![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo alle pm's zijn verstuurd, straks nog eventjes mn logje afschrijven en dan slapen. Ik ben dood moe en dat is niet zo raar. Oh hopelijk morgen eventjes één dagje niet vreten&braken. Morgen intake, jullie duimen toch wel voor me hè, om half 1? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat je moet doen is het ondergaan, hoe kut het ook is ![]() Bij mij helpt het om er over te praten (wie er dan ook in de buurt is) en niet de hele dag verdrietig te gaan zitten zijn. Leuke dingen zoeken als afleiding (en dan zul je je tijdens dat nog verdrietig voelen). Het moet echt slijten. Niet dat ik het perfecte voorbeeld ben, na drie weken loop ik nog constant te janken ( ![]() ![]() Kortom, geef het tijd. En gun jezelf afleiding!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterkte met jouw verwerking. Ik hoop eigenlijk zelf na een week of 3 verder te zijn dan jij. Maar ik weet niet of dat gaat lukken, want ik kom er nu pas achter hoeveel pijn het doet. Edit: Ik wou dat ik er boos over kon zijn op haar, dan hoefde ik het niet op mezelf te uiten. Alleen ik blijf haar te lief vinden om boos te zijn. ![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 09:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Whahahaha, ik heb mn tentamen gehaald met een 5.7, woei! Dat is grappig! Ik had niet geleerd, eigenlijk belachelijk dat je het dan alsnog kan halen... Maarja, miss ga ik toch nog herkansen, want ik wil een hoger cijfer... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Potver wat een kutdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |