Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
misschien duidelijk aangeven dat je heel erg met je masker bezig bent?
||
Citaat:
![]() sterkte knuf
||
Citaat:
![]() Sterkte!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kroot, telemarketing, lekker mensen lastig vallen, heel irritant. On: Ik was net bij J., we hoorden van K. dat P. in de kliniek zit. Al sinds hij weg is bij J., dat was vlak na papa's dood, dus ruim drie weken. Geweldig, P. is aan het afkicken, J. is aan het stoppen, ik ben aan het stoppen, M. is gestopt, de drugsgroep wordt kleiner, we hebben er genoeg van. Alleen jammer dat K. nu op de 2 gram per dag zit. Mijn god, het is een magere zombie geworden. Hij was al mager, maar nu verbaasd het me echt dat zijn benen hem nog kunnen dragen, ze zijn zo griezelig dun. Morgen naar tactus, morgen is papa een maand dood. Dan mag ik het daar lekker vertellen. Hallo therapeute, alles is goed hoor, alleen mijn papa is een maand dood, maar ik ben wel uit mezelf, en een beetje door mijn vriend, gestopt met pep. Doei therapeute.
||
Citaat:
Aan de pillen die ze genomen heeft... Er was gewoon niets meer aan te doen, zelfs als ze haar binnen t uur gevonden hadden of zo. Ze was al pillen aan t nemen toen ze mij belde s nachts, en direct daarna is ze weggelopen... Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 11:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @KFTE; sterkte ![]() OT: Vandaag de stad in geweest. Nieuwe allstars gekocht ![]() En verder...tsjah...nog niet in de separeer gezeten. Gisteravond ook niet. Dat is wel iets vreemds voor mijn doen. Maar nu voel ik me weer suf en rot, dus dat gaat geheid fout lopen vanavond. Ik kan er wel over praten, maar er zijn vanavond invallers. En W. is weer opgenomen. Ze was net pas drie weken thuis. Ik vind dat ze met haar sleuren. Ik had ze ook wel kunnen vertellen dat het niet goed zou lopen. En oja, die zeik oma is ook eindelijk van de afdeling af. Nooit was er iets goed en van mensen zonder opleiding moest ze helemaal niks weten. Wat was ze trots op haar kleinkinderen die studeerden, maar over dr kleinkind die de mavo deed, hoorde je dr nooit. Ziek word ik van dat soort mensen.
||
Citaat:
Dankjewel voor je opbeurende woorden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent goed bezig! |
![]() |
||
Citaat: