Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder herken ik je verhaal wel, ik speel het ook vanaf het begin. Gelukkig ben ik iemand die het niet erg vind om te solo-en, dus ik mis de mensen van mijn lvl niet echt. Wel lastig is het als je instances wilt doen om aan betere gear te komen. De mensen die dat lvl zijn, zijn of net begonnen en leren het spel nog kennen, wat het een stuk moeilijker maakt. Of het gaat juist heel soepel doordat het ook alts zijn van ervaren spelers.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat zijn echter de uitzonderingen.. Over het algemeen ben je gewoon dood. Het wordt pas echt leuk als ze zo weinig leven hebben dat ze je gaan corpse campen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Staat me iets van bij dat dat niet vanzelfsprekend is bij een MMO, ik geloof dat bijvoorbeeld bij Final Fantasy XI de limiet 3 maanden is, het is dus geen n00bvraag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel leuk om te zien dat ie naderhand iedereen een shadowbolt uit stond te delen voor de bank lol ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus geen Dranei/Blood Elf character, geen hogere level dan 60, en niet naar Outland (de starting area's van de Dranei en Blood Elfs weet ik niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |