Hehe, lekker uitgeslapen, was moe, dus vroeg naar bed gegaan. Ik heb geloof ik wel 14 uur geslapen

...
Gister getraind, bijna ongeveer de enige van m'n team, maar ja. Het ging goed, we moesten tienen en ik heb met m'n partner gewonnen. Van iedereen, maar vooral: van hém. Hij kon het niet hebben

. Heerlijk. Daar kan ik nou echt van genieten. "Dat doe je anders nooit." Jawel, maar jij ziet het kennelijk gewoon niet. Ik ben niet minder dan jij, omdat jij toevallig wel veel scoort en ik niet. Op de trainingen zijn we anders best gelijkwaardig. Maar het mooiste was, hij deed het niet echt super, zijn partner ook niet, die normaal toch redelijk zuiver is. En zij werd gewoon jaloers op mij, door zijn opmerkingen. Hoe bizar, zíj jaloers op míj?!

. Zegt ze ook nog: "Dan ga je volgende keer toch lekker met haar!" Prima, heerlijk, lijkt me goed. Maar dat doet ie toch niet. Heerlijke vent is het toch... maar getrouwd en ik denk en doe en zeg niets

... zo lekker veilig he

...
Verder lekker vrij vandaag. Afgelopen dagen een beetje lijntjes uitgegooid. Het samenwerken is toch ergens goed voor. Beter contact met meer mensen, zowel uit m'n groepje als daarbuiten. En 2 leuke jongens. Met de ene lekker een half uurtje in de metro zitten kletsen, hij weet nu wie ik ben. En die andere jongen, die heeft een vriend die ik wel leuk vind. Maar ja, dan moet ik eigenlijk niet met hem flirten, straks denken ze nog dat ik hem leuk vind, ipv die vriend. Maar hij heeft een vriendin en hij is echt niets voor mij.
Maar ja, allemaal jongens die wel leuk zijn, maar net niet. Had ik nou maar contact gehouden met m'n vakantieflirt, niet dat ik daar iets aan had gehad, maar hij had het wel. Alleen de oud en die ander, getrouwd. Lekker bezig Karen, hou het maar lekker veilig op afstand.
Bijna een jaar vrijgezel nu. Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij ging het 9 dec uit. Daarna nog elkaar gezien en de donderdag erna officieel. Meer dan een jaar geleden. Het lijkt niet zo lang. Het jaar is zo ontzettend snel gegaan. Maar opzich, met deze dagen, het begint toch wel te kriebelen. Maar ik denk dat ik het zo weer zat ben. Dat het even leuk is en dan klaar. Dus dat is ook niet eerlijk voor wie dan ook.
En waar moet ik de tijd vandaan halen? Ik geef me overal maar voor op, gewoon dingen die ik leuk vind, maar hoe moet ik in godsnaam alles doen? Ik ben kapot, ik merk het. Vraag teveel van mezelf. Wil alles te goed doen. Maar ja, ik doe wel veel leuke dingen toch? Daar gaat het toch om?
Nog 3 dagen en dan vakantie, nog een week en dan Egypte

. Snorkelen, duiken, heerlijk bruin worden en uitrusten. En dan 2 weekjes 1 tentamen en dan weer 2 weken vrij. Dan moet ik me wel kunnen opladen tot het einde van het jaar...
Maar dan begint het pas, in de vakantie al. De master. Ja hoor, ik doe er wel ff een studie bij... Maar dat is dan, nu is nu. Nu niet druk maken maar genieten toch

?