Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2007, 13:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 11-03-2007 @ 14:41 :
ja, stuur mij maar een pm en ik zal zorgen voor een leuke verpleegkundige die even met je wilt praten

Het probleem bij mij is alleen, dat ik van de hulp af wil (het aan anderen wil geven), terwijl ik het zelf ook zo hard nodig heb.
Over twee dagen ga ik naar de Langdurige Zorg. Nooit gedacht dat ik daar ooit terecht zou komen. En als je mijn toekomstige afdelingsgenoten zag...dan...dan...dan...hmmz Daar pas ik toch niet tussen?! Het zijn allemaal van die euromannetjes als je begrijpt wat ik bedoel. Mensen die bij je om een euro komen bedelen. Er is er geneen zoals ik. Vreselijk

Blugh, wat heb ik er zin in. Dus wie hulp nodig heeft...ik wil graag ruilen!

En thnx voor de Hug. *hug* terug
ik heb op langdurig gewerkt dus denk dat ik t wel ongeveer snap..
tis kut maar mn psycholoog zei altijd dat zij wel uitmaken wie de hulp nodig hebben.. dus waarschijnlijk heb jij t nodig..
blijft even kut..
Oud 11-03-2007, 13:45
rare kwast
rare kwast is offline
wij hebben zo een loop hierzo.. beetje 20 km lopen
zie je ze hier in de straat eerst de ene kant op rennen en later de andere kant
ik denk dan snij wat eerder af.. je gaat toch niet beetje heen en weer rennen
Oud 11-03-2007, 13:47
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-03-2007 @ 14:43 :
ik heb op langdurig gewerkt dus denk dat ik t wel ongeveer snap..
tis kut maar mn psycholoog zei altijd dat zij wel uitmaken wie de hulp nodig hebben.. dus waarschijnlijk heb jij t nodig..
blijft even kut..
Ja, het enige wat wij uitmaken is het licht, zeg ik maar altijd...
Oud 11-03-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 11-03-2007 @ 14:45 :
wij hebben zo een loop hierzo.. beetje 20 km lopen
zie je ze hier in de straat eerst de ene kant op rennen en later de andere kant
ik denk dan snij wat eerder af.. je gaat toch niet beetje heen en weer rennen
Oud 11-03-2007, 13:53
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 11-03-2007 @ 14:47 :
Ja, het enige wat wij uitmaken is het licht, zeg ik maar altijd...
en dat doe ik zelfs niet altijd
Oud 11-03-2007, 13:54
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2007 @ 14:47 :
duh gaan ze zwaaien naar elkaar..
hej jij al aan die kant
Oud 11-03-2007, 14:01
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-03-2007 @ 14:53 :
en dat doe ik zelfs niet altijd
Ik ook niet. Als ik weer eens in de separeer zit bijvoorbeeld
Oud 11-03-2007, 14:13
Verwijderd
Ik denk dat ik m'n activiteiten voor de galacommissie even aan anderen in de commissie over ga dragen. Op het moment kan ik het allemaal niet aan. Het levert me te veel drukte en stress op.
Oud 11-03-2007, 15:20
Stefanie
Stefanie is offline
Het gaat echt heel slecht met hem Het vocht zit nu zelfs in zn longen... Mn moeder zegt dat hij waarschijnlijk niet veel langer dan een week zal leven.

treurig
Oud 11-03-2007, 15:23
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2007 @ 15:13 :
Ik denk dat ik m'n activiteiten voor de galacommissie even aan anderen in de commissie over ga dragen. Op het moment kan ik het allemaal niet aan. Het levert me te veel drukte en stress op.
Goed zo. Je moet je niet teveel op je hals halen als het al niet zo goed gaat. Dingen organiseren is leuk, maar je moet eerst zorgen dat het met jou weer in orde komt. En als er ooit iets is en je weet het even niet meer en er is niemand om je te helpen mag je ook gerust bij mij aankloppen hoor!

OT: Gisteren was nog best vermakelijk! Eerst 's middags met mijn moeder allerlei dingen gekocht omdat ik ga verhuizen. En 's avonds met vrienden van de middelbare school uit eten geweest en daarna naar de film en daarna uit. De muziek was daar soms best wel kut en het was veel te druk waardoor je geen ruimte hebt, maar toch was het leuk iedereen weer even te zien, want ik kwam ook een aantal oud klasgenoten tegen. Echt, ik mis het allemaal wel heel erg.
Oud 11-03-2007, 15:36
rare kwast
rare kwast is offline
zat ik net lekker mn serie te kijken komt er een man aan de deur
ik doe open (duh) dacht ow collega van pa komt vast wat brengen..
maar hij stapt binnen is t een neef van mn vader..
had hij om 3 uur afgesproken komen ze om half 5 aankakken..
heb ik de hele tijd met die man zitten praten
Oud 11-03-2007, 15:44
coopergirl
coopergirl is offline
ik heb een katerrrrrrrrrr
Oud 11-03-2007, 17:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Heel fijn gefietst vandaag. Leuk om de omgeving te zien, en zeker met zo'n mooi weer. En op de dijk ook fijn gepraat over eventuele vakantieplannen .
Oud 11-03-2007, 17:55
Verwijderd
Ik ben weer thuis.
Moe, zeer pijnlijke rug en schouder, misselijk. Gister werd het me echt allemaal te veel, de muziek, het harde geluid, telkens al die mensen om je heen en dan nog de gedachten aan eten/lichaam etc. Eigenlijk moest ik nog bijkomen van het advies, het al het geregel en de vermoeiende stagemarkt enenen.
Ik ben er nog niet helemaal bij... Vanavond vroeg naar bed want ik heb een vermoeiende en zware en drukke week voor de boeg.
Oud 11-03-2007, 18:23
darkfairy
darkfairy is offline
en toen was het weekend alweer bijna om
en nog steeds heel moe
Oud 11-03-2007, 18:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Faerie schreef op 11-03-2007 @ 14:42 :
Fuck ik wil hem gewoon vergeten en helemaal niet meer aan hem denken zoals hij dat ook doet maar het lukt nu gewoon niet. En dat wil ik helemaal niet!! Ik wil niet aan hem denken en toch doe ik het. Terwijl ik me verder gewoon heel goed voel en ik snap niet waarom ik dan toch steeds aan 'm blijf denken
Herkenning!
Oud 11-03-2007, 18:41
Missy
Missy is offline
Vanochtend fijn een paar uurtjes gewerkt. Daarna huiswerk gedaan én even gebasketbald met mijn zusjes buiten. Daarna ruim anderhalf uur scooter gereden. Ik ben eigelijk niet echt ergens heen gegaan, maar gewoon lekker rondgereden. Ik voelde me even zo vrij als een vogeltje.
Superdag met mooi weer<3.
Oud 11-03-2007, 18:42
moon
moon is offline
@Eend: Voel je alsjeblieft niet schuldig! Ik hoop/denk dat je de hulp die je krijgt heel goed kunt gebruiken en ik weet zeker dat iedereen je het alleen maar ontzettend gunt dat je goede hulp krijgt! Niemand die daar jaloers op zal zijn en geen enkele reden voor jou om je schuldig te voelen! Bagataliseer de problemen die je hebt niet en accepteer de hulp die je krijgt! Kom op meid! Geen schuldgevoelens!
Oud 11-03-2007, 18:50
Verwijderd
heeeerlijk zonnig dagje niets doen gehad
Oud 11-03-2007, 18:53
Sitia
Sitia is offline
Heb zin om heel hard te huilen.. eigenlijk al weken maar het komt er gewoon niet uit.
Oud 11-03-2007, 19:09
Appeltje
Appeltje is offline
Oud 11-03-2007, 19:12
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 11-03-2007 @ 16:44 :
ik heb een katerrrrrrrrrr
Dat ja.
Het was ontzettend gezellig gisteren, en heb me werkelijk kapot gelachen, maar misschien net iets té gezellig gehad. Brrr,, op een nacht van vijf en half uur twee toetsen leren voor morgen is net iets teveel. Wel meteen een balansdag erbij vandaag, want als ik alleen al aan eten denk word ik misselijk.
Oud 11-03-2007, 19:32
Meissiej
Meissiej is offline
Bah. Ik heb nu al geen zin om morgen met de trein te moeten gaan. Mja ik zal wel moeten als ik op school wil komen. Vorige week al veel gereist en deze week zal ik ook weer een aantal keer heen en weer moeten reizen. Soms heb ik daar zo genoeg van. Bah bah bah.
Oud 11-03-2007, 20:10
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh ik heb een totaal geweldige dag gehad! 's Middags lekker met vrienden gebabbeld en in de zon gezeten en ijs gehaald, en 's avonds een bijzondere ervaring opgedaan.

Woo! Nu heb ik alleen geen zin in school en dat komt nooit voor bij mij ^^.
Oud 11-03-2007, 20:17
Verwijderd
Ze had me nog gewaarschuwd en nu heb ik toch per ongeluk dat beeldje gebroken. Schuld! *huilt*

Oud 11-03-2007, 20:21
Verwijderd
Pf, waarom snappen sommige mensen nou gewoon helemaal níet wat ik bedoel. Net of ze langs het randje kijken, maar het gewoon niet wíllen begrijpen. En het irritantste is dat zij waarschijnlijk precies hetzelfde van mij denken. *diep zucht*

En ik ben moe. Er is te veel, te veel, te veel. Ik wil vakantie.
Oud 11-03-2007, 20:27
Nona
Nona is offline
Oef, de komende weken worden druk. Maar ik ga niet terugkrabbelen, mijn vriendje gaat ook zelf heel wat doen dus dat maakt het allemaal al een stuk makkelijker. En de keuken is nu mooi! Als de andere kamers allemaal net zo mooi worden vind ik het eigenlijk allemaal best. Resultaat is gaaf.
Oud 11-03-2007, 20:52
Verwijderd
Gisterochtend was ik gewoon te vroeg wakker toen mn kleintjes gaan coachen, die er bijliepen als een stel bejaarden maar wel lekker wonnen met 7-4 (jammer alleen dat de persoon die voor 6 doelpunten zorgde, samen met nog een teamdragend meisje naar een hoger team moeten op t veld )

Daarna eigen wedstrijd, en het ging voor het eerst sinds tijden weer eens echt goed ik scoorde zelfs weer eens coach en de rest vond het ook me beste wedstrijd van het seizoen

Derna wezen kijken bij t 2e, want die hadden kampioenswedstrijd die ze moesten winnen.. helaas verloren ze

Daarna was er toch nog kampioensfeest voor het 1e enzo bij DSO. En het was zooo gezellig, zoo veel leuke mensen, en veel te veel drank

Resultaat vanmorgen: vage plekken in me geheugen enzo (lees: katerrr)

Naja, vdaag naar familie gegaan enzo, was wel gezellig. Zo lekker naar bed
Oud 11-03-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-03-2007 @ 14:27 :
Ik zou voor de dierenarts gaan Nee, studiekeuzes zijn altijd lastig en in het eerste jaar kon je toch ook nog niet weten dat je nu zo'n hoog gemiddelde nodig zou hebben? Eigenlijk reageer ik alleen maar omdat je literatuurwetenschap nutteloos noemt, nu wil ik het aan de ene kant gaan verdedigen maar aan de andere kant ga ik ook een master bij een heel andere studie doen
Kan ook aan de literatuurwetenschap van deze specifieke docent liggen En letterkunde hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn als literatuurwetenschap beoefenen (je kunt vast ook wel wegkomen met literatuurgeschiedenis). Ik weet alleen niet of ik dat allemaal wel leuk genoeg vind. Maar goed, ik weet uberhaupt niet wat ik nu eigenlijk leuk vind. Zuuucht. Momenteel vind ik niks leuk.
Oud 11-03-2007, 21:12
Roosje
Roosje is offline
HAHAAAA ik ben zo gelukkig dat het bijna eng wordt en nu ga ik slapen.
Oud 11-03-2007, 21:45
Sagana
Sagana is offline
Eeeeeeeh. Ik weet het gewoon niet.
Oud 11-03-2007, 22:39
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-03-2007 @ 22:53 :
Godver zeg, mijn gemiddelde is toch net niet een 8. Ja jezus, dan sta ik dit jaar een 8,5 ofzo en dan schiet het uiteindelijk nog geen zak op omdat ik in m'n eerste jaar iets te gemakkelijk heb gedacht over een paar vakken. Moest ik nou zo stom doen, toen?!
Niet te druk maken, als het over een researchmaster of iets dergelijks gaat. Vaak maakt een toelatingscommissie zich meer zorgen over een stijgende lijn in de resultaten (van 7 naar 9) dan over het gemiddelde. En zeker als je een goede motivatiebrief en goede referenties hebt dan hoef je je niet zo druk te maken.

Whoargh, ik wil graag rust. En ik wil graag dat de microfoon van m'n koptelefoon weer werkt zodat ik tenminste terug kan praten in een Skypegesprek Terug chatten is niet leuk
Oud 11-03-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 09-03-2007 @ 12:08 :
en ik wil eigenlijk een shirt laten bedrukken met 'Pas op: Instortingsgevaar' Zelfspot de gexte

verveelde me... doe ermee wat je wilt
Oud 11-03-2007, 22:59
Verwijderd
Hmmmmmmm ik vind mezelf een beetje stom reageren. Het slaat nergens op dat ik hiermee moeite had. Ik overschat mezelf soms af en toe. en wil erg sterk zijn.
Maar soms is het erg moeilijk om altijd sterk te blijven.
Oud 11-03-2007, 23:02
Verwijderd
pffff.
neopets

morgen weer werken. maandag is altijd wel een rustige dag, das altijd fijn beginnen ik ga echt met plezier naar mn werk, goed gevoel
Oud 11-03-2007, 23:06
Verwijderd
Ik ben verslaafd aan positieve aandacht van vrouwen, Slechte eigenschap, geniet wel als ik het wel krijg. Maar als ik zie dat andere het veel krijgen voel ik me pissig dat ik het niet krijg.
Stom,stom stom ik moet hierin ook relativeren.
Oud 11-03-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Neiu schreef op 11-03-2007 @ 23:39 :
Niet te druk maken, als het over een researchmaster of iets dergelijks gaat. Vaak maakt een toelatingscommissie zich meer zorgen over een stijgende lijn in de resultaten (van 7 naar 9) dan over het gemiddelde. En zeker als je een goede motivatiebrief en goede referenties hebt dan hoef je je niet zo druk te maken.

Whoargh, ik wil graag rust. En ik wil graag dat de microfoon van m'n koptelefoon weer werkt zodat ik tenminste terug kan praten in een Skypegesprek Terug chatten is niet leuk
Oh, dat zou positief zijn, want een stijgende lijn is er wel en de referenties moeten ook wel lukken. Hmnou ja, het gaat ook om het idee *streber is*
Oud 11-03-2007, 23:13
Verwijderd
morgen even gedragsregels voor mezelf opschrijven!
Oud 11-03-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 11-03-2007 @ 16:23 :
Goed zo. Je moet je niet teveel op je hals halen als het al niet zo goed gaat. Dingen organiseren is leuk, maar je moet eerst zorgen dat het met jou weer in orde komt. En als er ooit iets is en je weet het even niet meer en er is niemand om je te helpen mag je ook gerust bij mij aankloppen hoor!
Dank je. Doet me goed om te horen. Ik heb op Cleo genoeg mensen waar ik bij terecht kan als het niet goed gaat, maar ik zal het in m'n achterhoofd houden.

Eigenlijk voel ik me nu weer een stuk beter. Vanmiddag en vanavond heb ik op de studentenvereniging gezeten. Gewoon rustig aan doen, lekker een beetje met mensen kletsen en ik voel me nu weer stukken beter. De vereniging, de mensen daar en de open sfeer doen me echt goed.

Als ik bij de psychiater ben vraag ik denk ik ook of hij me iets van medicatie voor kan schrijven wat direct werkt als ik het allemaal helemaal niet meer zie zitten. Iets kalmerends bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 23:24.
Oud 11-03-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-03-2007 @ 23:58 :
[afbeelding]

verveelde me... doe ermee wat je wilt
Haha, cool!
Oud 12-03-2007, 00:03
Verwijderd
Zo, het gaat eigenlijk best goed.
Een beetje druk en alles, maar ze zijn veilig thuis en ik pieker niet te veel over hem, want het is echt beter zo. Natuurlijk denk ik nog wel soms aan hem, maar het gaat goed. Nu moet ik mezelf op de been houden en niet gaan wanhoop-denken. Niet denken dat die de stilte voor de storm is, ook niet denken dat het dat niet is (want het zou nog best kunnen), maar ik moet er gewoon sowieso niet aan denken.
Nu, ga ik lekker slaapie doen, want ik kan nog maar 6 uurtjes slapen voor mijn wekkertje alweer gaat...
Oud 12-03-2007, 02:28
WolterB
WolterB is offline
Het is midden in de nacht, ik ben klaarwakker en ben een uur terug maar mn bed uitgegaan omdat ik al een paar uur wakker lag, bah

Over 5 uur gaat mn wekker, wordt nog een lange dag zo
Oud 12-03-2007, 06:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2007 @ 21:57 :
Zuuucht. Momenteel vind ik niks leuk.
Ik ken het! Bij mij veranderen mijn interesses weer elk jaar Dus de major waar ik voor gekozen heb, vond ik toen leuk, maar weet ik nu niet meer of ik er mee verder wil
Oud 12-03-2007, 06:34
Nebel
Nebel is offline
Ik wil naar huishuis. Niet hier zijn . Geen tentamen maken donderdag. Vandaag en morgen geen practicum hebben. Jeetje wat ben ik een zeur .
En bovenalles, ik wil eens gewoon normaal gezond zijn. Kunnen doen wat iedereen van mijn leeftijd doet. En kunnen sporten .
Oud 12-03-2007, 06:36
Roosje
Roosje is offline
Ja en nu zal ik toch echt iets moeten doen waar ik nul komma nul zin in heb maar het zal wel moeten, anders wordt het alleen maar erger. Maar goed, ik heb mijn telefoon & muziek & mijn vriendje in Ver Weg & een kort rokje en daar houd ik van, dus het zou goed moeten komen. (Doet het wel. Toch?)
Oud 12-03-2007, 06:39
Nebel
Nebel is offline
^^ ja.. het komt vast wel goed roos
Oud 12-03-2007, 06:43
Verwijderd
Ik stop met die chemische rotzooi.
Veroorzaak alleen maar andere problemen.
Oud 12-03-2007, 06:51
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 12-03-2007 @ 07:43 :
Ik stop met die chemische rotzooi.
Veroorzaak alleen maar andere problemen.
Ahww *hug*. Plotseling stoppen is vaak niet zo heel verstandig, ik snap dat het moeilijk is maar soms duurt het ook lang voordat er echt een medicatie is gevonden die goed bij je past...
Oud 12-03-2007, 06:58
Verwijderd
Waarom is iedere morgen toch weer zo'n hel? Mis ik haar juist als ik op sta het ergst. Als de dag vordert zal het vast wel weer beter gaan, als ik dingen ga doen etc. Maar waarom wordt het gemis toch steeds groter ipv kleiner? Ik kan hier steeds slechter tegen.
Oud 12-03-2007, 06:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ugh. Ik zit aan het laatste restje van de All Bran en nu lijkt het net op mislukte Brinta of vieze Weetabix

En zometeen naar school. Een hele dag! Tot half 6 en in totaal 11 lesuren les (en alleen maar hoorcolleges )

Regels voor berichten