Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
beter doe je normaal ipv dit dom 'gezwets'. |
![]() |
|
[QUOTE]Orpheo schreef op 14-01-2007 @ 20:12 :
het is er echt een strafkamp. vandaag hebben 2 mensen op staande voet ontslag genomen. dat is toch niet normaal? kom op! 7 mensen sinds oudjaarsavond. ik heb vandaag ook gewoon gezegd, hoe moet ik u nu aanspreken? als volgt? (hakken tegen elkaar klikken, arm in de lucht en brullen) HERR LUITEN!!! mag ik u iiets vragen! die hond had nog de ballen om te zeggen, ja doe maar. [/QUOTE pfff das idd allesbehalve een normale baas dan.... ![]() Maareuhm verder was het niet mijn bedoeling om hier hele discussies te starten over 1 opmerking. God mensen kunnen hier soms zo zeuren. Maargoed ik trek me wel trug.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het verwerkt heb.
||
Citaat:
![]() Omg. Vrijgezel. Ja. Dat ben ik nu ook. Pfft, even wennen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar is het wel definitief uit? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Twee jaar geleden zijn we ook uit elkaar gegaan en na 10 dagen was het weer aan. Ben niet van plan om dat weer te doen. Ik weet toch dat het niet werkt. ![]()
||
Citaat:
![]() Heel veel sterkte!! |
![]() |
|
[QUOTE]stout! schreef op 14-01-2007 @ 22:36 :
Je noemt jezelf kwetsbaar maar volgens mij is de voornaamste die de kans loopt gekwetst te worden jouw ex. Ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk zo egoistisch bent als je hier overkomt. [/QUOTE Volgens mij helaas wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Dankje ![]() Citaat:
![]() Nou ja, voor mij niet, maar de slechte dingen verberg je altijd voor de buitenwereld ![]() En vanavond Grey's Anatomy en America's Next Top Model om me op te vrolijken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik voel me op het moment echt numb ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Slechte oplossing ![]() Chocola helpt. Al heb ik op het moment weinig honger ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *geeft brownies als troost* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij het uit maakt, dan is je gevoel al weg en laat je anderen al toe in je leven. In het geval van x-spekkie-x was het van beide kanten, weer een ander verhaal ![]() Ook al heb je snel een ander, dat wil niet zeggen dat je geen verdriet of wat dan ook meer hebt van je vorige relatie. De zogenaamde reboundboy of girl kan ook een rol spelen.. Ach, wat een gezwets, kan wel merken dat ik een rapportage aan het schrijven ben ![]() OT: ik mis hem... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh, en ik had me dus voorgenomen deze week met die klasgenoot te gaan praten over wat hij nou van me wil maar ik durf niet help ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder niets nieuws.
|
![]() |