![]() |
|
misschien kun je beter de zoekfunctie gebruiken en kijken in http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1604866
zoek er een paar uit zou k zeggen.
||
Citaat:
al zéker als je het dààr wilt doen, omdat dat 'spannend' zou zijn. het 'mag' niet, dus doen we het. 't is die mentaliteit die ik vies vind. ik zie het echtelijke bed als een heilige plaats, en pubers hoeven die niet te onteren omdat ze dat 'spannend' vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Verder: - WC op schiphol (afscheid) -Gala, achter de gordijnen in een of andere laadruimte Verder best wel braaf eigenlijk
||
Citaat:
maar wat daar eng aan is ... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er wordt zo vaak door vreemden op mijn kamer gebatst. Als er een stelletje blijft logeren en niet meer dan dat slaap ik in de woonkamer om ze in de gelegenheid te stellen. Een bed is zo verschoond en ze vinden het alleen maar nóg leuker om hier langs te komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nu wil ik wel eens weten van andere koppels hoe zij zich daarbij zouden voelen hoor! Leonoor! Snoopy! naamzoek!! Qimm! jij ook! |
![]() |
|
uhm geen idee, ik laat nooit andere stelletjes in mijn bed slapen want wij hebben een 2 persoons logeerbed (mijn oude bed) Waar ondertussen al monumentale dingen zijn gebeurd _O- *insert minimaal 3 foummers* (ja niet tegelijk hoor.... hoop ik
![]() ik heb het mijn vriend gevraagd en die trekt een wenkbrauw(brouw??) op. Uh ja. het maakt hem niet veel uit al vind hij het wel een beetje een viezig idee. Andermans sappen in óns bed. Maar geen drama. Ik geloof ook niet dat ik het erg zou vinden, als ze maar een beetje fatsoenlijk omgaan met het beddengoed ![]()
||
Citaat:
![]() Als hier een stelletje (of stelletje in spé) blijft overnachten dan sta ik met alle liefde mn bed af en ga ergens anders liggen. En wat ze doen daar zal me een worst wezen, zo lang ze mij maar niet wakkerhouden ![]()
||
Citaat:
![]() nouja, blijkbaar sta ik daar redelijk alleen in, maakt mij verder niet uit ![]() jullie laten anderen in jullie bedden natuurlijk doen wat jullie willen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En anders wordt het zo'n gedoe met luchtbedden meeslepen enzo, nergens voor nodig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat is de raarste plek waar je gemastrubeert hebt? rikman | 6 | 10-11-2008 19:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Seksualiteit |
raarste plek? 00Mistery00 | 50 | 02-09-2002 13:37 |