Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 11:24
woezel
woezel is offline
ik weet dat het niks serieus zal worden, maar stiekem hoop ik het, en toch ook weer niet. ik denk niet dat we in elkaars leven passen maar we hebben superveel plezier samen, we hebben allebei nogal rare trekjes(meestal nog dezelfde ook) en het is gewoon fijn samen dronken te worden en de hele dag in bed te liggen,seksen en sigaretten roken.ohja en mss mis ik hem wel nu.

en die ene gast moet echt niet op meer hopen en ik heb het hem al 100 keer gezegd en hij snapt het niet volgens mij.

verder is het nogal raar om thuis te moeten zijn om voor je broer te zorgen die 6 jaar ouder is. en ik ontdek eigenlijk pas sinds dit jaar dat ik er eigenlijk niet mee om kan gaan. het is veel te confronterend en frustrerend. misschien moet ik eens beginnen met het acceptatieproces.
Oud 19-07-2007, 11:25
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 19-07-2007 @ 12:04 :
nee niet met mijn ex, met mijn ouders

proberen het contact beetje te herstellen
Het lijkt me echt kut om zo'n verneukte relatie te hebben met je ouders. Alhoewel ik best ruzie met ze kan maken ben ik altijd wel blij dat ik gewoon een "normale" relatie heb met mijn ouders en dat ze achter me staan en me steunen in mijn beslissingen. Ik denk daar nooit zoveel over na maar ik zie steeds meer om me heen dat ouders het gewoon af laten weten.
Oud 19-07-2007, 11:50
Drez
Drez is offline
Gaat goed, gisteren vakantie zo´n beetje gepland en het gaat echt heel tof worden behalve dan dat we allebei te weinig geld hebben ahhaaa.
Oud 19-07-2007, 11:50
Verwijderd
We zien elkaar de laatste tijd niet zoveel, dat is wel minder. Maar de momenten dat ik hem dan zien zijn echt wel heel erg fijn
Oud 19-07-2007, 12:18
farai
farai is offline
Citaat:
woezel schreef op 19-07-2007 @ 12:24 :
ik weet dat het niks serieus zal worden, maar stiekem hoop ik het, en toch ook weer niet. ik denk niet dat we in elkaars leven passen maar we hebben superveel plezier samen, we hebben allebei nogal rare trekjes(meestal nog dezelfde ook) en het is gewoon fijn samen dronken te worden en de hele dag in bed te liggen,seksen en sigaretten roken.ohja en mss mis ik hem wel nu.

en die ene gast moet echt niet op meer hopen en ik heb het hem al 100 keer gezegd en hij snapt het niet volgens mij.

verder is het nogal raar om thuis te moeten zijn om voor je broer te zorgen die 6 jaar ouder is. en ik ontdek eigenlijk pas sinds dit jaar dat ik er eigenlijk niet mee om kan gaan. het is veel te confronterend en frustrerend. misschien moet ik eens beginnen met het acceptatieproces.
wat heeft je broer as ik vragen mag?

PM mag ook
Oud 19-07-2007, 12:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Overmorgen vertrek ik voor mijn vakantiebaantje, en ook al heb ik er nu vreselijk veel zin in... Ik vind het toch moeilijk om alles en iedereen hier los te laten. Anderzijds, het is maar een maand... Wat is nu een maand op een mensenleven... Een maand op onze relatie... Dit zullen we toch ook moeten leren, maar moeilijk wordt het wel (voor mij dan). En god, wat ga ik alles missen hier

Vanavond komt hij als het goed is nog een laatste nachtje bij mij thuis slapen, en ik ben nu alvast begonnen met mijn spullen pakken. Het is zoveel... En dan te bedenken dat ik met al die rotzooi de 1e week waarschijnlijk naar het noorden van Duitsland moet. Maar daar maak ik me niet druk om, vroeger deed ik ook zoveel dingen alleen. Het is alleen nadelig dat ik zoveel spullen meeslepen moet dat ik waarschijnlijk straks 2 keer moet lopen om de hele zooi te verplaatsen. Een meisje/vrouw alleen op reis, dan weet je het wel
Oud 19-07-2007, 13:49
wup
wup is offline
Woei, 1,5 jaar haha. Hij is druk aan het uitzoeken of we samen naar New York kunnen in de winter! (L) Oh wat lijkt me dát leuk! Alleen het financiele plaatje is een beetje een probleem denk ik, maar goed.. ik hoop heel erg dat het allemaal kan
Oud 19-07-2007, 14:31
Verwijderd
vandaag 5 maanden gaat heeeeeeel snel.
Oud 19-07-2007, 15:44
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
wup schreef op 19-07-2007 @ 14:49 :
Woei, 1,5 jaar haha. Hij is druk aan het uitzoeken of we samen naar New York kunnen in de winter! (L) Oh wat lijkt me dát leuk! Alleen het financiele plaatje is een beetje een probleem denk ik, maar goed.. ik hoop heel erg dat het allemaal kan
= Lotjesnotje

Wij hebben ook 1,5 iets vanavond gaan we uit eten!!!
Oud 19-07-2007, 19:16
I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-07-2007 @ 11:11 :
Het is nu definitief over tussen mijn ex en mij. En dat zuigt flink. Want ondanks dat we ons op gevoelsniveau echte soulmates voelen, werkt het toch niet tussen ons. Hoe graag ik het ook zou willen.
Hij is mijn eerste echte liefde, en ik had het meteen zwaar te pakken Dus om dat nu definitief af te sluiten is voor mij heel moeilijk. Gelukkig weet ik nu wel dat het echt niet werkt, maar dat maakt het er gevoelsmatig niet makkelijker op.

[Voor de duidelijkheid: we waren in januari na 3,5 jaar uit elkaar gegaan en kwamen elkaar in juni weer tegen bij een concert. Na zes weken om elkaar heen draaien, veel bellen, smsen en mailen en elkaar een paar keer gezien te hebben, weten we beiden dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan.]

Dus ja, ik voel me een wrak, en ik baal ervan dat ik nu niet in Leeuwarden zit tussen mijn vriendinnen. Gelukkig ga ik zaterdag een week 'op kamp' als begeleiding, dus daar zal ik wel heerlijk door worden afgeleid
Meissie toch! *knuv* Wel rot dat het toch elke keer weer niet werkt Misschien moet het nu dan ook maar echt definitief over zijn, zoals je zelf aangeeft

OT: hij kwam vandaag online, en damn, van schrik heb ik m'n pc uitgezet. Ik was zelf offline, daar niet van... Maar hij heeft dus niet gereageerd, tenminste, tot nu toe niet. Tja. Better of without him, obviously!
Oud 19-07-2007, 19:22
Verwijderd
ik vind het wel goed zo.
Oud 19-07-2007, 19:30
Lynn
Lynn is offline
Ik verrek mijn nek voor elke enigzins knappe kerel die langs loopt, terwijl mijn eigen vriend me niet (meer?) kan boeien.
Oud 19-07-2007, 19:37
Faerie
Faerie is offline
Hij gaat zaterdag naar een groot feest en binnenkort gaat hij met zijn beste vriend op vakantie. Dat maakt me weer onzeker, zoveel kansen voor hem om een ander, leuker meisje tegen te komen. Maar ik weet ook gewoon niet of hij zich nu nog als vrijgezel ziet en van plan is om lekker achter de meisjes aan te gaan
Oud 19-07-2007, 20:46
Toet0r
Toet0r is offline
Een vriendinnetje bleef logeren, maar het is me eerlijk gezegd een beetje tegengevallen gelukkig was vandaag wel gezellig.
En hopelijk wil 'hij' morgen nog afspreken.
Oud 19-07-2007, 21:29
Halflight
Halflight is offline
Lekker dan.
Vanochtend eindeloos telefoontjes moeten plegen en gestresst om hem vanmiddag te kunnen zien. Uiteindelijk gelukt maar de ontmoeting was nogal een deceptie. Hij was weinig enthousiast me te zien en tussen neus en lippen door zei hij ook nog dat hij twijfelde toen ik smste of hij wel zin had om me te zien. Bij het afscheid gaf hij een knuffel, drie kussen, mompelend dat het allemaal zo platonisch was. Gezellig hoor.

Ben ergens wel blij, want de liefde is nu wel weg. Negen maanden terror . Als ik het positief bekijk was het een doodnormale ontmoeting tussen vrienden en moet ik blij zijn om onze band, so be it.

En verder heb ik gisterochtend een vriendin op bezoek gehad, kwam 's middags een andere vriendin langs en ben ik met haar weer naar een andere vriendin geweest en dat was leuk. Vandaag ook nog met een van die vriendinnen gegeten en dat was heel gezellig. En morgen winkelen met een andere en zaterdagavond uit en de vakantie is heel bezet en ik vind het heerlijk <3
Oud 19-07-2007, 22:02
Verwijderd
Ik heb de hele dag in het park gezeten met mijn beste vrienden en ik weet niet of het door de alcohol komt maar ik ben zo fuckin blij met ze en ik ga ze keihard missen als ze op vakantie zijn.
Oud 19-07-2007, 22:14
niña
niña is offline
Nu begint mijn moeder zich er mee te bemoeien. Nee hè
Oud 19-07-2007, 23:21
woezel
woezel is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 19-07-2007 @ 13:18 :
wat heeft je broer as ik vragen mag?

PM mag ook
mentaal gehandicapt en mn oudjes zijn op reis
Oud 20-07-2007, 07:45
farai
farai is offline
Citaat:
woezel schreef op 20-07-2007 @ 00:21 :
mentaal gehandicapt en mn oudjes zijn op reis
das idd wel moeilijk kan ik me inbeelden.
Oud 20-07-2007, 08:11
Verwijderd
joepie! vanavond zie ik hem weer!!

*heppie!*
Oud 20-07-2007, 08:33
Methuselah
Methuselah is offline
omg puber.
Oud 20-07-2007, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 20-07-2007 @ 09:33 :
omg puber.
ex-kejoes mie for biejing in lurve hé
Oud 20-07-2007, 10:03
I C U
I C U is offline
Gisteravond was supergezellig Vriendinnetjes de gekste! Als ik nog wat van ex-lief hoor, trouwens, flikker ik echt spontaan van m'n stoel.
Oud 20-07-2007, 10:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 19-07-2007 @ 20:16 :
Meissie toch! *knuv* Wel rot dat het toch elke keer weer niet werkt Misschien moet het nu dan ook maar echt definitief over zijn, zoals je zelf aangeeft
Uhuh
Mijn gevoelsleven is weer totally messed up. Ik ga van ubersad, naar oppervlakkig, naar een beetje gelukkig en dan weer naar ubersad. Storm op zee zeg maar.
Afleiding en tijd zijn sleutelwoorden. Als dat allemaal nou eens wat sneller ging
Oud 20-07-2007, 10:24
Miek
Miek is offline
Gisteren naar de film met zijn ouders, zijn zus en zijn goede vriend (en hij natuurlijk)
En het was wel gezellig maar die zus heeft nu misschien iets met die goede vriend en dat vond hij niet echt leuk.
Later werd hij wel weer vrolijk en hebben we weer heerlijk op de bank gezeten films kijken en veel knuffelen.
Oud 20-07-2007, 11:26
miekmuis
miekmuis is offline
Gister even een glimp opgevangen van de eyecandy op mijn werk toen ik wat af moest geven. Nou hopen dat ie er vandaag ook is, maakt het werk toch een stuk leuker
Oud 20-07-2007, 12:25
Taeke Taekema
Taeke Taekema is offline
Het is al een paar weken uit, maar ik denk nog steeds wel aan haar. Terwijl we niet eens zo lang hadden. Nou ja, gaat vanzelf over hoop ik. Hoewel ik me op dit moment niet voor kan stellen dak ooit een ander meisje leuker vind.
Oud 20-07-2007, 12:32
Verwijderd
Jemig, ik blijf echt zo verliefd. Theoretisch gezien moet dat toch weleens over zijn na ruim anderhalf jaar?

Niet dat ik iets te klagen heb
Oud 20-07-2007, 14:01
Balance
Balance is offline
Huhu dat was leuk
Oud 20-07-2007, 14:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 20-07-2007 @ 10:20 :
ex-kejoes mie for biejing in lurve hé
Puber puber puber!
Oud 20-07-2007, 14:18
woezel
woezel is offline
wow ik ben in de war.
Oud 20-07-2007, 14:27
Luna
Luna is offline
lekker
Oud 20-07-2007, 14:55
Jenni
Jenni is offline
Heb ik niet

Wel aant daten met leuke jongen...
Oud 20-07-2007, 15:15
I C U
I C U is offline
Hij heeft gereageerd. Ja, dat heeft wel gewerkt. Ik weet nu dat het ook voor hem iets heeft betekend. Gek genoeg maakt het dat ik er meer vrede mee heb, het voelt beter dan het idee hebben dat het een 'fling' was, ook al wéét ik dat dat het niet was. Gevoelens...

Nu even heel emotioneel, maar daar kom ik wel overheen. Als die verdomde Friends DVD maar es in de bus wil vallen, dan kan ik er een begin mee maken!
Oud 20-07-2007, 15:27
Verwijderd
sure I can accept that we're going nowhere, but one last time let's go there..
Oud 20-07-2007, 17:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 20-07-2007 @ 16:15 :
Hij heeft gereageerd. Ja, dat heeft wel gewerkt. Ik weet nu dat het ook voor hem iets heeft betekend. Gek genoeg maakt het dat ik er meer vrede mee heb, het voelt beter dan het idee hebben dat het een 'fling' was, ook al wéét ik dat dat het niet was. Gevoelens...

Ik verwacht natuurlijk wel een mailtje met uitgebreide details (a)

@Balance
Turkse liefde?

Meeh. Ik bedenk me net dat ik afgelopen week in Brighton doelbewust heb geshopt naar kadootjes voor hem. (Blijkbaar dacht ik toen nog dat we weer bij elkaar zouden komen). En ik kwam er net eentje tegen. Dit zuigt.
Oud 20-07-2007, 18:12
ST*R
ST*R is offline
Volgens mij straal ik iets uit ofzo, 'flirt met mij, dat brengt me in de war'. Komen met het uitgaan zo veel jongens op me af, en dat kan ik nu niet gebruiken (al waren ze nou allemaal stom en lelijk, maar dat ook al niet). Gister gelukkig niet gezoend, maar ik wilde het wel graag, en daar gaat het eigenlijk om.. dat is niet goed. Al vraag ik me af of ik ooit een jongen zo leuk ga vinden dat ik anderen niet meer wil zoenen.
Tsja, en nu? Drama drama.
(en stiekem vind ik die ene jongen van gister wel beetje leuk, maar hij laat niks van zich horen, echt, waaarom vraag je dan mn nr?? ik snap het niet)
Oud 20-07-2007, 18:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-07-2007 @ 18:29 :
@Balance
Turkse liefde?

Meeh. Ik bedenk me net dat ik afgelopen week in Brighton doelbewust heb geshopt naar kadootjes voor hem. (Blijkbaar dacht ik toen nog dat we weer bij elkaar zouden komen). En ik kwam er net eentje tegen. Dit zuigt.
Uhu

Snel die cadeautjes weg doen. Vast ook wel andere mensen die ze willen hebben?
Oud 20-07-2007, 19:43
Verwijderd
Haha voor het eerst sinds 5 jaar weer contact via last.fm met mijn allereerste vriendje. Zo grappig!
Oud 20-07-2007, 19:47
miekmuis
miekmuis is offline
Oef vandaag zat hij tegenover me op het werk en nu heb ik hem gevonden op hyves en blijkt hij singer/songwriter te zijn en oef
Oud 20-07-2007, 20:50
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Dit is geen relatie meer. Dit is een gevecht.
Oud 20-07-2007, 20:50
Verwijderd
Hij is lief!
Oud 20-07-2007, 20:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*zingt*

Hey Hey, You You, I don't like your girlfriend
No Way! No Way! I think you need a new one...

Nou ja, ik zag z'n vriendin dus vandaag en ik had echt zoiets van 'Oh My God!'. Ze heeft niet alleen een stomme naam, ze ziet er ook nog es uit als een suffe muts.
Ik ben veel leuker potverdorie!!!
Oud 20-07-2007, 21:15
stout!
stout! is offline
Ok, nu is het dus echt zo. Vanochtend ben ik vertrokken uit Italië en heb ik hem daar achtergelaten. Het was zó fijn de afgelopen, dagen, zó goed. En het afscheid was echt kut, we waren allebei aan het huilen, ergens ben ik wel blij dat ik dat nu achter de rug heb. Net had ik al een mailtje van hem dat hij een lucky bastard is dat ik zijn meisje ben . Ik ga hem alleen zo missen. De rest van de dag is ok, veel gereisd, thuisgekomen, gedoucht, naar m'n oma gereden. Een beetje leeg, en ik realiseer het me nog niet echt, maar het gaat wel. Het komt wel goed, hoe vaak hebben we dat niet tegen elkaar gezegd? Op dit moment is er geen greintje twijfel tussen ons, ik hoop dat dat zo blijft.

En nu morgen weer op vakantie met één van mijn beste vriendinnen, wat ook geweldig wordt maar op een hele andere manier. Maar dat is goed, even mijn zinnen verzetten en genieten.

En ik heb zoveel vertrouwen in hem, maar toch vind ik het een moeilijk idee dat hij nu alleen in Italië rondloopt, niemand kent. Ik weet dat hij mijn bescherming niet nodig heeft, dat hij hier zelf voor gekozen heeft, dat ik het zelf ook gedaan heb, maar het is een instinct ofzo .
Ok en nu ga ik even een wijntje drinken met mijn ouders.
Oud 20-07-2007, 21:52
Jones
Citaat:
stout! schreef op 20-07-2007 @ 22:15 :
Ok, nu is het dus echt zo. Vanochtend ben ik vertrokken uit Italië en heb ik hem daar achtergelaten. Het was zó fijn de afgelopen, dagen, zó goed. En het afscheid was echt kut, we waren allebei aan het huilen, ergens ben ik wel blij dat ik dat nu achter de rug heb. Net had ik al een mailtje van hem dat hij een lucky bastard is dat ik zijn meisje ben . Ik ga hem alleen zo missen. De rest van de dag is ok, veel gereisd, thuisgekomen, gedoucht, naar m'n oma gereden. Een beetje leeg, en ik realiseer het me nog niet echt, maar het gaat wel. Het komt wel goed, hoe vaak hebben we dat niet tegen elkaar gezegd? Op dit moment is er geen greintje twijfel tussen ons, ik hoop dat dat zo blijft.

En nu morgen weer op vakantie met één van mijn beste vriendinnen, wat ook geweldig wordt maar op een hele andere manier. Maar dat is goed, even mijn zinnen verzetten en genieten.

En ik heb zoveel vertrouwen in hem, maar toch vind ik het een moeilijk idee dat hij nu alleen in Italië rondloopt, niemand kent. Ik weet dat hij mijn bescherming niet nodig heeft, dat hij hier zelf voor gekozen heeft, dat ik het zelf ook gedaan heb, maar het is een instinct ofzo .
Ok en nu ga ik even een wijntje drinken met mijn ouders.
Hoe zat het met die tuinman in zuidfrankrijk? Ik hoop trouwens dat ik net zo met buitenlandstage om kan gaan als jij dat nu doet. Aangezien die er vast wel aan zit te komen (als ik niet ga dan zij volgens mij wel)

OT: Morgenochtend naar m'n ouders, auto inpakken, miss zaterdagavond nog even de stad in en maandagochtend naar frankrijk!
Oud 20-07-2007, 22:27
niña
niña is offline
Ik wil een vent! Zo'n lieve zachte grappige
Oud 21-07-2007, 06:43
farai
farai is offline
Citaat:
niña schreef op 20-07-2007 @ 23:27 :
Ik wil hem! Zo lief zacht en grappig
eenzaamheid de gekste!
Oud 21-07-2007, 09:45
Neko*
Neko* is offline
Terug van paardrijkamp!
En het was wel heel erg leuk. Lekker veel paardrijden. Nu erg last van mn rug, maar t was t wel waard..

Nog.. 6 dagen en dan zie ik hem weer! mis hem wel, maar t begint te wennen.
Oud 21-07-2007, 09:56
ST*R
ST*R is offline
Vanavond een soort van date met de jongen van dond avond. Als er iets van karma bestaat ben ik bang wat me nog gaat gebeuren.. Ik ben altijd aardig en sociaal tegen anderen en doe er alles aan om ze geen pijn te doen, maar tegen jongens kan ik echt gemeen doen (alleen weten ze dat meestal niet omdat ik het niet zeg). Nee, ik moet nu echt geen vriendje nemen.
Oud 21-07-2007, 10:13
Dott
Dott is offline
Ben terug van kamp heel veel lieve smsjes en telefoontjes gehad.
Het kamp zelf was ook heel erg tof ^^

Regels voor berichten