Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2007, 18:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-06-2007 @ 18:57 :
ben niet aan t spammen hoor..

vandaag dag 2 gehad en ik voel me kut.. ik kan niet meer.
ben huilend weggegaan na einde diensttijd. vreselijk
kreeg alles over me heen. dingen die ik gister heb geleerd en vandaag dus zelfstandig deed bleken fout te zijn dus kreeg eerst dat over me heen
toen had ik de stickers van t ecg fout geplakt WAT ik NIET had gedaan maar mn collega dus dat zei ik maar hij geloofde me niet

ik doe zo hard mn best maar soms vergeet ik ook wel eens wat! weet je hoeveel er op je af komt de eerste week..
toen ik bijna naar huis mocht werd ik nog op iets aangesproken door t hoofd en ik zei ja maar.. FOUT
hij werd zwaar pissed en we moeten praten ik wil die brutale houding niet (ik en brutaal daar heeft nog nooit iemand van gehoord bij mij) en ik ben de baas en wil geen maar en als ik het zeg doe je het gewoon en blablabla
HIJ liet me gewoon niet uitpraten!
Wat een achterlijk gedoe! Is dit in een algemeen ziekenhuis?
Ik kan echt niet tegen dat soort hiërarchische structuren, "ja maar" noem ik niet brutaal. Hooguit in de verdediging schietend omdat je je aangevallen voelt... (Ik houd me in dat soort situaties niet in.. Dat levert soms onhandige conflicten op, dat dan weer wel). Sterkte!

Pfff, ben ik even blij dat ik gewoon in een psychiatrisch ziekenhuis werk waar je niets van doen hebt met CG's, ECG's etc

Succes, ik hoop dat het meevalt zodra je ingewerkt bent.

Ontopic: ik ga zo naar bed, ik heb geen zin in het aanvaarden van mijn frustraties.
Oud 26-06-2007, 18:42
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 26-06-2007 @ 18:05 :
Klopt, ik heb de afleveringen via BNN terug gezien Ik haal inderdaad vanalles door elkaar heen, misschien had ik gisteren teveel gebruikt tijdens het kijken van de uitzending

Ik kan ze trouwens gewoon terug zien. Af en toe loopt de site vast bij het laden, wanneer ik het opnieuw probeer gaat het goed. (Via bnn.nl dus)
marco was die andere jongen ik kijk t trouwens gewoon via uitzendinggemist.nl

ontopic: ik voel me zo verdomd alleen vandaag
Oud 26-06-2007, 18:42
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Sagana schreef op 26-06-2007 @ 18:55 :
Ik wil dit niet meer, altijd dezelfde problemen die terugkomen, maar ik zou verdomd niet weten wat ik eraan moet en kan doen.
Maar gelukkig zijn er ook altijd dezelfde mensen die me terug een beetje kunnen opbeuren.
Oud 26-06-2007, 18:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, m'n toga is klaar.
Oud 26-06-2007, 18:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 26-06-2007 @ 19:21 :
Wat een achterlijk gedoe! Is dit in een algemeen ziekenhuis?
Ik kan echt niet tegen dat soort hiërarchische structuren, "ja maar" noem ik niet brutaal. Hooguit in de verdediging schietend omdat je je aangevallen voelt... (Ik houd me in dat soort situaties niet in.. Dat levert soms onhandige conflicten op, dat dan weer wel). Sterkte!

Pfff, ben ik even blij dat ik gewoon in een psychiatrisch ziekenhuis werk waar je niets van doen hebt met CG's, ECG's etc

Succes, ik hoop dat het meevalt zodra je ingewerkt bent.

Ontopic: ik ga zo naar bed, ik heb geen zin in het aanvaarden van mijn frustraties.
nee ik werk op een bedrijf waar ze medicijnen testen op proefpersonen.
gelukkig geen ziekenhuis, zou ik volgens mj helemaal ten onder gaan

truste *knuffel*
Oud 26-06-2007, 18:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-06-2007 @ 19:54 :
Jeej, m'n toga is klaar.
toga
Oud 26-06-2007, 19:23
rare kwast
rare kwast is offline
I smile and make you think I’m happy
I talk and make you think I love me
I laugh, so you don’t see me cry
I look at you and hide the pain inside
I feel myself dying but you see me survive..
Oud 26-06-2007, 19:28
Verwijderd
minder goed dan ik dacht verwerkt, moet je t vooral ophalen doos dat ik ben pff
Oud 26-06-2007, 20:33
Neiu
Neiu is offline
Sterkte @Andijvie

Er komt geen einde aan Zonet een tentamen gemaakt en het ging tot mijn verbazing en ten opzichte van mijn voorbereiding nog best redelijk.
Morgen het laatste tentamen van deze ronde, maar daarna staat er een scriptie op me te wachten en een novelle van Toergenjev die ik nog moet vertalen. Feest.
Eerst nog even een half uurtje chillen, daarna weer de stof voor morgen herhalen.
Oud 26-06-2007, 20:56
Verwijderd
Werknacht nummer 3 in aantocht. Met als enige voordeel dat ik de volgende morgen hunker naar mijnb ed. En dat is al lange tijd niet meer zo geweest.

En verder heb ik vannacht heel veel taart gegeten met hem in een panaficadoria

'Dicen que por las noches
no más se le iba en puro llorar
Dicen que no comía
Oud 26-06-2007, 21:03
deoxyribose
deoxyribose is offline
Bzuh, alleen thuis terwijl al m'n vrienden ofwel op de klip in Meijendel vertoeven of heel druk bezig zijn met hun geneeskunde/andere studie...heb wel Miles Davis, maar niet eens rosé of Dr. House, klotezooi. En het is zo'n kutweer, een avondwandeling zit er niet eens in. Wel vervelend dat ik in een jaar tijd opeens zo sociaal ben geworden, merk wel hoe vet irritant ik het vind om een paar avondjes alleen op m'n kamer te zitten. Vraag me af hoe dat gaat worden deze zomer. Lalala, end-of-the-year-blues I guess...

Oh, en ik moet nog afdrogen en aan m'n opdrachten maar ik heb geen zi-hin, want ik ben eigenlijk heel slaperig. Hoewel ik weet wie dit leest. *grin*

...ach ja, Miles is er nog altijd...
Oud 26-06-2007, 21:14
Sagana
Sagana is offline
En dan maak IK het nog moeilijk. Nouja, dat zegt hij niet met zoveel woorden, maar dat bedoelt hij wel.
Oud 26-06-2007, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kut, ruzie met m'n ex-vriend Ondanks dat het uit is voelt het toch kut en ik wil hem ook niet helemaal kwijt. Ik wil echt wel moeite doen om goede vrienden te blijven. Hij moet dan alleen wel accepteren en snappen dat ik meer vrienden heb en dat hij niet meer the only one is in mijn leven. Ik ben gewoon ontzettend druk met allerlei dingen dus ik kan pas 16 juli afspreken Hij vind het stom dat z'n maatje van drie jaar lang nu geen tijd meer heeft om af te spreken. Ja sorry, ik ga verder met m'n leven en niet zitten wachten tot jij ooit nog eens langskomt. Ik heb alleen het idee dat hij niets te doen heeft, met niemand afspreekt en mij vooral veel meer mist dan ik hem. Ja, daar kan ik toch niets aan doen maar toch voel ik me schuldig
Oud 26-06-2007, 21:46
Little_lady
Little_lady is offline
Wij samen in een dip, da's dan wel niet goed voor de omgeving maar wel voor ons.
Zo praten we er tenminste over en dat is wel nodig, zeker de laatste tijd..

'My father, he liked me, yes he liked me..'
En nu luister ik nog een verkeerd lied ook.

En ik haat aftellen en dan vooral naar de momenten waar ik momenteel naar aftel..
Oud 26-06-2007, 21:48
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Oh, oh, wat ben je weer lekker bezig jongen. Zo raak je nog eens mensen kwijt.
Oud 26-06-2007, 21:49
Verwijderd
"Kijk als vriendin die verstandig advies geeft zeg ik: (...),
maar als ervaringsdeskundige zeg ik: (...)."

Geweldig
Oud 27-06-2007, 01:17
Verwijderd
Ieuw, ik heb echt een enorme hekel aan studeren. En dan bedoel ik nog niet eens specifiek mijn opleiding, maar meer het hele concept. Colleges volgen, tentamens maken, hersenloze werkstukken schrijven... ik vind het echt heel stom. Ik woon dan ook in de eerste plaats op kamers omdat ik wegwou van huis, niet omdat ik het zo belangrijk vond voor mijn studie. Studeren en alles wat erbij komt kijken is stom. Zo.
Oud 27-06-2007, 07:27
Gothic
Gothic is offline
kut de computer is overhit en wil niet verder opstarten
Oud 27-06-2007, 08:33
Verwijderd
Oh ja, ik heb zo gesprek met m'n ouders in de kliniek en ik heb er geen zin in.
Oud 27-06-2007, 08:58
Verwijderd
@sonho: Succes!

OT:
Ik laat m'n stemming echt weer lekker onderuithalen door zoiets stoms.
Ik klapte dicht. NOU EN?!
En m'n hoofd staat daardoor ook echt niet naar studeren, maar het moet wel....
Eerst maar eens boodschappen doen dan maar....
Oud 27-06-2007, 09:23
Verwijderd
Nog een paar uur en dan is het zo ver. Om 15.00 uur heb ik praktijk examen en dan van 16.00 tot 17.00 weer. Brrr...

Verder hoop ik zó dat ik die ene toets net voldoende heb, 16 van de 40 meerkeuze vragen fout, het zou misschien nog kunnen. Hoop ik.
Oud 27-06-2007, 10:25
Verwijderd
Sigh.
Oud 27-06-2007, 10:36
Verwijderd
Ik haat mezelf.
Stomme trut.
Vet varken.
Oud 27-06-2007, 10:42
Verwijderd
Dit weekend ga ik mijn zwager en nichtje weer zien, samen met mijn ouders. Even hem een hart onder de riem steken, kijken of hij nog hulp nodig heeft - z'n broer zal ook niet eeuwig kunnen blijven hangen, die moet ook gewoon werken. Ik verheug me echt op mijn nichtje
Lijkt me wel heel gek wanneer m'n zus er dan niet is. Sowieso vind ik dat een hele gekke gedachte, dat ze gewoon niet 24/7 bij mijn nichtje is nu. Maar 't zal wel beter zijn allemaal.
Oud 27-06-2007, 13:15
Sagana
Sagana is offline
Hmm, ze verwoordt het érg goed. Het lucht op om mee te kunnen kijken in de gevoelens van iemand die hetzelfde doormaakt als jij.
Waarom wen ik telkens zo snel aan het idee van ons samen? Waarom wen ik altijd zo snel aan zijn gezelschap? En waarom raken al mijn twijfels zo snel op de achtergrond als ik bij hem ben? Waarom wen ik zo snel aan zijn lichamelijkheid terwijl ik er haast nooit toegang toe heb? Niemand heeft me ooit beloofd dat hij er altijd voor me zal zijn, niemand heeft me ooit beloofd dat hij altijd bij mij zal zijn, niemand heeft ooit beweerd dat ik de enige ben.
Oud 27-06-2007, 13:18
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik voel me telkens echt heel erg klote en nutteloos enzo
en ik weet niet hoe het komt
zal wel leeftijd zijn
maar dan alsnog is het niet echt fijn
Oud 27-06-2007, 13:18
Lilium
Lilium is offline
Jeee! Geen enkele herkansing in de zomer! *duikt weer weg achter een leesboek*
Oud 27-06-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 26-06-2007 @ 22:03 :
Oh, en ik moet nog afdrogen en aan m'n opdrachten maar ik heb geen zi-hin, want ik ben eigenlijk heel slaperig. Hoewel ik weet wie dit leest. *grin*

Knuf voor Rare Kwast, wat een rotgedoe op je werk zeg.

We waren weer eens vroeg klaar, want S. wist ueberhaupt niet dat wij weer in het Gorlaeus ingeroosterd waren. Nu kan ik mijn to-do lijstje voor vandaag gaan afwerken. Vanmiddag laat naar Den Haag Centraal, eventjes bij mijn broer kijken voordat die een half jaar weg is, en daarna uit eten met mijn zus. Yay.

Wel naar Friesland dit weekend, niet naar Friesland, wel naar Friesland... ik zit er straks anderhalve maand bijna continu, ergens heb ik zoiets van, ik moet nog een beetje genieten van mijn tijd in Leiden. Alleen zou ik graag met mijn moeder praten, echt praten, niet via chat, en zij gaat straks 2 weken op vakantie dus dan moet ik dat een tijdje uitstellen. Ach, heel dringend is het ook niet.

Niet vergeten om T. te emailen, of-ie zin heeft om volgende week af te spreken. Het is al bijna zomervakantie tenslotte.
Oud 27-06-2007, 14:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo blij! *stuitert*

Een 7,0 gehaald voor m'n herexamen wb1,2. Echt precies naar mijn doen. Whoej! Nu sta ik een 7 en heb ik dus niets voor niets het vak gekozen. Die-hard die ik ben.
Oud 27-06-2007, 15:02
Little_lady
Little_lady is offline
Héél eventjes maar. En niet echt gesproken, enkel gezien en vlug gedag gezegd. Ik wou d'r brengen en dat wou zij ook maar collegaatje-lief zag het wel zitten om 3 keer heen en weer lopen. Nouja, zondag is weer mijn beurt en als m'n collega's er niet mee zitten moet ik gewoon niet zeuren.

En ik wil naar d'r toe maar daar heb ik geen tijd voor want ik moet nog een werkstuk over m'n blessureleed schrijven wat geen blessureleed is en ik moet nog een presentatie voorbereiden, olee. Nouja, het moet maar *geeft zichzelf een schop onder d'r kont, actie meid!*

Oh, eerst even met hondje-lief eruit. Ook niet geheel onbelangrijk En misschien kan ik dan ook nog wel even langs, als hondjelief niet te snel wil tenminste
Oud 27-06-2007, 15:13
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-06-2007 @ 15:51 :
Ik ben zo blij! *stuitert*

Een 7,0 gehaald voor m'n herexamen wb1,2. Echt precies naar mijn doen. Whoej! Nu sta ik een 7 en heb ik dus niets voor niets het vak gekozen. Die-hard die ik ben.
Jee, wat goed! gefeliciteerd

Yay! Laatste tentamen net gemaakt, denk dat ik hem wel gehaald heb. Ik was de enige die het tentamen ging maken dus dat was wel wat vreemd, gelukkig mocht ik het schriftelijk doen en werd de optie mondeling niet genoemd.
Oud 27-06-2007, 16:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah, wat doe ik toch weinig deze week... Ik ben nog steeds niet gewend aan het feit dat alles 'af' is. Ik heb vakantie, gekkie!

En ik kan wel blijven klagen op de Pabo, maar vandaag heb ik toch eens gezien hoeveel docenten en medewerkers voor je willen doen, als je je mond maar opentrekt en de juiste connecties hebt.
Oud 27-06-2007, 16:09
Verwijderd
Oh, ik heb een 7 voor m'n tentamen wetenschaps filosofie! erd:
En verder is dit mijn huilweek ofzo. Pfft, het is wel erg veel allemaal.
Oud 27-06-2007, 16:15
moon
moon is offline
Oké mijn laatste berichtje hier voorlopig, want ik ga morgen op vakantie!
Helemaal rustig op vakantie gaan doe ik niet, er zijn een aantal dingen nog niet geregeld die ik eigenlijk wel voor deze vakantie geregeld had moeten hebben, zit hier dus nog te stressen ook .

FIJNE VAKANTIE EN GLJH-MEETING ALLEMAAL!

Tot over een paar weekjes, liefs Rianne
Oud 27-06-2007, 16:42
Little_lady
Little_lady is offline
Rianne, fijne vakantie!! En stressen mag nu nog even maar als je echt weg bent niet meer hoor, geniet van je vakantie

OT. langsgeweest, filmpjes/fotootjes gekeken en gepraat. 'Houden van' <3

It's impossible to describe how much you mean to me..
Oud 27-06-2007, 16:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woot, zo uit eten en ik zie mijn vriendinnetjes weer . En ik heb honger eh.
Oud 27-06-2007, 17:08
Lotte
Lotte is offline
Ik heb per ongeluk aan wat vrienden verteld dat de moeder van een goede vriendin een TIA heeft gehad en nu voel ik me super schuldig
Oud 27-06-2007, 17:09
Sagana
Sagana is offline
Wooow, nu is de bom gebarsten. Met een serieuze explosie nog wel.
Oud 27-06-2007, 17:21
rare kwast
rare kwast is offline
ben vandaag op mn werk de hele dag genegeerd door die man die me gister zo 'aanviel'
vanmorgen vroeg een collega die er gister bij zat; gaat t een beetje?
ze doelde op gister wat hij tegen mij zei maar ik heb maar gezegd dat ik alleen een beetje verkouden was
Oud 27-06-2007, 17:26
Sagana
Sagana is offline
Goh zeg, ze was razend. Ik ook. Het is een beetje uit de hand gelopen, geloof ik. Maar het zat eraan te komen en uiteindelijk ben ik er niet kwaad om. Met de dingen die ze tegen mij gezegd heeft, heb ik reden genoeg om haar heel mijn leven te haten. Die had ik al hoor, maar deze komen er nog eens bij en waren echt tegen mij persoonlijk gericht.
Het was écht een explosie...
Oud 27-06-2007, 17:50
Verwijderd
Weer wat beter dan vanochtend.
Oud 27-06-2007, 18:45
Verwijderd
Stel je voor dat ik niet over ga.
Wat dan nog? Dan ga ik daarna een jaar hard werken en met mooie achten over. Uiteindelijk ga ik dan alleen maar mooier mijn eindexamen in.

Ik probeer het nog wel, maar niet meer zo hard.
Oud 27-06-2007, 18:47
Lyne
Lyne is offline
Ik heb gewerkt. Chaos in mijn hoofd wordt steeds minder, en ik voel me weer beter de laatste tijd. Ik ben alleen wel verschrikkelijk moe.
Oud 27-06-2007, 18:55
Gothic
Gothic is offline
als ie nou eens zo gek zou zijn om mij een keer te ontmoeten ... ik wil ik wil ik wil

Al 2 hele mailtjes. Helaas onvertaald, maar daar heb ik iemand voor . Belgen, echt. Op tv worden ze tenminste ondertiteld. Bizar dat ik gewoon met iemand van tv mail . Maar ja, vast de hele wereld heeft toen gezien dat ie leuk is... maar gewoon volhouden, you never know.

En het wordt tijd dat die leuke jongen mij eens aanspreekt. Wel leuk steeds zo hoi zeggen, maar schiet niet op . En nee ik kan hem natuurlijk niet aanspreken ...

Misschien had ik op L&R moeten blijven

En god wat heb ik toch met accenten... misschien moet ik eens verliefd worden op mensen en niet eerst op het accent

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 18:58.
Oud 27-06-2007, 19:15
Ann
Ann is offline
Hoera precies 1 tiende hogergehaald voor Frans waardoor ik nu een 7 sta Inmiddels weer thuis, mijn zus achtergelaten in Tilburg. Er zitten maar rare huisgenoten bij waaronder een vrouw van 33, maartoch... ze heeft dr kamer
Oud 27-06-2007, 19:18
Little_lady
Little_lady is offline
Echt zó k*t, waar we tegenwoordig allemaal al rekening mee moeten houden..

En nog 1 dagje met PW's, daarna kom ik alleen nog op deze school om nog wat dingen in te leveren en op te halen. Yes, bijna ervan af! 8)
Oud 27-06-2007, 20:18
darkfairy
darkfairy is offline
op het werk was het leuk vandaag en zaterdag weer naar mijn vriend toe
alleen met eten gaat het weer minder goed
Oud 27-06-2007, 20:19
IcedEarth
IcedEarth is offline
bah, ik maar denken dat het gras groener was aan de overkant. Gisteren gezoend met een jongen en het was echt smerig.
Het maakte ook nog geluid; ongeveer als iemand die droge aardappelpuree eet zonder tanden ofzo. Of de hond van mijn pa die blikvoer krijgt en daar loos op gaat.
Mijn ex zoende duizendduizendmiljoentriljoen keer beter. Oh het was zo vies he, ik werd echt misselijk en ik ben dan weer zo'n flapuit die dan een kutopmerking daarover maakt volgens mij heb ik sinds tijden niemand zo beledigd. En hij smst me ook nog.

oh, ik zou 'ns manieren moeten leren. Van het weekend ook nog met mijn ex gezoend. Ik wist dat ik zonder relatie nogal een losgeslagen idioot was, maar nee, dit had ik van mezelf niet verwacht. Maarja, zoals altijd kan ik er ook weer om lachen
Oud 27-06-2007, 20:19
Verwijderd
Omg, we hebben een puppy en ze is tehduisentcute!<3 Een mini-herder!
Oud 27-06-2007, 20:35
rare kwast
rare kwast is offline
*jaloers is op faded-away*
fotoooooooooooooooo

ot ik ben zoooooooo moe, ik wil zo lang slapen

Regels voor berichten