![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan echt niet tegen dat soort hiërarchische structuren, "ja maar" noem ik niet brutaal. Hooguit in de verdediging schietend omdat je je aangevallen voelt... (Ik houd me in dat soort situaties niet in.. Dat levert soms onhandige conflicten op, dat dan weer wel). Sterkte! Pfff, ben ik even blij dat ik gewoon in een psychiatrisch ziekenhuis werk waar je niets van doen hebt met CG's, ECG's etc ![]() Succes, ik hoop dat het meevalt zodra je ingewerkt bent. Ontopic: ik ga zo naar bed, ik heb geen zin in het aanvaarden van mijn frustraties.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: ik voel me zo verdomd alleen vandaag |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
gelukkig geen ziekenhuis, zou ik volgens mj helemaal ten onder gaan truste *knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Knuf voor Rare Kwast, wat een rotgedoe op je werk zeg. We waren weer eens vroeg klaar, want S. wist ueberhaupt niet dat wij weer in het Gorlaeus ingeroosterd waren. ![]() Wel naar Friesland dit weekend, niet naar Friesland, wel naar Friesland... ik zit er straks anderhalve maand bijna continu, ergens heb ik zoiets van, ik moet nog een beetje genieten van mijn tijd in Leiden. Alleen zou ik graag met mijn moeder praten, echt praten, niet via chat, en zij gaat straks 2 weken op vakantie dus dan moet ik dat een tijdje uitstellen. Ach, heel dringend is het ook niet. Niet vergeten om T. te emailen, of-ie zin heeft om volgende week af te spreken. Het is al bijna zomervakantie tenslotte. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Yay! Laatste tentamen net gemaakt, denk dat ik hem wel gehaald heb. Ik was de enige die het tentamen ging maken dus dat was wel wat vreemd, gelukkig mocht ik het schriftelijk doen en werd de optie mondeling niet genoemd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |