Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij ons zakken 2 of 3 leerlingen per jaar.
1 op de 4 leerlingen doet economie en maatschappij. Dus er zullen waarschijnlijk niet meer dan 1 of 2 E&m'ers zakken. Ik ken er minstens 5 die nooit naar school komen en ik ken er 6 die meer dan 2 onvoldoendes staan. Ik kom naar school en ik sta geen onvoldoendes. De kans is niet groot dat ik zak. OMG Waarom ben ik toch zo zenuwachtig?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En OMG ik heb heimwee naar die tijd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OMG, dat is pas een raar systeem ![]() |
![]() |
|
OMG dat is heel stom idd.
Je wordt bij ons tussen 16.00 en 18.00 gebeld. VOlgens mij de gezakte mensen en de twijfelaars het eerste en de mensen die het al weten en niet zo nieuwsgierig zijn het laatste. om 20.00 moet je op schol je cijferlijst halen en is er veelste veel drank.
||
Citaat:
|
OMG OMG OMG IK SPRING EN DANS EN GIL EN BEN HAPPY IK BEN GESLAAGD
![]() Nu ga ik nog meer ronddansen, schreeuwen en gillen en bellen en vooral heel veel drinken . Sorry mensen tot de volgende keer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
meen je dat ![]() *morgen herhaling kijken*!!
|
OMG ik denk echt niet na. Loop ik zomaar midden in de nacht bij mijn ouders naar binnen om ze te vertellen dat ik mijn propedeuse gehaald heb, terwijl ze misschien wel neukseks hadden. Nu ja, het was donker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen zo blij kunnen zijn met een middelbare school-diploma. Goed, het duurt wat langer, maar het is toch niet moeilijker dan het smeren van een boterham met pindakaas en als me dat lukt ben ik ook niet blij. (hoewel ik een boterham met pindakaas op z'n tijd best lekker vind hoor)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 17:41 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |