![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beterschap in elk geval, en dan heel erg veel, want je moet er wel bij zijn donderdag! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Aan de andere kant is mijn weerstand tussen die ziekzijnperiodes wel uber, ik had een keer kinkhoest en toen kwam ik daar pas na driekwart jaar achter. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 10:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Aaawwwhhh, bedankt jongens.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaa, verblijd ons! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Juice is 'm gevlogen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sjonge, dadelijk moeten wij nog grappen gaan maken. Daar zit waarschijnlijk niemand op te wachten en het zal vast ook weinig bevorderlijk voor de gezondheid zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik moest hardop lachen, hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moest wel lachen om Juice z'n grap, maar ik ben niet dood dus ik ben vast aan de beterende hand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (soort van, ik ben 'vleesverlater' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik dacht dat mijn tante dat woord had bedacht, maar blijkbaar bestaat het woord echt. In mijn geval betekent het dat ik zelf in principe niets met vlees klaarmaak (wel met vis, overigens), maar als ik bij iemand anders eet, en die heeft toevallig iets met vlees gemaakt, doe ik daar niet moeilijk over. Dus ik eet niet compleet vleesloos, en de naam vegetariër mag het al helemaal niet hebben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|