Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2007, 15:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
*stuitert door het huis* Het was vandaag zo leuk! Echt zo leuk! Zelfs terwijl het eigenlijk een complete chaos was omdat er zoveel zieken waren, waaronder mijn mentor. Maar het was echt leuk! En ik heb dus zelfs een kwartier in mijn eentje voor de klas gestaan (waar ook 6 zieken waren, maar goed). En het liep nog best ook!
Volgens mij zit ik hier helemaal op z'n plek. *zin in morgen heeft*
Advertentie
Oud 12-02-2007, 16:06
Verwijderd
Vandaag was best wel een lekker dagje tot nu toe. Vrij veel gedaan etc. Me aangemeld voor dat geschiedenisvak. Vanmiddag boeken gehaald. Even ingelezen voor het college van morgen. Het was niet heel erg interessant, maar het ging over de oudheid. Voor ik me aanmeldde voor geschiedenis wist ik eigenlijk al wel dat de oudheid niet mijn ding is. Komende weken wordt er steeds een onderdeel dichter bij het heden behandelt. Hopelijk wordt het op die manier gaandeweg interessanter.
Oud 12-02-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 11-02-2007 @ 20:38 :
It has been hard today. Om 10 uur wakker, maar pas om 13:00 nog geen half bakje yoghurt gegeten, inclusief oude trucs om mijn vriend te laten geloven dat ik wel een heel bakje had gegeten.

Daarna enigszins gefrustreerd op de bank gezeten, schaatsen gekeken en me om drie uur bedacht dat ik dit zo niet wilde. Het kostte zo'n moeite om nog meer te eten, maar toen ik er eenmaal overheen was ging het wel "iets" beter. Het was natuurlijk nog steeds te weinig. Stom eigenlijk hoe het nog steeds te veel kan voelen. Ik kan nog zo hard beweren dat het allemaal wel gaat, maar feit is gewoon dat het diep van binnen nog steeds allemaal meer moeite kost dan zou moeten. Dan ik zou willen. Word deze strijd een beetje moe, maar ik geloof dat ik er voorlopig nog wel even aan vast zit. Zal er ooit een dag zijn dat ik me hier niet meer zo door laat leiden?

tuurlijk komt die dag, daar moet je niet aan twijfelen! het feit dat je zelf nadenkt over je gedrag en ziet dat dingen niet goed zijn, niet kloppen en daar wat aan veranderen, daar wat aan willen veranderen is toch al geweldig! natuurlijk wil je meer, dat is logisch, maar ik denk, zoals al eerder is gezegd, dat jij het wel gaat redden. je hebt zo'n grip op de realiteit, ik denk dat je die niet kan verliezen..

ik zag eigenlijk best op tegen vandaag. weer naar stage, nadat ik vrijdag alweer ziek thuis was gebleven. ik had allerlei goede voornemens voor het weekend, maar heb uiteindelijk bijna niks gedaan. één was. nieteens de afwas. luuiiiiiii...
maar vandaag viel iig dus honderd procent mee. eindelijk wat meer zicht op het geheel, wat meer duidelijkheid. weet nu ook wat meer wat ik de komende maanden moet gaan doen.
het komt er op neer dat ik eigenlijk een puzzel aan het oplossen ben, en dat bevalt me wel. zolang ik hem op kan lossen natuurlijk.
heb me nog steeds niet ingeschreven voor de masteropleiding in utrecht. ik ben zo ontzettend bang dat ze me afwijzen en dat ik dan echt niet meer weet wat ik met mn leven moet doen....
Oud 12-02-2007, 16:20
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een vreselijke zeikdag is maandag toch altijd. Vanochtend in de regen naar de bushalte gelopen, waar m'n paraplu de hele tijd binnenstebuiten waaide, zodat ik alsnog kletsnat was. Toen 40 minuten in de bus gezeten, in plaats van 15 minuten omdat er een ongeluk was gebeurd en de hele straatweg vast stond. Buitengewoon geweldig, want ik kwam 10 minuten te laat voor mijn schrijftoets, waardoor ik 'm niet heb afgekregen..
Toen nog een uur les, daarna drie tussenuren, tekenen en frans. Vreselijk gezeik allemaal, kreeg ook nog eens een hoop verwijten naar mijn hoofd over de presentatie, heb ik er keihard voor gewerkt, blijken mijn partners minder te hebben en dan moet IK dus gaan schrappen in plaats van dat zij gewoon meer doen.. Geweldig, had het vooral niet eerder verteld.
Vroeg aan m'n mentor of hij de luistertoetsen terug had:
<'Ja, maar je had hem niet goed gemaakt'
>'Nee, dat dacht ik al, ik vond het ook erg moeilijk.'
<'Ja, je dat valt te zien, je had een 7.'
>'Wow, relaxt!'
<'Vind je? Ik vind het erg van je tegenvallen, je kunt veel beter dan dit. Je had minstens een 8 kunnen hebben, als je iets beter je best had gedaan.'

Geweldig, kan ik eindelijk een keer mezelf redelijk tevreden stellen met een 7, krijg ik zo'n opmerking naar m'n hoofd geslingerd, waardoor ik me nu nog schuldig voel.. Ook nog die toets van vanochtend niet afgekregen, dus m'n gemiddelde gaat zwaar naar beneden. En verdomme, nu heb ik helemaal geen zin meer in die presentatie. GODVERDOMME, hoeft het voor mij eventjes allemaal niet meer zo perfect, gaan dat soort mensen aan m'n hoofd zeuren..
Oud 12-02-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 12-02-2007 @ 17:20 :
waardoor ik me nu nog schuldig voel
Je mentor is de persoon die zich schuldig zou moeten voelen...
Oud 12-02-2007, 16:25
Nebel
Nebel is offline
Ik voel me nog ziek en moe, maar ik heb gelachen vandaag, echt gelachen..
Dat moest ik even mededelen
Oud 12-02-2007, 16:57
Saarah
Saarah is offline
Ik ga vandaag al heel hard werken voor school. En morgen... Morgen spreken we af. Normaal gezien.
Ik ben zo fucking verliefd.
Oud 12-02-2007, 17:00
Ann
Ann is offline
En anders laat je helemaal niets van je horen. Alsof het nodig is om mij een schuldgevoel aan te praten omdat ik nu eens kan genieten van het leven, en het blijft maar door en doorgaan. Morgen twee frans toetsen... heel fijn. En dan mis ik woesndag weer de franstoets waardoor ik die misschien ook morgen moet maken. Stomme psych. Nou ja voorlopig de laatste keer, dat voelt toch goed Krijg wel rond de examens weer psych omdat ik dan enorm ga stressen en omdat ze bang is dat het dan verkeerd gaat. Ik snap dat nu wel. Nu ga ik even leren, anders red ik het nooit.
Oud 12-02-2007, 17:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Okayish
Alles wat ik wilde zeggen heb ik ondertussen al in andere topics gezegd
Oud 12-02-2007, 17:43
Saarah
Saarah is offline
Ik heb vannacht trouwens naar gedroomd. M'n grootvader viel van het dak en was dood. En toen belde ik de ambulance en even later kwam er één vrouw aan, en m'n moeder wilde haar arm vastnemen om iets te zeggen, maar het was een superrare en vieze vrouw en ze rukte zich los, en ik wilde haar toen wegsturen ofzo geloof ik, en m'n mama zei: "nee, zo wordt hij verlost!"
En ze het blijkbaar over de ziel van m'n grootvader, want die was opeens veranderd in een vieze dode hond die rondsprong en de vieze vrouw achtervolgde.
Klinkt zo stom allemaal maar het was eng.

En ik heb zin in morgen!
Oud 12-02-2007, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 12-02-2007 @ 17:20 :

Vroeg aan m'n mentor of hij de luistertoetsen terug had:
<'Ja, maar je had hem niet goed gemaakt'
>'Nee, dat dacht ik al, ik vond het ook erg moeilijk.'
<'Ja, je dat valt te zien, je had een 7.'
>'Wow, relaxt!'
<'Vind je? Ik vind het erg van je tegenvallen, je kunt veel beter dan dit. Je had minstens een 8 kunnen hebben, als je iets beter je best had gedaan.'

Geweldig, kan ik eindelijk een keer mezelf redelijk tevreden stellen met een 7, krijg ik zo'n opmerking naar m'n hoofd geslingerd, waardoor ik me nu nog schuldig voel..
Echt slecht dat je mentor het op die manier brengt . En ik sluit me aan bij Leonoor: JIJ hoeft je absoluut NIET schuldig te voelen!!!

OT: Ik heb op één of andere manier nog aardig wat van mijn 'to do list' van vandaag gedaan.
Maar ik voel me echt , al is het minder erg dan vanochtend.
Vanavond Grey's Anatomy kijken en dan hopelijk een nacht goed slapen. En hopen dat de vorige huurder de sleutels vanmiddag ingeleverd heeft, zodat ik morgen kan gaan kijken...
Oud 12-02-2007, 18:05
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 12-02-2007 @ 17:25 :
Ik voel me nog ziek en moe, maar ik heb gelachen vandaag, echt gelachen..
Dat moest ik even mededelen

Ik voel me kut. Wéér niks binnen bij Rintveld. Ik word steeds depressiever, eetstoornis wordt steeds erger en ik voel me lichamelijk zwak worden.

Maar morgen heb ik een half jaar verkering
Oud 12-02-2007, 18:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een zeven voor een luistertoets, weet je hoe goed

En en mijn leven is gered want we hoeven maar 500 in plaats van 1000 woordjes te leren, dat hadden we verkeerd begrepen.
Oud 12-02-2007, 18:14
Heksjuh
Heksjuh is offline
Saarah: veel plezier morgen

Misschien snap ik wiskunde wel. De hele middag aangezeten, ik snap twee opdrachten niet maar die komen morgen wel. Hopelijk snap ik de voortgangstoets ook.

Veertigminutenrooster deze week en wiskunde viel uit, dus was lekker vroeg uit vandaag

Zus had een spel gekocht, die afgelopen zaterdag op haar werk speelde. Halli Galli (ofzo), het spel met de bel. Supergrappig. Net vet lang zitten spelen met mijn zusjes. Voor zes jaar en ouder Wij hebben alleen de regels iets aangepast en zus gaat het gebruiken als indrinkspel. Echt gelachen net Het is wel verslavend

Nu nog even iets voor Latijn doen en dan ben ik wel klaar voor vandaag (hoop ik). En dan Grey's Anatomy en een nieuwe CSI (tegelijk, dus weer iets op de video). Leuke avond

O nee, ik moet nog Nederlands voorbereiden Maar dat kan in de reclames
Oud 12-02-2007, 18:14
Verwijderd
Net bij mijn tante geweest... Ze kan amper praten, heeft mensen nodig om in een andere positie te liggen, ze kan amper eten, amper drinken... Pfff, ze is zelfs dunner dan mijn moeder en dat is dun kan ik je zeggen! Het was zo'n akelige sfeer, ik moest mijn tranen inhouden.

Ik hoop dat ik mijn project afkrijg! Ik kon vandaag zelfs wat werken zonder mijn medicijnen, wheee!

Zin in woensdag, zin in woensdag!<3 Woensdag ga ik bij mijn vriend slapen en vrijdag t/m zondag blijft hij bij mij slapen!<33333
Oud 12-02-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 12-02-2007 @ 19:14 :

Zus had een spel gekocht, die afgelopen zaterdag op haar werk speelde. Halli Galli (ofzo), het spel met de bel. Supergrappig. Net vet lang zitten spelen met mijn zusjes. Voor zes jaar en ouder Wij hebben alleen de regels iets aangepast en zus gaat het gebruiken als indrinkspel. Echt gelachen net Het is wel verslavend

Ooh, dat spel heb ik ook! Zo leuk! alleen mijn bel is kwijt .
Oud 12-02-2007, 18:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
het blijft een illusie.
grappig idee eigenlijk, dat er iemand is op deze wereld die 7000 dagen tussen mensen leeft, maar dag in dag uit geen enkel idee in haar hoofd op enige wijze, niet in het allerminst, geuit heeft. grappig dat ze dan toch nog op deze aarde is en bovendien het talent heeft te doen alsof ze van deze aarde is. vandaag heeft ze een klein aantal dingen voor het eerst uitgesproken. oh what a happy day .
Oud 12-02-2007, 18:33
Hayden
Hayden is offline
Waarom hoor ik van alle kanten dat ik m'n gedrag moet veranderen?
Waarom lijk ik de enige die wél de positieve dingen ziet in de dingen die ik doe en bereik?
En niet alleen de negatieve? Want dat lijkt het enige waar ik constant op word gewezen.
En ik moet dingen wat positiever in zien.. ja.. hoe gaat dat ooit lukken als ik alleen maar alles fout lijk te doen
Oud 12-02-2007, 18:33
Appeltje
Appeltje is offline
En toen was het 12 februari. En over iets minder dan een maand is het 10 maart. Dan is het precies 2 jaar geleden dat het gebeurde. Dat ze een hersenbloeding kreeg. Dat heel míjn leven veranderde omdat zíj een hersenbloeding kreeg. Ze was mijn mentor. Een lerares dus. Leraren moeten helemaal niet zoveel invloed op je hebben!! Je krijgt les van ze en verder niets. Maar dit was anders. Ze was mijn mentor en ik was volledig afhankelijk van haar. En toen kreeg ze dus die hersenbloeding. En ik was haar kwijt. En nu nog steeds. Ik krijg weer les van haar, maar ik mag haar niet meer mailen, want dat is te belastend voor d'r. En ik durf niet eens meer met haar te praten. Bang voor de herinneringen aan die fijne tijd. Maar die herinneringen komen toch wel. Nu al. Een maand voor die ene dag waarop alles veranderde lig ik al wakker tot diep in de nacht.
Oud 12-02-2007, 18:36
Verwijderd
bah, het wordt tijd dat ik wat aan natuurkunde ga doen. Ik heb nog maar bar weinig gedaan. Maargoed, eerst eens een douche nemen!
Oud 12-02-2007, 18:54
Nijn*
Nijn* is offline
@ Faded-Away: Hee, bah.. Wat naar om dat te lezen over je tante, heeft ze een ernstige ziekte? (Sorry als je het al eerder hebt verteld, en ik er overheen heb gelezen) Sterkte ermee!! *knuffel*

Ik heb alle schuld-gevoelens maar verbannen, jullie hebben gelijk, hij zou niet zo'n kutopmerking moeten plaatsen en het feit dat ik een 7 haal voor een luistertoets (vwo-examen) vind ik hartstikke goed!

Verder ging wiskunde-bijles net echt wel goed, ondanks dat het heel moeilijk was! Nu nog de laatste dingen regelen voor de presentatie, even kijken hoelang ik er over doe, de dvd goed instellen enz. En dan ga ik gewoon een dikke voldoende halen woensdag! Voel me nu ook een stuk beter, jammer dat ik zo'n kutdag heb gehad, maar van de avond valt nog wel iets te maken! *positief*
Oud 12-02-2007, 18:55
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-02-2007 @ 06:58 :
Zo vroeg word ik nou ook weer niet wakker
Ik ook niet (gelukkig). Maar pfff, ik ben nu echt enorm moe.

Gelukkig vandaag zijn gelukkig een aantal uren weggevallen voor de komende week. Wat dus betekent dat ik deze week wat meer tijd heb voor leuke dingen.
Ik moet echt nodig shoppen hier en gewoon wat extra tijd is fijn.
Oud 12-02-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 12-02-2007 @ 19:54 :
@ Faded-Away: Hee, bah.. Wat naar om dat te lezen over je tante, heeft ze een ernstige ziekte? (Sorry als je het al eerder hebt verteld, en ik er overheen heb gelezen) Sterkte ermee!! *knuffel*
Galblaas kanker. Ze zou een operatie krijgen om de dood "uit te stellen", maar ze hadden d'r open gemaakt en meteen weer dichtgegooid, want het zou nutteloos zijn om te opereren. Volgensmij heb ik de naam van de ziekte nog niet eerder genoemd. Waarschijnlijk heeft ze nog maar 10 dagen te leven ofzo...:/ Ze is eigenlijk een oudtante, maar het voelt gewoon als een "gewone" tante voor mij. Bedankt voor je reactie!
Oud 12-02-2007, 19:04
rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel gooit naar faded-away*
Oud 12-02-2007, 19:20
IcedEarth
IcedEarth is offline
wtf een 7 voor een luistertoets, dat is net zo goed . Ik zou die leraar gewoon uitlachen
Oud 12-02-2007, 19:35
darkfairy
darkfairy is offline
stage gehad was vermoeiend en mijn gedachtes werden steeds meer en nou geen idee
Oud 12-02-2007, 19:53
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 12-02-2007 @ 19:59 :
Galblaas kanker. Ze zou een operatie krijgen om de dood "uit te stellen", maar ze hadden d'r open gemaakt en meteen weer dichtgegooid, want het zou nutteloos zijn om te opereren. Volgensmij heb ik de naam van de ziekte nog niet eerder genoemd. Waarschijnlijk heeft ze nog maar 10 dagen te leven ofzo...:/ Ze is eigenlijk een oudtante, maar het voelt gewoon als een "gewone" tante voor mij. Bedankt voor je reactie!
wow, kschrik er echt effe van nu ik dit ineens lees.

Nja, veel sterkte (veel meer kun je niet zeggen in zo'n situatie is mijn ervaring)
Oud 12-02-2007, 20:15
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ga met een lieve vriendin aan mijn PO voor lo werken, en dat voelt echt goed .

En verder rommelt het nogal ernstig enzo.
Oud 12-02-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 12-02-2007 @ 19:59 :
Heel veel sterkte!!!!!!!
Oud 12-02-2007, 20:22
kroot
kroot is offline
Was gaaf in Brussel!!! Wel erg vermoeiend. We gingen lunchen in een Italiaans restaurant, was ook lekker. Alleen we deden een beetje lang over de terugweg, waardoor ik nu allemaal dingen voor morgen moet gaan doen.
Oud 12-02-2007, 20:25
Missy
Missy is offline
@ Faded-Away: Heel veel sterkte!

Oké, nu ga ik het doen ook. Het ging zo goed met huiswerk, maar vorige week ziek geweest en helemaal niks gedaan zowat. Alle zaakjes even regelen. Hele week even geen forum, maar huiswerk en alles in orde maken. Het moet even lukken, want ik wil écht niet blijven zitten. En hopelijk eindelijk verder met mijn projectjes.

Nu moet ik morgenochtend ook nog zo denken.
Oud 12-02-2007, 20:28
Verwijderd
Dat van die operatie was eigenlijk al eerder, maar de laatste tijd kun je eigenlijk pas zien hoe slecht het met haar gaat. Iedereen bedankt voor de reacties, vind het super lief!
Oud 12-02-2007, 20:35
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn*: een 7 is echt heel goed hoor. Ik was altijd al blij met een 5,5. Verstond er nooit wat van, wat dus neerkwam op een multiple-gok.

OT: Essay gaat nog wel even duren. Ik heb nu 1 van de 3 delen af, 14 pagina's. En ik wil maximaal op 30 kantjes uitkomen, dan zit ik al 5 pagina's boven de grens, maar dat mag wel.

En ik heb vanavond, heel fout, opwarm-pannekoeken gegeten, daar had ik nou echt eens zin in.
Oud 12-02-2007, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 12-02-2007 @ 19:54 :

Ik heb alle schuld-gevoelens maar verbannen, jullie hebben gelijk, hij zou niet zo'n kutopmerking moeten plaatsen en het feit dat ik een 7 haal voor een luistertoets (vwo-examen) vind ik hartstikke goed!

Verder ging wiskunde-bijles net echt wel goed, ondanks dat het heel moeilijk was! Nu nog de laatste dingen regelen voor de presentatie, even kijken hoelang ik er over doe, de dvd goed instellen enz. En dan ga ik gewoon een dikke voldoende halen woensdag! Voel me nu ook een stuk beter, jammer dat ik zo'n kutdag heb gehad, maar van de avond valt nog wel iets te maken! *positief*
that's the spirit!

OT: Net lekker gedoucht en ik heb Grey's Anatomy opgenomen, dus dat ga ik nu kijken .
De voorbereiding voor morgen laat ik nu zitten. Ik snap er hoe dan ook waarschijnlijk toch niks van....
Oud 12-02-2007, 20:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Twee gedichtenbundels van Judith Herzberg besteld. Kon ze redelijk snel vinden en maar 3 en 4 euro per stuk! En en een Jotie gevonden! Wel 18 euro incl. verzendkosten, maar dan heb ik 'm wel. Hoihoi. Oei, daar ging m'n gespaarde geld, maar wel goed besteed!
Oud 12-02-2007, 20:39
Nebel
Nebel is offline
"Je moet nooit een nieuwe weegschaal kopen, je zou met een nieuwe toch maar tot de verrassing komen dat je opeens 3 kilo zwaarder weegt"
Waarom dreunt dat zo erg door in mijn hoofd .
Oud 12-02-2007, 20:45
Roosje
Roosje is offline
Faded-Away meisje, heel veel sterkte ermee! (})(f)
Oud 12-02-2007, 20:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 12-02-2007 @ 21:39 :
"Je moet nooit een nieuwe weegschaal kopen, je zou met een nieuwe toch maar tot de verrassing komen dat je opeens 3 kilo zwaarder weegt"
Waarom dreunt dat zo erg door in mijn hoofd .
M'n moeder zit dit de laatste weken ook al zo te zeggen. Ze vertrouwt de weegschaal niet en op fitness is ze een kilo zwaarder en nu vindt ze zich dik en vatsig. Twee keer per dag zit ze zich te wegen en zeurt ze dat ze plotseling een kilo is aangekomen. Niet begrijpend dat dat harststikke normaal is en dat ze beter eens per twee weken kan wegen. Dat mens neemt dat niet aan, dus nu heb ik de weegschaal in de kast gestopt. Zal d'r leren.
Oud 12-02-2007, 21:39
Verwijderd
Verdomme! Zo.
Niet dat het oplucht.
Maargoed, morgen de dokter bellen voor een afspraak voor vrijdag. Geen zin maar wel nodig want ik krijg weer steeds meer last.
Oud 12-02-2007, 21:59
XsharonX
XsharonX is offline
Vandaag een van de laatste keren bij deze psycoloog. Ze vroeg wat ik daar nou van vond. Ja dan zit ik niet meer in zo'n kinderkamer. Dat was altijd wel gezellig. Met al dat speelgoed enzo. En dat dat ik ook wel een keer wou pim pam petten en dat zou wel mogen.... (toch maar niet gedaan)

Ik denk wel dat ik blij ben als ik nu vast bij de volwassene zit met een goed therapeut enzo. Want het is gewoon vervelend als je niet weet waar je aan toe bent. Ook hoop wel dat ik eentje krijg die bij mijn past. Want ik ben nou ook niet iemand die meteen haar levensverhaal verteld ookal kom je daar voor.

Druk met school, veel toetsen maar ik ben niet de einigste zo te horen. morgen wordt die toets wel moeilijk. Maar nog 1 tussenuur om te leren ik hoop dat het helpt!

Weltrusten......
Oud 12-02-2007, 22:08
Verwijderd
Ja ik ben boos en verdrietig en mn hoofd zit zo vol met alles. En ik doe zo druk en gek, maar nu ik hier dan zit wil ik het liefste dood. Het gesprek was niet fijn. Ik heb geen boulimia oke. Heus wel eetgestoord maar géén bn. En ik ben gewoon zo bang voor een tweedaagse en daarnaast school. Het is te veel, dat trek ik niet.
Oud 12-02-2007, 22:13
DvoorA
DvoorA is offline
mijn sort-of-ex (dategedoe) duwde zowat een plaatje van hij en zn nieuwe zoenende vriendin onder mn neus en ik had er niet zo bij stil gestaan toen het uitging, gewoon vrolijk doorgegaan, maar ik voel me ziek, ik ben letterlijk misselijk ervan, ik ben enorm gestressed en verdrietig dat ik zo weinig voor hem betekende terwijl we elkaar al jaren kennen en al meerdere malen iets gehad hebben. Ik voel me heel erg gekwetst en ik heb veel pijn van binnen, ik wou dat hij niet meer tegen me praatte, koetjes en kalfjes gaan echt niet meer.
Oud 12-02-2007, 22:30
Yana
Yana is offline
Citaat:
sonho schreef op 12-02-2007 @ 23:08 :
Ja ik ben boos en verdrietig en mn hoofd zit zo vol met alles. En ik doe zo druk en gek, maar nu ik hier dan zit wil ik het liefste dood. Het gesprek was niet fijn. Ik heb geen boulimia oke. Heus wel eetgestoord maar géén bn. En ik ben gewoon zo bang voor een tweedaagse en daarnaast school. Het is te veel, dat trek ik niet.
Sonho meisje, knuf
Oud 12-02-2007, 22:41
Verwijderd
Morgen maar weer eens aan het verdiepen in studiemogelijkheden. Zweeds is misschien toch niet echt wat ik wil. Wel erg veel droge taalverwerving. Ik denk dat het voor even wel interessant is, maar voor de lange termijn lijkt het me gewoon niet zo. Geschiedenis is nu dus een serieuze optie en politicologie. Politicologie heeft het nadeel dat ik de voor mij inmiddels veilige en vertrouwde omgeving van Groningen achter me moet laten. De vakken spreken me echter allemaal enorm aan. Het lijkt me echt een geweldige studie.

En m'n ex smst niet terug, terwijl dat ik haar een lief en geïnteresseerd smsje stuurde. Als ze vrienden wil blijven en wil dat ik niet al te moeilijk gaan doen over die kooi moet ze er toch in investeren.

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 22:44.
Oud 12-02-2007, 22:47
Verwijderd
flinke koorts
en ik ben aan het ijlen & hallicuneren en dat is ontzettend stoer, vooral met een oranje vloer
en leuke film gekeken met groepsgenootjes
dikke ruzie tijdens vergadering. pfff.
en wat ben ik soms een lul zeg
Oud 12-02-2007, 23:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yeah, m'n verslag is af, m'n labjournaal is af en m'n tentamen is doorgenomen

Morgen laatste dingen inleveren en laatste tentamen, dan anderhalve week 'vakantie' en dan stage Ben benieuwd, heb er zin in maar zie er ook wel tegenop. Komt wel goed

positief genoeg, Sarah/Thoughtful?
Oud 12-02-2007, 23:04
Verwijderd
*deelt knuffels uit aan iedereen die ze wil*

net om half twaalf staan schoonmaken en afwassen omdat ik het niet langer aan kon zien. waarom laat ik mijn geluk zo afhangen van wat anderen van me denken? dat zou niet nodig moeten zijn...
Oud 12-02-2007, 23:13
Tink*
Tink* is offline
Hmmm vandaag eerste dag weer college sinds acht weken en het was wel weer leuk. Wat nieuwe gezichten, alleen ik weet niet of het nu gewoon bijvakkers zijn of instromers. Maar ook gewoon weer gezellig met studiegenoten. Ik begin nu te merken dat mensen echt met mij willen afspreken om mij, niet om dat ik er toevallig ben. Maar dat ze het echt leuk vinden met mij. Gelijk al weer wat dingen vaag gepland.

Oeh en ik vind het grappig dat mensen mij aanspreken. Volgens een vriendin zie ik er aanspreekbaar uit, dat nodigt uit ofzo. En omdat ik ook normale feedback geef voor een gesprekje, want zij zei zelf dat ze dan nooit iets zinnigs weet terug te zeggen. Ik ook niet, maar ik zeg maar gewoon iets. Maar ik raakte tijdens de pauze van een college en later bij intekening voor werkcolleges in gesprek met CIW-ers, grappig. En op zich vind ik het wel leuk, want ik vind het nu allemaal een beetje stom eigenlijk dat ik voornamelijk alleen studiegenoten ken. En dan nog wat mensen van de middelbare school die er studeren en mensen van toneel, daar houdt het al op. Dat voelt zo saai en zielig. Een vriendin van mij zit bij een wat alternatievere studentenvereniging, die niet zo is als de grote. En soms twijfel ik wel of ik me niet misschien ook maar moet inschrijven. Misschien is dat wel goed voor me, maar aan de andere kant.. ik en een studentenvereniging. Het hangt er dan wel vanaf wat voor natuurlijk, maar het klinkt gelijk zo negatief.
Oud 12-02-2007, 23:54
Verwijderd
Ik wil hem zooo graag spreken, maar hij is niet online. En ik wil ook niet dat het te veel van mijn kant komt enzo. Oh, dit is moeilijk. Ik heb me een heel weekend ingehouden om hem te smsen en nu moet ik me ook nog inhouden. Ik hoop dat hij zo toch komt! Bah, nu moet ik nog eerst deze oefening afmaken en dan eigenlijk nog een heel eind vertalen, waar ik ook helemaal geen zin in heb. En dan weer op om 7 uur... pff en ik voel me al niet zo goed . Waarom was het niet allemaal wat simpeler... en waren de dagen niet wat langer...
Oud 13-02-2007, 02:51
Verwijderd
alles wat ik wil is een knuffel, maakt niet heel veel uit van wie
kan echt niet slapen. mja ben ook erg ziek. dan veeeeel te koud en dan weer veeeel te warm. hoorterbij. maar een beetje liefde doet me ook geen kwaad hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten