Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 29-03-2007 @ 11:08 :
schatkist

Bedankt David
Advertentie
Oud 29-03-2007, 14:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Danique schreef op 29-03-2007 @ 14:27 :

haha muts
Oud 29-03-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, inderdaad! Echt slecht werk, wie tekent er nou iets dat niet kan? Een meisje met de helft normaal en de helft dood? Met 1 vleugel naar boven en 1 hangend? Huh? Dat kan toch helemaal niet? Dan kan een scheve schatkist al helemaal niet zeg! Pfff denk eens na, wat een prutser moet dat gedaan hebben.
nouja wat hij zegt is dat het perspectief niet klopt. en ze heeft vast niet gezegd 'doe mij een grafkist waarvan het perspectief raar is' in tegenstelling tot 'een meisje met een blauw oog' etc maar het valt idd minder op met zoveel erom heen. ik zou het zelf wel verrot vinden want het is niet waar je om vraagt.
Oud 29-03-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 29-03-2007 @ 17:59 :
nouja wat hij zegt is dat het perspectief niet klopt. en ze heeft vast niet gezegd 'doe mij een grafkist waarvan het perspectief raar is' in tegenstelling tot 'een meisje met een blauw oog' etc maar het valt idd minder op met zoveel erom heen. ik zou het zelf wel verrot vinden want het is niet waar je om vraagt.
Je mag van te voren de schets wel goedkeuren dus waarschijnlijk zit ze er zelf helemaal niet mee want dan had ze het wel gezegd, of ze heeft geen inzicht in perspectieven
Oud 29-03-2007, 20:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind niet dat je de juiste perspectivische werking van een tattoo kan beoordelen van een foto. en een buik loopt nu eenmaal niet plat. ik vind de tattoo zelf ook niet heel erg mooi maar ik vind het perspectief-issue een beetje onnodig. waarschijnlijk is het in het echt veel mooier.
Oud 30-03-2007, 00:26
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Heb je zelf al een tattoo backdoorman?
oh shit ik hoor er niet bij. Nee, danique ik heb geen tattoo, mijn zus heeft wel 2 grote tats en ja, zelf kan ik ook zeggen dat mij het lijkt storen als dat zo krom loopt daar heb ik verder niets voor nodig
Oud 30-03-2007, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 30-03-2007 @ 00:26 :
mijn zus heeft wel 2 grote tats
Hoe interessant om te weten. Tats...

Ik vroeg het gewoon uit pure interesse, en dat meen ik
Oud 30-03-2007, 11:30
Back Door Man
Back Door Man is offline
oke goed. ik denk er wel al lang over, maar heb nog niet echt een ontwerp. Verder doe ik derde jaars illustratie, misschien dat het me daarom enorm stoort
Oud 30-03-2007, 14:02
saskiamusic
saskiamusic is offline
Ik wil misschien een navel piercing en een mini neus piercing
Oud 30-03-2007, 14:17
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Danique schreef op 30-03-2007 @ 00:49 :
Hoe interessant om te weten. Tats...

Ik vroeg het gewoon uit pure interesse, en dat meen ik
hella sic tatties

tat tattie

hoe geweldig kan je mensen irriteren met die "tattoo slang"
Oud 30-03-2007, 14:59
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Hoi
Ik had even snel een vraagje.
Ik ben nog niet van plan om een tattoo te laten zetten, maar ik weet eigenlijk wel zeker dát er één komt en waar ie dan komt. Dan namelijk over de zijkant van m`n lichaam, met een subtiele draai naar m`n buik. Vorm zoals dit:

Alleen ik wil graag een ontwerp met een soort van tribal, alleen iets subtieler. Zoals dit:

Ik vind zo'n tattoo ontzettend mooi, maar ik wil wel een héle mooie, iets waarvan ik echt zeg van: WOW
Nu was mijn vraag: Kan je met deze foto's bijv. naar een tattooshop gaan en dan aan de tattoo artist vragen of hij een ontwerp wil maken en bijv. er een bepaald teken in wil verwerken? Kan dit bij elke tattooshop?
Oud 30-03-2007, 15:36
mandi
mandi is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 30-03-2007 @ 14:59 :
Hoi
Ik had even snel een vraagje.
Ik ben nog niet van plan om een tattoo te laten zetten, maar ik weet eigenlijk wel zeker dát er één komt en waar ie dan komt. Dan namelijk over de zijkant van m`n lichaam, met een subtiele draai naar m`n buik. Vorm zoals dit:

[afbeelding]

Alleen ik wil graag een ontwerp met een soort van tribal, alleen iets subtieler. Zoals dit:

[afbeelding]

Ik vind zo'n tattoo ontzettend mooi, maar ik wil wel een héle mooie, iets waarvan ik echt zeg van: WOW
Nu was mijn vraag: Kan je met deze foto's bijv. naar een tattooshop gaan en dan aan de tattoo artist vragen of hij een ontwerp wil maken en bijv. er een bepaald teken in wil verwerken? Kan dit bij elke tattooshop?
ja.
Oud 30-03-2007, 15:37
mandi
mandi is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 30-03-2007 @ 11:30 :
oke goed. ik denk er wel al lang over, maar heb nog niet echt een ontwerp. Verder doe ik derde jaars illustratie, misschien dat het me daarom enorm stoort
dan zou jij juist moeten beseffen dat het niet altijd gaat om perfecte perspectieven.
Oud 30-03-2007, 20:00
Verwijderd
Ik krijg mijn 2e sleeve op 21 april bij
P e t e S h i p w r e c k!

Over 2 weken kan ik het design komen bekijken.
SIKED
Oud 30-03-2007, 22:31
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Danique schreef op 30-03-2007 @ 20:00 :

SIKED
Te gek, hij heeft ook een tijd bij inkstition gewerkt toch? heel net werk iig!
Oud 30-03-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 30-03-2007 @ 20:00 :

SIKED
wow! dat ik niet wist dat die zaak bestond! zeker ook een behoorlijk kortere wachttijd vergeleken met inkstitution of niet? owwww... nu gaat het écht weer jeuken om een nieuwe tat te halen (en ik schrijf dus altijd tat, omdat ik nooit weet wat nou de juiste spelling is tattoo, tattoeage )
Oud 30-03-2007, 22:48
Verwijderd
Ja Pete heeft amper een wachtlijst. Misschien is dit omdat hij nog maar kort open is of omdat hij niet alle zaken zomaar aanneemt.
Dus wel chill..
Ik heb zelf gekozen voor ong. 3 weken wachttijd (anders had ik misschien na 2 weken al in de stoel kunnen zitten maar ja, whats the difference...) want ik ben nog bezig met toelating voor school dus daar wil ik rustig aan kunnen werken, als dat achter de rug is kunnen we er weer tegenaan

Pete heeft geloof ik ook bij Lucky Lenn gewerkt en ook bij Inksti ja.
Oud 30-03-2007, 22:54
Verwijderd
hoe liggen de prijzen eigenlijk daar? (even nederlands doen)

maar echt.. wow... vond die vorige fotoos van jou al geweldig, dus weet dat jouw smaak wel beetje overeen komt met de mijne, maar die fotoos op die site van eric en pete
Oud 31-03-2007, 09:15
Verwijderd
Prijzen, geen idee, niet naar gevraagd. Ga gewoon eens een keer langs
Oud 31-03-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 31-03-2007 @ 09:15 :
Prijzen, geen idee, niet naar gevraagd. Ga gewoon eens een keer langs
uhuh
Oud 31-03-2007, 11:17
mandarijn
mandarijn is offline
Ik heb een ying-yang op mijn rug, tussen mijn schouderbladen.
Is het normaal dat hij na 2x opnieuw inkleuren nog steefd grijs is?? Hij is namelijk nooit echt zwart geweest (alleen vlak na het zetten, maar na ee nweek begin het te 'vervellen' en vanaf toen was hij donkergrijs/vaal zwart)
Verkeerde inkt? Verkeerde naalden?? Dikke huid? Iemand enig idee??
Oud 31-03-2007, 16:52
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
Fayette schreef op 22-02-2007 @ 16:07 :
Is Tribal Trading in Tilburg aan te raden?
Ja! Ik heb daar mijn traguspiercing laten zetten en ik ben daar goed behandeld. Niet duur. Leuke belg die je pierct (Tenminste, bij mij was het een belg.) En je hoeft geen afspraak te maken.

Edit: ik wist eigenlijk niet of je het over piercing of tattoo had Maar ik heb dus iig goeie ervaringen met piercen daar.

Vandaag heb ik bij Magic Piercingstudio in Utrecht een rookpiercing laten zetten. Een heel fijne vrouw, die me goed op m'n gemak stelde (was nogal zenuwachtig ) en professioneel werkt.

En wat is het een heerlijke piercing Ik heb alleen geen camera dus kan geen foto maken

Laatst gewijzigd op 31-03-2007 om 16:58.
Oud 31-03-2007, 18:09
metaldready
metaldready is offline

Net vers Dermal Anchor, vandaar nog beetje vies van het bloed.
Oud 31-03-2007, 18:22
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Hij zit

<333
Oud 01-04-2007, 07:52
Krynn
Krynn is offline
http://people.howstuffworks.com/animated-tattoo.htm
Oud 01-04-2007, 11:58
Dolores
Dolores is offline
Hoe erg is het om een helix piercing de eerste anderhalve dag niet schoon te maken enzo? Ik heb em gisteravond laten zetten, maar ben vergeten om sebamed en zeezout enzo te kopen. Dat kan morgen dus pas weer. Kan dat heel veel kwaad? Of hoe kan ik em tot morgen schoon houden?
Oud 01-04-2007, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 01-04-2007 @ 11:58 :
Hoe erg is het om een helix piercing de eerste anderhalve dag niet schoon te maken enzo? Ik heb em gisteravond laten zetten, maar ben vergeten om sebamed en zeezout enzo te kopen. Dat kan morgen dus pas weer. Kan dat heel veel kwaad? Of hoe kan ik em tot morgen schoon houden?
Als je verder niks in huis hebt zou ik hem gewoon met alleen lauwwarm water schoonmaken. De piercer die mijn labret heeft gezet adviseerde me sowieso om mijn labret (aan de buitenkant, ik moest wel spoelen) alleen met lauwwarm water schoon te maken en die is perfect genezen.
Oud 01-04-2007, 15:34
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 01-04-2007 @ 12:11 :
Als je verder niks in huis hebt zou ik hem gewoon met alleen lauwwarm water schoonmaken. De piercer die mijn labret heeft gezet adviseerde me sowieso om mijn labret (aan de buitenkant, ik moest wel spoelen) alleen met lauwwarm water schoon te maken en die is perfect genezen.
Bedankt voor je reactie! Maar ik bedacht me net dat de Etos bij het station vast wel open zou zijn en dat was inderdaad zo. Dus nu heb ik Sebamed zeep gekocht.
Oud 01-04-2007, 19:25
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Danique schreef op 30-03-2007 @ 22:48 :
Ja Pete heeft amper een wachtlijst. Misschien is dit omdat hij nog maar kort open is of omdat hij niet alle zaken zomaar aanneemt.
Dus wel chill..
Ik heb zelf gekozen voor ong. 3 weken wachttijd (anders had ik misschien na 2 weken al in de stoel kunnen zitten maar ja, whats the difference...) want ik ben nog bezig met toelating voor school dus daar wil ik rustig aan kunnen werken, als dat achter de rug is kunnen we er weer tegenaan

Pete heeft geloof ik ook bij Lucky Lenn gewerkt en ook bij Inksti ja.
Volgens mij is dat dezelfde gast waar de zanger van m'n bandje alles heeft laten zetten. Ziet er goed uit allemaal.
Oud 01-04-2007, 19:46
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 01-04-2007 @ 19:25 :
Volgens mij is dat dezelfde gast waar de zanger van m'n bandje alles heeft laten zetten. Ziet er goed uit allemaal.
Klopt ja, ik zag hem er gisteren nog.
Oud 01-04-2007, 22:40
Verwijderd
Cool.
De zanger van mn vriends band heeft ook daar 2 grote hanen op zn buik laten zetten. Ziet er echt VET uit, net een schilderij.
Oud 01-04-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
metaldready schreef op 31-03-2007 @ 18:09 :
[afbeelding]

Net vers Dermal Anchor, vandaar nog beetje vies van het bloed.
ik vraag me echt af hoe je dat in godsnaam eruit krijgt...
Oud 02-04-2007, 08:10
Krynn
Krynn is offline
Klein sneetje maken en floep?
Oud 02-04-2007, 09:47
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
koekjes schreef op 01-04-2007 @ 22:51 :
ik vraag me echt af hoe je dat in godsnaam eruit krijgt...
je krijgt het er niet meer uit, permanente piercing.
wil je em er echt uit hebben zal je em eruit moeten laten halen.
Oud 02-04-2007, 11:17
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
hellebel schreef op 01-04-2007 @ 19:46 :
Klopt ja, ik zag hem er gisteren nog.
Aha ben benieuwd wat hij nu weer heeft. Dudes gaan helemaal los de laatste maand.

Toni heeft een bad brains lion of judah op z'n borst met ipv van z'n kroon, met davidsster, een M van, jaja, mama.

Frankie heel z'n romp vol met een of andere hugeass demoon met een staf. Op z'n been een konijn, een dri logo, een flag logo, bart simpson en een enorme basgitaar.

En elke week: wanneer ga jij eens Schiet niet op met m'n scrawny ass armpjes etc haha.
Oud 02-04-2007, 16:35
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-04-2007 @ 11:17 :
En elke week: wanneer ga jij eens Schiet niet op met m'n scrawny ass armpjes etc haha.
Maar het is zo leuk haha!
Oud 02-04-2007, 16:48
DeadNation
DeadNation is offline
Het laten zetten opzich?

Hmmm volgens mij zit ik dan binnen no-time vol als ik r aan begin. Lijkt bij de meeste mensen zo te zijn eigenlijk haha
Oud 02-04-2007, 19:10
mandi
mandi is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-04-2007 @ 16:48 :
Het laten zetten opzich?

Hmmm volgens mij zit ik dan binnen no-time vol als ik r aan begin. Lijkt bij de meeste mensen zo te zijn eigenlijk haha
Het is zo vreselijk verslavend.
Oud 02-04-2007, 21:13
Verwijderd
Oké, heeft er iemand ervaring met een sternum piercing (verticaal)? Hoe gaat het zetten precies in zijn werk, wat is de beste techniek (gewoon een surface bar?), hoe groot is de kans op uitgroeien, wat is de gemiddelde genezingsperiode?
Oud 02-04-2007, 21:21
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
mandi schreef op 02-04-2007 @ 19:10 :
Het is zo vreselijk verslavend.
ik ben wel nieuwsgierig naar wat jij hebt..
Oud 02-04-2007, 21:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hellebel schreef op 02-04-2007 @ 21:21 :
Oud 02-04-2007, 22:43
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 02-04-2007 @ 21:13 :
Oké, heeft er iemand ervaring met een sternum piercing (verticaal)? Hoe gaat het zetten precies in zijn werk,
wat is de beste techniek (gewoon een surface bar?),
hoe groot is de kans op uitgroeien,
wat is de gemiddelde genezingsperiode?
Geen ervaring met surfaces op die specifieke plek, maar:
-Met punch en taper, of met klemmetjes, of freehand. Hangt af van wat je piercer gewend is, en/of hoeveel vlees je er hebt zitten.
-Surface bar, ja. Titanium, als het even kan.
-Goed zetten, goed sieraad en goede nazorg reduceren het uitgroeirisico IMHO tot dat van een navelpiercing.
-De fase waarin er wondvocht uit de piercing komt zetten kan rustig een maand duren; het vormen van een fistula een half jaar. Doe je er gekke dingen mee (haken, stoten, te snel zwemmen, strakke kleding dragen, etc) dan kan die tijd oplopen tot oneindig.
Oud 03-04-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 02-04-2007 @ 16:48 :
Het laten zetten opzich?

Ik heb mn 1e nu pas 2 weken en over 3 weken mag ik weer.. absurd snel eigenlijk maar waarom ook niet?
En skinny armpjes zijn juist beter dan die spekarmen van mij Ook goedkoper denk ik
Oud 03-04-2007, 05:55
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
hellebel schreef op 02-04-2007 @ 16:35 :
Maar het is zo leuk haha!
daarom! Ik ga volgende maand alweer! Heel m'n rug vol, en dan moet ik echt ff stoppen (want dan is er ook bijna geen ruimte meer over! )

Nog mensen naar de needle art conventie in Breda?

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 06:05.
Oud 03-04-2007, 08:38
Krynn
Krynn is offline
Nee. Wou wel
Oud 03-04-2007, 15:04
mandi
mandi is offline
Citaat:
hellebel schreef op 02-04-2007 @ 21:21 :
twee tatoeages, in mn nek en lies.
Oud 03-04-2007, 17:22
woezel
woezel is offline

dz mn oor. kpost eignelijk omdat ik een nieuwe wil in mn ander oor, horizontaal op de hoogte van dat zwarte en zilveren bolletje maar ik vraag me eigenlijk af of dat te doen is?
Oud 03-04-2007, 20:10
llell
llell is offline
Citaat:
woezel schreef op 03-04-2007 @ 17:22 :
[afbeelding]

dz mn oor. kpost eignelijk omdat ik een nieuwe wil in mn ander oor, horizontaal op de hoogte van dat zwarte en zilveren bolletje maar ik vraag me eigenlijk af of dat te doen is?
Bedoel je binnenin je oorschelp (innerconch zeg maar)? Dat kan ik heb daar eentje verticaal.
Oud 03-04-2007, 21:36
woezel
woezel is offline

ikbedoelde zoiets, maar nu ik het zo zie, ziet het er wel gewoontjes uit (wel pijnlijk?), het voelt gewoon als een lang stuk

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 21:40.
Oud 03-04-2007, 23:21
llell
llell is offline
Citaat:
woezel schreef op 03-04-2007 @ 21:36 :
[afbeelding]
ikbedoelde zoiets, maar nu ik het zo zie, ziet het er wel gewoontjes uit (wel pijnlijk?), het voelt gewoon als een lang stuk
hm ik weet niet af dat kan, er zit wel een knik in dat stukje huid
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten