Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
roodwit gestreepte polo
![]() spijkerbroek (van overseaz, wat een klotemerk is ![]() zwart ondergoed. blauw-roze-oranje-wit-groen gestreepte sokken ![]() haar in twee staartjes met een groene sjaal erin makeup is uh.. zwarte oogpotlood wat uitloopt naast mn oog en paarse oogschaduw en een paar stipjes onder het lijntje ![]()
|
- camel kleurig 3/4 rib rokje donaldson
- zwart getailleerd blousje rl - camel kleurig hempje laura ashley - zwarte deels leer/lak laarsjes Marc 'o polo sieraden: simpel zilver collier met diamantje, bijpassende oorbellen mat zilver horloge met diamantjes Guess? luchtje: allure ..kom net terug van etentje... |
![]() |
|
Verwijderd
|
donkerpaars/zwarte wijde broek van vaag polyester achtig spul
konmar werk trui (" kan ik u helpen" ![]() ![]() ![]() blauwe sokken met bloemetjes ![]() 5 ringen 4 oorknopjes, 2 ringetjes en een nepringetje kettingkje met zilveren engelachtig figuurtje eraan(op vlietpop gekocht *woei* ), zilveren horloge haar in rommelig knotjesgeval zwart ondergoed eyeliner en mascara op hugo boss for women op (mjam) Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 22:35. |
![]() |
|
![]() |
- donkere wijde 3kwartsspijkerbroek (c&a)
- witte halve sokjes (hema) - witte nepallstars met zelfgemaakte bloemetjes (zeeman) - paarse string (hema) - groene bh (hema) - paars hemdje met prinsesje en sterretjes (hema) - blauw vestje met witte strepen (waterlooplein) zoiets...
||
![]() |
Citaat:
![]() >>> - witte nepallstars met zelfgemaakte bloemetjes - roze kniekousen met streepjes en glittertjes! - roze shirtje - donkere 3kwartsbroek - felroze tas ![]() en ik stap dalijk op mijn roze fiets om de Linpersoon te gaan zien ![]()
|
Kleding:
- strakke spijkerbroek (diesel) - zwart truitje (eigenlijk te klein ![]() - knalroze string mit poppetje ![]() - lelijke donkergroene bh ![]() - roze sokjes - blauwe mexxschoentjes ![]() haar: - zwart met rooie gloed - in n staart make-up: - oogpotlood - mascara - lipgloss - beetje oogschaduw Dat was't voor vandaag ![]()
|
-zwart satijnen hard topje (soort corset maar in plaats van vetertjes: een rits)
-een spannend zwart truitje met pinguin-uiteinden onderaan de rug ![]() -rood flodderrokje in allemaal tja flodderige lappen stof met daarboven een mini-mini-kanten-rokje -zwart-paars gestreepte panties -zwarte beenwarmers boven heel heel hoge hakken ![]() -zwarte bh-rode string haar: los, maar de voorste triepjes in 'jaren 30-golven' ![]() make-up: lichte poeder, dunne zwarte eyeliner, daarnaast gouden eyeliner, kohlpotlood, heel veel mascara, rode lipjes (maar alleen in het midden van m'n mond, zoals poppenlipjes ![]() et voilà... Veel werk, maar da's omdat ik straks naar een concert ga (Miss Kittin & The Hacker)!!! |
![]() |
|
Zwart getailleerd, kreukbloesje van Sisley
Rood shirtje zonder mauwen, en met een V-hals van Steps, Zwarte bh, string Zwarte wijd uitlopende rok met rouches aan de onderkant van Kookaï, Rode netpanty, Zwarte schoentje met een open achterkant van Esprit, Brons kleurige oorringen, Barnstenen kettinkje. M'n haar in een haarspeld naar achter, en creatief lopen knoeien met roze/brons/bruinige oogschaduw, en een sterretje
|
Ik blijf vandaag heel de dag thuis, dus heb ik m'n "vakantie-fun-outfit" maar eens aangetrokken,
![]() * zwarte sokken. * feloranje Rhodos Dutch Party Night T-shirt. * donkergroene RL-Polo met het paardje [RECHTSBOVEN] en zonder polostok, ![]() * witte Bjorn Borg-boxer. * zwarte Diesel-broek. * aftershave van DKNY for Men (ingekocht in Griekenland voor 3 euro 50 (500 ml.) * zonnebril van Gucci (ingekocht voor 2 euro). * kralenkettinkje. Lekker doelloos gekleed.
|
Wijde spijkerbroek
Kilt Kittie-t-shirt Nieuwe paarse haarband met bloemetjes Gave nieuwe speldjes (met heel veel kleurtjes, glitters en sterretjes) Horloge en allerlei armbandjes Ring met spikes
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zat laatst naast een kerel, : daar zat ook het paardje rechtsboven, de stick ontbrak, de knoopjes waren van een soort heel goedkoop plastic en last but not least het ding was gewoon compleet van badstof ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
beige driekwartsmouwtjeding *ieeuw vies kleurtje*
zwarte broek met onderaan de broekspijpen vage kleuren zwarte sokjes met zilveren schuine streepjes sokmouwtjes van gebreid spul met allemaal kleurjtes euh en ondergoed *vraagt zich af wat ze in godsnaam hier zo laat uitvreet* |
![]() |
|
![]() |
vandaag op werk:
zwarte overzeasbroek zwarte longsleeve daarstrax, na het doesjen, toen ik door de stromende regen fietste: 3/4 skatebroek, blauw dropkick murfjes hoodie-trui nu, omdat het andere nat/vol bier zit: beige overzeasbroek zwarte longsleeve van SOIA *huppel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [ontopic] - lange roze rok met allemaal frutsels - heeeel oud zwart truitje met korte mouwtjes - zwarte haarband - grijze sokken - pantoffels - haar in twee staartjes met roze elastiekjes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Vrije tijd |
Het grote online gok topic - deel 1 Verwijderd | 5 | 27-03-2005 03:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
de abc-formule thesupergirl | 14 | 15-03-2002 22:21 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |