Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Linkje Onderaan in dat topic staat ook iets over een weggelopen katje, mss heb je daar iets aan. Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 20:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*piep* ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Sterkte, ook voor je moeder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
das kut ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn psy heeft 2x gemaild, paar keer gemaild. Tegen haar zeggen ze hetzelfde, en ook zij wordt een beetje pissig nu. Ik laat hun nu maar bellen, t zal allemaal wel.. En dat verslag, ja.. daar bel ik nog wel achteraan. Als die mevrouw terug is van vakantie... En dat is voor jou wel ff schrikken misschien, maar t is wel goed nieuws ![]() ot: ja, ik stel niks voor. Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 00:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weer wat beter, dus. Ben doodop, dus zo toch maar slapen.. Raar ritme heb ik tegenwoordig. Achjaa. *ademen!* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik doe de master oudheidkunde, dus een brede opleiding op het gebied van de Griekse, Romeinse en oosterse oudheid. Ik vind het echt heel leuk, maar je kunt vrij weinig direct met de studie. Het enige dat echt direct aansluit, is in een museum gaan werken, niks voor mij. Ik vind het zelf geen probleem, ik zal uiteindelijk wel ergens terecht komen, desnoods op mijn academisch niveau. Maar m'n vriend en zijn vrienden (en met hen iedereen die ik vertel wat ik studeer) vragen constant wat ik met die studie wil en kan en dat ik daar toch eens over na moet gaan denken enzo. Terwijl ik zoiets heb van, eerst maar eens afstuderen dan zien we wel verder. Maar die vriendin van die vriend studeert dus rechten en ze waren helemaal lovend over haar toen ze dat hoorden en dat ze in een rechtbank stage liep enzo...(Heb je dat gehoord, goed hè?) ![]() Edit: ze komen pas volgende week en dat meisje komt niet eens mee vanwege tentamens. Vanmiddag verjaardag schoonzusje, zal wel lukken. Hoop dat ze mijn superoriginele boekenbon leuk vindt, heb echt lang gezocht naar iets leukers, maar alles wat ik bedacht, nam wat moeilijk mee 3 uur in de trein. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoop dat je er vrede mee kan hebben. Je zat al zo lang te twijfelen. Tuurlijk doet het zeer, hopelijk niet te lang. Sterkte ermee. Ik ging net broodjes uit de oven halen en brandde mijn arm aan de rand van de oven. Opzich valt de brandplek wel mee, maar ik hoop dat J. niet gaat denken dat ik dit zelf heb gedaan. Ach, als ik het uitleg snapt hij het wel, de brandplek ziet er heel anders uit dan de plekken die ik mezelf eerder toebracht. Whooe, morgen mag ik hem zien, overmorgen komt hij op tv. Hehe, ik hoef hem eigenlijk geen J. meer te noemen, straks is onze anonimitiet hier niet meer zo anoniem, als mensen het gaan kijken. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() das lekker verdiend ![]() ik heb mn oude studie mappen leegehaald en weggegooit..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Weer rustig, chaos is een stuk minder. Hoop dat het weer helemaal weg gaat. Het was zo lekker, na jaren geen chaos in mijn overvolle kop. Komt wel goed, ik heb er vertrouwen in. Zolang ik niets gebruik, zolang ik goed blijf eten, zolang ik dingen doe, moet het goed gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |