Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2006, 00:37
Metal
Metal is offline
Soms heb je van die momenten, dat je denkt "Bah, hoe heb ik zo stom kunnen zijn?!"........
We waren eigenlijk zo gigantisch goed samen, maar dat jij dan zo dom bent en het allemaal verre van serieus neemt..... Dan ga je veel nadenken, en dan krijg je spijt.......

En dat besef komt dan te laat ja......
Oud 21-11-2006, 07:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb geskypt met een jongen uit Canada die ik vorig jaar tijdens mijn stage heb ontmoet. Het was weer vanouds gezellig en nu gaan we elkaar kerstkaarten sturen
Oud 21-11-2006, 08:53
ST*R
ST*R is offline
Had al heel lang niet meer aan hem gedacht. En toen zag ik hem gister. BOEM. Het waren miss 3 seconden maar heb daardoor weer de hele dag aan hem gedacht. Na 5 minuten voelde mn hart nog steeds niet normaal. Hoe kan hij zo'n inpact op me hebben? Ik ken hem helemaal niet goed..
En dan helpt het natuurlijk ook niet als mn vriend ziek is, en ik de hele tijd dingen voor hem moet doen en hij zo zielig doet. Zelf zn (van mn vriend dus) lieve smsjes deden me niks.
Gelukkig is het gevoel voor de bovenste jongen al wat gezakt, en voor mn vriend ietsje beter.
Ik zat gister de hele tijd te denken hoe gelukkig ik zou zijn als ik een smsje met daarin 'ik vind je leuk' van de bovenste jongen zou krijgen..
Oud 21-11-2006, 13:25
Flip!
Flip! is offline
Het weekend was enorm tegengevallen. Hij was redelijk ziek, dus een actief weekend was het niet. Maar nu kan het volgende weekend alleen maar meevallen.
Oud 21-11-2006, 13:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
I'm confused... Ik ben wel lekker bezig, not.
Oud 21-11-2006, 13:39
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben een beetje ziek op dit moment, verkouden, keelpijn, hoesten enzo.. Hij kwam me gisteren heel lief verzorgen, heeft heel de middag en avond bij me in bed gelegen en had druiven meegenomen voor de vitamientjes..

En toch heb ik het idee dat er van hem uit iets 'knaagt', alsof ie niet helemaal gelukkig is of iets achterhoudt voor me.

Had vorige week gedroomd dat ie naast mij een "ander meisje op proef" had. Liet ie me een smsje lezen maar hield een papiertje voor het scherm zodat ik alleen de bovenste regel kon lezen, daar stond "misschien wel met jou" en de rest mocht ik niet zien. En hij had een map waar dingen in stonden "die ik echt beter niet kon weten" (zei hij in mijn droom). Toen werd ik -gelukkig- wakker van de wekker, met tranen in mijn ogen.

Heb het aan hem verteld en hij zei dat ik de enige ben voor hem..
Maar toch, ondanks dat ie zo lief doet heb ik het idee dat er iets is maar weet niet wat en durf het echt niet te vragen want ik wil niet dat hij verdrietig wordt of denkt dat ik hem niet vertrouw.. Want ik vertrouw hem voor 100%!

Maar heb gewoon het idee dat ie ergens niet tevreden mee is in onze relatie en dat ie dat niet wil zeggen tegen me..

Zucht... balen..

Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 13:41.
Oud 21-11-2006, 13:40
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 21-11-2006 @ 14:39 :

En toch heb ik het idee dat er van hem uit iets 'knaagt', alsof ie niet helemaal gelukkig is of iets achterhoudt voor me.

Ik geloof ook niet dat iemand anders op het oog heeft maar wat het dan wel is...

Zucht... balen..
Je eigen onzekerheid?
Oud 21-11-2006, 13:47
Roosje
Roosje is offline
Hihi. <3
Oud 21-11-2006, 13:51
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-11-2006 @ 23:01 :
holy wars.... she's niceeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

nieuwe marshall, of nieuwe les paul?
Gaat dit weer over gitaren?
Oud 21-11-2006, 14:27
I C U
I C U is offline
Oeh. Date.

Waarom ben ik nou bang dat het tegenvalt? Ik weet ook wel dat dat allemaal mogelijk is en niet eens zo gek zou zijn, bladibla, maar dat neemt niet weg dat dat kan Tja, rustig afwachten, laat je niet gek maken, komt helemaal goed We'll see. O zo.
Oud 21-11-2006, 14:34
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 21-11-2006 @ 14:40 :
Je eigen onzekerheid?
Misschien. Ik verbaas mezelf erover dat ik alweer een lange relatie heb (vorige 2,5 jaar, deze bijna 21 maanden en counting) omdat ik mezelf helemaal niet 'leuk' vind. Niet leuk genoeg om een lange relatie mee te hebben iig.
En ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich op een gegeven moment gaan vervelen met mij of er op uitgekeken zijn..

Dat is helemaal niet wederzijds, ik ben helemaal gek op mijn vriend en zou m echt niet kwijt willen.. Hij is gewoon een super lieverd!

En zou het echt klote vinden als er van hem uit toch iets niet goed zit..

Kan soms wel janken omdat ik gewoon bang ben daarvoor..
Oud 21-11-2006, 14:45
Hartje
Hartje is offline
hij is zo schattig wanneer hij helemaal opgaat in zijn muziek
ik kan er wel uren naar staren
Oud 21-11-2006, 14:46
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 21-11-2006 @ 14:51 :
Gaat dit weer over gitaren?
gitaren en dames....
Oud 21-11-2006, 15:23
luchtballon
luchtballon is offline
Vriend zou vandaag langskomen en misschien blijven slapen, maar nu zijn we allebei ziek dus, hij is maar thuis in bed gaan liggen, helaasch.
Oud 21-11-2006, 16:11
BleuEyes
BleuEyes is offline
Wel weer redelijk qua 't vriendje.. Ik spreek hem in ieder geval weer op msn..

Gezellig met zijn 3jen koken donderdag, en met kerst gezellig in de flat eten met zijn allen! Ik had écht nooit verwacht dat ik zulke lieve mensen tegen zou komen op mijn school...
Oud 21-11-2006, 16:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bwuh, zo'n fijn weekend gehad en dan vannacht weer een pijnaanval, waardoor ik niet naar school kon en de meiden van het afstuderen dus weer heb moeten teleurstellen. En daar voel ik me echt kut om, het gebeurd veel vaker dan ik zou willen..

En vriendje is dan wel weer heel lief, maar zie ik de hele dag niet en heb ik verder ook nog bijna niet gesproken en daar baal ik dan ook weer een beetje van. En door het gekloot bij de ns, ga ik deze hele week nog een extra uur reistijd hebben naar school dan de gebruikelijke 3,5 uur die ik normaal al heb en moet ik of idioot vroeg vertrekken, of ben ik steeds te laat... Gaat lekker zo vandaag

Maar goed, morgen weer een dag
Oud 21-11-2006, 16:25
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 20-11-2006 @ 19:36 :
Ik wil het... maar toch vind ik het dan weer eng
Ik heb nu negens last van maar ik krijg op het moment zelf waarschijnlijk een halve paniekaanval
Oud 21-11-2006, 17:04
Verwijderd
Heel erg goed!
Oud 21-11-2006, 17:23
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-11-2006 @ 20:05 :
Zolang hij alles aan je vertelt, vermoed ik dat het onschuldig is...
ja zoiets verwachte ik ook, maar ging toch twijfelen

hij is vandaag trouwens bij me wezen uithuilen, hij zat in de knoop, hij was echt heel zielig, wist ook niet zo goed wat ik moest zeggen

vond wel lief dat hij naar mij kwam, maakte me wrs dus gewoon zorgen om niks

Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 17:37.
Oud 21-11-2006, 18:29
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Hij smste me dat hij me nu alweer mist terwijl we elkaar een uur geleden nog gezien hebben en dat hij hoopt dat ik dit weekend vrij krijg zodat ik naar hem toe kan.

Vandaag op school was hij heel lief voor me. Ik ben best ziek, hij heeft steeds boeken voor me gepakt uit mijn kluisje die ik nodig had tijdens een studieuur en steeds water voor me gepakt.
Hij ging me ook volstouwen met eten en knuffeltjes geven.

Vet lief.
Oud 21-11-2006, 18:32
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 20-11-2006 @ 21:29 :
Jezus en dat vind je echt fijn?
Tja ik ben niet zo'n aanhankelijk typje en zou daar echt enorm misselijk van worden. Gelukkig is iedereen anders.

En ontopic: gaat goed, wou alleen dat de tijd wat sneller voorbij ging.
Ik vind het fijn als mijn vriendje me mist ja, zou wat anders zijn als we altijd maar zonder elkaar zijn en elkaar niet missen toch?
Wij zijn helemaal niet zo aanhankelijk, dat komt voornamelijk omdat we elkaar zes keer per week zien
Maar ik vind het erg fijn
Oud 21-11-2006, 18:37
miekmuis
miekmuis is offline
Onzeker, ik droom al 4 nachten achter elkaar dat het mis gaat, terwijl hij me constant bevestiging geeft en ook letterlijk zegt dat hij me absoluut niet kwijt wil. Ik slaap ook vreselijk onrustig en ben dus hardstikke moe
Oud 21-11-2006, 19:09
Metal
Metal is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 21-11-2006 @ 19:29 :
Hij smste me dat hij me nu alweer mist terwijl we elkaar een uur geleden nog gezien hebben en dat hij hoopt dat ik dit weekend vrij krijg zodat ik naar hem toe kan.

Vandaag op school was hij heel lief voor me. Ik ben best ziek, hij heeft steeds boeken voor me gepakt uit mijn kluisje die ik nodig had tijdens een studieuur en steeds water voor me gepakt.

Vet lief.
Ik kon ook wel klef zijn (best erg soms), maar dit gaat wel heel erg ver. Voelt hij zich daar zelf niet heel erg ongemakkelijk bij?
Oud 21-11-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 21-11-2006 @ 19:37 :
Onzeker, ik droom al 4 nachten achter elkaar dat het mis gaat, terwijl hij me constant bevestiging geeft en ook letterlijk zegt dat hij me absoluut niet kwijt wil. Ik slaap ook vreselijk onrustig en ben dus hardstikke moe
om heel eerlijk te zijn sta ik hier niet zo van te kijken.... Eens een ex, altijd een ex... het werkt gewoon niet met zoveel onzekerheden aan beide kanten.

geforceerd aangeven dat je iemand NOOIT kwijt wil werkt ook averechts en zorgt alleen maar voor twijfel..
Oud 21-11-2006, 19:28
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha, ik weet mijn uitkijkplekjes! *verliefde puber*

En mijn vriendinnetje is een slettebak .
Oud 21-11-2006, 19:34
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 21-11-2006 @ 19:32 :
:
Wij zijn helemaal niet zo aanhankelijk, dat komt voornamelijk omdat we elkaar zes keer per week zien
ben jij dom of is dit een typfout ?
Oud 21-11-2006, 19:37
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 21-11-2006 @ 20:34 :
ik ben bang dat ze bedoelt,

'we zien elkaar zo vaak, er is nauwelijks meer behoefte om te plakken'.

maar ik geef toe, het is een rare stelling..
Oud 21-11-2006, 19:42
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik kan niet wachten tot zaterdag...
Oud 21-11-2006, 20:11
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-11-2006 @ 20:34 :
Ik ben blij dat ik niet de enige was die bij deze reactie dacht: "my point exactly".
En dat verhaal over hoe hij haar hielp op school is inderdaad echt TE erg. Maar ja als zij het fijn vindt (en hij ook), wie ben ik dan om het belachelijk te vinden?
Oud 21-11-2006, 20:37
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 21-11-2006 @ 19:29 :

Vet lief.
Hij doet net alsof je een debiel bent
Oud 21-11-2006, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 21-11-2006 @ 21:37 :
Hij doet net alsof je een debiel bent
maar ze zijn gelukkig niet zo aanhankelijk.....

ik krijg er behoorlijk grote rode vlekken in mijn nek van..
Oud 21-11-2006, 20:48
Orpheo
Orpheo is offline
Ik merk dat ik de laatste paar dagen geen zin meer heb om met mijn studiegenoten om te gaan. Dat ik liever bovenin het gebouw sta, schemaatjes teken, sommetjes maak. alleen om wat te vragen ben ik beneden. Ik moet de hele tijd maar denken aan dat regeltje 'eventhough I'm not alone tonight doesn't mean I'm not lonely'.

Ik wilde vandaag vrienden in DH opzoeken, maar een oude blessure aan mijn rug speelt spontaan weer op. het is zelfs zo erg dat 10 meter lopen voor mij het equivalent is van een marathon in 2 uur voor jullie...dus geen bezoek vandaag.....
Oud 21-11-2006, 20:53
I C U
I C U is offline
O jeetje. Ik ben een hopeloos geval. Ach, what else is new? Onzekerheden en vreugde, wat een prachtige combinatie. *zucht* Vrouwen...
Oud 21-11-2006, 21:01
Estar
Estar is offline
Ik vind hem leuk, heel leuk maar het is alleen omdat hij naar mij kijkt en ik dit spelletje leuk vind.
Oud 21-11-2006, 21:02
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-11-2006 @ 20:09 :
Ik kon ook wel klef zijn (best erg soms), maar dit gaat wel heel erg ver. Voelt hij zich daar zelf niet heel erg ongemakkelijk bij?
Oh het was niet heel heel overdreven hoor. Ik ben het eens met wat Bartezz zegt.
We zijn sowieso het hele schooljaar elke pauze al bij elkaar, maar dat wil niet zeggen dat we de hele tijd aan elkaar plakken.
We praten gewoon erg veel met elkaar en weten wat er in elkaar omgaat. We lijken qua gedrag veel op elkaar dus weten we wat de ander 'nodig heeft' op een bepaald moment.
Omdat ik ziekjes ben had ik het vandaag nodig dat hij me veel aandacht gaf

Is dat zo erg?
Oud 21-11-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 21-11-2006 @ 20:10 :
om heel eerlijk te zijn sta ik hier niet zo van te kijken.... Eens een ex, altijd een ex... het werkt gewoon niet met zoveel onzekerheden aan beide kanten.

geforceerd aangeven dat je iemand NOOIT kwijt wil werkt ook averechts en zorgt alleen maar voor twijfel..
On behalf of the exes: hey!
Oud 21-11-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-11-2006 @ 22:33 :
On behalf of the exes: hey!
haha in dat geval ben jij de uitzondering die de regel.......

bij mij heeft het echter nooit gewerkt...
Oud 21-11-2006, 21:43
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
AAAAAAAAAWWWWW mijn vriendje heeft een S (eerste letter van mn naam) in zijn haar laten scheren aaaw (L)
Oud 21-11-2006, 21:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 21-11-2006 @ 22:02 :
Is dat zo erg?
Nee hoor, als jij er blij mee bent. Vroeg me alleen af of hij zich daar zelf niet nogal ongemakkelijk bij voelt.
Oud 21-11-2006, 21:49
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 21-11-2006 @ 22:38 :

plus ik ook

edit: kromme zin.
Oud 21-11-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 21-11-2006 @ 22:49 :
plus ik ook

edit: kromme zin.
godver.. daar gaat mijn theorie!!
Oud 21-11-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 21-11-2006 @ 22:38 :

Wie weet gaat het bij ons ook weer mis, maar ik denk niet dat de kans groter is dan bij anderen. Nu gaat het in ieder geval lekker en de problemen waarom het uitging, spelen nu helemaal niet meer - of het moet puur de manier zijn waarop we in elkaar zitten, dat kan nog wel eens lastig zijn. Aan de andere kant weten we nu wel beter hoe we met elkaar om moeten gaan, dus tja...

Ontopic gaat het dus lekker. Jaaa. Alleen wil ik Gilmore Girls kijken en mag ik dat niet zonder hem, en hebben we deze week misschien niet de kans om samen te kijken, teh drama. En het wordt misschien iets lastiger dan ik dacht om een sinterklaaskadootje te vinden. Oh, de problemen!
Oud 21-11-2006, 22:52
Roosje
Roosje is offline
Yeaaaaaah. \m/
Oud 21-11-2006, 22:54
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 21-11-2006 @ 22:43 :
AAAAAAAAAWWWWW mijn vriendje heeft een S (eerste letter van mn naam) in zijn haar laten scheren aaaw (L)
wha grappig, weet je zeker dat het niet ergens anders voor staat

En verder: ze heeft helemaal gelijk, maar hoe kan ik onze relatie opgeven.. hij is nu al 3.5 jaar zo'n belangrijk deel van mn leven..
Oud 22-11-2006, 01:57
vedetje
vedetje is offline
fijn, om 6 uur 's morgens een smsje krijgen als ik lig te slapen, maar dan heb ik hem wel lekker wakker gebeld om 11 uur toen hij lag te slapen (hij smstje me net voor ie ging slapen..., 's nachts studeren en de voormiddag slapen...)

we gaan opeens heel erg veel om met elkaar: elkaar zien, nog bellen, een paar smsjes, op msn..., best raar eigenlijk, misschien omdat hij nu weet dat ik hem niet kwijt wil?

maar toch zijn we raar samen,
Nu en dan geven we toe aan de aantrekking maar over het algemeen gedragen we ons als 'vrienden'.
Is het de schijn ophouden naar de buitenwereld? Bah, ik weet niet hoe ze zouden reageren op ons, en ik ben nog niet echt klaar om het al uit te vinden, hij ook nog niet denk ik. Dat we maar rustig doordoen zoals we bezig zijn, elkaar leren kennen, elkaar leren vertrouwen... door hem besef ik dat vriendschap de basis moet zijn van elke goede liefdesrelatie!
Oud 22-11-2006, 05:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Ik kreeg gister en te lief kaartje van mijn vriend via de post
Oud 22-11-2006, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 20-11-2006 @ 20:58 :
namelijk: spetterende seks met jou?
tja.. als hij het strategisch had gespeeld, had hij dat allang gehad kunnen hebben.

ot: aandachtsgeil is. Ik heb mezelf wel door.
Oud 22-11-2006, 09:18
Orpheo
Orpheo is offline
zo, ik ben weer een mens; kan weer lopen! hoera. vanmiddag even langs een vriend van me in nijmegen we gaan waarschijnlijk een brandmerk plaatsen. hij in ieder geval
Oud 22-11-2006, 09:21
snoopy
snoopy is offline
gisteren was ouderwets gezellig.
Ik zou bij hem thuis zijn en hij moest huiswerk maken.
Kreeg ik voordat ik bij hem was een smsje:
voorstel: huiswerk overboord. Jij en ik naar de film, vanavond! Let me know
We zijn naar de sneak geweest en t was echt heel erg leuk samen
Oud 22-11-2006, 09:22
Verwijderd
Ok, waarom kan hij me niet aankijken, zonder dat hij alcohol op heeft? Ik vind het strontvervelend als we zitten te vergaderen.
Misschien zijn er anderen hier die me uitleg kunnen geven. Ik heb een tijdje geleden verschillende keren gekust met een jongen, en ben er film wezen kijken enzo... T was allemaal erg gezellig, maar we hebben op een gegeven moment ruzie gehad (hij zat fout, gaf hij zelf ook toe) en sindsdien is er niks meer gebeurd. Nu, als we bij elkaar zijn (met anderen erbij, ivm vergadering enzo), kan hij me niet aankijken. Of iig niet langer dan twee seconden. Terwijl hij dat bij anderen wel doet. Gisteren hebben we zitten vergaderen, en na de vergadering nog een paar biertjes gedronken. Pas toen hij twee of drie flesjes op had, kon hij me goed aankijken en hebben we ook daadwerkelijk gekletst. Ik vind het maar stom dat hij zo doet en weet niet waar het aan ligt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten