Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2007, 00:55
Verwijderd
Hééééééél goed <3
Advertentie
Oud 15-01-2007, 07:36
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 14-01-2007 @ 23:56 :
Ik ben gedumpt, omdat hij niet meer verliefd was. En ik weet dat ik het grotendeels aan mezelf te danken heb, en dat maakt het behoorlijk rot.
Oud 15-01-2007, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 14-01-2007 @ 22:19 :
Lifestyle-achtig gezwets met irritant veel onnodige smilies vind ik idioot ja.
wtf waar heb jij het over?
beter doe je normaal ipv dit dom 'gezwets'.
Oud 15-01-2007, 08:03
farai
farai is offline
[QUOTE]Orpheo schreef op 14-01-2007 @ 20:12 :
het is er echt een strafkamp. vandaag hebben 2 mensen op staande voet ontslag genomen. dat is toch niet normaal? kom op! 7 mensen sinds oudjaarsavond. ik heb vandaag ook gewoon gezegd, hoe moet ik u nu aanspreken? als volgt? (hakken tegen elkaar klikken, arm in de lucht en brullen) HERR LUITEN!!! mag ik u iiets vragen!

die hond had nog de ballen om te zeggen, ja doe maar.
[/QUOTE

pfff das idd allesbehalve een normale baas dan....

Maareuhm verder was het niet mijn bedoeling om hier hele discussies te starten over 1 opmerking. God mensen kunnen hier soms zo zeuren. Maargoed ik trek me wel trug.
Oud 15-01-2007, 08:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Er is weer een forumbaas vrijgezel

Na een relatie van ruim drie jaar is het nu toch echt uit met mijn vriend. Was wel te verwachten, zat er al een tijdje aan te komen. Het was ook een beslissing van ons beide en ik heb er vrede mee. Betekent niet dat ik me nu niet onzettend kut voel
Oud 15-01-2007, 08:49
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-01-2007 @ 09:06 :

Na een relatie van ruim drie jaar is het nu toch echt uit met mijn vriend. Was wel te verwachten, zat er al een tijdje aan te komen. Het was ook een beslissing van ons beide en ik heb er vrede mee. Betekent niet dat ik me nu niet onzettend kut voel
Awww, dat is balen...
Oud 15-01-2007, 08:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-01-2007 @ 09:49 :
Awww, dat is balen...
Ja, het is erg pijnlijk. Zeker ook omdat het mijn eerste serieuze relatie was.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het verwerkt heb.
Oud 15-01-2007, 08:59
Verwijderd
Knuffel voor x-spekkie-x, Lafjuh en kleinmeisje

Ontopic: het vrijgezellenleven is weer heerlijk
Oud 15-01-2007, 09:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 15-01-2007 @ 09:59 :
Knuffel voor x-spekkie-x, Lafjuh en kleinmeisje

Ontopic: het vrijgezellenleven is weer heerlijk
Dankje

Omg. Vrijgezel. Ja. Dat ben ik nu ook. Pfft, even wennen
Oud 15-01-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-01-2007 @ 10:04 :
Dankje

Omg. Vrijgezel. Ja. Dat ben ik nu ook. Pfft, even wennen
Ken het gevoel En ja, het duurt wel even voor het went...

Maar is het wel definitief uit?
Oud 15-01-2007, 09:59
Verwijderd
Awh, klote spekkie! Sterkte ermee *knuf*

Met mij, óns, gaat het goed. Heel goed. <3
Oud 15-01-2007, 10:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 15-01-2007 @ 10:51 :
Maar is het wel definitief uit?
Het is niet de bedoeling dat we weer bij elkaar komen
Twee jaar geleden zijn we ook uit elkaar gegaan en na 10 dagen was het weer aan. Ben niet van plan om dat weer te doen. Ik weet toch dat het niet werkt.
Oud 15-01-2007, 10:10
groovy
groovy is offline
Citaat:

Meis, wat erg voor je..ik begrijp echt hoe je je voelt, en als je ooit behoefte hebt om te PM-en, al is het alleen maar om eens lekker je hart te luchten, mijn PM-inbox heeft nog plaats genoeg voor je .

Heel veel sterkte!!
Oud 15-01-2007, 10:14
elledc
elledc is offline
na een relatie van 4,5 jr twijfel ik over mijn gevoelens voor hem
en dat is behoorlijk rot
Oud 15-01-2007, 10:19
ST*R
ST*R is offline
[QUOTE]stout! schreef op 14-01-2007 @ 22:36 :
Je noemt jezelf kwetsbaar maar volgens mij is de voornaamste die de kans loopt gekwetst te worden jouw ex. Ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk zo egoistisch bent als je hier overkomt. [/QUOTE

Volgens mij helaas wel En ja ik ga er iets aan doen.
Oud 15-01-2007, 10:21
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-01-2007 @ 11:02 :
Het is niet de bedoeling dat we weer bij elkaar komen
Twee jaar geleden zijn we ook uit elkaar gegaan en na 10 dagen was het weer aan. Ben niet van plan om dat weer te doen. Ik weet toch dat het niet werkt.
Wtf. Sterkte Lisanka
Oud 15-01-2007, 10:21
Verwijderd
sterkte ermee! (edit: dat was bedoeld voor elledc)

ontopic: Ja er valt niet zoveel te voelen he. Maar ik ben steeds blijer met de knoop die ik heb doorgehakt een maand geleden. Moet er niet aan denken nu nog midden in die toestand te zitten.
Vanavond heb ik heel laat college en daarna moet ik naar huis sjeezen om optijd voor Grey's Anatomy () te zijn en als het een beetje meezit sleur ik hem dan mee want hij kijkt dat ook ''wel eens''. En dat kan vast gezellig worden. Zoniet, dan heb ik nog altijd het wel en wee van Izzie en al die anderen.

Laatst gewijzigd op 15-01-2007 om 10:24.
Oud 15-01-2007, 10:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
groovy schreef op 15-01-2007 @ 11:10 :
Meis, wat erg voor je..ik begrijp echt hoe je je voelt, en als je ooit behoefte hebt om te PM-en, al is het alleen maar om eens lekker je hart te luchten, mijn PM-inbox heeft nog plaats genoeg voor je .

Heel veel sterkte!!
Ja, iedereen kent dat rotgevoel wel
Dankje
Citaat:
Bloem schreef op 15-01-2007 @ 11:21 :
Wtf. Sterkte Lisanka
Ja, onverwachts he
Nou ja, voor mij niet, maar de slechte dingen verberg je altijd voor de buitenwereld

En vanavond Grey's Anatomy en America's Next Top Model om me op te vrolijken
Oud 15-01-2007, 10:56
Orpheo
Orpheo is offline
ik raak vermoeid van iedereen die denkt het beste met me voor te hebben. Mensen die ik nu zo'n 5 jaar als vrienden beschouw blijken eigenlijk niets meer dan gebakken lucht te zijn. Echt geweldig; zij leent mij een paar albums en zegt erbij 'en niks kwijt raken he!! ik ken jou!' (waar dat op mag slaan, god mag t weten; tis mijn eigendom niet, DUS raak ik het NIEt kwijt!!!). ik leen haar EEN cd. en wie raakt iets kwijt? zij dus. mijn favo cd, gekregen van mn zus notabene. echt briljant.doe ik ook nooit meer trouwens.

De moeder van mn beste vriend ligt in t ziekenhuis met fuckin tbc. de voorgenoemde baas liet 'm niet gaan na 9 uur werken(!) omdat ie naar haar toe moest om dingen te regelen in t ziekenhuis.

en m'n ma is ook weer echt geweldig; ze weet dat ik iets heel graag wilde hebben (niets materieels) en ze wist t hoe en wat, en ze zegt t me niet. alleen maar omdat zij t niet leuk vindt. ja dus?

Maar damn, m'n vriendin is een schatje. ze is superlief, knuffelig, supermooi. kan niet wachten tot ik haar weer zie Volgens mij vindt haar ma mij ook wel een ok-kerel (waarschijnlijk nog zeer mild uitgedrukt ).

en ik kan me voorstellen dat ik door deze post een chagrijnige ouwe zak lijk, maar geloof me; niets is minder waar
Oud 15-01-2007, 10:59
Verwijderd
@ allen die het nodig hebben ;
*knuff* en sterkte enzo.. Je hebt er nu niets aan, maar geloof me, achter de wolken schijnt de zon.. Weet er alles van..

OT: Gaat wel okee. Ik had weer een kut weekend. Door mijn pil ligt alles nu op zn gat (jaja, dat dus, lang leve je libido), en dat is ook niet leuk voor hem. Ik ben het beu hem teleur te stellen maar heb al sinds een poos de overtuiging dat ik niets meer tegen mijn zin ga doen, en dat breekt hem nu op.
Maar goed, gelukkig snapt hij het wel, en begin ik volgende week aan een nieuwe pil en hoop dat dat wel goed gaat...
Oud 15-01-2007, 11:25
Ruby
Ruby is offline
Ik ben gelukkig met hem <3 gisteravond kreeg hij wel iets rots te horen en dat was heel zielig.. maar ik vind het dan wel fijn dat ik erbij ben wanneer zoiets gebeurd want anders sta je machteloos.

Soms ben ik wel onzeker over dingen tussen ons, omdat dit nu toch wel mijn langste relatie ooit is en njah.. Het lijkt gewoon alsof het "Too good to be true" is ofzoiets
Oud 15-01-2007, 12:19
Hartje
Hartje is offline
Jongen A. vindt mij leuk, heel leuk.. terwijl ik hem gewoon zie als maatje, meer niet. Ik voel iets voor jongen B. Hoe maak ik A. nou duidelijk dat ik niks voor hem voel.. Moet ik A. vertellen wat ik voor B. voel? (B. weet er overigens van..)
Oud 15-01-2007, 12:28
stout!
stout! is offline
Spekkie, sterkte... ik weet hoe kut het kan zijn. Waarom is het eigenlijk uit (als je het wil vertellen natuurlijk)? In ieder geval wordt het waarschijnlijk een moeilijke tijd maar het helpt om te weten dat het niet meer aan moet gaan.

OT: alles goed.
Oud 15-01-2007, 14:44
elledc
elledc is offline
Citaat:
Quis schreef op 15-01-2007 @ 11:21 :
sterkte ermee! (edit: dat was bedoeld voor elledc)
dank je
Oud 15-01-2007, 15:12
Verwijderd
Ben ik speciaal wat vroeger opgestaan om vandaag lekker een dagje smen te hebben, belt z'n werk dat de computers het niet doen (en daarmee dus ook de kassa's niet, niet handig in een winkel) en alleen hij kan dat maken dus nu is ie al 3 uur weg
Oud 15-01-2007, 15:13
I C U
I C U is offline
@ Spek, Lafjuh en kleinmeisje: Sterkte! *knuv* Goed balen...

Mjah, hier gaat 't allemaal wel lekker, eigenlijk. Zo z'n gangetje, begin een beetje te wennen aan het feit dat ik een vriendje heb enzo. Mjah
Oud 15-01-2007, 16:05
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
I C U schreef op 15-01-2007 @ 16:13 :
@ Spek, Lafjuh en kleinmeisje: Sterkte! *knuv* Goed balen...
OT: hij kwam vanmorgen even langs voor college omdat hij straks moet oppassen en het druk heeft enzo. Lief Jammer dat hiij vanavond niet mee kan dan..
Oud 15-01-2007, 16:13
Cartosa
Cartosa is offline
Goed maar wel raar, ze denkt nogal ver vooruit, wil samen op reis in september. En tegelijkertijd is ze ultravoorzichtig, dus ik denk dat ik haar al een tijdje niet meer snap. Momenteel heeft ze examens en is mijn taak om haar zo goed mogelijk te steunen daarbij, al is het ook niet altijd duidelijk, omdat ze nogal teruggetrokken leeft dan of zo. Hopelijk geeft ze daarna eens uitleg wat ze precies wil aanvangen met onze relatie

Mis haar pf.
Oud 15-01-2007, 16:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
stout! schreef op 15-01-2007 @ 13:28 :
Spekkie, sterkte... ik weet hoe kut het kan zijn. Waarom is het eigenlijk uit (als je het wil vertellen natuurlijk)? In ieder geval wordt het waarschijnlijk een moeilijke tijd maar het helpt om te weten dat het niet meer aan moet gaan.
Het is uit omdat het echt niet meer ging. We leefden teveel langs elkaar heen, maakten veel ruzie, konden niet echt met elkaar praten, wisten niet echt wat we samen konden ondernemen in het weekend.

Ik voel me op het moment echt numb
Oud 15-01-2007, 17:04
Iduna
Iduna is offline
Alles gaat maar een beetje langs me heen en ik moet mezelf echt dwingen om leuke dingen te doen, maar door alle tentamens vind ik eigenlijk ook dat het niet mag. Maar als ik niks afspreek met vrienden (of iets juist afzeg, omdat ik me niet zo lekker voel), voel ik me nog erger.

Eigenlijk zou het wel erg fijn zijn om weer iemand te hebben (die helemaal voor je gaat) want met mijn vrienden ga ik gewoon anders om. Maar ja, al die tijd voor mezelf is ook best fijn.. (maak ik mezelf maar wijs )
Oud 15-01-2007, 17:07
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-01-2007 @ 17:44 :
Ik voel me op het moment echt numb
Alcohol is je beste vriend
Oud 15-01-2007, 17:48
Kali
Kali is offline
Ik mis hem ,
Heb examens, kan hem niet veel zien, in plaats van 3-4 keer per week maar 1 keer per week en enkel een paar uurtjes 's avonds, en dan wil ik enkel slapen want zo moe.
Er is mogelijkheid om samen op vakantie te gaan in september, maar ergens een miscommunicatie erover denk ik. (of hij doet moeilijk)
En ik reageer me af tegen hem over examens en het feit dat ik het beu ben om 3 weken al binnen te zitten en ik geen goed oog heb in de examens *zucht*

Anderzijds 4 maand <3
Oud 15-01-2007, 17:52
Gothic
Gothic is offline
Tja. Het gaat al beter denk ik. Ik denk veel minder aan hem. Een directe afwijzing was idd nodig. Al heb ik nog wel iets hoop. Maar dat gaat snel over vermoed ik, als ik daar ben en hij niet komt. Dus misschien toch maar doen dan. Zonder hem kan het ook leuk worden toch?

Ok, ik heb gebeld. Ik ga gewoon voor haar . En het voelde heerlijk. Ze is zo ontzettend lief, lijkt me leuk haar weer te zien. Dus met de instelling om voor haar te gaan, voel ik me oprecht goed.
Alleen zei hij niet veel later dat hij waarschijnlijk ook wel kon. Nou we zien wel. Ik ga er niet op hopen, ga uit van het ergste: dat hij niet komt. Anders ben ik teleurgesteld, en met de instelling dat het zonder hem leuk wordt, kan het ook leuk worden . Ik heb echt superveel zin!

Ik weet nu beetje waarom hij zo moeilijk deed gister, hij had m'n mailtje nog niet gelezen, dus hij dacht nog dat ik hem echt leuk vond enz, terwijl ik in het mailtje duidelijk uitgelegd had, dat het voor mij hier ophield, vanaf het moment dat de vakantie voorbij was. En de cliché dingen dat ik hoop dat het goed komt met zijn vriendin en die blabla. Van die dingen die je hoort te zeggen, die passen, maar die ik natuurlijk verre van meen ...

Laatst gewijzigd op 15-01-2007 om 18:51.
Oud 15-01-2007, 17:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-01-2007 @ 18:07 :
Alcohol is je beste vriend

Slechte oplossing Meer natuurlijke morfines die me numb laten voelen.

Chocola helpt. Al heb ik op het moment weinig honger
Oud 15-01-2007, 18:15
dead person
dead person is offline
na 3 jaar nog steeds leuk leuk leuk x 100...vlindertjes en de hele mikmak

praten steeds meer over samenwonen en kindjes krijgen, doet me zo goed dat hij er precies hetzelfde over denkt als mij yaay <3
Oud 15-01-2007, 18:28
Halflight
Halflight is offline
Een vriendin heeft zojuist mijn hele avond gemaakt door te vermelden dat die nice nice collega de hele avond naar me liep te kijken en ik heb er weer vertrouwen in haha
Oud 15-01-2007, 18:31
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Halflight schreef op 15-01-2007 @ 19:28 :
Een vriendin heeft zojuist mijn hele avond gemaakt door te vermelden dat die nice nice collega de hele avond naar me liep te kijken en ik heb er weer vertrouwen in haha
hmm, en die klasgenoot dan? *wijst naar topic onderaan de pagina*
Oud 15-01-2007, 18:33
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ligt het aan mij of wordt men hier nogal snel verliefd? Als ik het topic zo volg(ik lurk voornamelijk) dan lijkt het soms net of men twee weken na de oude liefde al een nieuwe crush heeft gevonden. Vergelijking met eigen situatie: na de laatste relatie(die maar een paar maandjes duurde, dus nogal kort vergeleken met de meeste relaties hier) duurde het nog 8 maanden eer ik opnieuw iemand interessant vond op die manier.
Oud 15-01-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:

*geeft brownies als troost*
Oud 15-01-2007, 19:20
Verwijderd
life is shit

hij is achterlijk, stom, lelijk en helemaal achterbaks en zeker niet trouw!
*huil*
Oud 15-01-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 15-01-2007 @ 19:33 :
Ligt het aan mij of wordt men hier nogal snel verliefd? Als ik het topic zo volg(ik lurk voornamelijk) dan lijkt het soms net of men twee weken na de oude liefde al een nieuwe crush heeft gevonden. Vergelijking met eigen situatie: na de laatste relatie(die maar een paar maandjes duurde, dus nogal kort vergeleken met de meeste relaties hier) duurde het nog 8 maanden eer ik opnieuw iemand interessant vond op die manier.
ik werd ook snel weer verliefd, erg snel. Ik was bijna 19 mnd samen met mn ex, en 20 dagen later had ik een 'nieuwe' vriend. Het ligt er maar net aan hoe je uit elkaar gaat. Is het een rot break-up, jij bent nog verliefd, hij niet meer, hij gaat vreemd, wat dan ook, dan duurt het veel langer om er over heen te komen.
Als jij het uit maakt, dan is je gevoel al weg en laat je anderen al toe in je leven. In het geval van x-spekkie-x was het van beide kanten, weer een ander verhaal

Ook al heb je snel een ander, dat wil niet zeggen dat je geen verdriet of wat dan ook meer hebt van je vorige relatie. De zogenaamde reboundboy of girl kan ook een rol spelen..

Ach, wat een gezwets, kan wel merken dat ik een rapportage aan het schrijven ben

OT: ik mis hem...
Oud 15-01-2007, 19:46
Flip!
Flip! is offline
Hij is zo lief enzo. Vandaag stond ie ineens langs me in de bus. Zoiets vind ik dan leuk. De hele tijd aan hem denken, afvragen wanneer je hem weer ziet en ineens staat ie er

Hij zegt ook continu dat ik werk moet gaan zoeken. Niet dat hij de enigste is, want mijn moeder wil ook dat ik ga werken. We waren pas bij de Lidl en er stond dat ze personeel zochten. Mijn vriend wees me erop, maar ik zei nee. Als ik ergens niet wil werken dan is het in zo'n schrale supermarkt met lelijke medewerkers (ja geloof me, in elke Lidl waar ik ben geweest hebben ze minstens 3 achterlijke medewerkers). Sowieso heb ik het helemaal gehad met supermarkten.
Maar hij heeft wel gelijk. Als we samen weer op vakantie willen, zal er toch geld moeten zijn.
Dus ik ga maar weer werk zoeken..
Oud 15-01-2007, 21:01
Fides
Fides is offline
Ze is gewoon zo lief, zo mooi, zo schattig <3
Maar wat vind ik het toch moeilijk als ze dan opeens even weg is.
Oud 15-01-2007, 21:18
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 15-01-2007 @ 19:31 :
hmm, en die klasgenoot dan? *wijst naar topic onderaan de pagina*
Ja, ik weet dat ik erg ben. Maar ze zijn beide zo onduidelijk en beide heel erg leuk en heel anders. En op school zie ik hem en is het heel erg leuk maar dat is het. En mijn collega zie ik weer op hele andere momenten en hij doet ook altijd heel erg gezellig. Maar ik hoef niet te kiezen, want ze zijn beide te verlegen of ze moeten me gewoon niet.

Oh, en ik had me dus voorgenomen deze week met die klasgenoot te gaan praten over wat hij nou van me wil maar ik durf niet help
Oud 15-01-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
elledc schreef op 15-01-2007 @ 11:14 :
na een relatie van 4,5 jr twijfel ik over mijn gevoelens voor hem
en dat is behoorlijk rot
Dat heb ik ook wel eens. Maar als het niet echt lang duurt, kan het normaal zijn, lijkt me. (Zeven jaar relatie van mijn kant.)
Oud 15-01-2007, 21:47
I C U
I C U is offline
Het is zo leuk wanneer je gewoon direct een klik met mensen hebt. Heerlijk. Jep, leuke collega erbij gekregen, daar ben ik dan wel weer blij mee.
En zoveel lol gehad vandaag! Super. Onwijs gelachen. Toch best leuk, colleges Ennehm... Hij is ook nog steeds heel leuk. Blijheid!
Oud 15-01-2007, 22:13
Verwijderd
Een vriendinnetje van me vertrekt eind volgende maand richting Bonaire en als alles goed gaat blijft ze daar.
Da's natuurlijk heel erg fijn en gaaf voor haar, maar ik moet zeggen dat hoe dichterbij het komt, hoe minder ik het vind....

En verder: Hij is zo vreselijk lief Heb hem midden in de nacht vanacht wakker geroepen vanwege de pijn, maar hij bleef helemaal rustig en heeft me vandaag de hele dag vertroeteld. En gisteren was hij ook al zo lief voor me. Ik voelde me zo'n idioot, maar hij stelde me helemaal gerust en gaf me echt het gevoel achter me te staan
Oud 15-01-2007, 22:37
WolterB
WolterB is offline
Hm, morgen

Leuk als je weekend midden doordeweeks valt
Oud 16-01-2007, 00:13
Optima
Optima is offline
Oud 16-01-2007, 06:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat: