Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich op een gegeven moment gaan vervelen met mij of er op uitgekeken zijn.. Dat is helemaal niet wederzijds, ik ben helemaal gek op mijn vriend en zou m echt niet kwijt willen.. Hij is gewoon een super lieverd! En zou het echt klote vinden als er van hem uit toch iets niet goed zit.. Kan soms wel janken omdat ik gewoon bang ben daarvoor..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hij is vandaag trouwens bij me wezen uithuilen, hij zat in de knoop, hij was echt heel zielig, wist ook niet zo goed wat ik moest zeggen ![]() vond wel lief dat hij naar mij kwam, maakte me wrs dus gewoon zorgen om niks ![]()
Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 17:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wij zijn helemaal niet zo aanhankelijk, dat komt voornamelijk omdat we elkaar zes keer per week zien ![]() Maar ik vind het erg fijn ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
geforceerd aangeven dat je iemand NOOIT kwijt wil werkt ook averechts en zorgt alleen maar voor twijfel.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
'we zien elkaar zo vaak, er is nauwelijks meer behoefte om te plakken'. maar ik geef toe, het is een rare stelling.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat verhaal over hoe hij haar hielp op school is inderdaad echt TE erg. Maar ja als zij het fijn vindt (en hij ook), wie ben ik dan om het belachelijk te vinden?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik krijg er behoorlijk grote rode vlekken in mijn nek van.. |
![]() |
||
Citaat:
We zijn sowieso het hele schooljaar elke pauze al bij elkaar, maar dat wil niet zeggen dat we de hele tijd aan elkaar plakken. We praten gewoon erg veel met elkaar en weten wat er in elkaar omgaat. We lijken qua gedrag veel op elkaar dus weten we wat de ander 'nodig heeft' op een bepaald moment. Omdat ik ziekjes ben had ik het vandaag nodig dat hij me veel aandacht gaf ![]() Is dat zo erg?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij heeft het echter nooit gewerkt... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: kromme zin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic gaat het dus lekker. Jaaa. Alleen wil ik Gilmore Girls kijken en mag ik dat niet zonder hem, en hebben we deze week misschien niet de kans om samen te kijken, teh drama. En het wordt misschien iets lastiger dan ik dacht om een sinterklaaskadootje te vinden. Oh, de problemen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder: ze heeft helemaal gelijk, maar hoe kan ik onze relatie opgeven.. hij is nu al 3.5 jaar zo'n belangrijk deel van mn leven.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: aandachtsgeil is. Ik heb mezelf wel door. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |