Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 14:58
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 20-12-2006 @ 23:57 :

Alleen zijn we nu geen klap opgeschoten. Tenminste, ik kan niks concluderen uit Maxwell's dood. En volgende keer geen gelijkspel meer
We hebben in ieder geval de stillen laten zien dat hun weg niet langer acceptabel is. Een overwinning voor de rebellen.
Oud 21-12-2006, 16:51
Ray
Ray is offline
Wtf, neem jij dit spelletje niet wat te serieus?
Oud 21-12-2006, 17:12
TopDrop
TopDrop is offline
Wtf, neem jij dit spelletje niet wat te niet serieus?
Oud 21-12-2006, 17:15
Ray
Ray is offline
Ik heb geen reden om het superserieus te nemen
Oud 21-12-2006, 17:56
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
VoRaZ schreef op 21-12-2006 @ 15:58 :
We hebben in ieder geval de stillen laten zien dat hun weg niet langer acceptabel is. Een overwinning voor de rebellen.
"We" zijn de mensen die nog in leven zijn, waar jij niet meer bij hoort. Je uitspraak klopt niet helemaal dus.
Oud 21-12-2006, 18:33
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 21-12-2006 @ 18:15 :
Ik heb geen reden om het superserieus te nemen
wat doe je dan hier?
Oud 21-12-2006, 20:10
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 21-12-2006 @ 17:51 :
Wtf, neem jij dit spelletje niet wat te serieus?
Ik vergeet vaak met smilies aan te geven welke van m'n uitspraken bullshit zijn. Dat neemt trouwens niet weg dat weerwolven wel degelijk serieus genomen moet worden, omdat dat is waar het spel om draait. Maar opmerkingen over rebellen kun je voortaan negeren.
Oud 21-12-2006, 20:13
Ray
Ray is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 21-12-2006 @ 19:33 :
wat doe je dan hier?
Ik lees (lees: spam) mee tot het volgende spel
Oud 21-12-2006, 21:39
Spelleider
Spelleider is offline
deze keer een verhaal van een vervangende spelleider.. namelijk het kleine (ahum) zusje van Eye of Sauron.. hopelijk heb ik alles goed gedaan en is het verhaal een beetje leuk.. anders hebben jullie dikke vette pech! .. anyway here's the story:

Een paar uur later waren de piraten weer aangekomen op zee. Door de snelheid van De Zwarte Valk waren ze al snel uit het zich verdwenen van de soldaten, en nu hadden ze eindelijk tijd om de buit eens goed te bekijken.
‘Nou mannen, wat doen we met deze buit?’ grijnsde Hanneke, terwijl ze als een roofdier rondjes liep om Tink* heen. ‘Los geld eisen!’ suggereerde ook hallo, maar die kreeg meteen een klap van Leekah, ‘nee, veel te veel gedoe, nee kapitein, de soldaten willen haar, dus laten we haar teruggeven’ grijnsde hij, terwijl zijn ogen naar de plank keken. Tink* volgde de ogen en zag de plank. Ze keek angstig om zich heen, niet dat ze hier wilde blijven maar ze ging voor geen goud dat water in, niet met die enge harige haaien. ‘Ik denk dat ze ons toch wel blijven volgen, die gouverneur zal het ons niet in dank afnemen als we zijn prinsesje vermoorden’ zei Topdrop, in een poging om Tink* van de plank te redden. ‘Nou goed dan, ik zet haar niet op de plank, vanavond’ zei Hanneke, ‘niet vanavond, niet vanavond’ schelde Flowtje erachteraan. ‘Maar wat doen we nu dan met haar?’ vroeg Topdrop, terwijl Tink* opgelucht ademhaalde. Plotseling begonnen alle piraten hun slaapplek aan te bevelen. ‘ze mag bij mij in het kraaiennest slapen hoor’ schreeuwde Faerie, waarna er brutaal een knipoog in de richting van Tink* volgde. ‘Ja, ook in mijn bed is nog wel plaats’ Voegde Biertank 52 toe, ‘dan kunnen we ons onderonsje van laatst afmaken’. ‘GEEN SPRAKE VAN!’ riep Topdrop, en hij sprong op Biertank 52, waarna er een gevecht ontstond. ‘je blijft met je poten van haar af!’ schreeuwde Topdrop terwijl hij Biertank 52 op zijn gezicht sloeg, ‘jij viezerik’. ‘Mijn oog, mijn oog’ jammerde Biertank 52 echter, terwijl hij over dek kroop om het glazen bolletje weer te zoeken, terwijl Topdrop erachteraan ging om verwijten en klappen uit te blijven delen. Tink* probeerde het gevecht te volgen, maar werd door iemand weggetrokken. ‘Zo, nu je vriendje lekker met oogje bezig is, zal ik mijn kans eens grijpen’ lachte Faerie, terwijl die Tink* naar boven droeg. Tink* verzette zich hevig, maar omdat alle piraten bezig waren met het gevecht en Hanneke met Leekah naar binnen was gegaan, had dit weinig effect. ‘Zo, nu heb ik eindelijk eens gezelschap in mijn kraaiennest’ grijnsde Faerie, toen ze eindelijk boven waren aangekomen. Tink* keek angstig naar Faerie toen er opeens een stem klonk ‘WAAR IS ZE?’ schreeuwde Topdrop, Tink* wilde terugschreeuwen, maar er werd snel een hand voor haar mond gehouden. Faerie bond haar snel vast, en verdween toen weer naar beneden. ‘waar is Tink*?’ vroeg Topdrop opnieuw, en hij keek de andere piraten dreigend aan. ‘waar is de brand?’ zei Hanneke, toen die gezamenlijk met leekah duidelijk geïrriteerd weer naar buiten kwam. ‘Tink* is weg’ legde Topdrop uit, terwijl hij nogmaals om zich heen keek. ‘Ze zal wel overboord zijn gesprongen in de commotie’ stelde Faerie vast, terwijl hij ongemerkt een stukje van Tink*’s jurk in het water gooide. ‘kijk maar, een stukje van haar jurk’. Topdrop keek in het water en hoopte maar dat er geen harige monsters in de buurt waren. ‘toch zonde, van zo’n mooi meisje’ zei Hanneke, ‘maar goed, mannen, leekah en ik hebben nog belangrijke zaken te bespreken. Jullie mogen gaan slapen, dan varen we over een paar uur verder. De mannen vertrokken, enigszins teleurgesteld over het vertrek van Tink* naar de slaapvertrekken, maar Faerie grijnsde. Nu kon hij jammer genoeg nog niet naar Tink*, maar dadelijk moet hij waarschijnlijk de hele dag wachthouden, hij kon niet wachten.
Een paar uur later verzamelde iedereen zich weer op dek, nadat Hanneke Flowtje had gestuurd om iedereen wakker te maken. ‘Zo mannen, hopelijk zijn jullie goed uitgerust want we gaan weer flink aan de slag’ grijnsde Hanneke terwijl er steeds druppels op haar schouders vielen. ‘Godverdomme, Flowtje, ik heb nog zo gezegd, niet schijten op de kapitein’. ‘Niet schijten op de kapitein, niet schijten op de kapitein’ herhaalde Flowtje, terwijl hij neerstreek op Hanneke’s hoed. ‘Je hoeft me niet te herhalen’ gromde Hanneke, terwijl ze haar schouder schoonveegde ‘als je maar luistert’. Hanneke keek naar haar hand en merkte dat het geen papegaaienpoep was, maar bloed, ze keek omhoog en opnieuw viel er een druppel, nu in haar gezicht. ‘Godverdomme, wat is dit nu weer?’ schreeuwde ze, terwijl ze haar gezicht afveegde. Faerie klom naar het kraaiennest en deed een afschuwelijke ontdekking. Het hele nest was besmeurd met bloed en haar. Er lagen nog wat resten van de touwen en van Tink*’s jurk, maar voor de rest was er weinig meer van haar over. Ze was volledig verslonden.

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink* (dorpeling)
3. Neiu
4. Bob der Bär (verrader)
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah (dorpeling)
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
14. twinkebel (dorpeling)
15. Ske*
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance (tovenaar)
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Zo, nu zal mijn lieve broertje vast helemaal gek worden. Maar goed.. de dorpelingen zijn aan zet. zullen ze zo'n grote harige haai te pakken kunnen krijgen? we merken het om 20.30u

Laatst gewijzigd op 22-12-2006 om 11:15.
Oud 21-12-2006, 22:34
TopDrop
TopDrop is offline
Faerie is een zij En verder vraag ik me af waarom ze stil gaan liggen met hun schip als de soldaten achter ze aanzitten.. maar goed, verder is het een leuk verhaal
Oud 21-12-2006, 22:36
Tink*
Tink* is offline
Hè kut.
Oud 21-12-2006, 22:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Tink* schreef op 21-12-2006 @ 23:36 :
Hè kut.
Dat vat t redelijk samen ja
Oud 21-12-2006, 23:25
Neiu
Neiu is offline
Meh, arme Tink* en arme TopDrop
Ik vind trouwens wel dat Flowtje de ster van het stuk is
Oud 22-12-2006, 09:04
Ske*
Ske* is offline
Wat zijn die verhalen toch telkens super
Oud 22-12-2006, 18:43
Verwijderd
Cobalt neemt vanaf nu mijn functie over. Ik ben met m'n hoofd niet echt bij het spel doordat ik een beetje oververmoeid ben dus vandaar dat ik mijn functie iom de spelleider heb overgedragen .
Oud 22-12-2006, 19:50
Spelleider
Spelleider is offline
Nou ik heb het idee dat er meer mensen niet met hun hoofd bij het spel zijn want het aantal stemmen vandaag heeft een absoluut dieptepunt bereikt...
Daardoor is er wederom gelijkspel en mogen de weerwolven gratis een punt scoren. PM is verstuurd.

Ik verwacht de volgende ronde wat meer inzet van de dorpelingen want op deze manier zullen jullie nooit winnen
Oud 22-12-2006, 19:51
Verwijderd
hoeveel hebben dr gestemd dan
Oud 22-12-2006, 19:53
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-12-2006 @ 20:51 :
hoeveel hebben dr gestemd dan
Laten we het er maar op houden dat het aantal op één hand te tellen was...
Oud 22-12-2006, 19:58
Verwijderd
das minimaal 50 procent die niet stemt

edit: volgens mij heeft iedereen het wat druk deze maand
Oud 22-12-2006, 20:12
Hanneke
Hanneke is offline
Gaat wel lekker zo
Oud 22-12-2006, 20:41
twinkebel
twinkebel is offline
jesus ik denk dat we het idee dat we hadden toch maar moeten invoeren volgende ronde.
Oud 22-12-2006, 21:03
Trass
Trass is offline
Alweer gelijkspel

Dan is het nadat de wolven er vandaag en morgen een hebben opgegeten nog maar 8 tegenover 2...(of telt de heks niet als dorpeling?)
Oud 22-12-2006, 21:04
Spelleider
Spelleider is offline
Allereerst wil ik even mijn zus bedanken voor het overnemen van de spelleidertaken gister zodat ik naar een verjaardag van een vriend kon. Het verhaal was echt super, vooral dat schijten op de kapitein was briljant. Dat ik daar zelf niet aan gedacht had, ik heb me dood gelachen toen ik dat las.
En dat Fearie een vrouw was, ja dat kon je natuurlijk ook niet weten. Zeker omdat Fearie nauwelijks post hier. Maar goed, ik maak van Fearie wel een lesbo, dan klopt het verhaal weer. Anno 2006 moet dat kunnen, nietwaar?
En dan nu de uitslag:

‘Ok, welke grapjas heeft dit op z’n geweten!?’ zei Hanneke boos. Alle piraten keken een beetje naar de grond. ‘Volgens mij hebben we weer bezoek gehad van zo’n beest’ zei Leekah. ‘Ik wil geen beesten op MIJN schip!’ zei Hanneke woest. ‘En Flowtje dan?’ zei iemand. ‘Da’s toch ook een beest?’ ‘Ja maar Flowtje eet geen bemanningsleden op!’ riep Hanneke. ‘Maar ze schijt wel op uw jas’ zei Leekah. Ze wees naar de witte vlek op Hanneke’s jas. ‘GODVERDOMME FLOWTJE!!! Da’s nu al de vierde keer! Hoe vaak moet ik het nog zeggen: NIET schijten op de kapitein!!’ Ze gooide een steen naar de papegaai. ‘Niet schijten op de kapitein, niet schijten op de kapitein!!’ zei deze vrolijk terwijl ze de steen ontweek. Het was trouwens wel een vreemde steen: perfect rond, en gemaakt van glas… ‘Mijn oog!!’ schreeuwde Biertank toen hij het ding door de lucht zag vliegen. Iedereen bulderde van het lachen toen Biertank achter zijn oog aan rende.
‘Nu is het wel weer mooi geweest!’ beval Hanneke. ‘Fearie, ruim die rommel in het kraaiennest op. De rest, klaarmaken voor vertrek. We zetten koers naar het Robbeneiland.’ ‘Aye aye kapitein!!’
Een uur later waren ze op weg. De stemming was opperbest. Hanneke had de rest van de bemanning eindelijk verteld van de schat nadat ze het eiland op de kaart had geïdentificeerd als het Robbeneiland. Zelfs Fearie was weer in een goed humeur, ondanks dat ze een vieze bloederige rotzooi moest opruimen en haar een potje lesbische sex door de neus was geboord.
Alleen Topdrop werd niet opgevrolijkt door het vooruitzicht van een grote rijkdom. Zonder Tink* had hij geen zin meer in het leven. In een opwelling pakte hij een kanonskogel van het dek en wierp zichzelf in zee. Door het gewicht van de kogel zonk hij als een baksteen. ‘Man overboord, man overboord!!’ kraaide Flowtje nog, maar het mocht niet baten. Topdrop was er geweest…

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink* (dorpeling)
3. Neiu
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell (dorpeling)
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah (dorpeling)
11. Topdrop (dorpeling)
12. Flowtje
13. Biertank 52
15. Ske*
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance (tovenaar)
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

En met de dood van Topdrop zijn de weerwolven weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30. En dat meen ik!! Ik heb het nu dus tegen de ziener en de heks! Mijn zus was dan zo lief om tot half 11 te wachten met de uitslag omdat jullie zo friggin laat waren, maar ik doe daar niet aan. Te laat stemmen betekend kans verspeeld. Duidelijk?

Laatst gewijzigd op 22-12-2006 om 21:58.
Oud 22-12-2006, 21:19
Trass
Trass is offline
Goed verhaal , vooral de rol van Flowtje en Biertanks oog

(-> Maxwell is ook dood, opgegeten door de wolven bij gelijkspel)
Oud 22-12-2006, 21:59
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Trass schreef op 22-12-2006 @ 22:19 :
Goed verhaal , vooral de rol van Flowtje en Biertanks oog

(-> Maxwell is ook dood, opgegeten door de wolven bij gelijkspel)
Hé? hoe komt die in een keer zonder kleur? Nouja, ik heb het veranderd..
Oud 22-12-2006, 22:09
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik word wel een beetje als een enge man neergezet. Ik wil een grote, stoere piraat zijn.
Oud 22-12-2006, 22:17
TopDrop
TopDrop is offline
Nou, das dan weer mooi kut.
Oud 22-12-2006, 22:40
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 22-12-2006 @ 23:17 :
Nou, das dan weer mooi kut.
Ik wist niet dat je suicidaal was.
Oud 23-12-2006, 20:08
Ske*
Ske* is offline
komaan gastjes beetje leven in brouwerij.
Oud 23-12-2006, 20:21
Spelleider
Spelleider is offline
Kapitein Neiu keek goedkeurend naar de Hollandse vloot die in de haven lag. Dat had ze toch maar mooi geregeld. En dat in zo’n recordtijd. Daar kon die kluns van een Maxwell nog een puntje aan zuigen… ‘Kapitein’ zei Luitenant Lisa ‘De Willem III laat weten dat ze volledig klaar zijn voor vertrek’ Neiu knikte. Een ander bemanningslid voegde eraan toe: ‘Kapitein Ske* heeft doorgeseind dat ook de Eenhoorn klaar is voor vertrek.’ ‘Mooi zo’ zei Neiu. ‘Sein maar door naar de gouverneur dat de hele vloot klaar is om te vertrekken.’
Gouverneur Eye of Sauron had erop gestaan dat hij zelf de vloot zou aanvoeren. Daarom was zijn vlaggeschip, ‘Het Oog van de Storm’, ook in orde gemaakt. Verder had je dus de ‘Amsterdam’ onder kapitein Neiu, de ‘Willem III’ onder kapitein Zoef de Haas en de ‘Eenhoorn’ onder kapitein Ske*. Stiekem vond Neiu vier schepen om één piratenschip te vangen een beetje over done maar dat had ze maar niet tegen de gouverneur gezegd. Het lot van Maxwell stond haar nog goed in het geheugen…
De verkenners hadden met postduiven doorgegeven dat de piraten koers hadden gezet richting het Robbeneiland, dus de bevelhebbers hadden het vermoeden dat de schat daar te vinden was. De gouverneur was helemaal geobsedeerd door de schat. Neiu vermoedde zelfs dat hij meer om het goud gaf dan om het terugvinden van zijn dochter. Maar uiteraard had ze dat ook maar niet gezegd.
‘Kapitein, we hebben de haven verlaten’ rapporteerde Lisa. Neiu schrok op uit haar gedachten. ‘Oh ja. Goed. Heis het grootzeil maar’ Lisa salueerde. Met alle zeilen gehesen zouden ze goed vaart maken. Neiu had uitgerekend dat ze binnen drie dagen op hun bestemming zouden aankomen. Weliswaar zouden de piraten eerder aankomen, maar ze vertrouwde erop dat ze ook nog een hoop tijd zouden verliezen met het zoeken en opgraven van de schat. Met een beetje mazzel konden Neiu en haar mannen de schat zo inpikken…
‘Da’s gek’ zei Lisa opeens. ‘Wat?’ vroeg Neiu. ‘Wat is er?’ ‘De ‘Willem III’ begint uit de koers te raken’ Neiu pakte de kijker en keek naar het andere schip. ‘Heh? Da’s vreemd. Er staat niemand aan het roer. Liggen die gasten te slapen of zo?’ Ze keek nog eens beter. ‘Volgens mij staat er helemaal niemand op het dek’ En toen ontplofte het andere schip ineens!! Neiu werd door de ontploffing tegen de grond geslagen. ‘Hard naar bakboord!!’ brulde ze naar de roerganger. Ook de ‘Eenhoorn’ en ‘Het Oog van de Storm’ begonnen naar bakboord te draaien, om het brandende schip te ontwijken. ‘Waar is die idioot van een Zoef de Haas mee bezig!!’ vloekte Neiu. ‘Heeft ie staan roken in de kruitkamer of zo???’
Niemand had echter de harige gestalte gezien die van de ‘Willem III’ was gesprongen vlak voordat deze ontplofte. En al helemaal niemand kon vermoeden dat de ontploffing veroorzaakt was door het vrijkomen van de immense magische krachten uit het lichaam van Zoef de Haas…

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink* (dorpeling)
3. Neiu
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell (dorpeling)
8. Lisa/Trass
9. Zoef de Haas (tovenaarsleerling)
10. Saarah (dorpeling)
11. Topdrop (dorpeling)
12. Flowtje
13. Biertank 52
15. Ske*
16. leekah/Cobalt
17. Hanneke
18. Balance (tovenaar)
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

En toen waren de dorpelingen hun bescherming kwijt...
De dorpelingen mogen weer stemmen. Dit kan tot morgenavond 20:30. En graag wat meer stemmen dan de vorige keer aub.
Oud 23-12-2006, 20:30
Verwijderd
Oud 23-12-2006, 20:43
Trass
Trass is offline
Nou ook al de leerling
Oud 23-12-2006, 23:06
VoRaZ
VoRaZ is offline
knap lullig
Oud 24-12-2006, 00:49
Neiu
Neiu is offline
Potverdikkeme, ik zal die haarmans krijgen
Mooi verhaal weer , alleen een beetje erg spijtig van Zoef. Ik had nog zo op haar gerekend
Oud 24-12-2006, 03:15
Hanneke
Hanneke is offline
Kut

Het is misschien niet heel veel. Maar vlak na deze post:
Citaat:
Tink* schreef op 20-12-2006 @ 00:43 :
Ik twijfel tussen Trass en Ske*, ik weet niet waarom. Ik stem morgen iig pas dus ik kijk nog wel even.
Is Tink opgegeten.

En ik had de vorige keer op Ske* gestemd en als er zo weinig stemmen zijn is er dus best kans dat hij een van het gelijkspel was. (Ik weet niet of er nog iemand op Ske gestemd heeft?)

Hm, ja. Je moet toch iets dus ik ga deze keer maar voor Ske*
Oud 24-12-2006, 06:39
zoef de haas
zoef de haas is offline
wat kut
Oud 24-12-2006, 11:55
Trass
Trass is offline
Ik ga denk ik ook op Ske* stemmen, ik weet het nog niet zeker. Er moet in ieder geval niet weer gelijkspel komen en Ske* is nog steeds degene met de minste posts dus..
Oud 24-12-2006, 20:03
Spelleider
Spelleider is offline
‘Ontwijken!!’ schreeuwde kapitein Ske*. ‘Bakboord, alles wat je hebt!!’ De roerganger begon als een bezetene aan het roer te draaien. Ske* kon het nog steeds niet geloven. De ‘Willem III’ was zomaar ontploft! Hij zag het brandende schip snel dichterbij komen. De ‘Eenhoorn’ draaide niet snel genoeg!! Vol afschuw rende hij naar het roer toe en begon er ook aan te trekken. Toen hoorde hij een misthoorn. Verschrikt draaide hij zich om. Hij zag de gigantische boeg van ‘Het Oog van de Storm’ recht op zich afkomen!!! ‘Stuurboord!! Stuurboord!!!’ gilde hij in paniek. Maar dat ging ook niet. Ze zaten klem tussen het brandende schip en het vlaggenschip. Er klonk een luid gekraak toen de twee schepen elkaar raakten. ‘Het Oog van de Storm’ was vele malen groter en zwaarder, dus de ‘Eenhoorn’ werd gewoon overvaren!! Er was niet eens de tijd om fatsoenlijk in de boten te gaan, binnen een paar minuten was het schip gezonken…
Kapitein Neiu stond machteloos toe te kijken vanaf de brug van de ‘Amsterdam’. Ze vloekte in zichzelf. Het was nooit leuk om een schip te verliezen, maar twee schepen in zo’n korte tijd achter elkaar, en zonder dat er ook maar één vijand in de buurt was… het was gewoon onverdraaglijk. ‘Stelletje zondagsvaarders. Stelletje incompetente eikels’ zei ze in zichzelf, totdat ze werd onderbroken door luitenant Lisa. ‘Overlevenden in het water’ wees ze. Neiu knikte. ‘Laat een sloep te water’
Een uur later was alles voorbij. Neiu’s mannen hadden ongeveer tweederde van de opvarenden van de ‘Eenhoorn’ weten te redden. Zoals ze al verwacht had was de ‘Willem III’ echter met man en muis vergaan… ‘Heb je kapitein Ske* weten te vinden?’ vroeg ze aan Lisa. Deze schudde haar hoofd. ‘De roerganger zei dat ie hem onder de boeg van ‘het Oog van de Storm’ zag verdwijnen. Dat kan ie nooit overleefd hebben.’ Neiu spuwde op de grond. ‘Net goed voor die eikel. Ze hebben altijd gezegd dat ie vooruitziend zou zijn. En dan kan ie niet eens een ander schip ontwijken…’ Ze veranderde van onderwerp ‘Is ‘het Oog’ beschadigd?’ Lisa antwoordde: ‘Ze hebben geseind dat ze slechts lichte averij hebben opgelopen. Waarschijnlijk is het al varend te repareren. De gouverneur heeft in ieder geval doorgegeven dat we meteen zullen doorvaren’

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink* (dorpeling)
3. Neiu
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell (dorpeling)
8. Lisa/Trass
10. Saarah (dorpeling)
11. Topdrop (dorpeling)
12. Flowtje
13. Biertank 52
15. Ske* (ziener)
16. leekah/Cobalt
17. Hanneke
18. Balance (tovenaar)
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Slechte keus van de dorpelingen. Maar Ske* vergat toch regelmatig te stemmen dus een echt goeie ziener was ie toch niet...
De weerwolven mogen weer eten. Dit kan tot morgenavond 20:30.
Oud 24-12-2006, 20:32
Verwijderd
Oud 24-12-2006, 20:53
TopDrop
TopDrop is offline
Volgens mij slaapt iedereen met dit spel.
Oud 24-12-2006, 20:53
Hanneke
Hanneke is offline
Fuck, ik dacht even dat hij echt wolf zou zijn.
Oud 24-12-2006, 21:18
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 24-12-2006 @ 21:53 :
Volgens mij slaapt iedereen met dit spel.
uhuh dit spel werkt vermoeiend op mij
Oud 24-12-2006, 21:31
zoemzoem
zoemzoem is offline
Volgens mij zijn Trass en Faerie de overige weerwolven. En Hanneke is de heks.
Niet dat ik meedoe, maar ach, dan reageert er nog iemand...
Oud 24-12-2006, 21:36
ook hallo
ook hallo is offline
Kut

En we hebben ook geen info doorgekregen ofzo Dus dat is lekker handig.
Oud 25-12-2006, 04:50
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 24-12-2006 @ 21:32 :
*Grrrr*
Ske* heeft idd niets gezegd. Mooi dan...
Voor de volgende keer zou ik het echt niet weten. Zeker niet tov hoe het eruit ziet en hoe iedereen heeft gestemd
edit: typo

Laatst gewijzigd op 25-12-2006 om 04:53.
Oud 25-12-2006, 14:01
Trass
Trass is offline
Misschien dat hij er alsnog aanwijzingen neerzet, maar dat mag nu zeker niet meer?
Oud 25-12-2006, 14:46
Ray
Ray is offline
Natuurlijk niet
Oud 25-12-2006, 14:51
Trass
Trass is offline
Ik had al zo'n vermoeden

En ik dacht dat ze dorpelingen vrijwel altijd wonnen, maar dat is dus niet zo
Oud 25-12-2006, 18:08
Spelleider
Spelleider is offline
Ok, misschien hadden jullie het al geraden maar ik zet het er toch nog even neer.
Vanavond is de uitslag wat later ivm kerstdiner. Dat loopt elk jaar vreselijk uit dus dat zal dit jaar ook wel weer zijn.
Oud 25-12-2006, 21:14
Spelleider
Spelleider is offline
‘En dan moeten we bij deze grote rots rechtsaf’ zei Hanneke. ‘Ok, hoeveel stappen?’ vroeg Biertank 52. ‘honderdvijftig staat hier’ antwoordde Hanneke. ‘Leekah, tel jij de stappen maar, Biertank kan waarschijnlijk niet verder tellen dan tien’ ‘Dat kan ik wel!’ reageerde Biertank verontwaardigd. ‘Elf, twaalf, eh eh ehmm’ Leekah onderbrak hem. ‘Hou maar op oogje, als je bij dertien al vast loopt zul je de honderdvijftig ook wel niet halen. Ik tel wel’ Ze duwde Biertank opzij en begon te tellen. ‘Mijn oog!!’ schreeuwde biertank. Iedereen begon te lachen toen ze het glazen bolletje over de rotsen zagen rollen. Helaas voor Biertank stonden ze bovenop een heuvel en het oog rolde helemaal de heuvel af. De arme Biertank zette jammerend de achtervolging in. ‘Laat die mafkees maar’ zei Hanneke. ‘Die haalt ons wel weer in’ Leekah ging door met tellen en al vrij snel was de rest van de piraten niet meer te zien…
Een kwartier later rende Biertank 52 nog steeds luid vloekend achter het glazen oog aan. Het ding was al lang niet meer te zien, maar iets dat een heuvel af rolde was beneden weer terug te vinden, zo redeneerde Biertank. Dat snapte zelfs iemand met een brein zo klein als het zijne. Hij hoopte maar dat het ding niet ergens in het struikgewas zou vallen, of nog erger: in het water. Maar hij had geluk. Zijn oog lag gewoon op het strand. Hij klopte het zand en ook iets wat op vogelpoep leek eraf en stopte het bolletje terug in zijn oogkas. Toen hoorde hij ineens stemmen! Snel dook hij het struikgewas in. Hij pakte zijn kijker en keek over het strand uit. In de baai lagen behalve de ‘Zwarte Valk’ ineens nóg twee schepen! En die Hollandse vlaggen beloofde niet veel goeds! ‘Dat is ongetwijfeld de gouverneur!’ dacht hij bij zichzelf. ‘Die hakt me in mootjes als ie erachter komt dat zijn dochter is opgegeten!’ Hij moest de anderen waarschuwen!! Hij draaide zich om om weg te rennen maar toen stond hij ineens oog in oog met luitenant Lisa. Deze wilde meteen de rest van de soldaten roepen, maar vanuit de bomen sprong er ineens een groot harig beest op haar!! Biertank schrok zo dat zijn oog weer uit zijn kas viel, maar hij nam niet de moeite om het ding weer op te pakken. Hij begon te rennen en blééf rennen, zonder om te kijken. Alsof de duivel achter hem aan zat. Sterker nog, misschien was dat ook wel zo…

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink* (dorpeling)
3. Neiu
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell (dorpeling)
8. Lisa/Trass (dorpeling)
10. Saarah (dorpeling)
11. Topdrop (dorpeling)
12. Flowtje
13. Biertank 52
15. Ske* (ziener)
16. leekah/Cobalt
17. Hanneke
18. Balance (tovenaar)
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

En toen waren de dorpelingen weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30...

Regels voor berichten