Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Tentamens maken zonder te leren en dan hetzelfde gevoel hebben dat je ook hebt als je wel goed geleerd hebt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heel raar, ze hadden allemaal kinderen of kleinkinderen.. kom ik daar aan ![]()
||
@sonho: wat knap van je!
![]() Citaat:
![]() Ben naar het Rintveld geweest.. Diagnose is gesteld, anorexia. Ik vind wel heel raar om dat van mezelf te zeggen (vind het vaak allemaa nogl wel meevallen ![]() En nu sta ik op de wachtlijst. Voor opname ![]() Maar sta nog wel aantal maanden op wachtlijst waarschijnlijk.. Wordt waarschijnlijk pas nadat ik op vakantie ben geweest. Wat ik waarschijnlijk wel mag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ken het wel hoor zo een huisarts, heb er ook zo een.. nu heb ik al ruim 1.5 jaar last van mn rug en nu heeft hij een foto aangevraagd.. maar een rontgen laat vrij weinig zien wat betreft je rug.. meer een zoethoudertje dus ![]() en het is echt super dat je een mailtje hebt gestuurd naar je mentor.. jammer dat hij terug kwam.. probeer t nog een keer.. het is moeilijk i know.. *knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kwast ik ben trots op je! Écht heel goed! Daantje: die aerius tabletjes werken bij mijn broer/moeder/zusje heel erg goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval heel veel knuffels voor jou, want volgens mij kun je die goed gebruiken.
||
Citaat:
![]() Hmm ja het gaat al iétsje beter met haar, maar zeker nog niet helemaal goed... Nog even afwachten dus, hopelijk is ze morgen of overmorgen helemaal genezen. *knuff terug*
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||