Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2006, 16:42
kroot
kroot is offline
@ Redhair: waar ga je werken?

En jesus wat ben ik lomp. Ik kan zelfs de psychiater voor de gek houden. Hij: 'ik heb het idee dat je nu minder depressief bent dan 6 weken geleden'. Dus nu moet ik tot januari wachten en als het dan nogsteeds hetzelfde gaat, gaan ze advies vragen bij de afdeling depressie. Ja kutkind het is je eigen schuld, eerlijk zijn weet je wel, eerlijk zijn!
Advertentie
Oud 27-11-2006, 17:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
kroot schreef op 27-11-2006 @ 17:42 :

En jesus wat ben ik lomp. Ik kan zelfs de psychiater voor de gek houden. Hij: 'ik heb het idee dat je nu minder depressief bent dan 6 weken geleden'. Dus nu moet ik tot januari wachten en als het dan nogsteeds hetzelfde gaat, gaan ze advies vragen bij de afdeling depressie. Ja kutkind het is je eigen schuld, eerlijk zijn weet je wel, eerlijk zijn!
heb ik ook..
misschien duidelijk aangeven dat je heel erg met je masker bezig bent?
Oud 27-11-2006, 17:36
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kut, ik had het cdtje niet in het hoesje gedaan en nu moet ik hem morgen brengen omdat ik nu pw bio moet leren en dan heb ik boete.

Baggerdagje, morgen gaat het vast beter .
Oud 27-11-2006, 17:38
darkfairy
darkfairy is offline
.
Oud 27-11-2006, 17:51
Meissiej
Meissiej is offline
Pffff. Kutopdracht

oh en mijn enkel doet nog steeds zeer.
Oud 27-11-2006, 18:02
- KTFE
- KTFE is offline
Het besef begint te komen.
Ze is weg, en komt niet meer terug, nooit meer...
Vandaag in school stond er een tafel met haar foto, en kaarsjes, en een boek waarin je kon schrijven.
Dat was gewoon veel te confronterend. Het lijkt nu allemaal zo écht.
Oud 27-11-2006, 18:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 27-11-2006 @ 19:02 :
Vandaag in school stond er een tafel met haar foto, en kaarsjes, en een boek waarin je kon schrijven.
herkenning

sterkte knuf
Oud 27-11-2006, 18:32
rare kwast
rare kwast is offline
ik werd veel te laat wakker vanmorgen (half 1)
en ben nu al totaal gevloerd terwijl ik niet super veel heb gedaan en ook niet niets..
gewoon ommetje gelopen, truitje gekocht, opgeruimd maar het lijkt als of ik 3 x de marathon heb gedaan
Oud 27-11-2006, 18:47
rare kwast
rare kwast is offline
blegh..
maak me zorgen om mn vader en moeder..
pa zegt steeds auw (hij is ff iets aant klussen voor me) en hijgt als een gek en hij doet anders/raar

en mn moeder heeft al een flinke tijd rare pijnklachten maar weigert naar de huisarts te gaan
Oud 27-11-2006, 19:00
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Godver, ik moet echt eens iets aan mijn werkhouding gaan doen.

Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 22:22.
Oud 27-11-2006, 19:21
kroot
kroot is offline
@ rare kwast: vorige keer heb ik dat gezegd, dat ik me altijd vrolijker voordoe dan ik ben. Alleen toen deed ik bij hem redelijk zoals ik me echt voel, vandaag niet dus. En daar baal ik nu wel van.

En ik ben nog dommer. Ik stond om 19.45 bij mijn zangles ipv 18.45. Helemaal naar Rijswijk voor niets geweest.
Oud 27-11-2006, 19:27
Verwijderd
ngh.
Oud 27-11-2006, 19:41
Verwijderd
ik heb hem gesmst, lief smsje terug godgodgod, tis toch ook een lieverd..
verga van de pijn, maar ik moet mijn booze bewaren tot ik het niet meer uithoud..
vanmorgen lag er ijs op de kleine waterplasjes..3 doors down in mn discmanneke..kisten aan..relaxed..
o en ik heb inbreuk gemaakt in mijn gestelde huishoudgeldlimiet, ik heb voor 1 euro 300gram bitterkoekjes gekocht. dat kan ik me níet veroorloven en ik kan het ook níet laten liggen na zoveel weken zonder lekkers
En mijn baas vertelde over zijn 4 auto's tijdens het eten..ja..jij hoeft je geen zorgen meer te maken..op werk avondgegeten en toen in de groep nog een keer..scheelt me ontbijt morgen

stelletje fuckers
ik wil een drumstel en dan een aardbeving veroorzaken
o, mn internet hapert.
Oud 27-11-2006, 19:53
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 27-11-2006 @ 19:02 :
Ze hebben haar dus gevonden en moest daarna naar het ziekenhuis? Waaraan is ze overleden eigenlijk?

Sterkte!!
Oud 27-11-2006, 20:05
darkfairy
darkfairy is offline
het neemt me helemaal over
maarja ik laat het maar zo
en we zien wel hoe het gaat
Oud 27-11-2006, 20:33
Yana
Yana is offline
Ik wil rennen, ik wil vluchten. Zelfbescherming, muurtjes. Ga maar weg, laat me alleen, ik bel je af en ga niet meer. Waarom zou ik dat doen, het gaat goed zat. Ik en alleen ik weet dat die sterke gedachtes terugkomen en dat ik eigenlijk dat hele eten overboord wil gooien. Maar ik doe het niet, daar gaat het toch om? Ik wil niet eten, nooit meer snoepen, helemaal niks meer. Het loopt zo uit de hand en hoe meer ik nadenk hoe zekerder ik ben dat ik NU ECHT moet stoppen en af moet vallen. Ik ben zo bang, en al dat vet dat ik zie en maar niet weggaat. Wat nou gezond eten? Waarom moet dat, waarom?! Als ik te goed nadenk voel ik me zo wanhopig, ben ik zo bang en durf ik niet meer. Ik wilde zo graag mijn avondeten weer vervangen door een beetje yoghurt, maar ik heb het mezelf belóófd. En dus kookte ik een hele lichte maaltijd.. maar ik kookte tenminste. Erger nog, ik at het op. Maar ik wil eigenlijk niet, ik wil niet. En hoe harder ik niet wil, hoe meer ik probeer het wel te doen en hoe harder ik straks weer knock-out ga. Oh God, laat me morgen sterk genoeg zijn om weer af te gaan vallen. Dit werkt niet, dit maakt me wanhopig.

Angst, angst, angst. Kutwoord. Ik ben zo bang, woensdagochtend heb ik mijn eerste afspraak bij de psycholoog. Ik wil rennen, ik wil vluchten. Ik wil huilen in mijn eentje, niemand zien en nooit meer praten.

Maar ik moet dóór toch.. Ik hou mezelf tegen zolang ik me vastklamp aan het verleden. Ik wil de toekomst, niet het verleden. En dus moet ik voorbij die angst, op zoek naar de wil om te helen.

Maar mag ik eerst nog even afvallen? En nu écht? Ik ga volhouden, echt volhouden. Smorgens yoghurt, smiddags twee boterhammen en savonds avondeten... zou dat streng genoeg zijn om af te vallen? Hmf. Volhouden, Yana. Vind je discipline en hou vol! Je kunt het, als je maar doorzet. Toon karakter! You have to.
Oud 27-11-2006, 20:57
Verwijderd
@ - KTFE: NOgmaals. Geen woorden, maar sterkte.

ot: Bwuh. Ik wil slapen en niet meer wakker worden. Ik mis iemand om van te houden, die van mij houd. Ik mis hem, en als ik zjn verhalen hoor word dat alleen maar erger. Omg, dit is niet goed.
Ik ben bang om morgen naar mijn stage te gaan, hoe erg is dat? Ik moet nog zoveel doen, zoveel denken, zoveel verzamelen. Het lukt me echt niet allemaal. Bah.
Oud 27-11-2006, 21:41
Roosje
Roosje is offline
Pimmeh, ik vind je lief en ik heb zin om met je te praten maarmaarmaar dan moet je wel even sosjaal zijn en msn aanzetten. Toch? Anders ga ik al schlafen en dat is niet zo gaaf.

Omgjaikbenverliefd. Ik heb zin om te huppelen en te springen en te gillen en dansenlachenpratenzoenenvliegen. Ik wil vliegen.

Ik wil vrijdag.

En mijn telefoon is liefde want ik word er vrolijk van. <3

Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 21:43.
Oud 27-11-2006, 21:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben jaloers op mensen die morgen naar Muse gaan.
Oud 27-11-2006, 21:57
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 27-11-2006 @ 17:15 :
Ik ben nog nooit uitgeweest. Het is niet echt iets voor mij, denk ik. Ik ben bang dat er allemaal mensen zijn die ik niet ken, dat ik mijn vriendinnen de hele avond niet zie, dat ik buiten het groepje val waarmee ik ga omdat ik nooit mee ben geweest en omdat ik niet weet of ik wel ga drinken (wat zij wel doen), dat ik me totaal niet op mijn gemak voel.
Ze reageren allemaal zo verbaasd dat ik niet meega, omdat het niks voor mij is. Ik ben bang dat het ook echt niks voor mij is, en dat ik daarom niet leuk vind.

Gefeliciteerd dat je bent aangenomen
Je zal inderdaad niet veel mensen kennen, maar als je vaker gaat leer je die kennen. Loop gewoon wat je vriendinnen achterna, dat is normaal als je voor het eerst uitgaat. En je hoeft niet te drinken als je niet wil, ook al doen zij dat. Probeer lol uit jezelf te hebben. Eerst vond ik uitgaan ook doodeng. Ik ging standaard met twee mensen, de rest kende ik niet. Doordat ik vaak meeging werd het steeds leuker en had ik steeds minder momenten dat ik even alleen was. Nu ken ik bijna iedereen in die kroeg.

Kroot, telemarketing, lekker mensen lastig vallen, heel irritant.

On:
Ik was net bij J., we hoorden van K. dat P. in de kliniek zit. Al sinds hij weg is bij J., dat was vlak na papa's dood, dus ruim drie weken. Geweldig, P. is aan het afkicken, J. is aan het stoppen, ik ben aan het stoppen, M. is gestopt, de drugsgroep wordt kleiner, we hebben er genoeg van. Alleen jammer dat K. nu op de 2 gram per dag zit. Mijn god, het is een magere zombie geworden. Hij was al mager, maar nu verbaasd het me echt dat zijn benen hem nog kunnen dragen, ze zijn zo griezelig dun.

Morgen naar tactus, morgen is papa een maand dood. Dan mag ik het daar lekker vertellen. Hallo therapeute, alles is goed hoor, alleen mijn papa is een maand dood, maar ik ben wel uit mezelf, en een beetje door mijn vriend, gestopt met pep. Doei therapeute.
Oud 27-11-2006, 22:01
Black Soul
Black Soul is offline
Angst voor de examens. En ze zijn pas in januari! Dit keer moet het goed gaan, dit keer mag ik het niet verneuken, ik wil niet weg van hier...pff als dit maar goed gaat
Oud 27-11-2006, 22:01
Stefanie
Stefanie is offline
Mn vriend heeft een kamer! Woeiii ik ben zo blij voor hem! Lekker op zichzelf *trots*
Oud 27-11-2006, 22:03
Ann
Ann is offline
maak me kapot
Oud 27-11-2006, 23:43
Roosje
Roosje is offline
Schlafen & dromen enenen nu ja geheim. (:
Oud 28-11-2006, 10:23
moon
moon is offline
%&^*$%^#@$$%@kcnfebfjbeuobfubfjdbnd dcvkdbfbebtutuef;bj;dv jdhuoe\ygk;\bfgiieefbh
sorry......frustratie die ik niet kan uiten, moest zo maar even.

En verder
Oud 28-11-2006, 10:24
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gister lang met m'n broertje gebeld, hij is altijd zo positief (zo was ik ook altijd) Hij zei dat ik me te druk maak om een paar opmerkingen van anderen. Misschien heeft hij wel gelijk. Hij zei dat ik andermans probleem niet mijn probleem moest maken. Mmm, ga het maar eens proberen.

Die opmerking van m'n vriend zit me nog steeds niet lekker, al weet ik wel dat ik me er verder niet druk over moet maken. Het gaat me nog niet eens zozeer om de inhoud (hoewel ik die écht niet had hoeven weten) maar om het feit dat hij het er gewoon uitflapt, zonder er over na te denken hoe zoiets bij mij kan overkomen. De volgende keer zit ik er meteen boven op..nu was ik te verbaasd dat hij doodleuk tegen mij vertelt dat hij zijn collega sexy vindt... Terwijl ik vlak ervoor alles heb opgenoemd wat ik leuk aan hem vindt. Hoe tactisch. Eikel

Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 10:28.
Oud 28-11-2006, 10:27
kroot
kroot is offline
@ KFTE: ik heb er geen woorden voor, sterkte!

Ik ben een muziekstuk aan het omschrijven. Is moeilijk!
Oud 28-11-2006, 10:46
rare kwast
rare kwast is offline
zucht straks een badpak kopen en overige spullen/ kleding
Oud 28-11-2006, 11:04
- KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 27-11-2006 @ 20:53 :
Ze hebben haar dus gevonden en moest daarna naar het ziekenhuis? Waaraan is ze overleden eigenlijk?

Sterkte!!

Aan de pillen die ze genomen heeft...
Er was gewoon niets meer aan te doen, zelfs als ze haar binnen t uur gevonden hadden of zo. Ze was al pillen aan t nemen toen ze mij belde s nachts, en direct daarna is ze weggelopen...

Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 11:12.
Oud 28-11-2006, 12:36
Verwijderd
Sterkte KTFE!

Ik blijf nog een weekje opgenomen... Don't know what to say or to do. pffff, nouja, ik zit tenminste op een open afdeling.
Oud 28-11-2006, 13:40
Verwijderd
Ik word gewoon genegeerd, behalve door haar, maar van haar wíl ik juist dat ze me even met rust laat.

Ik snap het niet meer.
Oud 28-11-2006, 13:43
Yana
Yana is offline
Knuf Sidhe

Zelfs van wat ik nu gegeten heb baal ik, terwijl ik weet dat het bijna niks is. Gaat goed, gaat goed.

Maar dat werkt niet natuurlijk. Roepen dat je gezond wil zijn en dan destructief bezig zijn, dat is lekker paradoxaal. En toch doe ik het. Maak me nu al zorgen om sinterklaas en kerst... nog meer verplicht vreten. Where does it end?
Oud 28-11-2006, 13:44
Verwijderd
@- KFTE en lentekriebel: Sterkte.

OT: Gister tentamen gehad, gisteravond naar Ikea geweest, daarna naar bed gegaan, want toen was ik moe. Vanmorgen op gestaan, ontbeten, naar bed gegaan, naar de opticien geweest en even naar het winkelcentrum, thuis weer naar bed gegaan, toen werd ik wakker gebeld en daarna ben ik weer verder gaan slapen. En nog ben ik moe. Flauw. Maar nu moet ik wat aan school doen, dus ga ik niet weer slapen.
Oud 28-11-2006, 13:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ KFTE: heel veel sterkte ermee (})

Ik eet me misselijk aan kruidnootjes en word nog misselijker van warme chocolademelk. En toch eet en drink ik het. Ik heb honger en ik heb/had er zin in. En die ene keer in de maand (paar dagen voor ik ongesteld moet worden) mag ik van mezelf ook wel toegeven aan die vreetbuien. Ik weet dat ik dan toch óf honger heb óf misselijk ben
Oud 28-11-2006, 14:02
Roosje
Roosje is offline
Ik voel me klein en verliefd en het is zo mooi. <3
Oud 28-11-2006, 14:06
moon
moon is offline
* een paar knuffels geeft en dan met name voor KTFE*

ik ben gebeld door een verzorgingshuis! Ik kan donderdag op gesprek komen voor mijn stage. AAAAAARG.....Stresssss.
Oud 28-11-2006, 15:11
Eend
Eend is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-11-2006 @ 15:20 :
....Nooit de VERS gevolgd?! (Met de mooie pannetjes..)
Neee, en die mag ik ook nog niet doen, omdat ik op een gesloten setting zit Ik mag alleen onder begeleiding van mijn ouders weg.

@KFTE; sterkte *hug*

OT: Vandaag de stad in geweest. Nieuwe allstars gekocht Bruine. Alleen ze zitten nog voor geen meter, maar dat heb ik altijd met allstars. Die dingen moet ik altijd goed inlopen.

En verder...tsjah...nog niet in de separeer gezeten. Gisteravond ook niet. Dat is wel iets vreemds voor mijn doen. Maar nu voel ik me weer suf en rot, dus dat gaat geheid fout lopen vanavond. Ik kan er wel over praten, maar er zijn vanavond invallers.

En W. is weer opgenomen. Ze was net pas drie weken thuis. Ik vind dat ze met haar sleuren. Ik had ze ook wel kunnen vertellen dat het niet goed zou lopen.

En oja, die zeik oma is ook eindelijk van de afdeling af. Nooit was er iets goed en van mensen zonder opleiding moest ze helemaal niks weten. Wat was ze trots op haar kleinkinderen die studeerden, maar over dr kleinkind die de mavo deed, hoorde je dr nooit. Ziek word ik van dat soort mensen.
Oud 28-11-2006, 15:16
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-11-2006 @ 22:57 :
Je zal inderdaad niet veel mensen kennen, maar als je vaker gaat leer je die kennen. Loop gewoon wat je vriendinnen achterna, dat is normaal als je voor het eerst uitgaat. En je hoeft niet te drinken als je niet wil, ook al doen zij dat. Probeer lol uit jezelf te hebben. Eerst vond ik uitgaan ook doodeng. Ik ging standaard met twee mensen, de rest kende ik niet. Doordat ik vaak meeging werd het steeds leuker en had ik steeds minder momenten dat ik even alleen was. Nu ken ik bijna iedereen in die kroeg.
Ik kreeg steeds meer zin in zaterdag, vooral omdat mijn vriendinnen zo enthousiast doen. Ze steken me aan.
Dankjewel voor je opbeurende woorden Het komt vast wel goed zaterdag
Oud 28-11-2006, 16:26
kroot
kroot is offline
Vandaag naar ziekenhuis geweest, naar poli voor dansers en musici. Volgens die arts is mijn slijmbeursontsteking zo goed als over. Maar zit er een beknelde zenuw in mijn elleboog. Die gaan ze dus binnenkort doormeten, wat de geleidstijd is. Ondertussen moet ik een gepolsterde knieband om mijn elleboog doen. 's nachts omgekeerd zodat ik mijn arm 's nachts bijna alleen maar gestrekt kan houden. Hij zit nu al niet fijn...
Oud 28-11-2006, 16:31
Yana
Yana is offline
Argghhh.. morgenochtend naar die psycholoog en ik ben echt zo bang en zo bang en zo bang en zooooooooo banggggggggggg.

Is t nou wel echt n goed idee geweest allemaal?
Oud 28-11-2006, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 28-11-2006 @ 17:31 :
Argghhh.. morgenochtend naar die psycholoog en ik ben echt zo bang en zo bang en zo bang en zooooooooo banggggggggggg.
Hij (of zij) zal je heus niet bijten. Geef het een kans. Ik denk dat het een (heel) goed idee is en met mij veel mensen, denk ik.
Oud 28-11-2006, 16:47
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Yana schreef op 28-11-2006 @ 17:31 :

Is t nou wel echt n goed idee geweest allemaal?
Ja, Yana, het is fantastisch dat je hulp gezocht hebt . Echt. Problemen kun je nou eenmaal niet altijd alleen oplossen. Het getuigt van doorzettingsvermogen dat je externe hulp ingeschakeld hebt.
Je bent goed bezig!
Oud 28-11-2006, 17:17
Nijn*
Nijn* is offline
@ KTFE: heel veel sterkte, meer kan ik niet zeggen!
@ Redhair: misschien heel hard, maar ook wel goed dat dat besef er eindelijk is gekomen, natuurlijk niet fijn, maar misschien wel nodig. En super dat je een baan hebt gevonden!!
@ Yana: Meis, het is werkelijk zo super dat je hulp hebt gezocht, en ik denk dat je er veel aan zult hebben als je eerlijk en open durf te zijn. Heel veel succes morgen!!

En voor jullie alledrie (en de rest) een hele dikke knuffel!!!

OT: Ik ben uitgeput. Gisteravond knallende ruzie gehad met mijn vader, vanochtend met mijn broer. Maar mama is vandaag jarig, dus doen we allemaal lief tegen elkaar, alsof er niets aan de hand is. Vanochtend therapie, het was moeilijk. Ze zei dat ik wat minder streng voor mezelf moest proberen te zijn, vooral deze aankomende weken. Toetsen, presentaties, inleverdingen, en ik heb niets af, ik krijg niets af. Het lukt niet meer, ik kan me niet meer concentreren, ik kan niet meer nadenken. En mama die morgen als het goed is met de bestralingstherapie begint, zo eng. En ik voel me steeds verder afglijden. Ik kan niet meer eten, ik kan simpelweg níet meer eten. En ik kan alleen maar 10en halen, want ik moet perfect zijn. Ik ben gestoord, en word totaal gek van mezelf. Maar ik kan het niet laten. Ik put mezelf totaal uit, ik maak mezelf van binnen kapot, maar het kan me niet meer schelen. Als ik dan maar perfect ben. Ik haat mezelf.
Oud 28-11-2006, 17:32
darkfairy
darkfairy is offline
klote
Oud 28-11-2006, 18:08
rare kwast
rare kwast is offline
ik haaaaaaaaat mezelf
Oud 28-11-2006, 18:12
Lilium
Lilium is offline
Het lijkt wel alsof ik de hele dag moe ben. En mijn werkstuk wil niet en ik heb het veel te druk.
Oud 28-11-2006, 18:21
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 27-11-2006 @ 23:03 :
maak me kapot
Oud 28-11-2006, 18:40
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik wil zoveel, maar het lijkt er allemaal niet van te komen. Al zet ik me er waarschijnlijk te weinig voor in. Het lijkt alsof ik als het erop aankomt, er te weinig energie voor heb ofzo.
Oud 28-11-2006, 19:11
Nyawa
Wat belachelijk eigenlijk, dat ik zo in paniek raakte. In feite zijn die colleges toch vooral herhaling. Ik schrijf morgen die aantekeningen over, ik volg dat werkcollege heel intensief zoals ik altijd doe, ik kijk de komende tweeënhalve week heel goed in mijn agenda en dan vergeet ik het gewoon nooit meer.

Pff, perfectionisme .

Maar hoe geweldig dat hij het meteen voelde. En hoe lief dat hij precies de goede dingen zei. Ik mag dan vluchten in mijn studie, alles met hem is honderd procent echt.
Oud 28-11-2006, 19:11
moon
moon is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-11-2006 @ 19:08 :
ik haaaaaaaaat mezelf
niet doen! Jij hebt absoluut geen reden om jezelf te haten! *knuffel*

Regels voor berichten