Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2007, 21:34
Yana
Yana is offline
Ik wil een knuffel. En heel hard huilen, maar de tranen zitten vast.

Het voelt alsof ik stilsta, geen vooruitgang maak.

"Dit was de laatste keer
het kan zo echt niet langer
dit was de laatste keer
vanaf morgen gaat het anders
Dit was de laatste keer
het kan zo echt niet langer meer
en je zegt het keer op keer
Maar je doet het weer,
je doet het weer
je kijkt weer terug,
weer terug en niet vooruit
dus je blijft, je blijft stil staan..."

Dit is het. Dit is wat ik voel, wat ik doe. Ik roep dat het morgen anders is, maar het is nooit anders. Iedere dag moet ik door dezelfde emoties heen en ik ben het zat.
Oud 19-02-2007, 21:45
Tink*
Tink* is offline
Whoah! Aan de ene kant voel ik me geweldig, maar aan de andere kant vind ik dit zo niet grappig. Ik vind haast nooit iemand leuk, maar dit is gewoon echt te onhandig. Gewoon al, omdat jongens mij nooit leuker vinden dan gewoon vriendschap en omdat er daar duisent leuke meiden rondlopen en ik niet leuk ben en het gecompliceerd gaat komen te liggen allemaal. En ach, zo'n crush heb ik nu nog niet? En dat ga ik vast ook niet krijgen toch? Oh ik weet dat als ik hij er morgen ook is, dat ik hem weer superleuk vind. Maar het kan niet en het mag niet. Ik vond het wel grappig dat een vriendin gewoon al dacht dat ik hem wel heel leuk zou vinden. Maar die ene andere vriendin mag dit dus echt niet weten. En ach, ik ken hem verder niet goed ofzo en laat dat eerst maar gebeuren, alleen nu kan ik niet meer normaal doen want dan hangt er iets vanaf en bla. Maar echt, whoah. Stiekem vind ik het wel een beetje spannend dat de introductie morgen begint. Maar het wordt vast leuk.
Oud 19-02-2007, 21:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Missy schreef op 19-02-2007 @ 21:31 :
@HvJ, wat een lastige situatie, opzich wel een verantwoordelijkheid. Komt dat meisje dan een tijdje bij jullie inwonen of heb ik het helemaal mis?

Ja, dan komt ze een tijdje bij mij in huis ja. Ik heb gezegd dat ik er nog even overnadenk en tot die tijd best zo nu en dan wil oppassen... Het is gewoon moeilijker omdat ik die mensen helemaal niet goed ken; Stel het zou het halfzusje van mijn (beste) vriend(in) zijn, ala, dan weet je beter waar je aantoe bent. In dit geval heb ik te maken met een erg vreemd en moeilijk gezin; Er is niets geregeld, en ik vind ze nogal gemakzuchtig overkomen... hoewel tsja, misschien wil je in dergelijke situaties ook helemaal niet meer 'moeilijk' doen, geen idee. Maar toch; Het draait om een fucking kind - zucht -
Oud 19-02-2007, 21:53
rare kwast
rare kwast is offline
*duimt alvast voor sonho*

verder even niets te melden vanaf hier.. t zit vast, t draait rond en t komt er niet uit
Oud 19-02-2007, 22:04
Verwijderd
Ik heb een lijstje van dingen:

1) Ik ben gelukkig
2) Ik ben godly in love
3) Ik ben moe dus ga straks maar eens pitten
4) Ik heb vakantie
5) Jezus wat een gaaf weekend!
6) Ik zit vol plannen voor volgende week
7) OVERIETSMINDERDAN2WEKENPAINOFSALVATIONINPARADISO! \m/

Zo
Oud 19-02-2007, 22:08
Verwijderd
Had ik vorige week afgesproken om te gaan sporten moet ik werken. Verdorie. Maargoed, sporten kan ook nog een andere keer, die afspraak loopt niet weg en daarnaast hoeft mijn collega nu niet de hele dag alleen te staan.
Verder moet ik de rest van de week werken en vrijdag ga ik naar Nijmegen. Zaterdag misschien bij m'n tante eten maar dat moet ik nog even met vriendlief overleggen.

Het gaat weer beetje bij beter wat beter, ook tussen mijn vriend en mij. Mijn tante vond dat ik er goed uitzag, dat soort complimentjes zijn altijd leuk. Nu maar hopen dat dit zo doorzet.
Verder heb ik gruwelijk veel zin om te shoppen maar ik heb amper tijd. 8)
Oud 19-02-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-02-2007 @ 22:15 :
Ja, het is inderdaad tweetalig, want het is echt een ander taaltje. Hoelang woon je al in Limburg/Maastricht? Ik versta ook wel wat, maar ik moet wel moeite doen en sommige woorden weet ik niet. Het lijkt een beetje op Duits, dat maakt het al wat makkelijker.

Ik ga niet heel veel om met limburgers en ik ken ook nog niet veel limburgse woorden. Maar ik weet wel hoe je Maastricht zegt in het limburgs, al ga ik het niet proberen uit te spreken.

Ik woon hier nu bijna 5 jaar, geloof ik. Maar ik vind sommige dingen heel erg op plat-twents lijken, alleen dan met wat andere klanken. Spreken doe ik nog niet, dat vind ik meer iets voor mensen die hier ook opgegroeid zijn. Maar misschien komt het nog, m'n man is wel flink aan het pushen

OT: Nieuw kapsel, ik ben er blij mee En weer enkele doorbraken op 't gebied van mijn plas-fobie (Zonder aarzelingen bij m'n ouders thuis terwijl er bezoek was En in de V&D )
Ik ben zeer tevreden
Oud 19-02-2007, 22:50
ilse
ilse is offline
zodirect komen er vrienen van mijn moeder, die komen een vuurpijl afsteken, omdat ze 50 wordet. maar ze ligt al te slapen . en we hebben van alles gepland voor morgen en dat weet ze zo lekker niet.. gnagna

echt TE leuk en ze verdient het
Oud 19-02-2007, 23:27
Verwijderd
Als ze door die knullige opmerking nu maar niet ..

En ik ben lief geweest.
(Want) Als S. wegloopt kan ze best een lange tijd bij mij terecht. heb toch een grote woning, en een hele zolder als logeer/rommel kamer. Ze zei dat ze wist dat ik het meende, en ik voel me er goed door. ik had het destijds ook nodig.

mn moeder is vandaag langsgeweest en heeft een soort schattenjacht op mn zolder gehouden 'heeey, die zoek ik al zoo lang, héy mijn vérfkleren, nou jaaa'
ze heeft eigenlijk alle rommel meegenomen
Oud 19-02-2007, 23:31
Verwijderd
Oh en mijn opa is dement aan het worden en hij negeerde me laatst omdat hij bang is voor mijn reactie. We hebben namelijk al eeuwen ruzie. Maar oma is ziek (longontsteking) en mijn ouders boos dat ik niet bel omdat ik ruzie heb met opa (opa neemt namelijk altijd op). Waarom moet ik me dan altijd maar opofferen en kan opa overal mee wegkomen omdattie dement aan het worden is? Ik bedoel, dat deed hij jaren geleden ook al, zo klote tegen mij, en nu wordt het plotseling gekoppeld aan dementie en moet ik het maar respecteren en negeren? En waar is mijn inbreng in het verhaal dat ik me heel erg beledigd en gekleineerd voel door die man? Dat ik helemaal geen zin heb om hem ooit nog te spreken want dankzij meneer is mijn zelfbeeld de afgelopen jaren gekrompen tot een stuiver (die nu overigens wel weer heel prima aan het worden is, btw). Lang leve familie.
Oud 20-02-2007, 00:38
Verwijderd
*is verlegen door compliment*

Verder heb ik weinig te luchten, geloof ik, het gaat echt weer lekker. Yay lamp of yay zonlicht of yay mensen om mij heen. Of nou ja, yay mijzelf, want uiteindelijk moet ik het toch zelf doen.
Oud 20-02-2007, 01:17
Verwijderd
Pff. Dit contact is altijd zo intensief, het vraagt zo veel van me - maar er komt weer een beetje hoop. Laaaaangzaam, denk ik.
Oud 20-02-2007, 06:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
HvJ schreef op 19-02-2007 @ 20:37 :
Haha ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Gewoon weer chocola tevoorschijn toveren, verzacht de omstandigheden altijd.
Ik had paaseitjes en Grey's Anatomy <3
Oud 20-02-2007, 06:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 19-02-2007 @ 22:20 :
({) Dat is rot. Je wordt weer even flink met je neus op de feiten gedrukt. Ik hoop dat je je nu (na 4 uur ) weer wat beter voelt. Maar, huilen is goed en lucht op! Hoe vaak zul je dat de afgelopen weken al niet gehoord hebben, maar toch herhaal ik het nog maar een keer
Hopelijk worden deze dingen over een tijdje wat minder pijnlijk. Keep up the good work!
Om deze tijd was ik aan het slapen op de bank na een tv avondje

Maar het gaat al weer beter ja. Hoe erg ik ook wil dat de tijd een beetje opschiet
Oud 20-02-2007, 06:49
Roosje
Roosje is offline
Omgomgooomg, ik moet opschieten want over drieëntwintig minuten heb ik les en ik moet nog van alles doen. En vanmiddag heb ik fysiotherapie enenen oooh zoveel. <3
Oud 20-02-2007, 07:43
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 19-02-2007 @ 21:31 :
Ik ga nu gewoon slapen. Zo. Geen eindeloos gehang op internet, mezelf niet langer kwellen door wakker te blijven, ik ga gewoon slápen.
En morgen mogen (moeten) jullie om kwart voor 2 voor mij duimen, dan heb ik een psychiatrisch onderzoek. Brr eng, maar komt goed.
Weltrusten en *knuff*
En dan lig je nog twee uur wakker...
Dus nu ben ik nog niet uitgerust en moet ik zometeen werken en ik heb geen zin enzo. Het zijn maar drie uurtjes, ik sleep me er wel doorheen.
Oud 20-02-2007, 07:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-02-2007 @ 23:48 :

OT: Nieuw kapsel, ik ben er blij mee En weer enkele doorbraken op 't gebied van mijn plas-fobie (Zonder aarzelingen bij m'n ouders thuis terwijl er bezoek was En in de V&D )
Ik ben zeer tevreden
En terecht, goed zo Eigenlijk is het best herkenbaar, ik durfde gisteren ook niet omdat er bezoek was. En ja, het beperkt, maar ik word door nog wel meer dingen beperkt, dus dat kan er ook nog wel bij of zo

OT: Vandaag zie ik positief in
Oud 20-02-2007, 08:08
Gothic
Gothic is offline
Pff ik ben zo ontzettend moe en ik mis hem zoooo ontzettend . Waarom doe ik dat toch altijd op vakanties?
Oud 20-02-2007, 08:10
Verwijderd
Ben ik speciaal vroeg wakker, valt mijn college uit en heb ik pas om 15.00 college. *mopper*

Nouja, dan kan ik lekker veel doen.
Oud 20-02-2007, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 20-02-2007 @ 09:08 :
Waarom doe ik dat toch altijd op vakanties?
Je weet het van jezelf: niet meer op vakantie gaan dan.
Oud 20-02-2007, 08:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 09:11 :
Je weet het van jezelf: niet meer op vakantie gaan dan.
Nee dat is geen optie. Het is de enige manier om voor mij te ontspannen...
Oud 20-02-2007, 08:40
Verwijderd
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik wakker werd. Wat een vreselijke droom zeg M'n vader, moeder, zus en broertje waren omgekomen bij een ongeluk. Het was uit met mijn vriend en toen overleed mijn oma ook nog en ik kon niemand bellen, want in mijn droom had ik geen andere vrienden buiten mijn vriend.

Zo, ik was echt heel erg blij toen ik wakker werd!

Vandaag een leuke dag en ik heb er zin in!
Oud 20-02-2007, 08:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-02-2007 @ 07:05 :
Ik had paaseitjes en Grey's Anatomy <3
Yeah, ik wist het.
Oud 20-02-2007, 08:48
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-02-2007 @ 07:09 :
Om deze tijd was ik aan het slapen op de bank na een tv avondje

Maar het gaat al weer beter ja. Hoe erg ik ook wil dat de tijd een beetje opschiet
Soms is het wel jammer dat ik niet (meer) met je mee kan praten Nee uhm...grapje, eigenlijk ook weer niet natuurlijk. Maar je snapt het wel
Oud 20-02-2007, 09:21
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, het gaat allemaal in een razend tempo. Gisteren naar therapie geweest, was moeilijk, heb bijna het hele gesprek zitten huilen. Wel fijn dat het er allemaal uitkwam, dat ik nu echt een plek heb waar ik alles neer kan leggen, zonder dat er van alles mee gedaan wordt. Ik heb het gevoel dat er nu echt wat gaat veranderen, want ik wil er voor gaan, zij wil me helpen, nu de persoon waar het om gaat nog.
Daarna met mam naar Hilversum gegaan, nieuwe schoenen gekocht, geluncht, vakantie bekenen. We gaan in de zomervakantie waarschijnlijk twee weken naar Sicilië, en daar lekker met ons eigen autootje rondrijden, heerlijk!

Zou vandaag met pap naar Amsterdam gaan, lekker shoppen enzo, maar opeens heeft hij geen zin meer, en gaat het niet door. Heel vreemd. Dus ik ga zo maar eens rondbellen, of vriendinnen misschien zin hebben om mee te gaan, ik laat mijn leuke dag niet zomaar uit het veld slaan.
Vanavond in ieder geval uiteten met broer, opa & oma, bij restaurant Elf. Weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, mijn grootouders zijn altijd nogal chique en duur, dus vraag me af of ik me nu chique moet aankleden, of dat het een poging tot hip-zijn van hen is. Heb er in ieder geval wel zin in!
Oud 20-02-2007, 09:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net eindelijk de MRI-scan gehad, totaal geen spanning vooraf, maar toen ze eenmaal begonnen dacht ik echt even dat ik gek werd. Jeetje wat is zo'n kleine ruimte met al dat kabaal benauwend, dat verbaasde me echt.

> Wil je de radio aan hebben?
< Nee hoor, doe niet zo gek *word de scan ingeschoven*
> Alles goed?
< OMG, radio asjeblieft.

4 maart de uitslag, ben benieuwd.
Oud 20-02-2007, 11:17
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteravond was fijn, vannacht was fijn, vanmorgen was fijn en ik heb bijna alle huishoudelijke klusjes die ik moest doen, al gedaan. Ik heb alleen nog niet aan mijn schoolwerk gewerkt en de boodschappen moeten nog, maar een vriend zou misschien nog even langskomen rond etenstijd, dus ik wacht nog even met weggaan.
Ik hoop dat de prijsuitreiking wel doorgaat, al ga ik er van uit van wel. Ik neem aan dat ze het niet ineens weer intrekken (de initiatiefnemer van de stichting is dit weekeinde overleden). Ik wil deze week mijn Powerpointpresentatie daarvoor afmaken, zodat diverse mensen 'm kunnen bekijken of hij duidelijk is.
Eigenlijk gaat het best lekker met mij. Ik voel me fijn, het gaat allemaal lekker, ik zou alleen een beetje meer/sneller aan mijn schoolwerk moeten/kunnen werken.
Oud 20-02-2007, 11:34
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
20 pagina's! En weer een stuk afgerond. Nu nog 1 moeilijk deel en dan de conclusie. Hoop dat dat allemaal past in 5, 6 pagina's, want dan zit ik rond het maximaal toegestane aantal pagina's, dat zou echt goed zijn voor mij. Donderdag ga ik het écht écht écht inleveren.

Over een uurtje naar Amsterdam waar ik maar een uur hoef te zijn. Maar als ik vanmorgen gewoon naar college zou zijn gegaan was de reis al wat nuttiger geweest. Maar ik moet om 7:15 weg voor een college waarin die docent het boek zo ongeveer voorleest en daarna heb ik ruim 4 uur niks te doen en m'n computer inlog-account werkt niet. Dus ik vond het wel een legale reden om vanmorgen niet te gaan en thuis verder te typen.
Oud 20-02-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 20-02-2007 @ 09:18 :
Nee dat is geen optie. Het is de enige manier om voor mij te ontspannen...
Weet ik: het was ook een grapje.

Verder denk ik dat je toch echt op zoek moet gaan naar andere manieren om te ontspannen die je eenvoudiger 'tussendoor' kunt gebruiken. Dat je ze tot nog toe niet gevonden hebt betekend niet dat ze er niet zijn, denk ik.
Oud 20-02-2007, 12:23
darkfairy
darkfairy is offline
pffff
Oud 20-02-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 20-02-2007 @ 13:23 :
pffff
Wat is de reden tot 'pffff'? Alleen 'pfffff' lijkt me niet echt je hart luchten?
Oud 20-02-2007, 12:28
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:25 :
Wat is de reden tot 'pffff'? Alleen 'pfffff' lijkt me niet echt je hart luchten?
had angstaanval
Oud 20-02-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:25 :
Misschien is dat het geluid van als je je hart lucht

OT: Studieontwijkend gedrag detected ;x Maar dat maakt vandaag niet uit want dinsdagrustdag (A) En ik moet minder denken dat dingen heel vervelend kunnen zijn voor mij terwijl ze juist goed en gaaf kunnen zijn voor de ander. En ik denk aan mijn toekomst en ik word weer vrolijk net als ik heb opgeschreven. ^^
Oud 20-02-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 20-02-2007 @ 13:28 :
had angstaanval
Misschien kun je dan zo iets posten of zelfs nog wel meer dan alleen 'pffff'? Ik denk dat je daar zelf ook meer aan hebt.
Oud 20-02-2007, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 20-02-2007 @ 13:30 :
Misschien is dat het geluid van als je je hart lucht
Nee, dat is het geluid van een fietsband die leegloopt.
Oud 20-02-2007, 12:34
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:31 :
Misschien kun je dan zo iets posten of zelfs nog wel meer dan alleen 'pffff'? Ik denk dat je daar zelf ook meer aan hebt.
ik post niet altijd graag lange teksten
Oud 20-02-2007, 12:34
Verwijderd
Eerste college historische taalkunde was leuk. Ik kwam pas het tweede uur binnen, maar daar werd gelukkig niet moeilijk over gedaan. Het duurde even een paar minuten tot ik het doorhad, maar daarna had ik echt het gevoel dat ik er compleet in zat. Ik merk wel dat ik een stukje voorkennis mis uit het eerste semester, maar ook dat is niet onoverkomelijk. Het voelt wel alsof dit een succes kan gaan worden.

Straks nog even naar de studentenvereniging een uurtje om me in te schrijven voor het eten vanavond en daarna naar college geschiedenis. Dan weer terug naar de studentenvereniging om feuten te ontgroenen. (Eigenlijk hebben we geen ontgroening, maar het klinkt wel leuk.) Hopelijk zitten er leuke mensen tussen de nieuwe leden.

Eigenlijk is vandaag best wel een lekker dagje.
Oud 20-02-2007, 12:35
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 20-02-2007 @ 13:28 :
had angstaanval
Soms denk ik dat je hoopt dat mensen graag zien wat er van binnen in je omgaat. Dat je kleine berichtjes kleine noodkreetjes zijn. Maar wij zien alleen maar dit gele forum en die paar lettertjes.. Hoe graag sommige forumleden ook wel door je heen zouden willen kijken. Je zouden willen helpen.

--

Ontopic

Morgen weer naar de uni en ik heb er best zin in. Een leuke werkgroep en een leuk onderwerp. Nouja, leuk.. interessant. Herkeuringen van het Uwv. Het is mooi weer en dat doet me altijd wel goed.

Ben wel blij als de honden van mijn ouders weer terug naar huis gaan. Het is wel gezellig, met 4 honden, maar ik kan nergens naartoe gaan omdat ze het huis afbreken als ik ze met z'n 4en alleen laat.
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:31 :
Is dat hier verplicht dan? Kan me voorstellen dat een korte uiting als 'pff' af en toe best goed je gevoel weer kan geven.
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 20-02-2007 @ 13:34 :
ik post niet altijd graag lange teksten
Er zit heel veel tussen vijf letters en een lange tekst in.
Oud 20-02-2007, 12:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:35 :
Is dit trouwens nou niet zo'n discussie waarvan jullie zelf altijd zeggen dat die over pb hoort?
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 20-02-2007 @ 13:35 :
Soms denk ik dat je hoopt dat mensen graag zien wat er van binnen in je omgaat. Dat je kleine berichtjes kleine noodkreetjes zijn. Maar wij zien alleen maar dit gele forum en die paar lettertjes.. Hoe graag sommige forumleden ook wel door je heen zouden willen kijken. Je zouden willen helpen.

--

Ontopic

Morgen weer naar de uni en ik heb er best zin in. Een leuke werkgroep en een leuk onderwerp. Nouja, leuk.. interessant. Herkeuringen van het Uwv. Het is mooi weer en dat doet me altijd wel goed.

Ben wel blij als de honden van mijn ouders weer terug naar huis gaan. Het is wel gezellig, met 4 honden, maar ik kan nergens naartoe gaan omdat ze het huis afbreken als ik ze met z'n 4en alleen laat.
nee hoor dat hoop ik niet
ik hou er gewoon niet altijd van om lange berichtjes te posten en wil het ook niet altijd
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 20-02-2007 @ 13:35 :
Is dat hier verplicht dan? Kan me voorstellen dat een korte uiting als 'pff' af en toe best goed je gevoel weer kan geven.
Als iemand eens een keer pffff post vind ik het wat anders dan wanneer iemand steeds maar korte dingen post...ik geloof niet dat dat werkelijk oplucht; achter die vijf letters moet veel meer zitten, ik denk dat het meer zin heeft dat te posten.
Oud 20-02-2007, 12:37
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:35 :
ja dat is waar
Oud 20-02-2007, 12:37
Verwijderd
Iets van bv. drie regels is ook niet lang, maar zegt al wel veel meer. Misschien kun het eens proberen? Of desnoods maar één regel, ook dat zegt al meer dan alleen 'pffff'.
Oud 20-02-2007, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:36 :
Als iemand eens een keer pffff post vind ik het wat anders dan wanneer iemand steeds maar korte dingen post...ik geloof niet dat dat werkelijk oplucht; achter die vijf letters moet veel meer zitten, ik denk dat het meer zin heeft dat te posten.
Daar zit wel wat in, maar er is hier toch een redelijke vrijheid om te posten wat je wilt zolang het niet kwetsend, beledigend is, over am gaat etc.?
Oud 20-02-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:32 :
Nee, dat is het geluid van een fietsband die leegloopt.
(A)
Oud 20-02-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 20-02-2007 @ 13:38 :
Daar zit wel wat in, maar er is hier toch een redelijke vrijheid om te posten wat je wilt zolang het niet kwetsend, beledigend is, over am gaat etc.?
Verplicht ik haar dan ergens toe? Volgens mij niet: ik geef alleen aan hoe ik er over denk en Aragnabite legt ook uit waarom zij dat vindt (mijn reden ertoe is niet zo heel anders trouwens). Er is wel een vrijheid, maar de titel van het topic is wel 'lucht je hart', dat geeft toch wel enigszins aan wat de inhoud van het topic zou 'moeten' zijn, lijkt me? Af en toe kan een korte kreet idd best opluchten, maar ik kom die korte kreten van bepaalde mensen vaker dan af en toe tegen en ik twijfel ook of het voor die mensen idd wel oplucht en of het niet beter zou zijn als ze gewoon zouden proberen te verwoorden wat ze voelen en waarom ze iets voelen, ik denk dat dat meer effect heeft dan alleen een korte kreet op een forum typen.
Oud 20-02-2007, 12:44
Appeltje
Appeltje is offline
M'n moeder heeft weer eens een slecht humeur en dat HAAT ik want dan kan ik helemaal niets goed doen. Dan help ik te weinig in het huishouden en als ik dan iets doe is het nog niet goed.

edit: NEE ik heb GEEN zin om naar die stomme kinderoptocht te gaan, maar dan hoef je toch niet boos te worden??

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 12:49.
Oud 20-02-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 13:42 :
Verplicht ik haar dan ergens toe? Volgens mij niet: ik geef alleen aan hoe ik er over denk en Aragnabite legt ook uit waarom zij dat vindt (mijn reden ertoe is niet zo heel anders trouwens). Er is wel een vrijheid, maar de titel van het topic is wel 'lucht je hart', dat geeft toch wel enigszins aan wat de inhoud van het topic zou 'moeten' zijn, lijkt me? Af en toe kan een korte kreet idd best opluchten, maar ik kom die korte kreten van bepaalde mensen vaker dan af en toe tegen en ik twijfel ook of het voor die mensen idd wel oplucht en of het niet beter zou zijn als ze gewoon zouden proberen te verwoorden wat ze voelen en waarom ze iets voelen, ik denk dat dat meer effect heeft dan alleen een korte kreet op een forum typen.
Okeej, I partly agree. Je verplicht ook idd nergens toe, maar het kwam op mij nogal dwingend over etc. Maar dat kan ook komen door de titel van forumbaas onder je naam.

Verder laat ik de discussie maar weer aan anderen over.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten