wie Naomi dan wel was; echt iemand van Dharma? Dat zou wel cool zijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 09:38
Vinniebar
Vinniebar is offline
't Viel me wel op dat ze geen aandacht aan Ben gaf en zelf lekker met dat apparaatje bleef prutsen
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 09:42
Verwijderd
Ze zal het wel hebben zien aankomen dat iemand haar niet zou gaan vertrouwen, en dan ga je natuurlijk gewoon door met je eigen snode plannen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 10:25
Me-ke
Me-ke is offline
ik was trouwens blij dat jack nadat naomi neergestoken was nog wel gewoon contact kon krijgen met die lui op haar boot.
anders had ik het echt mega stom gevonden als locke ineens weer uit het niets verscheen om de plannen te dwarsbomen van jack en iedereen die van het eiland wil.
sowieso snap ik t niet helemaal van die dude.
ze kunnen toch gewoon gered worden, en dan kan hij daar toch gewoon blijven, hij hoeft toch niet mee?
maargoed, dat ding deed het nog, hoera. (ook al is t van de bad guys)
Oud 30-05-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Me-ke schreef op 30-05-2007 @ 11:25 :
ik was trouwens blij dat jack nadat naomi neergestoken was nog wel gewoon contact kon krijgen met die lui op haar boot.
anders had ik het echt mega stom gevonden als locke ineens weer uit het niets verscheen om de plannen te dwarsbomen van jack en iedereen die van het eiland wil.
sowieso snap ik t niet helemaal van die dude.
ze kunnen toch gewoon gered worden, en dan kan hij daar toch gewoon blijven, hij hoeft toch niet mee?
maargoed, dat ding deed het nog, hoera. (ook al is t van de bad guys)
Ik denk niet dat Locke daarom ingreep; hij wéét volgens mij dat het óf nog geen tijd is om gered te worden óf dat ze gewoon nog niet gered gaan worden, omdat Naomi niet is wie ze zegt dat ze is (en dat is ze ook niet, want haar verhaal van de boot klopt niet, zoals Charlie ontdekte).

Locke weet dus meer, 't ging hem niet alleen om die rescue. Denk ik
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:23
Moustache
Moustache is offline
Komt bij dat Locke het steeds heeft over destiny enzo, waarschijnlijk denkt hij dat hij goed bezig is als hij mensen op het eiland houdt. Voor hun eigen bestwil, zeg maar.
Oud 31-05-2007, 19:12
grandaddy
grandaddy is offline
http://video.msn.com/v/us/v.htm?g=41...default&fg=rss
Oud 02-06-2007, 11:29
Moustache
Moustache is offline
Haha leuk gedaan wel
Oud 05-06-2007, 19:17
Verwijderd
Ik wilde eigenlijk wachten tot december, dan komt namelijk de dvdbox van S03 uit, maar ik kon het niet dus heb ik alle afleveringen al gezien.
In het begin vond ik het echt tegenvallen, maar na ep5 werdt het voor mij weer superspannend en heb ik elke dag 4 eps gezien ofzo, ik kon maar niet stoppen met kijken.

Wat een seizoen weer, volgens mij worden ze elk jaar beter, erg jammer dat we nu tot januari moeten wachten voordat het nieuwe seizoen begint, wat ben ik daar benieuwd naar zeg.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:40
Crimson
Crimson is offline
geweldige finale inderdaad, en charlie kon ik wel zn nek om draaien toen hij de naam juliet liet vallen in dat station.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 21:26
Me-ke
Me-ke is offline
wat ik me ineens af ging vragen...
als charlie naar de deur kon rennen om em dicht te doen (om t water tegen te houden).. kon hij dan niet ook over de drempel stappen en dus aan de andere kant van die deur staan als ie em dicht deed?
just a thought...
Oud 18-06-2007, 21:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 18-06-2007 @ 22:26 :
wat ik me ineens af ging vragen...
als charlie naar de deur kon rennen om em dicht te doen (om t water tegen te houden).. kon hij dan niet ook over de drempel stappen en dus aan de andere kant van die deur staan als ie em dicht deed?
just a thought...
Ja, tuurlijk wel, maar dat deed ie juist expres niet. Hij wist gewoon dat hij dood moest gaan om te zorgen dat het goed zou komen (ondanks dat dat niet zeker is natuurlijk), het was zijn lot.
Ik geloof dat je de hele moraal van de Desmond/Charlie verhaallijn een beetje gemist hebt, als je dat niet hebt begrepen
Oud 18-06-2007, 22:26
Me-ke
Me-ke is offline
nou, ik vind het onzin
t ging er toch om dat hij die switch zou regelen en dat het dan 'goed' zou komen.
als hij daarbij dood ging, oke. en dat accepteerde hij
maar nu was het toch niet nodig (dat ie dood zou gaan) om ervoor te zorgen dat ze contact kregen enzo.. (omdat dat er dus al was)
DUS... ik vind het stom
zo.
(t ging trouwens sowieso anders.. hij moest niet zomaar een switch flippen, maar hij moest een heel liedje 'afspelen'.. dus dan klopte die premenision (hoe je dat ook schrijft.. maar jij keek ook charmed toch ) van desmond toch al niet...)

(en ik begon charlie net beetje leuk te vinden )
Oud 19-06-2007, 13:03
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 18-06-2007 @ 23:26 :
nou, ik vind het onzin
t ging er toch om dat hij die switch zou regelen en dat het dan 'goed' zou komen.
als hij daarbij dood ging, oke. en dat accepteerde hij
maar nu was het toch niet nodig (dat ie dood zou gaan) om ervoor te zorgen dat ze contact kregen enzo.. (omdat dat er dus al was)
DUS... ik vind het stom
zo.
(t ging trouwens sowieso anders.. hij moest niet zomaar een switch flippen, maar hij moest een heel liedje 'afspelen'.. dus dan klopte die premenision (hoe je dat ook schrijft.. maar jij keek ook charmed toch ) van desmond toch al niet...)

(en ik begon charlie net beetje leuk te vinden )
Citaat:
Blubje schreef op 18-06-2007 @ 22:56 :
Ik geloof dat je de hele moraal van de Desmond/Charlie verhaallijn een beetje gemist hebt, als je dat niet hebt begrepen
Desmond heeft gedurende seizoen 3 Charlie al een paar keer gered van de dood, vandaar dat Charlie gewoon een keer doet moest, gelukkig begreep ie dat zelf ook!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 13:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-06-2007 @ 18:40 :
geweldige finale inderdaad, en charlie kon ik wel zn nek om draaien toen hij de naam juliet liet vallen in dat station.
he?
Oud 19-06-2007, 18:04
Funkyshit
Funkyshit is offline
Ik vond het echt heel lief dat Charlie het wou doen alleen maar omdat Desmond Claire en Aaron in een helikopter zag stappen, eindelijk begon ik Charlie een beetje leuk te vinden, gaat hij dood.
Oud 19-06-2007, 22:28
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 19-06-2007 @ 14:49 :
he?
verstond je me niet?
doordat charlie juliet noemde, hadden die 2 vrouwen door dat juliet blijkbaar een mol was en daarom wist ben dat juliet hem belazerde.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 23:53
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
wat heeft iedereen kennelijk toch tegen charlie, ik vond hem juist een vet cool karakter
Oud 20-06-2007, 09:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Crimson schreef op 19-06-2007 @ 23:28 :
verstond je me niet?
doordat charlie juliet noemde, hadden die 2 vrouwen door dat juliet blijkbaar een mol was en daarom wist ben dat juliet hem belazerde.
Ja idd. Waardoor de val bij 'ons' kamp bijna mislukte

Ik vind het echt niet erg dat Charlie nu dood is. Ik vond hem maar vervelend. Vooral iedere keer dat gedoe met Claire. Bah.
Oud 11-07-2007, 08:54
Muchacha
Muchacha is offline
Wow, gisteren de laatste ep gezien, machtig Ze geraken van het eiland (of dat geloof ik toch!) dus ik vraag me echt af waar de komende 3 seizoenen nog over kunnen gaan!

En wat die dooie betreft, ik dacht ook aan Ben of Juliet. Sawyer zeker niet, want dan zou Kate erom geven. Ze zei trouwens ook dat "hij aan het wachten was op haar" ofzoiets, dus ik vermoed dat ze nu iets heeft met Sawyer. Al ben ik altijd pro Kate en Jack geweest.

Ik snap dat met die Richard niet hoor, hoe die onsterfelijk kan zijn (en Ben en de Anderen bv niet)
Oud 11-07-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 11-07-2007 @ 09:54 :
Wow, gisteren de laatste ep gezien, machtig Ze geraken van het eiland (of dat geloof ik toch!) dus ik vraag me echt af waar de komende 3 seizoenen nog over kunnen gaan!
Nee joh, ik geloof niet dat ze van dat eiland af gaan, zo snel nog niet.
Ik denk dat Ben en Locke gelijk hebben en dat die mensen die op de boot zijn geen goeie mensen zijn, een soort van The Others2, dat is wat ik dan denk.
Lost is Lost niet als ze op dat eiland zijn, dus ik denk dat ze nog 2 seizoenen lang op dat eiland zitten en dat het laatste seizoen dan over hun leven na het eiland.

Verder verwacht ik dat Micheal en Walt terugkomen, Walt hebben we natuurlijk al gezien, hoe die daar is gekomen weet ik niet en of hij dat echt was is ook maar de vraag (het kan natuurlijk ook de verbeelding van Locke zijn geweest), maar ik weet haast wel zeker dat het verhaal Micheal en Walt in seizoen 4 uitgelegt gaat worden.

Helaas is het nog zo lang wachten, in januari komen de nieuwe afleveringen pas
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten