Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2007, 19:01
TopDrop
TopDrop is offline
Majel gestemd.
Oud 13-03-2007, 19:02
Verwijderd
Haha, het maakt mij niet uit, maar beslis snel. Ik stem op degene waar de meeste anderen op stemmen. Ik had al op Majel gestemd, maar ik wil net zo goed wisselen voor Maxwell.

Edit: Goed, ik blijf bij Majel.
Oud 13-03-2007, 19:08
flyaway
flyaway is offline
Dus dan wordt het Majel?
Oud 13-03-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 20:03 :
kan je dan nog wisselen als je je stem al heb verstuurd? dacht van niet
maakt ook niet uit... ik weet toch niet wie de weerwolven zijn...
Ik heb het wel eens gedaan. Maar ik weet natuurlijk niet of de spelleider ook werkelijk mijn stem dan heeft aangepast.
Oud 13-03-2007, 19:34
Verwijderd
Sukkels ;(
Oud 13-03-2007, 19:35
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Majel schreef op 13-03-2007 @ 20:34 :
Sukkels ;(
had je dan verdedigd
Oud 13-03-2007, 19:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Majel schreef op 09-03-2007 @ 14:00 :
Ik mis de logica een beetje Aangezien ik nummer 10 ben.
Citaat:
Majel schreef op 13-03-2007 @ 17:22 :
Ik weet nog steeds niet zo goed wie ik moet stemmen. Ik lees meerdere malen Elpida, dus dat wordt het denk ik?
Citaat:
Majel schreef op 13-03-2007 @ 20:34 :
Sukkels ;(
Op je aanmeldingspost na heb je wel 3x gepost..
Citaat:
flyaway schreef op 13-03-2007 @ 20:35 :
had je dan verdedigd
Mee eens
Oud 13-03-2007, 19:45
Verwijderd
Wat wil het zeggen hoe vaak ik gepost heb?
Ik lees net pas dat jullie opeens allemaal op mij willen stemmen, hiervoor had ik geen reden om me te verdedigen.
Oud 13-03-2007, 19:48
flyaway
flyaway is offline
Actiever meedoen in het spel ofzo... tsjah sorry ik heb liever ook geen dorpeling eruit. Het kwam zo uit en dan stem je maar omdat je geen gelijkspel wilt...
Oud 13-03-2007, 20:01
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-03-2007 @ 19:37 :
;x, ik hoorde dat han zelfs al dood is :')
Ja, je moet ook niet zomaar verdachtmakingen gaan spuien zonder reden.
Oud 13-03-2007, 20:19
maxwell
maxwell is offline
haha waarom ben ik verdacht skilly?

ik heb overigens majel gestemt
Oud 13-03-2007, 20:21
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
maxwell schreef op 13-03-2007 @ 21:19 :
haha waarom ben ik verdacht skilly?

ik heb overigens majel gestemt
oh lol, wat een paranoide mensen ik mag niet eens meer op spectrum stemmen ;(

overigens is tink* ook stil.. vind iemand dr verdacht? nee
Oud 13-03-2007, 20:25
Neiu
Neiu is offline
Pff, als de spelleider m'n stem nog mee wil nemen heb ik op Elpida gestemd.
Oud 13-03-2007, 20:26
Spelleider
Spelleider is offline
Dukko. Je mag ook alles wel verwijderen qua inschrijvingen voor het spel. Dus zeg maar alles tot het spel begint lijkt me.

Dankje.
Oud 13-03-2007, 20:54
drukknoopje
drukknoopje is offline
ik kon niet stemmen. Had opeens een vergadering tot 21.00 (en dus gewerkt van 8.15 tot 21.00)...

Ik ben nu wel benieuwd wie eruit gaat!
Oud 13-03-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 13-03-2007 @ 10:14 :
Ik ben altijd verdacht? Waarom Ik was vorig spel weerwolf ja, maar ik was als enige eruitgekickt. En deze keer ben ik echt geen weerwolf hoor, geloof me.

Ik twijfel zelf tussen Dark Phoenix en Elpida.
Ik weet niet precies waardoor het komt eigenlijk. Misschien je onschuldige avatar ofzo.

En omg mensen, dit is pas de derde stemronde en we zitten nu al over de 300 posts. We moeten echt even oppassen. Theorieen enzo is hartstikke leuk, maar niet alles is even nodig. En ik wil graag nog een tweede en eventueel derde spel kunnen spelen!

Ik ben benieuwd naar de uitslag!! Ow en ik lees morgenochtend ofzo wel alle theorieen door. Ben erg moe en ben zelfs nog aan het koken
Oud 13-03-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 13-03-2007 @ 21:26 :
Dukko. Je mag ook alles wel verwijderen qua inschrijvingen voor het spel. Dus zeg maar alles tot het spel begint lijkt me.

Dankje.
Ik ben bezig met een aangepast beleid voor het weerwolfspel, misschien dat ik dan niks hoef te verwijderen
Oud 13-03-2007, 21:06
Spelleider
Spelleider is offline
‘Jongen, wakker worden!’ Dukko werd ruw uit zijn slaap gewekt toen Top tegen zijn been aan schopte. ‘Heuh wa…’ zei Dukko nog half slapend. ‘Is het al ochtend?’ Dukko keek op en zag dat de zon al vol aan de hemel stond. ‘Al bijna middag’ zei Top smalend. ‘Drop en ik zijn al twee uur op!’ Dukko keek om zich heen. ‘Waar is Drop eigenlijk?’ ‘Op jacht’ antwoordde Top. ‘Met wat geluk eten we straks vlees.’ Op dat moment kwam Drop uit de bosjes. ‘Niks gevangen?’ zei Top verbaasd. ‘Stil’ zei Drop. ‘Er komen ruiters aan’ Dukko greep naar zijn zwaard. ‘Meer orks?’ vroeg hij. Drop rolde met zijn ogen. ‘Heb je ooit een ork op een paard gezien? Ik weet niet wie of wat er aan komt, maar het zijn in ieder geval geen orks! Kom, laten we ons verstoppen zodat we hen eerder zien dan zij ons kunnen zien.’ Ze ging alledrie in het kreupelhout zitten en wachtten af.
Weldra kwamen er zeven ruiters aan. Dukko schrok toen hij zag dat het oosterlingen waren. Van schrik verzette hij zijn voet…en trapte op een takje. Meteen draaiden de oosterlingen zijn richting uit. ‘Goed gedaan hoor kluns’ bromde Top. Hij trok zijn zwaard en sprong de bosjes uit. Drop schoot een pijl af en één van de oosterlingen viel dood van zijn paard af. Dukko trok ook zijn zwaard en viel de dichtbijzijnste ruiter aan. Deze had niet de kans om hem omver te rijden, omdat zijn paard schrok van Dukko en zijn ruiter afwierp. Top had ondertussen het paard van een andere oosterling gedood terwijl Drop, die nog steeds in de bosjes zat, pijl na pijl afvuurde op de verbaasde oosterlingen. Er werd nog een ruiter uit het zadel geschoten en een ander raakte zijn paard kwijt. De ruiter viel op de grond. Voordat deze kon opstaan sprong drop uit de bosjes tevoorschijn en ramde hij zijn bijl in de oosterling. Toen sprong de grootste en breedste oosterling op de nek van Dukko. Een stem siste in zijn oor. ‘Ik voorspel dat Majel de Verziende je nek gaat breken. En dat ben ik!!’ Maar voordat de oosterling die zichzelf Majel de Verziende noemde zijn voornemen kon afmaken wierp Top een werpbijl in zijn rug. Dukko voelde dat de greep om zijn keel verslapte en hij wierp de gespierde oosterling van zich af. ‘Wel blijven opletten jochie!’ zei Top terwijl hij de volgende vijand aanviel. Na de dood van hun kampioen Majel waren de oosterlingen hun numerieke voordeel kwijt, en al gauw lagen er zes dood op de grond. Dukko zette zijn zwaard tegen de keel van de zevende. ‘Wapen weg als je wilt blijven leven’ De oosterling vloekte iets in haar eigen taal, met een stem die verassend vrouwelijk was. Daarna wierp ze schoorvoetend haar zwaard weg. ‘Hé?’ zei Drop verbaasd. ‘Da’s een dame!’ Hij trok de helm van haar hoofd. Uiteraard was het een oude bekende van Dukko: kapitein Tink*. Dukko draaide zich om naar Drop. ‘Dat is bij oosterlingen niet zo bijzonder, mannen en vrouwen vechten daar naast elkaar als gelijken.’ Top gromde iets. ‘Hrmm. Vreemd volk dus. Dan vind ze het vast niet erg als ik haar als een man behandel. Gewoon afmaken die hap dus.’ Dukko keek ongelovig. ‘Top?! Dat kun je niet maken! Ik ga niemand afmaken die zich al over heeft gegeven, en zeker geen vrouw!! Ik ben godverdomme geen ork!’ Top gromde nogmaals. ‘Wel wel, wat nobel van je’ zei hij sarcastisch. ‘Als je maar weet dat ze dat wel bij jou zouden doen als de rollen waren omgedraaid! Wat wil je dan doen? We kunnen haar niet laten gaan want dan komt ze morgen terug met versterking!’ Dukko pakte een touw uit hun bagage. ‘Haar vastbinden.’ Hij begon het touw om Tink*’s welgevormde lichaam te wikkelen. Tink* begon luid te schreeuwen in haar eigen taal en ze spartelde stevig tegen maar al weldra zat ze stevig vastgebonden aan haar enkels en polsen. ‘We moeten ook iets aan dat geluid doen’ zei Drop zorgelijk. ‘Iedere vijand binnen vijf kilometer hoort dit geblér! Alleen vrouwen kunnen zoveel decibellen produceren!!’ zei hij met zijn handen voor zijn oren. ‘Laat mij maar!’ zei Top. Hij pakte een stuk stof uit zijn rugzak en deed dit in Tink*’s mond. Hij trok vlug zijn hand terug toen deze probeerde in zijn vingers te bijten. Daarna bond hij nog een lap om haar mond heen zodat ze de prop niet meer uit kon spuwen.
‘En nu?’ zei Drop. ‘Hier laten liggen?’ Dukko schudde zijn hoofd. ‘Dat kunnen we niet maken. Als een ork haar vind zit ze binnen een uur in de kookpot. Dan kunnen we haar net zo goed meteen afmaken.’ Top mompelde tegen niemand in het bijzonder: ‘Dat zei ik meteen al’ Toen antwoordde Drop: ‘Wat wil je dan? Haar meenemen? Ik ga haar niet dragen hoor.’ ‘Dat hoeft ook niet’ zei Dukko. Hij pakte de vastgebonden Tink* op en legde haar over het enige paard van de oosterlingen dat niet dood of weggelopen was, met haar buik naar beneden. Tink* begon weer hevig te spartelen en te vloeken (wat door de prop klonk als hmmhmmmhmhmhmmm). Dukko gaf haar een mep op haar achterwerk. ‘Stil blijven liggen anders val je van het paard af en dat zal vast nog meer pijn doen als die touwen die in je polsen snijden.’ Tink* protesteerde nog een tijdje maar besloot toen dat dat geen zin had. ‘Eindelijk stil?’ vroeg Drop. ‘Mooi zo. Kunnen we dan nu eindelijk gaan? Ik heb honger.’

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos (dorpeling)
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel (ziener)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. femic (cupido)
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20. Gaming champion (wolfsbane)

En wederom een slechte gok van de dorpelingen. Gelukkig had Majel een leerling die nu haar taak zal overnemen.
De wolven mogen weer stemmen: dit kan tot morgenavond 20:30.
Oud 13-03-2007, 21:07
TopDrop
TopDrop is offline
WAT?? ZIENER??

edit:
Citaat:
Majel schreef op 13-03-2007 @ 20:45 :
Wat wil het zeggen hoe vaak ik gepost heb?
Ik lees net pas dat jullie opeens allemaal op mij willen stemmen, hiervoor had ik geen reden om me te verdedigen.
Je was ziener..

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 21:10.
Oud 13-03-2007, 21:09
flyaway
flyaway is offline

dan had ze wel ff wat dingen mogen posten... als ze zag dat ze dr uitging. van wat ze al wist...
Oud 13-03-2007, 21:10
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 13-03-2007 @ 22:07 :
WAT?? ZIENER??

Oeh dit is echt NIET GOED
Oud 13-03-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 13-03-2007 @ 22:07 :
WAT?? ZIENER??

edit:Je was ziener..
Ja, maar ik kon 1 ding zeggen en dat had mij zeker verdacht gemaakt.
Oud 13-03-2007, 21:15
Verwijderd
Dat is inderdaad echt niet goed

Gelukkig is er in ieder geval nog een leerling... schrale troost maar in het kader van optimistisch denken...
Oud 13-03-2007, 21:17
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Majel schreef op 13-03-2007 @ 22:14 :
Ja, maar ik kon 1 ding zeggen en dat had mij zeker verdacht gemaakt.
Als ziener is het toch de bedoeling dat je functies van spelers opvraagt en vervolgens de dorpelingen met behulp van subtiele hints op de goeie weg helpt??

Sorry hoor, maar dit vind ik echt stom
Oud 13-03-2007, 21:23
maxwell
maxwell is offline
jammer
maar goed er is een nieuwe ziener gekomen
Oud 13-03-2007, 21:25
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
flyaway schreef op 13-03-2007 @ 22:09 :

dan had ze wel ff wat dingen mogen posten... als ze zag dat ze dr uitging. van wat ze al wist...
dat kan ze nu nog
Oud 13-03-2007, 21:26
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
flyaway schreef op 13-03-2007 @ 22:09 :

Misschien dat ze niet/nauwelijks meer wist dan jou(/jullie)?
Oud 13-03-2007, 21:50
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 13-03-2007 @ 22:25 :
dat kan ze nu nog
Nee volgens mij mag dat niet meer, omdat je dan dood bent. Spelleider?

Maar tis wel jammer ja. De weerwolven hebben net als in het vorige spel het veel te gemakkelijk.
Oud 13-03-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 13-03-2007 @ 22:26 :
Misschien dat ze niet/nauwelijks meer wist dan jou(/jullie)?
Inderdaad. Pff, er zijn 2 rondes geweest
Oud 13-03-2007, 22:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Pff, en weer een goede functie. Damn. Alleen was deze ziener niet bijster goed. Mjah.

Nu de wolven maar weer afwachten..
Oud 13-03-2007, 22:23
Verwijderd
fuck
Oud 13-03-2007, 22:34
Skilly
Skilly is offline
it

nee niet lollig

Ben benieuwd wie er wordt opgevreten morgen.
Mijn theorie is dat er nu iemand owrdt opgegeten die juist niet verdacht is zodat wij nog meer in de war gaan raken.

Ik heb eigenlijk tot nu toe geen verdachten want zoals Dukko al zei is het nog veels te vroeg om mensen te verdenken en is het alleen giswerk.

Maar Spectrum vind ik nu wel verdacht stil...

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 22:45.
Oud 13-03-2007, 22:44
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 23:41 :
electra?
Bedoel 19. Spectrum en verbeterd
Oud 13-03-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 13-03-2007 @ 23:34 :
Maar Spectrum vind ik nu wel verdacht stil...
Hoezo nu opeens?
Oud 13-03-2007, 22:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 13-03-2007 @ 23:51 :
Hoezo nu opeens?
Totaal aantal posts: 339
Gebruiker Posts
sterrenmeisje 39
Dark Phoenix 33
Hanneke 28
Lisaaah 26
Dukko 26
flyaway 20
leekah 19
TopDrop 19
drukknoopje 18
Elpida 15
Spelleider 14
Skilly 13
maxwell 8
Majel 7
twinkebel 7
Roos 6
Neiu 5
Mr Soija 5
Femic 5
Tink* 5
gaming champion 5
light fighter 4
Spectrum 3
Biertank 52 3
Eye of Sauron 3
Trass 2
zoemzoem 1
Oud 13-03-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 13-03-2007 @ 23:52 :
knip
Wat heeft dat ermee te maken? Het ging om het woord 'nu' dat Skilly gebruikte.
Oud 13-03-2007, 22:59
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 13-03-2007 @ 23:51 :
Hoezo nu opeens?
Eigenlijk al het hele spel maar ik post dat nu pas. Daarom nu in me zin.
Oud 13-03-2007, 23:04
Verwijderd
En dan nu een huishoudelijke mededeling voor de fanatieke weerwolfspel-spelers! Deze is ook terug te vinden in het kantinebeleid.

Het Weerwolfspel.

Vanwege het grote en aanhoudende succes van het weerwolfspel is er besloten het beleid hierop aan te passen.
  • Eén spel mag uit maximaal 2 topics bestaan.
  • Het laatste topic wordt gesloten zodra het spel is afgelopen.
  • Na het eerste spel mag er een tweede spel worden gestart, ook deze mag uit 2 topics bestaan en wordt gesloten als het spel is afgelopen.
  • Als het spel 2x is gespeeld gaat het voor 1 maand de koelkast in. Het nieuwe spel mag dus 1 maand na de sluitingsdatum van het vorige spel weer worden gespeeld.

Gaaf!
Oud 13-03-2007, 23:05
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 13-03-2007 @ 22:50 :
Nee volgens mij mag dat niet meer, omdat je dan dood bent. Spelleider?

Maar tis wel jammer ja. De weerwolven hebben net als in het vorige spel het veel te gemakkelijk.
Correct. Doden spreken niet en zeker de ziener niet. Had ze maar meer moeten zeggen voor haar dood.
Oud 13-03-2007, 23:09
Verwijderd
yeah, goed hoor Dukko!!

(heb wel net al mijn nutteloze posts in grotere posts gepropt... schrok een beetje toen mijn naam bovenaan de lijst stond! )
Oud 14-03-2007, 00:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dukko, je bent geweldig.

En ik wil nogmaals sorry zeggen voor mijn gedrag, tegen iedereen die er problemen mee had. Ik probeerde gewoon mijn eigen spel te spelen, maar aangezien dit voor mij de eerste keer is enzo, is het een beetje wennen. Ik had niet door dat ik blijkbaar mensen tot last was. Dat was niet m'n bedoeling. Sorry.
Oud 14-03-2007, 06:50
Verwijderd
Echt super Dukko! Hoera
Oud 14-03-2007, 08:37
Trass
Trass is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-03-2007 @ 00:04 :
En dan nu een huishoudelijke mededeling voor de fanatieke weerwolfspel-spelers! Deze is ook terug te vinden in het kantinebeleid.

Het Weerwolfspel.

Vanwege het grote en aanhoudende succes van het weerwolfspel is er besloten het beleid hierop aan te passen.
  • Eén spel mag uit maximaal 2 topics bestaan.
  • Het laatste topic wordt gesloten zodra het spel is afgelopen.
  • Na het eerste spel mag er een tweede spel worden gestart, ook deze mag uit 2 topics bestaan en wordt gesloten als het spel is afgelopen.
  • Als het spel 2x is gespeeld gaat het voor 1 maand de koelkast in. Het nieuwe spel mag dus 1 maand na de sluitingsdatum van het vorige spel weer worden gespeeld.

Gaaf!
Jeeeej!!

Wat gebeurt er als het spel als tegen de 1000 posts aan zit en er nog meerdere rondes gespeeld moeten worden? Gewoon ermee stoppen zonder winnaar?
Oud 14-03-2007, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 14-03-2007 @ 09:37 :
Jeeeej!!

Wat gebeurt er als het spel als tegen de 1000 posts aan zit en er nog meerdere rondes gespeeld moeten worden? Gewoon ermee stoppen zonder winnaar?
Dan mag er geen vervolg worden geopend, maar 1000 posts lijkt mij meer dan zat.
Oud 14-03-2007, 08:59
Neiu
Neiu is offline
Oké, fijne nieuwe regels

Gelukkig is de leerling er nog want Majel was inderdaad niet zo'n goed idee. Ik blijf bij Elpida, dus daar stem ik, mits ik niet word opgegeten, de volgende ronde op.
Oud 14-03-2007, 10:05
gaming champion
gaming champion is offline
nou wie zouden er gaan winnen
Oud 14-03-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
gaming champion schreef op 14-03-2007 @ 11:05 :
nou wie zouden er gaan winnen
ssssssssssst, jij ben dood!!
Oud 14-03-2007, 12:57
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Neiu schreef op 14-03-2007 @ 09:59 :
Oké, fijne nieuwe regels

Gelukkig is de leerling er nog want Majel was inderdaad niet zo'n goed idee.
Ja inderdaad...

Ik hoop dat de wolven eens iets stoms doen zoals de heks opeten .
Oud 14-03-2007, 14:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
maxwell schreef op 13-03-2007 @ 21:21 :
oh lol, wat een paranoide mensen ik mag niet eens meer op spectrum stemmen ;(

overigens is tink* ook stil.. vind iemand dr verdacht? nee
En hoezo betrek je mij erbij? Zo stil ben ik nou ook weer niet en ik ben sowieso niet veel thuis dus vaak moet ik 's middags al stemmen terwijl de stemronde 's avonds pas eindigt. Maar goed, Majel zei Elpida te stemmen, ik weet niet of ze die functie nou opgevraagd zou hebben. Het zou kunnen, maar het zou ook gewoon kunnen zijn omdat ze niet op zichzelf wil stemmen en Elpida ook verdacht is natuurlijk. Maar goed, we hebben de leerling nog.
Oud 14-03-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
drukknoopje schreef op 14-03-2007 @ 13:57 :
Ik hoop dat de wolven eens iets stoms doen zoals de heks opeten .
Dat vind ik ook wel een goed idee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten