![]() |
||
Citaat:
Wie heeft er ideeën over hoe ze 3 seizoenen gaan vullen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga meer mee met de theorie dat het gaat om een verbastering van Jeremy Bentham, aangezien ze vaker filosofen gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.lostpedia.com/wiki/Throug...Glass/Theories
abnormaal veel theorieen. maar goed, dan heb ik ook nog wel tot februari '08 om dit eens door te lezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
(ps. dit hoeft toch allemaal niet als spoiler? je spoilt er niet echt veel mee toch?
Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Locke weet dus meer, 't ging hem niet alleen om die rescue. Denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat je de hele moraal van de Desmond/Charlie verhaallijn een beetje gemist hebt, als je dat niet hebt begrepen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
doordat charlie juliet noemde, hadden die 2 vrouwen door dat juliet blijkbaar een mol was en daarom wist ben dat juliet hem belazerde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het echt niet erg dat Charlie nu dood is. Ik vond hem maar vervelend. Vooral iedere keer dat gedoe met Claire. Bah.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat Ben en Locke gelijk hebben en dat die mensen die op de boot zijn geen goeie mensen zijn, een soort van The Others2, dat is wat ik dan denk. Lost is Lost niet als ze op dat eiland zijn, dus ik denk dat ze nog 2 seizoenen lang op dat eiland zitten en dat het laatste seizoen dan over hun leven na het eiland. Verder verwacht ik dat Micheal en Walt terugkomen, Walt hebben we natuurlijk al gezien, hoe die daar is gekomen weet ik niet en of hij dat echt was is ook maar de vraag (het kan natuurlijk ook de verbeelding van Locke zijn geweest), maar ik weet haast wel zeker dat het verhaal Micheal en Walt in seizoen 4 uitgelegt gaat worden. Helaas is het nog zo lang wachten, in januari komen de nieuwe afleveringen pas ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|