Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2007, 16:42
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Tink* schreef op 04-02-2007 @ 00:24 :
Ik kan niet eens de woorden vinden om te beschrijven hoe lelijk ik me wel niet voel.
Oud 04-02-2007, 17:05
Wap
Wap is offline
pff..
Oud 04-02-2007, 17:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben weer thuis. In Leeuwarden. En het voelde fijn toen ik mijn eigen huisje binnen kwam. Stiekem is dit toch wel *mijn* plekje, ook al is het nog zo fijn bij mijn ouders

En ik heb sushi. Ik word blij van sushi
Oud 04-02-2007, 17:21
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, heerlijk de stad in geweest en echt leuke dingen gekocht en sinds 4 weken L. weer gezien en dat was echt fijn!
Nu MOET ik echt even opruimen van mezelf, en daarna huiswerk maken want ik heb nog genoeg te doen!!
Oud 04-02-2007, 17:35
Verwijderd
Over twee en een half uur zit ik weer in de trein terug naar huis en ik wil niet want hier is het zo fijn <3 Vannacht hebben we tot 4 uur liggen praten over vanalles en dat voelt heel erg fijn en vertrouwd en het is heerlijk overal over te kunnen praten en je zwaktes te kunnen weergeven en erover praten en gerust gesteld te worden. Vanaaf mijn weblog maar eens updaten!
Oud 04-02-2007, 19:13
rare kwast
rare kwast is offline
morgen sollicitatiegesprek.. weer een (na een maand of 3 van de markt afgeweest te zijn)
geen zin, zo onzeker en bang
wat wil ik nou? moet ik bij de luchtmacht blijven? moet ik daar definitief stoppen en over de muur?

soms (iedere minuut) wens ik dat t leven gewoon stopte
Oud 04-02-2007, 19:38
kroot
kroot is offline
Dalijk iemand vragen om mijn elleboog te plastificeren, kan ik eindelijk een keer douchen.
En ik walg echt van mijzelf, vandaag piamabroek gekocht, ook voor 's avonds en hij past niet, is te klein
Oud 04-02-2007, 20:11
Yana
Yana is offline
Ik snap gewoon helemaal niks meer van mezelf. Wat maakt me verdomme nou zo verdrietig?

En opnieuw die vraag: "Waarvoor doe ik dit allemaal?" Wat is het waard? Wat is het waard om jezelf steeds bij elkaar te rapen en de dag door te slepen, terwijl ik 's avonds altijd die buien weer komen. De eenzaamheid, de onbegrepenheid. De onmacht om te leven zoals ik wil. Soms wil ik praten, maar hij heeft zijn slaap zo nodig en ik eigenlijk ook. Soms wil ik huilen, maar hij wordt altijd wakker..hoe zacht ik ook huil. Soms denk ik dat ik alleen maar aandacht wil, maar dan voel ik me nog slechter. Zijn nachtrust ten koste van mijn aandachtgetrek? Misschien moet ik maar gewoon met hem breken, dan kan ik hem ook niet kwetsen. Maar ook die gedachte maakt me diep verdrietig.

Kan "een verstoorde hormoonhuishouding" ook al deze buien tot gevolg hebben? Het voelt alsof ik 24/7 bijna ongesteld moet worden, zo emotioneel als ik ben.
Oud 04-02-2007, 20:40
darkfairy
darkfairy is offline
spanning
Oud 04-02-2007, 20:56
Saarah
Saarah is offline
AUW, shit, net verschrikkelijk hard gekrabt door m'n kat.
Oud 04-02-2007, 21:28
Ann
Ann is offline
Ik ben mijn stem kwijt! Hoera
Oud 04-02-2007, 21:32
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft sonho heeeeeeeel veeeeeeeeel knuffels*
Oud 04-02-2007, 21:46
Saarah
Saarah is offline
Zo dadelijk maar gaan slapen denk ik.
Gisteren was uiteindelijk nog zooo leuk <3 veel leuker dan ik verwacht had!
Oud 04-02-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-02-2007 @ 22:32 :
*geeft sonho heeeeeeeel veeeeeeeeel knuffels*
Dankje! Knuffels terug.

Zo alle pm's zijn verstuurd, straks nog eventjes mn logje afschrijven en dan slapen. Ik ben dood moe en dat is niet zo raar. Oh hopelijk morgen eventjes één dagje niet vreten&braken.

Morgen intake, jullie duimen toch wel voor me hè, om half 1?
Oud 04-02-2007, 21:56
Verwijderd
Weekendje Parijs was echt zo top. Eifeltoren, Champs Elysee, De Seine, Monmartre, Sacre Soeur, Notre Dame, Le Marais, Les Halles, Arc de Triomf. En de rest wat ik nog allemaal vergeten ben. Zo verschrikkeiljk veel gezien, gedaan en heeel veel kilometers gelopen. Ook nog lekker geshopt (2 paar schoenen rijker).
Oud 04-02-2007, 22:15
moon
moon is offline
...want doordeweeks gaat het allemaal veel beter en is alles veel leuker
Oud 04-02-2007, 22:16
Verwijderd
Net weer thuis, can't wait till next friday en de vakantie enverder
Oud 04-02-2007, 22:22
Verwijderd
pm-conversaties
en neopets is leuker dan ik dacht. terwijl ik helemaal niet van kinderachtige dingen houd omg

kusje voor df
Oud 04-02-2007, 22:22
Verwijderd
Ik bekijk net het antwoordenmodel van mn tentamen van woensdag, Oeps (A)(A)(A) Ik ga mn tweede week van april maar vrijhouden .
Oud 04-02-2007, 22:58
Verwijderd
*duimt voor sonho* succes meis!

Ik heb dit weekend niet zo veel aan huiswerk gedaan... mja, komende week maar hard werken, want de week erna is alweer schoolexamen week! blegh! Maargoed... Ik word steeds zenuwachtiger. De centrale examens komen nu echt dichtbij! Ik moet in de carnavalsvakantie maar hard gaan werken. Weet je wat? Ik ga nu een lijstje maken voor die vakantie! Hopla.
Oud 04-02-2007, 23:16
Verwijderd
Zo, net weer op mijn kamer. Het is hier best oké, zeker nu ik komende week allemaal eigen 'faciliteiten' krijg . Morgen college, gesprek, afspraak met een vriendin en 's avonds een date . Ik heb er zooo'n zin in, maar ik ben ook wel een beetje zenuwachtig... De vorige keren dat ik hem zag 'was' er echt iets tussen ons. Ik hoop dat dat nu nog steeds is en dat ik niet de enige ben die dat voelt... Maar anders had hij natuurlijk ook niet al die dingen gedaan die hij gedaan heeft en bepaalde dingen niet gezegd en mij niet mee uitgevraagd .
Ohhh ik heb er zin in
Oud 05-02-2007, 01:46
Verwijderd
Moest vanavond tappen op de studentenvereniging. Eigenlijk had ik geen zin in mensen, maar ben toch maar gegaan. Heb er geen spijt van. Vaak helpt het me toch om mezelf te dwingen onder de mensen te komen.

Alleen een meisje op de vereniging is erachter dat ik gesneden heb. Ze zag m'n arm en vroeg of ik dat zelf gedaan had. Toen ik ontkende begon ze over haar zusje die sneed en ook zulke krassen had. Toen heb ik maar toegegeven dat het zo was en gezegd dat ik absoluut niet wou dat ze er met iemand anders over zou praten. Damn, de volgende keer toch maar op een minder zichtbare plek snijden.

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 01:48.
Oud 05-02-2007, 03:30
Verwijderd
Ik kan gewoon nergens kracht meer uit putten. Zou op dit moment het liefst een eind aan mijn leven maken. Ik ben haar kwijt en ze wil me geen kans meer geven. Zonder haar liefde kan ik niet verder. Niet nu. Waarom heb ik dit niet eerder beseft en ben ik niet beter voor haar geweest? Ik ga volgend weekend met haar praten, maar ik denk niet dat ik de overredingskracht heb om haar te overtuigen me nog een kans te geven. Het leven is gewoon waardeloos zonder haar. Ik wil snijden, maar ik weet dat het niet mag en dat als ik het wel doe en m'n zus komt erachter dat ik het weer gedaan heb, mn ouders het te horen krijgen. Wil mezelf ook wel bezatten, maar dat moet ik ook gewoon niet doen. Ik voel me haast suïcidaal, maar mezelf van kant maken is ook niet de oplossing. Wat moet ik doen? Heb het gevoel dat iedere minuut een hel is.
Oud 05-02-2007, 05:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 05-02-2007 @ 04:30 :
Ik kan gewoon nergens kracht meer uit putten. Zou op dit moment het liefst een eind aan mijn leven maken. Ik ben haar kwijt en ze wil me geen kans meer geven. Zonder haar liefde kan ik niet verder. Niet nu. Waarom heb ik dit niet eerder beseft en ben ik niet beter voor haar geweest? Ik ga volgend weekend met haar praten, maar ik denk niet dat ik de overredingskracht heb om haar te overtuigen me nog een kans te geven. Het leven is gewoon waardeloos zonder haar. Ik wil snijden, maar ik weet dat het niet mag en dat als ik het wel doe en m'n zus komt erachter dat ik het weer gedaan heb, mn ouders het te horen krijgen. Wil mezelf ook wel bezatten, maar dat moet ik ook gewoon niet doen. Ik voel me haast suïcidaal, maar mezelf van kant maken is ook niet de oplossing. Wat moet ik doen? Heb het gevoel dat iedere minuut een hel is.
Dat gevoel heet nou liefdesverdriet
En wat je moet doen is het ondergaan, hoe kut het ook is
Bij mij helpt het om er over te praten (wie er dan ook in de buurt is) en niet de hele dag verdrietig te gaan zitten zijn. Leuke dingen zoeken als afleiding (en dan zul je je tijdens dat nog verdrietig voelen).
Het moet echt slijten. Niet dat ik het perfecte voorbeeld ben, na drie weken loop ik nog constant te janken (), maar het gaat echt met ups en downs. Op sommige momenten heb ik echt weer zin in het leven (en twee seconden er na al helemaal niet meer ).
Kortom, geef het tijd. En gun jezelf afleiding!
Oud 05-02-2007, 07:05
Verwijderd
Zo, veel geslapen heb ik niet, maar toch best okeej. Nu lekker ontbijten en dan de eerste colleges. Ik ben wel benieuwd! Ik krijg een voortzetting van een ander vak en een geheel nieuw vak waar ik ontzettende zin in heb! Nou, nu ff snel aankleden en eten en dan weg!
Oud 05-02-2007, 08:18
Verwijderd
Shit, verslapen en nu dus mn eerste college gemist. Die ik echt had willen volgen omdat er dingen werden uitgelegd waar ik nog even niks van snap. Aargh, stomme sukkel.
Oud 05-02-2007, 09:26
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-02-2007 @ 06:40 :
Dat gevoel heet nou liefdesverdriet
En wat je moet doen is het ondergaan, hoe kut het ook is
Bij mij helpt het om er over te praten (wie er dan ook in de buurt is) en niet de hele dag verdrietig te gaan zitten zijn. Leuke dingen zoeken als afleiding (en dan zul je je tijdens dat nog verdrietig voelen).
Het moet echt slijten. Niet dat ik het perfecte voorbeeld ben, na drie weken loop ik nog constant te janken (), maar het gaat echt met ups en downs. Op sommige momenten heb ik echt weer zin in het leven (en twee seconden er na al helemaal niet meer ).
Kortom, geef het tijd. En gun jezelf afleiding!
Het probleem is dat ik juist 's nachts de neiging heb om in te storten en er dan niemand is om mee te praten. Slapeloosheid de gekste.

Sterkte met jouw verwerking. Ik hoop eigenlijk zelf na een week of 3 verder te zijn dan jij. Maar ik weet niet of dat gaat lukken, want ik kom er nu pas achter hoeveel pijn het doet.

Edit: Ik wou dat ik er boos over kon zijn op haar, dan hoefde ik het niet op mezelf te uiten. Alleen ik blijf haar te lief vinden om boos te zijn.

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 09:38.
Oud 05-02-2007, 09:40
darkfairy
darkfairy is offline
krijg vandaag de uitslag

kusje voor Repelsteel
Oud 05-02-2007, 10:37
Roosje
Roosje is offline
Haha, ik moet over vijfendertig minuten op school zijn. -_-'
Oud 05-02-2007, 10:43
Verwijderd
Ik ben er weer van overtuigd dat het goed komt
Oud 05-02-2007, 11:05
Verwijderd
Eigenlijk wil ik het liefst voor eeuwig slapen om de pijn uit te wissen. De alcohol verlicht de pijn, maar daar kan ik ook niet mee bezig blijven. Er lijkt gewoon niets te zijn wat me kan helpen nu.
Oud 05-02-2007, 12:00
Nyawa
Ik weet een cadeau voor mijn vriendje . Ik hoop alleen maar dat hij er in de tussentijd niet over begint want het duurt nog anderhalve maand tot zijn verjaardag, maar goed, dat gaat wel lukken. En ik heb absoluut geen zin in vanavond, maar nu ik hem heb gesproken lijkt het allemaal niet zo erg meer. Het komt wel goed allemaal .
Oud 05-02-2007, 12:07
Verwijderd
Diagnose ''verrekte binnenstekniebanden'' Driewerf hoera. Geen Weekend Wageningen-Amsterdam. Geen mime-bewegingstheater, waar ik me net voor had ingeschreven, geen carnaval, en verdomme ook geen Parijs over drie weken. Aaah, ik vind mezelf héél zielig nu.
Oud 05-02-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 05-02-2007 @ 13:07 :
Diagnose ''verrekte binnenstekniebanden'' Driewerf hoera. Geen Weekend Wageningen-Amsterdam. Geen mime-bewegingstheater, waar ik me net voor had ingeschreven, geen carnaval, en verdomme ook geen Parijs over drie weken. Aaah, ik vind mezelf héél zielig nu.
Het kan altijd erger
Oud 05-02-2007, 12:10
wann
wann is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 05-02-2007 @ 13:09 :
Het kan altijd erger
Maakt het niet minder klote. ;x
Oud 05-02-2007, 12:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou, weer een lekker begin voor een stage, bellen op een ongelegen moment, en daardoor vage afspraken krijgen. Nou ja, ik zie het wel. Het zal vast wel goedkomen. En ik heb er zin in, want dit lijkt me op zich een hele leuke stage. Dus ik laat me niet op voorhand hierdoor tegenhouden.
Oud 05-02-2007, 12:32
kroot
kroot is offline
net weer eens een keer naar koor op school geweest. Ik voel me daar wel een beetje ongemakkelijk. Toen nog even langs het hoofd van de opleiding geweest om te laten zien dat ik ook nog leef, zodat hij mij niet vergeet. Want ik wil volgend jaar weer beginnen. Maar wil ik dat echt wel??? Ik weet het niet. Maar wat moet ik anders ik kan niet zo blijven aanrommelen....

Sonho hoe ging je intake??
Oud 05-02-2007, 13:22
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 05-02-2007 @ 13:09 :
Het kan altijd erger
Ja dûh, alsof ik dat niet weet. Ghoh, bedankt hoor, nu voel ik me beter.
Oud 05-02-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 05-02-2007 @ 14:22 :
Ja dûh, alsof ik dat niet weet. Ghoh, bedankt hoor, nu voel ik me beter.
Sorry Was idd kutreactie
Oud 05-02-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 05-02-2007 @ 13:32 :
Sonho hoe ging je intake??
Goed wel geloof ik. Ben altijd bang dat ik een verkeerde indruk heb achter gelaten... En thanks, lentekriebel.

Whahahaha, ik heb mn tentamen gehaald met een 5.7, woei! Dat is grappig! Ik had niet geleerd, eigenlijk belachelijk dat je het dan alsnog kan halen... Maarja, miss ga ik toch nog herkansen, want ik wil een hoger cijfer... En nu ben ik voor niks op school, dat is kut.
Oud 05-02-2007, 14:04
Roosje
Roosje is offline
Ha-fucking-ha. Ik vind mezelf even heel erg dom nu.

Want wáárom, wáárom ben ik niet zo slim om even na te kijken wanneer ik vakantie heb, om niet direct van het meest positieve uit te gaan? WAAROM, for God's sake? Ik moet echt leren denken. En het is mijn eigen schuld en zo, maar voor hem is het een stuk lulliger. Roos, denk dan na!

En ik kan alles en mijn lichtgeraaktheid en de nepregen wel afschuiven op mijn Pfeiffer, maar dat zou laf zijn.
Oud 05-02-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 05-02-2007 @ 15:04 :
Ha-fucking-ha. Ik vind mezelf even heel erg dom nu.

Want wáárom, wáárom ben ik niet zo slim om even na te kijken wanneer ik vakantie heb, om niet direct van het meest positieve uit te gaan? WAAROM, for God's sake? Ik moet echt leren denken. En het is mijn eigen schuld en zo, maar voor hem is het een stuk lulliger. Roos, denk dan na!

En ik kan alles en mijn lichtgeraaktheid en de nepregen wel afschuiven op mijn Pfeiffer, maar dat zou laf zijn.
Je bent niet dom, je bent het alleen vergeten enenenene we verzinnen er wel wat op

Potver wat een kutdag Een echte dramaandag..... gelukkig zijn er altijd pluspunten
Oud 05-02-2007, 15:56
Verwijderd
Ik ga m'n ex voor de keuze stellen. Ze wil nog ergens voor gaan of we verbreken al het contact. 'Gewoon een vriend' is voor mij geen optie meer. Dat zou uiteindelijk alleen maar meer pijn doen. Bovendien, waarom zou ze dan naar mij komen, 200 km van haar vandaan, terwijl ze haar andere vriendinnen binnen 10 km van haar vandaan heeft wonen?
Oud 05-02-2007, 16:10
darkfairy
darkfairy is offline
whoei de uitslag was goed geen scheurtjes int bot alleen een gescheurde enkelband
Oud 05-02-2007, 16:14
Ann
Ann is offline
en we zijn weer ziek naar huis gekomen. O dear
Oud 05-02-2007, 16:35
Verwijderd
2 kilo afgevallen in twee weken Verder vindt m'n m00der nog steeds dat ik naar de psycholoog moet en dat blijft ze maar elke dag zeggen dus daar word ik redelijk gek van.
School zie ik sinds vandaag minder somber in en ja, het gaat goedkomen, hoop ik
Oud 05-02-2007, 16:56
Verwijderd
@ darkfairy: sterkte met je enkel! Ik heb het een aantal maanden geleden gehad en ik heb er nog steeds ontzettend veel last van! Ik hoop dat het bij jou anders is, maar je moet echt goed rustig aan doen! Sterkte!

OT: Vandaag is leuk! Eerst college gehad, errug interessant, allemaal mooie boekjes aangeschaft, daarna met een vriendin nog eventjes de stad in, tussendoor nog gesprek en daarna weer met een vriendin de stad in . En raad wie we gezien hebben koningin Beatrix en de Engelse koningin Elisabeth . Cool hè ?
Net gegeten op de universiteit, maar mijn maag doet onaardig... misschien was het eten heel zwaar, maar het kan ook zijn dat de zenuwen voor vanavond mijn maag in een knoop leggen. Tis ook wel een beetje klote dat mijn enkel zo vervelend doet... Want ik heb vandaag nog maar 1/4 deel gefietst van wat ik in totaal moet . Nu moet ik nog boodschappen doen, waar ik eignelijk totaal geen zin in heb Maarja, het moet...
Oh, ik ben zenuwachtig... niet doen niet doen... het komt allemaal goed... pff het helpt niet...
Oud 05-02-2007, 17:43
Verwijderd
Vandaag gesprek gehad met mijn psych. En ik mag nu naar 1,5 mg risperdal. Ik had liever 1mg gehad, maar dit is al een hele stap.
In een tussenuur ben ik met een vriend naar de smartshop geweest en we hebben één of ander energiedrankje gekocht. Ik geloof dat ik nu wel wat wakkerder ben, maar ik merk geen groot verschil. Niet dat ik plotseling hyperactief ben ofzo. Maargoed, ik voel me wel vrolijk , maar dat voelde ik me daarvoor opzich ook al. achja... En verder ga ik zometeen bij een vriendin pannenkoeken eten . mjammjam, maar eigenlijk wilde ik naar een bijeenkomst over positief denken... hmmm. nouja, ik ga een andere keer wel weer naar de studenkteneklesia.

Owja, mijn psych vertelde ook dat ie in maart weer weggaat. Wel jammer want dit is écht een goede. En leuke , en mooie . Achja, tegen die tijd zit ik waarschijnlijk bij het riagg, hoop ik, want ik wil niet meer terug naar dat mens waar ik de afgelopen 3 weken mee opgescheept zat.
Oud 05-02-2007, 17:55
Nijn*
Nijn* is offline
Bluuh. Ziek vandaag. Heb bijna de hele dag geslapen.. Keelpijn, buikpijn, hoofdpijn voel me echt vreselijk. Heb wel even nog kunnen tekenen en kunnen lezen. Maar heb nog niets af en ben nog helemaal niet ver met lezen. De rest loop ik natuurlijk ook achter, dus zal morgen wel weer geweldig worden op school.
En verdomme ik word genaaid waar ik bij sta, ik word nou beschuldigd van een leugen te hebben verteld terwijl mijn studiebegeleider het zelf tegen me heeft verteld.. OMG, ik ben ook zo goedgelovig, en waarom was ik nou net op dat ene moment knetterstoned? Gast, ik moet echt leren me normaal te gedragen. BAH! Het enige wat goed gaat is het eten, maar dat komt omdat ik geen honger heb door ziekte.
Oud 05-02-2007, 18:13
Verwijderd
Vandaag 17 maanden met mijn vriendje! Hij gaat stage lopen in de stad waar ik studeer!<3

Nu komt een vriendin langs en dat is ook al leuk, wheee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten