Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tuurlijk komt die dag, daar moet je niet aan twijfelen! het feit dat je zelf nadenkt over je gedrag en ziet dat dingen niet goed zijn, niet kloppen en daar wat aan veranderen, daar wat aan willen veranderen is toch al geweldig! natuurlijk wil je meer, dat is logisch, maar ik denk, zoals al eerder is gezegd, dat jij het wel gaat redden. je hebt zo'n grip op de realiteit, ik denk dat je die niet kan verliezen.. ik zag eigenlijk best op tegen vandaag. weer naar stage, nadat ik vrijdag alweer ziek thuis was gebleven. ik had allerlei goede voornemens voor het weekend, maar heb uiteindelijk bijna niks gedaan. één was. nieteens de afwas. luuiiiiiii... ![]() maar vandaag viel iig dus honderd procent mee. eindelijk wat meer zicht op het geheel, wat meer duidelijkheid. weet nu ook wat meer wat ik de komende maanden moet gaan doen. het komt er op neer dat ik eigenlijk een puzzel aan het oplossen ben, en dat bevalt me wel. zolang ik hem op kan lossen natuurlijk. heb me nog steeds niet ingeschreven voor de masteropleiding in utrecht. ik ben zo ontzettend bang dat ze me afwijzen en dat ik dan echt niet meer weet wat ik met mn leven moet doen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik heb op één of andere manier nog aardig wat van mijn 'to do list' van vandaag gedaan. Maar ik voel me echt ![]() Vanavond Grey's Anatomy kijken en dan hopelijk een nacht goed slapen. En hopen dat de vorige huurder de sleutels vanmiddag ingeleverd heeft, zodat ik morgen kan gaan kijken... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik voel me kut. Wéér niks binnen bij Rintveld. Ik word steeds depressiever, eetstoornis wordt steeds erger en ik voel me lichamelijk zwak worden. Maar morgen heb ik een half jaar verkering ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig vandaag zijn gelukkig een aantal uren weggevallen voor de komende week. Wat dus betekent dat ik deze week wat meer tijd heb voor leuke dingen. ![]() ![]() Ik moet echt nodig shoppen hier en gewoon wat extra tijd is fijn. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nja, veel sterkte (veel meer kun je niet zeggen in zo'n situatie is mijn ervaring)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Net lekker gedoucht en ik heb Grey's Anatomy opgenomen, dus dat ga ik nu kijken ![]() De voorbereiding voor morgen laat ik nu zitten. Ik snap er hoe dan ook waarschijnlijk toch niks van.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||