Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Was er maar een pilletje hè?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, voor de verandering, ik doe iets! Yeah, yeah, yeah. Eindelijk goed bezig! <knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft> |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik slik 150 mg trazolan (zijn we aan het ophogen) is een AD waar ik ook wel goed op slaap (nu iets minder maar ja) en verder max. 2 tabletten promethazine per dag (max.10 per week) en max. 2 tabletten oxazepam per dag (max.8 per week) Die laatste 2 zijn vooral om rustig te worden (of blijven). Ik vind het allemaal al heftig genoeg, zo wat ik voel. Dus zonder die pillen weet ik eigenlijk ook niet hoe het zal zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb de afgelopen jaren al véél geleerd en overwonnen, dus dit is gewoon weer iets op m'n weg. 't Komt vast helemaal in orde, kost alleen wat gedenk en gepeins ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik krab mijn hoofdhuid helemaal stuk en ik weet niet wat ik er tegen moet doen *krabt* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() OT: het gaat goed met mij, ik vecht tegen wat ik 'vroeger' fout deed. Ik geniet van een vriendschap en hoop dat die niet meer kapot gaat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag geshopt en voelde me kut, dus heb veel te veel gekocht. morgen schoenen iig terugbrengen. misschien ook nog een shirtje... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn mama denkt dat ze m'n broek niet kan maken. Snif.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar m'n tante is wel goed met de naaimachine, want m'n mama zou het ook niet kunnen. ![]()
||
Citaat:
![]() Oh, en met je haar zou ik het sowieso eens uitdunnen en in laagjes. Heb ik ook gedaan en dan zit het, vond ik, meteen wat leuker. Vooral met een dikke bos haar eindelijk niet meer alleen dik. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik weet het niet, je kan altijd proberen. ![]() Ik ben zelf erg onhandig dus mij zou het vast niet lukken. ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |