Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 12:50
Verwijderd
Lekker smsen Leuk!
Advertentie
Oud 05-02-2007, 14:10
Kreuz
Kreuz is offline
Stilzwijgend, leegbloedend, doodlopend. Uit voor het zelfs maar echt aan heeft kunnen gaan. Het begon toch best een beetje lekker te kriebelen van mijn kant, jammer dat het een enkele ruzie niet kon weerstaan.

Joh, dat rijmt. Zit ik wel in het goeie forum?
Oud 05-02-2007, 14:40
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 05-02-2007 @ 15:10 :
Stilzwijgend, leegbloedend, doodlopend. Uit voor het zelfs maar echt aan heeft kunnen gaan. Het begon toch best een beetje lekker te kriebelen van mijn kant, jammer dat het een enkele ruzie niet kon weerstaan.

Joh, dat rijmt. Zit ik wel in het goeie forum?
de tekst klinkt idd best mooi..
arme jij
Oud 05-02-2007, 15:15
niña
niña is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-02-2007 @ 13:12 :
Willow <3
Jaaaaaa <3

En mag het geen Hallelujah in de titel zijn?
En een lief vriendje zou ook wel mogen ;-)
Oud 05-02-2007, 15:28
luchtballon
luchtballon is offline
Lalalaaaa
Oud 05-02-2007, 15:35
Dvine
Dvine is offline
goed hoor alleen ik baal een beetje dat hij niet antwoord, terwijl hij wel leuk met andere dingen bezig is
Oud 05-02-2007, 15:43
Kreuz
Kreuz is offline
Goeie tekst, die van Willow. Ken je deze? Ook erg toepasselijk in zowel dit forum als deze thread:

"Love isn't brains, children - it's blood. Blood, screaming inside you to work its will. I may be love's bitch; but at least I'm man enough to admit it."
Oud 05-02-2007, 15:55
Verwijderd
Om terug te komen op mn post van gisteren.. Het gaat dus wel goed (even afkloppen.. tot nu toe dus). We hebben gepraat en gepraat en we denken dat we elkaar begrijpen. We zijn gewoon allebei erg koppig en zeker als we boos zijn.
Als het goed is, gaan we één keer in de twee weken iets leuks doen, al is het maar samen iets eten ergens of een filmpje huren.

Morgen beginnen we door naar de film te gaan, jeej.. <33
Oud 05-02-2007, 15:58
Verwijderd
Ik ga m'n ex voor de keuze stellen. Ze wil nog ergens voor gaan of we verbreken al het contact. 'Gewoon een vriend' is voor mij geen optie meer. Dat zou uiteindelijk alleen maar meer pijn doen. Bovendien, waarom zou ze dan naar mij komen, 200 km van haar vandaan, terwijl ze haar andere vriendinnen binnen 10 km van haar vandaan heeft wonen?
Oud 05-02-2007, 16:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 05-02-2007 @ 15:43 :
Goeie tekst, die van Willow. Ken je deze? Ook erg toepasselijk in zowel dit forum als deze thread:

"Love isn't brains, children - it's blood. Blood, screaming inside you to work its will. I may be love's bitch; but at least I'm man enough to admit it."
You're not friends. You'll never be friends. You'll be in love till it kills you both. You'll fight, and you'll shag, and you'll hate each other till it makes you quiver, but you'll never be friends

Ik ken alles Ik ben een enorme Buffy nerd. Afgelopen weekend niets voor niets een vette marathon gehouden met mijn beste vriendinnetje

Maar verder gaan we even weer braaf ontopic

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 16:03.
Oud 05-02-2007, 17:00
Myuki
Myuki is offline
mmm ik ben helemaal stapelgek op mijn lief en ik ben reuze blij dat we nog steeds samen zijn. <3
Oud 05-02-2007, 17:05
Verwijderd
Oh ik ben zoooo zenuwachtig... mijn maag zit in een knoop en ik ben echt helemaal mezelf gek aan het maken... pff... En het duurt nog best een paar uur... Al moet ik in die paar uur nog een hoop doen, maar toch.. ohohoh
Oud 05-02-2007, 17:11
Verwijderd
omg ik ben onze afspraak vergeten ik versliep me en heb er daarna helemaal niet meer aan gedacht tot hij iets van zich liet horen. Jézus wat ben ik toch een drama
Oud 05-02-2007, 17:13
__
__ is offline
Citaat:
niña schreef op 05-02-2007 @ 13:01 :
Bah ik mis gewoon iedereen die ooit lief tegen me is geweest, geloof ik

Ik zit hier maar alleen en ik kan alleen maar via mail en foto's laten zien wat ik meemaak en soms zie ik al een groot ontvangstcomite voor me als ik straks terugkom, terwijl dat heel slecht is want ik moet het helemaal geweldig hebben hier
hee je bent er pas net hoor, don't rush things, maak je niet druk als je het niet meteen supergeweldigfantastisch hebt

ot: hij zit in de trein hierheen en blijft tot woensdagochtend, ook al ben ik morgen heel de dag op school wat dus eigenlijk nogal loos is maarja . maar dan hebben we wel 2 avonden en ehh ook nog een beetje 2 ochtenden <3
Oud 05-02-2007, 17:32
Verwijderd
Oud 05-02-2007, 19:21
Flip!
Flip! is offline
Alweer zo'n superleuk weekend gehad
Oud 05-02-2007, 19:24
Verwijderd
zat net echt naast een te leuk meisje in de bus.. raakten een aan de praat en ik heb der nummer!!
Oud 05-02-2007, 20:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 05-02-2007 @ 20:24 :
zat net echt naast een te leuk meisje in de bus.. raakten een aan de praat en ik heb der nummer!!
hehe dude, props
Oud 05-02-2007, 20:27
Verwijderd
Ik stort me weer veel te snel in veel te veel dingen en praat mezelf altijd op iedereen verliefd. Ik moet het gewoon laten zitten, want hij was eenmalig en verder heb ik geen zin in probleemgevallen.
Oud 05-02-2007, 20:40
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 05-02-2007 @ 21:27 :
Ik stort me weer veel te snel in veel te veel dingen en praat mezelf altijd op iedereen verliefd. Ik moet het gewoon laten zitten, want hij was eenmalig en verder heb ik geen zin in probleemgevallen.
Ik herken het maar anderzijds vind ik het wel fijn, zo onbenullig mezelf druk maken over niets. Beter dan al die problemen dan ik eerst had: ik voel me eindelijk een normaal leeftijdsgenootje.
Ik vind het altijd wel leuk om te denken dat iedereen me leuk vindt en ik hen, ik kom er toch altijd achter dat ik ze toch niet leuk vind .
Oud 05-02-2007, 22:08
stout!
stout! is offline
Goed! Saai!
Oud 05-02-2007, 22:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 05-02-2007 @ 16:43 :

Die is van Spike
Oud 05-02-2007, 22:27
Kreuz
Kreuz is offline
Niet gezegd dat dat niet zo was.

Een ex zocht verleden week nog contact met me, die had blijkbaar ergens zin in.

Ik niet. Eigenlijk heb ik op dit moment nergens zin in, behalve misschien wat rust in m'n hoofd.
Oud 05-02-2007, 22:31
Verwijderd
Speciaal voor martin STP:

Ik heb vandaag samen met een vriendin bij een hele knappe jongen Guitar Hero gespeeld.

Ghehe.
Oud 05-02-2007, 22:47
Nienna*
Nienna* is offline
Fuck. Een vriend van me redt het allemaal niet en stopt. En daar ben ik behoorlijk van uit mijn doen.
Oud 05-02-2007, 22:55
langejongen
langejongen is offline
Geen idee wat ik met deze situatie aanmoet.
Oud 05-02-2007, 23:09
Orpheo
Orpheo is offline
Ik heb 'r vandaag weer gezien. In plaats van de 2 uurtjes die t zouden zijn, werd het 5.5 uur uberblij natuurlijk! en ik zie haar waarschijnlijk deze week nog wel een paar uurtjes. ik mis 'r nu alweer, en ik ben pas 2.5 uur bij haar weg. <3
Oud 06-02-2007, 00:07
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
beetje bla op het moment ,ik denk dat ik teveel nadenk.Als ik dat niet zou doen dan zou het vast leuker zijn want hij is echt wel lief enzo.zucht
Oud 06-02-2007, 05:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi, het is leuk om Orpheo verliefd te zien

Met mij nog steeds hetzelfde liedje. Gebroken hart die nog lang niet heel is.
Ik zie ook niet echt verbetering, volgens mij blijf ik echt op hetzelfde niveau hangen. We zullen zien.
Oud 06-02-2007, 06:57
Verwijderd
Hij is leuk en lief en knuffelig en verschrikkelijk heet<3 En ik ben verschrikkelijk verliefd En ik ben blij dat 't met 'haar' is opgelost, maar stiekem denk ik wel dat ze boos op me is, maar het gewoon niet wilt laten zien zodat we geen ruzie krijgen enzo. Denkik. Maar waarschijnlijk is dat niet zo.
Oud 06-02-2007, 07:09
niña
niña is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-02-2007 @ 17:00 :
You're not friends. You'll never be friends. You'll be in love till it kills you both. You'll fight, and you'll shag, and you'll hate each other till it makes you quiver, but you'll never be friends

Ik ken alles Ik ben een enorme Buffy nerd. Afgelopen weekend niets voor niets een vette marathon gehouden met mijn beste vriendinnetje

Maar verder gaan we even weer braaf ontopic
Die heb ik op een ander forum als sig <3

Citaat:
hee je bent er pas net hoor, don't rush things, maak je niet druk als je het niet meteen supergeweldigfantastisch hebt
Ja weet ik wel maar mijn hersenen niet ofzo. Gelukkig heb ik steeds minder denktijd en was een uitgebreide messengersessie met een vriendin, mijn broer en mijn vader erg fijn
Oud 06-02-2007, 08:52
Muchacha
Muchacha is offline
Zo leuk en snel het ook begon, zo minder leuk en snel is het ook weer ineens gedaan
Oud 06-02-2007, 11:13
Verwijderd
Hij zit constant in mijn hoofd. Stiekem is dat wel leuk, maar ergens ook wel weer strontvervelend want zo kan ik me nergens op concentreren. Oeh, zaterdagavond. Hehe, dan gaan we misschien wat aan ons tekort doen, ik ga hem overtuigen, naar hem kijken als hij drumt en winnen op de playstation. Woeii
Oud 06-02-2007, 11:18
langejongen
langejongen is offline
Gaat em niet worden met haar.
Oud 06-02-2007, 12:06
Orpheo
Orpheo is offline
Ze heeft een slecht rapport gehaald. dit gaat resulteren in iets ala strafkamp denk ik i.e.: geen telefoon, geen msn, niet meer afspreken en langskomen maar goed... tis ook bekend dat als ze mij niet meer mag spreken van haar ouders, ze flink tekeer gaat/zal gaan, en de rest van haar familie t moet bezuren, maar toch... Tis goed dat ik redelijk sterk ben in de vakken die zij moeilijk vindt....
Oud 06-02-2007, 12:57
Verwijderd
Hij is heel erg lief en ik doe alleen maar stom. Ik ben echt chagrijnig de laatste tijd en hij moet het dan regelmatig bezuren. Heeft ie niet verdiend, als ie vanavond laat thuis komt ga ik lief voor hem zijn. Zeggen dat ik hem gemist heb en van hem hou en dan hoop ik dat ie nog nuchter is en me knuffelt want ik vind alles bah op het moment. Behalve mijn beste vriendinnetje waar ik gister naar toe ben gegaan <3 Als vanouds GA en andere net5 series gekeken en oeh en aah gezegd op spannendelievehetegrappige momenten. Ze is lief
Oud 06-02-2007, 14:03
Verwijderd
Lekker melig naar elkaar toe vandaag weer
Oud 06-02-2007, 14:10
Yana
Yana is offline
Volgens mij zit hem iets dwars. En volgens mij heeft dat met mij te maken.

Maar wat het is weet ik niet...
Oud 06-02-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 05-02-2007 @ 21:27 :
Gelukkig hoef ik me nergens zorgen over te maken, want ik geloof dat ik het al verpest heb vanwege de uitzichtloze situatie en mijn grote mond. Ik denk niet dat ik 'm ga bellen.
Oud 06-02-2007, 14:35
Verwijderd
Volgens mij doet een rare Pool op m'n werk geïnteresseerd? Hij gaat de etymologie van mijn naam uitzoeken, prft

En vanavond zie ik 'm weer, jeuj. Dan denk ik een keer, "nou ga ik es geen contact zoeken, laat hem maar naar mij komen" (niet dat ik dat altijd doe, maar soms wil ik gewoon hard to get spelen ) en dan belt hij ook braaf voor de dag om is. Timing ofzo. Of goed op elkaar ingespeeld zijn, geen idee. Maar vanavond iig samen eten en ... iets doen.
Oud 06-02-2007, 14:35
snoopy
snoopy is offline
vanavond komt ie voor het eerst in z'n eentje hier eten (ben pas verhuisd en hij is wel een keer samen met m'n moeder en met m'n housewarming hier geweest) en heb zin om m echt een heel leuke avond te bezorgen! Hij verdient t
Oud 06-02-2007, 14:42
Yana
Yana is offline
Citaat:
Yana schreef op 06-02-2007 @ 15:10 :
Volgens mij zit hem iets dwars. En volgens mij heeft dat met mij te maken.

Maar wat het is weet ik niet...
En eigenlijk word ik alleen maar in dit gevoel bevestigd, en het sucks.

Oud 06-02-2007, 14:43
Lilium
Lilium is offline
En toen waren we weer twee keer alleen. Maar het was gaaf gisteravond en -nacht.
Het lijkt overigens wel alsof ik opeens de hele letterenfaculteit ken.
Oud 06-02-2007, 14:49
Missy
Missy is offline
Hmm, volgens mij heeft hij wel meerdere 'scharreltjes'. Maar hij is écht een brok positieviteit.
Oud 06-02-2007, 14:54
ironflower
ironflower is offline
Had ik eindelijk voor mezelf een goede beslissing gemaakt om het te verwijderen uit mijn lijst.
Krijg ik die avond van hem een smsje, dat het hem echt moeite koste om mij niet aan te spreken en dat hij me mist.

Ik weet niet wat ik moet.
Voel ik me eens goed over de situatie, stuurt hij juist weer iets liefs waardoor ik me weer verward voel.
En als ik een dipje heb en sms, dan heeft hij het juist niet waardoor ik me dan ook weer rot voel.

Conclusie, niets is goed
Oud 06-02-2007, 15:03
Verwijderd
Knuf voor Yana
Oud 06-02-2007, 15:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ironflower schreef op 06-02-2007 @ 15:54 :
Had ik eindelijk voor mezelf een goede beslissing gemaakt om het te verwijderen uit mijn lijst.
Krijg ik die avond van hem een smsje, dat het hem echt moeite koste om mij niet aan te spreken en dat hij me mist.

Ik weet niet wat ik moet.
Voel ik me eens goed over de situatie, stuurt hij juist weer iets liefs waardoor ik me weer verward voel.
En als ik een dipje heb en sms, dan heeft hij het juist niet waardoor ik me dan ook weer rot voel.

Conclusie, niets is goed
Dit is precies de reden dat mijn ex en ik geen contact meer hebben.
Hij wil je toch niet terug, hij wil alleen even zijn hart luchten. Maar dat is weer superkut voor jou, gezien je gevoelens voor hem dan weer oplaaien en jij je weer kut gaat voelen.
Accepteer gewoon dat jullie elkaar vreselijk missen en verbreek het contact (voor tenminste een maand)
Oud 06-02-2007, 15:08
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-02-2007 @ 16:04 :
Dit is precies de reden dat mijn ex en ik geen contact meer hebben.
Hij wil je toch niet terug, hij wil alleen even zijn hart luchten. Maar dat is weer superkut voor jou, gezien je gevoelens voor hem dan weer oplaaien en jij je weer kut gaat voelen.
Accepteer gewoon dat jullie elkaar vreselijk missen en verbreek het contact (voor tenminste een maand)
Ben je niet bang dat je naast je vriendje dan ook een goede vriend verliest? Nu is 1 maand geen contact nog wel te overzien enzo. Maar dat is wel waar ik echt bang voor ben, om hem kwijt te raken als goede vriend, dus mss dat ik daarom ook nog contact wil houden.
Oud 06-02-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
ironflower schreef op 06-02-2007 @ 16:08 :
Ben je niet bang dat je naast je vriendje dan ook een goede vriend verliest? Nu is 1 maand geen contact nog wel te overzien enzo. Maar dat is wel waar ik echt bang voor ben, om hem kwijt te raken als goede vriend, dus mss dat ik daarom ook nog contact wil houden.
Daar was ik ook heel bang voor. Maar om nog met hem om te gaan en over hem heen te komen stopte ik van alles weg en soms kwamen die dingen weer terug en dan blijf je dus aan het jojo-en. En toen zouden we echt proberen vrienden te blijven, maar blijkbaar wil hij het niet ofzo, want hij zegt nu geen woord meer tegen me. En ik denk dat dit alles bij elkaar meer pijn heeft gedaan dan als ik had kunnen zeggen (komt ook door de omstandigheden natuurlijk) ik wil geen contact meer en je niet meer zien of spreken. En ik ben dus ook echt mijn maatje kwijt. En de manier waarop doet echt meer pijn dan in één keer finaal het contact verbreken.
Oud 06-02-2007, 15:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 06-02-2007 @ 13:06 :
Ze heeft een slecht rapport gehaald. dit gaat resulteren in iets ala strafkamp denk ik i.e.: geen telefoon, geen msn, niet meer afspreken en langskomen maar goed... tis ook bekend dat als ze mij niet meer mag spreken van haar ouders, ze flink tekeer gaat/zal gaan, en de rest van haar familie t moet bezuren, maar toch... Tis goed dat ik redelijk sterk ben in de vakken die zij moeilijk vindt....
Ze is 15?

Regels voor berichten