Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2007, 14:35
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
DP is daar met z'n keelsnoepjes, helaas is daar in 't midden van de Sahara..

Ik wens die klote verkoudheid weg!
Oud 14-07-2007, 15:09
Verwijderd
je verkoudheid gaat weg. nou ja, dat denk je. maar langzaamaan wordt je lichaam overgenomen door het groene slijm totdat je uiteindelijk bent veranderd in een snotalien.

ik wens dat ik weer normaal kan lopen.
Oud 14-07-2007, 15:13
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Je kan weer normaal lopen met behulp van een soort van exoskelet pak, maar omdat je verzekering dat niet vegoedt zal je voor de rest van je leven moeten sparen om er 1 te kunnen betalen..

Ik wens de wereld te overheersen met m'n nieuwe snotalien krachten
Oud 14-07-2007, 15:17
Verwijderd
als snotalien kan je genieten van speciale krachten, zoals snotslingeren langs gebouwen, snotschieten en de supersneeze.
helaas heb je een aardsvijand, Mr. Flu-away...

ik wens te kunnen lopen zonder belachelijk duur exoskelet, want ik ben het hinkelen eventjes echt zat en ik heb pijn *snik zielig blah*
Oud 14-07-2007, 16:16
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Je kunt normaal lopen zonder pijn en zonder exoskelet, maar allebei je armen vallen eraf.

Ik wens een Porsche Carrera.
Oud 14-07-2007, 16:30
Missy
Missy is offline
Je hebt de loterij gewonnen en koopt een Porsche Carrera. Na je vreugde dansje stap je in de auto. Na één geweldige minuut rij je de auto te pletter tegen een vrachtwagen.

Ik wens dat ik een ingeving krijg voor een leuk topic.
Oud 14-07-2007, 16:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Missy schreef op 14-07-2007 @ 17:30 :

Ik wens dat ik een ingeving krijg voor een leuk topic.
Je krijgt een geweldige ingeving. Helaas word je geband en kun je het niet plaatsen.

Ik wens dat mijn portemonnee met inhoud en paspoort teruggevonden worden...
Oud 14-07-2007, 16:38
Missy
Missy is offline
Je krijgt een envelop in de brievenbus. Je portemonnee! Na een vreugde dansje, kom je erachter dat er niks meer in zit. Je bent bestolen, maar ze waren nog wel zo aardig je portemonnee te sturen.

Ik wens dat ik mijn zieke nichtje beter kan maken.
Oud 14-07-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 14-07-2007 @ 17:38 :
Je krijgt een envelop in de brievenbus. Je portemonnee! Na een vreugde dansje, kom je erachter dat er niks meer in zit. Je bent bestolen, maar ze waren nog wel zo aardig je portemonnee te sturen.

Ik wens dat ik mijn zieke nichtje beter kan maken.
Nou, je treft het! Ze wordt beter!
Spoiler

Ik wens dat het niet zo warm was.
Oud 14-07-2007, 17:16
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Het wordt plots -20..

Ik wens een broodje ei..
Oud 14-07-2007, 18:07
Verwijderd
Een vrouw met een bivakmuts op komt paniekerig langsrennen en duwt je een broodje ei in je handen. Je valt onmiddelijk achterover door het enorme gewicht, want het ei is net zo groot als je zelf bent. In de val stoot je je hoofd aan een stoeprandje. Je denkt dat je sirenes hoort en net als je probeert om je daarop te concentreren, verlies je het bewustzijn...
Als je weer bijkomt, zit je in een halfdonkere ruimte aan een lege tafel. Een man zit je aan de andere kant van de tafel aan te staren, een ander loopt achter hem te ijsberen. Als hij ziet dat je je hoofd optilt, gaat de zittende man staan. Hij plaatst zijn handen op tafel leunt voorover en zegt:
"Zo meneer Monkey, en leg nu maar eens uit hoe u dat diplodocus-ei uit het museum stal!"

Ik wens dat iemand mijn rug even komt krabben.
Oud 14-07-2007, 20:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-07-2007 @ 19:07 :

Ik wens dat iemand mijn rug even komt krabben.
Er komt iemand die je rug krabt. Het is een grote leeuw die je daarna verscheurt...

Ik wens dat ik maandag alles kan regelen met nieuwe paspoorten zodat ik toch op vakantie kan!

oh ja...
Citaat:
Missy schreef op 14-07-2007 @ 17:38 :

ik zei: 'met inhoud'
Oud 19-07-2007, 12:28
herby
herby is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-07-2007 @ 21:26 :

Ik wens dat ik maandag alles kan regelen met nieuwe paspoorten zodat ik toch op vakantie kan!

Je regelt een paar reisgenoten met nieuwe paspoorten, ze blijken nagemaakte paspoorten te zijn. De politie pakt jullie op, je word als medeplichtig gezien en kan toch op vakantie in de gevangenis.

Ik wens dat iedereen op aarde gelukkig is.
Oud 19-07-2007, 12:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
iedereen is gelukkig, dus is het werelddoelbereikt en gaat iedereen dood..

ik wens dat mijn papa niet meer ziek is.
Oud 19-07-2007, 12:38
herby
herby is offline
Citaat:
kunst schreef op 19-07-2007 @ 13:32 :

ik wens dat mijn papa niet meer ziek is.
Je papa woprd genezen door aliens en meegenomen voor in de lunch

Ik wens dat ik nog 5 wensen mag doen
Oud 19-07-2007, 12:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
je mag nog 5 wensen doen, maar zelfs dan kun je niet kiezen. De rest van je leven blijf je versteend achter je computerjte zitten twijfelen wat je gaat wensen.

I Wish WorldPeace
Oud 19-07-2007, 12:41
herby
herby is offline
Citaat:
kunst schreef op 19-07-2007 @ 13:38 :
je mag nog 5 wensen doen, maar zelfs dan kun je niet kiezen. De rest van je leven blijf je versteend achter je computerjte zitten twijfelen wat je gaat wensen.

I Wish WorldPeace
Er breekt vrede uit over de hele wereld, alle gefrustreerde mensen slaan elkaar niet meer de kop in maar zorgen voor een dreigende sfeer en iedereen word angstig en ongelukkig.

Ik wens voor echte liefde
Oud 20-07-2007, 03:39
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Je krijgt echte liefde, maar dit is maar tijdelijk.. Echte liefde veranderd in haat, je vermoord je geliefde en spendeerd de rest van je leven als een emotioneel wrak in de gevangenis..

Ik wens een pak chocolate chip cookies waar ik niet ziek van word of aan dood ga..
Oud 20-07-2007, 04:07
herby
herby is offline
Citaat:
Evil Monkey schreef op 20-07-2007 @ 04:39 :
Je krijgt echte liefde, maar dit is maar tijdelijk.. Echte liefde veranderd in haat, je vermoord je geliefde en spendeerd de rest van je leven als een emotioneel wrak in de gevangenis..

Ik wens een pak chocolate chip cookies waar ik niet ziek van word of aan dood ga..
Je krijgt een pak chocolate chip cookies, maar je weet niet dat ze zijn behekst, als je er 4 opeet word opeens je huid paars en groeien er antanne's uit je hoofd, je bent gemuteerd en niemand durft meer bij je in de buurt te komen.

Ik wens onsterflijkheid tot aan mijn 100ste levensjaar en niet langer
Oud 20-07-2007, 05:39
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Citaat:
herby schreef op 20-07-2007 @ 05:07 :
Je krijgt een pak chocolate chip cookies, maar je weet niet dat ze zijn behekst, als je er 4 opeet word opeens je huid paars en groeien er antanne's uit je hoofd, je bent gemuteerd en niemand durft meer bij je in de buurt te komen.

Ik wens onsterflijkheid tot aan mijn 100ste levensjaar en niet langer
Je krijgt je ontstervelijkheid tot je 100ste.. Helaas val je zo hard op je hoofd dat je nu hersendood bent.. Je zal als kasplantje blijven leven tot je 100ste verjaardag, de dag dat je sterft.. (Had je er maar onaantastbaarheid bij moeten wensen )

Ik wens onaantastbaarheid
Oud 20-07-2007, 05:54
herby
herby is offline
Citaat:
Evil Monkey schreef op 20-07-2007 @ 06:39 :
Je krijgt je ontstervelijkheid tot je 100ste.. Helaas val je zo hard op je hoofd dat je nu hersendood bent.. Je zal als kasplantje blijven leven tot je 100ste verjaardag, de dag dat je sterft.. (Had je er maar onaantastbaarheid bij moeten wensen )

Ik wens onaantastbaarheid
je word ontastbaar, voor de rest van je leven heb je geen seks meer

Ik wens de slimste persoon op aarde te zijn
Oud 20-07-2007, 08:11
Bongalientje
Bongalientje is offline
Je bent de slimste persoon op aarde en hebt maar een fout gemaakt, je hebt het laten uitlekken. Iedereen weet dat je slim bent, dus je wordt gebruikt als raadgever voor alles en iedereen en je bent niet slim genoeg om dat te kunnen stoppen. Dus vanaf nu slaap je niet meer maar geef je dag en nacht raad, totdat je na een half jaar sterft.

ik wens dat de was zich vanaf nu zelf ophangt.
Oud 20-07-2007, 11:33
herby
herby is offline
Citaat:
kunst schreef op 20-07-2007 @ 09:11 :
Je bent de slimste persoon op aarde en hebt maar een fout gemaakt, je hebt het laten uitlekken. Iedereen weet dat je slim bent, dus je wordt gebruikt als raadgever voor alles en iedereen en je bent niet slim genoeg om dat te kunnen stoppen. Dus vanaf nu slaap je niet meer maar geef je dag en nacht raad, totdat je na een half jaar sterft.

ik wens dat de was zich vanaf nu zelf ophangt.
Je was hangt zichzelf op, maar niet op jouw kledingrek. je kunt je was niet meer vinden en moet telkens als je hebt gewassen weer nieuwe kleren kopen. dus je hebt de keus om altijd in vieze kleren en lakens etc. rond te lopen of telkens nieuwe te moeten kopen en arm te worden.

Ik wens een heerlijk, gezond, onschadelijk, niet giftig kopje met koffie.
Oud 20-07-2007, 12:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er komt geen koffie, dus besluit je zelf te gaan zetten. Echter, als je het koffiezetapparaat aanzet, blijkt dat het snoer half is doorgebrand; echter, er kan nog wel stroom doorheen. Je pakt per ongeluk het snoer vast en wordt doodgeelektrocuteerd.

Ik wens dat het schilderij dat ik voor mijn vriendje heb gemaakt zichzelf afmaakt en heel snel droogt
Oud 20-07-2007, 12:50
herby
herby is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 20-07-2007 @ 13:39 :
Er komt geen koffie, dus besluit je zelf te gaan zetten. Echter, als je het koffiezetapparaat aanzet, blijkt dat het snoer half is doorgebrand; echter, er kan nog wel stroom doorheen. Je pakt per ongeluk het snoer vast en wordt doodgeelektrocuteerd.

Ik wens dat het schilderij dat ik voor mijn vriendje heb gemaakt zichzelf afmaakt en heel snel droogt
Ik wens voor een kop koffie, dan komt er ook koffie
Oud 20-07-2007, 13:04
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Ok, je krijgt je koffie, maar hij is koud dus gooi je 'em maar weg..

Je schilderij maakt zichzelf af, maar hij wordt zo lelijk dat je al blind word als je er naar kijkt..

Ik wens dat 't stopt met regenen..
Oud 20-07-2007, 13:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het stopt met regenen, maar in plaats daarvan wordt het ontzettend droog en alle dieren kruipen in de riolen voor het laatste beetje vocht. Die drogen ook op en de dieren sterven in de riolen. alle riolen en putjes zijn verstopt met dooie dieren. Dan begint het weer te regenen, maar het water kan nergens heen dus de plee loopt over en alle straten stromen vol en de schade wordt nog erger dan wanneer het gewoon door was blijven regenen

Ik wou dat ik een grotere kamer had. En andere ouders.
Oud 20-07-2007, 13:14
herby
herby is offline
Citaat:
Evil Monkey schreef op 20-07-2007 @ 14:04 :
Ok, je krijgt je koffie, maar hij is koud dus gooi je 'em maar weg..

he, er stond ook heerlijk, gezond, onschadelijk, niet giftig

koud is niet heerlijk
Oud 20-07-2007, 13:15
herby
herby is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 20-07-2007 @ 14:09 :
Het stopt met regenen, maar in plaats daarvan wordt het ontzettend droog en alle dieren kruipen in de riolen voor het laatste beetje vocht. Die drogen ook op en de dieren sterven in de riolen. alle riolen en putjes zijn verstopt met dooie dieren. Dan begint het weer te regenen, maar het water kan nergens heen dus de plee loopt over en alle straten stromen vol en de schade wordt nog erger dan wanneer het gewoon door was blijven regenen

Ik wou dat ik een grotere kamer had. En andere ouders.
je woont op straat (errug groot ) Je krijgt twee andere ouders, namelijk 2 die al dood zijn

Ik wens dat iedereen eens netjes de wensen vervult zoals ze zijn gesteld, met negatieve dingen die niet in de wens zijn opgenomen
Oud 20-07-2007, 13:31
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Citaat:
herby schreef op 20-07-2007 @ 14:14 :
he, er stond ook heerlijk, gezond, onschadelijk, niet giftig

koud is niet heerlijk
Maar je kan 't ook opvatten als 'heerlijk gezond' en ik zei niet dat 't kopje koffie niet heerlijk gezond was, alleen koud

Je wens word vervult, alleen als je nu niet binnen 10 seconden je koude koffie opdrinkt, sterf je..

Ik wens immuniteit van regen..
Oud 20-07-2007, 13:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De regen wordt inderdaad immuum, en de regendansjes van de indianen voeren niets meer uit; een zondvloed is het gevolg en de mensheid wordt uitgeroeid. alleen een paar insekten blijven over en het zal miljoenen jare duren voor die weer muteren tot wat uiteindelijk weer mensen zullen worden.

Ik wil graag een ontzettend lekkere tosti met ham en kaas, en ik wil er niet dood aan gaan. Bovendien had ik graag dat hij mij gebracht werd door een hele mooie butler in pinwinpak.
Oud 20-07-2007, 13:41
herby
herby is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 20-07-2007 @ 14:36 :
De regen wordt inderdaad immuum, en de regendansjes van de indianen voeren niets meer uit; een zondvloed is het gevolg en de mensheid wordt uitgeroeid. alleen een paar insekten blijven over en het zal miljoenen jare duren voor die weer muteren tot wat uiteindelijk weer mensen zullen worden.

Ik wil graag een ontzettend lekkere tosti met ham en kaas, en ik wil er niet dood aan gaan. Bovendien had ik graag dat hij mij gebracht werd door een hele mooie butler in pinwinpak.
een mooie, homofiele butler in een pak van het merk pinwin brengt je een entzettend lekkere tosti met ham en kaas je eet hem en word vreselijk ziek. je gaat niet dood, maar voor de rest van je leven voel je je beroerd.

Ik wens dat de hele wereld explodeert en iedereen dood gaat
Oud 20-07-2007, 14:02
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
De wereld explodeerd, iedereen is dood (dus ook jij).. Maar door een alien experiment wordt je weer tot leven gewekt en in een dierentuin gestopt..

Ik wens een kratje HJ die perfect in orde is zoals het hoort..
Oud 21-07-2007, 16:25
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Je krijgt een kratje Hertog Jan waar niets mis mee is. Je drinkt het achter elkaar op, krijgt alcoholvergiftiging en mist daardoor je sollicitatiegesprek voor een baan waarin je ontzettend veel zou verdienen.

Ik wens een zwartkop-caique.
Oud 30-07-2007, 14:15
Verwijderd
je krijgt je huisdiertje, maar het blijkt een kreng van een beest te zijn. elke keer als je de kooi/voličre open moet doen ben je doodsbang dat hij je weer probeert te pikken/bijten en je vindt het helemaal niet leuk meer
op een dag besluit je maar even weg te gaan en de kooi en je raam open te laten staan...

ik wil dat ik heel mooi ben, vooral in mijn bikini en dat ik mooi bruin ben, maar zonder huidkanker enzo
Oud 30-07-2007, 14:18
Daboman
Daboman is offline
Je bent zo mooi dat je elke dag 34 mannen achter je aan krijgt. Je slaat ze van je af, maar helaas voor jou komen er wel weer nieuwe.

Ik wens gezelligheid voor DK.
Oud 30-07-2007, 14:34
Verwijderd
DK is opeens supergezellig. er zijn 800 mensen online en je wordt compleet gestoord van proberen alle posts bij te houden, te lezen en alles. als je ergens op reageert is het topic ondertussen alweer een pagina verder en opeens zitten alle topics vol en moet alles in de koelkast.
grote dk-winterslaap

ik wens meer leuke topics!
Oud 30-07-2007, 14:36
Daboman
Daboman is offline
Er komen meer topics die ik leuk vind en jij niet

Ik wens dat ik wat beter ben in communiceren
Oud 30-07-2007, 15:20
trophus
trophus is offline
de word pro in communicatie
alle andere mensen gaan dood

Ik wou dat ik met dieren kon praten
Oud 30-07-2007, 19:11
Bongalientje
Bongalientje is offline
je kunt met dieren praten, deze gave heb je gekregen van ursala (die ook voor de kleine zeemeermins gave zorgde) in ruil voor jouw benen, jouw talent om met mensen te communiceren.

IK wens dat DP zijn telefoon opneemt.
Oud 30-07-2007, 19:40
Verwijderd
DP neemt zijn telefoon op, maar is zijn stem kwijt. En jij ook.

Ik wens dat ik weer normaal door de stad kan fietsen na die stomme kermis.
Oud 30-07-2007, 23:40
Verwijderd
je kan wel weer normaal door de stad fietsen, want alle rotzooi en zo is weg. helaas je fiets ook...

ik wens verse jus d'orange
Oud 30-07-2007, 23:55
trophus
trophus is offline
de wensgeest kauwt op een paar sinaasappels en spuugt verse Jus D'orange voor je in een glas, alsjeblieft

Ik wens een veelzijdig, gelukkig, perfect leven
Oud 31-07-2007, 09:59
gaming champion
gaming champion is offline
het is zo veelzijdig, gelukkig en perfect, dat je door een jaloerse vriend vermoord wordt

Omdat ik nu een op kreta zit wens ik dat het de rest van de week onder de 40 graden blijft (want dat is voorspeld)

offtopic:ik weet al wat de volgende gaat zeggen
Oud 31-07-2007, 10:01
Verwijderd
Het blijft onder de 40 graden, maar je krijgt ebola.

Ik wens dat al mijn spullen al ingepakt zijn en ik niks vergeet.
Oud 31-07-2007, 10:03
Bongalientje
Bongalientje is offline
de temp blijft onder de 40 graden, rond de 30 graden, een heerlijke temperatuur met heeel af en toe een zachte warme regenbui en een lekker zuchtje wind. Je vakantie omgeving is verder perfect, maar omdat ik jouw wens niet op zodanige manier heb verpest voel je je de rest van de week kut en spook je rond met de gedachte 'waarom deed ze dat nou'. Je hele vakantie is verpest.

edit, nu voor mephistenz:
Al je spullen zijn al ingepakt alles zit er in dus je bent niets vergeten. Helaas komt jouw bagage op de zuidpool terecht en is de eerst volgende mogelijkheid om het terug te krijgen in oktober. Aan al jouw mooie zomerkleding en strandschepjes heb je dus niets meer.

Ik wens een lekker ontbijtje op het strand.
Oud 31-07-2007, 11:49
trophus
trophus is offline
kunst kunst kunst, je maakt het wel HEEL makkelijk:
Je krijgt een heerlijk ontbijt op het strand, voor je er erg in hebt waait er allemaal zand in je eten, bah! je staat op, maar net op dat moment dondert een vreselijke tsunami over je heen.
Als je bijkomt sta je in je standkleding op de noordpool, je ontbijtje ligt verlept en gedompeld in zand een zeewier voor je neus.
En het is koooouuuuudd!

Ik wens dat Mephostophilis mijn persoonlijke dienstslaaf word
Oud 31-07-2007, 11:50
mepsteen
mepsteen is offline
je krijgt hem maar hij verkracht je.

ik wens een 2e wens.
Oud 31-07-2007, 20:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
je krijgt een 2e wens, maar die verpest ik net als je eerste wens.

Ik wens een pm
Oud 31-07-2007, 20:21
Verwijderd
Je krijgt een PM, maar het is er één van Aarondevil.

Ik wens een reisje naar Wenen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten