Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2007, 08:28
Verwijderd
Misschien zeg ik m'n afspraak bij de psychiater ook wel af. Dan blijf ik me maar voor de rest van m'n leven kloten voelen. Als ik haar verlies, is er toch niemand meer die er last van heeft behalve ikzelf.
Advertentie
Oud 28-01-2007, 10:24
Verwijderd
brr ziek, nog steeds
Oud 28-01-2007, 10:24
Ann
Ann is offline
Kom ik weer aan met mijn vrolijkheid. Whaha gisteravond was zooo gezellig. De eerste gingen om half 12 naar huis en de laatste om kwart voor 2.. dat maakt het gedoe met de familie van vorig jaar weer goed (h)(h). Ik heb zo veel leuke dingen gekregen en zo veel lol gehad en zoveel stomme acties gemaakt. *ann?, zag ik nou net het cadeau in de prullenbak verdwijnen* oooh shit jaaaa whaha. Njaa het was leuk en gezellig =)
Oud 28-01-2007, 10:41
Verwijderd
Ik heb een vriendje, lalalalala <3 .
Oud 28-01-2007, 10:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Verdomme, waarom sta ik nooit aan het ontvangende eind van dat soort dingen?!
Oud 28-01-2007, 10:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tentamenweek.. Drama.

Gelukkig heb ik biologie al helemaal geleerd en het is pas 12.00 .
Oud 28-01-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 28-01-2007 @ 11:59 :
Tentamenweek.. Drama.

Gelukkig heb moet ik heel ongeveer heel geschiedenis nog en is het al twaalf uur
Oud 28-01-2007, 11:09
Verwijderd
Tentamen: drama
tis 12 uur en nog niets gedaan

Oh en mn vriendje zn computer is dood en ik mis m.
Oud 28-01-2007, 11:20
Ann
Ann is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 28-01-2007 @ 11:41 :
Ik heb een vriendje, lalalalala <3 .
Leuk man!
Oud 28-01-2007, 11:41
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 28-01-2007 @ 12:20 :
Leuk man vrouw!
Oud 28-01-2007, 11:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 28-01-2007 @ 08:50 :
Ik heb de regels eerst gelezen en zoals ik ze interpreteerde mogen dit soort posts wel, maar mogen er geen topics met automutilatie als hoofdonderwerp geopend worden en mogen tips over hoe je het moet doen ook niet. Een post als dit mocht zoals ik het interpreteerde echter wel. Ik begrijp echter dat de fb's hier het laatste woord in hebben.
Was niet vervelend naar jou bedoelt dus. Het was alleen even een flinke trigger, maar die verantwoordelijkheid ligt uiteraard bij mezelf. Mja.. in de regels staat het ook niet duidelijk naar mijn mening. Ik vond(vind) het alleen nog al een trigger.. en daarbij was er ooit een periode waarin ik en een paar anderen zelfs op de vingers getikt werden als we ook maar de afkorting "am" gebruikten. Het valt me uberhaubt op dat er de laatste tijd weer veel vaker over wordt geschreven en dat het getolereerd wordt, wat ik dus een beetje tegenstrijdig vind met eerder beleid. Maargoed, dan had ik een fb moeten pm'en en het niet hier moeten posten.
Sorry.

Ontopic:

Dit weer is echt waardeloos. Wil ik er een keertje uit, regent het heel de tijd. Ik denk dat ik zometeen maar eens mijn vriend uit bed ga halen en kijken of niet iets indoor kunnen gaan doen.

Ik heb in ieder geval wel een ROZE ps2 sinds gisteren.
Oud 28-01-2007, 11:51
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Behh, ik kom er net achter dat ik vandaag mijn gswerkstuk af moet maken. Shit, was ik daar maar eerder aan begonnen .
Oud 28-01-2007, 11:51
rare kwast
rare kwast is offline
Would you tell me how could it be any better than this?

ik zie t niet.. ik weet t niet..
Oud 28-01-2007, 11:53
Clumsy*
Clumsy* is offline
Oh this life is so confusing
Feels like I'm always losing
Oud 28-01-2007, 12:58
coopergirl
coopergirl is offline
Opa's en oma's en ouders + zusjes komen bij mij op visite! En vanavond fam uit Den Haag. Hiephoi
Wat ik raar vind, is dat ik me dan zenuwachtig ga voelen "straks loopt het niet goed"... Terwijl ik me daar nooit zorgen om maak, ik geen perfectionist whatsoever ben.. Vaagheid, komt uiteraard allemaal goed
Oud 28-01-2007, 13:21
rare kwast
rare kwast is offline
gister een vriendin gesmst.. ze is vrij dat weet ik maar heb nog steeds niets terug en ze stuurt altijd meteen.. zelfs als ze werkt..
kan ik me mooi weer gek gaan zitten maken
Oud 28-01-2007, 13:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kut allergie

M'n moeder dr stofzuiger is kapot en doet het niet meer. Het hele huis is stoffig en ik loop de hele dag rond met dikke, rode, tranende en jeukende ogen en een lopende en kriebelende neus. Lang leve het nieuwe huis en de gladde vloer

Naja, m'n moeder doet dr best. Ze heeft mij en de bank al helemaal afgezogen met de oude stofzuiger die het niet meer zo goed doet maar iig nog wat doet.
Oud 28-01-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-01-2007 @ 00:18 :
Uhu en ik was ook echt trots vandaag.
En vanavond had ik ook trek in wat lekkers en ik heb niks op en nou ben ik alweer trots. Woehoe, I can do it!
You go girl!

Citaat:
Balance schreef op 28-01-2007 @ 00:18 :
En ik ga woensdag naar My Fair Lady dus echt tof dat ik hier lees dat je hem erg leuk vond. Heb d'r helemaal zin in!
Echt niet? Hij draait 5x he (di, wo, vrij, za, zo), kun je geen van allen? Er zijn nog kaarten namelijk voor alle dagen!
Oh gaaf! Veel plezier! Hij's is echt heel leuk. Ken je het verhaal?

Oh Gothic, echt jammer. Ik zit nog steeds met de muziek in mn hoofd, heb de Engelse met Julie Andrews (nooit geweten dat zij deze ook gezongen heeft) gedownload, die luister ik nu. Oooh, hier word ik vrolijk van...
Oud 28-01-2007, 15:20
Eend
Eend is offline
Lalalala ik ben vrolijk

Maar ook zwaar geďrriteerd en nou moet ik echt weg
Oud 28-01-2007, 15:30
Ann
Ann is offline
na het eten ga ik even huiswerk maken en kijken warik al mijn nieuwe dingen kan planten =| ik heb dus echt geen ruimte meer op mijn kamer, dan heb ik waxinelichthouders, 2 fotokubussen, een theepot en nog meer neerzet spul gekregen *oei misschien moetik wat oud rotzooi weg doen ofzo, maar ik heb niets ouds Help iemand?
Oud 28-01-2007, 15:36
Missy
Missy is offline
Morgen van 9 tot half zes op school !

Heb ik écht geen zin in, net of ik ook niks te doen heb. Het is voor mijn eigen best wil. Voor een goed doel. Misschien is het wel hartstikke gezellig, hoop ik.
Oud 28-01-2007, 15:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
De Winterefteling was heel heel heel leuk!
Oud 28-01-2007, 16:35
Verwijderd
Nu kan ik dus echt niet meer. En niet dat ik het idee heb dat ik het ken hoor, nee dat niet. Waar het nou over gaat? Ja, over schoolwetten enzo, maar wat voor wetten dat nou eigenlijk zijn, ik zou het niet weten. Mijn concentratie is nu echt echt echt op en dat kan niet want ik moet het allemaal weten!
Omg ik heb gewoon echt examenvrees ofzo
Oud 28-01-2007, 16:54
Clumsy*
Clumsy* is offline
Somehow ben ik er heel goed in om alles verkeerd te doen en alles stuk te maken
Oud 28-01-2007, 17:17
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ga weg met die kutvakken. Ik vind 1/3 van de stof leren al téveel...
Oud 28-01-2007, 17:29
Verwijderd
Vandaag smste ze me heel vrolijk over haar hamsters en of ik gisteravond naar dat feest geweest was. Had het liever niet gehad, want nu geeft ze me toch weer enige hoop. Vrolijke smsjes heb ik liever als ze weet wat ze wil en weet dat ze mij wil. Dat heb ik alleen niet gesmst, want dat zou haar misschien weer verder van me verwijderen.

Verder voel ik me wel rustig op het moment. Vanavond denk ik nog even naar de studentenvereniging. Dat is meestal wel goed voor m'n gemoedstoestand.

Met m'n zus afgesproken dat zij morgen de psychiater voor me belt om te vragen of mijn afspraak naar een andere psych verzet kan worden. Deze ben ik al eens bij geweest en ik had niet het gevoel dat ik er verder mee kwam. Heb alleen zelf niet aangegeven dat ik liever een ander had. M'n zus is op het moment in haar fase van co-assistent bij haar studie geneeskunde, dus die kan wss ook overtuigender zijn dan ik en die dingen beter regelen.
Oud 28-01-2007, 17:39
Verwijderd
OOOh verdomme. Hoe kan het dat ik de laatste tijd zo weinig zelfvertrouwen op het gebied van studeren heb? Kost zoveel energie om de hele tijd te denken ''ik kan het niet'', ''ik haal het niet'', ''aaaaah, paniek, tentamen'', maar toch doe ik het. En dat terwijl ik het wél kan, en dat ook ergens wel weet.
Bah, ik wil weer vakantie, even pauze van alles. En ik wil leren de lat voor mezelf minder hoog te leggen.
Oud 28-01-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 28-01-2007 @ 12:48 :
Was niet vervelend naar jou bedoelt dus. Het was alleen even een flinke trigger, maar die verantwoordelijkheid ligt uiteraard bij mezelf. Mja.. in de regels staat het ook niet duidelijk naar mijn mening. Ik vond(vind) het alleen nog al een trigger.. en daarbij was er ooit een periode waarin ik en een paar anderen zelfs op de vingers getikt werden als we ook maar de afkorting "am" gebruikten. Het valt me uberhaubt op dat er de laatste tijd weer veel vaker over wordt geschreven en dat het getolereerd wordt, wat ik dus een beetje tegenstrijdig vind met eerder beleid. Maargoed, dan had ik een fb moeten pm'en en het niet hier moeten posten.
Sorry.

Sorry als het een trigger was voor jou en voor andere mensen. Ik zal de volgende keer voorzichtiger zijn met het posten van zulke dingen. Eigenlijk had ik het niet zo erg gevonden als je een fb had gepm't. Dat had meteen duidelijkheid gegeven over of het wel of niet mag.
Oud 28-01-2007, 18:15
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 26-01-2007 @ 14:01 :
hee, rintveld?? Ga je naar Rintveld A, of B(persoonlijkheidsstoornissen)..
En ze zijn daar nooit zo heel vlot hoor
Geen idee, maar ik neem dan aan van A. Heb geen persoonlijkheidsstoornis (voor zover ik weet).
Maar ja, morgen belt mijn moeder ze weer op, dan is er iig iemand die wél iets weet.

Zit/zat jij daar ook dan? ben nl nogal nieuwsgierig hoe het daar allemaal gaat

ot:
Wel leuk weekend gehad.. Alleen voel me nu weer eens klote
Ben als de dood dat ik 7 kilo ofzo aan moet gaan komen. Ik durf niet Ik heb al zo'n dikke buik.
Maar goed, verstandig gezien: mijn haar valt uit, mijn handen en voeten zijn ijsklompen, mijn menstruatie doet het ws niet meer uit zichzelf, mensen roddelen over me en nog meer van die feestelijkheden. Dat wil ik ook niet mijn hele leven, dus moet wat.
Oud 28-01-2007, 18:44
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 28-01-2007 @ 19:15 :
Geen idee, maar ik neem dan aan van A. Heb geen persoonlijkheidsstoornis (voor zover ik weet).
Maar ja, morgen belt mijn moeder ze weer op, dan is er iig iemand die wél iets weet.

Zit/zat jij daar ook dan? ben nl nogal nieuwsgierig hoe het daar allemaal gaat
owh, ja.. dan zal je wel naar A gaan. Ik heb 13 maanden op Rintveld persoonlijkheidsstoornissen gezeten. eerst zaten we nog in hetzelfde gebouw als eetstoornissen, later moesten we naar een ander gebouw. was aan de ene kant nogal kut, want ik had zo'n fijne kamer, maar aan de andere kant was het maar beter.

Verder zaten er wel wat meisjes die ook op A hadden gezeten. en als ik de was moest wegbrengen moesten we half door A, maar ach...
We kregen wel wat hulp van A, wat oefeningen enzo. (die waren eigenlijk wel moeilijk ) verder had ik echt een rot regeling, qua gewicht etc. dat als ik eronder kwam ik naar A moest. Dat is nooit gebeurd. Oh ja.. en ze werken met voedingslijsten.. Die gebruikten wij ook.

Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 18:48.
Oud 28-01-2007, 18:51
Yana
Yana is offline
Hoeveel dieptepunten gaan er nog komen?

Vandaag kon ik niet eten. Wilde ik niet eten. Dezelfde oude truukjes, terwijl ik mijn vriend vorige week vertelde dat ik nóóit meer op "alleen een beetje yoghurt en een blaadje sla" wilde teren. Is vandaag dan zoveel beter? Ik nam een beetje yoghurt met havermout, nog niet eens vijf fatsoenlijke happen. Ik kreeg het niet weg, treuzelde een eeuwigheid. Daarna dwong hij me een beschuitje met kaas te eten, maar het was gewone 48+ kaas en die wilde ik echt niet. Heb de kaas eraf gesmeten, een droog beschuitje weggekauwd en zelfs dat was al teveel. "En jij wilt beweren dat je geen probleem hebt?"

Daarna was ik zo kwaad op mezelf. Ik heb tegen heug en meug een boterham gepakt, heeel dun besmeerd met sandwichspread en die opgegeten. Heb gesmeten met alles wat ik vastpakte, ben daarna de kamer in gelopen en heb alleen maar stil op de bank gezeten. "Je gedraagt je als een kind."

Nagedacht. Sinds er die directe confrontatie is geweest "eetstoornis". ben ik keihard teruggevallen. Ik ben weer gaan wegen, ik kreeg geen hap meer door mijn keel. Ik heb mijn vriend van me afgeslagen, weggeduwd. Wilde geen liefde, verdiende geen liefde. Waarom kwets ik hem zo, waarom doe ik ons dit aan? Krijg ik nu een confrontatie met wat is geweest om te kijken of ik echt veranderd ben?

Natuurlijk hebben we gepraat daarna. Gepraat, gehuild, gepraat en nog meer gehuild. Eetstoornis, eetstoornis... . Voel ik me nu weer sterk? Voel ik weer de kracht om morgen weer te beginnen met zes boterhammen en avondeten? Ik weet het niet. Ik voel me verdrietig. Ik wil alleen zijn, slapen, dood zijn. Niet deze confrontatie aan moeten gaan.

Het ging best goed, echt. Maar toen hij vroeg of ik de batterijen kon afgeven, heb ik geweigerd. Ik heb ze nodig. Ik heb weer even die controle nodig. Toe maar, noem het maar een stoornis. Misschien kan ik het ook wel niet alleen.
Oud 28-01-2007, 18:53
Roosje
Roosje is offline
<3

En dat vat het allemaal wel samen en mijn papier werkt lekker toch beter en morgen moet ik weer naar school = komt niet goed, maar whatever, ik heb - bij nader inzien heb ik toch geen muziek, maar goed, wat maakt mij dat uit? Ik heb mijn liefje toch in mijn hoofd.
Oud 28-01-2007, 19:09
Saarah
Saarah is offline
Het was echt super gisteren! En complimentjes krijgen is zooo leuk (zeker van hem!). Dat motiveert me om door te gaan met m'n dieet.
Omg, hij is gewoon zo lief. De dingen die hij zei waren, ja, echt lief. Ik hoop dat hij deze week nog eens kan afspreken!
Oud 28-01-2007, 19:11
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 28-01-2007 @ 19:44 :
owh, ja.. dan zal je wel naar A gaan. Ik heb 13 maanden op Rintveld persoonlijkheidsstoornissen gezeten. eerst zaten we nog in hetzelfde gebouw als eetstoornissen, later moesten we naar een ander gebouw. was aan de ene kant nogal kut, want ik had zo'n fijne kamer, maar aan de andere kant was het maar beter.

Verder zaten er wel wat meisjes die ook op A hadden gezeten. en als ik de was moest wegbrengen moesten we half door A, maar ach...
We kregen wel wat hulp van A, wat oefeningen enzo. (die waren eigenlijk wel moeilijk ) verder had ik echt een rot regeling, qua gewicht etc. dat als ik eronder kwam ik naar A moest. Dat is nooit gebeurd. Oh ja.. en ze werken met voedingslijsten.. Die gebruikten wij ook.
Oke..
Ik ga trouwens niet voor opname als het goed is, bedoeling was geloof ik deeltijdbehandeling (2 dagen geloof ik). Maar ja, ik zie het wel. (ik meen iets gelezen te hebben van minimum bmi, als t nog even zo doorgaat haal ik dat niet meer )
Oud 28-01-2007, 19:51
Meissiej
Meissiej is offline
Ik zet me schrap tegen de dagen die me treiteren door teveel te lijken op de dagen uit het verleden. Maar ik word meegesleurd naar de door de tijd. Meegesleept door gedachten, herinneringen, en duistere gevoelens. De wereld is wreed, het leven is meedogenloos.
Ik haat de wereld, ik haat het leven. En als ik niet uit kijk ga ik mezelf ook nog haten. Het spijt me.
Balance
Balance is offline
Citaat:
sonho schreef op 28-01-2007 @ 15:19 :
You go girl!

Oh gaaf! Veel plezier! Hij's is echt heel leuk. Ken je het verhaal?

Oh Gothic, echt jammer. Ik zit nog steeds met de muziek in mn hoofd, heb de Engelse met Julie Andrews (nooit geweten dat zij deze ook gezongen heeft) gedownload, die luister ik nu. Oooh, hier word ik vrolijk van...
Ik ken het verhaal niet, nou ja.. ik weet puur dat het over dat meisje gaat dat zo plat praat en dat hij dan haar netjes wil maken. That's all. Maar ik hou er vanaf om van te voren niet te veel te weten over een musical, dus ik wacht rustig af. En is d'r ook een cd van?

Ontopic: vandaag heerlijk gewerkt. Ik hou er van om nuttige dingen te doen op zondag, omdat ik anders m'n dag maar verdoe. En zometeen nog even studeren, dan heb ik m'n weekend weer nuttig besteed.

Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 20:24.
Redhair
Redhair is offline
Vandaag kwamen mijn moeder, broer en zijn vriendin bij ons eten. Idee van J., het was wel raar. Mijn moeder was al vaker geweest om te helpen verhuizen natuurlijk, maar nu kwam ze voor het eerst echt op visite. Maar het was leuk.
Ik hou zo van het hoge plafond. De kamer is twee verdiepingen hoog. We hebben vaak alleen kaarsen aan, het is dan zo fijn om samen op de bank te liggen en een beetje naar het plafond staren. Ik hou van het huis, ik hou van J., ik vind het echt geweldig.
Heb alleen wel moeite met eten, ik eet veel de laatste tijd. Heb al een aantal dagen steeds neigingen naar een eetbui. Het is moeilijk om het te onderdrukken, ik word er steeds even somber door, maar wil J. niet vertellen wat er is, waardoor hij weer somber wordt. Die eetstoornis moet weg, ik wil geen vreetbuien daar.
Oud 28-01-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 26-01-2007 @ 17:16 :
Hahaaaa, mijn zusje is volgens mij nog verliefder op m'n vriendje dan ik.

En hij komt al over twee uur of zo en fijn. <3
Fucking onmogelijk!

Oh enenenen het was echt super dit weekend <3^^
Oud 28-01-2007, 21:46
kroot
kroot is offline
Vandaag heb ik mijn deel van de btw-aangifte van de winkel afgerond. Nog net op tijd, moet dinsdag klaar zijn. Morgen bellen hoe laat mijn operatie dinsdag is. Gisteren hadden we concours met het jeugdorkest, ging best goed. We zijn 4e geworden.
Oud 28-01-2007, 21:47
GeleBloem
GeleBloem is offline
Eigenlijk ben ik gewoon verrot en heb ik erg negatieve gedachtes Maar ik mag het niet laten merken, weet uberhaupt niet aan wie. Over het algemeen gaat het heel goed, hoor!

Maar eigenlijk kan ik niet meer...en wil ik niet meer..
Oud 28-01-2007, 21:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Hoe kon ik zo stom zijn..
Damn!!! fiets weg.. en dat is niet het ergst, SLEUTELS weg...oh, mijn god.. straks wordt er ingebroken.....
OMG, ik schijt in mijn broek, en ik ben bang.. DAMN.
Zo goed gaat het dus...fijn.
Oud 28-01-2007, 22:19
Nienna*
Nienna* is offline
Hm. Het gaat wel weer.

Ik heb hem weer gesproken en verdomme, het is onmogelijk, we weten het allebei, hij nog meer dan ik maar tóch... toch wil ik het.
Ach.
Ik geniet maar van het gevoel. In ieder geval weet hij me als geen ander vrolijk te krijgen en daarnaast krijg ik ook het gevoel dat ik best leuk ben .

Lang leve leuke, onbereikbare jongens .

Maar het gaat wel goed, hoor. Vanaf morgen (ja, dat zei ik vorige week ook!) serieus goed aan mijn huiswerk werken. En wandelen in het bos met een lieve vriendin.
Het komt wel goed met me.

<3 Fuck, de liefde! <3
Oud 28-01-2007, 23:52
Tink*
Tink* is offline
Ik kan er niet tegen als mensen me dingen gewoon pas vertellen na een maand. Dan voelt het net alsof ze me niet vertrouwen. Waarom heb je het niet gewoon verteld? Je kent me toch. Het voelt gewoon zo minderwaardig. Ik vertel jou ook altijd alles gelijk. En als ik dan zeg dat je gewoon niet goed bent in serieus praten, dat je dat nooit wilt, dan heb ik het weer gedaan. Maar ik meen het, ik wil dit niet meer. Het moet veranderen. Want zo voel ik me steeds meer gedistancieerd. Er zit iig een deuk in de vriendschap nu, zie die maar eens te repareren.
Oud 29-01-2007, 00:20
Verwijderd
Ik ben zo'n domme sukkel.

Ze stuurt me steeds vrolijke smsjes. Dat wil ik niet. Niet zo lang ze er zelf niet uit is. Zo geeft ze me hoop. Hoop die misschien wel vals is. Ol wil dit niet. Ze maakt me kapot op deze manier.

Laatst gewijzigd op 29-01-2007 om 00:33.
Oud 29-01-2007, 01:07
Verwijderd
Godver! Ik dacht dat het goed was gegaan!? Nou, ik hoop dus maar dat ik voor de open vragen ook een 6 heb... anders ben ik echt dood... En morgen weer tentamen, maar ik ben ziek en ik ken het volgens mij veel te slecht enzo .
Oh, ik ben als de dood en dan kan ik straks vast weer niet slapen enzo en dat helpt ook helemaal niet!
Oud 29-01-2007, 02:40
coopergirl
coopergirl is offline
Mmmm lekkere Marlboro &hearts;
Oud 29-01-2007, 03:25
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-01-2007 @ 03:40 :
Mmmm lekkere Marlboro &hearts;
V'ruit, nog ééntje... En dan richting slaapmeubel gaan c00pz

Een gezellige dag gehad, overigens
Oud 29-01-2007, 06:19
Verwijderd
@Yana: Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit zal vast niet het laatste dieptepunt zijn... Het is allemaal niet makkelijk, maar het 'hoort er bij'.
Wanneer moet je weer naar die psycholoog? Geef aan hoe je je nu voelt, hoe je reageerde op het bericht van een eetstoornis hebben, enz. Vraag haar ook zo'n mededeling voortaan wat eerder te doen (dus bv. aan het begin van jullie afspraak), dan kun je het er nog even over hebben zonder dat je vrijwel meteen naar huis moet en het een week zelf uit moet zoeken.
En om positief te eindigen (): ergens heb ik het gevoel dat jij het wel redt...
Oud 29-01-2007, 06:54
Verwijderd
De dag is net vijftig minuten bezig en ik voel me nu al ziek van de moeheid... Ik ga zo nog maar even naar bed, want ik heb vanmiddag een presentatie en als ik me zo voel zoals nu wordt dat niet echt een succes...
Oud 29-01-2007, 07:02
Verwijderd
Bah, nu voel ik me weer brak. Gisteravond heb ik echt te veel gedronken en hetgeen weer gedaan wat ik mezelf verboden had. Nu voel ik me alleen maar beroerd en heb geen zin in de dag. Blegh!

Aan de andere kant ben ik er eigenlijk wel trots op dat het me sinds een week weer lukt mezelf ertoe te zetten hard te lopen. Ik merk dat ik m'n gewicht op deze manier ook weer een beetje op een acceptabel niveau begin te krijgen. Bovendien is hardlopen een huge uitlaatklep. Eerst flink lopen, pijn, pijn wordt erger, door pijn heen en dan is er geen stoppen meer aan. Dat gevoel van dat alles om je heen er even niet meer toe doet. Alleen ik, m'n schoenen en het pad waarop ik loop. Verder niet meer denken. Heeeeeeeeeeeerlijk is dat.

Laatst gewijzigd op 29-01-2007 om 08:37.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten