Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2007, 14:19
Verwijderd
Dus zoek je de nieuwste server uit.
Advertentie
Oud 07-01-2007, 14:44
Verwijderd
Och, voor nieuwe spelers geeft het iets om naartoe te groeen. Nu nog een zwakke level 10 priest die makkelijk omgelegd wordt, maar later...

En ach, met mensen die vragen om hulp. Dat hangt er maar net van af hoe lui je bent.
Als iemand er lol in heeft om zich tot 60 te laten rushen, fijn voor hem.
Ik neem er liever de tijd voor, probeer alle quests in een gebied eerst af te ronden. De enige dungeon waar ik me nog doorheen laat rushen is RFC, tnezij er genoeg andere alts in de guild zijn. Maar ik vraag er nooit specifiek om, slechts of er andere zijn die meewillen. Als dat een 60 is, mooi meegenomen, want RFC vond ik met de eerste keer al vrij saai, afgezien van die grote demon ongeveer tegen het 'eind' (dat 'eiland' temidden van kleinere rand-landjes met elk een groep orcs).
Oud 07-01-2007, 14:54
airbag
airbag is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 07-01-2007 @ 14:50 :
De 'enge' sfeer is een beetje weg lijkt mij dan.
Jij speelt niet op 'n PvP server? Het spel is voor mij op de manier zoals jij beschrijft extreem eng om te spelen. Om iedere hoek kan een of andere retard 60 zonder leven staan die het leuk vind om jouw low-lvl char om zeep te helpen..

Verder herken ik je verhaal wel, ik speel het ook vanaf het begin. Gelukkig ben ik iemand die het niet erg vind om te solo-en, dus ik mis de mensen van mijn lvl niet echt. Wel lastig is het als je instances wilt doen om aan betere gear te komen. De mensen die dat lvl zijn, zijn of net begonnen en leren het spel nog kennen, wat het een stuk moeilijker maakt. Of het gaat juist heel soepel doordat het ook alts zijn van ervaren spelers..
Oud 07-01-2007, 15:10
Verwijderd
Ik speel wel op een pvp server(dragonmaw)..
en wat jij zegt, dat het extreem eng is omdat om de hoek een lvl60 je straks kapot kan hakken, is natuurlijk ook waar.
Maar dat had allemaal wat meer uitdaging toen je in je rug aangevallen kon worden doro iemand van je eigen level. Was je net bezig een paar mobs af te slachten, begon er ineens iemand anders op je in te hakken, en dan had je een gevecht op leven en dood.
Als er een lvl60 om de hoek staat, dan ben je dood..punt.. daar valt geen reet aan te doen, of je nou aanvalt en vecht of keihard weg rent, je bent dood.. Dus in dat opzicht is het minder boeiend geworden in mijn mening..
Oud 07-01-2007, 15:46
airbag
airbag is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 07-01-2007 @ 16:10 :
Ik speel wel op een pvp server(dragonmaw)..
en wat jij zegt, dat het extreem eng is omdat om de hoek een lvl60 je straks kapot kan hakken, is natuurlijk ook waar.
Maar dat had allemaal wat meer uitdaging toen je in je rug aangevallen kon worden doro iemand van je eigen level. Was je net bezig een paar mobs af te slachten, begon er ineens iemand anders op je in te hakken, en dan had je een gevecht op leven en dood.
Als er een lvl60 om de hoek staat, dan ben je dood..punt.. daar valt geen reet aan te doen, of je nou aanvalt en vecht of keihard weg rent, je bent dood.. Dus in dat opzicht is het minder boeiend geworden in mijn mening..
Klopt, dat ben ik zeker met je eens. Ik heb ook liever een gevecht om een gebied met iemand van mijn level. Het valt overigens soms wel op hoe slecht sommige lvl 60s kunnen spelen. Als m'n broertje als 52 shadowpriest een lvl 60 shadowpriest doodmaakt is er wat aan de hand . Ook als ik als 41 warlock bij een 60 epic huntard weg kan komen (mijn excuses aan alle hunters voor die term ).
Dat zijn echter de uitzonderingen.. Over het algemeen ben je gewoon dood. Het wordt pas echt leuk als ze zo weinig leven hebben dat ze je gaan corpse campen ...
Oud 07-01-2007, 21:12
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik loop met /pvp aan in pve server... geef mij maar een pvp server
ja zelfs op mijn altjes ja
Oud 07-01-2007, 21:18
MazeMouse
MazeMouse is offline
ACh nog eventjes wachten en dan kun je lekker met je bloodelfje "oude tijden" doen herleven
(en de lowlevel questmobs gaan campen met 80 mensen tegelijk... joepiedepoepie... kheb ook eens een nieuwe server geprobeerd, doe me dan toch maar die legere begingebieden... )
Oud 07-01-2007, 22:48
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik denk dat er in de 'oude' servers niet alleen honderden level 1 shamans (alliance) en paladins (horde) rond gaan lopen, maar ook veel level 60's van de tegenpartij (op PvP servers danwel) die al die level 1tjes even een kopje kleiner komen maken..

Ik kan me wel herinneren dat er ooit een paar servers maar online waren op een Woensdag en iedereen daarop ging massen, was toen een lvl 4 Shaman..
Er kwam toen een NE Rogue van 40+ in de Orc starting area en begon uit te lokken en neer te hakken, uiteindelijk zijn we met tientallen lowbies (5-) hem te lijf gegaan en hadden we hem met de grootste moeite neergekregen (duurde enorm lang maar het lukte wel).

Dat zijn dan ook weer momenten om je scheel te lachen
Oud 07-01-2007, 23:15
Kaater
Kaater is offline
Als ik mijn betaling stopzet, kan ik dan wel bijvoorbeeld volgende maand weer beginnen, en dat alles er nog op staat?[/n00b]
Oud 07-01-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Kaater schreef op 08-01-2007 @ 00:15 :
Als ik mijn betaling stopzet, kan ik dan wel bijvoorbeeld volgende maand weer beginnen, en dat alles er nog op staat?[/n00b]
Voor zover ik weet wel, maar ik weet het niet zeker.
Oud 07-01-2007, 23:24
airbag
airbag is offline
Citaat:
Kaater schreef op 08-01-2007 @ 00:15 :
Als het goed is wel, ik heb 6 maanden lang niet betaald en alles was er nog toen ik weer begon.
Staat me iets van bij dat dat niet vanzelfsprekend is bij een MMO, ik geloof dat bijvoorbeeld bij Final Fantasy XI de limiet 3 maanden is, het is dus geen n00bvraag .
Oud 07-01-2007, 23:52
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
voor altijd tenzij blizzard opslaggebrek krijgt en ze anders besluiten
Oud 08-01-2007, 08:16
Verwijderd
En dan zal je waarschijnlijk iig van te voren een waarschuwing krijgen
Oud 08-01-2007, 15:12
Kaater
Kaater is offline
Gelukkig, want ik vinkte dus aan:
Cancel recurring subscription plan
En dan krijg je dus "Why are you quitting World of Warcraft?" ow noes the drama etc etc
Dan zal ik me verder geen zorgen maken.
Oud 09-01-2007, 12:25
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Random vraagje tussendoor, weet niet of ie al gesteld is. Waar halen jullie je 2.0 compatible mods vandaan? Ik ben er nog een paar voor men rogue en hunter aan het zoeken
Oud 09-01-2007, 12:26
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
curse-gaming.com en ui.worldofwarcraft.net
Oud 09-01-2007, 12:44
Verwijderd
http://www.wowace.com/files/

fuck (bijna) alles niet ace xD
Oud 09-01-2007, 14:47
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
thei shallt ace dein UI
Oud 09-01-2007, 20:00
Verwijderd

heb me acc weer terug
Oud 10-01-2007, 10:04
Verwijderd
Gister ook dus maar weer na een maand of 9 WoW tot leven gewekt. Al mn chars zijn er nog, dat valt weer mee(had ook niet anders verwacht)..
Maar wat een domper van mn server. Ik zit met mn mains dus op dragonmaw, was altijd superdruk(population high en server full) en vaak queues.. Die queues waren minder, maar je kwam in ieder geval ngo wel nuttige mensen tegen. Nou is die complete server uitgemoord ofzo, want population is low, en er lopen welgeteld 6 highlvls rond in orgri savonds..
gebeurt mij weer, ga ik spelen, is iedereen gevlogen..

Nou ja, dan maar hopen dat er veel nieuwe mensen komen spelen
Oud 10-01-2007, 11:21
Big Boi
Big Boi is offline
Ik lees net dat alle races op de nieuwe mounts kunnen rijden. Ik ga dus meteen zo'n cute Dreanei olifantje aanschaffen.
Oud 10-01-2007, 11:32
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 10-01-2007 @ 12:21 :
Ik lees net dat alle races op de nieuwe mounts kunnen rijden. Ik ga dus meteen zo'n cute Dreanei olifantje aanschaffen.
Wat kosten de nieuwe mounts?
Oud 10-01-2007, 11:33
Verwijderd
care, gewoon pvpen voor marks
Oud 10-01-2007, 13:47
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dit kosten ze

150 riding

20x wsg
20x ab
20x av mark

harhar
Oud 10-01-2007, 15:39
Paperz
Paperz is offline
30 toch? :>
Oud 10-01-2007, 16:25
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dat zeg ik
Oud 10-01-2007, 17:06
skeleton
skeleton is offline
Die mounts zijn echt ubercheapo indeed.

Heb nu naast mn standaard purple warhorse;

- Frostwolf howler
- Black war raptor
- Black war kodo

Lekker loos, maarja, waar moet je anders met allemaal die tokens =P .
Oud 11-01-2007, 01:19
Ymir
Ymir is offline
Warlord shoulders, 5/8 GS, 2/5 Predator's, gaat wel lekker. Zo ongeveer 1250 rap selfbuffed, 20% crit. Daarmee kom ik vast TBC wel door ;p
Oud 11-01-2007, 10:46
Verwijderd
Maar je gaat niet op tijd naar bed.
Oud 11-01-2007, 15:01
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
gister in naxx ging ik lekker.. 1e op dps spider wing +instructor <3 gog wind serpents en feral druid +shadowpriest groepjes
Oud 11-01-2007, 16:16
skeleton
skeleton is offline
BTW hoop dat ik TBC optijd binnen heb ( maar zal wel niet ) aangezien ik nu toch echt behoorleuk beu aan de game begin te worden .
Oud 11-01-2007, 16:32
Verwijderd
En nog maar weer een vraagje..

Als TBC uitkomt, wordt de lvl cap dus verhoogt naar 70, dat is duidelijk. Maar kan je alleen hoger lvl worden als je ook daadwerkelijk TBC hebt aangeschaft. Of wordt met het live gaan van de uitbreiding die mogelijkheid gewoonv oor iedereen beschikbaar?
Want je kan op lvl60 ook best nog wel wat exp halen in de highlvl gebieden, dus het is redelijk mogelijk om ook met de oude content iig tot lvl65 te komen..
Oud 11-01-2007, 17:04
skeleton
skeleton is offline
Zover ik weet kunnen alleen TBC spelers doordingen tot lvl 70.
Oud 11-01-2007, 18:30
Verwijderd
Yup, in principe is WoW-basic nu gewoon af, behoudens talent&skill changes en wat andere statistiek meuk.
Oud 11-01-2007, 18:33
dead person
dead person is offline
nog 5 nachtjes ....
Oud 11-01-2007, 20:00
ssjpan
ssjpan is offline
bah die boss in if, zoo tof, word ik steeds gedisconnected, lag enzo
Oud 11-01-2007, 20:20
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 11-01-2007 @ 18:04 :
Zover ik weet kunnen alleen TBC spelers doordingen tot lvl 70.
lame
Oud 11-01-2007, 23:28
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 11-01-2007 @ 21:00 :
bah die boss in if, zoo tof, word ik steeds gedisconnected, lag enzo
Hmmm ik had hem naar binnen gepulled met mijn pally vanmiddag, bubble en rennen, was niemand in de buurt tot ik binnen kwam, daar ging mijn bubble weer weg en ging ik weer dood alleen stonden daar bijna alle highlevel spelers die op dat moment in IF waren te wachten op hun mounts, en die vluchten op hun beurt verder IF binnen toen ze mij aan zagen komen hollen met die dingen achter me aan..

Wel leuk om te zien dat ie naderhand iedereen een shadowbolt uit stond te delen voor de bank lol
Oud 11-01-2007, 23:30
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 11-01-2007 @ 17:32 :
En nog maar weer een vraagje..

Als TBC uitkomt, wordt de lvl cap dus verhoogt naar 70, dat is duidelijk. Maar kan je alleen hoger lvl worden als je ook daadwerkelijk TBC hebt aangeschaft. Of wordt met het live gaan van de uitbreiding die mogelijkheid gewoonv oor iedereen beschikbaar?
Want je kan op lvl60 ook best nog wel wat exp halen in de highlvl gebieden, dus het is redelijk mogelijk om ook met de oude content iig tot lvl65 te komen..
Alle echte nieuwe dingen, zoals de nieuwe rassen, de nieuwe level cap en de nieuwe area's zijn alleen toegankelijk als je TBC hebt ja, zonder TBC kun je alleen aan wat je nu aan kan..

Dus geen Dranei/Blood Elf character, geen hogere level dan 60, en niet naar Outland (de starting area's van de Dranei en Blood Elfs weet ik niet)
Oud 12-01-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 11-01-2007 @ 16:01 :
gister in naxx ging ik lekker.. 1e op dps spider wing +instructor <3 gog wind serpents en feral druid +shadowpriest groepjes
Tja, je hebt sinds de laatste patch er ook sneaky patsboem 200+ RAP bij gekregen.
Oud 12-01-2007, 13:05
Ymir
Ymir is offline
Hoe kom je op +200 Rap meph, Heb ik iets gemist? Of doel je niet op 2.03?
Mijn raid dps lijkt lager, of die van anderen absurd veel hoger, of de damage meters zijn fucked, ik weet het niet. Kan me ook niet veel schelen eigenlijk.
Oud 12-01-2007, 13:45
Paperz
Paperz is offline
blessing of might
Oud 12-01-2007, 14:25
Ymir
Ymir is offline
Bah, allies.
Oud 12-01-2007, 15:29
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
en een bug met swstats die autoshots eerst niet registreerde

maar mijn dps is zeker wel buffed <3 4ish % meer crit 10% meer white dps(boeit weinig maja) +- 50rap meer. wind serpent met go for the throath <3
Oud 12-01-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 12-01-2007 @ 15:25 :
Bah, allies.
Binnenkort ook voor jou.
Oud 12-01-2007, 19:02
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-01-2007 @ 17:09 :
Binnenkort ook voor jou.
Binnenkort, binnenkort... Duurt wel even voor de eerste horde paladins op 60+ zitten ;p In ieder geval in onze guild.
Oud 12-01-2007, 19:52
Big Boi
Big Boi is offline
Gister op een van de laatste MC runs ooit met m'n guild de 2e paar van de legendary binding gekregen. We zijn gisternacht bezig geweest met de hele server over te halen te gaan transmuten voor ons en we gaan Thunderaan over een uurtje summonen.
Oud 13-01-2007, 10:41
skeleton
skeleton is offline
Ik vrees dat TF niet echt meer nuttig is op lvl 70, maar toch gratz .
Oud 13-01-2007, 13:42
D@mien
D@mien is offline
Kep niet het hele topic doorgelezen, maar ik vraag et toch ff:

Weet iemand waar je aan de TBC Collectors Edition kan komen?
Oud 13-01-2007, 13:55
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
skeleton schreef op 13-01-2007 @ 11:41 :
Ik vrees dat TF niet echt meer nuttig is op lvl 70, maar toch gratz .
Gelukkig begin je TBC op level 60

Regels voor berichten