Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
You have to trust me on this: ze zien vanzelf wel hoe gelukkig/blij jullie van elkaar worden. Het duurt een tijdje, maar ze komen op hun schreden terug! Als jij ook maar in je relatie gelooft though! (Mijn ouders zijn nog steeds moeilijk wat dit betreft... Ik hoop dat de jouwe je keuze wel accepteren/respecteren?!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ot: Hij komt vanavond bij mij en ik ga zo lekker boodschappies doen en allemaal lekkere dingetjes in huis halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat heeft dat met leeftijd te maken? ![]() ![]() En ik word er soms een beetje moe van dat iedereen zegt 'je bent jong, waarschijnlijk trouw je niet met degene bij wie je nu bent'. Nou én, moet je er daarom maar niet voor gaan? omdat statistisch gezien de kans groot is dat het uit gaat? Er zijn ook genoeg mensen die op deze jonge leeftijd al wel samen zijn met degene met wie ze gingen trouwen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Toch zijn we na 3.5 jaar uit elkaar (mede vanwege het leeftijdsverschil) ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was een verschil qua karakter. We hadden interesse in andere dingen, weinig overeenkomsten. (Niet fijn als je bv niet eens samen een film kunt kijken). Veel ruzie. Leeftijd speelde onder andere mee dat het hem benauwde dat hij met mij nog geen toekomst kon opbouwen en dat we niet goed met elkaar konden praten. Helaas ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet dat het af en toe erg fijn kan zijn om gewoon maar te doen alsof het voor altijd is, ookal weet je dat nóóit - het is in ieder geval fijn om te weten dat de ander nú wel de intentie heeft altijd bij je te blijven. Maar vriendlief en ik zeggen het nu ook niet meer (eerst wel, maar toen ging het toch uit, tja) en als ik niet weer met hem iets begonnen zou zijn maar met iemand anders, dan zou ik ook wel honderd keer nadenken voor ik weer zoiets zou zeggen. Een vriendin van mij zou zoiets ook niet doen, die wil ook nooit trouwen, omdat haar ouders gescheiden zijn en ze gewoon niet meer gelooft in dat eeuwige. Terwijl ze wel enorm veel van d'r vriend houdt en niet van plan is het uit te maken. Vraag d'r eens waarom ze zoiets niet wil zeggen en vraag eens bij jezelf waarom je dat zo ontzettend graag wil horen - want zelfs al zegt ze het en meent ze het nu ook, dan nog betekent dat helemaal niets voor de toekomst. Je hebt heus niet meer zekerheid als ze zoiets wel zou zeggen. OT: Fantastisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Morgen lekker rellen in Utrecht! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59 Bloem | 500 | 31-03-2007 10:48 |