Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Sorry. Ontopic: Dit weer is echt waardeloos. Wil ik er een keertje uit, regent het heel de tijd. Ik denk dat ik zometeen maar eens mijn vriend uit bed ga halen en kijken of niet iets indoor kunnen gaan doen. Ik heb in ieder geval wel een ROZE ps2 sinds gisteren. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Oh Gothic, echt jammer. Ik zit nog steeds met de muziek in mn hoofd, heb de Engelse met Julie Andrews (nooit geweten dat zij deze ook gezongen heeft) gedownload, die luister ik nu. Oooh, hier word ik vrolijk van... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, morgen belt mijn moeder ze weer op, dan is er iig iemand die wél iets weet. Zit/zat jij daar ook dan? ben nl nogal nieuwsgierig hoe het daar allemaal gaat ot: Wel leuk weekend gehad.. Alleen voel me nu weer eens klote ![]() Ben als de dood dat ik 7 kilo ofzo aan moet gaan komen. Ik durf niet ![]() Maar goed, verstandig gezien: mijn haar valt uit, mijn handen en voeten zijn ijsklompen, mijn menstruatie doet het ws niet meer uit zichzelf, mensen roddelen over me en nog meer van die feestelijkheden. Dat wil ik ook niet mijn hele leven, dus moet wat.
||
Citaat:
Verder zaten er wel wat meisjes die ook op A hadden gezeten. en als ik de was moest wegbrengen moesten we half door A, maar ach... We kregen wel wat hulp van A, wat oefeningen enzo. (die waren eigenlijk wel moeilijk ![]() Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 18:48. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga trouwens niet voor opname als het goed is, bedoeling was geloof ik deeltijdbehandeling (2 dagen geloof ik). Maar ja, ik zie het wel. (ik meen iets gelezen te hebben van minimum bmi, als t nog even zo doorgaat haal ik dat niet meer ![]()
||
Citaat:
Ontopic: vandaag heerlijk gewerkt. Ik hou er van om nuttige dingen te doen op zondag, omdat ik anders m'n dag maar verdoe. En zometeen nog even studeren, dan heb ik m'n weekend weer nuttig besteed.
Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 20:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh enenenen het was echt super dit weekend <3^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Een gezellige dag gehad, overigens ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #83. Roosje | 2 | 23-01-2007 13:02 |