Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2007, 14:25
Verwijderd
ooowh god, dronken rebounds

daar bestaat ongeveer de helft van mijn gehele aantal uit
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 14:28
Verwijderd
Citaat:
ooowh god, dronken rebounds

daar bestaat ongeveer de helft van mijn gehele aantal uit
Ik vind het geen punt als het dronken reboundzoenen zijn (of desnoods dronken rebound tegen de muur van een discotheek ). Maar naast een dronken rebound wakker worden? God nee alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 14:46
Verwijderd
hmm ik overdreef net lichtelijk

maar het is me weleens overkomen en ik wist nooit hoe snel ik dat bed en het huis uit moest komen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 17:00
Alessia
Alessia is offline
11...en ik ben 19
Oud 08-09-2007, 23:00
darkbunny
darkbunny is offline
hoeveel vrouwen (in mijn geval dan) en hoe oud je bent heeft toch heelemaal geen zin als je nou je leeftijd neemt minus de leeftijd waar op je op bent begonnen heb je je aantal actieven jaren vervolgens deel je de totalen aan keren sex(penetraties) door die jaren en dan heb je de gemiddelde productieviteit per jaar van j sex leven oftewijl in mijn geval 102.33
Oud 09-09-2007, 00:48
Verwijderd
Citaat:
hoeveel vrouwen (in mijn geval dan) en hoe oud je bent heeft toch heelemaal geen zin als je nou je leeftijd neemt minus de leeftijd waar op je op bent begonnen heb je je aantal actieven jaren vervolgens deel je de totalen aan keren sex(penetraties) door die jaren en dan heb je de gemiddelde productieviteit per jaar van j sex leven oftewijl in mijn geval 102.33
Probeer het eens mét interpunctie.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 09:27
Muchacha
Muchacha is offline
Wel, ik vind als je er op je 18 al 10 hebt gehad fout. Want je bent ofwel te vroeg begonnen (bv 14 jaar) of je hebt er te veel afgewerkt in 2 jaar tijd (16 jaar begonnen).
Oud 09-09-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Wel, ik vind als je er op je 18 al 10 hebt gehad fout. Want je bent ofwel te vroeg begonnen (bv 14 jaar) of je hebt er te veel afgewerkt in 2 jaar tijd (16 jaar begonnen).

O.

ik voel een partijtje conservatieve moraalridderij aankomen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
O.

ik voel een partijtje conservatieve moraalridderij aankomen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:17
Verwijderd
Ik vind dat ook heel veel, hoor, en trek mijn wenkbrouwen ook op als iemand van zestien komt met 'vier'. Maar goed, men doet maar. Als het anders was gelopen, had ik dat misschien ook wel gedaan.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:10
Verwijderd
Ach, je moet het altijd per jaar zien, dan valt het meestal wel mee. Als je dus 18 bent, er 10 hebt gehad en op je 16 bent begonnen heb je er 5 per jaar gehad. Dat is ongeveer 1 per 2 maanden. Als je geen lange relaties hebt gehad valt het dus reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:22
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Ik vind dat ook heel veel, hoor, en trek mijn wenkbrouwen ook op als iemand van zestien komt met 'vier'. Maar goed, men doet maar. Als het anders was gelopen, had ik dat misschien ook wel gedaan.
Voila, heeft niets te maken met moraalridderij, is gewoon mijn visie erover. Ik wil er op mijn 22 geen 20 gehad hebben, of op mijn 25 al 45
Oud 09-09-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ach, je moet het altijd per jaar zien, dan valt het meestal wel mee. Als je dus 18 bent, er 10 hebt gehad en op je 16 bent begonnen heb je er 5 per jaar gehad. Dat is ongeveer 1 per 2 maanden. Als je geen lange relaties hebt gehad valt het dus reuze mee.
Ik vind 5 per jaar echt wel veel. Voor zoenen niet maar voor meer.. Maar goed, wat ik zei, ik heb er geen problemen mee ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 17:26
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Ik vind 5 per jaar echt wel veel. Voor zoenen niet maar voor meer.. Maar goed, wat ik zei, ik heb er geen problemen mee ofzo.
:/
ik vind t wel meevallen
Oud 09-09-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
:/
ik vind t wel meevallen
Het is net waar je aan gewend bent, denk ik. Voor mij is het gewoon een enorme stap. Ik sluit niet uit dat ik nooit zomaar met iemand de koffer in duik, en als dat gebeurt zal het ws. niet zo'n punt zijn om het in de toekomst vaker te doen. Maar vooralsnog... Andersom ken ik genoeg mensen die het maar twijfelachtig vinden dat ik zo gemakkelijk met mensen zoen, omdat zij daarvoor iemand al heel erg leuk willen vinden. Tja.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
ik vind t wel meevallen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 05:04
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Het is net waar je aan gewend bent, denk ik. Voor mij is het gewoon een enorme stap. Ik sluit niet uit dat ik nooit zomaar met iemand de koffer in duik, en als dat gebeurt zal het ws. niet zo'n punt zijn om het in de toekomst vaker te doen. Maar vooralsnog... Andersom ken ik genoeg mensen die het maar twijfelachtig vinden dat ik zo gemakkelijk met mensen zoen, omdat zij daarvoor iemand al heel erg leuk willen vinden. Tja.
idd
tis maar net wat je gewend bent
Oud 10-09-2007, 12:57
Optima
Optima is offline
tja, ik vind gewoon dit hele topic triest in feite. Ik bedoel, moet je trots zijn op het aantal mensen dat je in bed gekregen hebt? Of moet je je ervoor schamen? Iedereen heeft een verschillende kijk op dit gebied. Sommige mensen hebben alleen seks in relaties ( die kunnen 2 maanden of 2 jaar duren) anderen neuken erop los in one night stands.

Op zich heb ik geen problemen met aantallen, maar wel met de manier waarop. Ik ben een groot voorstander van seks in relaties, en af en toe een scharrel mag ook wel. Maar als ik hoor dat iemand ( man of vouw doet er niet toe) 11 mensen heeft afgewerkt in één jaar, dan beschouw ik die persoon als triest, en zou ik het liefst hier ook geen relatie mee willen beginnen. Simpelweg vanwege het feit dat zijn/haar visie van seks en liefde niet overeenkomt met die van mij.
Oud 10-09-2007, 13:17
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
1, ben 22, lange relatie (7 jaar en nog steeds gaande).
jou vriendje neukt buitenhuis :--)
Oud 10-09-2007, 13:17
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
tja, ik vind gewoon dit hele topic triest in feite. Ik bedoel, moet je trots zijn op het aantal mensen dat je in bed gekregen hebt? Of moet je je ervoor schamen? Iedereen heeft een verschillende kijk op dit gebied. Sommige mensen hebben alleen seks in relaties ( die kunnen 2 maanden of 2 jaar duren) anderen neuken erop los in one night stands.

Op zich heb ik geen problemen met aantallen, maar wel met de manier waarop. Ik ben een groot voorstander van seks in relaties, en af en toe een scharrel mag ook wel. Maar als ik hoor dat iemand ( man of vouw doet er niet toe) 11 mensen heeft afgewerkt in één jaar, dan beschouw ik die persoon als triest, en zou ik het liefst hier ook geen relatie mee willen beginnen. Simpelweg vanwege het feit dat zijn/haar visie van seks en liefde niet overeenkomt met die van mij.
hou toch eens op seks en liefde bij elkaar te betrekken
Oud 10-09-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
he's got a point there
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 17:16
Cheryl
Cheryl is offline
Ik vind het maar triest om andere mensen triest te noemen enkel en alleen omdat ze met veel mensen het bed induiken.
Oud 10-09-2007, 17:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik vind het maar triest om andere mensen triest te noemen enkel en alleen omdat ze met veel mensen het bed induiken.
Ik vind het triest om mensen triest te noemen simpelweg omdat ze er andere ideeen op na houden. Dan leef je wel in een erg trieste wereld
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 17:53
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:

het hoort bij elkaar en vind je dat niet dan rot je maar op
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 17:54
Verwijderd
Citaat:
hiephoi, en met deze post, kunnen we heel veel server ruimte besparen.

flikker dan meteen maar overal slotjes op
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 19:45
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
qft
Oud 11-09-2007, 07:48
Verwijderd
Alsof mensen in dit topic uberhaupt de waarheid spreken Laat iedereen lekker en neem alles met een korreltje zout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:37
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Alsof mensen in dit topic uberhaupt de waarheid spreken Laat iedereen lekker en neem alles met een korreltje zout.
Zo hey, is dat ff een vorm van projectie. Ik schrok al van die aantallen die jij noemde.
Oud 11-09-2007, 13:20
Kraspanda
Kraspanda is offline
Citaat:
Ik vind het triest om mensen triest te noemen simpelweg omdat ze er andere ideeen op na houden. Dan leef je wel in een erg trieste wereld
That makes me a very saaaad panda.
Oud 11-09-2007, 14:42
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
je hebt serieus bijgehouden hoe váák je geneukt hebt? Damn. Das nog erger dan zoenlijstjes voor alsje dat niet meer kan bijhouden.

OT: 4. In iets meer dan anderhalf jaar. Ik vind dat voor mezelf al veel eigenlijk. (ik wordt over een paar dagen 19)
Oud 11-09-2007, 14:47
Rioto
ik krijg de schijt van het woord '' projectjes'' tering
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:56
Verwijderd
[haatmodus]..[/haatmodus]

Laat ook maar.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:44
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
OMG inderdaad... Seks kan ook gewoon heel leuk en gezellig zijn als je niet van elkaar houdt. Alle respcet voor mensen die dat niet willen, maar ga mensen met een andere mening dat niet lopen verketteren.
Oud 11-09-2007, 18:21
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
je hebt serieus bijgehouden hoe váák je geneukt hebt? Damn.
Dat deed ik toen ik 17 was met mijn toenmalig vriendje
Oud 11-09-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Zo hey, is dat ff een vorm van projectie. Ik schrok al van die aantallen die jij noemde.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:45
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
OMG inderdaad... Seks kan ook gewoon heel leuk en gezellig zijn als je niet van elkaar houdt. Alle respcet voor mensen die dat niet willen, maar ga mensen met een andere mening dat niet lopen verketteren.
Oud 11-09-2007, 22:02
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Laat ik dat ook maar gewoon beamen. Al vind ik wel dat je op het moment van seks een soort van van elkaar houdt, al is het maar vluchtig. Nuja, misschien geen goede bewoording, maar het voelt fysiek wel even alsof je van elkaar houdt wanneer je een ONS o.i.d. hebt, vind ik.
Oud 12-09-2007, 00:07
Verwijderd
klopt
en die genegenheid is na het klaarkomen ook weer volledig verdwenen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:53
Verwijderd
Sommige liggen echt iedere week met een ander volgens mij
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 09:44
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Laat ik dat ook maar gewoon beamen. Al vind ik wel dat je op het moment van seks een soort van van elkaar houdt, al is het maar vluchtig. Nuja, misschien geen goede bewoording, maar het voelt fysiek wel even alsof je van elkaar houdt wanneer je een ONS o.i.d. hebt, vind ik.
Mja, dat is wel een beetje zo... Ik slaap momenteel af en toe met een vriend van me, omdat we dat allebij ontzettend prettig en gezellig vinden. Des al niet te min willen we allebei absoluut geen relatie, niet met elkaar, of iemand anders. Die band is dus inderdaad wel ietsje meer dan vriendschap alleen, maar er is geen verliefdheid of liefde, en dat is prima. No strings attached. Toch kunnen we ons heel verliefd gedragen, dus met zijn tweeen inslaap vallen ed. En dat is heel prettig. Maar toch blijft het steeds heel duidelijk dat we elkaar niets verschuldigd zijn, en niet aan elkaar vastzitten. En dat voelt voor mij momenteel 100 keer fijner dan seks in een relatie.
Oud 12-09-2007, 14:40
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kijk nou wat er van komt, dat internetkabels leggen in Staphorst!
Oud 12-09-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Kijk nou wat er van komt, dat internetkabels leggen in Staphorst!
Nah, als ze uit Staphorst kwam zei ze wel: "het hoort bij elkaar en vind je dat niet dan kom je niet in de hemel "
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:33
darkbunny
darkbunny is offline
Citaat:
Probeer het eens mét interpunctie.
*ruikt jaloers gedrag*
Oud 13-09-2007, 18:34
darkbunny
darkbunny is offline
Citaat:
je hebt serieus bijgehouden hoe váák je geneukt hebt? Damn. Das nog erger dan zoenlijstjes voor alsje dat niet meer kan bijhouden.

OT: 4. In iets meer dan anderhalf jaar. Ik vind dat voor mezelf al veel eigenlijk. (ik wordt over een paar dagen 19)
... nee is het gemiddeld
Oud 14-09-2007, 17:40
houvnjou
houvnjou is offline
1. Ben hiervoor nooit echt iemand tegen gekomen waarmee ik het echt zou willen dus alleen met mijn huidige vriendje.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 16:33
Moll
Moll is offline
2, en ben 15.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 22:44
boyy4u
boyy4u is offline
Penetratie: 12 leuke meisjes!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 23:17