Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2007, 16:53
stout!
stout! is offline
Allebei ziek en samen thuisgebleven. Geen ideale reden om lang in bed te liggen maar ergens is het best gezellig .
Oud 13-03-2007, 17:54
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
heeft ie me toch zover om vandaag te komen ipv morgen pas, nou ja, geeft niets
Oud 13-03-2007, 18:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
stout! schreef op 12-03-2007 @ 13:16 :
Haha ik lees jouw posts ook met interesse hoor . En ik weet ook wel dat het niet die roes van in het begin kan blijven, en dat het nog steeds heel veel waard is, maar soms - en dan vooral als ik me zoals nu niet zo lekker voel - vind ik dat jammer en ga ik er teveel overna denken.
*herkenning, herkenning!*
Oud 13-03-2007, 19:12
EXBO
EXBO is offline
blah en ik dacht dat het juist zo lekker ging..
we hebben nu ruim 4 maanden, maar hij wordt er gek van dat ik de laatste tijd zo negatief doe over mezelf en hij schijnt ons sekslevennogal saai te vinden (en daar zittie al een tijd mee).. pfff
Oud 13-03-2007, 19:33
Verwijderd
ik voel me 'best wel' goed + hij heeft m'n ouders gisteren voor de 1e keer gezien, en dat ging allemaal goed.

eigenlijk zou het me geen flikker uitmaken als ze hem kut zouden vinden, want ik ben daar toch veel vaker, omdat ik een OV heb. maarja, het is natuurlijk wel mooi meegenomen
Oud 13-03-2007, 19:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Heftige dag op stage, maar dat heeft wel bewezen dat ik het gewoon kán en stiekem ben ik best trots op mezelf. En het gaat zo goed met mij de afgelopen weken (oke, op het dipje van zondagavond na) en ook daar ben ik trots op en hij is ook trots op mij en onze relatie is al helemaal iets om trots op te zijn En hij is er zo duidelijk in dat hij oud met mij wil worden en dat geeft mij zo'n geweldig gevoel en de afgelopen tijd lijkt gewoon wel een roze wolk. Ik ben echt zó blij dat ik die ene stap heb gezet een tijdje terug En het allerfijnste en allerlekkerste is nog steeds in zijn armen in slaap vallen, net zoals gister. En straks ga ik dat ook weer doen
En ik wil allemaal leuke en lieve dingen voor en met hem doen, want dat heeft hij gewoon verdiend. Het heeft zo lang in onze relatie eigenlijk best veel om mij gedraaid en nu heb ik eindelijk de rust gevonden en kan hij ook alle rust die hij nodig heeft bij mij vinden en dat heeft hij best wel nodig. En hij verdient gewoon zoveel liefde die ik hem allemaal wil, kan en mag geven en er is ook eigenlijk niks fijner dan dat. Ja, van hem houden is het fijnste wat er is
Oud 13-03-2007, 21:01
murwari
murwari is offline
Gelukkig gevoel
Oud 13-03-2007, 21:03
Halflight
Halflight is offline
Weer goed gelukkig. Vanmiddag belde ze en ze bood dr excuses aan en net waren we zwemmen en dat was leuk en gezellig.

En verder hoop ik stiekem dat die leuke jongen het uitmaakt met z'n vriendin en dat zijn de verkeerde gedachten en net vroeg hij op msn, toen ik er niet was, of hij ook een vraag aan me mocht stellen en nu begin ik hard te fantaseren over liefdesverklaringen en dergelijke maar dat slaat nergens op en waarschijnlijk gaat het gewoon over school ofzo
Oud 13-03-2007, 21:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh, en een vriendin van mij komt binnenkort ook een dagje meedraaien op mijn stage omdat ze dit werk misschien ook wil gaan doen en dat is echt tof
Oud 13-03-2007, 22:01
Nuck
Nuck is offline
Goed, alleen duurt het nog zo lang voor ik me weer zie
Oud 13-03-2007, 22:33
Orpheo
Orpheo is offline
IK GA NAAR ZZ TOP!!!!!!!! jezus een van mijn favo bands! fuck it! zz top!!!!!! damn that rocks!

en zij gaat mee
Oud 13-03-2007, 22:44
Verwijderd
Oh hell, get a grip Krijg ik hem onverwachts aan de telefoon, is het goede gevoel van de afgelopen dagen weer helemaal verdwenen. Als dat "wat als..." nou eens uit m'n hoofd zou verdwijnen... dat zou een hoop schelen
Oud 13-03-2007, 23:57
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou me best wel weer eens wat willen voelen op relationeel gebied maar ik heb totaal geen zin in het gezeik wat bij een relatie hoort. En ik heb hier de geschikte kandidaat voor...behalve dat-ie niet zo geschikt is
Oud 14-03-2007, 00:11
dext0r
dext0r is offline
ik voel me super goed! (ook al zit ze fakking 600km ver weg ofzo .. )
Oud 14-03-2007, 08:01
Verwijderd
Bwaaaah vanmiddag gaat niet door, kutroosterwijzigingen ook altijd. Schijtziek word ik dr van.

Weekend was weer geslaagd, ondanks zijn niet-toffe (om niet te zeggen royaal kutte) opmerkingen/vragen zondag. Mja. Vragen kan altijd, kan alleen mijn reactie niet garanderen.

Eendjes, de hoerentent, 'Af en toe ben ik best slim', de kerk en de maas. Jeuj! <3
Oud 14-03-2007, 08:50
Verwijderd
Nu merk ik weer dat ik nieuwsgierig ben Ik kan er totaal niet mee bezig zijn, maar als iemand ineens vraagt of ie 't al gelezen heeft of al reactie heeft gegeven.... Omdat ik 'm gewoon niet meer durf in te schatten durf ik hier ook niets over te zeggen en ook niets te verwachten/hopen.
Lastig die nieuwsgierigheid Hahaha..

En ik wil dat die vriend uit Australië weer eens komt.
Oud 14-03-2007, 12:13
Verwijderd
Ben er achter gekomen dat de vrouw van mijn vader zijn huis te koop heeft gezet (of inmiddels al verkocht heeft). Best raar. En ze heeft dus denk ik van m'n pa's erfenis een nieuwe badkamer er in laten zetten (2003 is ie overleden, badkamer is van 2003), niet zo heel gek trouwens, een nieuwe badkamer. Want wat er in zat was flink gedateerd en zeer klein.

Aan de ene kant heb ik zoiets van: ach, ze moet doen wat ze niet laten kan. Maar aan de andere kant... Het is wel 'mijn' huis. Met 'mijn' buren, 'mijn straat' waar ik gestoeprand heb, 'mijn plekje voor de garages', waar we gevoetbald hebben en vuurwerk hebben afgestoken, etc etc.
En het is natuurlijk nog het laatste stukje tastbare waar herinneringen (waarvan ik er al zo weinig heb) van toen met mijn vader aan vast zitten.
Oud 14-03-2007, 12:15
Verwijderd
Oeh, gisteren op het strand was zooo lekker <33 Lekker bij elkaar liggen en genieten van de zon en van die leuke speelse hondjes, en van kleine kindjes die in het zand spelen.. Het zou bijna gaan kriebelen bij me
En gisterenavond een feestje van een vriendin van me, nja, deels een schoolfeestje-idee. En het was leuk en tof en gezellig
Oud 14-03-2007, 13:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Buh ik ben moe. Ik wil een week weg naar de zon zodat ik weer fris en fruitig verder kan met mn studie.

Verder snap ik niet waarom ik er zo mee zit dat ik het gevoel heb niet serieus te worden genomen als de vriendin van mijn vriend. Ik vind het zo irritant dat mensen denken dat het nooit lang stand kan houden omdat ik pas 20 ben en hij 30. Zij bevinden zich toch niet in onze relatie? Wij hebben er geen problemen mee; waarom zij dan wel?
Oud 14-03-2007, 13:59
gurl19
gurl19 is offline
Gister kwam hij langs om zijn auto te laten zien aan zijn vrienden die hij gaat kopen van mijn broer. Toen kwam hij nog even binnen om mij een dikke kus te geven. Toch nog een korte zoenpartij geworden.

Sinds het uit is lijkt onze relatie alleen maar spannender. We zien elkaar niet vaak maar als we elkaar zien willen we dolgraag stiekem met elkaar zoenen. Misschien was onze relatie een beetje een sleur geworden. Toch denk ik niet dat het weer helemaal goedkomt. Weet niet waarom.
Oud 14-03-2007, 14:05
Fayette
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-03-2007 @ 14:25 :

Verder snap ik niet waarom ik er zo mee zit dat ik het gevoel heb niet serieus te worden genomen als de vriendin van mijn vriend. Ik vind het zo irritant dat mensen denken dat het nooit lang stand kan houden omdat ik pas 20 ben en hij 30. Zij bevinden zich toch niet in onze relatie? Wij hebben er geen problemen mee; waarom zij dan wel?
Aha! Ik herken de situatie! Mijn vriend is 31 en ik 20 en vooral in het begin hebben wij ook veel cynische opmerkingen en betuttelende reacties gekregen! En naarmate onze relatie vorderde hoe meer mensen terugkwamen op hun woorden! Het is flink doorbijten en het is echt niet leuk als jij zo enthousiast bent over je geliefde en niemand wil echt luisteren omdat ze het niet serieus nemen.
You have to trust me on this: ze zien vanzelf wel hoe gelukkig/blij jullie van elkaar worden. Het duurt een tijdje, maar ze komen op hun schreden terug! Als jij ook maar in je relatie gelooft though!

(Mijn ouders zijn nog steeds moeilijk wat dit betreft... Ik hoop dat de jouwe je keuze wel accepteren/respecteren?!)
Oud 14-03-2007, 14:20
dwight88
dwight88 is offline
iets meer zekerheid zo fijn zijn. Tot de zomer zijn we wel samen "want we gaan op vakantie samen". Fuck die vakantie, als het niet gaat, dan zal ik wel betalen maar denk maar niet dat ik dan meega ofzo.

hoe ga ik haar, zonder ruzie, duidelijk maken dat ik die zekerheid veel eerder wil? Na 7 maanden vind ik dat ik daar recht op heb, en ik ga er niet nog 's tot de zomer op wachten.
Oud 14-03-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Fayette schreef op 14-03-2007 @ 15:05 :
You have to trust me on this: ze zien vanzelf wel hoe gelukkig/blij jullie van elkaar worden. Het duurt een tijdje, maar ze komen op hun schreden terug! Als jij ook maar in je relatie gelooft though!
Precies! Ik herken het wel, mijn vriend is ook tien jaar ouder en zeker in het begin zorgde dat voor nogal wat rare verbaasde reacties, maar het gaat nu al 20 maanden goed. Mensen moet niet zo zeiken en zich met hun eigen dingen zaken bemoeien als ze niets met de mijne/jouwe/vanwiedanook te maken hebben
Oud 14-03-2007, 14:36
Verwijderd
stom dat ik na al dat gezeik van samenwonen enzo, relatie verbroken er nu stukje bij beetje achterkom, waar hij zn pik allemaal in gestoken heeft.

En nee, ik heb t niet over appeltaart

K ben een te goedgelovige sukkel. Hoeze vertrouwen in kerels weg...
Oud 14-03-2007, 15:19
Li
Li is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 14-03-2007 @ 15:20 :
iets meer zekerheid zo fijn zijn. Tot de zomer zijn we wel samen "want we gaan op vakantie samen". Fuck die vakantie, als het niet gaat, dan zal ik wel betalen maar denk maar niet dat ik dan meega ofzo.

hoe ga ik haar, zonder ruzie, duidelijk maken dat ik die zekerheid veel eerder wil? Na 7 maanden vind ik dat ik daar recht op heb, en ik ga er niet nog 's tot de zomer op wachten.
Weet je hoe jong je bent??! Ga er maar niet van uit dat je met haar trouwt en samen oud wordt hoor. Dus ja, hoeveel zekerheid kun je iemand geven in een relatie??

Ot: Hij komt vanavond bij mij en ik ga zo lekker boodschappies doen en allemaal lekkere dingetjes in huis halen.
Oud 14-03-2007, 15:36
Lilium
Lilium is offline
Ik kreeg een sms die ik gewoonlijk als 'ontzettend slijmerig en klef' zou benoemen. Maar nu vind ik het gewoon gaaf om zoiets te lezen. Ik ben verliefd.
Oud 14-03-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 14-03-2007 @ 16:19 :
Weet je hoe jong je bent??! Ga er maar niet van uit dat je met haar trouwt en samen oud wordt hoor. Dus ja, hoeveel zekerheid kun je iemand geven in een relatie??
als de zekerheid die hij nu heeft 'we blijven samen want 'we gaan samen op vakantie' ' is, dan snap ik heel goed dat dat niet genoeg is.
wat heeft dat met leeftijd te maken? hij zegt toch niet dat hij wil trouwen? Hij wil gewoon graag weten waar hij aan toe is en niet aan het lijntje gehouden worden lijkt me zo
En ik word er soms een beetje moe van dat iedereen zegt 'je bent jong, waarschijnlijk trouw je niet met degene bij wie je nu bent'. Nou én, moet je er daarom maar niet voor gaan? omdat statistisch gezien de kans groot is dat het uit gaat? Er zijn ook genoeg mensen die op deze jonge leeftijd al wel samen zijn met degene met wie ze gingen trouwen.
Oud 14-03-2007, 15:45
Bloompje
Bloompje is offline
Hij is net naar huis. Heb vanochtend een moeilijk tentamen gehad en ben ook nog eens ongesteld waar ik best veel last van heb (buikpijn, pijn in m'n rug, beetje futloos en moe), dus hij vond dat het vanmiddag een verwen middag voor mij moest worden. Dus eerst uitgebreid gegeten, toen lekker in bed gekropen. Eerst krom gelegen om 'Hope & Faith' (of hoe heet die serie) en lekker gekletst en gek gedaan. Uiteindelijk helemaal ontspannen na een uitgebreide massage en een warme douche. Jammer dat hij nu alweer weg is, mis hem nu al
Oud 14-03-2007, 16:19
Li
Li is offline
Citaat:
Ave schreef op 14-03-2007 @ 16:41 :
als de zekerheid die hij nu heeft 'we blijven samen want 'we gaan samen op vakantie' ' is, dan snap ik heel goed dat dat niet genoeg is.
wat heeft dat met leeftijd te maken? hij zegt toch niet dat hij wil trouwen? Hij wil gewoon graag weten waar hij aan toe is en niet aan het lijntje gehouden worden lijkt me zo
En ik word er soms een beetje moe van dat iedereen zegt 'je bent jong, waarschijnlijk trouw je niet met degene bij wie je nu bent'. Nou én, moet je er daarom maar niet voor gaan? omdat statistisch gezien de kans groot is dat het uit gaat? Er zijn ook genoeg mensen die op deze jonge leeftijd al wel samen zijn met degene met wie ze gingen trouwen.
Daar heb je gelijk in, maar elke post van dwight draait al maandenlang om die (on)zekerheid en voor mijn gevoel is die jongen compleet afhankelijk van z'n chick.
Oud 14-03-2007, 16:49
snoopy
snoopy is offline
bleegh... hij heeft me aangestoken. Voel me knap beroerd
(en hij kan mij niet vertroetelen zoals ik dat bij hem heb gedaan omdat hij vrijdag een superbelangrijk tentamen heeft)
Vannacht was dan wel weer superlief
Oud 14-03-2007, 17:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-03-2007 @ 14:25 :
Buh ik ben moe. Ik wil een week weg naar de zon zodat ik weer fris en fruitig verder kan met mn studie.

Ik was 18 en hij was 28 toen we elkaar leerden kennen. Er is nooit echt een groot probleem van gemaakt (misschien door zijn ouders, maar die maakten van al zijn exen een probleem )
Toch zijn we na 3.5 jaar uit elkaar (mede vanwege het leeftijdsverschil)
Oud 14-03-2007, 17:10
Crimson
Crimson is offline
ik mis hem weer, gisterochtend voor 't laatst gezien en ik zie hem vrijdag pas weer, blijf het stom vinden dat we zo ver uit elkaar wonen terwijl we elkaar wel elke dag willen zien
Oud 14-03-2007, 17:22
Verwijderd
Lalalalief.
Oud 14-03-2007, 17:58
Verwijderd
Yay, we zijn allebei ziek Maar toch ga ik morgen weer fijn naar m toe, ook al is het anderhalf uur reizen
Oud 14-03-2007, 18:04
Verwijderd
ik zou morgen naar hem toe gaan, maar omdat ik anders zaterdag enorm dood ben (donderdag + vrijdag enorm laat op bed, zaterdag half 7 opstaan en werken tot 3/4 uur, en daarna naar hem, dus dood door slaaptekort) ga ik toch maar pas zaterdag, zodat ik dan los kan gaan anders heeft hij dan niets aan me. maar argh.
Oud 14-03-2007, 18:37
Pierreke
Pierreke is offline
Morgen wordt super!!
Oud 14-03-2007, 18:58
fractuur
fractuur is offline
Hij is lief. <3

Verder hoop ik na al die verhalen hierboven dat ik hem niet aangestoken heb afgelopen week. Morgen zie ik hem weer, kort, want de komende anderhalve week bikkelen om alle studieschade weer in te halen..

En over een maandje weer roeien!
Oud 14-03-2007, 19:10
Fayette
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-03-2007 @ 18:05 :
Ik was 18 en hij was 28 toen we elkaar leerden kennen. Er is nooit echt een groot probleem van gemaakt (misschien door zijn ouders, maar die maakten van al zijn exen een probleem )
Toch zijn we na 3.5 jaar uit elkaar (mede vanwege het leeftijdsverschil)
Mede vanwege het leeftijdsverschil? Waar liep je dan tegenop als ik vragen mag? (als je hier niet op wil antwoorden, begrijp ik het best! ) Hij had al andere behoeftes dan jij ofzo? (qua samenwonen of iets dergelijks...)
Oud 14-03-2007, 19:14
I C U
I C U is offline
Morgenavond zie ik 'm weer. In eerste instantie alleen vrijdagmiddag/avond, maar hij vroeg of ik wilde komen slapen En dat terwijl ik vrijdagochtend weer vroeg m'n bed uit moet en hij het blijkbaar niet erg vindt om dan ook wakker te worden enzo. Oh, he's cute en naast hem slapen is ook heel fijn Jeej.
Oud 14-03-2007, 19:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Fayette schreef op 14-03-2007 @ 20:10 :
Mede vanwege het leeftijdsverschil? Waar liep je dan tegenop als ik vragen mag? (als je hier niet op wil antwoorden, begrijp ik het best! ) Hij had al andere behoeftes dan jij ofzo? (qua samenwonen of iets dergelijks...)
Ja
Het was een verschil qua karakter. We hadden interesse in andere dingen, weinig overeenkomsten. (Niet fijn als je bv niet eens samen een film kunt kijken). Veel ruzie.
Leeftijd speelde onder andere mee dat het hem benauwde dat hij met mij nog geen toekomst kon opbouwen en dat we niet goed met elkaar konden praten.
Helaas
Oud 14-03-2007, 19:31
Fayette
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-03-2007 @ 20:24 :
Ja
Het was een verschil qua karakter. We hadden interesse in andere dingen, weinig overeenkomsten. (Niet fijn als je bv niet eens samen een film kunt kijken). Veel ruzie.
Leeftijd speelde onder andere mee dat het hem benauwde dat hij met mij nog geen toekomst kon opbouwen en dat we niet goed met elkaar konden praten.
Helaas
Pff, en dat ja 3,5 jaar zeg... Veel sterkte!
Oud 14-03-2007, 19:34
Luna
Luna is offline
shit we zijn zo leuk samen.
we moeten steeds zo hard om elkaar lachen en hij benauwd mij niet en is ook lief en toch wil ik uit zelfbescherming niet verliefd worden. stiekem zijn de kriebels er al n tijdje.
Oud 14-03-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 14-03-2007 @ 15:20 :

Hoe moet ze die zekerheid dan geven? Ze kan wel zeggen "Ik blijf altijd bij je," maar dat weet ze niet en dat weet jij net zo min, ookal voelt het nu wel zo.

Ik weet dat het af en toe erg fijn kan zijn om gewoon maar te doen alsof het voor altijd is, ookal weet je dat nóóit - het is in ieder geval fijn om te weten dat de ander nú wel de intentie heeft altijd bij je te blijven. Maar vriendlief en ik zeggen het nu ook niet meer (eerst wel, maar toen ging het toch uit, tja) en als ik niet weer met hem iets begonnen zou zijn maar met iemand anders, dan zou ik ook wel honderd keer nadenken voor ik weer zoiets zou zeggen. Een vriendin van mij zou zoiets ook niet doen, die wil ook nooit trouwen, omdat haar ouders gescheiden zijn en ze gewoon niet meer gelooft in dat eeuwige. Terwijl ze wel enorm veel van d'r vriend houdt en niet van plan is het uit te maken.

Vraag d'r eens waarom ze zoiets niet wil zeggen en vraag eens bij jezelf waarom je dat zo ontzettend graag wil horen - want zelfs al zegt ze het en meent ze het nu ook, dan nog betekent dat helemaal niets voor de toekomst. Je hebt heus niet meer zekerheid als ze zoiets wel zou zeggen.

OT: Fantastisch Ben ik zo druk en dan toch is het zo fijn - of misschien wel juist daarom, want hij doet heel lief en knuffelig enzo en het is gewoon léuk. Alleen van dat wandelen kwam niets
Oud 14-03-2007, 19:44
ST*R
ST*R is offline
Hm ik ga toch maar niet meer met die ene jongen uit, vind m toch niet leuk genoeg.
Het gaat steeds zo: ik vind m een beetje leuk, zorg dat ik met hem uit kan, maar als we dan echt afgesproken hebben wil ik toch maar niet en verzin een stomme smoes, een paar maanden denk ik: hm hij is opzich best leuk, en begint het weer van voren.
Wel zielig, want hij is best lief.

Ow en met de 'onbereikbare' jongen (die niet meer onbereikbaar is) heb ik geloof ik zaterdag afgesproken (hij vroeg t!!). Hopelijk gaat het nu wel door, en is het niet van: 'wij? afgesproken? vanavond? neeeejoh, ik moet daar en daar heen' zoals vorige keren.
Oud 14-03-2007, 19:49
Jones
Citaat:
Luna schreef op 14-03-2007 @ 20:34 :
shit we zijn zo leuk samen.
we moeten steeds zo hard om elkaar lachen en hij benauwd mij niet en is ook lief en toch wil ik uit zelfbescherming niet verliefd worden. stiekem zijn de kriebels er al n tijdje.
Niet zo moeilijk doen he.

Morgen lekker rellen in Utrecht!
Oud 14-03-2007, 20:13
Luna
Luna is offline
primaaaa!
Oud 14-03-2007, 20:18
Verwijderd
ik ben eruit, de rest van mijn leven begeef ik mij alleen nog in oppervlakkige relaties
Oud 14-03-2007, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 14-03-2007 @ 21:18 :
ik ben eruit, de rest van mijn leven begeef ik mij alleen nog in oppervlakkige relaties
Kun je wel zeggen, maar dan kom je per ongeluk opeens een meisje tegen waar je volkomen van ondersteboven bent of die juist heel sneaky zich je leven in wurmt en dan zit je er plotseling toch aan vast.
Oud 14-03-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-03-2007 @ 21:20 :
Kun je wel zeggen, maar dan kom je per ongeluk opeens een meisje tegen waar je volkomen van ondersteboven bent of die juist heel sneaky zich je leven in wurmt en dan zit je er plotseling toch aan vast.
ik laat ze niet meer toe
Oud 14-03-2007, 20:30
Verwijderd
Hoewel ik heel blij ben hem weer te spreken na een maand weinig contact weet ik niet of het wel verstandig is maar godver wat mis ik hem en ik wil hem nog steeds.
&Wat betreft m'n vrienden ben ik eh, het spoor bijster. ˛
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten