| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Was er maar een pilletje hè?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Nja ik had er twee dezelfde en in de één zit een heel groot gat en in de ander kleine scheurtjes. Mijn mama heeft strijkspul gehaald wat je je erop kunt strijken dus waarschijnlijk blijven die scheurtjes dan gewoon wel goed vastzitten, maar die broek met dat gat moet nog en daar heb ik niet veel meer vertrouwen in. Maarja, vindt maar eens een geweldige broek weer. ;x
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(morgen weer beginnen)Verder, voor de verandering, ik doe iets! Yeah, yeah, yeah. Eindelijk goed bezig! <knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft> |
|
|
|
||
|
Citaat:
En m'n mams is ook niet zo superhandig op gebied van naaien, dus hm. Maar uitdoen wil ik 'm nog niet. <3
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik slik 150 mg trazolan (zijn we aan het ophogen) is een AD waar ik ook wel goed op slaap (nu iets minder maar ja) en verder max. 2 tabletten promethazine per dag (max.10 per week) en max. 2 tabletten oxazepam per dag (max.8 per week) Die laatste 2 zijn vooral om rustig te worden (of blijven). Ik vind het allemaal al heftig genoeg, zo wat ik voel. Dus zonder die pillen weet ik eigenlijk ook niet hoe het zal zijn. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb de afgelopen jaren al véél geleerd en overwonnen, dus dit is gewoon weer iets op m'n weg. 't Komt vast helemaal in orde, kost alleen wat gedenk en gepeins Ik ben me enorm bewust van m'n angst om te falen, dus ik weet ook wat ik moet doen om het te overwinnen; gewoon dóen en als 't mis gaat het van me af leren zetten.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik krab mijn hoofdhuid helemaal stuk en ik weet niet wat ik er tegen moet doen *krabt* |
|
|
|
||
|
Citaat:
Je komt vanzelf iemand tegen met wie je net zo goed kan praten, maar waarvoor jij net zo belangrijk bent. OT: het gaat goed met mij, ik vecht tegen wat ik 'vroeger' fout deed. Ik geniet van een vriendschap en hoop dat die niet meer kapot gaat.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag geshopt en voelde me kut, dus heb veel te veel gekocht. morgen schoenen iig terugbrengen. misschien ook nog een shirtje... |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mijn mama denkt dat ze m'n broek niet kan maken. Snif..
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enenen ze zat net wiskunde te doen en ze snapte het eerst niet maar nu wel en toen was ze extra vrolijk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) Mja, ik weet eigenlijk niet wat het juiste woord daarvoor (voor die labels dus) is. Maar zo'n 'labels' kun je hier in de naaiwinkels kopen, en dan kan je ook kiezen wat voor één je er wilt: een gewone effen, of met een figuurtje of een merknaam ofzo. Maar m'n tante is wel goed met de naaimachine, want m'n mama zou het ook niet kunnen. Maar misschien zijn er vrienden/familie/kennissen van je die ook veel met naaien bezig zijn?
|
|
||
|
Citaat:
Kan vast niet zo moeilijk zijn.. toch?Oh, en met je haar zou ik het sowieso eens uitdunnen en in laagjes. Heb ik ook gedaan en dan zit het, vond ik, meteen wat leuker. Vooral met een dikke bos haar eindelijk niet meer alleen dik. Kleurtjes.. tja, rode gloed bij bruin staat altijd wel mooi.
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Ik weet het niet, je kan altijd proberen. ![]() Ik ben zelf erg onhandig dus mij zou het vast niet lukken. ![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics