Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2007, 20:13
Verwijderd
*mopper*

Mijn kat is weg, en hij is heel bang. En ikh eb geen ideeee hoe hij terug moet komen.
Advertentie
Oud 01-06-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 01-06-2007 @ 21:13 :
*mopper*

Mijn kat is weg, en hij is heel bang. En ikh eb geen ideeee hoe hij terug moet komen.
Vraag of iemand je meehelpt hem terug te halen?
Oud 01-06-2007, 20:23
WolterB
WolterB is offline
De kat bij mn moeder thuis heeft vanavond een spuitje gehad
Oud 01-06-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 01-06-2007 @ 21:22 :
Vraag of iemand je meehelpt hem terug te halen?
Ja ben net al met mijn moeder en de buurman en zijn dochter op zoek geweest, maar hij rende eerst hard weg en nu weet ik niet waar hij zit.

Oud 01-06-2007, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 01-06-2007 @ 21:26 :
Ja ben net al met mijn moeder en de buurman en zijn dochter op zoek geweest, maar hij rende eerst hard weg en nu weet ik niet waar hij zit.

Heb je iets om hem mee te lokken? Eten of een speeltje of gewoon roepen? Of misschien kun je aan mensen vragen of ze 'm gezien hebben ofzo? Succes!

Edit: Linkje
Onderaan in dat topic staat ook iets over een weggelopen katje, mss heb je daar iets aan.

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 20:35.
Oud 01-06-2007, 21:07
Redhair
Redhair is offline
H. moest over de andere slaapkamer nadenken. Het is namelijk een kamertje tussen H.'s en mijn kamer. Ik snap het wel. Niemand heeft hier naaste buren, tussen alle kamers zit een leeg kamertje, of de trap. Als wij in dat kamertje gaan slapen, moeten we allebei rekening houden met geluidsoverlast, wat nu niet hoeft.
Ik wil alleen niet meer slapen in een kamer waar het lekt en waar harry de steenmarter boven woont. Maarja, wij zijn de enige met een aparte slaapkamer, de rest heeft hun bed gewoon in hun kamer staan.
Als H. het echt niet wil kan hij gewoon zeggen dat wij ons bed ook weer in onze grote kamer moeten zetten. Dat is het nadeel, met twee mensen op een kamer. Als de een al op bed ligt kan de ander niet goed bezoek ontvangen.

Vandaag lekker met mijn moeder en broer een terrasje gepakt, wat gegeten. Daarna met mijn moeder naar een film geweest, Tarnation. Autobiografisch verhaal, gemaakt van homevideo's, geluidsopnames en fotos. Heel heftig, heel triest. Ik was er echt stil van, het is de raarste film die ik ooit gezien heb.
J. belde nog, we verheugen ons allebei op zondag, ik wil hem zien, kijken hoe zijn haren geknipt zijn, of hij is aangekomen, hoe hij eruit ziet, allebei ruim twee weken clean.

Ja, al twee weken clean. Zonder moeite, zonder grote chaos in mijn kop, er zit helemaal geen chaos in mijn kop. Zonder depressies. Het enige kutte is momenteel dat ik niet op tijd in slaap val. Ik heb hier nog wat valium liggen, als het echt niet meer gaat neem ik daar wel een halve van.
Ik mis J. een beetje, maar ik vind het ook wel lekker dat hij er niet is. Ik voel me goed, als hij hier zou zijn, somber, dan zou dat mij ook weer naar beneden trekken. Ik voel me gewoon goed zonder dat ik naar beneden getrokken word. Als ik hem spreek hoor ik de rust in zijn stem, hoor ik dat hij zich ook oke voelt, dat geeft mij ook weer rust.
Ik vind het lekker om even alleen te zijn, om alles zelf te bepalen, om te koken. Ik kookte nooit, ik at nauwelijks warm. Nu kook ik bijna elke avond, ik experimenteer, leer allemaal nieuwe dingen koken, leer dat ik zelf goed kan koken. Ik eet goed, zonder druk, zonder dat hij op me let. Ik heb het gevoel alsof ik mezelf eindelijk eens een beetje leer kennen, alsof ik na jaren mijn eigen ik leer kennen, na jaren mijn gevoel leer kennen. Ik ken mezelf niet, ik ken mezelf al niet meer sinds mijn negende ofzo. Het is zo fijn, dit is zo fijn. Ik ben zo blij dat dit allemaal gebeurd, dat hij daar zit, dat ik naar de kliniek ben gegaan, ik ben zo trots op hem en mezelf.

Alleen ik ben ook bang. Wat als we vervreemd zijn van elkaar? Wat als het straks niet goed gaat met elkaar, omdat we allebei nuchter zijn, omdat we allebei meer onszelf zijn, omdat we allebei veel geleerd hebben deze maand? Wat als hij zich weer rot gaat voelen en mij daarin mee trekt, of andersom? Of als hij weer gaat gebruiken, of ik? Kunnen we samen nuchter zijn, of leunde onze hele relatie als het ware op de drugs?
Ik denk dat het wel goed zal gaan, ik heb er vertrouwen in, maar deze gedachten schieten soms wel door mijn hoofd, daar moet ik wel rekening mee houden. Het kan zijn dat het supergoed was om te doen voor onszelf, maar dat het samen niet meer gaat.
Ik wil er niet aan denken. Ik wil erop vertrouwen dat het goed komt, dat onze relatie alleen maar beter zal worden als hij terug is, maar toch. Het gevoel van vrijheid is zo lekker, het gevoel van geluk, ik voel geen druk, geen chaos, geen warboel, het gaat zo ontzettend lekker met me, dat ik er bijna bang van word. Bang voor straks, als we samen zijn, bang voor een eventuele terugval, waar een grote kans op is. Niet specifiek qua gebruik, maar wel qua depressief gevoel.
Niet nadenken. Niet piekeren. Genieten, genieten, heerlijk weer, heerlijk leven, ik doe allemaal leuke dingen, maandag met D. naar walibi. Gewoon lekker genieten, verheugen op zondag, we zien het wel. Ik hou van hem, hij houdt van mij, ik voel me goed, hij voelt zich volgens mij goed, waarom zou het in godsnaam fout gaan?
Oud 01-06-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 01-06-2007 @ 21:32 :
Heb je iets om hem mee te lokken? Eten of een speeltje of gewoon roepen? Of misschien kun je aan mensen vragen of ze 'm gezien hebben ofzo? Succes!

Edit: Linkje
Onderaan in dat topic staat ook iets over een weggelopen katje, mss heb je daar iets aan.
Ja heb al gekeken, geroepen, gelokt, hij zit nu ver weg onder een struik. Net zat hij heel dichtbij, probeerde we hem in te sluiten, maar dat ging niet zo best.
*piep*
Oud 01-06-2007, 21:12
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mushu schreef op 01-06-2007 @ 21:13 :
*mopper*

Da's kut. Hopelijk vind je hem gauw terug.

Citaat:

Sterkte, ook voor je moeder.
Oud 01-06-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 01-06-2007 @ 21:23 :
*knuffel geven doet*

das kut
Oud 01-06-2007, 22:20
rare kwast
rare kwast is offline
helaas geen leven lang gratis tanken maar toch ff de tank met 66 euro volgegooit
Oud 01-06-2007, 23:46
Verwijderd
ik kan er niet zo goed tegen als ik op mijn werk als voetveegje gebruikt word en van hot naar her gestuurd word. En het werk opzich is al dom productiewerk, en om dáár dan oo knog als slaafje gebruikt te worden...daarbij komt dat ik er beslist niet van houd dat er 5 mensen met mij bezig zijn terwijl ik gewoon mijn ding wil doen. En wat ik het allerergst vind is wanneer de medewerkers allemaal zeggen wat ik moet doen, en dat daar beslist geen samenhang in zit. Ik heb mijn Havo, ik heb een propedeuse, ik heb net 4 maanden in het buitenland ECHT werk gedaan, en ik ben niet dom. Dus behandel me ook niet denigrerend. In Godsnaam. Maar, Marlies, bedenk dat je dat ticket naar Peru toch nodig hebt om er te komen...
Oud 02-06-2007, 00:11
Verwijderd
ik ben gelukkig
Oud 02-06-2007, 00:23
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 01-06-2007 @ 16:58 :
Ik vind dat niet normaal eigenlijk.. Blijven zeuren, uiteindelijk komt het dan misschien aan bij ze.
Dat durf ik niet meer. Ik wil geen slechte naam, al voordat de intake begint. Ze deed al zo geirriteerd.
Mijn psy heeft 2x gemaild, paar keer gemaild. Tegen haar zeggen ze hetzelfde, en ook zij wordt een beetje pissig nu. Ik laat hun nu maar bellen, t zal allemaal wel..

En dat verslag, ja.. daar bel ik nog wel achteraan. Als die mevrouw terug is van vakantie...

En dat is voor jou wel ff schrikken misschien, maar t is wel goed nieuws toch?

ot:
ja, ik stel niks voor.

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 00:30.
Oud 02-06-2007, 01:15
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 01-06-2007 @ 19:10 :
Hé ik lees je berichtjes al geruime tijd en is het niet een idee om op jezelf te gaan wonen? Als je dat écht graag wil is er vrijwel altijd een mogelijkheid toe. Succes en sterkte ermee!
Thanks, ja, moet ik ook eigenlijk. Komt wel goed

Weer wat beter, dus. Ben doodop, dus zo toch maar slapen.. Raar ritme heb ik tegenwoordig. Achjaa. *ademen!*
Oud 02-06-2007, 09:11
Missy
Missy is offline
Wat een mooie dag<3.

Zonnetje, zin in vanmiddag, zo huiswerk maken. Vanavond naar hem.
Ik ben zo vrolijk, zo vrolijk...
Oud 02-06-2007, 09:28
Alwien
Alwien is offline
Het gaat wel oké. Straks werken, morgen ook werken en ik heb nu al geen zin meer. Niet in werken, niet in alleen zijn, wat ik tot morgenavond ben. Maar het moet maar, hè?
Oud 02-06-2007, 09:32
Verwijderd
Het is half elf, ik ben al vanaf half zeven wakker en ik heb al weer een intest voor een rijopleiding gedaan en een boek uitgelezen. Joh, het voelt alsof ik nuttig bezig ben of zo, normaal zou ik nu nog slapen.

Het is heerlijk weer. Ik voel me goed. Het collegejaar nadert zijn einde en ik heb zin in de zomervakantie en in volgend schooljaar. Nog even de laatste loodjes, maar dat gaat wel lukken.
Oud 02-06-2007, 10:11
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 31-05-2007 @ 18:49 :
Wat studeer je dan, dat ze daar minderwaardig over doen?
Ik heb niet dagelijks de beschikking over internet, dus vandaar mijn wat late reactie

Ik doe de master oudheidkunde, dus een brede opleiding op het gebied van de Griekse, Romeinse en oosterse oudheid. Ik vind het echt heel leuk, maar je kunt vrij weinig direct met de studie. Het enige dat echt direct aansluit, is in een museum gaan werken, niks voor mij. Ik vind het zelf geen probleem, ik zal uiteindelijk wel ergens terecht komen, desnoods op mijn academisch niveau. Maar m'n vriend en zijn vrienden (en met hen iedereen die ik vertel wat ik studeer) vragen constant wat ik met die studie wil en kan en dat ik daar toch eens over na moet gaan denken enzo. Terwijl ik zoiets heb van, eerst maar eens afstuderen dan zien we wel verder.

Maar die vriendin van die vriend studeert dus rechten en ze waren helemaal lovend over haar toen ze dat hoorden en dat ze in een rechtbank stage liep enzo...(Heb je dat gehoord, goed hè?) En dan constant die vragen aan mij...ik vat dat dan op dat ze mijn studie minderwaardig vinden, niet qua niveau, want zelf hebben ze allemaal HBO gedaan, maar qua maatschappelijk nut.

Edit: ze komen pas volgende week en dat meisje komt niet eens mee vanwege tentamens. Vanmiddag verjaardag schoonzusje, zal wel lukken. Hoop dat ze mijn superoriginele boekenbon leuk vindt, heb echt lang gezocht naar iets leukers, maar alles wat ik bedacht, nam wat moeilijk mee 3 uur in de trein.
Oud 02-06-2007, 11:12
Verwijderd
Nog niet thuis
Oud 02-06-2007, 12:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, mijn oorbellen zijn eruit. En ik krijg ze er niet meer in. Ik heb het al duisent keer geprobeerd en het lúkt gewoon niet, zelfs niet bij rechts waar ik het al eerder had gedaan en ze doen hartstikke pijn nu en argh, ik ben heel nijdig op mezelf en blegh.
Oud 02-06-2007, 12:23
Verwijderd
poezebeesten, he mushu

Oh, ik word blij van de zon, ik word blij van mijn salsamuziek, ik word blij van het feit dat ik straks niet meer alleen zit, ik word blij van het feit dat ik werk, en ik word blij van het feit dat ik dus de beslissing gemaakt heb. Alleen word ik niet blij van mijn lekkere dikke buik. Maar...Ik weight watcher erop los, en ik denk dat ik al ongeveer 0.75 kilo kwijt ben deze week. Dus dat is te prijzen.

En ik vind het nog steeds wonderlijk dat ik snachts niet voor 3en in slaap val...
Oud 02-06-2007, 12:24
IcedEarth
IcedEarth is offline
oh redhair, ik ben zo blij voor je!

Ontopic: Het is uit na 2,5 jaar. Shit happens? Het doet zeer. Is het beter zo? Ik weet het niet.
Oud 02-06-2007, 12:32
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 02-06-2007 @ 13:24 :
oh redhair, ik ben zo blij voor je!

Ontopic: Het is uit na 2,5 jaar. Shit happens? Het doet zeer. Is het beter zo? Ik weet het niet.
Dank je

Ik hoop dat je er vrede mee kan hebben. Je zat al zo lang te twijfelen. Tuurlijk doet het zeer, hopelijk niet te lang. Sterkte ermee.

Ik ging net broodjes uit de oven halen en brandde mijn arm aan de rand van de oven. Opzich valt de brandplek wel mee, maar ik hoop dat J. niet gaat denken dat ik dit zelf heb gedaan. Ach, als ik het uitleg snapt hij het wel, de brandplek ziet er heel anders uit dan de plekken die ik mezelf eerder toebracht.
Whooe, morgen mag ik hem zien, overmorgen komt hij op tv. Hehe, ik hoef hem eigenlijk geen J. meer te noemen, straks is onze anonimitiet hier niet meer zo anoniem, als mensen het gaan kijken.
Oud 02-06-2007, 13:08
IcedEarth
IcedEarth is offline
Dankje. Tja, ik ben al weer vrolijk eerlijk gezegd, dat is nu eenmaal mijn aard. We zouden vrienden blijven, hoop dat 't lukt. Hij heeft er ook niet zoveel moeite mee. We hebben nou eenmaal geen gevoel voor drama. Vanavond alweer samen naar een feestje, en blijf bij hem pitten dus als ik me vandaag bedenk en hem terug wil moet 't lukken .
Oud 02-06-2007, 13:18
Nebel
Nebel is offline
Hmmm ik betrapte me erop dat ik een beetje teleurgesteld was dat ze is gestopt met de chemo. En toen werd ik natuurlijk boos op mezelf dat ik zo dacht. Handig. Ik snap het wel volledig... Het rekt alleen maar en ze wordt er zo ziek van... Maar ik wil haar niet, ik kan haar niet loslaten
Oud 02-06-2007, 14:09
Verwijderd
verjaardag gister gevierd voor vrienden van school en korfbal enzo, en het was leuk, het was gezellig, het werd laat, ik sliep rond kwart voor 3/3 uur, werd vanmorgen om half 8 wakker gesmst en nu ben ik moe.

morgen verjaardag voor de familie enzo, hele bbq enzo erbij, zal wel weer druk worden..

mn vriend melde gisteraaf nog wel ff ja miss gaak in januari naar zuid-afrika stage lopen.. voor 6 maanden
Oud 02-06-2007, 14:15
Sagana
Sagana is offline
Ik zou een knop moeten kunnen omdraaien, maar het lukt me niet Een knop van: 'nu alleen maar leren en géén afleiding!'.
Oud 02-06-2007, 14:44
Redhair
Redhair is offline
De zus van mijn vader is bij mijn moeder op bezoek, ze kwamen even hier kijken. Haha, zo bekakt, zo limburgs, je kan helemaal niet zien dat ze de zus van mijn vader was. Mijn vader wist hoe hij Nederlands moest praten, alleen limburgers konden horen dat hij eigenlijk uit limburg komt.
Ze is wel lief. Nog ziek, ze heeft al jaren borstkanker. Voor mijn vaders dood was ze te zwak om hierheen te komen, hij kon al jaren niet naar haar toe.
Oud 02-06-2007, 15:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Redhair schreef op 02-06-2007 @ 13:32 :
Whooe, morgen mag ik hem zien, overmorgen komt hij op tv. Hehe, ik hoef hem eigenlijk geen J. meer te noemen, straks is onze anonimitiet hier niet meer zo anoniem, als mensen het gaan kijken.
Je moet wel ff aankondigen wanneer het is, datum, tijd enz
Oud 02-06-2007, 15:51
Gothic
Gothic is offline
WIEH ik heb 100 euro gewonnen met taart eten
Oud 02-06-2007, 16:14
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-06-2007 @ 16:51 :
WIEH ik heb 100 euro gewonnen met taart eten
Dat is leuk verdiend!
Oud 02-06-2007, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sagana schreef op 02-06-2007 @ 17:14 :
Dat is leuk verdiend!

das lekker verdiend

ik heb mn oude studie mappen leegehaald en weggegooit..
Oud 02-06-2007, 16:50
Nebel
Nebel is offline
Mijn vriendin gaat dood en ik vind het vreselijk maar ik kan er niet om huilen... Mensen om me heen die denken dat het me niets kan schelen maar dat is echt niet zo

En ik kan nog niet langs een spiegel lopen of de tranen springen in mijn ogen, ik kan het echt niet langer aanzien, al dat vet
Oud 02-06-2007, 16:54
Roosje
Roosje is offline
Redhair, gaaaaf. Ik ben trots op je, al ken ik je niet! ^^

En ik heb een rose polo en hij is like ROZE en ik voel me net een meisje nu. En ik heb chocola-rozen-Dovebadspul en het ruikt duisentlekker en mijn vriendje is lief en ik heb geld in overvloed en het is lekker warm maar mijn vriendje heeft zijn broek aan dus nu weet ik niet wat ik zelf aan wil. Olee. Zijn broek zit veel lekkerder. (L)

Ik zoek mijn zwarte rokje anders wel... Iig, vanavond oppassen op mijn oppaskindjes en dat is leuk. En ik ben vrolijk en vliefd en gelukkig en misschien word ik ooit nog wel een meisjemeisjemeisje. Ach ja, wat doet het er ook toe.
Oud 02-06-2007, 16:54
Roosje
Roosje is offline
Oh en Sassiefje, (})! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar heel veel sterkte meis. (f)
Oud 02-06-2007, 18:02
Redhair
Redhair is offline
Ooh shit. Er gaat een klein ding mis en ik flip. Het vlees brandde aan. Boeiend, fucking boeiend, ik heb nog genoeg ander eten. Maar ik flipte, welkom terug chaos in mijn kop. Niet doen niet doen ga verdomme weg. Meteen zin in blowen, meteen zin in speed. Rustig blijven, straks komt D., vannacht lekker dansen, niet te laat naar huis, morgen naar J., morgen naar J., morgen naar J.
Waar is de vrede nou, de vrede met mezelf, waar is de rust nou? Ik wil blowen en snuiven, maar ik wil het ook niet. Pff, rustig, sigaretje roken, in de vensterbank zitten, van de avondzon genieten, niet flippen, niet denken, rustig nou.
Oud 02-06-2007, 18:15
Yana
Yana is offline
*zucht eens even heel diep*

Wat een chaos in mijn kop. Wat een ongelooflijke kut-chaos die ik maar niet kwijtraak, waar ik maar niet overheen kom en waar ik me ook alleen maar verder in voel verdrinken. Ik realiseerde me vandaag dat het over 2 dagen precies een jaar geleden is dat ik mn vriend vertelde van mn eetzooi. We huilden samen en hij beloofde me dat we het samen zouden oplossen. Samen. Alles wat ik aan onrust voelde gleed die dag van me af, omdat hij het (lees: mij) de moeite waard vond om het samen te doen. God, dat betekende toen zo ontzettend veel voor me. Als ik toen geweten had waar ik nog allemaal doorheen moest..was ik dan doorgegaan? Als ik nu zou weten wat er nog allemaal komt, zou ik dan wel doorgaan?

Ik herinner me 4 juni als de dag waarop wel vaker dingen radicaal kut gaan. Járen geleden overleed op die dag mijn opa. Vertrok op die dag een vriendin naar een eetstoorniskliniek en huilde ik bittere tranen 's nachts alleen in bed. Het was niet alsof ik vorig jaar speciaal vier juni uitkoos om het te vertellen, omdat het zo goed paste bij mijn persoonlijke "dag van de tranen". Ik realiseerde me pas achteraf dat het een ironische speling van het lot was geweest die maakte dat het op dezelfde dag jaren later was. Ironisch is het. Jaren geleden zat ik toen op het dieptepunt van mijn depressie. Een jaar geleden maakte ik het *keerpunt* dat tegelijkertijd een nieuw dieptepunt werd in mijn eetstoornis-verhaal. Want, face it, ik heb toen mooie beloftes gedaan..en hij ook. Maar uiteindelijk ben ik verder weg dan ooit van alles wat ik toen beloofde. Stom. Ik weet zelfs nog precies wat ik vorig jaar op die dag at. Echt nog précies. Tot op het aantal calorieën nauwkeurig.

Ik had er naar uit gekeken mn vriend gisteren weer te zien, maar het werd niet zo leuk als ik gehoopt had. Hij straalt als hij me ziet, hij houdt van me en zijn knuffels geven warmte af. Ik word alleen maar geplaagd door twijfel. Door twijfel "of het genoeg is". De tegenstellingen tussen ons zijn me eens te meer duidelijk geworden en zijn droom speelt ook maar steeds door mn hoofd. Wat als liefde alleen niet genoeg is? Vandaag zag ik kinderen lopen en ik dacht eraan hoe graag ik kinderen zou wilen hebben.. en ik hoe anders ik ze zou willen opvoeden dan hij. Hoe essentieel wij op cruciale punten van elkaar verschillen. Ja...fijn, laat ik naast alle twijfels die ik overal al over heb nu ook mn relatie weer eens onder de loep gaan nemen. Dat heb ik tenslotte te lang alweer niet gedaan. .

Oh, en het moge duidelijk zijn..Eten is ook een zooitje. Eerst skipte ik alleen maaltijden als ik écht iets moest compenseren.. Nu skip ik gewoon omdat het goed voelt. En toch voelt het niet goed. Niks voelt goed. Ik wil gewoon wegkruipen, huilen en niet praten. Geen controle, geen gesprekken over eten. Geen "Wat heb jij vandaag gegeten" vragen beantwoorden. Ga gewoon toch allemaal weg, rot een eind op wil je? Ik werp me op mn studie omdat ik verder niks aan kan. Yana is losing it. En ze stond erbij en keek er naar .
Oud 02-06-2007, 18:54
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 02-06-2007 @ 17:54 :
Oh en Sassiefje, (})! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar heel veel sterkte meis. (f)
Dankje
Oud 02-06-2007, 19:13
Little_lady
Little_lady is offline
Morgen, morgen, morgen zie ik haar weer! En dat is leuk & gezellig, maar toch ook wel zwaar... Want ze graaft af en toe zó in m'n persoonlijkheid, dat ik moeite heb om m'n tranen nog de baas te blijven. Maar toch is het ook wel fijn om iemand te hebben die me begrijpt en me steunt in alles wat ik doe.

En ik hoop dat ze heel snel naar m'n oom op verjaardag gaan, dan blijft de schade in ieder geval beperkt tot morgenmiddag en misschien zelfs wel tot morgenavond. En het lijkt erop dat ze inderdaad gaan, gelukkig. Maar ik hou m'n hart hart vast voor morgen... Nouja, eerst maar ff lekker genieten tot morgenmiddag 3 uur, dan zie ik daarna wel verder.
Oud 02-06-2007, 19:53
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Aargh, nou heb ik gezegd dat ik meeging . Maar goed, we gaan nu blijkbaar een uur langer dus dat is tof. Omg, ik wou soms dat ik maar een half jaartje ouder was, dat zou wat stress schelen .
Oud 02-06-2007, 19:54
Verwijderd
Ik ben nog steeds onwijs verkouden, heb de hele dag geslapen maar ben echt dood moe. Grmbl. Wanneer houdt het op? Ik wil morgen naar orkest, maar dat ga ik echt niet redden. Het eten gaat ook kut en dat terwijl ik echt meer wíl eten, maar het lukt gewoon niet. Zie op tegen de weegschaal dinsdag, ik wil niet onder m'n minimum zitten, ik wil het gezeik niet meer.

@Redhair: wanneer/hoelaat/welke zender is dat programma waar J. in komt?
Oud 02-06-2007, 19:56
Verwijderd
Ik zou het mezelf nooit vergeven hebben als er donderdag iets was gebeurd. Ik maak me zorgen, betwijfel of het ooit echt goed met haar zal gaan, of beter, dat zou al iets zijn.
Oud 02-06-2007, 20:01
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-06-2007 @ 20:54 :

@Redhair: wanneer/hoelaat/welke zender is dat programma waar J. in komt?
Ik denk ned. 3 met afkicken. van 21.50 tot 22.30
Oud 02-06-2007, 20:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-06-2007 @ 21:01 :
welke dag?
Oud 02-06-2007, 20:10
kroot
kroot is offline
kaderock was gaaf, de band van mijn collega ook. Die daarna echt niet. Jaja en vandaag weer een saxofoon verkocht!
En ik moet morgen voor het eerst meerepeteren met een orkest waar ik moet invallen, en ik ben best zenuwachtig: stel dat ze me slecht vinden, stel dat ik pruts, dat mijn pauken slecht gestemd zijn, dat.....
Oud 02-06-2007, 20:14
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-06-2007 @ 21:01 :
Inderdaad, elke maandag.

Weer rustig, chaos is een stuk minder. Hoop dat het weer helemaal weg gaat. Het was zo lekker, na jaren geen chaos in mijn overvolle kop. Komt wel goed, ik heb er vertrouwen in. Zolang ik niets gebruik, zolang ik goed blijf eten, zolang ik dingen doe, moet het goed gaan.
Oud 02-06-2007, 20:19
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm <3 Heerlijke dagen! Gisteravond naar T. gegaan waar we ons hebben omgekleed, opgemaakt en dat soort dingetjes. Daarna naar het schoolfeest gegaan, wat echt superleuk was! Er was voornamelijk bovenbouw en omdat de helft van mijn vrienden in het examenjaar zit hadden we allemaal VIP-posities en het was supergaaf. Echt een te goede dj en zoveel gelachen. Het was alleen wel heel erg warm en heel erg druk, zo erg dat ik twee keer bijna ben flauwgevallen, echt niet normaal.
Nadat ik gisteren om half 3 in bed lag, kon ik vanochtend weer om 8 uur opstaan, heel fijn. Lekker vroeg al in de stad, zodat ik even nog kon ontbijten. Daarna om 10 uur begonnen de repetities, die echt slecht gingen! Toen rond een uur of 1 lunchpauze en daarna nog doorlopen gedaan, het was echt supergezellig! Ontzettend gelachen want alles ging mis en we gaan volgende week met het festival toch niet winnen maar daar gaat het ook niet om!
Na de repetities zijn we nog naar het Wilhelminapark gegaan, daar even een tijdje gelegen en toen weer terug naar Utrecht Centrum, lekker aan de gracht gegeten, superlekker en heel gezellig! Daarna nog een ijsje gegeten en toen een halfuur in het zonnetje met Spinvis op en een sigaretje erbij op de bus zitten wachten.. Hmm, wat een heerlijke dag. Superlekker weer, super sfeer, ik ben supergelukkig! Morgen de hele dag aan m'n huiswerk, maar ook dat valt wel mee geloof ik. Heb zo'n zin om uit te gaan, maar heb er écht het geld niet meer voor. Nou ja, dan maar een rustig avondje, gaan we volgende week wel! <3<3 Hmm..
Oud 02-06-2007, 20:22
rare kwast
rare kwast is offline
waarom voel ik me nou steeds zo fucking leeg
Oud 02-06-2007, 20:25
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh, mijn god. Wat zijn dit voor opdrachten voor SLB. Copingstijl?,overtuigingen, hoe ga je om met problemen en stress..
Dat weten we nu toch wel, dat ik daar helemaal niet goed mee om ga. Ik ga dat echt niet in een verslag schrijven en dat met de klas bespreken. Ik ben niet gek.
Ik heb wel overtuigingen, maar die zijn niet normaal. Oke, ik geef op. Deze opdrachten gaan me niet lukken. Ik zit nu al een uur in het boekje te staren en denk:"wat moet ik nu?"

Oud 02-06-2007, 22:08
Verwijderd
pfff. ik ben moe en ik ben heel wakker
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten